chcesz i masz... pozdrawiam
tam jest kapryśny EDC16CP33 , może wrzuć Virgin EEPROM i zrób ponowne przyuczenie... na włączonym zapłonie na liczniku brak reakcji na przełącznik LIM/TEMP ?
Ja rozumię bo sam tak robię albo przywracam na chwilę do oryginału ale z tego co wyczytałem to autor kopiował eeprom a tam nie ma za dużo. Obsługa silnika wszystkich czujników jest we flash. Tak samo jak autor chce zrobić virgin. Virgin też jest w eepromie więc moim zdaniem nic to nie da. Mylę się?
Dziękuję za link. Mam pytanie, czy jak już wgram eeprom, co kupiłem, full backup, to mogę zakodować immo Autelem lub Launchem? Dziękuję. Flash możesz wgrać ale eeprom trzeba zrobić na VIRGIN i wtedy zakodować ECU do auta. Jak zakodujesz ECU do auta to moim zdaniem już kluczy nie trzeba będzie kodować. Immo świeci bo ECU nie jest zaprogramowane do auta...
http://www.crw.gower.pl/download/3310_63... - cały soft Virgin Eeprom do all DCT3 http://homepage.ntlworld.com/danluik/vir... Cały soft jest to full flash !. Pozdro
A to virgin eeprom do 3330 wgrywasz jako pmm, a potem rebulid imei.
Wgraj flasha geoflasherem i virgin eeprom rolisem 4.78
Tak jak chciałeś virgin eeprom do 3310, wgrywaj od 3d0000
Ciekawe jakim interfejsem czytasz nowe DELPHI ? IO terminal jeszcze tego nie ma SMOK również - chyba ze wczoraj aktualizowali LISTA IO terminala: Siemens D76F0018+95160 (BSI-E0X-00/BSI-F0X-00) - KLINER/W EEPROM 95160 | SHOW PIN Siemens 1L00M+95128/95256 (BSI-S0X-00) - CANR/W EEPROM 95128/95256 | R/W FLASH 9S12DP512 | SHOW PIN Continental SC667050+95256...
Bardzo proszę w załączniku virgin eeprom do 3210 (czysty) adres 24C128 Albo najlepiej zrobić beackup z innej 3210 i wgrać do tej i wtedy powinno kasować 40sek. Pozdrawiam
no ja mam podobny problem tylko ze mi przy probie wgrania virgin eeprom w 8210 wyskakuje phone rom is bad :(((((
Masz 2 fajne sofciki do 3330, ja wgrywam glownie ten drugi i wszyscy klienci sa zadowoleni [od razu dograj virgin eeprom bo koma moze szalec, jest on w zalaczniku] 8)
Witam Otwierasz w rollisie zoltym folderem fubu Klikasz strzalke w dol klikasz na flash. Eeprom wgrywasz oddzielnie (Jak cos nie tak wgrywasz virgin eeprom od 5F) Rolisem 1.8 naprawiasz imei (change imei) Odpalsz rolisa 1,9 update faid, splocks. sfr i netmon:) I masz przerobionego. Nigdy nie wgrywaj calego flasha bo nie pojdzie Mcu i ppm a potem eeprom....
Elo Ja tam nigdy nie kombinuje z żadnymi kalkulatorami w DCT-3. Mbus + NooKTool i po problemie. Zczytujesz potem SP i po problemie.A jak to nie pomoże to virgin eeprom i nie ma bata na locka. W ostateczności nowy soft. Tylko jak to jest niemiecka nokia to zapodaj jej jakiś starszy soft. Pozdro
1 zdobyć pin od twojego auta , kupić używkę takie same numery zrobić na virgin i telekodować lexią 2 sposób klon 1:1 eeprom który pewnie siedzi w jakimś tricore bo to 2010 rok sterownik to pewnie bosch med 17 najlepiej udaj się do firmy chipującej zrobą ci klona 1:1 po benchu za 200zł bez otwierania ecu flexem albo trasdatą
Nie rób na off.Zrób virgin ,wyciąg pin z bsi ,potem po kolei - części zamienne sterownik wtrysku ,wpisanie pin, parowanie z bsi.
Błąd popełniłeś bo w eeprom nie ma nic ciekawego i nie tędy droga. Coś by wymyślił ale trza by mieć to na stole aby to ożywić ,pozostało by tylko synchro na aucie. A i mam pytanie czy nie było wcześniej tego błędu o złych danych w DME nawet jak auto odpalało? Bo wiem.ze często jest przy właśnie kombinacjach i auto pali tak jak u Ciebie ale jedzie tylko...
Przypuśćmy że masz np uszkodzone BSI które np nie steruje światłami. Wymieniasz na inne i możesz włożyć swój eeprom ze starego po czym auto powinno palić bo nie będzie wiedział że ma inne BSI. Jeżeli np wymieniasz BSI bo np uszkodzeniu uległ wsad w eepromie z powodu słabego akumulatora to musisz zrobić virgin we wsadzie nowego BSI i je dopisać do auta....
Baterje naładuj na full I flasza wgrywaj Rolisem 4.78b (ja nigdy niemam z nim problemow) pozniej wgraj mu Virgin eeproma nastepnie nowy imei<pod batera> Update Faid ,Sp Factory Defaul , i dla pewnosci resety w Knok-u i powinien smigac jak nowy ...:) Pzdr.
Przepraszam żle to ująłem . Zrobiłem eeprom virgin i po tym oryginalny wsad już nie działał, dla tego wrzuciłem nowy wsad po virgin na którym immo ok. ale dalej brak kodów wtryskiwaczy Podałem nr wtryskiwaczy żeby ktoś dopisał . Sugerowałem się post 19 Ale problem rozwiązany j.w.
witajCie szukam virgin eeprom do nokii 3410 nigdzie nie moge znaleść
Witam Chciałem wgrać Virgin EEprom do N6210 przy użyciu programu Knock. Program próbuje programować i zatrzymuje sie zaraz na poczatku (po 2 sekundach), nie wysyła żadnych komunikatów. Próba kasowania flasha od adresu 0x5FA000 do 600000 kończy się tak samo. Gdzie może leżeć problem ? Jakiego narzędzia spróbować jeszcze użyć ? Pozdrawiam Sylwek
Yes, that's the code! But you don't need it because this display is not from your car. You will need to make this dump virgin and use your car password to pair it with your old radio! If you don't have your car password, you will need to read your radio's EEPROM memory and see your car password! Here is your file set to virgin..........................
Ogarnąłem temat, virgin eeprom przez BDM i sterownik podmieniony. Działam dalej.
Pilnie poszukuje zawortość eeproma NOKI 6130 najlepiej jakiś VIRGIN albo zgrany ze sprawnego telefonu. Może ktoś mi pomoże.
Marka:Peugeot Model:508 Chassis (płyta lub główne podzespoły):9666912580 Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Po wymianie i sparowaniu ECU silnika z BSI - samochód pali ale są komunikaty o błędach i nie da się zapisać telekodowania ECU silnika za pomocą interfejsu PSA Diagbox ( ustawień ECU zgodnie z wyposażeniem auta) Pierwotne ecu: HW: 9666912580...
wgrać virgin eeprom i po problemie
Panowie potrzebuje pomocy ze zrobieniem virgin z załącznika. Pin mam odczytany z ecu samochodu. eeprom z dawcy z bsi o tych samych numerach. Z góry dziękuje
W załączniku zamieściłem backup. Po wgraniu BSI zablokowało się. Zorganizowałem inne BSI , eeprom virgin oraz ustawienie konfiguracji i zagadało. Temat uważam za zamknięty.
witam czy na pliku virgin ( EEprom SAAB_CIM_virgin ) mam czas immo 21,20 tyle mam czekać żebym mógł wpisać pin z pompy psg16 ??
Akumulator nie był odpięty :/ No i masz odpowiedz , wogole skad taki pomys zeby na podpietym akku odpinac serce auta ? Albo sie wywali eeprom albo flash , jak flash nie pomoze(naprawia eeprom i flash) to wymiana bsi virgin i programowanie.
Dziś miałem trochę czasu pobawić się tym audi. Próbowałem dopisać ELV online Odis'em. Jako, że w aucie cały czas zablokowane jest immo to program prosi aby wykonać najpierw procedurę "odblokowania immobilizera elektronicznego". Do wyboru są dwie opcje ze starymi kluczami na podstawie danych odczytanych z pojazdu i z nowymi kluczami zamówionymi w serwisie....
I jak ma ktoś jakiś pomysł żeby odpalić tą padline ? Zostaw eeprom w spokoju ! w tym ecu. to jest sterownik mina nawet poprawny odczyt i zapis z emulatorem w celu wyłączenia immo powoduje kłopoty z pracą silnika mam potwierdzone info z carlabimmo , tez chciałem usunąć immo z tego śmiecia ale w końcu naprawiłem dopisłałem nowy klucz w typ typie ecu...
Więc tak wiązki sprawdzone, kostki, Upc podmienione problem był dalej. Edytowalem eeprom ECU na virgin i dopisałem immo renolinkiem. Auto odpaliło od razu. Zamontowałem stare Upc i też działa. Czyli wysypał się sterownik silnika.
"wgrałem" eeprom virgin od 9hz- samochód odpalił, ale mam jeszcze problemy z komunikacją z pompą dodatku do fap. Sprawdź sam sterownik dodatku, raczej nie w ECU masz problem.
Wstaw odczyt,albo odczyty przed i po eeprom .
Czy jestes w stanie zrobić virgin eeprom aby sterownik się przyuczył a potem już wyłaczy się to co nie potrzebne lub wykonać to w jakiś inny sposób aby odpalić auto?
jak w temacie skad moge wziasc eeprom do 3210?? najlepiej czysty i jakim programem najlepiej go ladowac, mam eeprom virgin ale rolis go nie laduje
sprobuj jeszcze virgin eeprom
Lekko ale chwile to potrwa dodane virgin. i zmieniłem wyświetlanie referencji. Oczywiście teraz dodaje tylko plik wykonawczy, który należy podmienić. Korekta = robiąc virgin wywaliłem zmianę PIN... tak bywa.. Dla osób z mała ilością punktów - program się rozwija i będzie duuuzo zmian. I będą błędy które będą wychwytywane w czasie. Program nigdy nie...
Jesli to to co mysle to robisz tak: Wgrywasz rollisem PPM+MCU (maja byc ok i raczej nie modyfikowane bo ci ciezko bedzie zasieg zrobic) Potem wgrywasz FUBU lub nadpisujesz eeprom (przez fubu rozumiem backupa jesli zrobiles przez eeprom virgin eeprom) Potem tylko wystarczy pobawic sie update faid i lockami Mialem juz kilka razy ten problem i zawsze pomagalo...
wgraj virgin eeprom i bedzie dzialalo
virgin eeprom w zalaczniku
Tak, czytałem o tym. Nie mniej jednak warto spróbować. W kolumnach TRW robią ludzie modyfikację eepromu lub dokładają emulator plus modyfikacja eeprom i jakoś to działa tutaj jest pokazane. Lecz w moich kolumnach nie widzę zewnętrznego eepromu a do procesora nie wiem jak się dobrać. Gdyby udało się zrobić eeprom na VIRGIN to może by dały się uruchomić....
to jest virgin eeprom
jesli Cie ratuje virgin eeprom to wrzucam...
virgin eeprom
Witam,mam taki problem. telefon był sprawny ,az do momentu gdy zaczełem bawic sie w zmiane oprogramowania,a wiec zacznijmy od poczatku,wgrałem virgin eeprom od 6250-pozniej flash 6250,telefon uruchamiał sie ale nie łąpał zasiegu i resetował sie po chwili i wyskakiwał komunikat "niewłąsciwa karta sim", pozniej wgrałem virgin eeprom 6210 oraz flash 6210.i...
Kabelek zrobiony! Zrobiłem wymiane softu tak jak w poradniku i wszystko działa tak jak powinno. Czasami tylko nie chce zaskoczyć. Trzeba dobrze wyczuć chwilę wciśnięcia ok w programie z załączeniem telefonu, ale jak zaskoczy to jest ok! Muszę jeszcze wgrać "virgin eeprom". Niestety nie siedzę w tych tematach i nie wiem jak to zrobić. Plik virgin eeprom...
A virgin eeprom wgrywales?
virgin eeprom virgin karta konfiguracja virgin
sprawdzanie diody lampki komora klimatyczne graetz mostek
ubiquiti unifi unifi konfiguracja
CV9202H-A39: brak sygnału PANEL_ON i BL_ON na pinach 150/151, diagnostyka zasilania i firmware Opel Corsa B radio z wyświetlaczem TID/MID – schemat podłączenia, linie SDA/SCL, adaptery