Jedź do kogoś kto ma examinera, zresztą inne testery tez to zrobią. CDIF to żaden sprzęt jest. Dłuższa jazda na benzynie też pomoże .
Fiat Punto Low Blaupunkt BP9372
A jak kolega na to wpadł, że to właśnie ta kość? Coś za tym przemawiało? Bo problemy z uruchomieniem zdarzają się przy blokadzie immo lub raczej awarii eeprom.
Przyślij to co odczytałeś eeprom 95320.
A może emulator zmieniarki załatwi sprawę.
Tzok, weź ty się zajmij swoją robotą a nie pisaniem pierdoł gdziekowiek! Jeżeli mówimy o sterpowniku silnika, to dane adaptacyjne przechowywane tam są w pamięci EEPROM procesora ( 68HC11F1 jak byś nie wiedział) a pamięć EEPROM jest pamięcią nieulotną. Więcej-wymontowanie centrali z jednego punto i zamontowanie jej w innym powoduje to, że i borca będzie...
Czy mogę mając dwa oryginalne radia do punto 2 mogę zamienić układy eeprom żeby działało mi radio ? Wcześniej miałem radio na kasety. Czy jest jakiś inny sposób? spróbuj nam powiedzieć
Panowie potrzebuję wsad licznika punto 2002rok z eepromem 95040
Do kluczy tylko eeprom, jest na wierzchu.
HW number ?
Na podstawie tabliczki znamionowej oraz regulaminu forum stwierdzam, że potrzebny będzie odczyt pamięci eeprom 24c32 radia, za pomocą programatora.
Czy jest ktoś w stanie skasować licznik błędów w radyjku z Fiata Punto 199CD, Eeprom 95320. W tej chwili jest Radio Blocked/Wait.[/tr]
Szukaj w okolicy procesora Motoroli. Zdjęcia słabej rozdzielczości. Może też być bez zewnętrznej pamięci eeprom. Wtedy odczyt motoroli.
Punto też nie wystarczy,bo adaptacja siedzi w pamięci eeprom HC11 F1.Już samo przeniesienie centralki z jednego modelu (dawcy) do drugiego (biorcy) powoduje że biorca będzie hyżo biegał na nastawach wypracowanych przez dawcę. Piszę o punto I Jak eeprom może utracić zapis z chwilą braku zasilania?
Kto musi programować komputer po rozłączeniu aku? Komputer ma eeprom, który pamięta ustawy bez podtrzymania napięciowego.
witam wszystkich i mam pytanie odnośnie licznika w wyżej wymienionym sprzęcie to znaczy na jakich elementach jest zrobiony i najważniejsze gdzie zapisany jest stan licznika w zewnętrzym eepromie i jeśli tak to w jakim czy może w jakimś procku :?
Popracuj nad eepromem, ale w radiu -
jesli odlaczy sie zasilanie przed uplywem 90 s od wylaczenia zaplonu to eeprom sie wykasuje .
Mam problem, jaki jest eprom w tym radiu i gdzie się on mniejwięcej znajduje szukałem po necie i coś pisali że tam jest 95c160 lub 25c160 lub ST95320 ale nie ma tam takich. Może ktoś bawił się takim radyjkiem. Może ma ktoś zawartość pamięci bez kodu. Proszę o pomoc.
Cena za jeden kluczyk 700 zł. Finalnie będę potrzebował 2, bo zawsze go brakowało. PIN może wyciągnę od dealera, jeśli w inny sposób się nie da. Grzecznie przylutuj eeprom i odczytaj poprawnie 8 bit i 16 bit. I będziesz znać kod PIN.
Wy wiecie swoje, ja swoje. Prosiłem o program i informacje na temat czy da się jak się da to jak. Warunki te same, akumulator nowy. Masa zrobiona od nowa bo uleciała. Wiązki też nie zamoknięte. Może sprecyzuję pytanie, jakie programy polecacie i czy da się zczytać eeprom i wgrać nowy. Pozdrawiam
FIAT PUNTO 188 LOW BP9372 pam.25LC160
Napewno można skopiować. W tym roczniku powinien być na płycie z tyłu eeprom 93c86 w któym są zapisane dane kluczy. Sądzę, że jak kupisz body o tych samych numerach i przekopiujesz/przelutujesz tą pamięć to będzie palił. Pamięć jest opisana 28000766, dolaczam zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/9500063700_...
Dzień dobry, jest tu ktoś, kto pomoże? AI: Z czym dokładnie potrzebujesz pomocy? Opisz swój problem, żebyśmy mogli lepiej doradzić. Posiadam radio Fiat Delphi F199FL. Radio cały czas traci ustawienia equalizera, tak jakby się resetowało. Do radia dochodzi tylko zasilanie 12 V oraz CAN. Z zasilaniem jest wszystko OK. Chciałbym się dowiedzieć, czy EEPROM...
Jeśli się mocno grzeje to oznaka, że funkcjonuje prawidłowo (na ogół), jeśli chodzi o zawartość eepromu to wieczorem poszukam.
czy to napewno chodzi o eeprom 25lc320 ? czy xprog z nim da rade ?
Nie bylo zadnych bledow z silnika.Jedyne bledy to air bag brak zasilania i power steering brak zasilania to wszystko.Jak wyjsc z trybu awaryjnego?Probowalem zczytac eeprom i wgrac nowy galetto 1260 ale wiesza sie w polowie zgrywania.
Błędy pamięci RAM, EEPROM powstają wtedy, kiedy diagnozuje się złym sprzętem. Centrale IAW są "czułe" na to.
Witam Radio po podłączeniu wyświetla CANCHECK wiem, że trzeba przeprogramować pamięć ale tu mam dylemat. Poczytałem kilka postów i po prostu już się zakręciłem. Mam procesor Motorola SC401697CFU2 ,pamięć eeprom 24C08 i moje pytanie brzmi w czym mam odczytać i zmienić bin w procesorze czy w eeprom-ie? Z góry dziękuje za pomoc
Resetu bloku uczącego nie da się zrobić poprzez odłączenie akumulatora, jest zapisany w pamięci eeprom, podobnie jak wyłączony z prądu telewizor nie "zapomina" zaprogramowanych stacji
Mam ten programator http://www.computer-solutions.co.uk/gend... teoretycznie obsługuje Motki sadze ze przy odczycie nie powinno byc problemu gorzej moze byc z zapisaniem eepromu
Źle ustawiony rozrząd,podepnij wakuometr pod kolektor,ma byc podciśnienie 0,7 bar na wolnych,każde inne będzie o tym swiadczyć. IAW16F przechowuje parametry adaptacyjne w pamięci EEPROM procesora,nie w RAM tak że ten myk z akumulatorem nie przejdzie
No to chyba go kupie widze ze ceny 89zł. I w kwestii uściślenia ten eeprom lezy w zamknietej obudowie (zwanej komputerem, który steruje pracą pompy i wtrysków oraz zapłonu) i w tym eepromie sa dene na temat mapy zapłonów itd...
Ok... Czyli jeśli odepnę aku w ciągu 90 sek od momentu wyłączenia zapłonu jest szansa że zawartość eepromu wyleci w powietrze i sterownik po podpięciu zasilania załaduje wartości default i wywali listę błędów? Nawiasem mówiąc, 50 za tę usługę brzmi dość przystępnie...
Witam wszystkich. Pomóż znaleźć firmware FLASH 1Mbit 25P10 dla radia Fiat Punto CD (BP2375). Jednostka dwie pamięci - pamięć eeprom 95320 i FLASH M25P10. Szukam wsadu do 25P10. Z góry dziękuję za pomoc.
Radio fiat punto MID,radio potrzebuje CAN podlonczenie Jak zrobicz,aby gralo bez,v samochodzie bylo LOW. Przepisalem eeprom A5,5A,FF,radio nevymaga kodu, ale wyloncza se po 20 minutach ?
Ja bym sprawdził porządnie instalację i podłączył to pod komputer. Czy kabelek Rs232 to taka droga inwestycja? Soft jest dostępny. Jak miga dioda to nie widzi jakiegoś parametru na jaki oczekuje. Możliwe, że przestawiły się ustawienia (eeprom wyleciał) i wystarczy to podłączyć, ustawić i będzie. Dioda miga powoli czy szybko bo on ta diodą też sygnalizuje...
A tą gazownią steruje jakiś komputer.Możesz na próbę odłączyć aku na noc ,a rano odpal na Pb i zostaw na wolnych bez ruszania gazu ,aż zał się wentylator. Nie ta procedura, nie ten sterownik. Generalnie możesz włączyć zapłon, wyłączyć go i w ciągu 120 sek odpiąć akumulator, wystarczy na kilkadziesiąt sekund. To spowoduje błąd sumy kontrolnej w pamięci...
W radyjku jest eeprom 95320,należy odczytać zawartość,i umieścić to na forum lub zmienić zawartość na od 0x10 do 0x9fwpisać 00 w komórki 0x50,0x70,0x90 wpisać 06 w komórke 0x13 wpisać 18 0x19 wpisać 08 i powinno działać ok,taka jest procedura do wiekszości blaupunktów fiat z cancheck,są jeszcze małe wyjątki ale to dla przykładu moge zrobić jak kolega...
Ta adaptacja o której piszesz to jest adaptacja koła fonicznego na wale, ale ona dotyczy IAW 49F/59F, czyli Seicento 1.1 MPI / Punto mk. 2. IAW 16F się resetuje jak zdejmiesz klemę nim puści przekaźnik zasilania, czyli w ciągu 90 sek. od wyłączenia zapłonu, chodzi tylko o wywołanie błędu sumy kontrolnej EEPROM, bo w tym czasie ECU kopiuje sobie ustawienia...
Napięcie na pinie 35 jest podtrzymywane przez 90s w IAW-16F i 180s w IAW-8F/18F. Jest to czas potrzebny ECU na przepisanie danych z RAM do EEPROM. Niestety jestem poza domem i nie mam swoich schematów ale na jednym z pinów ECU występuje "prawdziwe" 12V po stacyjce, którego brakuje na większości schematów, jeśli się nie mylę to jest to pin 26.
To lista możliwych powodów zaświecenia się kontrolki MIL: Parametr autokalibracji Napięcie akumulatora Cewka zapłonowa 1 Cewka zapłonowa 2 CPU Czujnik temperatury wody EEPROM EPROM Zawór EVAP Pompa paliwa Przekaźnik główny Czujnik temperatury powietrza Silnik krokowy biegu jałowego Regulacja biegu jałowego Wtryskiwacze Sonda lambda Czujnik MAP Kontrolka...
Też o tym pomyślałem. Jest jeszcze opcja odpięcia akumulatora przy włączonej stacyjce gdy procesor coś zapisywał do tej pamięci. Tak, teoretycznie jeśli był włączony zapłon to nawet po jego wyłączeniu z odłączeniem akumulatora należy odczekać do "uśpienia" się elektroniki, czyli zazwyczaj kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Ja się kiedyś w swoim...
Wielu producentów w pamięci eeprom umieszcza ważne parametry radia, uzyskane w efekcie strojenia na końcowym stanowisku w fabryce. Zrobienie klona innego radia przez użycie jego wsadu może tylko pogorszyć parametry urządzenia - jest to chyba jasne, gdyż te najbardziej odpowiednie zostały zastąpione przez inne zupełnie przypadkowe. Spróbuj pogrzebać...
To jest zrzut z Multiscana: ECU ISO Code: 0D 07 D6 04 43 2016-07-07 09:07:37 CONNECTED TO: Fiat Grande Punto 1.4 8V Magneti Marelli IAW 5SF3 CF4/EOBD Injection (8V) ----------------------------------------... Kod ISO: 0D 07 D6 04 43 Numer rysunku FIAT: 51798651 Numer sprzętu: IAW5SFHW300 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 0905F41 Wersja...
Centralka nigdy nie była rozbierana (denko jest oryginalnie wklejone na masie uszczelniającej), raczej nic nie było w niej grzebane. W zasadzie tylko Ty i monrant (czyli jak mniemam ta sama osoba) twierdzicie, że te dane mają być zapisywane do pamięci EEPROM. Uważasz, więc że wymiana centralki jest w tej sytuacji zasadna? Jesteś 100% pewien? Nie chcę...
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Mogę ci podać pełną listę możliwych błędów dla tego sterownika i zapewniam, że takiego tam nie znajdziesz... swoją drogą w różnych urządzeniach diagnostycznych widziałem już różne durne tłumaczenia komunikatów na język polski. Może niech ten mechanik przełączy swoje urządzenie na język angielski albo poda sygnaturę błędu to będzie wiadomo o co chodzi....
Co do wsadów do ES to faktycznie oba działają, ale tylko jeden działa z angielską wersją VISY. Fusebity można ustawiać pod kwarc 8MHz lub 10MHz - dokładny opis jest w rozszerzonej wersji specyfikacji ATtiny2313. Tiny2313 ma pamięć EEPROM 128 B ale żaden z wsadów niczego w niej nie umieszcza. Dużym plusem ES jest to że działa z FIATami i pochodnymi (ze...
Witam. Musze w punto 1.2 8v wymienić ecu. Występuje w nim sterownik iaw59f.e4. I musze usunąć immo lub zrobić na virgin. Wiem że istnieją dwa sposoby albo odczyt eeproma 95080 albo odczyt boot mode. Posiadam galleto i czy wystarczy podłączyć według schematu? Jak odczytać takiego eeproma ? Do pól pokazanych na zdjęciu przylutować kabelki? Z góry dzięki...
Pomysł polega na wykonaniu emulatora szyny CAN w celu : 1) naprawy i serwisu odb. radiowych na stole 2) uruchomienia odb. z w/w szyną w samochodzie bez niej 3) ew. jeśli to możliwe w tym samym ukłądzie wykonanie skanera CAN 4) stworzeniu pliku XLS kodów CAN dla danej marki Auta / Odbiornika 5) w przyszłości stworzeniu możliwości upgrade softu emulatora...
Witam, mam radio jak w temacie, ktore probuje odpalic na stole. Kod jest znany lecz potrzebuje jeszcze sieci can, no i wiadomy napis na wyswietlaczu cancheck. Czy ktos z kolegow moze podzielic sie doswiaczeniami w tej kwestii, czy operacja ta sprowadza sie do modyfikacjii zawartosci eepromu 95 320 /zawartosc w zalaczniku/ , procesor NEC D70F3281YGC....
Widziałem grande punto po wystrzale poduszek (po wypadku oczywiście) i wiem że to nie był pierwszy dzwon tego auta .Sterownik wcześniej miał czyszczony wsad eeproma .Także w tym przypadku airbagi zadziałały prawidłowo powtórnie na tym samym sterowniku.
Producent: FIAT Model: PUNTO 2 3D 1.2 8V 2000R 60KM Opis: Z RZUCI?EM ZE SWOJEGO KROPKA EEPROM CHINSKIM KABLEM I PROGRAMEM DO NIEGO. Nazwa pliku: PUNTO 2 2000 8V.BIN
punto eeprom punto schemat punto punto kolory przewodów punto
antena smukłość różnice attiny atmega karta zabezpieczona zapisem
Mazda 6 2.2 MZR 125 PS - Błąd P0106 i brak przyspieszenia Niedomykająca się szyba w Peugeot 308 CC - przyczyny i rozwiązania