(at)ElektrodaBot Czy wyżej wymienionym testerem do ciężarowych można coś zdziałać? Dokładnie chodzi mi o taki tester Launch X431 HD 3.0 DIAGNOSTYCZNY CIĘŻAROWE MASZYNY.
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Również dołączam się do prośby.
ADD HTR RLY1 OFF przekażnik dodatkowego ogrzewania lub podgrzewania ATM PRS SENS czujnik ciśnienia atmosferycznego THRT VAl SOl nastawnik przepustnicy T/C Sol DUTY Kontrola trakcji - nastawnik FURL PRS ODR wygląda na regulację paliwa tzn. ciśnienia lub dawki/przepływu IG-SW ON zapłon w pozycji ON EGR VAL DUTY tutaj chodzi chyba o wartość wymaganą Jeżeli...
No to pozostało Ci jedynie obrobić sterownik ,żeby nie zgłaszał błędu. Mokra , lepka sadza w kolektorze świadczy o zużyciu silnika. Sadza z wydechu łączy się z olejem z odmy i turbiny. Każdy silnik diesla z egr ma taką sadzę. Po 280kkm to normalne. Dodaj sobie fakt iż miałem permanentnie otwarty egr.
Na pompie ma być 0,8 bara. Servo hamulca do sprawdzenia. Może olej w gruszce EGR , elektrozawory!
EVB ... hamulec silnikowy ,przyslona wydechu EGR/AGR... przyslona recyrkulacji spalin
Jak wywalisz Egr to emisja i spalanie pójdzie w górę.
https://forum.vw-passat.pl/topic/47735-p...
Tak ma wpływ na moc auta - straszny muł jak padnie EGR. Pozdrawiam
Przy rozruchu popatrz jakie widzi obroty czujnik wału walka być może jest brudny , lub egr sie przywiesił rozebrac wymyć zlozyć...
Takie metalowe,walcowate,podstawa przykręcona na 2 sruby,od góry kostka na 5 kabli.Patrząc od góry wyglada jak elektromagnes rozrusznika.
Wystarczy. Kolektor do czyszczenia. EDC 15 pewnie, więc raczej bez obróbki sterownika, chyba ,że się mylę.
Witam. 3004 AGR: Pozostała odchyłka regulacyjna Położenie zadane klapy według czujnika stosunku uruchomienia nie zgadza się z położeniem rzeczywistym zgodnie z zestykiem hermetycznym. Do sprawdzenia AGR (EGR) prawdopodobnie się zacina,dosyć częsty przypadek.
To samo zauważyłem w berlingo HDI RHY po zrobieniu EGR ciągnie ładnie ale i pali. Ale to normalne, nie pałuj tak to i spalanie spadnie, te lodówki palą tak jak przekraczasz 90km/h.
Jeszcze lepiej: naprawić auto jak należy i nie kombinować. I żeby EGR dalej zasyfiał silnik ? Doprowadź silnik do ładu , to nie będziesz miał nadmiaru sadzy w spalinach.
Zatkany katalizator ewentualnie zacinający się zawór EGR... Jedż do kogoś innego, aby to sprawdzić....
AGR lub chłodnica wysokociśnieniowa
Masz pobelm z zaworem EGR, zób techem kontrolę zaworu EGR
witam. Problem rozwiązany. W aucie który do mnie przyjechał był wymieniony egr na nowy przez innego mechanika i to nie był z firmy Denso jak rekomenduje Toyota tylko jakiś inny szajs. Po wymianie zaworu EGR na DENSO autko odzyskało moc. Wniosek chytry dwa razy traci. Pozdrawiam
do czarunio zawór EGR (AGR) nic niema wspolnego z odma on dostarcza czesc spalin z kolektora wydechowego do ssacego w celu obnozenia temperatury spalania (redukcja tlenków azotu) a odma (potocznie) jest to polaczenie skrzyni korbowej z przewodem ssacym pomiedzy filtrem a przepustnica.
Ja poproszę dpf+ egr off asta h Engine: Z17DTJ DENSO SH7058
Czyli na razie go nie zaślepiać?
Czy po wyłączeniu egr EGR duty cycle powinno być cały czas na 0%? Na postoju jest 0% ale jak się doda gazu to czasami wskocza jakieś procenta https://obrazki.elektroda.pl/3708203200_...
Witam wszystkich. Po przeczytaniu różnych postów nie znalazłem podobnego więc zakładam kolejny związany z HDI i EGR. Otóż trafił do mnie Peugeot z typowymi objawami uszkodzonego EGR-u. Po diagnozie PP dwa błędy stałe P0490 Niewystarczające działanie EGR, zawór za bardzo zamknięty w stosunku do wartości odniesienia, oraz P0401- Zmierzona ilość powietrza...
Patrz na opisy bloków (engine speed, maf specified, maf actual, egr duty cycle)
Ok. usterka zrobiona. Kolega Andrzej20001 dobrze kombinował, tylko z tym że nie EGR, a AGR tzn. zawór który jest miedzy EGR-em, a układem wydechowym . On się zawiesił i spaliny cały czas szły do kolektoru ssącego.
Egr 1.2 TDI ..... ..... komu przeszkadzał egr jak w 1Z , AGR .... to zrobili takie ciulostwo za silnikiem.
Silnik AGN nie posiada zaworu EGR zwanega AGR, posiadała go bliźniacza wersja o kodzie silnika AGP, oglądając wszystkie sprzedawane silniki AGN widać goły kolektor wydechowy bez żadnego połączenia, ruret itp
Pin ? Jak niby pin do adaptacji ma pomóc w wyłączeniu EGR ?
Jak sprawdzales przeplywke ? Posprawdzaj sterowanie turbina oraz zaworem EGR ,w celu sprawdzenia egr najlepiej go zaslepic ,jezeli bedzie z nim cos nie tak to po tym zabiegu auto odzyje
Witam po przerwie Samochodzik już sprawny winny był zawór EGR (AGR) po podłączeniu do kompa wystąpił błąd w funkcjonowaniu zaworu zacinał się na szczęście po parokrotnym wymuszeniu jego pracy przez kompa przeszło mu (ciekawe na jak długo) w każdym razie od tygodnia jest ok
A sam MAP sprawdzałeś czy nie zawyża ? Co pokazuje na zapłonie ? Brakuje tutaj jescze" duty cycle" dla "n75" MAF i APP. W aucie poprzedni właściciel zaślepił EGR, przez co przepływomierz pokazuje za wysokie wartości. Przepływomierz pokazuje właśnie normalne wartości bo przy WOT EGR i tak jest wyłączony.
Problem płynu ubywającego i ciśnienia w układzie rozwiązany . Winowajcą była chłodnica EGR przez którą spaliny się dostawały do układu. Efekt taki sam jak przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Naprawa jednak dość prosta i nie aż tak kosztowna. Polecam zrobienie tymczasowego obejścia EGR w celu zdiagnozowania.
Sugeruję podjechać do dobrego mechanika w celu sprawdzenia zaworu EGR.
termostat AGR/egr ?
Raczej to nie klapa, a silniczek dmuchawy bądź egr pracuje tak bez celu gdy auto stoi?
Otrzymałem specyfikację dla pojazdu po podłaczeniu do komputera: Kod błędu:P0400 tj. system AGR obniża poprzez doprowadzenie spalin do komory spalania składników toksycznych w spalinach, obniżenie temp. spalania, obniżenie wytwarzania NOx. Oprócz tego w pomocy diagnostycznej widniało: bardzo często uszkodzenie masowego przepływomierza powietrza przez...
A nie masz przypadkiem wyprogramowanego DPF i/lub EGR? Źle zrobiony program w denso uniemożliwia przyuczenie małej dawki wtrysku.
Witam. Na początek wyczyść zawór EGR (lub OGR niepamiętam poprawną wymowe ). Zobaczysz go zdejmując filtr powietrza. W moim przypadku pomogło. Było tam troche tłustej sadzy,przez co najprawdopodobnie nie funkcjonował prawidłowo. Pozdrawiam.
Zrobiłem logi po wymianie przepływomierza Pierburg i chyba jest wszystko w porządku. Proszę o ocenę logów po wymianie przedpływomierza. Mam jeszcze pytanie odnośnie wartości bloku 03 EGR duty cycle 4,8 bo norma mieści się 40-75% czy dobrze myślę ???? Czy wszystkie inne parametry są w normie, czy coś może mnie jeszcze niepokoić ??????
Zawór EGR do kontroli czy nie zacięty, jak za mało tlenu dostaje to może kopcić.
Dzień dobry. Zrobiłem zrzut ekranu i dodałem jako załącznik. MAF (specified) - 290,0 MAF (measured) - 290 RPM - 966 EGR Duty CYCLE 84,5% Jeżeli chodzi o przepływ powietrza: na zimnym silniku ponieważ nie zdażyłemzagrzać jadąc do pracy. 2988RPM , 1897zadane , zmierzone 1009, drugi zalaczony plik odczyt kodów dał takie cuś: 17664 - Engine Coolant Temp...
Dzieki Kolego, a po czym to poznales, ze uwalony przepływomierz? Czy mozna w jakis sposob sprawdzic przeplywomierz? Dodano po 11 Patrzysz moze na wartosci Dcycle map 45-95% i EGR duty cycle 40 - 75%?, ze warosci na przeplywomierzu caly czas takie same 4.8?
Czy te objawy mogą mieć co że sobą wspólnego? Nie, w AGR jest wastegate sterowany nadciśnieniem. Podciśnieniem sterowany jest jedynie EGR.
jak stalo sie to nagle to jak masz silnik ALH lub AGR to sprawdz czy klapa gaszaca sie nie zaciela ta co jest razem z EGR
a coś więcej? obstawiam, że nikt Ci nie pomoże bo sam nic nie zrobiłeś,,,
W swoich programach na stm32f407 po zapisaniu preskalera w timerze wpisuję 1 do EGR, żeby wywołać Update generation. PSC contains the value to be loaded in the active prescaler register at each update event.
0765-modulating piston movement sender G-149 1242-control unit output stages implausible signal (błąd związany z EGR zaworek N18). immo w tym aucie nie ma. uszkodzenie pompy wtryskowej
Zapomniałeś tylko dopisać, że ustawiłeś samodzielnie bit UDIS w rejestrze CR1 timera, który właśnie coś takiego powoduje. Nie wiadomo jednak po co go ustawiłeś. Nie potwierdzam, nie zaprzeczam ale faktem jest, że obecnie nie ustawiam bitu UIDS w rejestrze CR1 i bez ustawienia bitu UG w rejestrze EGR preskaler nie działa poprawnie. Poniżej kod jakim...
Odepnij wtyczkę i sprawdź czy zarejestruje błąd,to chyba tak najszybciej i najprościej sprawdzisz.
Witam ponownie.jak wspomnialem we wczesniejszych postach o problemie jaki dotyka moja avke,po tygodniu jazdy problem powrocil.Dodam iz zostal wymontowany egr w celu wyczyszczenia i zamontowany spowrotem.Auto jezdzilo do dnia wczorajszego.W trakcie jazdy zapalila sie kontrolka "check engine",spadek mocy.Po.zgaszeniu i.ponownym uruchomieniu wszystko wróciło...
Warto sprawdzić ustawienie rozrządu, jak wyżej napisano. Od siebie dodam, że warto sprawdzić zawór EGR, nie wiem jak w tym modelu, ale w niektórych dci i dti, odpadają dekielki z zaworów egr i mógł akurat wpaść pod zawór ? przez to dziwne obroty, hałasy i dymienie?
Sprawa rozwiązana mam nadzieję że na zawsze. Wyciągnąłem wiązkę z pod maski sprawdziłem wszystkie kable i przejścia z przepływomierza i EGR do sterownika na pompie wtryskowej i tam wszystko było ok natomiast kostki mocujące wiązkę do sterownika były popękane (najprawdopodobniej ktoś wcześniej wyciągał pompę i trochę je uszkodził). Wyczyściłem środkiem...
Na filmie widać że włącza się AC. Jeżeli załącza się sprężarka klimatyzacji to: Silnik odczytuje to jako zwiększenie obciążenia, więc zwiększa stopień chłodzenia silnika. Może to jakieś idiotyczne rozwiązanie, ale przy zimnym silniku rozgrzewający się skraplacz klimatyzacji dogrzewa chłodnicę i pośrednio dogrzewa silnik przez jego odzysk? Nie wiem jaki...
Nie posiadam FAPA .Jest to oryginalna wersja. Odpięcie przepływomierza oczywiście tylko w celu zamknięcia EGR. Potem wpięcie i przeprogramowanie sterownika.
Witam, proponuje wyczyszczenia AGR,EGR,mialem podobny problem z moja Astra 1.9 cdti 2007rok,wyczyscilem egr i Astra jezdzi jak nowa.Wentil w srodku Agr napewno jest zabrudzony i pierw sie zamyka przy 2000rpm!
Witam! Posiadam Opla Corsę 1.0 '98 bez LPG. Nie chce palić jak jest zimny, odezwie się na chwile i zgaśnie. Dopiero jak się trochę rozruchem ,,rozgrzeje" zaczyna jako tako chodzić (osiąga obr. 400-1100), ale praktycznie nie reaguje na gaz, albo z 1-2s opóźnieniem i bardzo ciężko na obroty wchodzi. Podłączyłem Opel Scanner'a i ciągle wyskakuje mi błąd:...
wykręć EGR i wyczyść, na razie najtańsze do zrobienia Tak to jest jak się za szybko czyta - na 1631 czyszczenie EGR nic nie pomoże, tu koszty będą znaczne, tak jak sugeruje kolega "Maniutek"
Czy jest możliwość bez DPF i EGR
Panowie Mam taki problem w silniku R5 2.5 178KM Na biegach od 1-3 problemu brak natomiast 4 a 5 i 6 na 100% występuje problem z utrzymaniem ciśnienia zadanego . Zrobiłem logi dynamiczne 003 i 011 i zastanawia mnie zkad biorą sie wartości 100.6% Egr duty cycle ????? N75 sprawdzony podcisnienie przed i za sprawdzone przewód od n75 do gruszki wymieniony,...
chciał bym w nim zalepić EGR A w jakim celu?
No szukam problemu dlaczego swieciło mi się chheck emmission, bo nawet po usunieciu błąd wracał. Moc byla caly czas... Ale sam komunikat mnie wkurzył.wiec stąd to dzisiejsze czyszczenie. A jak sprawdzić kolektor? Czy jest zapachany? Czy ma prześwit - jakie miejsca? Dodano po 8 Auto powstało kilka godzin. Po odpaleniu pojawiły mi sie aż 3 błędy. P487,...
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Po kolei: RHY ma SID801, ma elektrozawór w który ma RCO w zakresie 10 - 95%. Sprawdzone na wskaźniku podciśnienia - na wyjściu z elektrozaworu - podciśnienie przy RCO 10% w okolicach 0 bar, 95% w okolicach -0,9 bar. Pracuje płynnie. Peugeot Planet nie daje błędów typu "Pcode", natomiast daje opis problemu. U mnie: "Stały błąd. Recyrkulacja spalin. Wydatek...
Podmień zawór N75 z zaworem N18 Kolego to silnik BPW tam nie ma elektrozaworu N18 tam jest już całkowicie elektryczny EGR....
Można zaślepić przewód od egr w celu diagnostyki odpalania i pracy na wolnych obrotach (najwygodniej ten od głowicy do kolektora ssącego -jest dobre dojście),ale to nie rozwiąże problemu bo sterownik wykryje nieprawidłowe działanie zaworu i wcześniej czy pózniej wejdzie w tryb awaryjny a usterka powoduje problemy z wypalaniem dpf.
u mnie jeszcze był problem z EGRem, kupiłem częściową zaślepkę i śmiga jak zły ;)
Cześć, posiadam problem z moim golfem V 2.0tdi 2006, 170ps BMN. Na początku auto gubił płyn chłodniczy, wężyk był pęknięty, został wymieniony. Jednak jego wymiana nic nie pomogła. Pobierał nadal płyn chłodniczy, na 400km potrafił nawet 1l gubić. W poniedziałek odpaliłem auto i nagle z wydechu biały dym leciał, cały czas podczas jazdy lub stania. Auto...
Witam. Dziś na VCDS zauważyłem ze komputer wymaga 280mg/skok a przepływka pokazuje 450mg/skok. Został zaślepiony EGR i pytanie brzmi czy te wskazania przepływki mają jakiś wpływ na dynamikę auta/moc? Jeśli tak to jak to zniwelować poza usunięciem zaślepek EGR? Kod silnika AGR. Pozdrawiam.
Opis masz na wyjsciach zaworów .
Cześć. Podpinam sie pod temat, u mnie nie szarpie ale traci moc i nic dalej niż 2000 rpm nie kręci. Wyłączę silnik na 3 minuty, odpalam i mimo świecących kontrolek jedzie normalnie przez kilkanaście minut, później to samo i tak w kółko. EGR założony nowy ale chinol. Czekam na oryginał denso. Błąd C1202 - sterownik silnika Macie jakieś rozwiązanie? Pozdrawiam
Dziś odebrałem auto od mechanika. Zapieczony zawór EGR. Mechanik stwierdził, że jeszcze nie widział tak zapier.... zaworu. Nie szło go w ogóle ruszyć.
Da się , osobowe dizle na złom. Czemu jesteś takim przeciwnikiem diesla ?
Hejka zrobiłem logi statyczne grupy 03 i BS: BS: Sunday,30,May,2010,17:21:01 028 906 021 GH,,1.9l R4 EDC G10AG 1425, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,... Marker,STAMP, /min,, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,...
To jest jakaś toyota? Weź sprawdź egr czy się nie przycina
Takie cuś? https://obrazki.elektroda.pl/9659928800_...
Jak już Kolego to EGR a nie AGR, a poza tym o zapłon masz na myśli kąt wtrysku tak? silniki te są pancerne o ile się o nie dba:-)
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
http://sprzedajemy.pl/wahler-zawor-egr-r... ja mam taki.wiec nie wiem. ale postaram sie to posprawdzać i dam ci znać narazie dzięki za informacje
Tak wtym modelu jest katalizator na 100 procent, natomiast skoro czasami idzie dobrze to przeplywka odpada i przyczyn moze byc wiele ,na poczatek sprawdz zawor egr . w celu sprawdzenia zaslep go blaszka z puszki od piwa na kolektorze wydechowym jezeli po tym zabiegu bedzie ok to zawor do czyszczenia
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
check jak pisal kolega wyzej nie zaswieci sie,tylko ze uklad recyrkulacji zostal stworzony w okreslonym celu...
Brak przepływu spalin przez EGR. Zatkane przewody EGR luz zaślepione. Niesprawny zawór EGR.
Przeważnie jest na sprężynie i normalną pozycja jest otwarcie na max. Klapa w silnikach z normą powyżej EURO 5 spełnia ważną rolę. Dba by ilość świeżego powietrza była idealna do dawki paliwa tak by nie produkować za dużo NOX. Współpracuje w tym celu z EGR (przepustnica przymyka się a otwiera EGR i podciśnienie za nią zasysa więcej spalin).
Witam u mnie problem jest podobny wymieniłem zawór N75 ale nic nie dało zostało sprawdzić wężyki oraz EGR. Mam pytanie: w jakim celu zaślepia się zawór EGR i czy warto? I czy zna ktoś jakiegoś fachowca w Jeleniej Górze, który zna się na TDI? dodam jeszcze, że chodzi o golfa III 95r. silnik 1Z. z góry dziękuje za pomoc
Podoginałem styki, wyczyściłem okrągłą wtyczkę, sprawdziłem regulację (była ok) i szarpanie jak na razie ustało. Natomiast muł i błąd EGR wraca. EGR jest nowy. Przepływomierz jednak nie był wymieniany, źle zrozumiałem właściciela.
Wtryski zakodowane i czy w odpowiedniej kolejności? Układ wtryskowy denso czy continental?
niestety jeszcze nie !!!! wymieniliśmy filtr paliwa , bo tak nam powiedziano w << serwisie w łodzi>> ale to tez nie pomogło. wszystko zależy od pogody ,jak ciepło to pali bez problemu ,natomiast jak zimno to chybił trafił. Może to ten zawór EGR -sprawdzimy.:?:
Rozwiń "wyłączyć" bo nie za bardzo wiadomo o co ci chodzi i w jakim celu.
Cześć, szukam osoby, która wywali EGR i zrobi jakiś sensowny stage 1, i jak można to, drugą mapę z strzałami z wydechu. 1 mapa stage 1 i EGR off. 2 mapa niegrzeczna stage 2 (może kopcić na czarno) i EGR off. Opel Astra H, silnik Z17DTR 125KM, sterownik Denso SH7058, zgrane przy pomocy MPPS V18. Kiedyś dawno został wyłączony DPF i błędy, i to proszę...
W silniku AGR podciśnienie nie ma żadnego związku z regulacją ciśnienia doładowania a sztanga przy uruchomieniu silnika ma być nieruchoma. Założyć należy, że skoro turbo było regenerowane to powinno być sprawne jak również i sztanga z gruchą ale w życiu bywa różnie. Owszem, za szarpnięcia przy gaszeniu silnika odpowiada niedziałająca klapa gasząca....
musze odkopać temat bo problem nadal nie rozwiązany- pojawił się nowy błąd, co ciekawe lampka mil pojawiła się dziś a sam błąd jak widać w załączniku trzy dni temu. Address 01: Engine (J623-CCHA) Labels:. 03L-906-022-CAA.clb Part No SW: 03L 906 019 JN HW: 03L 907 309 L Component: R4 2,0L EDC X38 5595 Revision: 22X38---...
Wisi na nim czujnik prędkości, przepływomierz , zawór turbo, EGR. Przestawiacz konta wtrysku.Pewnie jakbyś zrobił odczyt błędów z wyjętym bezpiecznikiem to sam buś do tego doszedł.
Jakie błędy odczytałeś przed naprawami? Jeżeli masz możliwość to podmień czujnik położenia wałka rozrządu. P.S. EGR a nie AGR. P.S.2. Dopisz, jaki silnik bo było kilka wersji 1,8 16V.
Witam, jakis tydzien temu autko nagle stracilo moc, czesto przeladowuje turbo i wpada w notlaufa, teraz praktycznie caly czas w notlaufie, na vagu wyskoczyly mi bledy ktore opisalem ponizej, sprawdzilem turbo zadnych luzow, zadnego oleju w czesci zimnej, gruszka chodzi jak powinna, podcisnienie w systemie jest ok, daodam ze bledow nie mozna wykasowac....
Odlacz całkowicie klape Agr/egr.- powietrze i wtyczke zostaw ale calkowicie wykrecona. Sprawdź czujnik na dolocie czy nie jest cały w sadzy- wsadz głębiej wkrętarka. Masz tam dwa czujniki doladowania? Drugi po lewej od dołu?
a czemu nie mogę tego znaleźć u siebie? Mam espace 3.0 dci z wtryskiem DENSO. Wymieniałem EGR, pożyczyłem CLIP i lipa... nie mogę nigdzie go przyuczyć mimo identycznego interfejsu graficznego jak u Ciebie :/
Mnie tam brakuje ustawienia przerwania: [syntax=c]TIM1->DIER = 0x00000001;// enable update interrupt[/syntax] Ogólnie takie coś powinno działać: [syntax=c]TIM1->CR1 = 0x00000000;// default TIM1->PSC = 0x000000FF;// set max prescaler TIM1->ARR = 0x00000FFF;// set max reload count TIM1->CCMR1= 0x00000068;// set PWM mode 1 TIM1->CCR1= 0x000000FF;// set...
Kody których nie wypisałem są mało istotne, więc nie wklejam opisu. BSC 18 Komunikacja z tachografem (TCO) Opis Komunikacja z tachografem (TCO) została przerwana. COO 570 Komunikacja z tachografem Opis Komunikacja między koordynatorem a tachografem została przerwana. Przyczyna Przyczyny usterki mogą być następujące: •Usterka w obwodzie żółtej...
wymiana czujnik hamulec izolacja bawełniana obciążenie symetryczny
centralny zamek zamyka otwiera urmet cyfral
Pilot IR – brak działania powyżej 1 metra, zasięg, baterie, zakłócenia, testy Demontaż boczka drzwiowego Mercedes S W220