Witam, Mam problem z ekspresem do kawy Siemens EQ.3 TI305206RW, zaraz po włączeniu ekspresu wyświetlił się komunikat "Uruchom ponownie", po wyłączeniu ekspresu i ponownej próbie włączenia nie uruchamia się w ogóle. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem? Z góry dziękuję za pomoc.
Mieli chwilę (kilka sec) i przerywa z komunikatem o braku ziaren. Po ponownym uruchomieniu programu wszystko działa ok. Dla kolejnej kawy sytuacja się powtarza.
Witam, ekspres eq7, czy ktoś miał taki problem, po włączeniu wyświetla napis simens, cisza nic nie pracuje a po chwili wyskakuje komunikat uruchom ponownie, uruchomienie ponowne nic nie daje, w trybie serwisowym uruchamia pompę, młynek.
Witam Ekspres do kawy Siemens EQ6 TE607203RW/09. Po dostaniu się wilgoci na do środka i włączeniu uruchomienia ekspresu zakręcił się młynek i zadziała różnicówka na zabezpieczeniu instalacji domowej. Ponowne włączenie ekspresu to tylko kreci młynkiem do kawy i wyświetla " proszę czekać do ostygnięcia urządzenia ". Zabezpieczenia już nie aktywuje, a...
Cześć, Ekspres stara się wykonać płukanie specjalne, ale u mnie po wykonaniu punktu 1 nie dzieje się nic. Wiem, że już parę osób pisało o tym na forum, ale nikt nie napisał, jak ten problem można rozwiązać. Serwis, czy jest jakaś domowa sztuczka? Poniżej info z instrukcji. Ważne: jeżeli wykonywanie programu serwisowego zostało przerwane np. wskutek...
Witam. Jest duży postęp w naprawie tego ekspresu. Na pierwszym zdjęciu poniżej, jak wygląda zaparzacz obsypany nadmiarem kawy - ważna uwaga - kawa w ustawieniu najdrobniejszego mielenia: https://obrazki.elektroda.pl/9501742600_... Drugie zdjęcie poniżej, przedstawia wyprostowanie blaszki, która częściowo ogranicza nadmiar wysypującej...
siemens uruchomić ponowny satel uruchomić ponowny uruchomić ponowny bosch
chłodziarko zamrażarka polar cz340 junkers cerapur podłączyć sterownik rezonans karoserii
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Audi A3 8P 2.0 TDI DSG 2006 – schematy silnika i skrzyni biegów, kody BKD/BMM, DSG DQ250 Ford C-Max 1.0 EcoBoost 2015 – rozrząd na mokrym pasku czy łańcuch?