W 1999 roku może nie być jeszcze edc15 ,więc nic nie zrobisz po OBD.Jakie masz nr.ecu silnika? to Ci powiem.
Te co teraz napisałeś (0445110328) są już kodowane i nimi najprawdopodobniej steruje już EDC16. Nie wiem czy u Ciebie nie siedzi edc15
Przecież to EDC15 , powinno mieć 3 zestawy map ( automat, manual i 4x4 ) . Kodowanie powinno wystarczyć ( z 0001 na 0002 ) . Ostatecznie możesz immo wyłączyć ( w epromie ) i sprawdzić czy będzie ok.
Stary sterownik został uszkodzony, przez poprzedniego specjalistę. Numery obu sterowników są identyczne (zarówno Bosch jak i VW). Jak go podłączę jest dokładnie to samo tzn. w sterowniku silnika brak błędów a ESP swoje. W sobotę dokładnie sprawdzę jeszcze raz opisy sterowników na jednym był chyba napis Diesel a na drugim EDC15. A może (teraz na to wpadłem...),...
Witam. Oczywiście że robiłem sam licznik wskazówką steruje, i słucha impulsów z pin 6. Chodzi o zmuszenie go do słuchania z ramki canu którą rozgłasza sterownik abs ,a rozgłasza bo EDC 15 widzi prędkość. Mało tego wyszło i takie popaprane. NIe ma czujnika na skrzyni i wiązki do niego . Sama skrzynia jest bez ślimaka napędowego do cz. prędkosci poj....
Witam serdecznie zainteresowanych. Od dłuższego czasu próbuję bezskutecznie uruchomić sobie w moim samochodzie tempomat. Silnik 1.9TDI (EDC15). Do elektroniki w kierownicy (8E0 953 549 Q) dodałem przełączniki od tempomatu. Zmieniłem kodowanie na 241. Zegary (8E0 920 930 H) z wyświetlaczem monochromatycznym. Komputer pokładowy uruchomiony. W sterowniku...
Ale kolego jeszcze raz, bo być może nie zrozumiałem, udało się włączyć pod VCDS tempomat? (aktywować)? Jeśli tak to na 95% bedzie chodził, dodatkowo to nowy rocznik, więc tym bardziej. Jak na razie aktywowałem obsługę w sterowniku elektryki w kodowaniu długim. Są tam bloki pomiarowe gdzie można obserwować stan styków manetki, nic tam nie reaguje bo...
Witam. Kolejne pytanie do znawców tematu, W sterowniku edc15, 019GQ konkretnie passat b5fl 1, 130KM, każda mapa jest w trzech egzemplarzach/wersjach - Manual, Automatic i 4x4.. Pytanie brzmi, biorąc pod uwagę ze auto jest w manualu, gdybym wrzucił modzoną mapę z manuala w miejsce powiedzmy Automatu, będzie możliwa zmiana z serii na mod i odwrotnie...
Takie właśnie miałem wrażenie - że sprawa rozbije się o kodowanie. A pytając trochę z innej beczki - ponieważ mam dostęp oryginalnych przyrządów VW (VAS5163) jestem zainteresowany opcją w nich nie dostępną, a dostępną w VAG COMie - weryfikacją przebiegu dla sterowników EDC15 i nowszych (odczyt z przebiegu ECM). Czy znasz może rodzaj zapytania KWP dla...
W fordach nie ma opcji wyłączenia immo. Wyjątkiem jest galaxy tdi z silnikiem vw na edc15. Żeby dźwignąć forda trzeba dokodować pastylkę odpowiednim narzędziem przez złącze obd lub na stole, po wcześniejszym wymontowaniu ecu, licznika lub immoboxa (w zależności od modelu). Najprostsza metoda - przenieść obd w inne miejsce, a tam wstawić obd pozyskane...
size=16] Nowy interfejs w ofercie: ECU reader - cena 700 zl -zaawansowane narzędzie do pojazdów silnikowych z ECU: odczyt EEPROM, zapis i kodowania przez złącze OBDII (w zależności od typu pojazdy), połączenie z komputerem poprzez gniazdo RS232 (COM). Jez\yk interfejsu angielski. http://obrazki.elektroda.net/94_12778078... VW, Audi, Skoda, Seat (VAG)...
Nowy interfejs w ofercie: ECU reader - cena 750 zl -zaawansowane narzędzie do pojazdów silnikowych z ECU: odczyt EEPROM, zapis i kodowania przez złącze OBDII (w zależności od typu pojazdy), połączenie z komputerem poprzez gniazdo RS232 (COM). Jez\yk interfejsu angielski. http://obrazki.elektroda.net/94_12778078... VW, Audi, Skoda, Seat (VAG) - wszystkie...
Druga pamięć. Daje większe możliwości i można dynamicznie zmieniać wsady. Co prawda tylko pomiędzy dwoma. A resztę w razie potrzeby kodowaniem. Nie trzeba wozić lapka pod siedzeniem;-)
Witam Musisz wejść w licznik(17) lub immo(25) jeśli jest oddzielne następnie musisz zczytać kody błędów(02) potem je wykasować(05),następnie wchodzisz w adaptacje (10)kanał(000) potwierdzasz i po temacie Pamiętaj też aby nowy sterownik miał takie samo kodowanie jas stary
To nie miała być naprawa tylko test. Naprawić trzeba rozrusznik albo aku wymienić,żeby silnik osiągał więcej niż 250obr/min przy rozruchu. Może i w EDC 16 zmienić kodowania się nie da, nie jestem fanem ani znawcą grupy VW, chociaż widziałem w Skodach z 2007r EDC15P+. Zmienić mapę dawki w EDC 16 można bez problemu, wiem bo robiłem wiele razy i zawsze...
OCZYWIŚCIE JAK NAJMNIEJ. Jest klon MPPS za jakiejś 150 ziko, i to jest mój wyznacznik Do tego jakiś VAG Tacho oczywiście klon do zabawy z IMMO i zegarami I do tego jakiś standardowy VAG K + CAN do błędów i kodowania. Wrzucając jeszcze 100 zł za próbny ECU chciałbym wydać jakiejś 500 ziko. Powiedzmy że cele są takie by nauczyć się diagnostyki elektronicznej,...
Witam Ponieważ zmieniłem ECU z MSA15 na EDC15 i licznik bez FIS na licznik z full FIS przyszła kolej na sterownik klimatyzacji. Oryginalnie był sterownik Climatronic by Hella 3B1907044A a założyłem 3B1907044K. https://obrazki.elektroda.pl/5382644200_... https://obrazki.elektroda.pl/4584129200_... I od razu problemy...
edc15 zasilanie wsady edc15 edc15 pamięć
obliczać obwód metoda oczko z18xe wymiana silnika przewodność mosiądzu
stabilizator lm7812 polar cz340
Firmware for Challenger LD 32D28 T2 TV Koszt modułów zasilania i wyświetlacza Electrolux KOAAS31WX