Zagraj, daj znać czy śmiga - zrobiłem na 950 obrotów. Sumy kontrolne policzone. Pozdro ;)
Kessem nie sklonujesz, auto nie odpali.Musisz mieć sprzęt co robi to w bench.
Witam czy ktoś pomógłby mi wywalić EGR z Tuscon JM 2.0 CRDI 2009 Edc16c39? Chyba coś źle robię bo znalazłem 3 mapy egr, w pliku są dwa te same pliki odczytany raz i dla pewności drugi raz MPPSem
1CED20 I poniżej, 300 NM ograniczniki dla 1-6 i R
Jak kolega wyzej, pozatym ten sterownik nawet delphi jako tako goli, kwestia jeszcze do czego potrzebujesz :)
Dokładnie rec i eeprom
EDC16C8 - 0281011228
Sprawdź czy masz jeszcze katalizator? Coś się dzieje z tym wtryskiwaczem. Piezo czasami tracą sprawność przy większych dawkach. Sprawdź czy ciśnienie nie skacze. Co do wskazówek kolegi zaxdamian to wszystkie są błędne.
EDC16C39 powinno być to
Witam, czy ma ktoś plik recovery do Chevroleta EDC16C39? I KTAG nie wykrywa rodzaju ECU, po wybraniu robi kopię, a po wgraniu tej kopii to samo. Jakieś pomysły?
Sprawdzi mi ktoś sumy kontrolne ecu edc16c39 opel antara
to na pewno nie hybryda , to EDC16C39. zerknij czy nie ugnił pin w gnieździe ECU.
Dziękuje za pomoc!!! Temat ogarnięty. Będzie ktoś potrzebował wyłączyć to pomogę.
Zdejmij podciśnienie z turbo, przejedź się i obadaj, czy ciśnienie doładowania się zmniejszyło. Jeśli tak, to znaczy że być może wystraczy jedynie wyczyścić geometrię. Jeśli nie, to zapewne geometria całkiem stoi. Auto ma DPF? jeśli ma, czasami na zabrudzoną geometrię pomaga wymuszone dopalanie DPF, wtedy spaliny mają wysoką temperaturę i sadza z turbiny...
wysli naprawie twój sterownik
Schemat fiat oryginał ECU-EDC16C39 https://mega.nz/file/yjQAUCRa#
Sprawdź zasilanie na ECU Z załączniku schemat podłączenia edc16c39
Jak już się okaże że to nie tranzystor za kilka złoty czy zimny lut to mogę naprawić.
Witam wszystkich forum Chciał bym prosić o sprawdzenie mapy pod katem stage 1 W załączniku jest oryginalny plik zgrany po obd plus stage 1 Samochód to Alfa 159 1.9 JTDM sterownik edc16c39 zgrany po lini K (czas 38min masakra :D ) W modzie zależało aby podnieść moment Pozdrawiam wszystkich
wal na suport pomogą
Trzeba było śmiecia odesłać
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Paweł Wosik Chrzanowo.
Zapomnij,nikt ci oficjalnie nie poda takiej informacji bo zaraz wszyscy beda robic po 150 te tematy. Dasz wsad to zrobie ci tak zeby bylo dobrze.
Mam problem z odczytem sterownika edc16c39 przez BDM. W sterowniku są powyrywane pady do odczytu. Jest jakiś inny sposób by to odczytać w cywilizowany sposób? Chcę sklonować sterownik i zgrać z niego stare dane, ale z racji powyrywanych przyłączy w standardowym miejscu nie jest to możliwe.
EDC16C39 z Chevroleta można bezpieczenie zapisywać przez OBD czy lepiej BDM?
Tak zachowuje się normalnie instalacja samochodu wporzadku. Dodam ze ECU po zamontowaniu w aucie steruje przekaźnikami od pompy i osprzętu silnika
To był mpc.
Ja mam do tego celu lapka z Win XP SP3.
ktos pewnie grzebał wczesniej edc16c39 wiec po obd nie pujdzie. ewentualnie sps
Witam mam problem z iveco daily 3.0 hpi 2006 rok 35c18 świeci ciśnienie oleju na stałe i błąd przepustnicy stały / po podłozeniu nowej przepustnicy bez zmian. Sterownik EDC16C39 0281012193 vin Iveco ZCFC35D1005629325: 35C18 M.Y.2006 ktoś podrzuci schemat lub rady ??
Witam. Małymi kroczkami, na ile czas pozwala, uczę się chip tuningu. Astra H, do usunięcia DPF i EGR no i przy okazji zwiększenie mocy. ECU to EDC16C39. Niestety czego bym nie zmienił nie ma efektu. Nie mogę uzyskać przyrostu dawki paliwa. Zmieniłem już wszystko co znalazłem dla tego sterownika i nic. Zapewne jest jeszcze jakiś limiter, o którym nie...
EDC16C39 Immo jest w MPC i eepromie. Numery 0281014211. Nie przylutujesz.
Pacjent Audi A4 b7 2005 zgubione klucze. Licznik Bosch RB8. Jakiś spec starał się dopisać klucze, ale poległ. Licznik pokazuje safe. Vvdi2 odczytał z ECU edc16c39 pin, przebieg, 7bajtow CS. Dostępu po OBD do danych licznika nie mam, vvdi2" security login failed", smok w okrojonej wersji też nie odczyta danych. Próbowałem uczyć zwykły id48, can 48 Audi,...
Znowu zabrałem się za ten samochód i nadal brak diagnozy, otóż sterownik edc16c39 poszedł na immo off, jednakże oprócz pozbycia się kontrolki od immo nic to nie dało, nadal nie otwiera wtryskiwaczy, czujnik na listwie zamieniony, czujnik położenia wału i wałka również, zamieniona pompa wraz z wtryskami, sprawdzone obie skrzynki bezpieczników i przekaźników...
Tak, masz rację numer softu jest zapisany w eepromie i to są dane które odcztałem z tej pamięci i teraz mamy już wszystkie potrzebne informacje potrzebne do przygotowania flasha. Fiat Ducato 2.3JTD 51861913 0281015576 EDC16C39 1037501111 Czy możesz napisać jak się do tego zabrać, jakie programy są do tego potrzebne lub zrobić mi ten plik gotowy do wgrania...
"tolo" to jaka na to rada poprawić luty czy szukac nowej elektroniki EDC16C39? Dodano po 5 SORRY ale nie jestem rasowym elektronikiem a co to są te kulki pod MPC?
Mam KESS v2 i EDC16C39 śmiga aż miło a EDC16C9 nie zrobił. Na C9 polecam odczyt i programowanie po BDM , Galletto to ogarnie. W tych sterach są dwie sekcje map i po OBD wychodzi tylko jedna. Jak ma być dobrze to tylko BDM.
Witam, Zaczynam poszukiwania silnika do swojego Punto i zastanawiam się czy po zmianie sterownika z EDC16C8 na EDC16c39 mogę napotkać jakieś problemy z elektroniką? Czy EDC16C39 będzie się dogadywał z bodycompem który jest oryginalnie zamontowany? Znalezienie silnika 1.9 16v na C39 jest dużo łatwiejsze niż tego z C8 a i droga rozwoju wydaję się większa.
Jak masz EDC 16c39 to MPPS po OBD pyknie, jak C9 to dość ryzykowne. Najbezpieczniej po BDM, ale trzeba mieć czym i trzeba umieć otwierać sterownik . EDC16C39 obszar dpf jest po za odczytem obd ,więc i tak nic z tego .
Odnawiam trochę zagrzebany temat ale dopiero teraz zaczytałem wsad ze sterownika przez złącze za pomocą Galletto. Jest to sterownik EDC16C39. Znajdzie się ktoś życzliwy kto wyłączy mi w tym wsadzie EGR i zrobi moda żeby auto miało więcej mocy.
Witam wszystkich. Sterownik Bosch EDC16C39 w którym brakuje dwóch elementów blisko drivera Bosch 30554 które zaznaczyłem na dołączonym obrazku. Wydaje mi się że powinny być tam jakieś kondensatory, ale nie jestem pewny. Może ktoś ma taki uszkodzony sterownik i może wylutować te elementy i pomierzyć to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5163194300_...
okablowanie ok, przepływka dziś przyszła nowa, jest lepiej bo już nie zawyża ale musiałem ją 2 razy adaptować bo pokazywały głupoty. Nr. sterownika: Bosch edc16c39 CF4 20111028 nr. soft 1037515038 0281015576 51900702 Zwróciłem dziś uwagę że gdy zawór egr się wyłączy to masa przepływa rzeczywista wsrasta z 260 do 520 a ta zadana jest cały czas na 260....
Witam. Pytanie techniczne odnośnie Fiata Ducato 3.0jtd na sterowniku edc16c39. Mechanik przerobił "automatyczną" skrzynie na manual efekt samochód nie wkręca się powyżej 3k obrotów. Ecu widzi cały czas wciśnięte sprzęgło pytanie czy jak dorobię instalacje i zamontuję czujnik sprzęgła, zobaczy wciśnięty pedał to sam się przełączy na manual? Fiatecuscan...
Witam, problem ze sprzęgłem w Fiat Ducato 2009 3.0tdi półautomat ecu edc16c39, tcu CFC348. Auto dobrego kolegi.. Ponoć straciło olej w skrzyni, jakiś mechanik to ogarnął.. Obstawiam na płyn automatu sprzęgła.. Biegi na zapłonie się przełączają, słychać i na blacie pokazuje 1, R, N. Po odpaleniu od razu wbija N. Więc pierwsze spostrzeżenie, że brak sprzęgła...
Opel, Zafira 1.9 16V CDTI Bosch EDC16C39 CAN Zgrałem dane z ecu programem mpps i kablem mpps v12 przerobiłem w ecusafe usunięcie dpf i przy wgrywaniu programem mpps wyskakuje błąd: program nie widzi ecu błąd zapisu. Chce usunąć go programowo. Usunąłem już dpf który był zapchany, ale i tak wypalanie włącza się co 600-800km.
Witam, problem tyczy się silnika VM Motori R756IE3 w wózku widłowym. Silnik gaśnie po osiągnięciu temperatury roboczej i odpala dopiero po ostygnięciu. Sterowanie EDC16C39. Czym to można diagnozować? KTS da radę czy trzeba czegoś bardziej egzotycznego?
Witam iveco daily 3.0 2011 na edc16c39 mam taki dziwny problem z abs esp wszystko dzieje się na postoju po odpaleniu wszystkie kontrolki gasną w momencie naciśnięcia hamulca zaświecają się kontrolki abs esp edc w abs mam błąd czujnika pedału hamulca w sterowniku silnika 0117 na desce wyświetla się bląd abs 097 i 023 według kodów iveco oznacza to włącznik...
Najczestrza usterka to petla immo i zasilanie na ster, króre objawia sie tak samo jak immo. Sprawdź zasilanie na ECU, szukaj zgnitych przewodów w skrzynce po lewej pod maska. To i ja zapytam, bo widzę, że kolega siedzi w temacie. Auto to samo, tyle, że motor 2.2 crdi na edc16c39. Rok 2006. Są problemy z uruchomieniem. Losowo, zapali lub nie. Na 10...
Rozrusznik kręci (250 obr/min, nowy) . Czujnik wału oporność poprawna mierzona przy sterowniku silnika 900 ohm (jeden zdemontowany z pracującego pojazdu ). Synchro rozrządu sprawdzone , klin nie podcięty, ustawiony i skręcany na blokady. Czujnik wałka podłożony drugi bz. Pierścień impulsowy na wale oglądnięty kamerką cały . Przy kręceniu rozrusznikiem...
Witam Mam problem z Fordem Mondeo 2.2 TDCI 170KM z roku 2011 sterownik Bosch edc16c39,mianowicie po wgraniu obrobionego pliku z usuniętym dpfem i ujechaniu jakiś 20km włączyyła sie usterka silnika i auto zgasło,błąd zbyt wysoka temperatura wypalania i na dodatek czujnik temperatury przed filtrem czy jest wpięty czy wipięty pokazuje prawie 300 stopni,wgrałem...
Dzięki za odp. Tak, silnik to jest 1.9 8v, 120 KM. Przebiegu licznikowo ma bardzo mało, bo tylko 100 tys., od ładnych kilku lat auto robi małe przebiegi, ok. 4-5 tys. rocznie, głównie na krótkich odcinkach. Akumulator był oczywiście pierwszą sprawdzoną rzeczą (prostownik, inny aku. itd.). To nie to niestety. Miałem już przeprawy z różnymi dieslami,...
Przydałaby się informacja jakie przebiegi pomiędzy wypaleniami robisz. Samo hasło "filtr lubi się zapchać" tak naprawdę niewiele mówi. Taka jego uroda że będzie się zapychać ;) A że zapycha się częściej... Oprócz zużycia eksploatacyjnego, DPF jest świetnym sprawdzianem kondycji układu wtryskowego. Wystarczy, że leje któryś z wtrysków i masz problem....
Witam, mam dwa pytania odnośnie chińskiego Kess'a v2 ( ver. 2,47 ) teoretycznie w wersji master 1) odczytuje ecu bez większych problemów po obd np. dziś odczytałem fiata cromę na EDC16C39, zapisuje 2mb plik lecz zauważyłem że jest w nim tylko część zapisanej pamięci .... reszta wypełniona FFFF w załączniku wspomniany plik czy to prawidłowo odczytany...
Witam, Czy jest ktoś w posiadaniu (a co ważniejsze skłonny by się podzielić) pinout'u sterownika bosh EDC16C39-6C1 zwany też CF5. Chodzi mi konkretnie o piny tempomatu. Z góry dziękuje !
VC to badziew na potęge, jak chcesz to kup wieśwagena gnojopęda w kombi i tyle. Tylko nie kupuj wersji 105KM i podobnych , od razu kup taką moc jak cię interesuje. czyli 140 lub 170KM. Inną drogą jest Touran ale to lodówka. Tylko realnie ostrzegam golf v jest co najmniej 5 x droższy w naprawach od golfa IV. Dlaczego tak sądzisz? Na pewno ma lepszy...
Szukam zawartości sterownika edc16c39 stilo 1,9mjtd o numerach 0 281 012 307 najlepiej flesh i eeprom pod bdm. Brak oryginalnego sterownika. Auto uruchomiłem na 0 281 012 862 ale sieje mi dziwnymi błędami.
Przejściówka też ma "multiplexer" (w cudzysłowie, bo to po prostu zwarte piny i nie da się inaczej bo protokół ELM327 nie przewiduje przełączania linii K). STN1110 obsługuje aktualizacje firmware, starsze firmware miały problem z poprawną emulacją ELM327, może więc warto zaktualizować (o ile się da w tym klonie). Jedynym interfejsem naprawdę godnym...
Marka:KIA Model:SORENTP Chassis (płyta lub główne podzespoły):BOSCH 0281015498 EDC16c39 eepromu 95320 Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Witam Panowie potrzebuje wyłączyć immo w sterowniku BOSCH 0281015498 EDC16c39 z eepromu 95320. Jest problem w aucie z zablokowanymi kluczami. Kontrolka immo miga, samochód nie odpala. Bardzo proszę o pomoc....
na tym nie. Musisz przełożyć 95160
Jak najbardziej załatwi.
komplet z C-MAX 80kw edc16c3
Podeślij wsad ze sterownika.
Jakie masz błędy na nowym wsadzie?
9HY miały EDC16C3 schemat w załączniku.
DPF nie jest poprawnie wyłączony, EGR jak zaślepiony to może być. Poszukaj w swoim pliku ciągu: 02 00 01 00 0C 3B i zmień 02 na 00 w załączniku oryginalny soft.
Spróbuj. RFQ3
Wiec poczytaj troche. Nie da opowiedziec EDC16C34 w kilku postach na forum.
To spróbuj czymś innym odczyt zrobić. Klonowałem te ECU i nigdy nie było problemu
zrobione immmo off
Sprawdź, czy ten schemat pasuje. EDC16C34
powinno podejść
Jest i on ;) .
nie musi być na stół,są sprzęty co czytają i zapisują po obd.
To spoko, pozdrawiam
Mam nadzieję że pomoże. Pozdrawiam
sam sterownik jeśli oryginal był edc16c34 to można wyłączyć, edc16c3 tylko na dopisanie do systemu. Odczyt tylko eprom 95160 i przesłać to da się przerobić. Jak nie masz narzędzi diagnostycznych to będzie ciężko coś dalej zdziałać
Odezwij się do mnie na pw
A one mają jakiś czujnik położenia ? A tak się z głupa spytam bo nie widziałem na oczy własne: czemu one służą ? Nie puszczają powietrza przez IC jak za zimno ? Czy może zawirowywanie powietrza jak w oplowskim 2.0 DTLu ?
Jesteś pewien że jest do 1.4 ? a SVBL ruszałeś ? Bo jest właśnie na 2400. Porównaj sobie, ustawiłem na 2800.
A no podobno da się tylko długo trwa..
ta rozmowa schodzi na zły tor. Takie rzeczy to na priv
To jest wlasnie z galletto,bdm 100 ma 4 ostanie wolne ,bez zadnych przerw.Podłącz jak w opisie masz.
OP-COM da rade
tam jest kapryśny EDC16CP33 , może wrzuć Virgin EEPROM i zrób ponowne przyuczenie... na włączonym zapłonie na liczniku brak reakcji na przełącznik LIM/TEMP ?
Edc16c34 http://obrazki.elektroda.pl/9226428900_1...
Masz błąd sygnału odniesienia cylindra czyli czujnik wałka albo korelacja wał - wałek. Zajrzyj profilaktycznie czy się wałek rozrządu kręci... To częsta awaria w hdi, dali za długi przebieg między rozrządami...
Mam taki wsad po nr. Boscha ori zgrany bdm eeproma bym nie ruszał bo tam siedzi immo.
albo czytać BDM po pinach, albo grzać i odklejać płytę, ale nie jest to łatwe na pierwszy raz..
zlacze czujnika 2 wtykowe brazowe.Pin 1 numer przewodu 1274 idzie do pin h3 ecu 32 pin szare. Pin 2 czujnika 1275 do c2 32 wtykowe czarne ecu.
Kess, Ktag, system keyless nie mają tu nic do tego. Kluczyk w stacyjce, ale dlatego że musi być zapłon, jak czytasz kees-em. Czasami trzeba ponownie dopisać wtryskiwacze. Mam nadzieję, że poszerzanie swojej wiedzy przeprowadzasz na swoim aucie. Miej świadomość, że to nie zabawa i przy nieudolnym podejściu istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia...
To problem ktaga.Skoro inny prog odczytał.Tak samo było u mnie fg poszedł a ktag nie.
Odświeżę temat, czy problem został rozwiązany gdyż mam to samo Movano B master 3 oczywiście w moim przypadku wtryski się zakodowały bez problemu. Aktualny błąd to EDC16C33-W95 Czy możesz mi wyjaśnić, co to jest .... Ps. Błąd który jest opisane jest chyba raczej z programu gdyż bez podłączenia do auta i wybrane inne cem pokazują to samo o jeżeli się...
immo off psa edc16c34 [/table][/spoiler]
Może to w czymś pomoże. Dodano po 1 Już dodaję foto
Witam. Jaki interfejs zastosowac do pewnego i stabilnego odczytu i zapisu pamieci sterownika EDC16c34 PSA ?
Masz EDC16CP33? Takie podłączenie? http://obrazki.elektroda.pl/2501622800_1... Pinout znaleziony w sieci.
Witam czy ktos zmodyfikowal by mi edc16c34 focus 1.6 tdci 90hp? odplatnie
Zasilanie i masa mierzone żarówką w trakcie kręcenia silnikiem? Czy tak psuje się EDC16c34 Nie, nie jest to jakaś popuarna usterka. Bardziej patrzyłbym na zasilania a sterownik możesz bez rozbierania zerknąć na oporność wyjść sterujących wtryskami. Wzgledem pinu msy i zasilania. Ocywiscie na wyjętym z auta. Od razu zmierz wiazkę na przyzwarcie do masy...
Skoro masz ELM to pobierz Forscana i wykonaj synchronizację immo.
amica obroty pralka syrena alarmowa kable vermona organ
mikrokomputer cobra1 wiertarka celma wirnik
Brak zgodności panelu sterowania w piecu Sas szufladkowym na ekogroszek Konsekwencje użycia smaru ŁT 43 w wiertarce udarowej