Zawór egr padł.Elektrycznie.
Po wymianie pompo wtrysków i zaworu egr
Jak tam egr?
Raczej nie, a jeżeli tak to o czym to może świadczyć ? EGR?
Czy masz zaslepiony egr?
W kostce EGR była woda i robiło się zwarcie instalacji 5v zasilającej czujniki z 12v od silniczka egr
p0401 no wlasnie wywalalo co chwile blad ten wyzej i zapalalo lampkę checka a teraz jakby nigdy nic nie wywala ani bledu ani lampki tylko w emisjach jest test nie ukonczony i tyle to co samo sie naprawilo? jak nie wywala bledu ja nie widze sensu wymieniania egr
Witam czy rozwiązałeś problem z odcinka mocy
to pozostaje sprawdzić pompowtryski na lini diagnostycznej może któryś leje.ja miałem podobne objawy tylko w innym motorze zaślepiłem egr i mam spokój.
Czy tym vscan 5053 wyprogramuje EGR z passata b6?
dołączał czy odłaczał ?
Ja poproszę zwiększenie mocy (stage 1), VW T5 1.9TDI edc16u31 1182289
Przyszło samo.Pali na dotyk,jeżdzi,nie ma mocy. 001619-P0653.Jest to jedyny błąd.Był jeszcze związany z potencjometrem EGR ale nie wraca po kasacji.
adaptacje egr . chłopak zaslepił egr a teraz wyrzuca mu niewłaściwy przepływ ....
Zanim zaczniesz sprawdzać uszczelki pod głowicą sprawdź dokładnie czy nie masz wody w oleju silnikowym - wówczas na korku lub bagnecie będziesz miał maź koloru kakaowego. Wyciek i objawy przez ciebie opisywane mogą być powodem uszkodzenia (nieszczelności) chłodnicy EGR, która znajduje się z tyłu silnika. Aby wyeliminować tą usterkę wystarczy przewody...
Zrób obejście chłodnicy egr. Jak dalej bedzie wywalać płyn dobiłeś glowicę chipem.
Problem rozwiązany. Przyczyną był zawór egr, w tym przypadku jest on sterowany przez elektronikę,zawór się zapchał (przeczyściłem go ) i mogło zjarać silniczek w zaworze. pozdrawiam
Pompa webasta nie powoduje błędu, pompa obiegu płynu zaworu egr już owszem tak. Jesli wywala check to trzeba naprawić. Jak nie to do zimy można polatać.
Inna turbina,łapa tylna, i rureczkę od egr trza przerobić. Wizyta u tunera w celu zmiany map wtryskiwaczy i lata.
Witam Panowie podsiadam VW T5 2007 r, przebieg 190 tys, mam problem, na postoju jak dodam gazu silnik kreci sie do 3 tys i bardzo dymi na czarno, podczas jazdy na 1 biegu nie ma mocy i tez tylko do 3 tys, na reszcie biegow normalnie sie wkreca i przyspiesza, egr podnieniony, n75 tez i przeplywka. Pomoze ktos?
Witam Zrób jak radzi kolega damdam sprawdzona metoda i działa . Mogą być jeszcze zmiany w montażu egr i chłodnicy oleju, ale to już kosmetyka. A tak to ma wyglądać . Pzdr
Powiem tak .Szkoda ze nie wkladaja juz 2.5 ale 2.0 tez fajnie jezdzi cicho pracuje bo zaczeli kombinowac z comon rail.Troszke awaryjny mam na mysli wymiane sprzegla,sondy lambda,zaworu egr przy 50000.Vw troszke spadl z jakoscia.Reszta jak transporter
Wg mnie nie jest to pompa paliwa. 1.Czy podczas odpalenia świeca się świece żarowe?jeżeli tak to OK. jeżeli nie przekaźnik do wymiany. 2.Możliwe że poszła czujnik ciśnienia. 3. Do sprawdzenia Przepustnica + EGR 4.PD- uszczelniacze do wymiany. 5.Czujnik położenia wału. Może wynika to z zwarcia w aucie. - wyeliminuj większość obwodów w aucie i zobacz...........
Wydech sprawdzę jak tylko zwolni mi się podnośnik, ale wydaje mi się, że wywaliło by uszczelnienia zaczynając na EGR, (at)T5 takie problemy to słychać, tu jest większy problem bo on pobiera za mało powietrza wg wskazań komputera. Czekam na dalsze propozycje.
Zapomniałem napisać że też wentylator się załącza zaraz po odpaleniu. Ale nie ma problemu z odpaleniem dwa razy obróci rozrusznik i pali, ale jest w trybie awaryjnym Dodano po 4 Ja właśnie nie wiem czy jak jest temperatura pokojowa to ma on pokazywać 0 Ohm,? Turbina nowa, egr nowy, a ciągle to samo. Nie równo pracuje dymi bardzo na biało kontrolki świec...
Tak uszczelnienie padło i cieknie olej więc zawór do wymiany. Niestety od tego czuć spalin w aucie nie będziesz więc dalej szukaj. nieszczelność pomiędzy wydechem a turbosprężarką, pęknięta rurka od EGR-a, wydmuchana uszczelka z pod rurki egr. Szukaj okopcenia.
Witam Kupiłem VW t5 z przebiegiem 114tys sprawdzone w serwisie vw w Germanii w historii serwisowania robił 10 tys rocznie i jest z nim taki problem że wyrzuca płyn ze zbiorniczka .Wymieniłem wszystkie czujniki temperatury ,termostat i dalej to samo. W końcu całkiem wyrzuciłem termostat i przestało wyrzucać zbiorniczkiem a płyn znika. Robiłem test na...
Radio wyłacza sie po wyłączeniu zapłonu ale mozna je później włączyć bez kluczyka. Ja odbierałem w Toruniu po licytacji w całym kraju. Yasiu nie wiem jaki masz motaor u mnie 140ps. ale w ciągu 1.5 roku 2 razy wymieniali chłodnicę EGR-u, standartowo łożyska macphersonów, a sam wymieniłem półośke lewą (proponuję wzmacnianą z Torunia nie pamiętam nazwy...
Witam Ja miałem dokładnie takie same objawy. Na początku padło że przewody albo zbiorniczek uszkodzony. Zbiorniczek wraz z korkiem wymieniłem, ale na dłuższych trasach ciśnienie wywalało nadal plyn że zbiorniczka. Kolejna diagnoza to uszczelka mimo że plyn chłodniczy był sprawdzany na zawartość CO2 w układzie. I wyszło że CO2 brak. No ale oddałem auto...
Podobno są to typowe objawy zaciętego zaworu EGR. I za diagnozę w stylu "podobno" kolega chce wydać 3-tyś zł? Proponuję pojechać do polecanego mechanika w okolicy , zapłacić za porządna diagnozę i będzie wiadomo co jest nie tak. Taką diagnozę też postawił serwis VW
Sprawdź regulację ciśnienia doładowania, chyba są łopatki zatarte. 90 KM nie posiada zmiennej geometri. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
do T5, dzieki za podpowiedz, jutro kupię czujnik i muszę kojota pokonać :D Dodano po 1 do kysuluka, to błąd że sprawdzałeś go pobieżnie, odkręć dosłownie 5 śrubek i masz egr na wierzchu, sprawdz a może rozwiąże to Twój problem Witam kolegów ponownie, problem ciężkiego odpalania powrócił. ale pojawia się tylko wtedy jak auto stoi na górce lub pod górkę....
P 0401 - błąd egr Kotleta kolega odgrzał. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
A jak z olejem? W trakcie remontu nie zlało się coś w dół silnika coś, co tam zostało? Pasowało by go podpiąć po komputer i sprawdzić parametry pracy. Przepływomierz, temperatury, itp. Silnik był złozony na sucho,tylko panewki były posmarowane olejem jak nalezy, a olej był wlany nowy z szczelnie zamknietej banki przez filter oleju. A przed złozeniem...
Witam, problem dotyczy VW T5 2.5 TDI AXD ,całkowity brak mocy od dołu W aucie była wymieniona uszczelka pod głowicą,rozrząd jest ustawiony na blokadach ,kreseczka na kole zębatym od wałka rozrządu jest prawie idealnie z krawędzią głowicy (brakuje może niecały mm.),synchronizacja na VCDS w grupie 4,4 okienko wychodzi na -5.9 ,na KTSie tak samo ,i według...
VW T5, sterownik EDC16U3, wycięty dpf, auto do 2tys.obr nie ma siły jechać, później też szału nie robi. W załączniku wsad zgrany z niego i oryginał. Zrobiłem mu na czysto EGR off histerezami, DPF off switchem i ma stały błąd czujnika spalin 1 - P0546 zwarcie do plusa. Pod maską okazało się, że jedna kostka czujnika jest przetopiona (załącznik). Grzebać...
Witam. Od razu przepraszam z wszelkie braki z mojej strony i prosze o wyrozumialosc jest to moj 1 post ;) Mam problem z przeladowaniem turbo w moim VW T5 MULTIVAN 1.9 AXB 105KM podobno chipowany na 130 KM. Czasami przeladowuje i odcina turbine blad przeladowania takze w zalaczniku . Zrobilem logi grupy 11 dynamiczne niestety sa w wersji (.txt) gdyz...
Witam. Auto z którym mam drażniący ucho problem to vw t5 2004r 1.9tdi. Auto trafiło do mnie na wymianę turbiny. Rzeczywiście po oględzinach okazało się że wałek ma luz od ścianki do ścianki i podczas obciążenia wydaje świst z metalicznym chrobotaniem. Po wyczyszczeniu smoka, wymianie oleju i filtrów,sprawdzenie szczelności dolotu zamontowałem turbinę,...
Panowie Mam taki problem w silniku R5 2.5 178KM Na biegach od 1-3 problemu brak natomiast 4 a 5 i 6 na 100% występuje problem z utrzymaniem ciśnienia zadanego . Zrobiłem logi dynamiczne 003 i 011 i zastanawia mnie zkad biorą sie wartości 100.6% Egr duty cycle ????? N75 sprawdzony podcisnienie przed i za sprawdzone przewód od n75 do gruszki wymieniony,...
Witam! Podczas jazdy samochodem VW Transporter T5 1.9 TDI zgasł mi silnik. Były problemy z odpaleniem. Rozrusznik kręcił ale silnik nie chciał zapalić. Po odłączeniu akumulatora na 15 min silnik z dużymi problemami zapalił ale okazało się, że nie ma wspomagania, na desce rozdzielczej świeci się ładowanie akumulatora, silnik wydaje dźwięk jak by był...
Kolego czy znalazłeś przyczynę problemu? Mam ten sam silnik i identyczny problem. Silnik remontowałem bo lejący wtryskiwaczy wypalił tłok. Przy okazji wymieniłem chłodnice EGR, które sypały opilkami. Wtryski nowe. Po 5k km wysypało turbo i po regeneracji dokładnie zaczęły występować te komunikaty o ciśnieniu oleju szczególnie przy schodzeniu silnika...
Witam, na wstępie zaznaczę że trochę czytałem tutaj i w różnych innych źródłach i dalej nie wiem co robić. Sytuacja wygląda nastepujaco: Około rok temu kupiłem t5 z motorem 2.5tdi. Nie pamiętam czy od początku czy później zaczęło się picie płynu chlodzącego. Przejechałem autem około 40tys km i co jakiś czas dolewałem borygo. Bez zależności że ileś litrów...
Dzien dobry, Auto z oznaczeniem silnika kod BNZ, z DPF, turbo ze zmienna geometryczna. Mam dwa problemy do rozwiazania: 1. Szarpanie sporadyczne autem, przewaznie jednorazowe (1 sek) Szarpie przy przyspieszaniu. Jedno szarpniecie okolo 1 sekundy przy obrotach okolo 1500 – 2000 obr /min. Nie wiadomo czy szarpniecie jest przy jezdzie tzn z ukladu...
Witam :) Problem z jakim się do was zwracam jest następujący - brak mocy, samochód gaśnie rzadko ale się zdarza, zaświecają się kontrolki od kontroli trakcji migają świece żarowe + check. Pogrzebałem już trochę w kablach i jestem w stanie pogasić wszystkie kontrolki metodą "grzebania" czyli ruszania wiązką itp. ale błędy powracają w różnych odstępach...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
czujniki indukcyjne schemat magnetron toshiba obrotomierz diesel polonez
przełącznik obrotów bosch wyważarka corghi
Wymiana tonera zamiennika w Xerox WorkCentre 6605: chip i aktywacja Pomarańczowa kontrolka żarówki w Seacie Altea - przyczyny i rozwiązania