Zawór w moim polo wyglada tak. Dodano po 1 Dodano po 4 Znajomy zaślepił w golfie i nie wykakuje check
temperatura niby tka sama i tu i tu a blad sie pojawia. i dzis zauwazylem przed chwila ze egr chyba jest uchylony caly czas. bo ma wraz z dodaniem gazu rosnie wartosc dla egr-u
Witam kolegów, szperam po gogle ,ale na nic konkretnego nie trafiłem . Jak dostać się do EGRu ,gdzie dokładnie się znajduje , co trzeba rozkręcić , mile widziane zdjęcia . Pozdrawiam
Pomóżcie proszę. Zepsuł mi sie zawór egr,który został wymieniony na nowy. Wszystko miało byc w porządku aczkolwiek zauwarzylam ze turbina raz sie załącza a raz nie czyli silnik czasami gubi moc:-(. Po sprawdzeniu pod komputerem stwierdzono nieprawidłowe działanie zaworu egr. Wykasowano błąd,zrobiono jakiś test 3 razy i niby jest dobrze a nie jest :|...
Witam, zwracam się z prośbą o ocenę logów dotyczących pracy zaworu egr na podstawie załącznika w pojeździe Audi A4 B8 2.7 tdi.
Witam, pacjent Golf VI silnik 2,0 diesel CBDC, 2008 rok, ostatnio przegoniłem go nieco na autostradzie, prędkości powyżej 120 km/h i wracając do domu, pojawił się "check engine" tzn. taka spirala - kontrolka świec żarowych, ale to w nim oznacza problem z silnikiem ogólnie mówiąc. Od razu tryb awaryjny, brak mocy, praktycznie niemal zerowa reakcja na...
nieaktywne tez widac, ale jak ktosy wykasowal to juz nic nie zobaczysz. Jak sie zachowuje przy zejsciu z obrotów? Schodzi równo czy ma moment nierównej pracy? Jeśli równo schodzi z obrotów możnaby sie pokusic zeby sprawdzic dokladnie uklad paliwowy i egr.
Wyszło, że to EGR. Pozdrawiam.
moze byc slaba turbina lub za mala dawka paliwa albo zalepiony kolektor ssacy i egr
Witam EGR Pzdr
Witam autko jest strasznie słabe. Tester nie pokazuje błędów. Czy problem może leżeć po stronie turbiny czy przepływomierza. Dodam, że jest za małe ciśnienie doładowania. Zawór EGR zaślepiony.
Elektrozawór sterujący EGR
Oba zawory mają duży udział w nieprawidłowości przyśpieszenia (zawór ograniczjący ciśnienie doładowania, zawór EGR)
Gdyby Ci sie auto zapowietrzało, cięzkoko odpalałoby.Bez diagnostyki to nie da się wiele wywróżyć;/ Zapala Ci się jakaś kontrolka? Może egr zanieczyszczony?
Ten błąd nie ma powiązania z obciążeniem a z układem wytwarzania mieszanki. Wtryski, EGR, przepływomierz.
Dodam, że kopcenie występuje tylko na wolnych obrotach tzn na luzie a jak jadę normalnie bądź mocno depnę w gaz wówczas kopcenia niema. Dodano po 3 Dowiedziałem się, że moze to być zapchany kolektor ssący i EGR.
Turbina była czyszczona pół roku temu, od tego czasu nigdy nie jeździłem na niskich obrotach, czy mimo tego mogła się zapiec? Czy jest jakiś sposób diagnostyki N75 oprócz podmianki z zaworkiem EGR?
według mnie o tej porze roku pali w normie. Ewentualnie sprawdziłbym zawór EGR.
N75 najlepiej podmień na próbę z N18 od EGR.
Siłownik EGR
Czy jest możliwość bez DPF i EGR
Audi A4 B7 BPW - Potrzebny wsad sterownika Bosch 03G 906 016 FP bez DPF i EGR
dziś dopiero pojawił się ten problem kręciłem po 10 sekund 3 razy i nic za 4 tym odrazu odpalił to raz dwa przy tym jak raz zamula później ciągnie normalnie jest taka sytuacja że podczas jazdy jak już wogóle go odetnie i nie ma szans żeby normlanie pociągnął gasze podczas jazdy odpalam i na chwile jest normalnie. Błędy już nie pamiętam bodajże n75 ()...
Pierwsza postawowa rzecz, sprawdzenie szczelności układu dolotowego, węże, intercooler, opaski itp,druga, sprawdzenie zaworu EGR.
Chłodnica EGR ...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach za to na wyższych jest wszystko w porządku. Działo się to przed remontem silnika i po. Wymienione pierścionki, walki rozrządu, wariator zmiennych faz, czujnik zmiennych faz, trzy pierścienie od zmiennych faz i głowica po remoncie. Ciśnienie oleju jest bardzo dobre gdzie szukać przyczyny? Dodano po 7 Zapomniałem...
Klapka sterująca obiegiem płynu w chłodnicy EGR.
decybel91 thx, znalazlem ten n75 i jednego wezyka brakowalo tego najcienszego, wygrzebalem i podlaczylem, przy okazji przemylem przeplywke i jeden z czujnkow na wezu od inter bo plywaly w oleju sprayem niby do elektryki. blad z cisnieniem zniknal, ale mocy nie doszlo tylko jakby ja ustabilizowalo lecz dalej jak z 2-3rpm nagle puszcze gaz to slysze ten...
Witam .Jestem tutaj pierwszy raz i szukam pomocy poniewaz mam problem z moim audi.Kupilem auto delikatnie uderzone tylem ,wszystko naprawilem ale pojawil sie problem auto nie ma sily jezdzic poprostu zachowuje sie jakby jezdzil w systemie awaryjnym,dodam ze mieszkam w szkocji w edinburgu i uwierzcie mi nie ma tutaj czlowieka ktory by poradzil sobie...
3.5*C auto pali na dotyk ale ostro kopci po odpaleniu,po ustawieniu kąta trzęsie cały czas,nawet jak ciepłe.Inwestować w gumki na 1 i 2 pompke czy szukać pompek? Natomiast po pracy, w drodze do domu nowe doświadczenia z Audi... teraz to już chodzi jak traktor...ledwo jedzie... ale na wysokich obrotach nie najgorzej. Logi: Group A:'004 Engine speedSpec...
Witam. Mam pytanko odnośnie turbin w silnikach agr obecnie wyjechałem za granicę i nie mam możliwości zrobić logów dynamicznych itd. Chciałbym się dowiedzieć od ilu powinna ciągnąć moja audiczka. Czuję wzrost mocy od 2600 obrotów. Potem 3 tys. Przekracza i ciągnie jakby miał z 200 koni. Dodam że w Polsce też tak miałem ale cy nie za późno zaczyna pompowac?...
witam. wpadlo mi w rece tdi z brakiem doladowanie,niedzialajacym zaworem EGR i podobnymi usterkami. po rozeznaniu okazalo sie ze wina za taki stan rzeczy sa poprzepalane wezyki pod akumulatorem. doladowanie wrocilo,EGR rowniez. znajomy mial jeszcze jeden problem ale nie mial mozliwosci podjechania i polecial do innego warsztatu. i co sie okazalo? niby...
po zdjęciu obudowy zauważyłem malutki wyciek oleju na zaworze EGR z tych małych dziurek byłem z tym u mechanika ale on powiedział że na to nie ma rady i trzeba tak jeździć podobno widział już troche TDI-ków i tylko jedno audi było suche w tym miejscu .ktoś mi powiedział żeby zatkać te rurki ale dokładnie nie wiem gdzie,to nic nie wpłynie na jazde ,a...
a po co miałby to odłączać??? czyżby silnik był wykończony??na mrozie odpala elegancko moc też ma więc nie wiem :(( po to by dolot powietrza doładowanego nie syfił się olejem i nie zapychał nagarem kolektor ssący wraz z wnętrzem obudowy zaworu EGR zwłaszcza jeśli EGR nie jest zaślepiony oraz aby pozbyć się ewentualnych wycieków oleju z obudowy zaworu...
Zawór sterowania EGR
Witam, mam pytanie do znawców diagnostyki vag. Pacjent to Audi a6 99r silnik 2.5 tdi o kodzie AFB. Po odczytaniu logów dynamicznych grup 003, 008, 011 przepływka zaniża i tnie dawkę, turbo późno wstaje i nie osiąga zadanego ciśnienia doładowania czyli nic nadzwyczajnego... Zastanawiający jest jednak poziom wysterowania zaworu egr który wynosi stale...
... więc dla świętego spokoju poprosiłam o wymianę płynu. I JEST OK. Ale pojawił się inny problem - leci mi z rury wydechowej gigantyczna ilość białego dymu, który śmierdzi spalinami, okrutnie śmierdzi spalinami! nie zauważyłam spadku mocy... Joasiu, nie wiem jak tam u Ciebie ze spadkiem mocy - piszesz, że nie zauważyłaś, wnioskuję również, że płynu...
Dziekuje seredcznie za wszystkie podpowiedzi (pisalem z pamieci i pomylilem oznaczenie silnika -dziekuje za uwage) po niedzieli cos sprawdze i zmienie w pierwszej kolejnosci filtr paliwa wyglada na to ze auto bylo zaniedbane w serwisowanu pochodzenie Francja, 6 swiec zarowych BERU spalone auto zle odpalalo w mrozy czasami wyladowywalo kreceniem za maly...
Pewnie zapchany masz EGR i dlatego kopci, ściągnij wąż dolotu powietrza i popatrz w zawór EGR co tam jest na jego ściankach. Pomaga czyszczenia ale wraz z kolektorem dolotowym.
Witam serdecznie mam takie 2 pytania do Szanownych kolegów, Posiadam Audi A3 1.9TDI AHF 110KM Przeładowuje mi Turbo i oczywiście po przeczytaniu dużo informacji na Forum Elektroda na 99,8% zapieczone są kierownice geometrii. Logi też to pokazały z Vaga. Wsadziłem Rękę i próbowałem ruszyć sztanga od kierownic i ani drgnie( Dodam że na zgaszonym silniku)...
Witam, temat braku mocy w tym modelu był już wielokrotnie poruszany, jednak nie znalazłem przypadku takiego jak mój. W samochodzie wymieniłem przepływomierz gdyż na teście drogowym wyszło, że daje za małą wartość, dalej bez zmian (max wartośc taka sama jak na starym). Zaślepiłem EGR, podmieniłem zawory sterujące turbiną i EGR - bez zmian. Po wycięciu...
Też radze go zaślepić, jeżeli nie chcesz tego robić to go wyczyść porządnie i wszystko bedzię ok, tydzień temu czyscilem w mojej audi egr :) pozdro.
witam was koledzy... sprawdz najpierw EGR bo jak widze na 2 zdjeciu masz tak zasyfiony egr z zewnatrz to co musi byc w srodku... a i sprawdz czy klapka sie nie zablokowała- puszka z lewej strony egier z ciagiwem( jest to odpowiedzialne za duszenie silnika przy wyłaczaniu aby sie tak nie trzesł.. moze zablokowała sie klapka i nie ma doplywu powietrza....
a jak wygląda ten zawór do zwalniania ciśnienia?? da się go samego kupić?? to ewidentnie gdzieś z turbiny słychać. Jak on się nazywa?? a czy to nie ten zawór tzw EGR??
Nie jestem specjalistą jak pewnien Kolega tutaj na forum ale zastanawia mnie dlaczego EGR ma cały czas taką samą wartość... To raczej nie jest normalne. Hmmm... Skoro kierownica pracuje prawidłowo to może grucha nie jest odpowiednio sterowana... Sprawdziłeś wężyki z podciśnieniem? Z tych dwóch rzeczy najbardziej prawdopodobny jest dla mnie teraz EGR....
Najprawdopodobniej przycina się klapa gasząca wewnątrz obudowy zaworu EGR przed kolektorem ssącym. Jak już uruchomisz silnik i będzie pracował z takimi objawami to pociągnij np. śrubokrętem do siebie za ucho metalowego pierścienia sprężystego na szybkozłączce łączącej obudowę zaworu EGR z wężem powietrza doładowanego i następnie wyjmij wąż z obudowy...
Kontrolki gasną normalnie? Błędy w immo? Kiedyś miałem przypadek, że egr był uszkodzony (cały czas bodajże otwarty). Sprawdź czy działa poprawnie.
Witam Dzisiaj demontowałem zderzak w Audi A4 B5 1.9 TDI 115 Km Po zdjęciu zderzaka zauważyłem chłodnicę po lewej stronie. Czy mi ktoś może powiedzieć jaką funkcję spełnia ta chłodnica??? Drugie moje pytanie to jak uszczelnić zawór EGR? Cieknie mi z niego olej. Co z tym mogę zrobić? Proszę o radę i odpowiedz na moje pytanie odnośnie chłodznicy Pozdrawiam
Witam wszystkich mam problem z moja A6 awx . Znalazłem dużo podobnych tematów ale nie takich jak mój, opiszę ten problem od początku krok po kroku co robiłem i jakie są objawy. Kupiłem autko w lutym jako uszkodzone (silnilnik działał w trybie awaryjnym) poprzedni własciciel nie mógł dojść przyczyny dlaczego, nawet po podpięciu do kompa wszystko było...
Dynamiczne mea 08: [URL=]Log (0 - 001) [URL=]Log (1 - 011) [URL=]Log (2 - 003) [URL=]Log (3 - 008) [URL=]Log (4 - 010) Statyczne mea 08: Grupy: 001 - Grupy: 003 - Grupy: 013 - Grupy: 007 - Grupy: 023 - Statyczne basic 01: [URL=]Log (0 - 003) [URL=]Log (1 - 011) Różne: [URL=]Log (0 - 011) [URL=]Log (1 - 010) [URL=]Log (2 - 001) [URL=]Log (3 - 011) [URL=]Log...
Proponuję zajrzeć w zawór EGR, turbina po regeneracji, to już niestety nie fabryka ,raz dałem turbinę do regeneracji MB VITO 2,2CDI , zajechałem do Belg, z powrotem vito wracało na lawecie, dwa tygodnie po reg. turbo się rozpadło.Wracają do tematu mamy Smarta 900cdi czasami też tak zakopcił ,okazał się uszkodzony zawór EGR ,zacinał się czy był zawalony...
Nie tak prosto. W audi jest silnik zamontowany wzdłużnie, inna miska olejowa i pompa (smok), inne łapy silnika, przykręcone do bloku w innych miejscach, co za tym idzie inna podstawa filtra oleju. Kolektor ssący i zawór egr także się różnią
Witam. Mam problem z układem EGR w w/w aucie, który opisałem w innym swoim poście. Auto rozebrane (kolektory itp.), zamierzam kupić inne używane części i w ciemno wymienić, żeby później nie rozbierać ponownie. Więc tak, posiadam: - chłodniczkę EGR o nr 059131508E - przykręconą do chłodniczki przepustnicę EGR o nr 059131063B - grzybek metalowy na podciśnienie...
Witam. Mam spalony ten elektrozawór w EGRze Chlodniczka jest doba, Potrzebuje cały zawór, bez chlodniczki albo tylko sam elektrozawór. Gdzie znajdę egr bez chlodniczki tak jak na zdjęciu poniżej:? Numer zaworu 0280751012 wahler PRODUCENTNUMER OE AUDI 03L 131 512 CE SKODA 03L 131 512 CE VW 03L 131 512 CE Nigdzie niema tylko jak już to całość z chlodniczko...
witam mam pytanie audia6c6 2,0 tdi czy w przepustnicy powinien byc olej to znaczy tam sa 4 srobki dekielek plastikowy przynajmiej u mnie i tam sie znajdowal olej czy on mosi smarowac te tryby egr sprawdzalem czysto sucho tryby jak nowe
Kolejne auto naprawione. Tradycyjnie zamiast zacząć od rzeczy prostych typu n75 to odkręciłem całe kolektory z turbiną. Zawór WG był sprawny, kolektor ssący jak i EGR zawalone nagarem. Problemem okazał się n75, który był w 50% uszkodzony, ponieważ bywały dni, że auto działało normalnie i to mnie zbiło z tropu. Po wymianie na nowy i zaślepieniu EGR auto...
witam Kupiłem ostatnio Audi A6 C5 Allroad 180km z uwaloną turbiną. Kupiłem więc nowy korpus. Po złożeniu i testach okazało się że auto nie ma mocy i uzyskuje obroty maksymalnie do 2500. Dodatkowo kopciło więc wyczyściłem intercooler, odmę i EGR. Niestety rurka od EGR-u do kolektora ssącego jest pęknięta, więc chwilowo rurka została zaślepiona za EGR-em...
No to sprawdzaj kolejno wszystkie miejsca gdzie dochodzi podciśnienie - gdzieś musi znikać - np.egr. Zaślep na chwile wężyk podciśnienia idący na zawór egr i zobacz czy coś się zmieniło. Sprawdź akumulator podciśnienia. Jaki to silnik?
No to podsumuję dla Ciebie co masz zrobić: - "Sprawdź podciśnienie czy czasem nie ma gdzieś dziury lub uszkodzonego wężyka." - "Sprawdź gruszkę czy nie jest dziurawa. " - "sprawdzenie zaworka elektromagnetycznego N75" - "Daj statyczny 011 i daj opis błędu a nie jego nr." - "sprawdzenie czy vnt się nie zacina.." To i ja coś dorzucę: - podmień N75 z zaworem...
Witam, w swoim audi mam problem taki, że nie wiem do czego powinien być podłączony wąż podciśnienia, który jest przy zaworze zwrotnym od serwa (przed zaworem wystaje trójnik). Na chwile obecną ten króciec jest złamany i "polepiony" wąż z niego wychodzący idze to trójnika i tam się rozchodzi do EGR i elektrozaworu. Wydaje mi się, że tak nie powinno być,...
Witam, wiem że temat wielokrotnie poruszany na różnych forach przez wielu ludzi jednak chyba nikt nie miał takiego problemu jak ja, że już nie wiedział gdzie szukać, nawet w konsultacjach z mechanikiem. Sprawa wygląda tak, samochodzik nie ma mocy ponieważ turbina się nie załącza (cięgno gruszki wgl nie pracuje). Jest założona nowa turbina, nowy zaworek...
Witam, mam problem z prawidłową diagnostyką samochodu. Przypadek teoretycznie banalny, ale nie do końca. Objawy typowe tzn. po przekroczeniu większej prędkości czyli okolic 100 km/h samochód tracił moc i wchodził w tryb awaryjny. Objawy pracy jakby zupełnie bez turbiny, ciężko się rozpędza nie uzyskuje większych prędkości. Na desce CE. Odczyt błędów...
Witam, mam auto które zaczęło doprowadzać mnie do nerwicy. AUDI A4 (B7) 2006r. z silnikiem 2.0TDI o oznaczeniu BRE i mocy 103kW (140KM). W samochodzie zapalił się Check Engine, auto zaczęło tracić moc na autostradzie. Błędy P0403 i P0408. Szybka diagnoza i wymiana EGR'a. Stary miał wytarte koła zębate i nie poruszał w ogóle klapą EGR'a. Wstawiłem jakiś...
Witam wszystkich serdecznie, zakupiłem sobie audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa problemy jeden tak jak w temacie, silnik wpada...
Witam. Jak w temacie borykam się z problemem braku mocy na niskich obrotach. Mianowicie wszystko było ok do momentu wymiany uszczelki pod głowicą (CO2 w układzie chłodzącym). Wymianie uszczelki towarzyszyło planowanie głowicy i sprawdzanie szczelności. Wymieniany były szklanki i popychacze wtrysków a jakiś miesiąc wcześniej kompletny rozrząd(wszystko...
Witam wszystkich, Mam problem z A6 Allroad 180km 04r. kod silnika BAU, Kupiłem autko z uszkodzoną skrzynią tiptronic,przełożyłem całość na manual z a6,wszystko sprawnie przekodowałem i auto jeździ. Ale mam duży problem z mocą,do 2tyś jedzie jakby było w SDI..powyżej strzał i ciągnie jak głupie. Więc rozebrałem cały dolot,podciśnienie turbo i EGR. Wężyki...
Witam Pacjent to moje A4 B5 2000r. z 1.9 TDI AJM 116KM + (jest jakiś box na podszybiu ale czy on coś daje to kto to wie) Użytkuje auto 4 lata i nigdy nie robiłem logów bo nie było powodów, brak czasu itd a auto jeżdziło bez żadnych problemów. W ostatnich dniach auto zaczęło przechodzić w tryb awaryjny bo turbo przeładowało - 17965 - Charge Pressure...
Witam , mam sporadyczny ale bardzo irytujacy problem z odpalaniem swojej A4, przebieg 260000km auto ma wymienione wtryski na nowe przy 180000 wymieniane w audi nowy egr wymieniany w audi turbo z gruszka po regeneracjii od czasu do czasu ale w najmniej odpowiednich momentach auto nie chce odpalic , rozrusznik kreci pompa paliwa chodzi , a jak odpali...
Wyszło mi egr. Znalazłem kogoś z komputerem. Odłączył egr Po wykasowaniu błedów i chodził.Wyczyściliśmy pózniej egr Co sie dało samemu nå szybko.podpieliśmy egr.chodził dobrze przez ok 30 sekund i juz dalej to samo gaśnie Po chwili nawet jak gaz do spodu.Tak samo czy z podpiétym egr czy odpiétym. Czyli dalej trzeba błád skasowac i nie podłaczac...
1.8 zwykle bez egr
Ja u siebie robiłem w Audi 3.0 TDI DPF i EGR Off ale robiłem to na stole bo jak coś pójdzie nie tak to na stole zgrasz całe wsady które potem możesz wgrać ponownie a przez obd już nie . Po za tym na stole bardziej stabilnie działa program
Witam mam problem ze swoim Audi A3 8P 2011 rok 2.0 TDI CR 140KM CFFB. Problem polega na tym ze silnik pracuje jak stary diesel klepie stuka głównie w przedziale 1200 - 2000 obrotów. Mechanicy stwierdzili ze to któryś z wtryskiwaczy. A wiec zostały zdemontowane wszystkie wtryskiwacze i oddane do sprawdzenia dwa okazały się uszkodzone wiec zostały wymienione...
Witajcie, zastanawia mnie jeśli obok egru mam oddzielną przepustnicę to zamiast egr mogę wrzucić flanszę bez obaw, że pozbędę się funkcjonalności klapy gaszącej ? Mam egr o takim oznaczeniu: 038131501s czyli taki jak na tej aukcji: [url=]Link
Witam mam problem z audi a6 wyskakuje błąd p0403 zakłócenia w przepływie spalin zaświeca się kontrolka check engin i kontrolka świec żarowych egr wymieniony założony nowy w stary stracił zabki i był uszkodzony Dodano po 1 Zapomniałem dodać ze traci moc po zaświeceniu się kontrolki
A pompki sprwadzałeś ??? Zrobiłeś logi doładowania?? Musi być cos nie tak . Zakladałem zamienniki regenerowane , czyszcone i nie było nigdy problemów . Choc raz w Trasicie z 2015 miałem problem z wadliwie działającym EGR objaw był podobny jak u CIebie
Ma , egr zaślepiony , właśnie wyszedł mi check i okazało się , że źle mi ustawili egr w komputerze i dlatego przy okazji znajomy sprawdził mi pompowtryski
Audi a4 b7 2006r. 2.0 tdi świecąca sie kontrolka check engine i wyskakuje błąd "Motor for intake Manifold Flap (V157) Malfuncktion P3103". Wymieniłem przepustnice, chłodnice egr, sprawdzałem bezpiczenik w komputerze i te przy kierownicy, kable były sprawdzane i są dobre. Proszę o pomoc
Cześć Panowie. Problem: Po rozgrzaniu zaczyna pracować cyklicznie zmienna geometria turbo, zaczęło się tak dziać po wyczyszczeniu EGR, był całkowicie zabity syfem, zabita była również klapa od chłodnicy EGR więc również nie pracowała. EGR podmieniłem na inny i to samo, bo w starym zerwana była sprężynka odpowiadającą za domknięcie zaworu. Wymieniony...
Witam. Audi A4b6 2004r 2.5TDI v6 BDG. Mój problem polega na tym że samochód jest bardzo zamulony na niskich obrotach. Do 2k obrotów samochód wgl nie przyspiesza, dopiero po przekroczeniu tego progu zaczyna przyspieszać. Ogólnie silnik odpala od strzała, nie dymi, spalanie myślę że trzyma w normie (7,5 - 8 jazda mieszana, trasa 6,7).Zauważyłem również...
Czołem wszystkim! Chciałbym się doradzić w temacie zmiany silnika 1.6 16v fsi (audi a2/golf 4) kod silnika BAD na silnik mpi BCB (seat leon). W moim Audi a2 wystąpił problem z układem paliwowym po długiej przegranej walce przy wymianach czujników stwierdziłem że już nie warto inwestować w nowe pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po których nie...
Witam w rok temu kupiłem audi A3 8P 2006r 1.9 TDI 105 km na pompowtrysku po kupnie okazało się ze od czasu do czasu raz na 2.3 miesiące trzeba dolac płynu chłodniczego ostatnio oddałem ją do mechanika bo zaczęło coraz więcej ubywać tego płynu mechanik znalazł wyciek i przy okazji wymienił chłodniczke EGR ponieważ puszczala spaliny do komory silnika...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Witam forumowiczów Mam problem z moim samochodem, mianowicie auto puszcza szary dym z wydechu w momencie ruszania z miejsca i po każdej zmianie biegów. Później mogę go cisnąć do 4 tys obrotów i jest czysto. Nie mam już pomysłów co mógłbym zrobić, żeby rozwiązać problem. Włożyłem w auto już sporo kasy bez większego efektu. Wszystkie wymienione elementy...
Witam. Sytuacja z autem wygląda następująco, jakieś 1,5 roku temu został zrobiony chiptuning, wyprogramowany został EGR, klapy wirowe i DPF, ale DPF-u nikt fizycznie nie wyciął i auto przejeździło tak z ponad rok czasu, aż DPF tak się zatkał że auto zgasło w czasie jazdy. W związku z tą sytuacją DPF został wyprany, turbina zregenerowana bo dostała po...
Wygląda że przy wyjmowaniu EGR do cylindra dostał się nagar i to on blokuje tłok (tłoki). Jeśli masz możliwość wykręć świece i dmuchnij sprężonym powietrzem lub zapodaj WD40 lub coś co rozpuści nagar (tłok w GMP). Następnie tak jak kręciłeś kołem na biegu bez wkręcania świec obracaj kołem w przód i w tył aby rozbić syfka . Nie rób tego rozrusznikiem...
Moi drodzy, Jestem posiadaczem AUDI Q7 4.2Tdi 2007rok o numerze VIN -WAUZZZ4LX7D096628. Posiadam również głowicę VCDS. Jakimi wartościami sugerować się przy diagnostyce wtrysków? Czy VCDS do tego wystarczy? Chciałbym się dowiedzieć czy jest z nimi problem.., a prawdopodobnie jest. Z tego co wiem to VCDS nie jest wystarczający aby określić sprawność...
Tak sie składa , że w silniku diesel'a na biegu jałowym EGR powinien być otwarty . Skoro więc masz za wysoki przepływ powietrza to prawdopodobnie EGR nie działa czyli jest cały czas zamknięty . Sprawdź membranę EGR , szczelność przewodów podciśnienia oraz elektrozawór EGR. Pozdrawiam.
Witaj Ten olej w układzie chłodzącym to po wymianie uszczelki pod głowicą?Bo nie wiem za bardzo jak się do tego ustosunkować . Natomiast jeśli chodzi o dymienie na czarno to sprawdz zawór odpowiedzialny za recylkulację spalin EGR jak go wymontujesz silnik przestanie dymić albo możesz go wymienić (jak masz kasę) .Jest to badziew który psuje się w dieslach...
przy zamknietym EGR nie powinno być żadnych nieprawidłowości
Wypelnienie EGR prawidlowe odczyt przeplywki za wysoki, wiec do sprawdzenia zawor N18 podcisnienie tego zaworu sam zawor EGR (moze uszkodzona przepona albo zawalony szlamem).
a jaki kolor dymu? pewnie czarny? Zaślep EGR i sprawdz.
Witam mam problem z przeplywką w audi A6 2,5 tdi 1998r na wolnych obrotach i do okolo 2500tys wskazania zakladane i aktualne prawie sie pokrywaja ale przy obrotach powyzej 3000tys i do wcisniecia pedalu przyspieszania do oporu np wartosc zadana jest 890 a aktualna 470 czy to wskazuje na czesciowe zluzycie przeplywki bo auto strasznie slabo sie zbiera...
Witam Autko jak w temacie ma przejechane 130 000 km choć przebieg nie można powiedzieć ze jest wiarygodny. Jak wrzucę jedynkę i gaz do podłogi przy rozgrzanym silniku za mną chmura dymu takiego czarnego na 2 podobnie na 3 nie widać chyba juz za szybko jadę. Poza tym wszystko ok. Kopyto ma mało pali na 100, oleju nie łyka wcalę. Co moze byc przyczyna?...
0765-modulating piston movement sender G-149 1242-control unit output stages implausible signal (błąd związany z EGR zaworek N18). immo w tym aucie nie ma. uszkodzenie pompy wtryskowej
jeszcze jedno mi sie przypomnialo,zrob taki test: obserwuj ten silownik co steruje kierownicami i niech ktos odpali fure i zobacz czy unosi sie,dodawaj gazu i caly czas obserwuj czy pracuje, a jaki masz typ silnika? w AFN podobna charakterystyke ma zawor EGR (wyglada tak samo jak N75 tylko ze ma czarna glowke), nawet ma taka sama wtyczke, mozesz je...
Mianowicie chodzi o to że silnik mimo kilku napraw i regulacji (po podłączeniu pod komputer nie wykazuje błędów) nadal nie ma pełnej mocy. Wymienione zostały elementy turbiny: zawór EGR i poduszka podciśnieniowa oraz wszystkie przewody podciśnienia i poprawa jest lecz dopiero wówczas gdy załącza się turbina ale przy niskich obrotach przy wciśnięciu...
Problem może nie w 100% elektryczny ale dotyczy układu wtrysku paliwa.Samochód to Audi 100 rok produkcji 1992 silnik 2,8 AAH. układ wtryskowy Hitachi. Problem z podłączeniem przewodów podciśnienia idących od dwóch zaworów po prawej stronie silnika. Samochód jest po pożarze silnika i przewody te uległy spaleniu. Jest ich cztery w kolorach brązowy, zielony,...
rano odpala normalnie ale jakoś nie wkręca się na obroty jak kiedyś i nie czuje takiego przyrostu mocy po przekroczeniu 2 tys obrotów wiem ze to tylko 90ps ale auto powinno sie wyrywac do przodu a on powoli jakby to było SDI bierze mi troche oleju ale tak od wymiany do wymiany zejdzie do minimum wiec nawet wcale nie dolewam robi sie troche tłusto od...
Witam.Audi A4 110 km . Problem polega na tym że cały czas jest załączony zawór n75 od turbiny. Zacznę od początku. uszkodziła się turbina , po wymianie na nową samochód nie wchodzi na obroty. Na warsztacie podmienili na nowe : elektrozawór od turbiny , od EGR-u , przepławkę posprawdzali wszystkie węże ciśnieniowe i podciśnieniowe ,efekt turbina dalej...
sprawdż zawory elektro-pneumatyczne do sterowania egr ,turbem mogą przepuszczać podciśnienie i brakuje go dla serwa.