do wymiany przepływomierz
A reset komputera był robiony?
problem wrócił. Czy trzpień silniczka powinien dać się wyciągnąć z lekkim oporem?
Pompa paliwa ci umiera.
BRC masz ze sterownikiem ? jaki silnik 1.6 16V ? Problem jest taki , że odpalać powinien jak w sekwencji najpierw na benzynie apotem lpg. Ponieważ zawartość tlenu do spalania nieco się rożni.1.6 16V 105 kM mama taki w Leonie i nie zakladalem gazu. Jak silnik jest odpalany to przepustnica ustawia się sama automatycznie. potem jak podziała z 2 do 5 min...
Sonda jako taka nie ma żadnego wpływu na odpalanie silnika. Zaczyna działać dopiero po rozgrzaniu. Jedynie możliwe że zamiennik sondy spowodował "rozjazd" korekcji w mapach benzyny. Nalezałoby to sprawdzić i pewnie zresetować korekcje, po czym zrobic ok. 100 km na benzynie oraz na nowo ustawic mapy LPG Jednak na początek zmierz ciśnienie benzyny ponieważ...
Witam, polecam sprawdzić jeszcze: 1. czujnik temperatury powietrza wlotowego (montowany w rurze od filtra powietrza) - jeśli jest niesprawny komputer może dostawać błędny sygnał. 2. Czujnik położenia wału korbowego CPS - jeśli jest niesprawny komputer może dostawać błędny sygnał. 3. EGR (można nawet chwilowo zaślepić) - recyrkulacja spalin może powodować...
Najlepiej sprawdzić auto VIDĄ. Oprócz świec sprawdziłbym cewki czy nie popękane. Dodatkowo silnik 2.4 140KM miał często problemy z przepustnicą więc trzebaby się przyjrzeć jej pracy. Na początek auto trzeba doprowadzić do poprawnej pracy na benzynie a potem dopiero brać się za grzebanie przy gazie.
wszystko było by w porządku tylko że na gazie ten problem nie występuje a dopiero po zinstalowaniu zaczyna się tak dziać Jesli chodzi o odpalanie to masz i rację ale na benzynie nie da się jeździć zero przyspieszania i się dławi co z tym?? u nie przy takich objawach była nieszczelność na dolocie powietrza (nieskręcone opaski)
Nikt nie ma pomysłu?
A jak to sprawdzic?
Witam Samochód Ford Mondeo MK4 silnik 2.0 benzynowy ( flexi fuel ) z instalacją gazową. Samochód na benzynie po zapaleniu działa normalnie przy próbie ruszenia dławi go tak mocno ,że nie można ruszyć. Dopiero po podniesieniu obrotów ponad 2000 rusza normalnie. Podobnie jest przy zmianie biegów na niskich obrotach poszarpuje dopóki nie wciśnie się gazu...
Stag 4, powiedz mniej więcej jak to się zrobi
Kolego z tym czujnikiem to jest tylko jedna z wielu możliwości. Czy zaglądał ktoś u ciebie do rozdzielacza zapłonu, możesz mieć przebicie na kopułce lub uszkodzony palec rozdzielacza itd. itd. Podaj chociaż dokładne oznaczenie modelu silnika.
Jak czasy wtrysku są wpożo to same wtryski lub pompa. Ile jeździsz na benzynie?
Najprawdopodobniej pompa paliwa podaje paliwo ale nie utrzymuje ciśnienia.
Ciśnienie paliwa sprawdź.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Załóż przekaźnik resetujący i będzie po problemie , przekaźnik resetujący PA 400 takie były montowane w niektórych nubirach fabrycznie
...dolałem go do praktycznie pustego baku... I pewnie "tu jest pies pogrzebany", a instalacja odcina pompę?
Bezpiecznik od gazu jest ok,filtry byly wymieniane w tamtym roku,dodam ze przelacznik od gazu mam na 2przewody taki kwadracik.filter powietrza jest suchy,a czy mozliwe ze jak silnik byl rozgrzany i najechal na kaluze zimnej wody to czy mogl uszkodzić sondę lambda?i podaje zle informacje na komputer?
Wychodzi na to, że problem stanowił czujnik temperatury w głowicy silnika. Po przeczyszczeniu styków, samochód pali poprawnie. Być może konieczna będzie wymiana. Pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź okazało się że to właśnie wężyk podciśnienia a jeszcze żeby tego było mało dodatkowo sonda lambda szwankowała po wymianie tych części silnik mimo długiego użytkowania gazu chodzi aż miło
A jak masz już rozgrzany silnik to czy na benzynie też się dusi?
W jaki sposób miałbym to zrobić?
Witam, problem dotyczy auta jak w temacie,po dodaniu gazu autko dławi sie i nie równo chodzi dopiero po kilku sekundach wchodzi na obroty (problem dotyczy pracy na benzynie,na gazie chodzi bardzo dobrze)komputer podczas diagnostyki nie wykazuje żadnych błędów
witam sprawa wygląda tak mam IIgen.sc900 instalacja gazowa landirenzo.Spalanie gazu od zawsze było 8-9 lpg teraz 12-14 l i troche faluja wolne obroty na lpg na benzynie wszysto ok.Zbadałem sonde i chyba powiedziała do widzenia poniewaz napiecie na niej jest cały czas takie same.Więc można powiedziec ze przyczyne znalazłem ale nie mam czasu teraz bawić...
Jeżeli TPS jest faktycznie uszkodzony to nie da się go naprawić ( ja nie słyszałem żeby to ktoś naprawiał). Zostaje Ci tylko wymiana.
Auto na gazie chodzi idealnie. Na benzynie po przekroczeniu 5000 obrotów zaczyna się dławić jakby brakowało mu paliwa? W czym może tkwić problem?
Kolega leinadzs wyczerpał temat.
OK dzięki Panowie sprawdzw te pompe.
podmienić cewkę możesz, ale to nic nie da... jeśli na gazie układ zapłonowy daje radę to na benzynie ma jeszcze lżej... obawiam się, że nadal masz problem z "rozjechanymi adaptacjami" zrobiłeś tak jak Ci pisałem?.. wykasowałeś wyuczone wartości?.. odczekałeś 30 sekund, a następnie wykonałeś adaptację przepustnicy?..
Witam,mam problem z corsa 1,4+LPG ,nie chce jezdzic na benzynie,dławi sie i kopci na czarno,nawolnych obrotach chodzi równo,na gazie również bez zastrzeżeń.na obroty wkręca się dopiero po wcisnięciu pedału gazu do oporu
Sprawdź ustawienie zapłonu.
Mimo wszystko proponuję sprawdzi ciśnienie i wydatek pompy paliwa.
Odłącz sondę na próbę i przejedz sie na benzynie jak będzie poprawa mień sondę. Ile przewodowa sonda??
Ciśnienie paliwa sprawdź
albo tak jak mowisz za bogata mieszanka, moze parownik padl, i przelaczysz na benzyne a on jeszcze przepala chwile gaz i sie dlawi
witam mam taki problem . Mam honde accord 2.0 16 94r. kiedy silnik jest zimny i pracuje na paliwie na wolnych obrotach tak jakby sie dusił jak mu dodam gazu tak powyzej 2000 obr. jest ok .Problem nie wystepuje kiedy silnik jest ciepły a takze kiedy pracuje na gazie . Dławi si8e kiedy pracuje na benzynie .Powiedzcie czego powinienem sie czepic
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Robiłem coś podobnego, wyłączyłem gaz i odłączyłem klemę dodatnią z akumulatora na cała noc, rano podpiąłem aku i na zapłonie automatycznie włączył mi się gaz ale jeszcze raz go wyłączyłem i odpaliłem auto, zrobiłem na samej benzynie około 60 km ale nic to nie dało dalej go dławi. Zapomniałem dodać że jak go dławi i dodaję gazu to dziwnie strzela taj...
wymieniasz regularnie filtry ?
Prawdopodobnie uszkodzony przepływomierz. W tych samochodach jak wykrywa taką usterkę, to przechodzi w tryb awaryjny, ale nie zapala mil. Podstawia parametry domyślne i samochód jeździ normalnie. U ciebie przepływomierz nie jest wykryty jako uszkodzony, dopóki go nie odłączasz.
Sprawdź czujnik temperatury. Być może daje złe wskazania i komputer źle dobiera skład mieszanki.
Ciśnienie zmierzone i wynosi dokładnie tyle ile podaje autodata, czyli 3 bary. Niestety przy porannym rozruchu gaśnie i krztusi się, obroty bardzo niestabilne, po nagrzaniu do temperatury 90 stopi obroty na benzynie bardzo stabilne, natomiast dławi się podczas jazdy na benzynie. Przepływomierz? Tylko on został mi do wymiany :)
Witam. Mazda 3 lpg stag 4. Od jakiegoś czasu nie przełącza na gaz na parametrach przy jakich do tej pory nie było problemów. Buzzer zaraz po przełączeniu piszczy, tak jakby butla była pusta. Po przejechaniu na benzynie kilku km, ręczne włączenie na gaz, działa bez zarzutu. Na gazie nic się nie dzieje, ma moc, nie dławi się nie szarpie. Po zgaszeniu...
Obecnie jeździsz wyłącznie na benzynie, czy benzyna gaz? Sądziłem, że chodzi wyłącznie o pracę na benzynie. Kierownik ma 5-letniego Fiata z silnikiem 1.4, nie wiem, czy to ten sam silnik i ten sam sterownik. Po zamontowaniu gazu miał ten sam problem, otóż zaczął nierówno pracować na zimnym silniku, po rozgrzaniu benzyna lub gaz pracował normalnie....
Wszystkie objawy występują i na benzynie i na gazie. Ostatnie 500 km robiłem tylko na benzynie (gaz nawet na chwilę się nie włączał, bo był wyjeżdżony do zera) i nic się nie zmieniło. W okolicach cewki na kablach są takie przebicia, że w momencie przydławienia się silnika słychać trzask jak przeskakuje iskra. Przez ten czas 10 min po pierwszym odpaleniu...
Nie jeździsz czasem na wiecznej rezerwie? Jeżeli Tak to mogłeś uszkodzić druga pompę
astra dławi benzynie escort dławi benzynie dławi benzynie mazda
drukować toshiba fabia napięcia pobrać antywirusa
Quad Kawasaki KVF 750 odpala tylko z dzarpaka - przyczyny i rozwiązania Tryb letni i zimowy w pilarce Makita DCS 33 - jak działa?