Zastanawiam się po prostu czy zrobić kabel z kkl rs232 czy kupić np taki TESTER Interfejs Webasto Eberspacher https://www.olx.pl/oferta/tester-interfe... I czym on się różni od kkl ?
zrobił ktos taki interfejs ???
Witam. W sprawie interfejsów do webasto i ebera . Mam takie na USB całkiem nowa konstrukcja współpracują z programami Thermo test(webasto) oraz KD2000 oraz Edith (eber). Jeśli kogoś interesuje proszę pisać.
D1LC, D3LC pozdrawiam
witam Mam podobny problem z ogrzewaniem D5Z-H odpali pochodzi z 30 sek. i się wyłączy . Zastanawiam się czy jest możliwość zdiagnozowania go vagiem ?
Jeśli ogrzewanie ma tylko CAN, to żadnym ELM czy KKL się do niego nie podepniesz. To są w ogóle inne interfejsy.
Witam serdecznie. Posiadam interfejs diagnostyczny do dogrzewaczy i webast z allegro mianowicie ten : https://allegro.pl/interface-diagnostycz... https://obrazki.elektroda.pl/6890784900_... Jestem ciekaw czy ktoś taki interfejs używa miałbym pare pytań. Proszę o odpowiedź zwrotną i z góry dziękuje...
Jest zablokowany to chodzi tylko pompa - normalne. Przeczytaj post wyżej, jako interfejsu użyj kawałka druta. Przeczytaj instrukcję.
W niektórych (nowszych) idzie po OBD, w niektórych idzie po interfejsie do zegara.
nie wydaje mi się żeby gdzieś był CAN. z tego co wiem to Szyna CAN jest poskręcana razem,a na zdjeciach nie widzę takich przewodów. Przy okazji podłączę się do tematu. mój pacjent D4S z Mercedesa dwie wtyczki oryginalne okrągłe na foto.kupiłem wiązkę z mikro włącznikiem grzanie/wentylacja i pokrętło.Piec póki co nie odpala-coś tam słychać przy włączeniu...
A czy przez brak pompki może się interfejs nie połączyć ze sterownikiem?
ziomek ma interfejs który współpracuje z wtt3 i łączy się bez problemu A widzisz. W WTT 3 Webasto wprowadziło w interfejsie mikroprocesor ( Eberspacher już dawno wprowadził takie rozwiązanie ) który pracuje jako "klucz sprzętowy" dla softu. Tylko na oryginalnym interfejsie pójdzie. Zrób jak wcześniej pisałem; niższa wersja WTT i W-Bus. Musi łączyć.
Sharan, Alhambra i Galaxy to jedno dziadostwo co posiada ten sam rodzaj ogrzewania. Prawdopodobnie u Ciebie jest Eberspacher D3WZ. Niestety nie zdiagnozujesz go przez VAGa, a jedynie przez tester zegarowy lub interfejs. Niestety ten model ma to do siebie, że po 5 nieudanych próbach odpalenia blokuje się sterownik i tylko serwis z w/w sprzętem może je...
Zamówiłem interfejs diagnostyczny, napiszę co z tego wyjdzie.
https://obrazki.elektroda.pl/4191962500_... Wielu z Was zapewne słyszało określenie "dewasto", "webasto", "dwasto", "piec" czy "eber" dotyczące pojazdu czy maszyny np. budowlanej. Celem wyjaśnienia, zwroty te dotyczą tzw. ogrzewania postojowego. Jest to urządzenie mające za zadanie (jak sama nazwa wskazuje) ogrzać wnętrze pojazdu podczas...
Witam, zdemontowałem z Mercedesa Vito Dogrzewacz Eberspacher D5WZ. jednak nie daje oznak życia. Czujniki temperatury, oraz płomienia mają poprawne oporności, sztyft grzeje, wentylator się kręci, pompka podaje paliwo(zasilałem prosto z akumulatora), jednak po podaniu zasilania nie dzieje się kompletnie nic. Wyczytałem, że prawdopodobnie jest zablokowany...
Witam Posiadam ciężarówkę z ogrzewaniem Eberspacher airtronic, wymieniłem sterownik oraz dmuchawę na nowe, sprzęt nadal nie chce się włączyć. Napięcie jest, masa jest, pompka paliwa sprawna, sygnał D+ jest. Po włączeniu dmuchawa chodzi z przerwami, tzn. wysokie obroty, niskie i tak około 10 sekund i się wyłącza. Napięcie nie spada, cały czas jest 24V....
Programi jest super szkoda tylko ze nie ma schematu interfejsu i przelotki .wielkie dzieki za zainteresowanie
Przepraszam,że podpinam się pod czyjś temat, ale potrzebuję schematu interfejsu diagnostycznego współpracującego z programem kd 2000 firmy Eberspaecher(diagnoza urządzeń grzewczych tej firmy).
ten interfejs podpięty do laptopa to KD2000 koszt to jakieś 1000 zł i producent zadbał żeby go nie kopiować włożył klucz sprzętowy na zabezpieczonej motorolce ,,,,wszystkie gadzety do serwisowania ogrzewań niestety kosztują ,najtańszy sposób to koszt około 450 może 500 zł jak ktoś ma pare ciężarówek to opłaca mu się kupić ale u ciebie jest inny problem...
Obydwa są porównywalne pod względem poboru energii elektrycznej jak i zużycia paliwa oraz trwałości. Na Twoim miejscu szukałbym AT w wersji ST, prostsze w naprawach oraz diagnozie nawet na interfejsie DIY. 1700Mth to już trochę dużo, możesz spodziewać się wymiany dmuchawy w ciągu kilku miesięcy.
Przewody do pompki paliwa sa ok, wtyczka czysta. Podmienilem pompe (z webasto) dalej brak reakcji. Po odlaczeniu pompy swieca nie grzeje sie. Jakim interfejsem mozna sie polaczyc z tym piecem? Edith bedzie dzialal na zwyklym kkl?
Przepraszam,że podpinam się pod czyjś temat, ale potrzebuję schematu interfejsu diagnostycznego współpracującego z programem kd 2000 firmy Eberspaecher(diagnoza urządzeń grzewczych tej firmy).
Przepraszam,że podpinam się pod czyjś temat, ale potrzebuję schematu interfejsu diagnostycznego współpracującego z programem kd 2000 firmy Eberspaecher(diagnoza urządzeń grzewczych tej firmy).
Zworkę robisz interfejsem diagnostycznym. Po podłączeniu coś ci to da. Jak masz kompaktowe to możesz mieć pompę paliwa w odbudowie. Nikt nie wie co masz. A przez internet nie widać.
Dziś nie ma to większego znaczenia czy sterowanie analogowe czy W-Bus bo zegary sterujące są w podobnych cenach. Unikaj tylko tych z CAN. Zaletą Webasta jest możliwość zbudowana sobie prostego interfejsu diagnostycznego z dosłownie paru elementów, z których najdroższy to wtyczka do laptopa. Dodatkowo można sobie ściągnąć ze strony producenta za darmo...
Te zegary robi Hella dla różnych firm, Webasto i Eberspacher różnią się tylko oprogramowaniem (elektronicznie identyczne) i jak widać z Twego przykładu również Truma z nich korzysta. Ja już od dawna ich nie używam, wolę interfejs+program.
Niestety zegarem sterującym nie da się odblokować sterownika. Można to zrobić testerem zegarowym lub komputerem z interfejsem do tych urzadzeń. Takim sprzętem dysponują serwisy Eberspaecher (mój także).
Witam. To jest moje pierwsze Webasto i pierwsze podpięcie. Kupiłem interfejs na ebay, który ma obsługiwać Webasto i Eberspacher. http://obrazki.elektroda.pl/3402369500_1... Diagnostykę wykonywałem na stole. Próbowałem się podłączać zarówno z podpiętym opornikiem, oraz napięciem zasilającym na pin żółty (kostka czarna). Po rozmowie z...
Czyli masz zasilanie analogowe oddzielnym sterownikiem zegarowym, a nie z fabrycznej instalacji. To dużo rozjaśnia. Bo to jest błąd ze sterownika piecyka, a interfejsem diagnostycznym nic tu się nie zrobi. Poszukam, bo gdzieś mam kody błędów ze sterowników analogowych, ale trochę może to potrwać. A napisz jeszcze z którego rocznika jest piecyk, w ogóle...
wagiem nieugryziesz ponieważ to nie jest webasto tylko eberspacher a to nie to samo,w gre wchodzi zegar modułowy lub KD 2000 plus interfejs jak by to było takie proste to co robiły by serwisy taniej wyjdzie jak podjedziesz do kogoś kto się tym zajmuje i odblokuje Ci sterownik
Dzięki za odpowiedź Czekam więc na pensję i kupię zegar eberspacher. Mam pytania 1 Czy taki z płaską 8-pinową wtyczką też umożliwia odblokowywanie? (teoretycznie na jeden pin podłącza się właśnie linię diag) 2 Czy każdy eber z 12 pinową wtyczką odblokuje? (są np takie z dodatkowym potencjometrem) 3 Da się użyć zegara 24V do pieca 12woltowego? 4 Czy...
mam problem :/ posiadam EBERSPACHER HYDRONIC II-H D5Z-H DIESEL i od niedawna mam problem , właczam ogrzewanie z pilota i załaczy sie nagrzeje sie do 50 stopni i wszytsko , poczym wyłaczy sie , czasami jak stał w dzień pod praca to nagrzewał sie nawet do 70 stopni , niestety nie posiadam interfejsu do tego ogrzewania , ale podobno jakos z vaga mozna...
(at)dizba Pierwszy film pokazuje jak bezmyśnie zmienić stosunek paliwo/powietrze a drugi jego efekty. Zbyt dużo paliwa, to kopcenie i zapychanie palnika, za dużo powietrza to częste zduszenie płomienia i/lub niewłaściwe spalanie prowadzące do przegrzania. U siebie zmieniałem te ustawienia korzystając z pożyczonego analizatora spalin. Trochę to zajęło,...
Miałem pod koniec lutego podobny przypadek w ciężarówce, po testach interfejsem diagnostycznym (uruchomienie samej pompki) z wężyka leciało paliwo z powietrzem. Podczas oglądania instalacji paliwowej moją uwagę zwróciła mokra plama w okolicach pompki. Po założeniu przewodu na piec z króćca pompki zaczęło strzykać paliwo. Powstała mechaniczna nieszczelność...
Czy HYDRONIC D5W F pochodzace z VW Sharan 04r. powinno komunikowac sie z VAG_COM na stole,a wiec plus,masa i komunikacja? london2004 Rocznik 2004 do czerwca miał montowane D5W-Z, a potem już Hydronic II typu D5Z-F. Sprawdź dobrze co tam masz. Jesli D5Z-F, to ja używałem VAG-COM (ver.311-2) i działa diagnoza i kasowanie błędów po interfejsie KKL, choziaż...
Siąg dalszy mojej "walki" Jako, że dostęp trudny a pogoda nie zachęca do dłuższego "grzebania" w samochodzie jak pisałem wyżej zakupiłem nowe gniazdo i wtyk do D5Z-H . Wykonałem przedłużkę pin do pin wszystkich 8 styków(5x mierzone czy dobrze) i wyprowadziłem je sobie na listwę w łatwo dostępne miejsce. Używając EDiTH-a i interfejsu VAG-COM KKL udało...
Witam , szukałem ale nie do końca się dowiedziałem bo w każdym wątku było zawsze coś z innej parafii , chodzi mi o to ze po podłaczeniu do tech2 wywala brak komunikacji z ECU , wiem ze trzeba rozebrać i sprawdzić okablowanie , ale mam pytanie czy jest lub ma ktoś namiary na interfejs , albo inny sposób żeby posprawdzać je na stole , bo każdorazowe jechanie...
Witam Znalazłem schemat ARDIC 952 Próbowałem pociągnąć linię diagnostyczną do pinu 7 OBD (linia K) próbowałem też podać ją do pinu 15stego (linia L) wykorzystując soft EDITh. Niestety - nic z tego. Przed podaniem linii diagnostycznej miałem komunikat "brak sterownika" po podaniu linii D - w EDITh pojawił się komunikat - "niezrozumiała odpowiedź sterownika"...
Jako, że wróciła zima, postanowiłem zaktualizować wątek moimi letnimi doświadczeniami z piecem. W skrócie mówiąc - udało się go odpalić. Niestety nie udało mi się połączyć do niego i zdiagnozować Techem 2 (- finalnie nie pojechałem na Techa bo piec zadziałał). W każdym razie najprawdopodobniej u mnie wszystko działało poprawnie od razu po wymianie świecy......
Witam posiadam sterownik webasta DBW 46 które było zamontowane w BMW e34 93r. Mam pytanie czy istnieje możliwość diagnozy tego sterownika prze interfejs diagnostyczny ? i jaki tak aby otrzymać kody błędów. Pomijając tester zegarowy. Webasto które zostało wymontowane było całkowicie odłączone i chciałem przed montażem sprawdzić/zdiagnozować pamięć błędów,...
Witam. Mam problem, to znaczy według schematu podłączam kable i nic. Na wstępie zaznaczę że nie mam pompy wody (wąż z wodą z kranu). Brak informacji o pompie wody może powodować nie startowanie pieca? Druga sprawa pompka paliwowa podpięta byle jak tzn. nie wiem czy są bieguny zgodne bo tego nie ma na schemacie lub ja nie potrafię odczytać. Do pieca...
interesuje mnie gdzie można dostać program diagnostyczny do d1lc d1lc compakt jak to wszystko uruchomić gdze dostac interfejs dzięki za chęć pomocy pozdrawiam w dalszej przyszłosci airtronik
Poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic68... Jest też na forum opcja "szukaj" - warto z niej korzystać.
To co wiem to tylko tester Eberspaechera + oprogramowanie. Koszt coś ponad 500zł
Polecam interfejs diagnostyczny do tych pieców. Są na allegro za 220 i 280 pln. Działa bardzo dobrze.
Witam, nie, nie próbowałem, ponieważ nie posiadam żadnego interfejsu który byłby w stanie obsłużyć ten soft. Po prostu szukam kogoś uprzejmego kto takowy posiada, oraz dysponuje odpowiednią wiedzą aby takiej operacji dokonać, zaskarbiając sobie tym samym moją dozgonną wdzięczność. Jeśli zajdzie potrzeba mogę również zapłacić za tę usługę wymaganą kwotę....
Witam. Mam pytanie czy próbował ktoś oryginalnym urządzeniem Ebersprachera usunąć błędy lub odblokować sterownik. Próbowałem już w kilku i nic. Wyświetlają się tylko -----. Mam jeszcze interfejs do programu kd2000 może on sobie z tym poradzi. Pytanie również dotyczące D5WZ. Przy jakiej temp. przestaje grzać dogrzewacz. Po wymianie szczotek w pompce...
Witam, zawsze mam problem z diagnostyką ogrzewań Eber'a w samochodach wymienionych w temacie. Posiadam oryginalny interfejs diagnostyczny do Eber'a, ale niestety przez inne złącza nie mogę zdiagnozować usterek. Niestety Eber nie posiada żadnych przejściówek pod gniazda producenta pojazdów. Czy ktoś na chłopski rozum może mi powiedź jak je zdiagnozować...
witam panowie sorki,że tak wskakuję jak filip z konopi kolego SP7SEC widzę że masz pojęcie o okręcie czy możesz mi wyjaśnić co to jest ta czarna skrzynka cały czas o tym słyszę czy jest to produkt ebera.Czytym urządzeniem obrobię ogrzewanie dedykowane dla scanii D1LC i D1LCC wiem że jest problem z rozblokowanie sterownik po kilku krotnym wczytaniu błędu...
+ schematy elektryczne , instrukcje warsztatowe , -MAN,SCANIA,DAF. ,RENAULT,oraz inne. +kody błędów,opisy, -MAN,SCANIA,VOLVO, RENAULT,oraz inne. + programy diagnostyczne oraz schematy interfejsów , -ABS,EBS,ECAS + schematy instalacji elektrycznych -WABCO,HALDEX,KNORR + schematy instrukcje napraw i montażu ogrzewań postojowych oraz programy diagnostyczne...
Witam podłączyłem dziś komputer do wejścia diagnostycznego samochodu (polski VAG ver. 4.9) i o dziwo program połączył się z piecem zczytałem takie błędy: 1492Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1409Przerwanie płomienia brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1409Przerwanie płomienia brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
diagnostyczny interfejs eberspacher interfejs diagnostyczny eberspacher eberspacher rezystancja
sterownik dogrzewacza radiotechnika podstawy uchwyty drzwiczek
obrotomierz motocykl obrotomierz motocyklowy
Kolory przewodów drzwi Mercedes W208 Coupe Panasonic TX-L47ET50E - Ekran gaśnie, dioda miga na czerwono i zielono