Mam dokładnie chyba ten sam problem jutro zmieniam zawór na pompie wysokiego ciśnienia obstawiam ze to on przepuszcza paliwo do zbiornika zamiast utrzymać w układzie u mnie jeśli pompka przestaje pracować odpalam auto i działa ale dosyć długo pompuje... wiec obstawiam taka diagnozę u siebie Dodano po 57 Mam dokładnie chyba ten sam problem jutro zmieniam...
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Tylko że nie wiem w jaki sposób mamy pomóc komuś, kto nie posiada żadnych narzędzi ani wiedzy. Czy słychać działanie pompy w baku? Po włączeniu zapłonu powinna dość długo pracować. Przyczyn może być wiele, od braku paliwa - przypominam że są dwie komory w baku, i w jednej może być paliwo a w drugiej nie - przez uszkodzoną pompę elektryczną, moduł pompy,...
W niektórych samochodach paliwo powraca do zbiornika nie przepływając przez wtryskiwacze. Regulator ciśnienia paliwa jest w filtrze. Jak sie wyjmie pompę paliwa ze zbiornika to jej obudowa zmienia kolor, uszczelka pompy "gnije", robi się ona mazista (jak samochód pracuje tylko na benzynie to nic takiego sie nie dzieje). Po pewnym czasie użytkowania...
Witam i dziękuję za informacje. Czyli stronę elektryczną można wyeliminować. Chodzi więc o stronę mechaniczną zapalania. Jak po pewnym czasie uda się zapalić i silnik długo pracuje to układ powinien się odpowietrzyć ponieważ ciągnie paliwo na bieżąco. Na drugi dzień już jest "zima". To samo - znowu nie drgnie tylko kręci. Czyli tak jakby ponownie się...
Nie masz impulsów zapłonu/iskry. Dlatego pompa nie pracuje jak kręcisz rozrusznikiem.
Wtryski przy 2.5tdi pracują na wyższym ciśnieniu.Dlatego pompa wtryskowa od 2.4d słabo ogarnia. Za długo trwa wtrysk paliwa i leje. Za tydzień wymienia kompletny tłokorozdzielacz z 9 na 11 z falą, spec od pomp powiedział że ma ogarnąć.
Tak wszystko jest w porządku - tak pomyslałem że wymontowana pompa jest w ręcz upalona na kostka więc może długo pracowała na sucho i się przegrzała a zarazem wypchała cale paliwo z przewodów i może zamarzło coś tam ......ale rozgrzałem go na gazie ....chodził z 20 min . juz sam nie wiem
Co do zaworów są ok. Były regulowane w serwisie jakieś pół roku temu i było wszystko ok. Pompę taką założył mi warsztat ja nie znałem się na tym. Założyli odpaliłem i pojechałem do domu:) Podobno takie problemy sa w samochodach z zamiennikami czytałem gdzieś, że po nocy u ludzi potrafi nawet bardzo długo kręcić. Coś nie trzyma że paliwo się cofa. Ja...
Mam problem z odpaleniem . Wymieniłem komplet filtrów i przy kluczowaniu wyskakuje mi błąd "P1130" Co możne być przyczyno tego błędu. Bo sprawdzałem że do listwy wtryskiwaczy nie dochodzi paliwo i pompka strasznie długo pracuje i nie podaje na wtryski paliwa co to możne być za przyczyna .będę wdzięczny za pomoc , z Plaka odpala czy to wina pompy
Sprawa jest prosta jak masz sekwencje n ie możesz wyłączać pompy , jak mieszalnik możesz. Jakie to ma znaczenie? POmpa pracująca w paliwie nie zużywa się praktycznie wogóle , inna sprawa jak ktoś w baku ma 10 liter albo mniej. To element mechaniczni i niestety zużywa się z każdą minut pracy. Podczas jazdy na gazie nawet troskę więcej niż w samochodzie...
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam , oprócz wielu usterek w tym aucie mam takie pytanie odnośnie pompy paliwa która po załączeniu stacyjki nie pompuje paliwa powinna na kilka sekund się włączyć , dopiero załącza się gdy włączam rozrusznik ,nie wiem czy to wina jakiegoś przekaznika ,czy gdy był zakładany gaz majstry czegoś nie włączyli lub coś rozłączyli , tylko prawidłowo działa...
A jednak się odpowietrza. Tacie brakło benzyny i zgasł. Jak później wlał to już nie zapalił. Po odpowietrzeniu odpalił od razu. A świece też były zalane i myśleliśmy że paliwo dochodzi, ale tak nie było. Nexia 1,5 GL 8V z 96r. Pod siedziskiem kanapy masz otwór z przykryciem, pod którym jest pompa paliwa. Na niej jest wężyk i kable prądowe do pompy....
Witam mam problem z moim golfem a mianowicie auto nie chodziło na benzynie odkąd je kupiłem ostro główkowałem dlaczego skoro wszystko było sprawne. Ostatnio przypadkowo natknąłem się na coś dla mnie dziwnego. Przy włączonym zapłonie przez przypadek trąciłem manetkę od kierunkowskazów mrugnęły długie i zaczęła pracować pompa paliwa. Bawiłem się chwilę...
Pomiary dokonałem nieprawidłowo ale już wyjaśniam. Jednak po włączeniu zapłonu na jednym z przewodów pojawia się +12V tak długo jak pracuje pompa paliwa i potem pojawia się na nim masa, natomiast na drugim przewodzie nie ma nic (czyli jest ok). Dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem nie ma "sterowania masą", i tu jest problem. Wyciąłem wcięcie gazu...
a przełączasz wieczorem na paliwo tak żeby pracował na benzynie i go gasisz. jak gasisz na gazie a zapalasz na benzynie to w gazniku nie masz jeszcze paliwa i musisz długo kręcić jak masz słabą pompę paliwa.i sprawdź mechanizm ssania i klapkę od ssania
Jak zgaśnie to możesz sprawdzić czy jest paliwo w filtrze od góry jest zawleczka/sprężynka wyciągasz ją (oczywiście na zgaszonym) i po wyjęciu zaworka widać czy w filtrze jest paliwo czy nie ma. Najlepiej sprawdź kiedyś jak silnik pracował normalnie zgaś i zajrzyj i porównaj ten stan z kiedy masz problem z odpalaniem. Czasem problemy sprawia pompa podająca...
Tak, zgadza się pompa jest elektryczna. Jak gasną świece i kręce (np po nocy) nie odpala. Po odczekaniu aż napompuje do wymaganego ciśnienia, odpala na raz. Po krótkiej przejażdce lub po nieudanym opaleniu paliwo się szybko cofa i pompka znowu długo pracuje. Podobno ciśnienie powinno się utrzymywać około doby.
Nie odzywałem się długo ale auto dziś odjechało silnik pracuje równo nie wali defektu pompa przyjechała z angli .To była przyczyna .Pompa ma w środku małą dyszę na której zatrzymują się opiłki .opiłki to tworzywo sztuczne tak widać ewentualnie jakiś kompozyt.wtrykiwacze przedtem sprawdziłem testerem paliwo leciało tak samo na każdym.Temat zamykam dzięki...
Jeśli ciągnik stał długo, pompa jest odpowietrzona, układ paliwowy drożny to mogło złapać tłoczki sekcji. Krzywka wałka wcisła ją do góry ale sprężyna nie ma siły cofnąć. pompa do pompiarza tak na dobrą sprawę. Odkręć przewody i sprawdź czy paliwo leci bezpośrednio z króćców. ostatecznie możesz pompę wyjąć z tyłu jest pokrywka. Pod nią sekcje. Sprawdź...
Witam Serdecznie mam problem z ciągnikiem C 330 przez ubiegły sezon maszyna pracowała i straciła moc i zaczeła kopcić na czarno przy dodawaniu gazu przy pełnych obrotach pulsacyjnie przerywa. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu co może być na początku listopada zrobiłem : - generalny remont silnika (nowe tuleje, tłoki, pierscienie itp.) -planowanie...
Cześć, czy próbowaliście usunąć błędy? Być może to wina poprzedniego słabego akumulatora. Rozumiem, że na poprzednim akumulatorze który się rozładował też próbowałeś odpalić? Na stacji myślę, że odpowiednie paliwo zatankowałeś ???? tak, błedy usunięte i ponownie auto podpięte było komputer co wykazało właśnie te błędy co na zdjęciu Dodano po 2 Witam...
Mam problem z odpalaniem Polo 1.9D z 95r. pompa Lucas. Od jesieni próbuje dojść co jest przyczyną, jest coraz gorzej. Rano jak odpalam auto muszę długo kręcić a najlepiej dopsikiwać mu samostartu. Samo odpalanie może trwać nawet 5 min. Silnik powoli zaskakuje, strasznie kopci na biało, obroty mocno skaczą w okolicy 700, normalnie mam 1100obr/min. W...
Witam. Mam problem ze scanią a mianowicie bardzo długo kręci po dłuższym postoju aby odpaliła. Jak już zapali to bardzo koślawo pracuje i przy lekkim dodawaniu gazu szatkuje tak jakby było gdzieś powietrze w paliwie. Poza tym jest trochę słaba tak mi się wydaje. Pompa zasilająca nowa, zaworki nowe, zawór odcinający nowy. Nie mierzyłem ciśnienia manometrem...
Panie Sławku z tego co piszesz wynika że trzeba ustalić co ponosi głównie winę za to słabe zapalanie,a mianowicie najpierw wymień filtry paliwa,jeżeli problem nie ustąpi po odpaleniu zaobserwuj czy nie kopci i czy nie jest słabszy,czy ma równą pracę; nie kopci, równa praca silnika, nie pali więcej niż zwykle, łatwo się wkręca na obroty to myślę że pompy...
Panowie potrzebuje pomocy! Mam problem z oplem Vectrą b 2.0 dti 2001r. Po nocy nie chciała zapalić, po długim łechtaniu zapaliła ale nie równo pracowała. W końcu silnik wyrównał pracę, ale nie reagował na gaz (góra 1100 obr). U mechanika została podłączona do kompa : Błąd modułu sterowania pompy ,zaworu egr, były to stare błędy zostały skasowane. Po...
Witam, mam następujący problem z autem Rover 45 2000r 2L itd. Auto miało już kiedyś regenerowaną pompe paliwową, co nie wiem, bo buraki nigdy nie powiedzą tylko kasę zabierają. Ostatnio samochód znów stanął. Wykluczamy głupie powody typu paliwo, filtr i inne ceregiele. Obejrzałem sterownik pompy, VP30, nie wygląda na spalony. Wkurzyłem się i żeby nie...
Witam. Posiadam Mana TGL 12.210 ostatnio Man długo stał wczoraj odpaliłem auto pochodziło chwile i zgasło po odpaleniu pochodził krócej aż w ogóle nie odpalił wymieniłem filtr kwadratowy przy odstojniku (obok baku)oraz wkład filtra paliwa (oba filtry masakra) uzupełniłem paliwo w odstojniku oraz w obudowie filtra podpompowałem pompką ręczną Man odpalił...
Czas na pewne podsumowanie. 1 - piecyk działa :D 2 - porady,sugestie chociaż niezupełnie trafne - pomocne. 3 - Moje odniesienia do sugestii: - sitko - zabrudzenie,przepalenie itp. w moim przypadku sitko wymieniałem bodajże z dwa lata temu wiec raczej sprawne czyli nie przepalone (a takie było przed wymianą),ale mogło być zabrudzone przez niespalone...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, pozwolę sobie odświeżyć temat, mam nieco podobny problem mianowicie nie odpala moja renowka rx4 1.9 dci był u mechanika i wywala błędy na listwie, za małe ciśnienie, po zakupie nowego czujnika to samo oba czujnik zostały sprawdzone w innym warsztacie i oba okazały się dobre więc problem jest gdzie indziej, dziś wyciągnąłem...
Pomysł super jak i wykonanie. O jakim piecu piszesz? Jeżeli na paliwa stałe to nie bardzo rozumiem celu, w jakim to zamontowałeś ;) Pytanie - kiedy piec wygasa? Zazwyczaj gdy zanika prąd - wówczas i pompa CO nie pracuje (chyba, że masz UPS-a). Ewentualnie w celu przeczyszczenia pieca, ale wówczas również się go wyłącza i CO stoi ale to też nie trwa...
Poproś kogoś do pomocy. Niech ten ktoś włącza zapłon i wyłącza. I tak kilka razy. Ty w tym czasie wsadź głowę do bagażnika. Powinna przez 1-2 sekundę pracować pompa paliwowa. Jak masz gaz to pompa nie tłoczy benzyny która to chłodzi pompę jak przez nią przepływa. Więc pompa pracuje na sucho albo tłoczy benzynę "w miejscu". Przez może się zacierać. Immo...
Witam! Mam taki problem. W Hyundai-u Pony 1.5 MPi z94r. z instalacją gazową (wersja samochodu USA,ale silnik to najnormalniejszy G4DJ)jest problem z zapaleniem na benzynie.Na gazie odpala bez problemu,a na benzynie zapala i za chwilę gaśnie.Co kilkunastą próbę rozruchu zapala i chodzi równiutko 1-2 minut.Naciśnięcie gazu powoduje od razu jego gaśnięcie.Paliwo...
Witam, mam następujący problem z moim Golfem. Podczas jazdy samochód zaczyna przerywać, nagle traci moc do zera i znowu jedzie. Coraz częściej traci moc i po prostu gaśnie i nie chce odpalić. Część przyczyny mam. Po zdjęciu przewodów paliwowych paliwo nie leci, czyli nie dochodzi. Z tego co wiem - pompka dobra, bo przy przekręcaniu kluczyka słychać...
W większości starszych samochodów z sondą wąskopasmową grzałka jest zasilana z tego samego obwodu co pompa paliwa, jednym słowem pracuje tak długo jak silnik, nie ma ryzyka przegrzania sondy. Znalazłem w katalogu Boscha, max current load Nernst cell 250 µA [url=http://www.bosch-motorsport.de/medi...
Witam problemem jest Volvo 460 1.7 turbo 1995r + Gaz sekwencja otóż samochód nie che odpalić ale jak mu w dolot samo startem prysnę to zapali tylko trzeba długo pryskać około 10s żeby zaczął sam pracować jak odpali ładnie się wkręca i jest ok jak zgaszę to raz zapali albo nie a jak zapali to przygasa i wchodzi na obroty jak już zapali to już nie zgaśnie...
Brak możliwości cofnięcia paliwa do ssania przy przełączeniu zaworu EHAB skutkuje pozostawieniem pewnego ciśnienia w komorze pompy i chwilową pracę. Podejrzewam, właśnie że pozostaje jakieś ciśnienie i dlatego nie chce zgasnąć. Bo tak jak pisałem wcześniej odkręce przewód, paliwo zleci z ehabu razem z ciśnieniem i kilka razy auto gaśnie pod warunkiem...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Korzystając z okazji chciałbym też dopytać o kilka nurtujących mnie kwestii. 1) Jakie rury najlepsze? plastik? miedz? stal? 2) Jaki kaloryfer wybrać? alu? stal? tu zgaduje żę podobnie jak w radiatorach alu lepiej oddaje ciepło tak? 3) Czy naczynie wzbiorcze jest wymagane przy każdej instalacji CO z piecem na "wszystko" (węgiel, drewno). 4) Czy jako...
Dzień dobry, Mam pytanie w sprawie ursusa c330, ponieważ już od dłuższego czasu nie mogę sobie z nim porodzić, a mianowicie chodzi o problem z zapalaniem na zimnym silniku. Kiedy chcę go odpalić po nocy (nie zależnie czy jest 11 stopni na dworze czy -1) to długo kręci i kopci tak na białawo, a gdy już zapali to przez pierwsze 10 sek. nie wkręca się...
No i jestem z nowinkami ;) Silnik nie powinien długo kręcić. Powinien palić od strzała. Jeśli kręci długo to na początek spróbuj przepompować pompką ręczną. (Oczywiście kąt wtrysku, ciśnienie sprężania.) Może schodzi paliwo z instalacji. Niby nie powinno ale czasem tak się dzieje. Tu wrócę jeszcze bo - ostatnio jak odpalałem to podpompowałem paliwko...
Witam! Autko to suzuki Baleno 99r 1.9TD na pompie lucasa, pompa chyba taka sama jak w fiatach typu marea itp. Zima zbliża się wielkimi krokami. Jak autko jest cieple to odpala, w lecie odpalało ok, teraz jak jest zimny to też źle nie odpala ale jak przyjdzie mróz to autko odpali, silnik pracuje 15-30sekund i autko gaśnie i już nie odpali. Podpompuje...
Witam ! Mam taki problem z Fiatem G. Punto 1,2 8V auto ciężko pali gdy jest zimny silnik, a teraz problem narasta, Rano trzeba długo kręcić, 2-3 razy zanim odpali, przez kilka sekund pracuje nierówno, nie wchodzi na obroty, wypadają zapłony. Wymieniłem : świece, kable, pompę paliwa, map-sensor (czujnik temp. pow. zasysanego), sprawdziłem luzy zaworowe...
Witam, mam problem z moim Vito, samochód jest z roku 1997rok, silnik 2.3D. Po niedawnym dużym mrozie nie mogłem odpalić samochodu, jak odpalił raz na "zapych" to pochodził chwilkę i sam zgasł, potem już cisza. Teraz samochód bardzo ciężko odpala, długo trzeba go kręcić żeby wogóle zaskoczył,silnik cofa do tylu tak jak pszy benzynie jak zaplon jest zle...
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
Witam.Mam problem z audi a3 1.9 tdi 130 km który polega na tym że gdy silnik jest zimny długo kręci zanim odpali.Gdy zapali przez chwilę dosyć mocno dymi i nie równo chodzi.Gdy trochę się rozgrzeje pali od strzała i dymienie ustępuje,moc ma przyspiesza dobrze.Myślałem że może się zapowietrza i nawet podłączyłem mu paliwo z bańki na krótko prosto do...
Panowie odgrzeję trochę temat bo jakiś rok temu ten sam problem dotknął moje osobiste auto. Po ponownym szukaniu usterki tym razem w moim a4 winowajcą okazała się ... pompa paliwa, a konkretnie zawór w niej. Paliwo wraca do zbiornika z przewodów już nawet po kilku minutach od zgaszenia silnika. Podczas jazdy na PB nie ma żadnych szarpnięć czy innych...
http://obrazki.elektroda.pl/2254907700_1... Witam, Każdy, kto posiada diesla starszej generacji na pompie mechanicznej, zimą może mieć problemy z odpaleniem auta, szczególnie podczas srogiego mrozu lub gdy paliwo jest kiepskie. Fabryczny sterownik grzeje świece przed uruchomieniem i przez pewien czas po uruchomieniu, do momentu rozgrzania...
Witam. Mam zamiar niebawem wyjechać na 5 dni. Zastanawiam się co zrobić z instalacja C.O. W głowie urodziło mi się kilka propozycji, bynajmniej nie do końca jestem przekonany, lub też czegoś mogę nie wiedzieć. Najlepszym pomysłem wydaje mi się spuszczenie wody, jednak mogę to zrobić z poziomu pieca, gdzie woda zejdzie z kaloryferów, ale niestety zostanie...
Witam. Mam zamiar niebawem wyjechać na 5 dni. Zastanawiam się co zrobić z instalacja C.O. W głowie urodziło mi się kilka propozycji, bynajmniej nie do końca jestem przekonany, lub też czegoś mogę nie wiedzieć. Najlepszym pomysłem wydaje mi się spuszczenie wody, jednak mogę to zrobić z poziomu pieca, gdzie woda zejdzie z kaloryferów, ale niestety zostanie...
Po raz kolejny pytam jak przy pomocy atomu chcesz ogrzać Polskę? Pompy ciepła zasilane energią elektryczną. W tym wydaniu z 1kWh energii elektrycznej otrzymujemy przynajmniej cztery razy więcej energii cieplnej jak marnując ją w arcy kretyńskich magicznych kociołkach by potem ją dalej marnować poprzez równie kretyński sprawnościowo przesył. Jeżeli...
Wróciłem. Na tarczy.. Zacząłem dziś od idealnego wręcz ustawienia rozrządu i pompy na kołki. Pierwsze odpalenie po dobie stania - od jednego obrotu. 4 sekundy pracy i silnik dusi się po czym gaśnie. Pierwsze co robię to odłączam wtyczkę niebieską - od przestawiacza kąta wtrysku. Po zakręceniu silnik odpala od razu, pracuje na jałowym wyraźnie dłużej,...
Witam, mam problem z moim kantem w którym siedzi silnik z poloneza 1.4 rovera, podczas pracy jeżeli przez chwile nie dotykam pedału gazu to po np. 1 minucie pracy zgaśnie a przy tym próbując dodawać gazu jak by go zalewało zgaśnie całkiem i nie chce zapalić. Wyciągam bezpiecznik od pompy paliwa i po chwili kręcenia zapali wkładam bezpiecznik i pracuję...
Witam, i prosił bym o pomoc w następującej sprawie. Otóż Lanos 1.5-16V 99r z instalacją gazową zamontowaną u dilera :D Problem w tym że od jakiegoś czasu dzieje się to co raz częściej i wtedy pojawiają się kłopoty z odpalaniem zarówno ciepłego i zimnego silnika, po przekręceniu stacyjki pompa paliwowa powinna przez 2 sekundy tłoczyć paliwo by wyrównać...
Witam Posiadam Piec do CO na paliwo stałe. Piec produkcji rzemieślniczej, więc odpada założenie dmuchawy, ponieważ brak uszczelnień drzwiczek. CO jest na miedzi, więc pompka musi być. Do pompki mam sterownik Auraton 1111 multi, był tani więc kupiłem (130zł). Sterownik ma 5 wyjść przekaźnikowych i 3 czujniki temp. Aktualnie steruje mi: 1-pompą obiegową,...
Dziękuję koledzy za odpowiedź, sprawdzę jak sugerujecie, pojeżdżę na samej benzynie żeby zobaczyć czy gaz nie przestawia map ECU benzyny i sprawdzę z tym kilkukrotnym pompowaniem paliwa przed rozruchem. Szczerze powiedziawszy też miałem wątpliwości co do usterki samej pompy paliwa, gdyż po uruchomieniu silnik pracuje prawidłowo więc pompa pompuje. A...
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
Rozruch jest na benzynie - jeśli więc jeździsz po mieście, często gasisz i zapalasz silnik to zużycie benzyny będzie wyraźne... Pompa i wtryskiwacze powinny być odcięte na LPG. To co tam piszą o smarowaniu wtryskiwaczy to bzdura - jak nie działają to paliwo przez nie nie przepływa i nic ich nie smaruje. Z tym przełączaniem z LPG na noPb to też bzdura...
Passat b5 1.9 110 koni Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze...
Instalacja gazowa jest w tym samochodzie 4 lata i wszystko było okej po włączeniu zapłonu pompa paliwa nie pracuje, a pompa paliwa jest dobra bo po podłączeniu na ostro chodzi.
Dzień dobry, Chciałem poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu z kotłem De Dietrich MCR3 Plus 24/28 MI. Wyrzuca błąd blokady 3-krotna czerwona dioda - utrata płomienia. Po resecie podejmuje próby uruchomienia CO, ale tylko słychać, że odpala i po kilku próbach się blokuje. Kocioł pracował bez awarii przez 10 lat i też przez tyle lat nie był serwisowany....
Pacjent golf 4 1.6 SR apf Problem sporadycznie potrafi "powoli" zgasnąć podczas jazdy. Po paru kreceniach odpala. Czasami też po krótkim postoju nie odpala wcale (pompa paliwa pracuje). Po dłuższym odpala zawsze. Błędów BRAK immo off, silnik po kapitalnym remoncie, nowe świece i kable, nowy też czujnik wału AI: Czy używasz odpowiedniego rodzaju i jakości...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Autor tematu jest inżynierem i gotowy do przeróbek więc nie liczy robocizny. Gdyby liczył by się z czasem i pieniędzmi to by ten hydrofor zastąpiłby jednofazowym, kupiłby markowy agregat 2-3 kw 1f i tej dyskusji by nie było. Moja propozycja rozwiązania tego problemy jest następująca: Autor tematu planuje wykorzystać UPSy, inwertery i akumulatory do...
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
Pracuję na garażu londyńskich autobusów, w którym znajduję się workshop. Dysponuję sprzętem, podnośniki do silników itp, oraz darmową pomocą ze strony enginerów.. Co do świec żarowych posłużyłem się patentem od murzyna.. wziąłem kabel, zdjąłem listwe (tą blachę co łączy wszystkie świece ze sobą) i jeden koniec kabla do świecy a drugi do plusa na akumulatorze...
Hej, pojemność akumulatora 12V wyrażona w watogodzinach to mniej więcej 11 razy pojemność w amperogodzinach. Czyli akumulator 65Ah ma ok. 715Wh. To rzeczywiście nie jest wcale tak mało - pozwala np. na ponad 30h pracy biurowej na laptopie. Ale laptopy przy pracy biurowej zazwyczaj biorą między 15 a 30Wh. A jeśli sprzęt o którym mówisz, rzeczywiście...
(...) ośniejsze. Wciaglem całkowicie filtr przed pompka. Jaka może być pr,yczyna bo walczę z tym od dwoch dni (at)ElektrodaBot AI: Jaki jest model i marka pieca, którego używasz? Zębiec piec na paliwo stale AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś zmiany lub konserwacje w systemie grzewczym? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Kocioł...
Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć, że czytałem już chyba wszystkie tematy związane z tym tematem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Do rzeczy: pacjent to corsa B 1.4 8V 60 KM. Problemem jest szarpanie. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, ale problem był długo przed wymianą. Podczas jazdy bez gazu szarpie, robi kangury. Jak już...
Przy powyzej 2,5tys obrotów traci moc na rozgrzanym silniku, zawsze na trzecim biegu. A czy na pozostałych biegach zachowuje się normalnie, tzn. przyspiesza, jedzie pełną mocą? Jakie konkretne numery kodów usterek mechanicy odczytali, np. P1234 ? Informacja typu "Podobno komputer pokazał czujnik pompy wtryskowej" niewiele mówi, skoro dla Ciebie samego...
Miałem problemy z monitorem i długo tu nie zagladałem. Jak widzę gdy nie ma kota w domu... sporo OT się w moich tematach zalęgło. Na początek rozprawię się z kilkoma mitami. Pierwszy o ogrzewaniu domów atomówkami w zasadzie już został wysadzony w powietrze bo jak napisał (at)erbit pracują one w podstawie. Jak przy ich pomocy zimą zapewnić moc (w szczycie...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Dzisiaj rano nadal nie dawało się uruchomić silnika. Zgodnie z zaleceniami jednego ze znajomych sprawdziłem wszystko co było "dotykane" w czasie wizyty w ASO przy wymianie filtra paliwa. Dwa miejsca wzbudziły podejrzenia: 1.Zamocowanie filtra - filtr był bardzo mocno dokręcony, do tego stopnia że trzeba było użyć żabki i imadła by to odkręcić. Gumowa...
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Dobry generator a AVR jak Honda EU10i, czy EU20i, ma niewielkie wachania, oraz całkiem ładny przebieg na wyjściu. https://www.ar15.com/forums/Outdoors/Gen... Dodatkowo obecne generatory są oszczędniejsze w paliwo, oraz (zwłaszcza EU10i) cichsze. Co też trzeba liczyć za plus, bo nie...
Dzień dobry, zamierzam zakupić agregat prądotwórczy jako awaryjne zasilanie lodówki, zamrażarki, pompy c.o., ew. innych urządzeń "pilnej potrzeby" (zasilacz laptopa, modem, prostownik do samochodu). Głównymi biorcami prądu będą jednak urządzenia chłodzące. Rozejrzałem się trochę w temacie i wyciągnąłem pewne wnioski, które chciałbym jednak skonsultować...
Na razie wymieniłem bezpiecznik po raz któryś z kolei. Podociskałem wszystkie przekaźniki i o dziwo na razie pompa pracuje, na jak długo to pomoże to nie wiem, dzięki za odzew, pozdrawiam.
Czujnik temp. to jeden grzyb czy niebieski, żółty , czy zielony. Żółty dostaniesz zamiennik ( tani ). Niebieski miałem z firmy EPS ( prawie 70zł, ale też do du... ) Oryginał też dostałem z niebieskim, ale od faceta w ASO usłyszałem, że te z niebieskim już nie robią ( tylko są stany magazynowe ) i teraz będzie ten czujnik zielony ( robią pod nowe modele,...
Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną. Czy ponownie wybrać się do innego zakładu i ustawić kąt wtrysku czy to wyrzucenie pieniędzy w błoto a zająć się szukaniem usterki gdzie indziej? Jedną z przyczyn (bo może być ich więcej) jest olej przedostający się do cylindrów, stąd kopcenie. Sugeruję pojechać na reklamację, lub inny warsztat/mechanik,...
Znalazłem już sterownik i zamówiłem. A mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego po długim okresie odstania zapala na sekundę?
Fiat Seicento 0,9. Sprawa wygląda tak: w sylwestra odpalilem auto żeby troche szyby odmrozić. Silnik pracował trochę nie równo. Po ok. 15minutach zgasiłem. Po następnych 30min chcąc wyjechać auto już nie odpaliło. Pompa paliwa pracuje, kontrolka immobilaizera gaśnie, po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku kilka sekund silnik "kuleje" i gaśnie. Wymieniłem...
manometr i sprawdzić jakie ciśnienie daje (ale zapewne nie dysponujesz takim sprzętem) więc będzie trudno można zobaczyć czy w ogóle pompuje. sprawdź czy pompa pracuje (słychać jak się włącza czy nie?) ale jeżeli masz manometr to ciśnienie 3 bar
Witam Zakupiłem astrę H w kombi 1.7 cdti 101 KM 2005 rok. Siedzę już dwa tygodnie wieczorami i nie mogę dojść o co chodzi Mam następujący problem: Auto ciężko odpala, to znaczy trzeba długo kręcić tak około z 10 sekund. Jak jest zimno i świece grzeją trochę szybciej odpala. Jak silnik ciepły i po krótkim postoju, to po dwóch przekręceniach wału chodzi....
Gdybyś przeczytał normy wiedział byś, że ani w instalacji kotła w układzie otwartym ani w instalacji kotła w układzie zamkniętym nie ma obowiązku stosowania buforu ciepła. Znam dokładnie normy i o tym wiem. Bufor nie jest i nigdy nie był zabezpieczeniem w żadnej instalacji i w ten sposób traktować go nie można. Montuje się je aby nie zachodziła konieczność...
EFI to innymi słowy Engine Fuel Injection czyli układ sterowania wtryskiem paliwa. Gdy samochód przez dłuższy czas jest nieeksploatowany zdarza się że pompa paliwa pracując na sucho zaciera się i stąd może byc problem z jej uruchomieniem aby to wykluczyć trzeba wyjąć przekaźnik sterujący jej pracą. Jednak nie jestem pewien czy w Twoim modelu nie ma...
Witam!! Jestem posiadaczem Opla Astry GSI z 93r, silnik 20ne (2.0 8V). Od momentu zakupu-czyli już 10 miesięcy dzieją się dziwne rzeczy. Cały czas jeżdże tylko na lpg, ponieważ na benzynie nie działa. Auto na Pb pracuje tylko chwile po zdjęciu i założeniu klemy, czyli po resecie komputera....Gdy odpalam na gazie auto trzeba bardzo długo kręcić, bo żółta...
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
Sprzedam na części lub do naprawy Berlingo I z niezniszczalnym silnikiem 2.0 HDi 90KM Głównie z myślą o swapie lub pobrania silnika kompletnego ze skrzynią biegów. Osprzęt z silnikiem w idealnym stanie. Auto zostawiliśmy z myślą o przełożeniu silnika do bliźniaczego auta, ale tamten silnik (inny) udało się naprawić. Nie mam czasu bawić się w demontaż....
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
Witam, Problem: Auto ma problem z odpalaniem na ciepło. Na zimno pali na dotyk, po rozgrzaniu i wyłączeniu trzeba długo kręcić. Gdy postoi na ciepło parę minut, praktycznie jest nie do odpalenia zanim ostygnie. Auto miało ściągane i regenerowane głowice a więc rozpiany był cały układ common rail czyli: - ściągana była listwa zasilająca - odkręcane były...
opis problemu - samochodzik jeździł bez rzadnego problemu - pewnego razu strzelił mi pasek rozrządu - kupiłem nowy pasek dałem głowicę do naprawy i 3 zawory są nowe cisinienie sprawdzane na 10 atmosfer - załozyłem głowicę rozrząd - ustawiłem znaczek na kole rozrządu i obudowie zgodnie z książką - na wale ustawiłem na zębatce był znaczek ale jak tak...
Do palnika dochodzą dwa przewody. Jeden wlotowy, drugi wylotowy, zwykle są oznaczone. Przy prawidłowej pracy pompy paliwo powinno się wylewać wylotowym do zbiornika. Jeżeli ciężko określić w samym zbiorniku czy przelew jest, warto wylotowy odkręcić przy palniku i sprawdzić. Często jest też tak, że po wlaniu świeżego oleju paliwo musi się "ustać", bo...
Witam Chciałbym prosić o pomoc w znalezieniu, zdiagnozowaniu usterki dwufunkcyjnego pieca firmy De Dietrich typ 2.24/II. Na początek może trochę szczegółów dotyczących instalacji. Piec pracuje u moich teściów od 2003r jak do tej pory bezawaryjnie. Jest alternatywą dla kotła na paliwo stałe i używany jedynie do ogrzewania wody użytkowej. Instalacja wykonana...
Po sprawdzeniu przewodów przy pompie paliwa jest ok Bezpieczniki też ok Czy stacyjka może być przyczyną? Dodano po 1 Pompa pracuje dopiero po przekreceniu kluczyka na drugi poziom czyli rozruch. Tak ma być.Pompa paliwa ma pracować dopiero gdy kręci rozrusznik. Wcześniej słychać było pompę paliwa i palił bez problemu
https://obrazki.elektroda.pl/4191962500_... Wielu z Was zapewne słyszało określenie "dewasto", "webasto", "dwasto", "piec" czy "eber" dotyczące pojazdu czy maszyny np. budowlanej. Celem wyjaśnienia, zwroty te dotyczą tzw. ogrzewania postojowego. Jest to urządzenie mające za zadanie (jak sama nazwa wskazuje) ogrzać wnętrze pojazdu podczas...
- brak iskry bedzie ciężko sprawdzić, ponieważ nie mam 100% pewności że akurat odstał wystarczająco długo, - brak zasilania wtryskiwaczy, brak impulsów sterujących wtryskiwaczami, nie pracuje pompa paliwa - nie wiem jak sprawdzić - żadnych błedów nie ma, sprawdzane na spinacz oraz techem, mnie to trochę zastanawia, gdyż wystarczy że zakręce 2 sek -...
Czyli po zapłonie za krótko steruje pompą. Powinno po zapłonie pracować około 5 sekund.
Hmmm... To może po kolei 8-) Dziękuję za słowa krytyki - mnie akurat motywują do dalszych działań :spoko: Jak już wcześniej pisałem, zabudowa balkonu miała wynieść kilka razy więcej, więc zamiast wydawać kasę na balustradę w jakieś firmie przeznaczyłem 1/4 tychże środków na zabudowę, która przyniesie dla niektórych JAKIEŚ TAM korzyści - dla mnie zaś...
pompa paliwo długo pracować pracować pompa paliwo pompa paliwo pracować peugeot
volvo silnika zarobienie kabla antenowego bezpiecznik gniazdo zapalniczka
Odblokowanie przycisków w telewizorze MANTA 1905 bez pilota Zmywarka nie wyłącza się - przyczyny i rozwiązania