Powinien zadziałac
Nagrzewnice, okablowanie, podłaczenia w ECU
http://www.lecholpg.pl/?act=produkty&pid... Pierwsza pozycja. SW 1 i 2 w pozycji ON oraz 3 i 4 w OFF. Sonda 1V z emulacja dla ECU
Mam taki. Do 20 6S 2 149KM.
Cześć, E36 2.5 - ecu wymienione, czujnik położenia wału również wymieniony i nie ma iskry nadal. Sprawdzone cewki, wszystko Ok. I nadal nie ma iskry, silnik normalnie kręci. Nie mam pojęcia, co może być jeszcze przyczyną braku iskry?
Tu dowiesz się wszystkiego na temat doładowanego silnika http://www.turbobmw.pl/
Kolega Melas ma rację. Możesz fizycznie tylko zmierzyć oporności uzwojeń; pomiędzy 1 i2 15 omów; między 1 i 3 12 omów. Gdybyś miał oscyloskop lub częstotliwościomierz to na 3 jest wejście sygnału z ECU o częstotliwości 120 - 150 kHz. Pin 1 to wyjście sygnału na ECU - sinusoida.
orginalny układ F12438-03 firmy bosch Próbowałeś prześledzić drogę zamienników? Mnie to coś pokierowało do BMW E36 ECU InterDesign 8423 2438-03, co z kolei doszło do http://www.verycomputer.com/31_27040825e... . I wygląda mi na strukturę programowalną, typu "PLD", jeśli tak to się nazywa. Choć mogę się mylić. Jeśli chodzi o Motronic, miałem...
Ale ECU nie zmieniałeś?
W e34 M50 jest tak, w e36 powinno być tak samo. Connector X20 (25pin) pin 14. SW/WS Vehicle speed to ECU
Ma sens to co piszesz. Ja bym to zrobil tak. Zostawilbym tez przeplywomierz w spkoju , niech mierzy jak mierzy , uwazam ze auto z turbina nie bedzie wchodzilo w tryb awaryjny przez przekroczony przepl. tylko przy mniejszym obciazeniu bedzie maksymalny zasys powietrza ktory bedzie sie utrzymywal dluzej. Czyli przykladowa jesli np. taki zasys osiagasz...
Zresztą masz tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tam jest schemat od E36. Ja mam E46. Sterownik ABS/ASC, TPS oraz przepustnica są u mnie identyczne jak w E36, ale ECU już jest inne. Mój schemat: 994287 Problem leży w ECU? Powinienem mieć 5V na potencometrze, a jest 0,9V. Jaka powinna być rezystancja na odpiętej wtyczce TPSa?
Nie, przednią część wału już zmieniłem, bo dyfer ktoś już zmieniał wcześniej, a tył mam już na tarczach.
To odepnij czujnik drogi od ecu.
Witam , mógł by ktoś powiedzieć mi na których pinach Ecu powinno być 12v ?? na pinie 26 jest 11.5v przy próbie startu spada do 9 v ? w czym może być problem ? Auto odpala tylko na pych , rozrusznik kręci ale brak iskry , bład : 26 ecu voltage
Może immo blokuję sprać wszystkie masy i zasilanie na ECU
Hej ! , swap był robiony razem z komputerem . Co do sondy to jest przejście na każdym kablu , na chwilę obecną udało mi się podpiąć inaczej trochę kable i już Check Engine nie wywala mi wentylatora . Co do błędu sondy nadal występuje. Co masz na myśli mówiąc "podsuwam pomysł wykodowania tej dodatkowej dmuchawy do wydechu z komputera silnika"
Mam ten sam schemat wszystko jak na obrazku jutro szukam drugiego ECU.
nie wiem czy to do tego:/ ale do 36 jest to
Na wszystkie pytania - NIE.
Ten pomiar ;3 bary , to na powrocie czy na listwie? Czujnik temperatury silnika dla ECU sprawny?
Klimatronik jest z E36, DME (ECU) FIZYCZNIE jest takie samo jak w E39 i w E36 więc różnic w pinach na komputerze nie ma żadnych. DME samo nie wysterowuje po prostu klimatyzacji z przycisku, nie puszcza sygnału na kompresor a przez interfejs już widzi i daje sygnał na przekaznik. Ale może jakoś to ogarnę bardziej mnie martwi sprawa ABS Edit : sprawdzałem...
post został zmieniony i dodane zostały potrzebne szczegóły
Mam 2 pytanka: 1:czy odpiecie klemy resetuje ECU? 2:wskaznik zuzycia paliwa jest sterowany podcisnieniem z kolektora czy jakos inaczej?
Tylko modele na USA,pin 4 ECU.
Witam. Poszukuję osoby, która wykona układ elektroniczny, który przetworzy sygnał obrotomierza silnika 1.6 z BMW E36 (sygnał do obrotomierza z ECU) do licznika w samochodzie Suzuki Samurai w którym oryginalnym silnikiem był 1,3 benzyna na wtrysku (sygnał do obrotomierza z cewki) Może być też układ, który działa na zasadzie nawinięcia przewodu na kabel...
Na początek zmierz ciśnienie paliwa. Co Cię skłoniło do wymiany komputera?
trzeba podpiąć cewkę abyś miał obroty, czyli brązowy przewód z wiązki, a wtryski to rozcinasz sygnałowy od ECU i łączysz z wiązką
Temp.sens. dla ECU pin 74. Dla licznika pin 16 i 17 wtyczki zegara. Vahicel speed - pin 83 ECU.
Nie jestem pewny na 100% ale w tym ECU powinno się dać odczytać ISN INPĄ. Tak jak tutaj jest pokazane: https://www.autotronika.pl/files/file_ad... Immo off też powinno być możliwe. Robiłem kiedyś w e36. Z tego co pamiętam jedną pamięć się edytuje.
Pompe na krótko czy dziala, zasilania ecu jeszcze raz ew immo sie wysrało
Możliwe że zasilanie po stacyjce ginie. to raczej wykluczam przy odłączeniu nagle zasilania od sterownika obrotomierz zawsze leci w dół .... U mnie to wygląda tak że gdy skaczą obroty na czerwone pole jest odcięcie zapłonu i stąd to szarpnięcie ... Tylko skąd te skoki ? Chyba nie ma co dalej kombinować tylko szukać ECU na podmianke .
Pawel wawa: czy opis pinow wejscia ecu dotycza m50 na bosch? Tak.
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
A ECU też było zmieniane? Instalacje musi być od odpowiedniego silnika.
Czyli najsensowniej laweta i na diagnostykę?? Rozumiem że nawet wymiana EWS'a wymaga później jakiejś synchronizacji z ecu przy użyciu odpowiedniego sprzętu tak??
A dlaczego cos by miało ci sie stac z EWS ? bo widze ze sie go czepiles,skad wiesz czy zestaw który kupiłes był w 100% sprawny?ewidentnie widac problem immo podaj jaki masz nr.sterownika?,i tak na marginsie instalacje sprawdziłes zasilanie na ecu,itd?
Jeżeli będą sprawne czujniki ,połączenia i ECU to kontrolka sama gaśnie bez kasowania błędów
ECU-Sterownik silnika a nie kostka! Poszukaj na forum FanClubBMW
Krokowy podmieniałem na inny i było to samo. Jak sprawdzić czy czujnik temperatury jest sprawny? To jest ten czujnik ECU czy jakoś tak? Niebieski?
Błąd 76 w BMW E36 oznacza problem z potencjometrem CO, który jest częścią układu wtryskowego odpowiedzialnego za regulację mieszanki paliwowo-powietrznej. W silniku M43B16 potencjometr CO (kontrolny) jest często używany do regulacji ustawień mieszanki paliwa. Jeśli komputer diagnostyczny zgłasza ten błąd, może to oznaczać: 1. Uszkodzenie potencjometru...
To jest oryginał. Nic nie przerobione. A ten pin7 zmierzał do komputera silnika może?? Jeśli tak to może wiesz który to był. U mnie w e34 z 96 roku jest M50B20 już jest prawdopodobnie EWS2 ale komputer pochodzi z e36 92 roku z tego samego silnika a w tamtym BMW nie było jeszcze EWSa. Ogólnie to EWS działa bo by mi rozrusznik zablokował - może jego sygnał...
MAF-MAP na seryjnym sterowniku nie wypali, bo przecież wzór na LOAD będzie inny. albo robisz Reverse Engineering ECU i modyfikujesz ASM procedury, albo nic z tego nie będzie.
A tak na marginesie po co sterownikowi silnika sygnał prędkości pojazdu?? W przypadku M3E36 sygnał prędkości pojazdu był potrzebny dlatego ze już wtedy zaczynano stosować ograniczniki prędkości. Mając podłączony sygnał prędkości do ECU sterownik pozwalał na to by zakręcić silnik do odcięcia na każdym biegu prócz 6. W przypadku 6 biegu odcinał obroty...
Witam jak w temacie.Nie mam połączenia z komputerem do odczytu błędów , myślę że jest przerwa na lini gniazdo ecu. Może wie ktoś gdzie znajduje się ecu w tym modelu ewentualnie który pin to linia diagnostyczna , byłbym bardzo wdzięczny
Najbardziej opłacalne bedzie (choć nie najszybsze) zamówienie nowego kluczyka pod nr. nadwozia kwota ok. 180 zł Zrobienie jest możliwe bez problemu ale nie w tej kwocie (mówie tu o Sobie bo robie między innymi te transpondery). Co do obejścia można dać np. sterownik ECU sprzed ery EWS.
Szukaj nowego licznika, miałem podobny przypadek. Koleś wymył silnik co spowodowało spalenie licznika, ecu i 2 cewek. Więc jak tam wsadził łapy pewnie coś popaliło.
Wiazka i komputer z m52b28 i zdjety ews, wiazka byla walnieta bo nie wysylala sygnalu od przeplywomierza do ecu, teraz jest ok. A pan niech nie fantazjuje, wiazka z m52 dziala ze wszystkimi m52. Zamykam
proszę o określenie sie. No to określamy się jasno. Plastikowe korytko z wiązka elektryczną na silniku. Jeśli go nie ma, to znaczy ze ktoś postanowił puścić wiązkę luzem. Powinno być zamontowane pod kolektorem ssącym, po prawej stronie silnika. Idzie tam główna wiązka. Patrząc na datę rozpoczęcia tematu, już dawno byś znalazł odpowiednie piny w ecu...
Pozostaje jeszcze ECU i same wtryski, pod warunkiem, że układ paliwowy ma takie parametry jak napisałeś w pierwszym poście.
Witam. Otóż zrobiłem swap w e46 1.9 na silnik z e36 m52b20. Wcześniej zegary brały info z komputera po Can. W m52 jest podwójny czujnik 2 przewody idą na ecu, druga para na zegary i nie wiem bardzo jak to rozwiązać. Zastanawiam się nawet nad jakimś zewnętrznym, aby go jakoś zsynchronizować w service manual znalazłem wartości takie jak: -10C +/- 7-11.6ohm...
Witam Kupiłem Drogi Sterownik i nadal to samo ? ten sam błąd 26 ecu voltage , na pinie 26 jest 11.5v przy próbie rozruchu 9 v , gdzie może być problem ??
Sprawdź wiązkę między ecu a zaworem.Jak dobrze pamiętam tam powinien być dwupinowy zawór na sprężynie.Lewe powietrze da taki sam efekt jak opisujesz.
W tym aucie jest automatyczne ssanie sterowane przez ECU, Wszystkie czujniki są ważne, jednak ten od temperatury chłodziwa mówi ECU, kiedy ma zmienić dawkowanie. Falowanie może być spowodowane nieszczelnością dolotu, uwalonym krokowcem, sondą lamda.
sprzezenie zwrotne o jakie mi chodzilo pochodzi od lambdy.na podstawie jej sygnalow ecu wprowadza korekty krutko i dlugo terminowe ustalajac czasy wtrysku.nie czuje sie obrazony i co mam wiedziec?????
No przepustnica trochę zaniedbana brudna w środku a czym czyścić przepływkę? Próbowałem odłączyć przepływkę to tak silnikiem telepało ze szok ale obroty w miarę ok tzn nie falowały jakoś strasznie tylko silnik telepał. A co do czujnika temp. cieczy to nawet ciężko wypiąć wtedy ECU by dostawał sygnał ze temp cieczy ma -40c tak?
Przepływomierz jest to miernik masy powietrza, jeżeli wszystko jest prawidłowe to pownien się załączyć po przekręceniu kluczyka na zapłon, sprawdź czy dochodzi napięcie do wtyczki. Ilu pinowa jest wtyczka i jaka to przepływka? Przekręcenie kluczyka chodzi mi o podanie zasilania do sterownika silnika. Nie ma czegoś takiego, że przepływomierz się załącza......
Prawdopodobnie skasowal sie ecu od gazu,ale moze tez byc zle podlaczone zasilanie przy akumulatorze(luzne),lub ktorys z bezpiecznikow skorodowal,czesto sa przy akumulatorze
Odcięcie prądu od modułu Sterowania silnikiem czyli ECU :?: I czy czasem taka opcja nie jest niebezpieczna dla komputera który jest pozbawiony prądu :?:
Witam, mam problem z E36 96r. Compact'em. W samochodzie przełożony został silnik z 1.8 115KM na 2.5 170KM M52B25. Wszystko jest podpięte i działa jedynie nie ma sygnału obrotów. Sprawdzałem, że w M52B25 sygnał obrotów wychodzi z pinu 36 ECU silnika, na pin 20 (biała wtyczka) licznika. Po sprawdzeniu wiązki wszystko wydaje się w porządku, jest przejście....
Dzięki kolego za fatygę i odpowiedz. Jednakże od tamtego czasu minęło sporo czasu i usterkę już naprawiono. Mianowicie chodziło o to że ten przewód od grzania reduktora był umieszczony zbyt blisko zaworu i w jakiś sposób blokował go. Dodatkowo pomógł reset ECU apropo falujących obrotów. czyli wszystko w normie już od dawna gra i buczy:P)
Tak ja to wszystko rozumie . Mierzyłem oporność na pinie 1 i 4 grzałem suszarką i oporność się zmieniał czyli czujnik temperatury działa. Gdy mierze pin 2 i 3 nie ma żadnej oporności klapką ruszam i nic . A czy jest taka możliwość , że przepływomierz padł i nie ma błędów ? Bo jak go odepnę podczas pracy silnika to od razu jest zarejestrowany w ecu błąd...
Dzięki, Komputer podpinałem, mechanik miał coś takiego: DELPHI MULTI DIAG PRO+ (nie jestem przekonany czy dobrze to odczyta błędy), ale wyskoczył błąd nr 17 obsługa lewego przedniego zaworu dolotowego, po skasowaniu już się nie pojawił a ABSu dalej nie ma. Korzystając z twojego schematu sprawdziłem kilka rzeczy: mierząc wtyczkę od ECU: -na pinach 1...
Jak odłączysz sondę lamda to na gaz będzie się przełączał bardzo długo - nawet 7-8 minut.Poza tym może kiepsko pracować itp itd. Sondę sprawdzić przez zącze diagnostyczne ECU lub miernikiem sprawdzić zakres w jakim pracuje. Co do podłączenia pod kompa - potrzebny jest program i odpowiedni interfejs. Z którego roku jest ten samochód?
Manio123 tak ale one są teoretyczne i przejechanie tej samej górki z tak samo wciśniętym pedałem gazu dwa razy na tych samych obrotach jest nierealne. Lepiej się przełączać w trakcie jazdy i korygować punkt po punkcie. Chyba nie rozumiesz jak i po co powstają mapy : to właśnie dokładnie to co chcesz robić ręcznie . Punkty mapy gazu to pozorne czasy...
Resetowałeś juz komputer sterujący?? Jak nie to zewrzyj klemy na kilka minut:) moze pomoze a nic nie popsuje:) W taki sposób resetujesz tylko dane adaptacyjne, wyuczone przez ECU, błędów tak nie usuniesz. wykrecilem swiece i zobaczylem czy sa mokre A dobrze zakręciłeś te świece z powrotem? Bo może brak kompresji.
Nie rozumiesz czym jest mapa :) ale nie martw się bo gazownik na którego się powołujesz też nie wie i udaje mądrego. Mapa z kilku dni to zwyczajnie losowo zebrane punkty , które układają się w różne krzywe . Komputer sterujący silnikiem nie działa na stałej mapie tylko ulega ona stałym korektom zależnym od wielu czynników i ten fakt ma bezpośrednie...
W koncu jestem posiadaczem programatorka : Tak wiec: 1. Zamieszczam oryginalny wsad z BMW 318 E36 silnik M40 ECU: Motronic 5.2 Oznaczenie kodowe: BOSH 0261200520 2/ I coz raz kozie smierc. Zaprogramowalismy 3 wsady (N-6501,N-6502,N-6503) na wszysykich auto odpalilo. Z tego co pamietam to na 01 i 03 chodzilo najgorzej Tzn na jalowych nierownimiernie...
Jedziesz po kolej od strony pompy i szukasz nap. gdzie znikneło. Pompa ma swój przekaźnik sterowany z ECU (chyba masą) i z tym powinien byc bezpiecznik. Ponadto szeregowo jest jeszcze wył. inercyjny ( zabezpieczenie w czasie wypadku), ale nie pamietam gdzie on sie znajduje w tym aucie. Może jakieś odcięcie się "uaktywniło". Kiedys szukałem takiej przerwy...
Nastąpiła błędna autoadaptacja ecu w wyniku skrajnie błędnej konfiguracji instalacji lpg. Ecu "nauczył" się pracy na lpg bo na nim jeździsz więcej , niestety na benzynie prawdopodobnie zalewa paliwem na bogato. Przyczyn może być bardzo dużo, a bez interfejsu i programu nie ma możliwości postawienia jednoznacznej diagnozy. W każdym razie paradoksalnie...
więc jak w temacie, bmw podczas pracy silnika po włączeniu świateł, ogrzewania szyby, dmuchawy ,wogule jakiegokolwiek odbiornika elektrycznego silnik przygasa a jak jest większe obciążenie to nawet potrafi zgasnąć, no i zaczęłem od pomiaru ładowania które wynosi 13.95 i nie zmienia się przy włanczaniu odbiorników no to podłączyłem kompyter diagnostyczny...
Uzupełnienie tematu. Wiązka wymieniona. Zdobyta z tego samego rocznika. Napotkany problem to zamienione przewody we wtyczce do ECU od przekaźnika świec żarowych. Trzy wersje osprzętu w tym roczniku. Auto ciężko paliło ze względu na brak podgrzania świec, po zamianie przewodów we wtyczce problem zniknął.
Jestem na etapie zakupu którejś z A170, W168, A210, A168. Chcę przystosować ją do współpracy z maglownicą bmw e36. Jak na razie zaadoptowałem pompę z opla astry 2, ale wydaje się nie dawać rady przy agresywnym operowaniu kierownicą, dlatego poszukuję inną którą można prosto wysterować.
mam podobny problem z bmw 3,0 d 2004 e60. Nie moge wykasowac bledu 4a63 ews manipulation. Wszystko zaczelo sie od tego ze przestal krecic rozrusznik , pozniej padl aku i teraz kreci i nie pali , blad 4a63 ews manipulation., oraz blady od wszystkich swiec zarowych. Bez swiec tez powinien jakos odpalic wlaczylem silnik DDE 50 tylko pojawil sie komunikat...
Aby zmienić typ nastawnika, musisz zmienić ECU na współpracujący z daną pompą (inny sygnał generowany dla komputera, nie da się tego "przeprogramować", a przerabiać nie ma raczej sensu, o ile by ktoś zrobił). Pompy o numerach 993 i 995 to potencjometryczne EDC, 994 to indukcyjny HDK, pompy są zamienne (993 i 994, 995 z tego co pamiętam nie, inne mocowania,...
Witam , więc zostało zmierzone napiecie z minusa silnika do klemy minusowej akumulatora przed zapłonem jest 0.03 po zapłonie tzn na III pozycji stacyjki pokazuje 0.15. Gdy podłączam kabel rozruchowy z minusa aku do masy silnika rozrusznik nie kreci , poza tym sprawdziłem sterownik silnika ecu i słychac taki przerywany sygnał jakby cos w srodku było...
Jaki zabieg ze sterownikiem(Stałe obcinanie przewodów nie wchodzi w grę)po zmianie skrzyni z automatu na manual w BMW e36 (sterownik bosch motronic 3.1 z końcówką nr "...413") Wyeliminuje problem święcącej lamki informującej o usterce skrzyni? Czy zabiegi ze zmianą wsadu eproma w sterowniku silnika na taki od manualnej skrzyni pomogą? Czy raczej trzeba...
Witam temat jak wyżej. Borykam się z tym autem od kilku dni z doskoku ponieważ stoi 30 km od miejsca mojego zamieszkania. Jest to E36 1.8 IS z 94r. Brakuje mu iskry i sterowania pompy. Typowa usterka czujnika położenia wału, który u mnie niestety jest sprawny. EWSa tutaj jeszcze nie ma. Sterownik silnika to Bosch DME o nr 0 261 203 281. Instalacja od...
Pierwsza zasadnicza sprawa - do modułu zapisywany jest od e39. To stary rupieć. Teraz nikt by nie chciał nawet za to się zabierać. Więc odpada. Mowa więc o nowych BMW. Tam przebieg zapisywany jest w kilku kluczowych miejscach, np. moduł świateł, kluczyki, licznik, sterownik, sterownik ABS, a także przy przeglądach serwisowych ich baza danych. Przebieg...
Witam wszystkich w zapomnianym temacie:) Kąpletnie sie nie zgadzam z twierdzeniami typu : "PNOWIE UTURBIANE JEDNOSTKI WOLNASSACEJ NIEJEST TAKIE PROSTE JAK WAM SIE WYDAJE A ZROBIENIE TEGO DOMOWYM SPOSOBEM W 99% KONCZY SIE PORAZKA.Prosciej jest wlozyc 5.0 motor z calym osprzetem niz uturbiac wolnossaca jednstke a jesli chcecie uzyskac chwilowa MOC zwaszej...
Witam jakiś czas temu przy wymianie sondy lambda zauważyłem urwany kabel za wtyczką , tam gdzie idzie kabel do ECU. Postanowiłem że zalutuje przewody. Przez miesiąc miałem spokój a teraz znowu błąd sondy lambda wyskoczył a czasami podczas jazdy lubi znikać . I tutaj rodzi się moje pytanie bo wiem że kabli sondy lambda nie powinno się lutować, a co z...
Byłem na kompie. Wyszło że rzeczywiście ten czujnik. Zobaczymy jak wymienię. Z komputerem się nie dyskutuje, jak tak pokazał to tak będzie. Dziwne że w ogóle chce (próbuje) odpalić, bo jak ten czujnik szwankuje to w ogóle nie ma iskry. Warto jeszcze zobaczyć połączenia do tego czujnika, bo jak auto było nie jeżdżone może być zaśniedziła kostka. Kiedyś...
http://obrazki.elektroda.net/33_12885591... http://obrazki.elektroda.net/0_128855913... http://obrazki.elektroda.net/81_12885604... H29 lampka kontrolna 31 bateria - 30 bateria + S13 czujnik polozenia pedalu hamulca B166 czujnik pealu hamulca (podrozy/wychylenia) X1 (DLC) gniazdo diagnostyczne A16 (ECU) komputer F bezpieczniki Y22...
Uwaga ! Zauważyłem , że wnentylator chłodnicy chodzi cały czas na wysokich obrotach i podejrzewam że to wina czujnika temp slinka do ECU.Przez to też mogę nie mieć ssania... Brawo!! Szczególnie, że jest tam sprzęgło wiskotyczne.
Podłączałem kiedyś e36 320 na euroscanie błędy widział i parametry też, ale spotkalem się parę razy z z tym że pokazywał w parametrach bzdury albo wolno odświeżał. Jak wchodzisz w parametry najeżdżasz kursorem na parametr potem wciskasz F2 i opuszczasz kursorem to pole po chwili dopiero odświeża i pokazuje poprawne parametry, w pierwszym momęcie pokazuje...
czy jest sens bawic sie w montaz wielopunktu i jak to zrobic?? Całość sprowadza się do zamontowania 4 wtryskiwaczy i listwy wtryskowej. Reszta to pompa paliwa, przewody, filtr, regulator ciśnienia. Tyle hydrauliki. Następnie trzeba oczujnikować silnik zależenie od sterownika, który będzie to miał obsługiwać (najlepiej jakiś standalone). Po tym zabiegu...
Z VBA w Excelu mam do czynienia od niedawna i chciałbym prosić o pomoc z kodem jakim dysponuję. Powstał on poprzez rejestrację makra i skopiowanie pewnej części z sieci. Ta zarejestrowana część nie daje mi spokoju bo można to osiągnąć w bardziej uniwersalny sposób dla wszystkich arkuszy w pliku. Tak więc chciałbym aby zawartość komórek w zakresie od...
witam, czy ktoś to stosował, czy takie rozwiązanie bez ingerencji w soft ECU ma prawo działać ? opis ze strony angielskiej I've decided, for the sake of scientific endeavour, to undertake the much hyped M20 air flow meter to mass air flow meter swap. I will do pre and post swap dyno runs to do some objective assessment as to whether the exercise is...
Cześć. Jestem nowy wiec wybacz, od kilku lat siedzę w mechanice oraz pozbawianiem aut zbędnych rzeczy: -egr, manualnie, zaślepka. -katy do skupu obudowa zostaje tak żeby nie było -modyfikacje dolotu, czy w pb cewka, kable, świece... takie przedszkole w 2 swoich autach pokusiłem się o planowanie kola zamachowego- w bmw e36 (rajdówka kjs} nawet znacznie...
volvo silnika schemat ukladu zaplonowego adobe reader drukować
pakiet satelitarny schemat imobilajzera
Polecany serwis Volvo w Łodzi - autoryzowane i niezależne opcje Komunikat "Format systemu karty SD nie jest obsługiwany" w DJI Action 3