Dziękuję za potwierdzenie moich przypuszczeń. Tak jak się spodziewałem: Ecu firmy Bosch Edc15+ 1 i 2 to zasilanie +12V 4 i 5 to masa 37 to zapłon po kluczyku 16 linia "K" z OBD2
12V,to 2M2 i 2E3. Minus to;2L3,2L4 i 2M4.
https://obrazki.elektroda.pl/3642809100_... Czerwone plus brązowe minus zielone K Na schemacie mam jeszcze AB1 zasilanie.
Wygląda na to że 12V ale głowy uciąć nie dam :) Czujnik wałka ma wspólne zasilanie z czujnikiem różnicowym. Dla czujnika wałka jest to przewód o nr 1352B, dla czujnika różnicowego 1352A a zasilanie wychodzi ze sterownika silnika przewodem 1352P z pinu 2H wtyczki 2. Punkt połączenia tych przewodów jest w wiązce na skrzyni od strony chłodnicy przy czujniku...
Jeśli to EDC15C3 to trzymaj, powinno pasować.
Tam siedzi EDC15. Cudów nie ma. Zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia nie maja ze sobą żadnych punktów wspólnych oprócz połączeń wew. sterownika. Albo nie masz jednej z 3 mas ( chociaż wydaje mi się że i tak są w środku połączone) albo masz uwalony jakiś wspólny punkt masowy wew. sterownika. czujni ciśnienia ma zasilanie 5 Volt z sterownika. Regulator...
TTL-e biorą trochę prądu, ale to nic tu nie wyjaśnia. Ja robię tak, że szynę adresową zasilam z 5V oczywiście przez 10k, a zmiana stanu przez wyłącznik do masy. Dlatego pisałem o jednym drucie, nie mylić z one wire. Ewentualnie zasilanie na twój układ weź z innego miejsca, bo to tu jest błąd.
Widzę, że wiedza użytkowników w tej sprawie jest zerowa, więc podpowiem coś od siebie, bo troszeczkę poeksperymentowałem. A więc: Do prawidłowego działania potrzebna jest masa do logiki linii K. Zwykła masa z pinu 4, która w większości interfejsów jest wystarczająca do prawidłowego działania urządzeń — tu potrzebna jest masa linii logiki K z pinu 5....
problem wygląda tak auto zgasło nie odpala próba komunikacji ze sterownikiem silnika brak komunikacji (sterownik bosch edc15c34) diagnoza brak 12v po stacyjce na sterowniku po podłaczeniu napiecia jest komunikacja auto odpala błąd w sterowniku p1351 dodatkowo nie grzeją świece moje pytanie gdzie szukać tego plusa dodam że kabel między ecu a bsm sprawdzony...
witam potrzebny jest opis pinow tego sterownika co w tytule na aucie niema z nim komunikacji glownie chodzi o plus i minus
niestety u mnie jest inne złącze 1;24:46 to masa, 38 zasilanie po przekręceniu kluczyka 23 plus z przekaźnika kontroli ECU który w autku sie nie przełącza, (ale sam przekaźnik jest sprawny).
Z ciekawości, jak? Napiszesz tu? ;) A czemu nie.... 24 PIN 29F400 dajemy do GND podając zasilanie na 10 sekund , potem puszczamy i w mpps wybieramy GENERIC z listy i odpowiedni ECU. Testowałem na kilku Vagowych edc15 i na każdym działa. Uwalałem je celowo innymi wsadami, po podaniu oryginału sterownik identyfikuje się.
Opiłki w puszce filtra nie muszą być dowodem na zacieranie się pompy wysokiego ciśnienia. W systemie Bosch EDC15 są to najczęściej opiłki z komutatora pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku, która właśnie kończy swój żywot. Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa zasilająca. W przypadku obecności takich opiłków konieczne będzie niestety, jak to wyżej koledzy...
Nie mogę zdobyć używki edc15VM+ ( bosch 0 281 011 316 ) sterownik pracuje jakiś czas a potem dostaje mu odbija, przepustnica na przemian się otwiera to zamyka i wtedy pojawiają się błędy egr, świec żarowych i oczywiscie przepustnicy i jeszcze tam czegoś ( błędy typu -brak zasilania albo zwarcie ) Potem postoi i błędy kasuje i chodzi. Nie mam koncepcji...
Witam! Chciałem zdiagnozować sterownik z VW Golf 1.9TDI 99r o numerze 038 906 019H, 0281 001 910, na warsztacie podłączając do niego odpowiednio zasilanie oraz linie komunikacyjną K. Zasilanie podłączyłem pod 1, 2 i 37 pin, mase po 4 i 5 pin, a linie sygnałową pod 19 pin, i niestety nie mogę się skomunikować z nim. Do komunikacji używam PCta z programem...
Z tego bezpiecznika jest zasilony przepływomierz i moduł świec. Schemat od Berlingo 2,0HDI 1999-2002 90KM RHY sterownik EDC15C2
Witam, mam problem ze sterownikiem 0281 010 368 EDC15C2, Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) po lekkim dodaniu gazu traci się sygnał sterujący na czujniku. Zasilanie jest ok. Nie mam schematu tego sterownika, tylko w wersji na 3 wtyczki znalazłem. Jeśli ktoś miał taki przypadek będę wdzięczny za pomoc :P
Mam masę przecudownych pytań: 1. Które piny w IAW4LV:L to CAN-H i CAN-L? 2. Dlaczego A.S.O. uparcie twierdzi, że Polo 6N2 ma już CAN i kablami KKL dużo tu nie zrobię? 3. Mam K+CAN 1.4 FULL, nie chce czytać CAN, nie łączy się z immo, nie czyta tacho (EDC15), działa na nim tylko i wyłącznie stary VagCom w wersjach do 411 oraz PolskiVag do 4.9. One działają...
prosze wykonac kontrole konfiguracji ecm a w pierwszej kolejnosci zasilania anteny immobilizera a tak w ogole moze rok auta i co to byla za masa
Zrób test oporowy na pin 5 i 23 licznika (zgodnie ze schematem, który zamieściłem), jeżeli nie działa, to ewidentna wina licznika (nie ten?). Ten obwód nie jest związany z ECU. Była wersja AYQ gdzie był czujnik podwójny, ale wykorzystana była tylko połówka, licznik był inny. https://obrazki.elektroda.pl/3481928300_... 2,5 - 3,5 kΩ...
Witam wszystkich mam taki problem dostałem do naprawy peugota 406 hdi sterownik bosch edc15c2. Problem polega na tym ze auto nie odpala potrzebny by mi był schemat elektryczny sterowania silnikiem dodam ze to sterownik na jedną wtyczkę!! Podejrzewam jakiś problem z zasilaniem.Sterownik zapisuje w pamięci błędy elektrozawór turbo,elektrozawór egr i zasilanie...
to czy możesz mi powiedzieć z kąd zasilany jest kalkulator wtrysku lub czy masz właściwy schemat ?? bo tylko takie schematy znalazłem w workschopie i w texie wiecej nie mam zkąd wziąść. z góry dzięki. czy może on jest zasilany z któregoś przekaźnika w bsm ??
Wita, jak w temacie potrzebuje schemat zasilania sterownika ECU, mam tylko pin out sterownika EDC15C6, nie mam zasilania w wtyczce T1 na pinach 7 i 8, we wtyczce T2 na pinie 13 jest 12V, wiem, że zasilanie idzie z modułu SAM (obok sterownika) przez bezpieczniki 53 i 54 (sprawne), na bezpiecznikach nie ma napięcia a powinno być... Ktoś poratuje czymkolwiek...
Witam Peugeot 807 2.2 2002r mam brak zasilania na BSM Delphi B3 bezpiecznik 15 i brak zasilań na ecu edc 15c2 .Pytanie : co daje info na bsm że bezpiecznik 15 dostaje plusa i co za tym idzie ECU działa .Kilka bsm-ów już podmieniłem i dalej lipa. Ma ktoś może schemat z czego ecu dostaje plusa.
Czołem! Walczę z nieodpalającym c8 2006r 2.2hdi. Nie uruchamia się pompa wstępna, nie podaje ropy do filtra. Na bezpieczniku pomy paliwa nie ma napięcia (tak samo na bezpieczniku nr10 chyba 40a) brak komunikacji z niczym oprócz bsi. W Bsi błąd 015 brak komunikacji z ecu. Ecu to edc15c2, sprawdziłem według pinoutu zasilanie sterownika i niestety go nie...
Ogólnie jest tak, że miałem tam mapę X zmodyfikowaną przez zakład w aucie. Potem na niej przerobiłem EGR i LC. Potem stwierdziłem, że wgram ori mapę i na niej jeździłem. Teraz mapę ori przerobiłem o EGR i chciałem wgrać no i ten bsod. Bsod nadal mi się pojawia, więc to jakiś problem wylazł mi w komputerze w nieodpowiedniej chwili, ale teraz na to nie...
Witam, jak w temacie renault trafic 2.5d 2007. Wyciągałem ecu edc15c13 żeby na stole wy programować egr(mam backup flesha i eeproma). Oczywiście odłączyłem akumulator. Zabieg egr off przeszedł pomyślnie, ale teraz tachograf zero reakcji(jak by nie był zasilany) i radio zakodowane. No i słychać jakiś przekaźnik gdzieś pod kierownicą i auto rozpędza się...
edc15 c2 oczywiscie zgrywac epromu niechce texa tylko bdm albo magpro2 w kts-ie wogóle nie znalazłem możliwości wpisania vin do sterownika
Witam, poszukuje schematu zasilania sterownika do w/w auta: Citroen c8 2003r silnik 2.2 HDI (po nr VIN). Sterownik BOSCH EDC15/c2/ (zdarta naklejka) Brak komunikacji ze ECU silnika - auto nie pali. Pozdrawiam
Podaj rodzaj EDC. Czy to jest EDC15 oraz rocznik samochodu. Pozdrawiam,
Pytanie o sterownik gdzie realnie ma zasilanie stałe niektórzy piszą że M2 i E3 Na zachodnim forum z jest to EDC15C13 KL30 czyli stałe pin F1 i M3 a KL15 pinA1 Realnie tylko po zapłonie są napięcia na M2 M3 więc podłączenie jest inne Jakie podłączenie jest prawidłowe ? 0 281 011 432 Bosch 8200311553 .8200311550
Witam Problem z autem (Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi, 2002r.) polega na przechodzeniu sterownika (edc15C2) w tryb awaryjny, podczas hamowania silnikiem. Minimalny czas takiego hamowania, które wywołuje błąd P1138 wynosi około 10s. Auto już wcześniej borykało się z podobnymi objawami, w tedy doraźnie wyczyszczony została regulator ciśnienia paliwa (zanieczyszczony...
nie ma tragedii - dzisiaj dostarczono zwłoki i komunikacja jest [ podobno nie było] poszło jakies spięcie , pomylono kości i się wysypało - jest tak , w pamięci błędy nie kasowalne ; dwie linnie pedała , masa powietrza , czujnik ciśnienia jeden i drugi - błąd zasilania - co ciekawe 5v jest , w parametrach wskazań przeliczanych zero , ale wskazanie w...
Witam! Poszukuje opis złącza do BOSCH EDC15C2, zwłaszcza tej wtyki która idzie do BSI chodzi o zasilanie. mam wiązkę do SIEMENS SId802 a jest zmiana silnika na system BOSCH i komputer EDC15C2 w Citroen berlingo 2.0HDI
A czy kolega Piotrekwoj 1 był tak uprzejmy i otworzył wskazany temat.Zgadza się ,że jest tam pokazany sterownik ale proszę mnie pokazać piny od czujnika obrotu wału !! Oczywiście znalazłem ten " Bench Flash EDC15P/P+" ale ponownie szukam schematu tego sterownika lub pinów urządzeń współpracujących z tym sterownikiem. Przy okazji chcę dodać ,iż silnik...
Sprawdź czy masz te zasilania. https://www.google.pl/search?q=edc15c3+r...
Miałem edc16 po doszczętnym spaleniu przetwornicy, wtryskiwacze sterowane są specjalizowanymi driverami - 2 wtryskiwacze obsługuje jeden driver. Napięcie uzyskiwane jest z przetworniczki na rdzeniu ferrytowym i ładuję pojemność która jest magazynem energii do zasilania driverów. Nie wiem jak to dokładnie wygląda ale podejżewam że do ładowania tej pojemności...
Niestety autko nie chce nadal odpalić. Próbowałem połączyć się Euroscanem ze sterownikiem i nawet nie może nawiązać połączenia.Co prawda Euroscan obsługuje modele Peugeota 2.0 Hdi do 2000r jednakże myślę iż powinien połączenie jakieś nawiązać z moim rocznikiem 01.Podejrzewam jeszcze brak jakiegoś zasilania na sterownik Bosch EDC1502. Czy wie ktoś na...
Witam Mam pytanie odnośnie tego co może być przyczyną spalenia się tranzystora R4389 w sterowniku(drugi od prawej) EDC15c2.Wyżej wymieniony tranzystor powoduje jednocześnie przepalenie bezpiecznika zasilania sterownika.Zasilanie jak i masy nie powodują zwarcia na odłączonej kostce sterownika. http://obrazki.elektroda.pl/6104235000_1...
Błędy czytane DIAGUNEM. W sterowniku EDC15c2 brak usterek. Wchodząc w opcje FAP - intermittent fault Błędy czytane Lexią. Brak komunikacji z EDC15c2 Brak komunikacji z kalkulatorem FAP Lexia testuje wszystkie moduły bez problemu jednak nie ma możliwości połączenia się z EDC15c2 Błędy czytane PP2000 W sterowniku EDC15c2 - kilka błędów między innymi -...
hehehe, EDC15C5 rzeczywiście uwala tam zasilanie na halla CKP, ale wystarcza zwykły stabilizatorek 5V, podłaczyć do plusa za stacyjką wyście na hall i maszyna śmiga.
wstrząsówka nie wyłącza tam pompy wstępnej (nawet nie wiem czy Siemens ją ma, w boschu EDC15C2 jest) tylko jedno z zasilań na sterownik silnika.
przyczyne znam, zwarcie miedzy 1-2 a 2-4 pinem a ze to edc15v to akurat zasilanie 1pin "-" 2 to "+" a 4 to tez "-" wiec to wyeliminowane bo na prosty rozum nie wpakowal bym innego ecu do samochodu zeby kolejnego udupić. Zna ktoś mozliwośc zamiennika tego układu ?
I tu jest chyba sedno problemu. przy odłaczonym czujniku napiecie miedzy pinami 1 i 3 jest koło 12 V i takie tez wychodzi bezposrednio z kalkulatora ( sprawdzone) wiec zwarcie w instalacji odpada. Dodano po 3 Witam ponownie Linia sygnałowa tego czujnika jest ciągła. Napiecie zasilania niestety około 12 V i wychodzi juz z komputerka. Teraz pytanie czy...
Witam Poszukuje schematu instalacji elektrycznej. Samochód to Peugeot 306 2.0 HDI 2001r. Sterownik silnika to bosch (EDC15C269) głównie to interesuję mnie zasilanie sterownika, pompy paliwa i regulatora wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam
Kolego akurat mam taka ese. W220 do liftu wychodzily na common rail pierwszej generacji. Regulator jest jeden z tylu listwy. Operuje on cisnieniem w railu do max 1350bar. Napedza to pompa crp1. Moc 197 km i 460nm. Brak dpf. Jest egr. Norma chyba euro 3. Ecu edc15c6. Polift ma 204km dpf i crp3. Cisnienie jest sterowane przez regulatory wydatku i przeplywu....
Chce odświeżyć temat bo sytuacja moja jest podobna ale mi się udało wejść boot mode. Od początku, Uwaliłem EDC15P+ 038 906 019 GQ, wgrałem zły soft przez galletto - sierota ... Wyjąłem na stół ECU i za pomocą Galletto 12.60 new serial (jak i również 12.50) komunikuje się ECU Data działa (odczytuje że ECU niema numeru czy coś w tym stylu). ECU READ też...
Drodzy koledzy, poszukuję rozpiski pinów we wtyczkach lub schematów modułu BSM - marki Delphi 9657608580 M5 (Fiat) lub 9650663880 M5 - mam problem z odpaleniem samochodu. Podczas lekkiego mrozu (drugi przypadek), samochód po paru sekundach od uruchomienia zgasł. Na pompie paliwa nie ma zasilania - po podaniu napięcia na bezpiecznik - pompa pracuje....
Witam , zwracam się z prośbą do znawców o pomoc . Auto to jumper 2.2 hdi z 2003roku , zgasło w trakcie jazdy , coś niby strzeliło (wydawało mi się że po stronie pasażera ) ale nie za mocno , podejrzenie padło na rozrząd , żeby auto ściągnąć do domu musiałem na rozruszniku wycofac aby było miejsce na holujące auto i w czasie holowania zauważyłem kontrolkę...
To sterownik trzeba wyjmować i na stole podłączyć, sterownik edc15. Co ty masz z tym wyjmowaniem sterownika? W aucie musi działać diagnostyka bez wyciągania czegokolwiek. Albo mechanik miał do d..pu sprzęt albo np. nie ma zasilania na gnieździe obd2. Tam nie ma filozofii.
edc15 schemat schemat edc15 edc15 eeprom
attiny zablokowana nokia 2700c odpowietrzenie paliwa
pamięć ferrytowa koralik pamięć ferrytowa
Lokalizacja przekaźnika wentylatora Ford Ka Spawarka Magnum 200 - brak wyświetlania prądu spawania