Zawór egr padł.Elektrycznie.
Po wymianie pompo wtrysków i zaworu egr
Jak tam egr?
Raczej nie, a jeżeli tak to o czym to może świadczyć ? EGR?
Czy masz zaslepiony egr?
Zaślep egr na próbę. Dokładnie, potem wyjmij, umyj, oczyść itp. A jeszcze lepiej wykręć tak, żebyś widział zawór i uruchom test egr (elektryczny lub na podciśnienie) - będziesz widział jak pracuje grzybek i czy nie powstaje szczelina w położeniu "zamknięty".
W kostce EGR była woda i robiło się zwarcie instalacji 5v zasilającej czujniki z 12v od silniczka egr
Wydech sprawdzę jak tylko zwolni mi się podnośnik, ale wydaje mi się, że wywaliło by uszczelnienia zaczynając na EGR, (at)T5 takie problemy to słychać, tu jest większy problem bo on pobiera za mało powietrza wg wskazań komputera. Czekam na dalsze propozycje.
Zamień wtyczki z zaworem egr i zobacz jakie błędy zgłosi. Zamienisz? jakbyś chciał to zobaczyć to mogę podjechać do Żukowa A gdzie to jest?
robiłem test głowicy i nic nie wykazało Co to jest test głowicy ? A co z chłodnicą EGR i oleju ?
Pierwotne były pozacierane. Urok bitdi w T5 gdzie z chłodnicy EGR idzie aluminium do komory spalania a dalej do oleju. Na tych z nalotem 100k delikatnie klepał po wymianie chodzi miodzio. Miałem T5 140koni 300k nalotu gdzie strzelił 2 razy rozrząd w krótkim czasie z różnych powodów i po tym uszkodziły się hydropopychacze. Auto po wymianie zaczęło mniej...
p0401 no wlasnie wywalalo co chwile blad ten wyzej i zapalalo lampkę checka a teraz jakby nigdy nic nie wywala ani bledu ani lampki tylko w emisjach jest test nie ukonczony i tyle to co samo sie naprawilo? jak nie wywala bledu ja nie widze sensu wymieniania egr
Witam czy rozwiązałeś problem z odcinka mocy
No i dobrze że nie ma bo to bypass czyli ruch dopiero jest jak już doładowanie jest w maxie i trzeba odpuścić. zakładam nieszczelność węży ( intercoolera) w doładowaniu lub uszkodzony EGR. Pół roku minęło. Usterka pewnie dawno temu usunięta.
Jak wyżej - zdławiłeś wydech, wzrosło w nim ciśnienie, to i turbina zwolniła. Mi się wycie pojawiało w dwu przypadkach - padnięta turbina, albo jak wywaliło uszczelkę spod EGR. Ładuje porządnie?
P 0401 - błąd egr Kotleta kolega odgrzał. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
może to być EGR lub coś innego obawiam się że bez kompa się nie obejdzie Dodano po 5 (lub bo to dość nowe autko filtr cząsteczek stałych ,następca egr)
dołączał czy odłaczał ?
Czy tym vscan 5053 wyprogramuje EGR z passata b6?
To odpowiem sobie sam ;) Podstawowa przeszkoda to czujnik położenia wału w x16xel czyta z koła pasowego a w z16xe z wału (czujnik jest w bloku pod filtrem), oraz brak kanału spalinowego do EGR w głowicy pod kolektorem. Także przeróbka nie opłacalna. Pzdr Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł"....
za głowicą w rurze od chłodzenia egr dokładnie tam
Dzięki za info, szukam interfejsu do wypalenia dpf w new holland t5, czy zrobić dpf-off tylko podobno egr-off trzeba również zrobić. Ciągnik fajny a mocy brak i ta lampka miga. Myślałem że tym interfejsem coś podziałam, ale widzę to ciężko.
to pozostaje sprawdzić pompowtryski na lini diagnostycznej może któryś leje.ja miałem podobne objawy tylko w innym motorze zaślepiłem egr i mam spokój.
Ja poproszę zwiększenie mocy (stage 1), VW T5 1.9TDI edc16u31 1182289
Jeżeli czujnik temperatury był podmieniany, a instalacja od czujnika do sterownika jest sprawna, to wygląda to na uszkodzony sterownik. Proszę sprawdzić czy na zimnym silniku po przekręceniu zapłonu świece grzeją. Jeżeli EGR był zaślepiony, to czy został usunięty z komputera?? wwwxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 3.1.10. Nie reklamuj stron internetowych lub usług...
Przyszło samo.Pali na dotyk,jeżdzi,nie ma mocy. 001619-P0653.Jest to jedyny błąd.Był jeszcze związany z potencjometrem EGR ale nie wraca po kasacji.
Można spróbować odpiąć przepływomierz. Jak nie pomoże podmienić zawór sterujący turbo. Zaślepić egr, może się wieszać. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
adaptacje egr . chłopak zaslepił egr a teraz wyrzuca mu niewłaściwy przepływ ....
Zanim zaczniesz sprawdzać uszczelki pod głowicą sprawdź dokładnie czy nie masz wody w oleju silnikowym - wówczas na korku lub bagnecie będziesz miał maź koloru kakaowego. Wyciek i objawy przez ciebie opisywane mogą być powodem uszkodzenia (nieszczelności) chłodnicy EGR, która znajduje się z tyłu silnika. Aby wyeliminować tą usterkę wystarczy przewody...
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa. Dodatkowo sprawdzić trzeba czy masz tam 5V a nie 2.5V.
Zrób obejście chłodnicy egr. Jak dalej bedzie wywalać płyn dobiłeś glowicę chipem.
Problem rozwiązany. Przyczyną był zawór egr, w tym przypadku jest on sterowany przez elektronikę,zawór się zapchał (przeczyściłem go ) i mogło zjarać silniczek w zaworze. pozdrawiam
Wg mnie nie jest to pompa paliwa. 1.Czy podczas odpalenia świeca się świece żarowe?jeżeli tak to OK. jeżeli nie przekaźnik do wymiany. 2.Możliwe że poszła czujnik ciśnienia. 3. Do sprawdzenia Przepustnica + EGR 4.PD- uszczelniacze do wymiany. 5.Czujnik położenia wału. Może wynika to z zwarcia w aucie. - wyeliminuj większość obwodów w aucie i zobacz...........
Widzę że zaczynasz od samych "tanich" podzespołów turbo, wtryski, tylko że w przypadku gdyby z turbiną było coś nie tak to błąd na pewno by się pojawił, co do wtrysków trzeba było wykonać test przelewowy a nie od razu wysyłać do czyszczenia i generować sobie koszty. Tak z ciekawości zapytam egr czyszczony? W myśl zasady - "Nie wiem nie wypowiadam się"....
Pompa webasta nie powoduje błędu, pompa obiegu płynu zaworu egr już owszem tak. Jesli wywala check to trzeba naprawić. Jak nie to do zimy można polatać.
Kolego Barubar patrze żarty się trzymają mimo późnej godziny.Twoja wypowiedz nie jest zgodna z tematem proszę wypowiedz przenieść do innego działu , czytaj uważnie. T5 nie mam zaworu EGR został zaślepiony a w wężyku podciśnienia siedzi śruba chacha .Jeżeli zaciągnę ręczny i puszczę sprzęgło to silnik powinien zgasnąć co oznacza że sprzęgło jest ok....
Inna turbina,łapa tylna, i rureczkę od egr trza przerobić. Wizyta u tunera w celu zmiany map wtryskiwaczy i lata.
Witam Zrób jak radzi kolega damdam sprawdzona metoda i działa . Mogą być jeszcze zmiany w montażu egr i chłodnicy oleju, ale to już kosmetyka. A tak to ma wyglądać . Pzdr
Tak uszczelnienie padło i cieknie olej więc zawór do wymiany. Niestety od tego czuć spalin w aucie nie będziesz więc dalej szukaj. nieszczelność pomiędzy wydechem a turbosprężarką, pęknięta rurka od EGR-a, wydmuchana uszczelka z pod rurki egr. Szukaj okopcenia.
przy takim objawie sprawdz czy niemasz gdzies dziury w ukladzie intercoolera czy jego orurowaniu Dodano po 3 A powiedz jak Ci pokażę ten EGR to co dalej zrobisz?Zaślepisz? Będzie check na desce. nie kazde auto widzi brak przeplywu a modele ktore nie widza chwala im za to
Witam Panowie podsiadam VW T5 2007 r, przebieg 190 tys, mam problem, na postoju jak dodam gazu silnik kreci sie do 3 tys i bardzo dymi na czarno, podczas jazdy na 1 biegu nie ma mocy i tez tylko do 3 tys, na reszcie biegow normalnie sie wkreca i przyspiesza, egr podnieniony, n75 tez i przeplywka. Pomoze ktos?
ja myslę, że to sprawa brudnego krokowca i niezaślepionego EGR. Zrobił bym też reset kompa na czas wypalenia jednego fajurka. Reset w ten sposób, że zewrę ze sobą dwie klemy zdjęte z akumulatora. T5 teraz dobrze? Wqrwiłeś mnie, a ja wqrwiony jestem straszny: -żadne immo nie blokuje przekaźnika pompy. Żadne immo nie blokuje iskry. Jak nie chce zapalić...
rozrząd raczej bedzie ok bo jak sie okazalo po odpieciu przeplywomierza auto jedzie normalnie z samego dolu a jak podepne to nie ma dolu próbowałem podlozyc przeplywke z innego i bez zmian a tamten jezdzi normalnie . nie wiem co zrobic z tym autem nieszczelnosci w dolocie nie ma i egr jest ok. co moze jeszcze byc nie tak??
Wtryskiwacz któryś pada.Za dużo idzie na przelew. Wg Bosha wtryski sprawne :/ Czy w Santa Fe koniecne jest programowanie ECU po zaślepieniu EGR ? Jeszcze muszę sprawdzić czy ojciec zaślepił dobrze. Znalazłem coś takiego: http://www.myhyundaiforums.com/TSB/xml/0...
Powiem tak .Szkoda ze nie wkladaja juz 2.5 ale 2.0 tez fajnie jezdzi cicho pracuje bo zaczeli kombinowac z comon rail.Troszke awaryjny mam na mysli wymiane sprzegla,sondy lambda,zaworu egr przy 50000.Vw troszke spadl z jakoscia.Reszta jak transporter
Dzięki , pobrałem plik ale nie mogę go otworzyć . Jest info plik uszkodzony. Plik jest ok. Sprawdziłem.
Podobno są to typowe objawy zaciętego zaworu EGR. I za diagnozę w stylu "podobno" kolega chce wydać 3-tyś zł? Proponuję pojechać do polecanego mechanika w okolicy , zapłacić za porządna diagnozę i będzie wiadomo co jest nie tak. Taką diagnozę też postawił serwis VW
nie wiem co kolega ma na mysli piszac o procedurach wykonywanych przez sterownik, bo to nic innego jak program zero-jedynkowy, ja po zaslepieniu egr i wywaleniu fapa widze tylko poprawe, oczywiscie cos tam pozmieniane było w sterowniku, auto jakby odmłodzone, nie kopci nie dyszy nie sapie, ciagnie z przyczepą pod górę aż miło, 100% satysfakcji Satysfakcja...
Po wymianie dwóch przepływomierzy (pierwszy używany, drugi nówka oryginał). Czyszczeniu EGR z całą chlodniczką, zaślepianiu itp. Mycie wszystkich przewodów, katalizatora, kolektorów, intercoolera przyszedł czas na sprawdzenie luzów zaworowych i sprawdzenie głowicy bo samochód nadal był słaby, a na wolnych obrotach pracował równo. Problemem okazała się...
Wyraźnie moderator napisał Obroty wału widzi sterownik? Ciśnienie paliwa jakie jest podczas rozruchu? Tam potrafił urwać się grzybek od egr i też nie odpala. Rozrząd cały? Wydech drożny? Ciśnienie i rozrząd napisałeś,że sprawdził.Niech rzetelnie sprawdzi pozostałe podzespoły.
Dodatek uzupełniony? Po czyszczeniu dpf w sterowniku wpisana wymiana na nowy? -nowy EGR (zamienik) Sprawdź czy się nie zacina, nowy nie znaczy sprawny. Klient twierdził że uzupełniał jakiś czas temu a co tam jest i czym to uzupełnił ....???jak dokładnie sprawdzić stan tego płynu ?? A co chodzi o EGR (zamienik)przeprowadzałem adaptację na biegu jałowym...
Zapomniałem napisać że też wentylator się załącza zaraz po odpaleniu. Ale nie ma problemu z odpaleniem dwa razy obróci rozrusznik i pali, ale jest w trybie awaryjnym Dodano po 4 Ja właśnie nie wiem czy jak jest temperatura pokojowa to ma on pokazywać 0 Ohm,? Turbina nowa, egr nowy, a ciągle to samo. Nie równo pracuje dymi bardzo na biało kontrolki świec...
Uruchom układ EGR po co jak zaślepiony jaką masę powietrza masz przy 4500 obr/min jaka ma być? 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk.
Jak trzeba to wymieni się i wał napędowy w samochodzie do połowy zatopionym w śniegu i błocie, a niektórzy z żaróweczkami mają problemy... Zreguły jak się jedzie do takiego super mechsnika to się kończy na narzekaniu że to musi kosztować,więc proponuję Ci wymianę rozrusznika w Opel Vectra B 1.8 16 v, a o 2.5 benzyna? uwierz to pikus pan pikus wymien...
Widzę że tutaj też będzie ciężko o jakąś konkretną pomoc, ale dzięki za chęci wyczyściłem egr rzeczywiście był mocno zabrudzony po złożeniu było ok, od tego momentu zrobiłem około 5 tyś. Kilometrów i teraz jest jak jest :) Z testera trzeba go wysterować, zobaczyć, sprawdzić jak działa. Zostało coś zrobione? Jak można komuś pomóc, jak ten ktoś nie chce...
OK . NAPEWNO SPRAWDZE BO CO BY BYŁO MAŁO TO MI EGR WYSKOCZYŁ I SWIECI CZEK ENGI MUSZE ZEJSC ZAPISAĆ TE BŁĘDY BO JEDNEGO NIEMOGLIŚMY Z IDENTYFIKOWAC ALE JAK MASZ RACJE POWINIENEM Sobie PORAdzić nie jestem mechanikiem Dodano po 2 orientujesz się ile mechanik za woła za taka wymiane w razie czego Dodano po 3 wstawiam w poniedziałek fure na warsztat powiem...
T5- błędu nie sprawdzałem muszę się właśnie podłączyć Dodano po 9 robert199- jak zaślepia się EGR tak w skrócie? zdjęcie wężyka np. nie wystarczy? Bo tak prawdę mówiąc to kolega miał podobny problem z kopceniem ale w starym silniku 1.9 TDI 90 KM Audi B4. I coś właśnie wspominał o EGR. Tylko że też znajomy mówił że u niego nieszczelność zlokalizował...
Witam. Od razu przepraszam z wszelkie braki z mojej strony i prosze o wyrozumialosc jest to moj 1 post ;) Mam problem z przeladowaniem turbo w moim VW T5 MULTIVAN 1.9 AXB 105KM podobno chipowany na 130 KM. Czasami przeladowuje i odcina turbine blad przeladowania takze w zalaczniku . Zrobilem logi grupy 11 dynamiczne niestety sa w wersji (.txt) gdyz...
Sterownik na stół i EGR OFF Dla czego na stół?, nie można tak jak w 1.9TDI w nastawach go zablokować?. Ps. do kolegi "Falubaz1" ...nie interesuj się co zaraz napiszę. Skoro ci przeszkadzają ludzkie pytania to po co tu siedzisz?...nie udzielaj się jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie. 3.1.9. Nie obrażaj drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne...
Radio wyłacza sie po wyłączeniu zapłonu ale mozna je później włączyć bez kluczyka. Ja odbierałem w Toruniu po licytacji w całym kraju. Yasiu nie wiem jaki masz motaor u mnie 140ps. ale w ciągu 1.5 roku 2 razy wymieniali chłodnicę EGR-u, standartowo łożyska macphersonów, a sam wymieniłem półośke lewą (proponuję wzmacnianą z Torunia nie pamiętam nazwy...
Nie lepiej zapłacić za diagnostykę niż wymieniać części na pałę? tylko na kompie nie widać żadnych błędów ,były błędy EGR -wymieniony i wykasowane błędy , Wszystko inne bdb na diagnozie. Moc ma ,pali mało ,nie kopci równo chodzi na wolnych ,nic nie szarpie ,jedynie jest problem z odpaleniem po paru dniach stania ,ale komp nic nie pokazuje
W pracy mam dwa 2.0 TDI jako służbowe. Pedał gazu traktowany 0-1. Od 150 tkm tylko olej i klocki. Klocki na pewno olej nie wiem czy nie online . Fabryczne 102 KM , zczipowalem na prawie 160KM. Jak któryś wybuchnie , dam znać. W jednym padła skrzynia biegów, drugi lata. TDI to dobre motory, ale tylko na autostradę. ten silnik potrafi wypalić DPF w trybie...
Witam Kupiłem VW t5 z przebiegiem 114tys sprawdzone w serwisie vw w Germanii w historii serwisowania robił 10 tys rocznie i jest z nim taki problem że wyrzuca płyn ze zbiorniczka .Wymieniłem wszystkie czujniki temperatury ,termostat i dalej to samo. W końcu całkiem wyrzuciłem termostat i przestało wyrzucać zbiorniczkiem a płyn znika. Robiłem test na...
Witam Ja miałem dokładnie takie same objawy. Na początku padło że przewody albo zbiorniczek uszkodzony. Zbiorniczek wraz z korkiem wymieniłem, ale na dłuższych trasach ciśnienie wywalało nadal plyn że zbiorniczka. Kolejna diagnoza to uszczelka mimo że plyn chłodniczy był sprawdzany na zawartość CO2 w układzie. I wyszło że CO2 brak. No ale oddałem auto...
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Jak nie ma pompy wtryskowej? O czym Ty mówisz? Common Rail, jak nazwa wskazuje, paliwo idzie do wszystkich wtryskiwaczy z jednej rury. Skądś musi pojawić się w niej paliwo, i jakoś musi nabrać ciśnienia. Oczywiście, że pompa jest, ale jest ona rotacyjna. Pompa jest Boscha, CR/CP1H3. Na forach Opla bez problemu można znaleźć wątki mówiące o takich przypadkach....
Teraz pytanie do znawców tego samochodu - co mogło być przyczyną utraty mocy, niewykrytą przez VAG i pobieżne oględziny Dokładnie, podobne pytanie zadałem w pierwszym poście i jeszcze nikt nie napisał co mogło być przyczyną. Zawór N75 w T5 jest wysoko, pod samym podszybiem - wężyk podciśnieniowy był tam podpięty, pociągałem za niego i nie dało się...
VW T5, sterownik EDC16U3, wycięty dpf, auto do 2tys.obr nie ma siły jechać, później też szału nie robi. W załączniku wsad zgrany z niego i oryginał. Zrobiłem mu na czysto EGR off histerezami, DPF off switchem i ma stały błąd czujnika spalin 1 - P0546 zwarcie do plusa. Pod maską okazało się, że jedna kostka czujnika jest przetopiona (załącznik). Grzebać...
Sprawdź regulację ciśnienia doładowania, chyba są łopatki zatarte. 90 KM nie posiada zmiennej geometri. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
do T5, dzieki za podpowiedz, jutro kupię czujnik i muszę kojota pokonać :D Dodano po 1 do kysuluka, to błąd że sprawdzałeś go pobieżnie, odkręć dosłownie 5 śrubek i masz egr na wierzchu, sprawdz a może rozwiąże to Twój problem Witam kolegów ponownie, problem ciężkiego odpalania powrócił. ale pojawia się tylko wtedy jak auto stoi na górce lub pod górkę....
diagnostyka komputerowa coś wykazała? przyczyn może być wiele ( przepływomierz, czujnik temperatury silnika, filtr paliwa, filtr powietrza, wtryski, ciśnienie na pompie, DPF, EGR, utrata kompresji w silniku ) sprawdź też dolot i intercooler bo może gdzieś ma nieszczelność ale w diagnostyce powinno coś wykazać. Z odpalaniem nie ma problemów?
A geometria w turbince działa? Nic nie ma do tego bo odpalisz pochodzi 2, 5 ,50 sek na wolnych i sam gaśnie. Po odpięciu wtyczki przepływki oczywiście łapie błąd i działą normalnie . Być może zawiesza się egr choć jest czysty i działający.
Sterowanie zaworem EGR może być pneumatyczne i elektryczne. Może być i tak, że masz zawór sprawny a układ sterujący nim ma usterkę, przecież zmieniłeś na inny a usterka pozostała. Nie będzie to może porada właściwa, ale od Ciebie zależy jak ostatecznie postąpisz. Na znanym portalu są w sprzedaży "zaślepki", które montuje się w zamian za podkładkę pomiędzy...
A jak z olejem? W trakcie remontu nie zlało się coś w dół silnika coś, co tam zostało? Pasowało by go podpiąć po komputer i sprawdzić parametry pracy. Przepływomierz, temperatury, itp. Silnik był złozony na sucho,tylko panewki były posmarowane olejem jak nalezy, a olej był wlany nowy z szczelnie zamknietej banki przez filter oleju. A przed złozeniem...
A co to EDC? Po peugotowsku-kalkulator silnika. Mylisz sie. EDC, to boschowskie oznaczenie systemu wtrysku "common rail". W tym przypadku jest to EDC15C2. "Po peugeotowsku" kalkulator silnika jest oznaczany jest czesto jako CCM (calculateur contrôle moteur). Pozdrawiam, Georges Dodano po 16 Witam serdecznie, Mam stały błąd elektrozaworu EGR. Wymieniłem...
Witam, problem dotyczy VW T5 2.5 TDI AXD ,całkowity brak mocy od dołu W aucie była wymieniona uszczelka pod głowicą,rozrząd jest ustawiony na blokadach ,kreseczka na kole zębatym od wałka rozrządu jest prawie idealnie z krawędzią głowicy (brakuje może niecały mm.),synchronizacja na VCDS w grupie 4,4 okienko wychodzi na -5.9 ,na KTSie tak samo ,i według...
Jeśli autko ma filtr PDF to jeszcze w nim może być wilgoć po płynie. W EGR spaliny chłodzone są płynem z chłodzącym , czy jeśli twierdzisz ,że nie ma w nim oleju to czy płyn jest czysty (nie jest mętny lub nie ma rdzawego nalotu na ściankach lub korku wlewu). Filtr PDF zdobywa dzisiaj ostrzeżenie. Proszę czytać posty ze zrozumieniem. 3.1.11. Nie wysyłaj...
2 sonda powinna być za katalizatorem, i musi być przed i to ona steruje dawką kiedy silnik jest nagrzany. W serviceboxie widzę 3 sondy, 2 na katalizatorach przednim i tylnym, nie widzę gdzie jest ta trzecia umiejscowiona... Z czego przy katalizatorze z 406 3.0 V6 katalizator tylny ma nisko sondę, może wyjściowa. Dodano po 1 Za ssanie odpowiada czujnik...
Panowie Mam taki problem w silniku R5 2.5 178KM Na biegach od 1-3 problemu brak natomiast 4 a 5 i 6 na 100% występuje problem z utrzymaniem ciśnienia zadanego . Zrobiłem logi dynamiczne 003 i 011 i zastanawia mnie zkad biorą sie wartości 100.6% Egr duty cycle ????? N75 sprawdzony podcisnienie przed i za sprawdzone przewód od n75 do gruszki wymieniony,...
Odpalałeś kiedykolwiek diesla na plaku ? Paliwa może nie być , świece mogą nie grzać a silnik będzie i tak chodził tak długo jak będzie miał plaka. Pod warunkiem że: ma kompresję, rozrząd dobrze złożony, nie jest zamknięta klapa gasząca jeśli występuje w tym silniku, EGR jest zamknięty, drożny wydech!! Tym się zajmij w pierwszej kolejności aby zagadał...
Kolego czy znalazłeś przyczynę problemu? Mam ten sam silnik i identyczny problem. Silnik remontowałem bo lejący wtryskiwaczy wypalił tłok. Przy okazji wymieniłem chłodnice EGR, które sypały opilkami. Wtryski nowe. Po 5k km wysypało turbo i po regeneracji dokładnie zaczęły występować te komunikaty o ciśnieniu oleju szczególnie przy schodzeniu silnika...
Witam! Podczas jazdy samochodem VW Transporter T5 1.9 TDI zgasł mi silnik. Były problemy z odpaleniem. Rozrusznik kręcił ale silnik nie chciał zapalić. Po odłączeniu akumulatora na 15 min silnik z dużymi problemami zapalił ale okazało się, że nie ma wspomagania, na desce rozdzielczej świeci się ładowanie akumulatora, silnik wydaje dźwięk jak by był...
Witam samochód jak w temacie. Po remoncie silnika samochód stracił na mocy, przede mną wymieniono już turbosprężarkę, usunięto katalizator, wymieniono pompowtryskiwacze, zaworki sterujące turbo i egr, przepływomierz... lista rzeczy jest długa. Pierwsze moje pytanie czy ktoś posiada serwisówkę do tego silniczka? chodzi mi o bloki wartości mierzonych....
Witam . dzięki koledzy za pomoc i za odpowiedzi a więc teraz ja : mój model ma podgrzewacz płynu , takie trzy świece żarowe ( nie wiem czy to działa ) mi się wydaje że to jest coś wspólnego ze świecącą poduszką bo jak w trakcie jazdy po 2-5 minutach zaświeci się napis airbag fehler to już potem nie cyka przekaźnik . tak to jest przekaźnik od świec żarowych...
Witam, na wstępie zaznaczę że trochę czytałem tutaj i w różnych innych źródłach i dalej nie wiem co robić. Sytuacja wygląda nastepujaco: Około rok temu kupiłem t5 z motorem 2.5tdi. Nie pamiętam czy od początku czy później zaczęło się picie płynu chlodzącego. Przejechałem autem około 40tys km i co jakiś czas dolewałem borygo. Bez zależności że ileś litrów...
Dzien dobry, Auto z oznaczeniem silnika kod BNZ, z DPF, turbo ze zmienna geometryczna. Mam dwa problemy do rozwiazania: 1. Szarpanie sporadyczne autem, przewaznie jednorazowe (1 sek) Szarpie przy przyspieszaniu. Jedno szarpniecie okolo 1 sekundy przy obrotach okolo 1500 – 2000 obr /min. Nie wiadomo czy szarpniecie jest przy jezdzie tzn z ukladu...
T5 2.5 tdi 130 KM 2006r silnik BNZ.Przy ok 2000 obr szarpie i czuć brak mocy -falująco.Błędy-000260 i 012601.Ma ktoś opis?Stawiam na zawór egr.Ale taka diagnoza jest do dup...Przebieg 210tyś.ori.
Witam :) Problem z jakim się do was zwracam jest następujący - brak mocy, samochód gaśnie rzadko ale się zdarza, zaświecają się kontrolki od kontroli trakcji migają świece żarowe + check. Pogrzebałem już trochę w kablach i jestem w stanie pogasić wszystkie kontrolki metodą "grzebania" czyli ruszania wiązką itp. ale błędy powracają w różnych odstępach...
Trochę bajką zalatuje. W mojej rodzinie jest Audi z TDI z 2009r od nowości u wujka i jakoś jego silnik nie potrafi takich cudów, A widzisz auto z 2009r to jednorazówka a temat jest o porządnym afn-ie.Mój palił przy -20 bez świec ale chwilę trzeba było pokręcić i oczywiście zasłona dymna z tyłu.A do autora-klin na wale się przestawia. Samochody takie...
Główny problem z dieslem polega na tym, że w PL jeździ bardzo dużo, bardzo mocno kopcących dizli. Jadąc w trasę 200km jestem zmuszony klikukrotnie jak nie kilkunastokrotnie włączać obieg wewnętrzny aby do mojego auta nie wciągnąć sadzy z chmury czarnego, gęstego dymu gdy ktoś przede mną w jakimś (zwykle) niemieckim, zdezelowanym wynalazku motoryzacji...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
To z żółtą wtyczką i kablem to sensor od airbagów i raczej nie powinien tam być, tylko przykręcony do pasa przedniego w okolicy zamka maski. https://obrazki.elektroda.pl/5044937200_... BEZPIECZNIKI OZNACZENIE OBWÓD A F2 Body Computer 60 F4 Pompa ABS 40 F5 Elektrozawory ABS 30 F12 Elektrowentylator silnika (niskiej i średniej prędkości)...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
myjka parowy tech2 naprawa gaśniecie silnika przyczyna vectra
sterownik zgrzewarki amplituner yamaha
Kod E74 w pralce Siemens - przyczyny i rozwiązania Philips 32PHT4131/12 TV Specs and Troubleshooting