Tak, Star Diagnosis prawdę Ci powie.
Na zdjęciu widzę ze jest przewód czarny z niebieska kropką. A w klapie gaszacej masz brak przewodu. Jest pusta dziura. Dodano po 7 Nie bardzo rozumiem to ze silnik pracuje głośno a jak zamkniesz to jest ciszej, ale jak co zamkniesz?
Wypnij jeden z nich i zobaczysz jaki błąd się pojawi o otwartym obwodzie i którego elementu dotyczy.
Dolot czyszczony cały, Wymyty i wysuszony. Złożone do kupy i zero efektu. Pisałem już o tym wcześniej. Turbinka pięknie chodi, ma moc ,nie puszcza oleju. Podaję nr VIN WDB2100071B367850 moc 85Kw 2001r. Dodano po 7 Gdzie znajde info w aucie o kodzie silnika?? W bagażniku na naklejce tak jak w grupie VW?? Wtryskiwacz powinien być o numerach wg. BOSCH...
EGR został wyczyszczony i wyłączony.
[url=http://www.catcar.info/mercedes/?l=...
Podciśnieniowy zawór przekaźnikowy sterowanie zaworem EGR , sterowany elektrycznie
A ten EGR to nowy, używany, zamiennik, jaki?
Ograniczenie do 3000 obr mają wszystkie CDI z mechaniczną skrzynią, a jeżeli chcesz wkręcić na postoju silnik powyżej tych obrotow to wystarczy przed dodaniem gazu 2 razy nacisnąć pedał sprzęgła.Odnośnie sprawdzenia zaworu sterującego turbiną (przetwornika ciśnienia)to potrzebna jest druga osoba -1 kładzie się pod samochod i obserwuje siłownik turbiny;2...
Problem rozwiązany, winny był EGR.
Co ma ciśnienie CR w tym przypadku. Auto odpala, nie gaśnie podzczas jazdy jak pisze autor jest słaby i troche głośniej chodzi .Dla mie to typowy objaw nie pracującej turbiny bądż uszkodzenia zaworu EGR
ten błąd to błąd offsetu czujnika MAF. często spowodowany nieszczelnościami , problemem w regulacji ciśnienia doładowania, ale również nieprawidłowo wyłączony DPF/EGR może go powodować.
Normalnie działało to tak, że w momencie otwierania EGR przymykała się jednocześnie klapa umożliwiając zasysanie spalin, ta funkcja klapy została wykasowana, ale jednocześnie została wywalona druga jej funkcja, czyli zamykanie w momencie gaszenia silnika i czy tą funkcję można przywrócić nie przywracając pierwszej funkcji, czyli przymykanie jej w czasie...
Naprawiaony przyczyn było kilka brudny dolot niesprawny EGR raz działał raz nie, auto wyposażone jest w DPF. który był zatkany wcześniej Kobieta od której kupiłem robiła Autem 2,5 km dziennie a do tego jeszcze Alternator zastały i strasznie ciężko się obracał (*podobno to choroba smarta jeśli stoi nie odpalany) teraz jeszcze czeka mnie wymiana świec...
inny problem nie powodowałby błędu p1187. Chyba że jest problem z niedomykającym się EGR lub niedostatecznym ciśnieniem doładowania. Niebieski dym - niespalone paliwo/
Gratuluję samozaparcia. Daj jeszcze fotki lub opis jak się do tego smoka zabrać. Dodam tylko że nagar tworzy się z oparów olejowych z odmy. Oil catch tank powinien opóźnić zatykanie się dolotu egr i dpf.
Skup się. Zobacz sobie na Wiki z jakimi silnikami ten model występuje i podaj dokładnie. Silników dwulitrowych jest kilka. Pomijając braki informacji o aucie, to szukaj zaworu pod filtrem powietrza, prawa strona silnika. Tu masz A200 CDI z innego forum: http://www.forum-mercedes.com/topic-4722...
Problemem byl zapchany kolektor ssacy,dwa kufle do piwa nagaru.
Niestety. A często sprawdzałem membranę sterującą siłownik, a na klapkę nie zwróciłem uwagi :cry: Na rysunkach nie widaćjak powinna być założona.
Wracam do tematu po dłuższej walce, zakupiłem launcha i dopatrzyłem się nieprawidłowych wartości na czujniku ciśnienia spalin, który jest umiejscowiony między turbo a EGR. Po wymianie jak na razie z autem jest wszystko dobrze.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Błąd 400 nie dotyczy tylko samego EGR!
Przepraszam, dałem przecinek, chodziło mi o to że na początku sprawdzę EGR oraz nastawnik, pozdrawiam
Witam U mnie był ten sam problem w Vivaro 2.0 dci. Przy większym obciążeniu pokazywało usterkę wtrysku i sprawdź układ wydechowy. Nr błędu P2263. Okazało się, że linka z gruszki do klapki EGR jest urwana.
czy turbina pompuje? sprawdź zawór EGR, wygląda na wciąż otwarty. Może też ma coś w rodzaju przepustnicy, sprawdź działanie.
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
W mercedesie W 220 320 CDI zawór EGR jest jak patrzysz na silnik po prawej stronie pod pokrywą z napisem CDI. Do niego przychodzą wężyki podciśnieniowe może masz go zapchanego sadzą.
Problemu trzeba chyba szukać w układzie elektrycznym silnika. Sprawdziłbym najpierw "przepływkę" oraz EGR Będzie trudno bo na 99% nie ma tam przepływomierza
Co sie dzieje z przepływka, cisnienie w kol ssacym, co z egr, czy nie przepuszcza, jakie cisnienie paliwa na postoju?
Sprawdź EGR turbo i np MAF.
egr i silnik wentylatora
Właśnie na czujniku walka rozrządu jest 4.99v A na zaworze EGR dochodzi tylko 3.53v
Gdyby nie przepalał ropy to według mnie fajczył by na czarno. Według mnie wygląda to na źle sterowany zawór EGR. Jest otwarty.Jeśli wyciąłeś FAP można spróbować zaślepić EGR.
może zacina się cięgno? albo EGR brudny.
Ok ksuite ryż z oprogramowaniem odczyta ECU w w211 2,7 CDI 2002r teraz próbuje Robić EGR off, jednak davinci czyta ECU jako edc16c31 co jest błędne, powinno być edc16c2. Nie wiem jak ten problem rozwiązać, może ktoś ma damosa z określeniem EGR i dtc. Chce to zrobić aby być pewnym że ryż działa, i następnie zrobić podobnie ale z fap i EGR ale w Zafirze...
Mam dwie swoje mapki, jedna oryginał i druga z wyłączonym EGR Jest to EDC15c2 W168 170 CDI 90KM. Nie mam w tym doświadczenia i wiedzy, dlatego proszę powiedzcie mi gdzie tu wyłącza się EGR. Porównuję te mapy i nie widzę. Poproszę o jakieś wskazówki.
sprawć czy nie masz gdzieś dziury w układzie doładowania,i napewno egr
EGR do wymiany, a złącze do ABS trzeba obejrzeć.
Może zawór EGR. A jak wygląda intercooler?
Przy 230bar powinien otworzyć wtryskiwacze. A jak z egr? Przepływomierz dobrze pokazuje?
Ja miałem C220 CDi 3 dni szukania a okazało sie że klient jeżdził od nowosci na opale i totalnie zapchał katalizator.Chcieliśmy już dobierac sie do wyjęcia IC (auto muł i zakłócenia w ciśnieniu doładowania)a tu zonk,usterka jak w benzynie.Po usunięciu ;) usterki auto ogień :)) Całe życie się człowiek uczy.....
A bierze ci olej ?
No to wykres z parametrami bieżącymi ciśnienia paliwa, ciśnienia doładowania, napięcia z przepływomierz powietrza i otwarcie EGR. W momencie falowania szukaj anomalii
Ok. dzięki rzeczywiście zgasła sama.
Nie można. Nie w CDI
Witam panowie nie chce zapeszać ale auto jeździ tak jak kolega napisał wymieniłem wcześniej czujnik spalin na egr a teraz nastawniki i auto jeździ bez problemu ,. Mój stary nastawnik niby działa ale po wymianie na inny używany jak ręką odjął pozdrawiam
kupiłeś vito za 5 tys?
Przyczyn może być kilka ale wygląda na to że skończył żywot czujnik temp. silnika, czujnik położenia wałka lub wału które to pod wpływem temp. potrafią objawiać uszkodzenie. Ale to najlepiej stwierdzić po podłączeniu do komputera , jeżeli wywali błąd wtedy w przybliżeniu można interpretować gdzie jest problem. Jednak zacząć trzeba od sprawdzenia szczelności...
Witam; Klasa S; W220 3.2 CDI '00 EDC15C6 Czy to bardzo woła o pomstę?? -EGR OFF -SOI nie ruszone.
yyyyyyy znowu zonka mam ......... miałem 2.2 CDI coupe teraz mam 2.7 sedan i ani w jednym ani w drugim nie miałem czegoś takiego jak przetwornik połączony z kolektorem ssącym który ciśnieniem daje jakikolwiek impuls ... może masz na myśli zawór EGR który jest sterowany podciśnieniem???
Temat błedu 1470 był już na forum - przykładowo tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Błąd 1403 jest z kolei tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Już od dwóch lat się z tym bujasz??? Tu też jak widzę temat dwa lata temu założyłeś: https://www.forumsamochodowe.pl/mercedes... Tu...
Witam. Puscilem nowe kabelki I niestety nic nie pomoglo. Dalej po odpaleniu silownik egr od razu ciagnie w dol I chodzi jak traktor. Nie pozostalo mi nic jak czekac na wtyczke I podlaczyc kompa. Pozdrawiam
Witam Wymieniałem ostatnio w vito CDI 2,2 98r podkladki pod wtryskami. Gdy go testowałem w garażu odpiąłem rurkę podciśnienia od EGR'u żeby mi nie kopcił. Gazowalem go z tak odpiętym EGR. Obrotomierz dochodził tylko do 3 tys na postoju. Po poskładaniu okazało sie ze auto jeździ jakby bez turbo. Nie idzie dojść do 100km/h na 4 biegu. Pytanie : Czy odpięcie...
Otwarty EGR? Szczelność dolotu odłącz przepływomierz powietrza na próbę. Stan jeszcze DPF
Ta rurka to przewód podcisnienia z pompy vacuum do serva. Jak masz go odlaczonego to raz ze nie masz wspomagania hamulca i zawór egr i turbina nie mają sterowania. Stąd też brak mocy.
Witam wszystkich, czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym silnikiem? Od jakiegoś czasu próbuję rozgryźć jego brak mocy. Auto przyjechało z taką usterką z zachodu. Według pomiaru logów podczas jazdy widać, że auto jakby za mało dostawało powietrza... Przebieg auta grubo ponad 300 tys. Turbo założone nowe, egr zaślepiony, dpf wypruty. Dla speców wszystko...
Kolory mi się "średnio" zgadzają interesują mnie elektrozawory EGR i turbo Jak dobrze odczytałem są to elementy y68 i y28 z tym że przy y28 czyli EGR ja mam dwie żyły żółte z jakimś paskiem
Nie o błedy pytam - masa powietrza, test zaworu EGR, ciśnienie wtrysku żądane i bieżące, korekty na wtryskiwaczach...
Okazało się że w baku nieszczelność na zasilaniu (rozpuściło oring), teraz pali na dotyk ale po chwili wchodzi w awaryjny (max 3000 obr.) i wyświetla błąd: 2511-1 Check component Y27/9(Left EGR positioner).Positioner signals fault X.Stored&Current zawór EGR wyczyszczony ?
Proszę przyjrzeć się przewodowi łączącemu filtr paliwa z pompą wstępną,zazwyczaj na wolnych obrotach w a 170 jest to niewidzialne dostają się odrobiny powietrza. Zauważalne jest przy wyższych obrotach pęcherzyki powietrza,auto nawet nie zapowietrza się,ale jest brak paliwa w układzie.Wówczas sonda dokłada dawki paliwa na wtryskiwacze,nie zdążając ją...
Dziękuje za odpowiedź kolego tak mi się wydaje że musze teraz skoncentrować na ciśnieniu paliwa tylko mnie zastanawia dlaczego jest ten kontekst błędu "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin" to wskazuje na EGR ale jest nowy oryginalny, oczywiście filtry też nowe.
Problem rozwiązany. Powodem był czujnik ciśnienia spalin koło EGR - błedne wskazania . Mój diag nie pokazał błędu ale po podłączeniu pod AUTELA pokazało powód. Po wymianie brak błędów i pełna moc
Witam, problem z Mercedesem A klasa 2.0 CDI, podczas jazdy przy zmianie biegu, ujęciu gazu dymi mocno na niebiesko. Uszczelka pod głowicą zmieniona i nic, dpf wyłączony, EGR czyszczony, turbo bez wycieku, olej zmieniony, policja na drodze zatrzymała i mierzyli spaliny wyszło ok, lekko pali równo chodzi, na postoju nie dymi, jakieś pomysły?
hm nie patrzyłem bo nim posprawdzałem te czujniki to trochę się zeszło bo między czasie robiłem milion spraw (jak zawsze) w poniedziałek zobaczę po pracy jak późno nie będzie. Postaram się sprawdzić EGR itp.
Dołożenie katalizatora spowodowało by, że ew. miałby EURO3 (o ile znajdzie sie taki katalizator i samochód ma EGR). Najprostrzy sposób na EURO4 to swap na jakies CDI z DPF i chyba najbardziej realne.
1470 regulacja cisnienia doladowania 1403 recyrkulacja spalin Proponuje przyjrzeć się bliżej zaworowi EGR [ew. czyszczenie zaworu czy kolektora] jak i pod kątem jego sprawności [elektrycznie]
Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc, naprowadzić jak wyłączyć klapy wirowe w sofcie / mapie silnika lub mi je wyłączyć? EGR wyłączony, ale potrzebuje też wyłączyć klapy wirowe (Swirl FLAP VSA) w załączniku oryginalny plik, i zmodyfikowany EGR off. Robione MPPS 13. Mercedes W11 2.7 CDI , 2003r EDC16C2 (EDC16C31?) HW 281011332 SW 1037366547 fabrycznie bez...
Witam mam problem w mojej esce z mocą na rozgrzanym silniku -jak jest zimny czyli około 40 stopni czuć że jakaś moc jest ale jak się rozgrzeje to nie czuję że mam pod maską 250 km. Turbiny pracują jednakowo , przepływki także po spr. na kompie a mocy jak by nie było. Dodano po 3 A czy przyczyną może być nie działająca pompka dodatkowa obiegu wody, lub...
Wymieniłem świece (Beru), wtryski (Bosch), podkładki pod wtryski, pompę ciśnienia, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia nowe, powroty paliwa nowe, filtr Boscha nowy, czujnik położenia wałka, wszystkie filtry, cały układ paliwowy wyczyszczony, akumulator nowy, EGR wyczyszczony i nic, to samo problemy z odpaleniem na zimnym jak i na ciepłym, ciśnienie...
To tam jest w okolicach 1 mechanik, nikt nie będzie zgadywał, może egr,dpf a ty bez diagnostyki i wiedzy i tak nie naprawisz.
Mam problem z mietkiem w202 cdi 220 125km auto wchodzi w tryb awaryjny wyrzuca błąd zaworu egr zawór czysty . Zauważyłem brak jakiejkolwiek reakcji przepustnicy-klapki przy egerze . Na żadnym z wężyków nie ma podciśnienia co kieruje mnie na nieszczelność w układzie ,może ktoś podesłać schemat ? posiadam klapki w dolocie cdi 220 98r
exhaust back pressure sensor is too high Podane jak na tacy. Jakiej pomocy oczekujecie? wymieniłem czujnik na EGR zadnych zmian. A w jakim celu jeżeli można wiedzieć?
Jeszcze jedna rzecz. Znalazłem schemat podciśnień tylko że u mnie w ogóle nie ma przewodu 17. Króciec zaworu jest nie podłączony. Czy to ważne? Gdzie on ma iść? EGR i tak mam zaślepiony. https://obrazki.elektroda.pl/7359809800_...
Nie robiłem bo auto nie jest moje tylko ojca, a on mieszka 50 km ode mnie. Ale już chyba wiem co jest nie tak - odpalalem go z odpieta rurka od sterowania EGR i pewnie złapał błąd i teraz w trybie awaryjnym chodzi - tak mi sie wydaje
okazalo sie ze zawor egr byl zaslepiony zaslepke wywalilem, zawor wyczyscilem ale nadal bez zmian pozatym zawor minimalnie przepuszcza
No właśnie nic tam nie było robione, chip-tunning, dpf-off, egr-off ani adblue-off, nie zakładany był też ogranicznik prędkości a samochód jeździ w spedycji.
witam sprawa dotyczy mb ml w163 2.7 cdi 2001R ml ma dosc dziwna przypadłośc a mianowicie gdy rusze spokojnie i delikatnie jade to po docisnieciu mu pozniej czuc ze go trzyma (tak jakby nie dzialalo turbo) , jesli zgasze go i odrazu daje mu ostro to gniecie w fotel jak trzeba i slychac swist. wczesniej byl pod kompem i wyszedl tylko blad egr, wykonałem...
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
Znajomy miał podobny problem w Opel Zafira TD i też miał identyczny objaw. Samochód jak sie zagrzał dochodził do 3000 obr/min i koniec a jeździło sie jakby miał 30 KM zamiast tam 95 Jak sie zgasiło silnik i odpaliło to znowu było dobrze ale tylko na pare minut i znowu to samo Przyczyną najpierw był czujnik EGR (elektrozawór chyba do opróżniania spalin)...
P2025 - Evaporative Emissions (EVAP) Fuel Vapor Temperature Sensor Performance P2067 - Fuel Level Sensor "B" Circuit Low P2068 - Fuel Level Sensor "B" Circuit High P2359 - Boost pressure control maximum exceeded Posprawdzaj wszystkie podciśnienia (szczelność), filtr powietrza i EGR (to odnośnie błędu P2359), reszty tłumaczyć chyba nie trzeba ;)
Potrzebna diagnostyka.Jak zadajesz takie pytania to jedno jest pewne,nie naprawisz tego.A przyczyny to mogą być różne MAF,EGR,wtryski,turbo, itp itd.Na początek to podłącz kompa i może coś sie dowiesz.Może,tylko co dalej?
Witajcie, Trafiło do mnie Vito z 99 roku po nieukończonej naprawie turbosprężarki,niestety ma porozłączane podciśnienia czy posiada ktoś schemat lub dokumentację zdjęciową w jaki sposób powinny być one podłączone? ile powinno być pompek podciśnieniowych pod podszybiem jedna czy dwie? Auto pracuje w trybie awaryjnym,a błąd który ukazuje to 1403 Bład...
Witam wszystkich. Mercedes-Benz B W245 2005 rok 2.0 Cdi 140 KM automat CVT . PROBLEM mam taki że jak ruszam to strasznie zamula ,dopiero po jakiś 3 sec zwiększają się obroty silnika i zaczyna przyspieszać. Jest to bardzo niebezpieczne przy włączeniu się do ruchu . Proszę o poradę, czy miał już ktoś taki przypadek. Żadne kontrolka błędu nie świeci. Olej...
No coś mi się wydaje że to tak jest bo do 3000 obr. jest w miare ok , multimetrem mam 12 V na tym przekładniku i na tym od egr też , sztanga turbo po odpaleniu idzie w stronę silnika , sprawdzę jeszcze żarówką . Wszystko niby jest ok a powera nie ma , zawzięta bestia
To chińskie Delphi to może coś ogólnikowo sprawdzić o ile da radę.Merc ma to do siebie że żeby głębiej sięgnąć w diagnostykę to musi być SD. Odnośnie EGR to do merca nie widziałem w ofertach specjalnych zaślepek tego zaworu. Podobno zaślepienie daje trochę mocy kosztem gorszych spalin..Ja miałem tylko benzyny.
Ok dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Dodano po 5 Przepraszam,że znowu zawracam głowe. Mam pytanie ,czy jest możliwe,aby w nim nie było przepływomierza?bo na tej rurze co idzie do filtra powietrza,ona jest poprostu jednolita. Oczy mogę zaślepić egr? I mam taka myśl,czy do wymiany nie będzie też czasem ten czujnik prędkości? Bo co prawda licznik jest do...
napewno posiada ponieważ 313 były produkowane od 2000r. z silnikiem 2,2CDI 127km. Zwracam honor, wszystkie Cdi posiadały EGR, ale objawem jego zepsucia jest niska moc, i nie wkręcanie się na maksymalne obroty (3.5 tyś obrotów, a powinno być +/- 4 tyś), awaria waku pompy objawiała by się też słabym wspomaganiem hamulców, niemożnością włączenia zamkniętego...
Dzięki kolego. Zmierzyłem ciśnienie przed filtrem a potem za filtrem i wynosi ponad 4 bary. Może ktoś wie jak w mercedesie powinien się zachowywać zawór EGR? dla mnie wartości są raczej dziwne bo przed zapaleniem silnika pokazuje 5% a zaraz po zapaleniu na wolnych obrotach już 95%? kiedy dodam gazu to skoczy na chwilę na 60% potem znowu raptem 5% i...
Komunikat jest mniej wiecej taki: masa powietrza zbyt duża. Wielokrotnie zmieniałem przepływomierz, zawory turbiny, czujniki ciśnienia na kolektorze wydechowym. Jeśli zmieniam biegi, i za każdym razem wysprzęglam samochód (np.dojeżdżając do świateł), jest ok, natomiast jeżeli kilkukrotnie "puszcze" samochód na biegu-łapie błąd. Regenerowałem egr, wypalałem...
Dzięki, zmylił mnie bezpiecznik i sam miernik którym go wcześniej badałem ;/ pod maską 7.5A, ale i tak nie wiem dlaczego się przepalił, przy okazji wyczyściłem EGR i wszystkie czujniki, oraz wymieniłem pęknięty wężyk od powrotu paliwa gdzie lekko kapała ropa, czasami dobrze zajrzeć do silnika :)
Witam kupilem Mercedesa w211 2.2cdi z bardzo malym przebiegiem z pelna dokumentacja serwisowa ogolnie autko bardzo zadbane ale mam problem. Samochod wogole nie ma mocy i bardzo duzo pali byl podlaczony pod sd ale pokazalo ze jest cos z cisnieniem gdzie wszystko bylo sprawdzone i jest wporzadku. Jest nowy egr,alternator,turbina sprawna przewody tez ECU...
Opisywane objawy mogą dotyczyć co najmniej pięciu tematów. Bez podłączenia SD i oglądnięcia co się dzieje trudno wyrokować. Z rzeczy mało inwazyjnych i prostych do wyeliminowania możesz przeczyścić wężyk podciśnienia zaworu EGR. Zawór ten o ile dobrze pamiętam jest po prawej stronie silnika (stojąc od przodu, czyli po lewej stronie samochodu ;) ) pod...
Cześć.Cześć wszystkim. Piszę na forum bo mam problem z autem, z którym mechanicy nie są w stanie sobie poradzić. Auto to mercedes Viano 3.0 cdi w639 z 2011 roku. Sytuacja jest następująca. 2 miesiące temu auto przestało odpalać. Diagnoza to uszkodzony EGR. Egra nie dało się kupić. Fizycznie nie był dostępny ten model nigdzie. Został więc podobno fachowo...
Witam! Mam problem z Mercedesem Vito 112 cDI. Wyskakuje komunikat przeładowania turbiny. Turbina jest po regeneracji, zawór załączania turbiny na wózku wymieniony na nowy - serwisowy, czujnik ciśnienia doładowania podkładałem też nowy z firmy Epps, przewody podciśnieniowe sprawdzone, a nawet wyeliminowałem EGR, czyli przewody podciśnieniowe służą w...
Witam nie wiem czy ktos juz pisał ale ja bym tez sugierował wymiane przepływomierza i przeczyszczenie zaworó EGR a ja mam taki problem jest to Mercedes w220 3200CDI przed lifftem i przy mocniejszym wdepnieciu na "gaz" samochód strasznie dymi poprostu jest czarno co dziwne nie braknie mu mocy ani nie pali wiecej zachowuje sie normlanie ale to dymeinie...
Witam byłem po turbinę i na miejscu właściciel firmy sprawdził turbo mówi że z turbiną wszystko ok takie objawy daje uszkodzony czujnik spalin przy EGR zamówiłem czujnik i będę testować powiedział też że trzeba sprawdzić kolektory wydechowe , uszczelka przy turbinie i plastik łączący turbo z filtrami czy są szczelne dam znać co się dzieje pozdrawiam
Wygląda mi to na skrzynie i ilość oleju w niej, albo defekt sprzęgła hydrokinetycznego. Coś hamuje silnik jak olej jest gęsty (zimny), dodatkowo fakt ten potwierdza gasniecie przy hamowaniu- dodatkowo oprócz skrzyni i oleju w niej, silnik jest hamowany przez koła, ktore hamują skrzynie i pogłębiają efekt. Jaką masz tam skrzynie? Jak spadają obroty to...
Witam!Tak jak w tytule wkręca się tylko do 3000tyś obrotów.Byłem zdjagnozować auto i jedyne co pokazał KTS to jak dobrze pamiętam: błąd klapy zasysanego powietrza.Problem jest taki że auto było po stłuczce i kolektor ssący jest założony bez tej klapy(nie mogłem nigdzie dostać z klapą).Czy może to być przyczyną oraz jak ewentualnie to ominąć aby auto...
Witam Mam identyczny problem z 400 cdi. U mnie jest dokładnie to samo. Utrata mocy, dzwonienie silnika przy obciązeniu. EGR wymieniony na nowy. Jeśli jest to możliwe prosze o info co było przyczyną - czy były to przepływomierze? Aktualnie zastanawiam się czy je kupić. Nie jestem przekonany że po wymianie problem zginie. U mnie po zamianie przepływomierzy...
Witam jestem początkujący na tym Forum. Mam problem z mercedesem w 202 2000r C 220 CDI. Gdy zatrzymuje się na światłach a silnik chodzi na małych obrotach po chwili przechodzi w stan awaryjny. Przejawia się to rozłączeniem turbiny i otwarciem zaworu EGR na stałe. Po zgaszeniu silnika i ponownym jego odpaleniu problem znika i silnik dysponuje całą mocą....
samsung ic901 24c256 pralka ariston zasilanie czujnik deszczu skoda
vivaro android regenerator impulsów
JVC RC-EZ35S 17W - brak przestrajania, niedziałający FM Mode Naprawa Hitex HT-8000 - Filmy Instruktażowe na YouTube