Nowe Tylko aso
Urwana rurka egr-u. Do wymiany ,inaczej mocy nie będzie bo luft ucieka bokiem :) .
Przepalona rurka EGR do chodniczki EGR albo sama chodniczka . Szukaj od dołu na tylnej części silnika okopconych / czarnych miejsc . Albo zapchany FAP i wyciska spaliny bokami .
Witam mam pytanie chciałbym zaslepic EGR wymienić na flansza jak to zrobić ? Poszukaj na allegro gotowe zaślepki pod rurkę EGR, odkręcasz rurkę od EGR podkładasz zaślepkę zakręcasz z powrotem rurkę i gotowe
Co do EGR-u to do rurki powinien być tylko podpięty kawałek wężyka z filterkiem na końcu.
Przepustnicę wyczyściłem spróbuję rozebrać EGR oraz rurkę która do niego dochodzi i też to wyczyszcze tylko zastanawia mnie dlaczego nie mam podciśnienia wiadomo że EGR nie musi załączyć się od razu po odpaleniu silnika ale po chwili lub przy delikatnym stuknięciu w pedał gazu a tutaj nic zero zastanawiam się czy może coś jest nie tak z tym zaworem...
A do EGR czasem na dwie śrubki ta rurka nie jest przykręcana?
Powodzenia, uważaj żeby nie uszkodzić połączenia EGR z kolektorem dolotowym, trzeba bardzo uważać z tą obejmą, żeby nie zgnieść aluminiowej rurki. Swoją drogą wyjęcie EGR w tym silniku, to nie jest takie hop. Masz tam chłodnice spalin z obiegiem płynu.
Sama benzyna. Dziś przeczyściłem EGR. W rurce, która idzie w okolice przepustnice było nagromadzone dużo brudno. Dziś przeczyściłem i zobaczę czy coś pomogło. Edit. Nic to niestety nie pomogło. W dalszym ciągu samochód. Osiąga maksymalnie 90km/h. Jeszcze sprawdzę ten przepływomierz.
Wymieniłem tak turbosprężarkę, 2 tygodnie wszystko ok, po 2 tygodniach dzisiaj wraca ten sam błąd.... wymienię rurki, ale nie wiem które rurki, rurkę turbo kiedy jest czujnik turbo, czy rurkę za EGR. Czy ktoś może mi pomóc, którą rurkę mogę zmienić?
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Dobra, zaślepiony EGR, ta krótka rurka łącząca EGR z kolektorem była cała w nagarze, prześwit ok. 50%. Wykres lambdy bardzo się poprawił, natomiast ciągle nie jest idealny. Ze skaczącego 2.0 aktualnie jest stabilne 1.5, ale będę jeszcze szukał nieszczelności w dolocie. Zawór też okazał się trafiony, po jego wymianie zniknęły sporadyczne szarpnięcia...
Dzień dobry Mam problem z Renault Master 4 2.3dci 2020 r. Na desce rozdzielczej pojawia się komunikat "SPRAWDŹ UKŁAD WYDECHOWY", zapala się kluczyk i Check. W sterowniku błędy 0400FS ( lub P0401) i 102494. Auto jeździ normalnie, po wykasowaniu błędów można przejechać 1000 km i nic nie wyskakuje. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu oraz przejechaniu...
Witam Dodge caliber - 2.0 crd to to samo co 2.0 tdi w vw Brak mocy do 3000 obrotów, jedzie jak bez turbo. Przepływka wymieniona poprzednia martwa. Jest lepiej ale to nie to. Wąż dochodzący do kolektora twardnieje, błędów brak - był egr, skasowałem umyłem egr i wraca - po odłączeniu egr rurki - czyli zamknięcie egr mocy nadal mało, innych błędów brak....
może ktoś się spotkał z takim problemem i coś potrafi podpowiedzieć ? Wiele razy, nieszczelność pomiędzy wydechem a turbosprężarką, pęknięta rurka od EGR-a, wydmuchana uszczelka z pod rurki egr. Szukaj okopcenia.
Ale egr jest podciśnieniowy. Rurka wchodząca z tyłu w kolektor ssący.
Witam, Peugeot Partner 2.0 HDI RHY 90 KM Czy wystarczy w tych miejscach zaślepka do EGR? I czy trzeba go wyprogramować? Ja zamiast tej chłodnicy egr mam wstawioną rurkę metalową https://obrazki.elektroda.pl/9811333300_...
Z opisu wynika, że mamy taki sam egr, rurka o której mówisz to ta nr 4? Metalowa co wchodzi w kolektor ssący od egra? Jeżeli tak to czyścilem ja i niestety nie pomogło. https://obrazki.elektroda.pl/7458206600_...
czujnik wału korbowego wymieniony na nowy, egr wyczyszczony, rurka do przepustnicy i przepustnica też czyszczona, wszystko zaadoptowane i nic.
Witam Z tyłu głowicy obok zaworu egr wychodzi rurka połaczączona gumowym kolanem z rurka idąca po silnik wie ktos co to jest ? do czego to jest?
Wymieniłem...... I poco ?? Żaden z tych błędów nie wskazuje na elementy, które wymieniłeś. Jak byk masz non stop problem z egr-em więc sprawdź zawór i rurki od niego, sondę zostaw na deser póki nie ogarniesz egr-a. Dodano po 1 Ew. zrób flesh-a ECU na wyższy soft, często pomaga.
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
W tym silniku nie da się od tak po prostu domową metodą wyłączyć/zaślepić EGR bo będą DTC.
Z tyłu za kolektorem jest egr, jedna rurka przychodzi do niego z dołu a druga za egr idzie do kolektora ssącego.
Na turbinie przejechane jest 3 tys km . Możliwe ze dpf jest zapchany chociaż pisze ze ma 36 gr sadzy . Poskładałem bez rurki EGR odpala na postoju kreci się do 2,5 tys obrotów . Jutro w wytnę zaślepkę do rurki egr i zobaczę jak pójdzie . EGR był wsadzony tańszy zamiennik być może sie nie zamyka lub dpf jest zapchany .
Chłodnica spalin od EGR nie puszcza wody do wydechu ? Odłącz węże od niej i połącz rurką jak masz wyłączony EGR
Przydałoby się podmienić przepływomierz do testu, bo na razie dawka paliwa jest mocno obcięta. Jeszcze przychodzi mi na myśl EGR. Czasem jego nieszczelność powoduje, że spaliny wracają i nie ma miejsca na świeże powietrze. Wtedy właśnie jest efekt, że ciśnienie jest, a przepływu nie ma. W tym silniku możesz zaślepić EGR (na rurce, podkładka z blachy).
Witam, to znowu ja. Nie wiem, jak to się stało, ale gdzieś czytałem. Żeby samochodowi dodać mocy, trzeba zaślepić EGR. Tak zrobiłem - odkręciłem rurkę, co idzie z EGR do kolektora i dorobiłem blaszkę. Może ktoś mi wytłumaczy, jak to się stało, że auto jak ręką odjął przestało kopcić.
Musisz wykombinować zaślepkę i wsadzić ją gdziekolwiek na drodze EGR za rurką, przed rurką, przed zaworem za zaworem...
Podsumowując: 1. Pompa paliwa zdemontowana i wyczyszczona, nie miała wpływu na brak mocy, po prostu zbieg okoliczności. Można to zrobić samodzielnie, nic trudnego. 2. Turbina oddana na gwarancji po regeneracji, zdemontowana, wyczyszczona i od nowa wyregulowana. Dodatkowo znaleziona nieszczelność w rurce wychodzącej z turbiny do egr. Rurka wymieniona...
W takim wypadku nieszczelny EGR lub któraś rurka obok...
Dokładnie to chodzi mi o cztery metalowe rurki dochodzące do silnika (na pierwszy rzut oka wyglądają jak wtryskiwacze). Czy w tych rurkach przechodzą spaliny?? Idą do takiej puszki a z tamtąd wężykiem gumowym do jakiegoś zaworka a z tego zaworka chyba do kolektora ssącego. Wygląda to na zawór recyrkulacji spalin. Czy to jest rzeczywiście to??
Ja mam tyle na swoim i wtryski są jeszcze spoko może dawno ci się dpf nie wypalał bo jak jest zimno to nie łapał temperatyry.Na próbę odkręć rurkę dochodzącą do egr-a i spróbuj odpalić i będziesz miał wszystko jasne.To jest tylko dwie sruby.Trzeba uważać na uszczelkę żeby nie spadła na osłonę bo ciężko ją wyjąć.
To dobrze, teraz zajrzyj tam gdzie napisałem. Rurka do zaworka wchodzi w górny kruciec. Tą rurkę wyciągnąłeś, czy tak już sobie leżała ? Połowa daewoo jeździ z odłączonym zaworem EGR, a jedyny błąd który może pokazać się od EGR powstaje przy odłączeniu elektrozaworka sterującego egieerem. Samoodłączenie wtyczki wydaje mi się wątpliwe. Check się zaświecił...
Może być problem z turbo, wyciek próżniowe, N75, przepływomierz Uszkodzony zawór turbiny Uszkodzony zawór EGR Uszkodzona rurka intercolera wszystko musi być sprawdzone...
Do sprawdzenia wszystkie przewody gumowe, i rurka od egr, jak będzie pęknięta tez będzie syczeć i tracić moc.
Problem rozwiązany przyczyną wysokiej temperatury w kolektorze wydechowym była nieszczelność między głowicą a zaworem recyrkulacji=EGR= pęknięta rurka po wymianie rurki jest wszystko ok.
Przejrzyj wiązkę od cewki od spodu przypiekała się do rurek egr.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
A może gdzieś pęknięta rurka łącząca EGR z wydechem?
Przyczyna byla w rurce przewodu EGR nie była dokręcona i wydmuchało uszczelkę. dzieki za pomoc
Wczoraj jeszcze czyściłem egr i rurkę do przepustnicy. Rurka zatkana była całkowicie. wyczyściłem przepustnice i tą rurkę, zaadoptowałem jedno i drugie i dalej to samo. Po przejechaniu może 20 km na rozgrzanym silniku tak dosyć dynamicznie i wyrzuceniu na tzw. luz zgasł oczywiście i zapalić nie chciał, ale kręcąc rozrusznikiem sprawdziliśmy iskrę na...
metalowa rurka od egr pod kolektorem dziurawa
Z tyłu silnika za rurką EGR jest wtyczka łącząca instalację z wiązką świec. Ja sprawdzałem podając plusa kolejno na każdy pin.
EGR sprawny i umyty Odkręć tą rurkę od egr i spróbuj odpalić.
Usterka przepływu EGR może być spowodowana zatkaniem zaworu EGR lub rury EGR. Przed wymianą jakichkolwiek części powinno się oczyścić zawór, rurkę i kanały EGR.
Wrzuć jakieś zdjęcia bo nie bardzo rozumiem co zrobiłeś. Klapa gasząca jest wewnątrz egr, co tam można zaślepic zwłaszcza "u dołu" silnika? Zaślepia się co najwyżej dopływ spalin do egr choć samo zdjęcie rurki podciśnienia "zaślepia" egr o ile jest szczelny.
Po kolei czyszcząc mechanik zaczynając od egru po kolei do chłodniczki egr natrafił na zaślepioną rurkę na wlocie i wylocie z chłodnicy egr. A przyczyną zaślepienia było wyrobienie się ośki klapki w chłodnicy egr gdzie powstawał luz na którym powstaje świst i wylot spalin. Zamontowana nowa i bryka jak trzeba.
hej, skrecilem wszystko i dziala, nic nie przaladowuje na 2200mbar ladnie zbija cisnienie, czyli jest git. ale cos musialem za slabo skrecic i gdzies mam nieszczelnosc, objawia sie to charakterystycznymi strzalami pod maska, rzeklbym - twarde puszczanie bakow ;) pytanie - na ktorym laczeniu? 1. kolektor ssacy - blok (moglem upalic uszczelke) 2. turbina...
Szukam momentów dokręcenia śrub zaworu EGR oraz śrub rurki mocowanej do kolektora ssącego i chłodnicy spalin do forda fiesty 1.4 TDCI 2009 r. Dodano po 10 po zdjęciu obudowy filtra powietrza zauważyłem zapocenie takie jak na zdjęciach na łączeniu rurki idącej do kolektora z chłodnicą spalin. Czy takie coś to coś poważnego czy lepiej tego nie ruszać...
raczej tak - temu sie zawsze nowe uszczelki wkłada i dokładnie sprawdza te rurki od egr czy nie są popękane .
wydaje się szczelne To są słowa kluczowe. Trzeba być tego pewnym. Z tylu silnika jest rurka od egr. Tam często jest nieszczelność.
Co może być przyczyną tego świstu? Sprawdź połączenie kolektora wydechowego z zaworem EGR. Może pękła rurka?
No wlasnie, do czego jest rurka na ktorej jest podcisnienie?
Dzięki wielkie kolektor zawalony i ta rurka od egr miała sciety oring i był przedmuch ciągnął lewe powietrze
witam Kupiłem ostatnio Audi A6 C5 Allroad 180km z uwaloną turbiną. Kupiłem więc nowy korpus. Po złożeniu i testach okazało się że auto nie ma mocy i uzyskuje obroty maksymalnie do 2500. Dodatkowo kopciło więc wyczyściłem intercooler, odmę i EGR. Niestety rurka od EGR-u do kolektora ssącego jest pęknięta, więc chwilowo rurka została zaślepiona za EGR-em...
Spaliny albo pod wtryskiwaczem się wydobywają, albo rurką EGR, albo turbiną. A wyciek pewnie uszczelką miski.
Odpisywalem na twój błąd elektryczny - zmieniający się sygnał - dolna turbina faktycznie może być problemem z brakiem mocy, Ale ona nigdy u mnie nie powodowała takiego błędu,, co nie zmienia faktu ze zdarzają się odstępstwa- gdy jest uszkodzona mala turbona nie ma nawet zoltego dymku pod obrotomierzem, dość często można to poznać po jeździe próbnej...
Witam, z przodu silnika na rurce od egr jest przykręcony czujnik ciśnienia, trzeba odkręcić ten czujnik i sprawdzić, czy nie są zapchane obydwa otwory doprowadzające ciśnienie do niego, najczęściej zachodzą sadzą
Jedynie jeszcze może być chlodnica EGR. Można ją obejść na chwilę kawalkiem rurki. Ale raczej obajwy typowe dla UPG.
no tak, to jest chłodnica egr, czyli przez te rurki przepływa płyn chłodniczy tak??
Wężyk od przodu przetwornika (bliżej wtyczki) idzie do zwężki na rurce EGR od strony zaworu, ten drugi do drugiego króćca od strony kolektora wydechowego
A gdzie mierzyłeś podciśnienie ? Jeśli na rurkach sterowania EGR to może pompa podciśnienia szwankuje albo masz gdzieś nieszczelność w obwodzie podciśnienia. A jak wspomaganie hamulców?
Czyli rozumiem że problemem jest nie oryginalny filtr. Mój kopci tylko na postoju po odpaleniu więc najprawdopodobniej do wymiany są uszczelniacze zaworowe. Ale wymieniłem również kolektor wydechowy i rurkę EGR bo były pęknięte. Zostało by założyć oryginalny filtr albo spróbować BM-Catalyst. Ale dziwne jest to że mój podnosi obroty na zimnym silniku...
Witam, lala miała wyciek oleju na egr, pociło się na rurze nad egr, jak i z rurki smarowania turbo, egr uszczelnione rura nad tez, rurka od smarowania odkręcona i przykręcona na nowo, auto chodziło pol dnia zero wycieku później kilka km jazdy normalne ładnie chodziło, po kilku dniach i jeździe około 50 km wbiła się na obroty i zassała olej, w czym możne...
Odłącz tą plastikową rurkę od pokrywy zaworów i zobacz czy dmucha z jej króćca
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Witam, wpis trochę leciwy, ale może zagląda Pan na elektrodę i coś mi podpowie, napisał Pan, że naprawa polegała na wymianie metalowych rur łączących zawór EGR z kolektorem dolotowym, w moim silniku AHW jedna metalowa rura łączy zawór EGR z kolektorem dolotowym pod przepustnicą, natomiast druga rurka jest chyba gumowa i z zaworu EGR prowadzi w inne...
Otóż turbo stanęło kółkiem i nie przepuszczało wystarczająco dużo spalin żeby odpalić, zachowywało się jakby blokował go IMO kapłem się bo odkręciłem rurkę od egr jeszcze i wtedy odpalił mając jakieś ujście. Spalin nie było zbytnio widać w dolocie żeby je wyrzucało na zewnątrz
zawalone rurki od EGR Drożne są.
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Na szybko został wyczyszczony kolektor dolotowy wraz z rurką odchodząca do EGR oraz przepustnica która była zalepiona olejem. Po tym zabiegu auto odżyło. Zupełnie inna jazda i odpalanie.
kłopot z iskrą chyba się wyjaśnił,po usztywnieniu kostki połączeniowej na cewce iskra jest OK jednak gdy kostka jest luźna iskra ginie, prawdopodobnie słabe połączenie styków w cewce natomiast zawór EGR po uruchomieniu silnika dostaje + a nie dostaje -,skąd może brać minusa,diagnoza kompem wadliwe działanie liniowego systemu EGR-nieobecny.zdięcie rurki...
Użytkownik napisał: Problem rozwiązany przyczyną była pęknięta rurka odprowadzająca spaliny od chłodniczki egr ale także taka przyczyną moze być uszczelka kolektora lob pęknięty kolektor
wystarczy że odepnie się kabelek, rurka od EGR-u i już pokaże program jego uszkodzenie. W passacie masowo przecierają się gumowe przewody o obudowę silnika i wyrzuca błąd. apropo, próbowałeś go zaślepić i się przejechać?
Co do wcześniejszych, niektórych durnych odpowiedzi. - mam za sobą 1 700 tyś km doświadczenia kierowcy. Jazda z 1800obr to opis poglądowy by naświetlić problem, podobnie egr. Wszystkie rurki odmy całkowicie czyste. Diagnoza ostateczna, padła turbina. Była po regeneracji. Przejechała 110 tyś km. Pozdrawiam i proszę o sensowne wypowiedzi które pomogą...
Odpowietrzenie skrzyni jest pod kolektorem ssącym. weź latarkę i przyświeć w plastikowego "barana" . Te rurki parcieją i zasysają się. Nowe chyba koło 140 zeta kosztują.
Dziś postanowiłem sam sprawdzić to zatkanie EGR. po włożeniu blaszki na łączenie rurki egr i kolektora dolotowego auto normalnie się wkręcało na obroty. Zauważyłem też że ciśnienie w dolocie jest tylko na niskich obrotach a na wyższych już normalnie "zaciąga" powietrze. Auto gwizdało i okazało się że powietrze gdzieś pod tą blaszką ucieka. Poprawiłem...
Hmmm, klejem do szyb? Skoro była mowa o EGR, to czy tamtędy nie leci przypadkiem za ciepłe powietrze jak na klej do szyb? Dodano po 36 Znalazłem filmik z odkręconym kolektorem. Rurka od EGR wchodzi w centralną część. https://obrazki.elektroda.pl/6824033000_...
Cześć, Piszę po dłuższej przerwie ale nadal mam ten sam problem. Auto szarpie w przedziale 1800-2100 obrotów, dodatkowo nie chce odpalić od pierwszego strzału tylko od drugiego. Dodatkowo wymieniłem sondę lambdę (tą przed kolektorem). Mimo wszystkiego po 25 km wyskakuje mi błąd check engine. Po sprawdzeniu komputerkiem pokazują się 2 błędy : P0403 -...
Kolego zaslep EGR i bedziesz mial po klopocie, wsadz blaszke na laczeniu rurki ze spalinami i zaworem EGR
Zawór od EGR i sterowania turbo zapewne. Rurka od pompy vac ma byc podpięta w IN, a z out ma wychodzić sterowanie
Nie wiem po jakiego grzyba wszystko to powymieniane na pałę? Mnie to wygląda na lewiznę. Sprawdź serwo , rurkę od EGR i evap czy tam nie ciągnie. Bo było coś wspomniane o wypadaniu zapłonu. Pokaż też wartości MAP na włączonym zapłonie i wolnych ,no i właśnie te korekty.
Sprawdz szczelność zaworu EGR,i kolanek gumowych na rurkach podciśnieniowych
Witaj, Mam ten sam problem z błędem 194, u mnie ten problem pojawił się po zaślepieniu EGR, wcześniej został wyprogramowany z ECU i zrobiony chip na zwiększenie mocy, ale nie był zaślepiony i wszystko było ok. Z racji, że do EGR ciężki dostęp i ściągałem skrzynię do wymiany sprzęgła i od razu go zaślepiłem, po czym zaczęły się problemy z mocą. Dodam,...
Wiesz jak działa EGR? Na jałowym biegu i w czasie normalnej jazdy podaje spaliny do komory spalania (zawór otwarty). W momencie dużego obciążenia silnika zamyka zawór i silnik ciągnie tylko świeże powietrze. Skoro silnik ciągnie świeże powietrze to całość przelatuje przez przepływomierz. Jeżeli otworzył się zawór EGR to do komory spalania dostaje się...
Dopiero teraz jak w Niedzielę wymieniłem rurkę EGR bo okazało się że od strony silnika była pęknięta i za cholere nie miał siły, tak jak widać na zdjęciach https://obrazki.elektroda.pl/9949313000_... https://obrazki.elektroda.pl/1419530400_... https://obrazki.elektroda.pl/9170084200_...
rurka podcisnienia ktora steruje zaworem EGR. caly splot tych rurek znajduje sie w poblizu reflektora po stronie pasazera. bo calego mechanizmu EGR jeszcze nie ruszalem, ale mysle ze wkrotce sie tym zajme :) . wystepuje jeszcze jedem problem odnosnie zapalania na zimnym silniku dzieje sie cos takiego, ze gdy uruchamiam silnik to po chwili zgasnie. zeby...
W tych fordach przeważnie padają silniczki krokowe,. Jak może tam paść co tego nie ma? Tam tez leca potencjometry, gnije wiązka na gławicy, pękał trójnik na rurce EGR
Witam, od jakiegos czasu wywala mi jakze znany kazdemu posiadaczowi 9n i nie tylko blad : Egr System: Excessive Flow. Za duzy przeplyw. Moje pytanie to. 1.Czy jak zaslepie go to czy bedzie dalej wyskakiwal blad? 2.W ktorym miejscu zaslepia sie egr? Przy silniku? Miedzy mocowaniem egr a zaworem egr czy miedzy zaworem egr a rurką. Moje objawy to: Zawsze...
No tak, zapomniałem że wlot powrotu z EGR jest już za przepływomierzem. Rurka dalej idzie tu: https://obrazki.elektroda.pl/6067501700_... Ale niestety nie mam pojęcia co to za elementy. Próbowałem szukać po katalogach (7zap) ale niestety bez rezultatów. Element z którego to się zsunęło wygląda jak zawór zwrotny podciśnienia, ale do...
witaj .. dziękuje za odpowiedz zawór egr czyściłem i jeszcze jedna mam zasepleniona rurkę dochodząca do egr założona zaślepka czy to ma jakieś znacznie i czy przez to te błędy wychodzą ?> a co radzisz kolego na temat tego błedu ze wiecami żarowymi jak mogę go usunąć?
Wiem stary temat Ja kolego zaslepiłem egr, wyciałem wszystkie rurki, zaspawałem wszystkie 4 otwory w kolektorze wydechowym i zostawiłem tylko podpiety map sensor ten ze zdjecia zeby go komputer "widział" i jest wszystko OK nic sie nie dzieje i nie mam problemu z zacinajacym sie EGR-em
Wtryski nie leją , przepływomierz czysty , turbina nie ma problemu z doładowaniem , egr pracuje poprawnie. Oprogramowanie nie jest zmieniane (chiptuning , egr off )? Jak czujniki i rurki ok i się zapycha to z czegoś się robi sadza albo paliwo , albo olej z powietrza sadza się nie zrobi ...
Ten bezpiecznik poprzez przekaźnik ,,engine control,, zasila wszystkie newralgiczne elementy osprzętu silnika i sam sterownik, zasilanie z niego leci na przepływkę, zawór podciśnienia EGR, zawór turbo, sterowanie modułu świec. Trzeba sprawdzić po kolei zasilanie tych podzespołów aż znajdzie się przetarty przewód bo bezpiecznik pali się najczęściej z...
Po wymianie świec minimalnie lepiej chodzi mniej szarpie przy 40 w korku to musiałem na luz dawać tak nim szarpało teraz raz na kilometr może szarpnie także poprawa lekka jest z mniej jeszcze się przyjże zaworowi EGR to jego 3 zawór EGR 1 VW AG sypał błędy 2 SKV pochodzil nieco ponad rok i silnik gasł i falowanie obrotów było oddałem go na reklamacje...
Ok mam od kilku godzin odłączony akumulator i potem go podłącze i odpale samochód tylko na benzynie się przejadę. Druga sonda lambda za katalizatorem może mieć coś wspólnego ? Czy nie ? Wymieniłem EGR i ta Rurka metalowa ktoś grzebał tam i wszystko na silikon sklejił i mocowanie koło przepustnicy trzyma tylko 1 śruba zamiast 2 gwint jest uszkodzony...
Lewe powietrze :) . pierwsze co to zaslepic zawor egr lub szukac uszkodzonych rurek powietrza ( sporo ich tam nie ma ).
EGR-y były używane ale orginalne zakładane adaptacji jako takiej nie robiłem bo mam program Delphi tam nie widziałem takiej opcji EGR jest zaślepiony na tej cienkiej rurce zamyka się na 100% Czy brak mocy jest przez EGR tego nie wiem właśnie szukam co jest tego przyczyną Świece raczej grzeją bo auto ładnie pali nawet przy minusach
Nie można go zaślepić-masz na nim pomiar zakresu otwarcia. Nie wszystkie tdci mają EGR z czujnikiem położenia - niektóre 2,0 tdci od 2000 do 20006 nie ma takiego czujnika. Natomiast wszystkie tddi mają taki czujnik. Czyli ten mały króciec, który idzie do zaworka sterującego zaślepić, tak? Od elektrozaworu sterującego EGR-em idzie rurka gumowa i nasadzona...
rurka venturiego rurka ekspresu rurka wspomagania
ustawic dekoder polsatu numer karty sieciowej brzydki zapach
piekarnik samsung autocom orginalnu
DS3231, PCF2129AT, RTC Real-Time Clock Accuracy, Crystal, TCXO, MEMS, Tamper Detection Windows XP Simulator: Reborn XP, Pranx, VirtualBox VM, Security Tips