500mb to chyba za malo jesli cos mnie nie myli.Moze zmien czujnik cisnienia kolektora dolotowego
Dlatego DCI kosztuje grosze
Witam Jeździłem autem na LPG dość długo na ubogiej mieszance (tak ustawili gazownicy). Na dzień dzisiejszy długoterminowa korekta czasu wtrysku dla benzyny wynosi 15,6%. Teraz cały czas jeżdżę na benzynie od około 200 km. Na benzynie sonda lambda oscyluje i krótkoterminowa korekta czasu wtrysku jest na poziomie +-3%. Mam zatem pytanie czy długoterminowa...
Za długi czas otwarcia wtrysków powoduje bardzo szybką degradację stosów. Ciężki temat z pcr, żeby nie męczyć wtrysków elektrycznie podnosimy ciśnienie żeby czas otwarcia zachować, ale wtedy zaworki dostają w dupę....
Cała elektronika jest sprawna. Jesteś pewien? To pozostał ci tylko myśliwy, który upoluje Małego Wypijacza Paliwa. Pamiętaj, brak błędów to nie wszystko. Ważne są parametry pracy. Poszukaj kogoś takiego co potrafi więcej niż wymieniać elementy.
Obwód pompy obiegowej do sprawdzenia: - czy pompa dostaje napięcie i jakie jest to napięcie? - jeśli jest napięcie na pompie, to czy ta pracuje? - jeśli pompa pracuje, to filtr na dole zbiornika zmywarki do wyczyszczenia razem z ramionami zraszacz, ale tutaj musiałby być naprawdę w fatalnym stanie, również higienicznym, żeby nie było żadnego przepływu...
Kontrola tych wtryskiwaczy może kosztować sporo, czy nie lepiej kupić odrazu nowe końcówki wtrysków? Kosztują one 30zł/szt. czy po ich wymianie wtrysk będzie funkcjonowal jak należy? Czy są we wtryskiwaczach jakieś inne elementy które się zużywają poza tymi końcówkami czy podkładkami? Wpierw proponuje sprawdzić, warsztat który sprawdza od razu powie...
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
Nowe rurki musisz oczywiście sprawdzić przed montażem, czy nie ma jakichś pozostałości po obróbce. Najlepiej wypłukać w ON i dobrze przedmuchać sprężonym powietrzem. PS Kolego (at)hevet2. Rurki powinny być jednakowej długości. Nawet w C-360 - i takie były. Długości przy silniku kompensuje się odpowiednim wygięciem, żeby pasowały. A co ludzie mają pozakładane...
VAG COM niewiele ci powie. Jedynie ogólna korekta Lambda (krótkoteminowa i długoterminowa). Chałupniczo możesz wyjąc listwę i włączyć pompę paliwa czy nie cieknie z któregoś wtrysku i/lub wykręcić świece . Założyć buteleczki i nie ktoś inny kręci rozrusznikiem. Wtedy można wizualnie wstępnie ocenić czy rozpylenie jest równe bez kropli. Na upartego zakładając...
Kolejne auto z dziwnym zachowaniem wtryskiwaczy, strasznie leją i auto nie uruchamia się. Brak błędów w ecu, wtryski sikają na odległość 1,5 m. W aucie widzę już sterownik z 2009 roku czyli wymieniane. W parametrach widać kosmicznie długi czas wtrysku przy odpalaniu do 32ms. Ktoś może ma na warsztacie takie auto i może zobaczyć jaki jest czas wtrysku...
skomplikowana nie jest, a co do jazdy bez tego dławika, jest on po to, że w przypadku uszkodzenia przewodu miedzianego który idzie do przodu auta i dużego wydatku gazu z butli, blokuje on wypływ tego gazu, a w twoim przypadku gdzie jest sekwencja, to sterownik gazowy poinformowany o spadku ciśnienia gazu i tak zamknie elektrozawory, czyli w praktyce...
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Luzuje się jarzma i uruchamia silnik. Jeśli długo nie były wyjmowane, to pewnie doszczelniły się w gniazdach korozją i sadzą. Dodano po 2 Luzuje się jarzma i uruchamia silnik. Jeśli długo nie były wyjmowane, to pewnie doszczelniły się w gniazdach korozją i sadzą.
Wcześniej możesz zalać ropą filtr paliwa i pompę żeby długo nie kręcić , albo na Plaka .
Tandety sobie odpuść całkiem. Takie czasy, że tanizna tylko zapycha lukę na rynku i kończy się tym, że albo lecą w kubeł bo i tak tanie były albo idą do reklamacji i tam bez problemu oddają kasę po czym wyrzucają i tak w kubeł bo nawet producent czy dystrybutor zakłada ileś tam % zwrotów i nawet nie zadaje pytań. Różnica między Motorpalem a Wuzetem...
Filtr powietrza rozumiem sprawdzałeś w jakim jest stanie? Sonda stoi na wysokiej cały czas? Spróbuj podejrzeć parametry sondy, dać mu 3tys obrotów na chwilę i odpuścić szybko gaz patrząc czy zejdzie na ubogo.
Ciśnienie na CR ,sygnały wał/wałek,temperatura,dawka paliwa,sterowanie wtryskami,spadek napięcia podczas rozruchu. Jak tego będzie pewny to wykręca wtryski i wiezie do regeneracji.
No i wymieniłem ostatnie dwa przekaźniki i nadal centralka od gazu wyłącza się po czasie, jak jest gorąco to długim czasie. Otworzyłem też pokrywę komputera pod maską bo widzę że niektóre modele miały tam też przekaźniki ale u mnie jest tylko komputer. Gdzie może być problem? Ew. czy gdzieś jeszcze mogą być przekaźniki oprócz tych przy bezpiecznikach?
Trzeba wtyczkę ze sterownika wyciągnąć i przemierzyć połączenia omomierzem, albo jakąś probówką. Wtryski cylindrów 1 i 4 to 4 pin we wtyczce sterownika, a cylindry 2 i 3 to pin 13. Natomiast poważnie weź sobie do serca sugestie o odbudowie wiązki, bo te przewody to na całej długości tak wyglądają jak to miejsce, które izolowałeś przy wtryskach. Będziesz...
Jeżeli chcesz zostawić kompa i parownik to niestety czeka Cię mozolne szukanie używanych wtrysków (choć to loteria) Części do tej instalacji właśnie tyle kosztują, ale płaci się za długie i bezproblemowe jeżdżenie. Chyba że w naszym kochanym kraju zatankujesz taki gaz że zabije Ci parownik i wtryski. Zastanów się nad zmianą przodu i sprzedaniem tego...
czyli jak wyzej .... tylko sprawdź czy napięcie na wtryskiwaczu jest podawane impulsowo czy stale??? jesli masz widoczne impulsy to dobrze ale i tak zostaje kwestia długosci impulsu jeśli jest za długi impuls to też bądzie zalewał.... mozesz jeszcze na krótko podac mase na wtryskiwacz i zobaczyć czy działa prawidłowo....
układ dystrybucji paliwa -czyli chodzi o tę pompę zanurzona w zbiorniku? Dlaczego wtryskiwacze to nie problem? Chcąc znowu po latach jeździć na benzynie,chyba będą potrzebne?
Różnica 0,1 mm w dyszach nie jest aż tak znacząca aby nie uzyskać jakiegoś przyzwoitego rezultatu. Jaki mnożnik pokazuje autokalibracja ? Jakie jest ciśnienie na reduktorze - wystarczy je obniżyć i okaże się, że dysze mogą być dobre. Byłoby pięknie jakby Kolega przedstawił zrzuty ekranu z ustawień i mapy gazu wtedy byłoby mniej "wrózenia". Jeśli komputer,...
+ wzbogaca mieszankę, zawsze w leciwych autach idzie na +, bo to pompa już nie tak wydajna, wtryski swoje mają, że o silniku nie wspomnę, sonda ITP. Z tego co pamiętam, jeżeli nie przekracza +- 20 % nie ma czym się martwić. Często widywałem długoterminówki w oplach na twoim poziomie.
FACHOWCOM POLECAM: http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=294445... A co to ma współnego z instalacją gazową?;-) Napisałem, żeby autor podłączył ten TPS i sprawdził przez miesiąc jakie są korzyści wtedy zakończy tą akademicką dyskusje. :-) PS. przypomina mi to dyskusję czy odłączać pompę paliwa, też długo się ciągnęła a zdania były podzielone. :-)
Skok mniejszy ale popatrz jaki długi wtrysk na pośrednim a na bezpośrednim krótki czas ale wy6soki skok.
http://obrazki.elektroda.pl/6943791500_1... Witam, chciałem przedstawić urządzenie, które powstało blisko rok temu do kalibracji wtryskiwaczy przeznaczonych do samochodowej instalacji gazowej. Założenia Dokładność ustawienia skoku do 0,01mm. Prostota w obsłudze oraz wyeliminowanie błędu człowieka. Mechanika W pierwszej formie urządzenie...
Jeżeli obroty masz na 1000, to sterownik pewnie odczytuje "brudne" obroty, czyli sygnał jest czymś zakłócony, lub masz wpięty generator obrotów, możesz to sprawdzić wpisując w zakładce Sensors, parametr RPM_fac cyfrę 2,(teraz masz 13 lub 0) wtedy na obrotomierzu w programie pojawią się rzeczywiste odczyty sterownika, zasadniczo wyłączenie tej nie ma...
Tak. Rejestruje.
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
To i tak im nie pomoże na długo. Ja proponuję wymianę nie koniecznie na MEDy
Stary fiat 1.9JTD. Pali od strzała ma moc, znosi błędy kierowców - dlatego go lubię i nie poszedł jeszcze drogą wszystkich samochodów, i nie pójdzie dopóki nie znajdę powodu uszkadzania cewek wtrysków - zawsze przebicie do masy, nigdy przerwa obwodu. W ciągu ostatnich kilku tysiecy km wymieniłem pięć wtrysków. Pierwszy, czwarty, trzec i dzisiaj dwa...
Daj sobie spokój :D :D :D to było bardzo kostruktywne stwierdzenie :) :) :) Wiem że za długi impuls zniszczy wtrysk. Może po prostu za bardzo chciałem sobie uprościć życie chcąc użyć gotowych elementów a już najbardziej zadając pytanie o to. Ale to nic. Na pewno da się to zrobić jeśli nie w taki to w inny sposób. Spokoju sobie raczej nie dam... najwyżej...
Czerwony kolektor to: 1. Źle ustawiony rozrząd ale podobno ok. 2. Długi czas wtrysku i dopalanie w kolektorze. 3. Odcięty lub wytłuczony klin na wale do sprawdzenia, teoretycznie powinno wyjść przy sprawdzaniu rozrządu.
Jak najbardziej. Niestety demontaż dopiero prawdę powie . I nie czekał bym zbyt długo z tym
Ale nie wiadomo ile poleciało i nie wiadomo jak długo silnik chodził. Nic nie wiadomo, to i odpowiedzi udzielić nie można.
zaczęli zakładać je dlatego ze po długim czasie tulejka była skorodowana przez wodę Przecież w tamtym miejscu nigdy nie było i nie ma wody więc nie wiem o jakiej korozji piszesz. a ja nie załozyłem i co kompresja ucieka nic nie uszczelnia stożek wcale... Tam nie ma stożka o czym już kolega pisał. NIE BYŁO PODKŁADEK POD WTRYSKIWACZAMI W C360 Zgadza...
Może na przelewach jest jakaś mała nieszczelność Napisałem że wokół górnego przelewu sucho. Rurki przelewowe również suche. Nieszczelność rzeczywiście mała bo po dość długiej jeździe zbiera się może niecała łyżeczka paliwa. No ale nie powinno być tego wcale. Samo się niestety też już nie doszczelni.
Tak jak (at)mtosiek mówi. Listwa do zmiany. Jak listwa CR i przewody wysokiego ciśnienia długo gdzieś leżała to dobrze jest je zalać ropą i przedmuchać, bo lubią czasem korodować wewnątrz. I cały syf potem pójdzie na wtryski. Płukać aż nie przestanie lecieć ruda. Odrobina odrdzewiacza typu Fosol też nie zaszkodzi. Ale po odrdzewiaczu płukać ze 3x bardzo...
Najprostszy sposób, to odpiąć czujnik temperatury. Sprawdzić możesz kąt wtrysku.
Też jest możliwość adaptacji korekty wtrysków poprzez 10-krotne rozpędzanie się na 4 biegu od obrotów 1.5 tys. do 3 tys... Możesz mi wytłumaczyć, co miałeś na myśli? Pierwszy raz słyszę o adaptacji korekty wtrysków Tak, u mnie ten sposób zadziałał. Tylko w czasie tego przyuczania trzeba spełnić kilka warunków, o których nikt tu nie pisze. Wymienię...
Witam, Potrzebowałem sprawdzić wydajność wtryskiwaczy a że teraz więcej czasu to na szybkości wykonałem sam tester. Działanie testera: 1) Nastawy zdefiniowane -3 cykle pracy, każdy po 25 sekund -działa on w full grupie (1 wtrysk co 1 obrót) 1 cykl: 5ms przez 25s, obroty 1000rpm 2 cykl: 8ms przez 25s, obroty 3000rpm 3 cykl: 12ms przez 25s, obroty 5000rpm...
- Odczytałem czasy wtrysku w programie do LPG - i wyszły rzędu 30ms - Zasymulowałem ciśnienie MAP 30kPa przy pomocy potencjometru. Czasy wtrysku były krótsze i silnik chodził równo ale gasł po kilku, kilkunastu sekundach. Wniosek: Albo MAP przekłamuje, albo jest słabe podciśnienie w układzie, przez co silnik myśli, że jest mocno obciążony i daje długi...
Właśnie jest różnica w długości przewodu. Reszta to samo. Według oryginału do Astry G 1.7cdti 80KM jest 0281002717 do Hondy Civic 0281002486 W mojej astrze też był 0281002486, ale założyłem 0281002717, trzeba było tylko dogiąć mocowanie kostki. Przewód nie jest napięty, ale wyprostowany. Mam nadzieję, że nic się mu nie stanie. Objawy uszkodzonego czujnika...
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
Wtrysk jest długi, a łapa ma pewien luz, więc nawet krzywa szpilka umożliwi dociągnięcie wtrysku. Pytanie czy użył freza do naprawy powieszchni przylegania. Bo coś mi się zdaje że nie.
Wygląda że długie urzytkowanie bez paliwa spowodowało zgon rozdzielacza i wtrysków.Niestety tylko wymiana. Wilgoć niszczy te element bardzo szybko.
Chodzi o to we wtryskach że pojedynczy kruształ ma za małe jednostowe odkształcenia i musi ich byc ok 15 sztuk żeby dały jakieś sensowne odkształcenie które i tak jest przekazywane dzwignia o stosunku długości 2/3. A kondensatory w EDC15 to mają pojemnośc gdzieś ok 2 yF więc impulsy podobne jak w zapłonie kondensatorowym. Prawdopodobnie kryształy powracające...
Za długi czas wtrysku na ciepłym i go zalewa. W tą stronę idź.
Postanowiłem sprawdzić dokąd biegną przewody. Idą do jakiegoś nieznanego mi modułu, który został umiejscowiony w pobliżu zbiornika paliwowego. Zagadkowy przewód czerwony i żółty z czarnym paskiem biegną w wiązce 1. (W tej wiązce przewód brązowy jest podpięty do cewki, biały - nie wiem, niebieski chyba do sondy) Czy ktoś z Was wie jaką pełni funkcję...
A to się narobiło jaką tam masz pompę vp44 cz vp 30 albo jak wygląda ten zawór długi metalowy wkręcany na nakrętce kołpakowej ,czy wciskany do środka i dociskany uchwytem na trzy śruby, taki i taki mam jak coś to dzwoń 790 718 520 to porozmawiamy.
Ta druga większa kostka w sterowniku odpowiada za podzespoły w środku auta, tak rozumiem. Czy mogę podłączyć aku i wtedy zobaczyć, czy problem dalej występuje? Na zdjęciach załączam schematy bezpieczników oraz układu BCM (Body Control Module). Jest tam przekaźnik typu solenoid K50A, który steruje poniekąd światłami stop. Czy może być winowajcą ze względu...
a jak długo samochód musi stać żeby się tak stało?? może gdzieś w instalacji paliwowej jest jakaś nieszczelność i się przy powietrza??
na moje oko widać ze masz za wysoką lambde przyczyną też mi się wydaje długi czzas wtrysku gazu. nie wiem jakie masz wtryskiwacze ale do każdego innego są inne czasy
Ciekawe jak chcesz go zlamac? Chyba sobie kupic wtryskarke:)
Jak w temacie, mam auto w którym umarł kolejny wtryskiwacz. Ktoś zna firme która dobrze robi te wtryski. Klient ma długi wakacyjny wyjazd więc chce nawet naprawić te nieuszkodzone. Jakies sugestje ???
Stare siedmiometrowe Sealine z kabiną (łudź ślizgowa). Napęd przez przekładnię Z. Można pokombinować z przełożeniem w samej przekładni, ale to bardzo droga zabawa i ciężko dostać części. Dlatego lepiej pokombinować ze śrubą, ta co mam ( dokładnie taka jak w instrukcji ) jest stanowczo za mała. Przystarym silniku lepiej się spisywała, teraz kompletnie...
https://obrazki.elektroda.pl/1535697000_... Czerwony wężyk podrównać do zera (patrz prawa strona wykresu) czyli do zera. punkty można strzałkami podnosić/opuszczać i się przesuwać w bok po mnożniku. Na pewno za bogata dawka? Nie za uboga przypadkiem? Może ten wykres odchyłki nie aktualny albo te valteki tak powtarzalnie "działają"?...
Tylko pamiętajcie że do obsad musicie mieć sprzęt i czasami się urywają jarzma pompo wtryskiwaczy objawy podobne.
Gaz nie jest taki straszny, ale trochę trzeba ogarnąć temat. Dobrze jak reduktor jest poniżej zbiorniczka, wtedy nie trzeba go odpowietrzać. Dobrze jest go dać króćcem z którego wypływa woda do góry. Jak by co to pisz chętnie pomogę. Sprawdź czy masz butle dobrze obróconą :) często jest do jazdy na wstecznym. Można tanio i długo na lpg śmigać, ale niektórych...
Podpowiem jeszcze że prąd na wtryski idzie z jednego bezpiecznika co pompa paliwa, zajrzał być jeszcze do BSM czy nie zalane wodą, bezpieczniki posprawdzaj, żeby ustalić czy to immo to trzeba zrobić diagnostykę bo bez upewnienia się, to na pałe można szukać usterki długo, kojarze że immo trzyma w peugeocie też prąd na pompe paliwa, to musisz rozeznać...
Długi czas wtrysku to długi czas "trzymania" cewki wtryskiwacza, to większe nagrzewanie się cewki, to większa szansa uszkodzenia wtryskiwacza.
Na wstępie chciałby sie przywitać jako nowy użytkownik tego forum. Jestemmechanikiem od 15 lat ale z tak skomplikowanym a zarazem błahym problemem się nie spotkałem . Mianowicie ,mam na warsztacie forda fiestę z silnikiem 1.4 tdci ,samochód ma dość długą historie a mianowicie ,pewien pan po zakupie tego auta z komisu wybrał sie na pomorze skąd pochodzi...
Ale nadal długo kręci zimny i dym wali biały? U mnie też opuznilem i pali dym na zimnym jest ale ciepły zero dymu tylko przygazowka i czarnego puści .czyli normalnie
W większości nowych silników jak dokręcisz śrubę dociskającą wtryskiwacz, momentem podanym w instrukcji serwisowej, to długo to nie będzie szczelne.
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Tak, podstawa ciśnienie paliwa. Sygnały wał wałek, napięcie podczas kręcenia, sterowanie wtryskami. A jak tobie czy mechanikowi się nie chce nic sprawdzać to chociaż test sond przy WOT. Rozumiesz w ogóle co z tego?
Osoba, która naprawia wtryski, twierdzi, że z tymi wtryskiwaczami zawsze jest duży problem po demontażu ich. Kto naprawia, ten się zna! Ten fakt znajduje potwierdzenie w ich nieprzeciętnej długości. jak zebrac te impulsy wtryskiqaczy? Podpinasz wszystkie jednocześnie do oscyloskopu czterokanałowego, lub spr. pojedynczo na jednokanałowym. Skontroluj...
W takim razie, jeśli nie ma żadnej możliwości przedostawania się oleju do paliwa, czy do komory spalania, to według mnie, pozostają trzy opcje: 1. Paliwo złej jakości (np. duża domieszka oleju silnikowego, mazutu, itp); 2. Przestawiony rozrząd o niewielki kąt, np. wskutek zbyt luźnego łańcucha rozrządu - patrz sprawność działania napinacza łańcucha....
Ostatecznie przełóż sam nastawnik, a jak nie to odkręc dekle na obydwóch,i osłone w środku miernik w rekę przewody przedzwonić i wtyczki w połowie długości uciąc i przelutować i ma palić
Synchro wał /wałek jest? Sterowanie wtryskami podczas kręcenia ? Ciśnienie ma wbijać odrazu 30Mpa . Co to znaczy szybko rośnie?
Przepustnica przede wszystkim do czyszczenia i adaptacji!! Sprawdź też okablowanie wtryskiwaczy dokładnie! Zobacz jeszcze jak daję napięcie na wtryski może za długi cykl wtrysku jest i go zalewa, dobrze by bylo to sprawdzić oscyloskopem a jak nie masz to mozesz wyjąć listwę i zakręcić silnikiem zobaczysz jak pylą
A dokładniej co chcesz uzyskać od twojej instalacji lpg.. Czy tylko chcesz dogładzić parametry czy masz kłopot z spalaniem lub jazdą na gazie.
Jak na moje oko taki czas wtrysku w vagu niejest jakis straszny.
Jeżeli odpala i pracuje na wszystkie cylindry to źle ustawiona pompa , ustawienie na czujnik zegarowy rozwieje twoje wątpliwości .Dla pewności zmierz ciśnienie sprężania Dwa dni temu zjechał taki u mnie z warsztatu , po wkręconym pasku wielorowkowym .Standardowo głowica do zrzucenia , ślady zaworów na tłokach więc głowica do szlifierza,okazało się że...
Witam Samochód: BMW 735iA. Problem: odpalanie. Po postoju 30 minut - 5h odpala fatalnie, trzeba kręcić rozrusznikiem z 10 sekund; lepiej gdy nacisne gaz. Ale jak już zapale to mogę zgasić i zaraz odpalić od razu. Po 3-4 dniach autko pięknie odpala, obojętnie czy mróz czy ciepło. Długo postoi ładnie odpala. Gdy ma problemy z odpaleniem, potem lubi zgasnąć,...
Po długim szperaniu nie znalazłem nic szczególnego, poza tym że raz rano jak było chłodniej zauważyłem że silnik chwilę kuleje i jest siwy dym z wydechu tak jakby nie spalał paliwa. Oddałem wtryskiwacze jeszcze raz do sprawdzenia. Wyszło wówczas ze jeden ma za dużą dawkę, nie wiem czemu wcześniej tego diagnosta nie wykrył. Zakupiłem jeden nowy wtryskiwacz....
Tulejki są do dokupienia i to bezproblemowo. Ale kolega może mieć racje w niektórych typach pomp Lukasa nie było montowanych tulejek. Więc pozostaje wtedy wymiana górnej pokrywy. A same o ringi nie wystarcza na długo. Przerabiałem sam to już kilka razy. Maksymalnie wytrzymało 2 miesiące i zaczynało się sączyć.
Witam. Napisałeś Dawkowanie paliwa i tak jest ciągłe i regulowane jedynie poprzez wielkość podciśnienia w kolektorze dolotowym i to by się zgadzało ale w przypadku gażnika (może być też z sondą, a zwłaszcza w starszawych suzuki), natomiast przy wtrysku nie ma innej możliwości jak tylko sterowanie ilością paliwa poprzez długość impulsu elektrycznego...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Nie znalazłem w którym miejscu nie ma masy, Połączyłem na stałe masy w gnieździe obd i tak jeździ już długi czas bez żadnych problemów.
Sprawdź czy się nie zapowietrza wtryski wyglądają na dobre.
Niestety szkoda pieniędzy mi na taki zabieg.Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa.Pojawiło się paliwo na wtryskiwaczach roboczych.Samochód przestał odpalac tak jak wcześniej na Wtryskiwaczu rozruchowym.Odpala po mega długim kręceniu ale tylko wtedy gdy trzymam pedał gazu a tym samym tarcza otwiera wtryskiwacze robocze.jak odpali elegancko reaguje na...
Czy tak długi czas wtrysku paliwa nie jest spowodowany złym wskazaniem czujnika temp. wody? - chociaż to pewnie sprawdziłeś Jeśli masz możliwość to warto byłoby sprawdzić mapę ECU, albo podłożyć inny, będzie szybciej.
przerabiając przekładkę z oryginalnej zmienimy wymiar i ciśnienie się zmieni. Kolega wielecki jakiej długości przekładki użył sprawdzając nowy wtrysk.
Zapomniałem napisać w pierwszym poście że wąż powrotny sprawdzony w każdy możliwy sposób( sprawdzałem po całej długości czy nie jest nigdzie zagnieciony , dmuchałem powietrze , sprawdzałem odpowietrzenie zbiornika) i jest on drożny . https://obrazki.elektroda.pl/3164292600_... Tak wyglądają te węże , powrót z wtryskiwaczy jest podłączony...
Z tego co wiem to każdy wtrysk ma swój kod, dosyć długi, można go sprawdzić podpinając kompa, ja widziałem u siebie na delphi. Ale czy do czegoś to służy to pojęcia nie mam. Też chętnie sie dowiem
Tak tak tak, te z allegro pięknie pracują. Rekordzista podobno wytrzymał 2 tygodnie. Ot taki sprinter a nie długodystansowiec.
Witam wszystkich mających ten problem, a mianowicie brak impulsu na wtryskiwaczach które powinno generowa ecu.nie mówie tu oczywiście o braku zasilania wtryskiwaczy od strony przekażnika czyli katody po przekręceniu kluczyka. Przyczyny takiego zjawiska są następujące: 1.immo odcieło programowo pompe paliwa i wtryskiwacze 2.instalacja między ecu a wtryskami...
znowu nie działa ten zaworek zwrotny przepuszcza w obie strony zamówiłem podobno lepszy za 50 zł a nie za 30 Za 30zł to długo chodził, mam nadzieję że ten za 50zł pochodzi ci dłużej
A możesz wyjąc listwę i nakrtęcic krótki filmik jak one chodzą? Bo może moduł, lub regulator jest uszkodzony i daje za dużo paliwa a może zbyt długi czas wtrysku..?
Witam ponownie.Dzis tak sobie pogrzebałem jeszcze przy silniku,i zauważyłem jedną rzecz.Pomiedzy kolektorami ssącymi,na dole jest taka metalowa cześć w kształcie prostokąta ( chyba to chłodnicza spalin).W jej okolicy zauważyłem,że wydobywa się ropa.Na pewno nie jest to płyn chłodniczy.Myślałem że to, cześć ropy,tam wleciało,jak pękł mi przewód od powrotu-wtrysk...
Witam. Jeżeli byłeś u mechanika i podłaczał się testerem to powinien powiedzieć tobie jaki jest kod błędu i co jest przyczyną usterki. Jeżeli tak nie robi to zmień mechanika. Pozdrawiam.
Pompa do kadłuba przykręcona jest czterema długimi śrubami. Ten element pompy nazwijmy kołnierzem. Zobacz,że korpus pompy do tego kołnierza przykręcony jest też śrubami. Odkręć jedną z nakrętek i zobacz,że otwory w pompie są owalne to jest po to żeby można było kadłub pompy obracać względem kołnierza. Poluzuj te cztery nakrętki i próbuj przestawiać...
A ja stawiam na wtryski :)
Mam Fiata siene 1,6 16V z instalacją LPG. Podczas testu w ASO mechanik zwrócił uwagę na długi tj. (4,5) czas wtrysku paliwa. Czym to może być spowodowane? Cała reszta wyszła bez błędu.
Kolego skoro masz man catsa to sprawdz czy ciśnienie zadane zgadza się z realnym . A żeby sprawdzić przelew to wystarczy powrót paliwa z glowicy do menzurki pokierować . Jeżeli będzie powyżej 100 ml to puszczają wtryski.Tutaj niema zbyt wielkiego ciśnienia więc można zrobić prowizorkę z kawłka wężyka i zaślepki.Dziwne że emprom otwiera się 40% i auto...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
dług wydruk dług adres dług gwint
zasilacz serwerowy podłączenie biały kwarc przekaźnik pompa paliwo skoda
podłączenie rozdzielnicy budowlanej schematu instrukcji
STB5100 and Mach3: Configuration and Issues Gigabyte F2A88XM - Bootowanie z dysku NVMe