Siemens simtec... Który? coś więcej o aucie. przykładowo taki sam jest w astrze i taki sam w merivie - co ciekawe numery te same - inna końcówka, każdy do tego samego silnika ten sam rok a nie pasuje, i po co tak kombinować z klonowaniem sterowników. Nie łatwiej opcomem po prostu go dopisać? przecież to 3 minuty roboty
styk przekaźnika, pomiędzy +aku, a pin 31 złącza B. Spróbuj jeszcze podać zasilanie z przekaźnika na A47. Teoretycznie oba piny powinny być połączone. Jeśli nie zadziała, masz upalone jedno z połączeń masowych. Podaj dodatkową masę na B1. Jeśli ruszy, masz winnego. Od podania masy na B1 zacznij.
http://obrazki.elektroda.pl/8097246500_1...
Pinout ECU Simtec 75 - sprawdź omomierzem czy masz "fizyczne" połączenie ze złączem diagnostycznym http://obrazki.elektroda.pl/5083589300_1...
https://obrazki.elektroda.pl/3450602200_... https://obrazki.elektroda.pl/6914028700_... Chciałbym przedstawić wnętrze komputera sterującego silnikiem z Opla Omega B. Producent Siemens, oznaczenie 5WK9 158. Seria tych sterowników to Simtec 7.1. Zawsze chciałem zobaczyć co jest w środku i z jakich komponentów się składa. Otworzenie,...
ale jezeli dojdą piny to przeciez ECU samo sie nie przestawi na klime. nadal szuka starego wentylatora i wywala check poniewa wypięte są przekazniki z opornikami..
Który simtec???? Daj najlepiej numer
Carprog w oryginale robi ten sterownik.
Naprawa tych sterowników polega właśnie na polutowaniu tych właśnie "drucików". Większość firm oferujących naprawy tych sterowników robi to nie ultradźwiękami a zwykłą cyną. Osobiście przerobiłem już kilka takich, i nie zauważyłem aby luty puszczały po jakimś czasie. Oczywiście wymagana ostrożność, precyzja i cierpliwość.
Czyli zostały pominiete podstawy.
Witam. Potrzebuje schematu dokąd idą przewody od cewki przy kluczyku w omedze, potrzebuję zmienić ecu z kluczami, wcześniej było ecu bez immo, simtec 56 rocznik 94?
Prosta robota w simtecu na OFF, tylko eeprom 93 do zrobienia.
Tak robi :D
Tylko że to odczyt z REC a nie ECU.
"w czasie jazdy różnie z tym bywa" -sprawdź przewody od sondy do wtyczki i do ECU , prawdopodobnie przerwa.
W roli ścisłości Tech 2 nie ma problemu z OPLEM, tego Simteca rusza choćby KTS. Najlepiej zwróć sie o pomoc do osoby od której zakupiłeś sprzęt, jeśli dobrze poszukasz to na elektrodzie znajdziesz to co Ci potrzebne.
W sterowniku ECU Siemens Simtec 56. Pisze na nim HC04A XAA630 - zabezpieczenie linii danych interfejsu . Czy to może być : KK74HC04AD-Hex Inverter High-Performance Silicon-Gate CMOS
dodam tylko że ECU SimTec (błyska kody czterocyfrowe). . Wiesz, jeżeli posiadasz taaaaaaką wiedzę, że się nie dziwię, że nie możesz tego naprawić...
Jak w temacie Opel Omega na ECU Siemens Simtec 56 ma spalone (uszkodzone) linie komunikacji z programami. (napięcia na nich to 0.3v) Doszedłem do tego że układ HC04A jest chyba uszkodzony. Może ma ktoś kawałek schematu dotyczącą linia. A może ktoś już to naprawiał? Czy ten układ to zabezpieczenie? I jeszcze jedno ABS i AirBag też spalone linie są Pin...
Calibra 2.0 16V 136KM Czy to czujnik Halla? Jeśli tak czy jest ich kilka? ... a jaki to silnik ? X20XEV ? Jeżeli ECU Simtec 56.0/1 to czujnik indukcyjny, Jeżeli Simtec 56.5 czujnik Halla https://obrazki.elektroda.pl/7696688500_...
Dzięki za info więc będę miał dyskotekę w aucie:P a co do silnika jak się wykończy to się znaczy że był za słaby więc będzie swap. A co z moim drugim pytaniem odnośnie interfejsu? Testował ktoś ELMa z ECU Simtec 56.5?
Tak Simtec 70
Nie jestem pewny ale ecu to chyba hybryda i tu moze byc problem. Jechales z odkreconym wydechem ?
Witaj. Zobacz na tej stronie: http://www.resmoto.com/opel/download/sch... Jest tam opis sterownika Simtec do silnika x18xe1.
Do przełożenia masz wał korbowy.Impulsator jest między 1 a 2 korbowodem. Możesz wymienić ECU na SIMTEC-a z Vectry.Pozdro.
Czyli bylem ciagle zle poinformowany, chyba ze chodzi konkretnie o 56.5, bo w moim ECU (x20xev, simtec 56) po odlaczeniu kabli od akumulatora bledy znikaja.
Jeśli masz podłączone pod którąś z cewek to w ustawieniach "typ cewki" powinno być 2 cylindry. Jeśli miało by być to zrobione po ludzku (zero ryzyka uszkodzenia czegokolwiek i zero problemów z poprawnym odczytem obrotów) to brązowy przewód Staga pod 32 pin ECU dla Simtec 56.1 lub 20 pin dla Simtec 56.5, zielony przewód.
Witam. Przekładam silnik X18XE z VB do Calibry. Mam całą instalację elektryczną. Obecnie "preparuję" wiązki z VB do włożenia do calibry. Mam pytanie odnośnie immobilizera. Wiem że komunikuje się on z ECU za pośrednictwem przewodu sygnału drogomierza (WEG). Czy do poprawnego funkcjonowania wystarczy połączenie wyprowadzeń 2 i 7 immo z wyprowadzeniem...
nie spotkałem w tym roczniku omegi immo w sterowniku , zawsze było zewnetrzne z pilotem na podczerwien, ale podałes za mało konkretów np.jaki masz kluczyk bardzo możliwe ze masz kombinowane cos z ecu nowszego typu
Service Programming System, programowanie sterowników on-line. Ty raczej chcesz zrobić reset wartości adaptacyjnych niż wgrać od nowa soft do sterownika. Wgranie nowego softu niekoniecznie pomoże. Skoryguj mieszankę gazem, powoli wracając do zerowych adaptacji, czasem trzeba zrobić kilkadziesiąt km, i pilnować, bo złapanie błędu mieszanki powoduje,...
czujniki położenia wału,wałka? TECH i odczytać błędy. Miałem takiego ostatnio i padnięty był ECU.
Okazało się, że pompa paliwa spalona. Wymieniłem na nową, również filtr paliwa. Auto odpala, ale chodzi na benzynie nierówno, gaśnie, a jak już pochodzi parenaście sekund i się ustabilizują obroty to po dodaniu gazu zalewa się. Z rury kopci i aż czuć benzyną, kopci na ciemno szaro, przypuszczam że pali olej, natomiast na gazie po przełączeniu natychmiast...
Carprog naprawiony (przechodzi test OK) adapter A1 rowniez i dalej nie czyta ecu vectra C simtec 71.5, o co z tym sprzetem chodzi ma ktos jakies pomysly, czy do odczytu po can potrzebuje adapter A1+? http://obrazki.elektroda.pl/4621007900_1...
Nie masz karty CAR PASS z kodem do radia? Jest tam też PIN do Immobilisera. PIN potrafi odczytać Autoscanner Opel w wersji PRO ale zależy od wersji ECU, obsługiwane są: * ME155 * ME761 * Simtec 71 * Multec H * Multec SF * HDRC * Multijet 6JO * EDC 16 * MT35E (Z16XEP, Z16XE1)
http://www.doc-scorpion.narod.ru/ECU_Sim...
http://doc-scorpion.narod.ru/ECU_Simtec.... tu masz jak by co do x20xev Widzę że zadałeś pytanie na moim forum, zapytaj jeszcze na: http://viaken.pl/forum/
Jeżeli twoje pytanie było związane z Simtec71 to tak we Flash-u jest zarezerwowany obszar pamięci na tzw emulowany eeprom gdzie zapisane są dane konfiguracyjne (PIN,VIN,przebieg,warianty wyposażenia,itd).Sumując to jeśli przegrasz całego flash-a (rozmiar 512kB) to masz sklonowany sterownik 1 do 1.Niestety nie zrobisz tego Galleto,Kess,MPPS,Flash TEC,ITP....
Też przytrafiła mi się taka usterka i uszkodzony był EKU,dokładnie simtec 56,1.
Pójdzie każdy simtec 71 na lini K od astry g vectry b zafiry a .Tylko jak kupisz od vectry b to musisz SPS zrobić bo klima jest inaczej rozwiązana .
Już mam schemat sterownika simtec 70. Postaram sie zamieścić schemacik ecu i klimatronika. A z grzaniem się uporałem, winna była nagrzewnica, ponieważ była zamiennikiem.
Carprog sobie radzi ładnie z oplem oczywiście ory. Kolego troszkę nie w temacie napisałeś... Poruszone tutaj wymagania wykraczają poza zakres kompetencji Carproga... . A właśnie nie prawda bo CP bez problemu wyliczy ci kod za pomocą którego możesz wylogować i zalogować innym testerem lub odczytujesz wsad i wgrywasz w drugie ECU i odpalasz auto.
Siemens Simtec 56.0/56.1
Nie 27 tylko 37 i 5 na złączu X58 silnik—moduł simtec Żyły szaro-czerwony (pin 5) oraz szaro-czarny (pin 37), przewody są we wspólnym ekranie.
Panowie może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego nie mogę podmienić kości w tym systemie. Mam ECU z Astry 1.8 w sordku 27c256 gdzie umarl sterownik. Drugie ECU mam z Omegi 2.0 16V tez Simtec 56 i tez w srodku 27c256. Jak wloze do tego sterownika eprom z astry to tez przestaje zyc. Nawet check nie swieci. Probowalem inny wsad i to samo. Podmieniona nawet 93c56....
Witam. Potrzebuje schematu dokąd idą przewody od cewki przy kluczyku w omedze, potrzebuję zmienić ecu z kluczami, wcześniej było ecu bez immo, simtec 56 rocznik 94
Witam Panowie! Potrzebuję kogoś kto odczyta pin z wsadu pamięci 29F010 sterownika Simtec 56 z Vectry B. Chyba wróżki bo tu pinu niet. Poskładaj ładnie to ECU z powrotem i rwij puchę i tam znajdziesz to czego potrzebujesz,zrobisz to szybko i bez niepotrzebnych komplikacji. Pozdr.
Koledzy dzisiaj przyszedł kabel z programem MPPS v13. Próbowałem zgrać wsad po OBD w Oplu Astrze G silnik Z18XE. Identyfikacja sterownika działa, następnie próbuje pobrać wsad i program wywala błąd... Oczywiście samochód pod prostownikiem, laptop pod zasilaczem itd. Próbowałem wybierać sterownik 1.8 16v Simtec 70, 1.8 16v Simtec K-Line, w obu przypadkach...
głowica była oddawana do roboty(dotarte zawory, uszczelniacze zaworowe) ... więc teoretycznie odpada. podstawione drugie ECU Wymieniony w komplecie z immo itp... na 100% sprawny ? Szukałbym mimo wszystko problemu w sterowniku silnika Siemens Simtec 71 lub Simtec71.1 .
Masz dokładnie ten sam problem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... owego tematu nie ukończyłem na forum, bo taka nadwrażliwa mi zablokowała konto, ale ukończyłem w realu. Przyczyną był dolny czujnik, który był podróbką-miał zamienione skrajne piny. System musi być do tego czujnika, a więc simtec 56, sprawdź jak się zgałsza ECU. Czy błąd...
Wydaje mi się że tak. Nie - jest on zasilany stałym napięciem 5V poprzez rezystor pomiarowy znajdujący się w ecu.
http://www.euroscan.hu/ecu.html tu powinno byc
Przede wszystkim zacznę od wyjaśnienia sprawy silnika bo widzę że naprawdę nie daje wam to spokoju. Silnik zgodnie z tabliczkami znamionowymi to X20XEV. Dlaczego inaczej stoi w dowodzie nie wiem i nie chce mi sie tego dochodzić bo raczej nie uzdrowi to silnika. Układ ECU to Simtec 56. Instalacja to jednopunktowy wtrysk gazu (wiem że powinna być sekwencja...
Mój Helmut podpowiada ,że to są dwa inne sterowniki , inna pinologia oraz inna wiązka. X18XE , ma sterownik Simtec 71, a 16XE Multec -s. Tak wygląda w skrócie.
http://www.codecard.lt/carprog/software/...
Napięcie 1.5v na wtyczce do evap na wlozonym bezpieczniki nr 14 na wyjętym ok 5v w miejscu bezpiecznika miernikiem + do środka minus na ramę auta 14.2v Podsumujmy: - Bezpiecznik F14 sprawny, oglądnięty wzrokowo, zmierzony miernikiem na ciągłość? - Napięcia na wtyczce od EVAP 1.5V ? - Oporność EVAP mieści się w zakresie 20-35 ohm? Wygląda to na problem...
Witam trafiła do mnie astra h 1.8xe 2005r. z problemem ładowania. Jest to auto z tzw. zagadek a mianowicie. Alternator z tego co wiem już 4 razy był na sprawdzeniu i wszystko ok. Ja sam w nim wymieniłem regulator i na maszynie ładuje a w aucie jak mu sie zechce raz ładuje raz nie. Główne przewody te grube wszystkie wymienione oraz nowy przewód wzbudzenia....
Witam forumowiczów Problem z astrą g 2000r, astra losowo gaśnie oraz traci komunikację z ECU po zgaśnięciu , błędy p0606-Sterownik oraz p1600 -Sterownik ,Sprawdzone zasilania na sterownik ,które są sprawne ,podmienione były już 2 sterowniki,sterownik to simtec 71.Po utracie komunikacji ze sterownikiem trzeba czekać aż się "schłodzi" ,czasem pomagało...
Dokladnie. Oscyloskopu nie mam. A napiecie na zasilaniu powinno byc 5V i ich nie ma. Na 2 pinie napiecie 2.4V na wyjetej wtyczce znika po wlozeniu wtyczki. Dlaczego? Na ktorym pinie powinno byc zasilanie 5V? Gdy czujnik jest odpiety oscyloskop nie jest potrzebny bo nie ma niczego co nadaje sygnal. Czujnik halla gdybym mial wlozona wtyczke to generowany...
Z tego co wiem to musi być Simtec 70. Nic innego. Najlepiej szukaj kompletu z immo i kluczykami. Oczywiście z samochodu takiego jak masz uwzględniając klimę, ABS itp. Inaczej czeka cię programowanie. W tym przypadku sterownik musi być wylogowany bo inaczej nie przeprogramujesz.
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
hybryda,nie zaglądniesz do środka.Jeżeli po wymianie ECU jest ok,to co cię niepokoi?
Inny komp przypisany,auto odpalone wkręcało się do 4 tys. Błąd czujnika wałka rozrządu. Wymieniony na nowy (siemens) Dwa dni chodziło pięknie.Już miałem dzwonić do klienta a tu dupa blada... Wsiadam, a tu check mruga!! Ręce opadają! W ECU błąd immo---słaby sygnał W immo błąd sygnału prędkości pojazdu oraz transpondera klucza a także lampki kontrolnej...
Cześć. Podjąłem się przeróbki wyświetlacza TID, na MID. Chciałbym, aby pokazywał mi spalanie chwilowe, lecz aby to było możliwe potrzebuję sygnał z ECU. Wpinałem się w pin 5 Ecu lecz wyświetlacz mi zaczął przygasać po dodaniu gazu. Chcę podłączyć pin 27 MID do ECU lecz nie wiem który przewód odpowiada za sygnał zużycia paliwa. Zapisałem kolory przewodów:...
Witam, od pewnego czasu mam błąd P0130 - Sensor O2 otwarty obwód 1. Najprawdopodobniej jest to sterownik. Planuje kupić drugi, ale tyle już się naczytałem ze się pogubiłem, co i raz inne zdania. Dodam ze posiadam op-com Mam sterownik: GM 55 351 751 S 03 006 03 5WK9 1726 i stąd kilka pytań: 1. Jaki mam szukać ten sterownik jeśli nie mógł bym znalezć...
Witam Mam taki mały problem i pomimo przeszukania forum odpowiedzi nie znalazłem. Posiadam Omegę B z silnikiem X20XEV . Samochód jest z roku 1995 . Sterownik Simtec 56.1 Rok temu wymieniłem silnik. Przeszczep był z vectry z 2000 roku. Wszystko niby działa jak należy, ale czasem zdarza mu się przymulać, nierówno pracować itp. Kiedy zacząłem sprawdzać...
Witam, poszukuje schematu instalacji ecu ( opis wyjścia pinów ) do astry g z silnikiem 1.6 16v Z16XE rok 2004. Mam problem z niedziałającym wentylatorem głównym, błędy nr : P1482- Przekaźnik wentylatora 2 P1483- Przekaźnik wentylatora 3 P1530-Przekaźnik sprzęgła A/C Wykluczyłem błędy przekaźników znajdujące się w podłużnej skrzynce przekaźników, tuż...
Tech1 F7 programowanie wybrac "inicjacja ECU" Powróci do nastaw fabrycznych Metoda podstawiania innej mapki nie zawsze jest skuteczna
Brak iskry bezpieczniki=>dobre. przekaźniki=>dobre. entralka od benzyna/gaz=>brak reakcji(telefon i trucie d*** ludziom) cewka=>brak iskry=>forum=>czujnik położenia wału=>miernik w rękę -pin 1-2 (~630ohm) -pin 1-3 (~1700ohm) -pin 2-3 ( brak) kolejny pomiar niedziela :-( -1-2: brak -1-3: 1700 -2-3 brak ------------- -1-2 630 -1-3 brak -2-3 brak Mechanik...
Witam Piszę na tym forum bo już mi sie pomysły skończyły co może być przyczyną ciągłego wyświetlania błędu nr 19 (Sygnał obrotomierza lub jego obwód (przerwany sygnał)) Zaczęło się od tego, że chciałem sobie zaizolować kabelek który leci od czujnika położenia wału korbowego do wtyczki koło rampy wtryskowej, bo izolacja obleciała. Zaizolowałem, owinąłem...
Czas włączenia prądu cewki, ile jest? Standard to 2,6 ms. Wygląda mi to na zbyt małą energię doprowadzoną do uzwojeń pierwotnych, pasowało by sprawdzić jak jest ładowany obwód magnetyczny cewki (czas i prąd). Tam jest sterownik Simtec MS 71 i skupił bym się na jednej rzeczy... Tam jest Simtec 70 zdaje się. W parametrach pracy nie widać czas ładowania...
Auto z silnikiem tak jak w tytule Simtec 56,1. Problem to falujące obroty podczas redukcji biegów lub ruszania i jeździe na biegu jałowym przy 1 jak i wstecznym. Obroty wahają się z jałowych do 2tyś obr/min. Komputer odczytany Opel Tech-em brak błędów. Z początku myślałem że to przez uszkodzony zawór EGR ale po naprawie nadal to samo. Potencjometr przepustnicy,...
O co w tym chodzi "Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 2 "? dokładnie zdanie w nawiasie, od której wiązki przewodów? Kostka od sondy wisi różnie więc nie wiem z której strony Od strony wiązki przewodów/ nie od strony sondy. Na pewno ta sonda pasuje do tego systemu?. Simtec ma sondy rezystancyjne a nie napięciowe ---potężna różnica.......
Witam, jestem świeżym użytkownikiem forum. Problem dotyczy Opla Astry G 1.8 16V (X18XE1, Simtec 70) + gaz. Auto nie odpala, zapłon jest, rozrusznik kręci. Na zapłonie miga szybko kontrolka check engine - problem z immobiliserem. Bardziej rozszerzając moją wypowiedź uruchamianie wygląda tak: odpali i gaśnie po 1-2 sekundach, nawet jak przytrzymam gaz...
Witam. Sprawa tyczy się Opla Meriva A z 2004 roku z silnikiem Z18XE, sterownikiem simtec 71 i instalacją LPG Lovato SMART. Jest to mój własny prywatny samochód w którym osobiście umyłem silnik myjką ciśnieniową i od tego momentu w silniku pracują tylko trzy cylindry... Posiadam "kabelek" i odczytałem taki błąd: OP-COM 100219a - program diagnostyczny...
Mam teraz wątpliwości, bo np. wg. tej stronki to suma ( crc ) wsadu jest inna. Złożyłem i nawet wgrałem mapy do samochodu ale bez czytania tych map, http://www.id2.cz/ http://obrazki.elektroda.net/61_11881118... - model samochodu obsługiwane prze kwp2000Plus. - KWP 2000 Plus --> Compatibility: Supported Car`s and their ECU`s: ECU...
jak tam postępy z fejsem do autoscanner? Jak ktoś jest mocny w łamaniu haseł rarowych, to można spróbować na: http://oktja.ru/forum/index.php?act=Prin... gdzie jest zaszyfrowany schemat i wsad (chyba, że to żart). jeżeli chodzi o elm323, to robiłem fejsa na tym... Koncepcja ciekawa, ale akurat z moim ECU pracuje co najwyżej...
Jak nie masz impulsu sterowania wtryskami z ECU to i na gazie nie odpali. Możesz obcinać przewody od wtrysku i łączyć. Jak nie odpali to na 100% ECU. Zgraj eeprom jak masz czym z Simteca, będzie Ci łatwiej z używanym nie wylogowanym sterownikiem bez PIN-u bo taki tańszy.
Sprawdzałeś wiazkę? te 4 przewody. Sprawdzone. Przejścia są. Złącza i kable zdrowe jak rydz. Gdzieś na elektrodzie znalazłem że jak poda się na brązowo-fioletowy 0V klima się załączy. No i załączyła się. Chłodzi, wiatraki się załączają, ciśnienie widziane w sterowniku klimatyzacji się zmienia. Czyli jest to rozkaz z ECU załączenia klimy. A ECU dalej...
Witam. Mam pytanie: czy da się sklonować sterownik Simtec 71 z silnika Z18XE przy użyciu Op-com? OP-COM - Okno odczytu KW2000> 2004 (4)|Meriva|Silnik|Z 18 XE Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. systemSupplierSpecific: L VIN: W0L0XCE7554026287 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55355043...
Jak jest z nim kontakt to bardzo dobrze.Tu masz simteca 71x Będzie wylogowany to podasz pin auta do testera i dopiszesz go,nie będzie wylogowany to musisz znać jego pin i go wylogujesz testerem na aucie. Jeżeli nie będziesz znał pinu z nowego ecu to temat też do przeskoczenia bez niczego tylko watpie ze juz sam sobie dasz rade,będzie trzeba komuś dać...
Panie moderatorze...właśnie podpowiadam, że to nie czujniki Halla, więc jakie zasilanie...panie moderatorze.... Moderator ma rację, czujnik fazowo-indukcyjny, jak w każdym Simtecu jest zasilany.Jest zasilany od strony ECU i żeby było ciekawiej napięciem sinusoidalnym.
Można tak do upadłego. Trzeba zrobić resety bloków uczących m.innymi sensora O2. W simtecu 70 nie ma tak, że sobie resetujesz to co chcesz ( blok charakterystyki spalania stukowego, blok mapy uczącej sensora O2, blok uczący reg. biegu jałowego), a robisz cały reset, czyli kodowanie źródłowe. Rozumiem że mam zrobić reset ECU i wgrać nowe oprogramowanie?
Hmm, ciekawostka ten twój probem... Czy parametry tego sygnału są takie same dla wszystkich silników ? Hmm, tego niestety nie wiem. Oglądałem ten sygnał dla kilku benzynowych sterowników i wyglądało toto podobnie, ale tych wartości które podałem jestem pewien dla Simteca56, czyłi 1.8, 2.0 16V (nie wszystkie). Aha, zapomniałem dodać, że ten sygnał jest...
Z silnikiem będzie problem, w dowodzie nie mam ich, bo nie trzeba a na bloku jeszcze nie patrzyłem. Jak tylko odczytam to dam znać. Podobny problem miałem z Astrą I 1.6 16v (nie pamiętam rocznik), rózwnież komputer produkcji Singapurskiej zamiast Simteca Boscha czy Siemensa i także nie komunikował się. Z ECU firmowymi łączy się bez problemu. Postaram...
Wkreca sie na powyzej 4tys po starcie. Za to jak odlaczylem czujnik walu to od razu zgasl. Czy to znaczy ze czujnik walkow rozrzadu jest uszkodzony? I jesli tak to czy moge zwalic na niego wine za brak mocy silnika? Dodano po 1 Dodam jeszcze ze ECU to Simtech 56. Opory na czujniku wydaja sie ok w przedziale w jakim byc powinny. Rozrzad jeszcze raz sprawdzony...
Witam. Problem z autem był taki że na zimnym silniku nierówno pracował, potrafił gasnąć, ciężko było ruszyć z miejsca, praktycznie nie reagował na pedał gazu. W końcu silnika nie można było uruchomić. Wykonałem diagnostykę były następujące objawy: - czujnik temperatury pokazywał 60C na zimnym silniku, - błąd w ECU P0170 - Za bogaty system adaptacji...
Cześć. Proszę o pomoc w diagnozie sterownika. Auto jest po zmianie skrzyń biegów Automat-> manual. Jest z nim problem polegający na tym że słabo ciągnie. Myślę że może być coś ze sterownikiem. Odczytałem opcomem że sterownik ma przełączoną opcję AT (automatic transmission) na MT (manual). Nie ma żadnych błędów. Wymieniłem sterownik na taki sam z takimi...
Konsola wyrzuca kernel panic tylko prosilbym o podpowiedz na jakim ukladzie sie wywala, pierwszy raz grzebie w konsoli fritza Eva_AVM >................................Linu... version 2.6.28.10 (hjortmann(at)EmbeddedVM) (gcc version 4.6.1 (Buildroot 2011.08) ) #1 Mon May 14 13:08:47 CEST 2012 argc 5 arg gocommand env HWRevision Edit: Znalazlem przepalony...
NOWY STEROWNIK SILNIKA OPEL ZAFIRA - 2001-2005 VECTRA B - 2001 ASTRA G - 2001-2008 CORSA C - 2001-2008 MERIVA - 2003-2008 OMEGA B - 2000-2003 ECU do silnika Z18XE ORYGINALNY SIEMENS VDO 5WK9 393 SIMTEC 71.1 Numery katalogowe: 55 555 600 S 05 005 03 5WK9 393 4 06 22 19 46 2 SIMTEC 71.1 SW: 0405101C http://obrazki.elektroda.net/79_12364223...
Producent: OPEL Model: VECTRA B Opis: SIMTEC 56 Nazwa pliku: ECU_.RAR
sterownik simtec simtec flash simtec system
ciemne kolory samsung naprawa kompresor mosfet audio amplifier
telewizor philips firmware telewizor philips firmware
Niestabilne obroty wyrzynarki Bosch Professional Świszczący dźwięk w Peugeot 607 po uruchomieniu stacyjki