Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Samochód z fizycznie nowym filtrem DPF. Jak wyłączyć EGR żeby dało się jeździć. Wyłączyłem fizycznie EGR i włączyłem kalibrację przepływomierza. 50 km nie świecił błędu, ale to tyle. To tak dla pewności, bo i tak musiałem kliknąć w kalibrację. Teraz skasowanie błędu wystarcza na kilometr. Czy wystarczy jak wyrównam mapy...
Proszę o EGR OFF w BMW 530D e60 EDC16C31.
Jedyne co przychodzi do głowy to niedomykający się EGR. Może zaślep odmę na próbę.
Modyfikacja mapy u tunera
Witam. Chciałbym wyłączyć EGR w BMW e60 530D (EDC16C31 387646). Znalazłem mappack ale nie ma w nim histerez EGR. Proszę o pomoc w znalezieniu odpowiednich adresów map, lub wyłączenie EGR jak ktoś ma czas i chęć pomóc.
Jak na moje, to przepływomierz należy sprawdzić (czy oczekiwane zgadza się z rzeczywistym), a EGR wyczyścić.
termostat AGR/egr ?
Termostat egr się nie otwiera.
Pompa powietrza wtórnego?albo dziurawy przewód plastikowy który idzie od niej to tego zaworu egr. Dodano po 30 Pompa powietrza wtórnego?albo dziurawy przewód plastikowy który idzie od niej to tego zaworu egr.
Szczytalem dzisiaj jeszcze raz błędy i mam "DDE zawór obejściowy chłodnica egr aktywacja" kod błędu to "485C" chodzi tu o chłodnice EGR czy o termostat EGR?
Jak chcemy uzyskać pomoc to dajemy opis błędu by inni nie musieli go szukać. Jeżeli jest to zbyt mały przepływ to np przepływomierz może oszukiwać, może być dziura za przepływomierzem a turbiną, nieszczelny EGR.
Co ma turbo do kopcenia na dole skoro góra jest ok? Ja bym zaczął od diagnostyki silnika ale na razie w ciemno strzelam w EGR
jakiś błąd klapy EGR
Może być wiele rzeczy, zaczął bym od kontroli wszystkich węży gumowych i zaworu EGR.
Silnik pracuje prawidłowo? Jeśli tak to chodzi o jakieś chwilowe przerwy, a może EGR?
Trzeba po prostu sprawdzić od odmy poprzez szczelnośc z pomiarem wartości map wymaganej i rzeczywistej po wtryski. zaczyna sie od najprostszych i najtańszych rzeczy. Nie od d... strony. Znajomy w a6 miał pekniete kolanko koło egr i dymił jak lokomotywa.
Witam mam problem z bmw e46 320d, samochód od jakiegoś czasu nie ma mocy, czasami zdarza się że przy przyspieszaniu przerwie i moc mu wraca i po jakimś czasie znowu nie ma mocy. Ostatnio czyściłem zawór egr i po założeniu zauważyłem że zawór wgl się nie otwiera, czy to może być wina egr?
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
Ogólnie akcja dotyczy kabla zasilania bezpieczników. A jak ubywa ci płynu chłodzącego to wymienią chlodniczke egr za free 😀
Witam. Jestem zielony w tym temacie a chcialbym kupic interfejs do wyłączenia egr i podniesienia mocy w bmw e 39 m57 polift. Poradzicie coś mądrego?
Nie, naprawia się. Słyszysz zawór ciśnienia turbiny EGR N75?
Podgląd parametrów rzeczywistych, a EGR ktoś sprawdził?
tak problem rozwiązałem egr nowy i orginalny
Po mojemu to albo pomotałeś coś z podciśnieniami do egr'a , albo zacięty sam egr, a spaliny z egr'a to norma.
Potencjometr EGR - sygnał za niski, wg mojego katalogu.
Tak reszta na PW
Filtry zmienione, paliwo tez nie chodzi w gre…tankowane na roznych stacjach Zastanawiam sie jeszcze nad egr. Mialem kiedys podobny przypadek w bmw…auto rano gaslo po pierwszym ruszeniu i okazalo sie ze egr sie nie domykal. Tylko tsm nie bylo zadnych bledow a tu definitywnie jest od paliwa
Może egr jest otwarty.
zawór sterowania nowy. czy mozliwe ze turbina jest tak zurzyta ze do 3 tys nie ładuje? bo po 3 tys idzie jak nalezy .egr był zaslepiany
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] Ten czarny plastik z odpowietrznikiem to termostat od EGR, dalej na filmie masz ten od wody.
Kolego, to było 17 lat temu. Nie rozwiązałem tego, założyłem chłodnicę EGR zamiast tego podgrzewacza.
BMW edc17 to virtual read.
Szczerze to kolektor i egr do czyszczenia bo kilo syfu tam pewnie. Inpą egr na 0 potem. W mechanizmie czesto spada ciegno z aktuatora i klapki latają luzem.
Skoro egr wyłączony to zajął bym się przepływką i wyciekami powietrza.
https://www.carboncleaningusa.com/diagno... https://www.carboncleaningusa.com/diagno...
W takim wypadku nieszczelny EGR lub któraś rurka obok...
A czym można zczytać ECU np w BMW?
No to akurat intencjonalne zastosowanie ścieżki jako bezpiecznika. I o ile nie pochwalam ;) to w dobie cięcia kosztów na wszystkim jest w tym jakiś sens... W motoryzacji w przepustnicach DBW ( Drive By Wire ) to nagminnie stosowane rozwiązanie. Przykład : przepustnica EGR w BMW. Po kilku latach użytkowania komutator silniczka zapełnia się pyłem ze...
Witam mam problem z moim bmw. w kolektorze zostały zdemontowane klapki zawirowań i od tego momentu pojawił sie problem z kopceniem i chwilowym braku mocy przy delikatniej jezdzie okolo 2000 obrotów powyżej idzie normalnie. z usunieciem klapek został zamontowany nowy komplet uszczelek i nowe wszystkie filtry wraz z odma,egr czysty
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Witam czy to normalne kopcenie n47 320d brak dpf I egr wyprogramowany.
Przy wszystkich komponentach sprawnych wskazowka powinna isc do konca. Jest to objaw zapchania przewodow podisnienia, egr, czy niesprawnego przeplywomierza.
Pewno sprężarka nie dmucha lub nastawnik szwankuje w pompie. Codzienność przy tds, a jeszce egr może zawalony masłem.
Sprawdziles czy zawor. Egr. Się nie zacina? A w bmw możesz spróbować w stacyjke czy kostka nie zaczyma siadać
Sporo rozbierania, żeby wymienić pompę wody,trzeba zdemontować np. chłodnicę EGR a to dość sporo rozbiórki.
Najlepiej to go wymienić.ewentualnie wyczyścić po wykręceniu. Wypalanie w trasie ma sens dla DPFa, dla EGRa nie. Nie uda się to.
Kupiłem 2 używane nie regenerowane,i zamieniłem z tymi regenerowanymi i nic to nie dało taki sam dźwięk pod obciążeniem Dodano po 3 Mało prawdopodobne że używane też są zepsute,dodam że korekcje sà dobre, Dodano po 2 Błędów też nie ma żadnych,egr zaślepiony klapki usunięte,
Zaślep ten EGR i zobacz jaki będzie efekt. Jeżeżeli nic się nie zmieni powróć do wcześniejszego stanu i sprawdź błędy pod komputerem
Mam pytanie, czy jest ktoś w stanie z mapy załączonej podnieść moc samochodu do Stage 1? Seryjnie ma 204 KM, mapa ma wykasowany już zawór EGR. Bardzo proszę jeżeli by ktoś mógł. Samochód to BMW X3 3.0d, 2004 r, 204 KM. AI: Czy mapa, którą załączyłeś, jest seryjna, czy była już wcześniej modyfikowana? Z mapy został usunięty zawór EGR. AI: Jaki jest Twój...
Wygląda na to że przepływka do wymiany.
Przepraszam za pomyłkę Wydaje mi się ze nic nie było wymieniane ale śledząc rożne fora odnośnie 320d wyczytałam ze czyszcząc EGR warto tez przeczyścić elektor zawór od turbiny czy to prawda?
Tak komputer wywali EWS (dziwne) i troch więcej niż 9 V. Przy próbie odpalenia kontrolki na desce mrugały sobie jak chciały i zapalały się światła drogowe (kilka mrugnięć). Podjechałem drugim samochodem, bo w tym garażu co robiłem nie było prądu podłączyłem przewody 10 min i auto odpaliło. Auto pół godziny wcześniej było sprawne miało tylko EGR do wyczyszczenia.
W tym modelu nie ma EGR-u, a pompka paliwowa pracuje normalnie.
Hej Błąd kontroli trakcji - swieci sie kontrolka, tak? Jakas diagnostyka komputerowa systemu dsc? Odepnij przepustnice ktora jest zamontowana przed zaworem egr i zobacz wtedy... Pozdrawiam Bartek
Fakt, myślałem o EGR pisząc o pompie i wyszła bzdura. Sorki.
Witam kupiłem nie dawno bmw wiedziałem że coś jest uszkodzone ale do jej pory nie wiem co . Wiem że Samochód ma wymieniana przepływke z tym nowym numerem. Udało mi się załatwić nową bosha podmienilem ja ale bez rezultatu i podobno potrzebna jest adaptacja . Wymienione zostały wszystkie wężyki egr wyczyszczony ale nic to nie pomaga
auto 100% proste, cale w oryginale prócz maski 180 um widac ze byly odpryski tak to fachmany porobili, Fartuch podłużnice proste fabryczna masa, zgrzewy, zero zniekształceń. Co do pompy jutro z rana wyciągnę ją(taki jest plan), po zdjęciu łapy kola pasowego i uniesieniu lekko silnika będzie spoko dostęp i jak zejdzie dobrze koło to i pompę jakoś wymęczę....
Może chodzi ci o egr ?? bo nic innego nie widzę na schemacie ??
EGR masz zaznaczony a obrazku. Co do trzeciego kodu to nie wiem czym zczytywałeś te kody bo jedyne co znajduje to wzmianki tego kodu na forach BMW i ma on do czynienia coś z sondą lambda. https://obrazki.elektroda.pl/1811120000_...
Być może jestem sto lat za murzynami ale jeszcze nigdy w życiu w żadnym bmw nie widziałem benzynowego silnika o pojemności 1.9, ale to taki szczegół. Po drugie wygląda mi to na sterujący zawór podciśnienia, jeśli Twoje auto ma EGR to prawdopodobnie od niego jest ten elektrozawór.
Wiesz jak działa EGR? Na jałowym biegu i w czasie normalnej jazdy podaje spaliny do komory spalania (zawór otwarty). W momencie dużego obciążenia silnika zamyka zawór i silnik ciągnie tylko świeże powietrze. Skoro silnik ciągnie świeże powietrze to całość przelatuje przez przepływomierz. Jeżeli otworzył się zawór EGR to do komory spalania dostaje się...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Chłodniczka spalin przed/za EGR jak najbardziej moze puszczać płyn. Zresztą taka nieszczelność powodowała pożary BMW bodajże. No ale jak lejesz wodę zamiast glikolu to spoko, woda jest niepalna. Tyle, że przy 100 stopniach woda Ci się zagotuje a glikol nie
Witam.Mam pytanko.Posiadam BMW e34 525 tds 1994 rok.Przy ruszaniu jak dodam mocniej gazu to zazuci mi troche jasnym dymem potem jest ok.Czyscilem EGR i troszke jest lepiej ale nie zlikwidowalo to zarzucania.Czy jest to normalne?Czy istnieje jakis powod tego?Z gory dzieki za odpowiedz.
Turbo nie pluje olejem. 3 termostaty sprawne. EGR sprawny i jak ostatnio sprawdzałem, to wcale nie brudny. Jedynie wtrysków na maszynie jeszcze nie sprawdzałem. Właśnie szukam specjalisty w okolicy.
Bez podłączenia inpy cięzko coś powiedzieć , moze zawór n75 coś albo egr , najlepiej podjedz do kogoś na komputer sprawdzić błędy zrobić logi .
Dogrzewacz elektryczny? Jak tak to jego sprawka jeśli podpatrzysz parametry to w czasie dogrzewania( pulsacyjnie się włącza) silnik faluje. Jeśli spalinowy to możliwe że EGR po przez za duże ciśnienie spalin na wydechu.
A w ogóle jest sterowanie turbiną .
Czyli dla biegu jałowego i rozgrzanego silnika: dawka paliwa, kąt wtrysku, ciśnienie doładowania, temperatura powietrza doładowanego, masa powietrza zassanego, procentowe otwarcie egr. To samo dla wysokich obrotów.
Sluchaj nie regeneruj nic narazie wyjmij zawor egr i wyczyść go benzyna ekstrakcyjna auto znowu zacznie cykać jak powinno
Witaj, Jeśli chodzi o MPPS i sterowniki DDE4 w BMW to zawsze będzie on czytał tylko 48K. Do tuningu to wystarczy. Nawet jeśli w opcjach zmienisz na pełen odczyt i tak poczytasz 48k. Do pełnego odczytu sterowników DDE4 BMW potrzebujesz KESS lub Galarety. Wtedy odczytasz pełne 512KB Pamiętaj tylko aby napięcie zasilania było minimum 13V, w przeciwnym...
Chodzi o to że auto na dolnych obrotach tj 500-2000 słabo ciągnie i jest bardzo mułowate... dopiero powyzej 2500obr zaczyna jakos normalnie się wkręcać na obroty.Na pedał gazu reaguje z delikaatnym opóźnienieniem. Tak więc auto słabo przyspiesza, a czasem nawet przy ruszaniu potrafi sie zadusić i pytanie jest takie co może to powodować? Odłącz przepływomierz...
Bmw X3 E83 3.0sd automat 6hp Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowanie auta Jazda na trasie jakiś podjazd wzniesienie auto delikatnie zwalnia (pomimo coraz mocniej wciskanego pedału gazu, dopiero gdy dojedzie na szczyt przyspiesza) sytuację zmienia jedynie wciśnięty mocno pedał gazu i zbicie automatu o 1 bieg. Jeżeli przełączę na tempomat problem...
Nie znam za dobrze tego silnika ale czy tam jest zawór EGR ,bo ja miałem b. podobne objawy ale w tdi przez EGR-a.Pozdrawiam!
Bmw X3 E83 3.0sd automat 6hp. Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowanie auta. Jazda na trasie, jakiś podjazd, wzniesienie - auto delikatnie zwalnia (pomimo coraz mocniej wciskanego pedału gazu, dopiero gdy dojedzie na szczyt, przyspiesza). Sytuację zmienia jedynie wciśnięty mocno pedał gazu i zbicie automatu o 1 bieg. Jeżeli przełączę na tempomat,...
Prawdopodobnie elastyczna złączka EGR miała przeciek. Albo kolektor dolotowy źle przystawał krzywo z powodu braku jednej gumowej podkładki przy śrubie. Zakleiłem szczeline przy złaczce elastycznej EGR, podkładkę pod śrubę kolektora znalazłem na alternatorze zapach znacznie osłabł.
Witam serdecznie, Walczę obecnie z BMW. Moj problem polega tym, ze na samym początku wyskakuje blad 115c. Za chiny nie wiem co on moze oznaczac. Samochod traci na mocy, wlacza sie tryb awaryjny, a następnie wyskakują bledy 115c, 046c i 1286. W samochodzie zostal zmieniony zawor EGR, ale nie wiem co dalej. Będę wdzięczny za jakieś propozycje w tym temacie....
zły samochód do chipa wybrales , tam juz w seri wał potrafi chrupnąć
Witam, mam problem następujący. Od Egr-u w tym samochodzie wychodzą 2 wężyki. Jeden z nich (ten cieńszy idzie do zaworka) i jest bliżej lewego (strona kierowcy) błotnika. A gdzie idzie ten drugi ? Problemem jest brak mocy samochodu i chciałbym zacząć od zlokalizowania usterki. Turbina w ogóle się nie załącza i pluje olejem i auto nie ma mocy. Auto nie...
Czy moja pompka jest walnięta i czy ma to wpływ na słabą moc między 2500-3000mph.Przepływomierz nowy(czy muszę go programować),zaworki podciśnienia turbo i EGR wyczyszczone,cały dolot też.Turbina ok.
Odłącz przepływomierz (na zgaszonym silniku) i sprawdź czy są jakieś zmiany. Nie pamiętam, czy ten silnik ma już egr? Bo egr zacięty w pozycji otwartej daje czasem właśnie takie objawy.
A gdzie masz EGR w e36? Dzizus widziałeś kiedy e36? Sprawdz wartości rzeczywiste: NTC,Lambda,MAF to podstawa.
Do sk700 - nikt nie robi wszystkiego, są firmy specjalizujące się w geometrii, silnikach, skrzyniach biegów, elektryce i elektronice itd. Gdy do mnie przyjeżdża gostek na "coś ten silnik chodzi nie tak" i stwierdzam że do wymiany jest egr którego ja nie wymienię (seat altea, egr na całą długość silnika) , wtedy stosuję outsourcing.
moze swiadczyc chociaz nie jestem specjalista w tej dziedzinie. co do EGR http://nubira.autokacik.pl/lektury/egr/e... przyjrzyj sie przeplywomierzowi temat co prawda z VW ale o przplywomierzu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
moze to być EGR. złego dojscia tam nie ma wiec wart przeczyścic.
Dobre G20 za 25k€ ? Poza tym jak kolega wyżej napisał. Problemy z EGR, klapami, łańcuchami, pompami podciśnienia i wały korbowe z byle jakiego materiału. Plastik wszechobecny, wszystko trzeszczy. Powodzenia 💪 Poprawiłem pisownię, usunąłem wulgaryzmy. Mod.
Witam. Ostatnio jadąc samochodem BMW E60 530d o mocy 231 KM z roku 2006, nagle stracił moc. Nic wcześniej na to nie wskazywało. Na zimnym silniku jest dobrze, ale na ciepłym nagle odcina. Gdy zgaszę samochód i odpalę go przez chwilę, wkręca się na obroty, po czym łapie "muła". Sprawdziłem wiązki od map sensora oraz sam map sensor, ale błąd wyskakuje...
a u ciebie 2 są chyba ... miernik w garść i sprawdź czy pracują tylko na rozgrzanej furze , a masz i egr może masz podwieszony to jednak troche zabawek jest tam he
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
A egr jest w tym aucie może masz cały czas otwarty i beda te same objawy.
witam wszystkim posiadaczy BMW mam problem... mam 530d w kombi skrzynia manualna, i troche słabo przyspiesza, w ogóle to na IIbiegu ciągnie tylko do 80km/h na IIIbiegu najwyżej do 120km/h, czy to normalne?? a jak przyspiesza to w przediale 3000 obr 3500obr słabnie wymieniony przepływomierz... EGR w porządku, proszę o jakąś rade...
Nie wiem czy mercedes cos takiego ma ale przy bmw e46 320D jest chłodniczka EGR miałem taki przypadek że to własnie nią płyn chłodniczy wraz ze spalinami przedostawal sie do spalnia.Ciągle brakowało plynu a niebyło wycieku podejrzenie nawet padło na glowice.A okazało sie że to własnie ta chłodniczka była pęknięta.
0480- usterka silnika wentylatora chłodnicy 1 0481- '' '' '' 2 04D0- czujnik temp EGR sensor c niski sygnał. Zrób te usterki, a dpf zalej srodkiem do czyszczenia.
Temat rozwiązany dzięki pomocy użytkownika poldekpol. Przyczyną był przetarty przewód idący do przepływomierza powietrza, przetarł się o obudowę zaworu EGR. Dotykał obudowy i robił zwarcie w następstwie strzelał bezpiecznik auto nie paliło.
...okey to pogadamy, teraz nie dam rady Ci nagrać tego dźwięku, bo jestem na urlopie ale za tydzień jak najbardziej. Co do zaślepiania egr-u to raczej odradzam, chyba że zamierzasz usunąć dpf, lecz ja nie widzę sensu tego robić. Co do sadzy, to uporasz się z tym problemem właśnie poprzez zmianę przebiegu par oleju z karteru, czyli wydech odmy. Ja zastosowałem...
Podejrzyj temperatury czujników cieczy, powietrza dolotowego kiedy ten problem występuje jeśli jest to faktycznie spowodowane zmianami temperatury na zewnątrz. Egr sprawny? Może sie zacina i dlatego pokazuje błąd przepływu powietrza.
Witam mam problem z bmw e 46 2.0 disel rozkręca się do 4,5 tysiąca i odcina dymi wtedy strasznie i niema mocy , wymienione zostały : filtr odmy ,wtrysk sterujący zawór EGR ,filtr paliwa , filtr powietrza , i problem nadal występuje ma ktoś pomysł do czego się dobrać?
proponował bym od zaworu egr, czy załącza turbinę, sprawdz czy za każdym razem twardnieje przewód, przy obrotach np powyżej 2 tyś
jeśli pompa wstępnego ciśnienia ci chodzi to pewnie zawór pompy CR się kończy ''MIĄŁEM TO SAMO'' będę go wywalał i zobaczę co z nim jest .po podłączeniu pod kompa pokarze co jest.jeśli chcesz go odpalić na szybko to; weź palka do tapicerki odkręć przewód od co idzie od kulera do EGR-a na tym foto nr 6 wchodzi na 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?...
blad od egr wykasowany powowdem byl elektrozaworek cewka sprawna ale membranka nieszczelna. dalej nie wiem co oznacza blad 45e8
android przesyłanie obrazu laguna stuka magnetofon kasetowy schematy
samsung le32e420 linie samsung le32e420 obraz
Instrukcja do centralki alarmowej Pulsar Typ 501 Nagrywarka Daewoo DHR-7105 - komunikat HI__