Kolego. Radioodbiornik Elektrit Kadet, który pokazałeś na zdjęciach to BARDZO CENNE radio! Radzę poczytać najpierw o firmie Elektrit i jej wyrobach. Jeśli naprawdę jesteś początkujący i nie znasz się na elektronice to radziłbym Ci jednak wstrzymać się z amatorską naprawą tego radioodbiornika.
Odbiornik radiowy :?: Czy posiadacie jakieś schematy :?: Do odbiornika radiowego masz trochę za mało lamp. Chociaż na PFL200 możesz zrobić jednoobwodowy reakcyjny odbiornik na fale długie/średnie/krótkie, albo na PCF82 (+ coś na końcówkę mocy - bp. PFL200). Schematy masz na mojej stronie - dopasuj sobie jakiś do tych lamp. Np. Elektrit Kadet - EF6...
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Napewno zgodne z: http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c... ? Jest elektrozawór... ;)
odłącz kabel od sondy,zapal silnik,i sprawdź czy kablu od strony instalacji samochodu (chyba zielony o ile pamiętam)masz 0,45V Ale tak na oko uszkodzona sonda. skąd te 0,45V??? Sygnał zastępczy???
elektrit deczko sie pomyliłeś. elektrozawór odcinający paliwo przy hamowaniu silnikiem, w momencie wciśnięcia sprzęgła paliwko jest podawane spowrotem, po wyciagnięciu ssania ten zawór tez jest uruchamiany. SiwusGSM polecam stronke www.ktk.pl a w szczególności forum tej z tej strony www.forum.ktk.pl dział technizny jest tam prawdziwą skarbnicą wiedzy...
Kolego lepiej kup jakiś używany alternator bo jeżeli diody masz uszkodzone szczotki na wykończeniu i stojan jak słusznie zauważył kolega elektrit przytarty łożyska też na pewno zużyte to naprawa będzie dużo droższa niż alternator Boscha, ale wybór należy do ciebie.P
Niech mnie ktoś uszczypnie! Ja chyba śnię! Taki temat na tym forum? A może nie śnię, w końcu już po jedenastej... Zobacz na to, że to dla początkujących.
Zauważyłem, że niejednokrotnie ktoś poruszył kwestię radyjka na PFL200, jednak nie zauważyłem ani jednego schematu... Wobec tego bardzo proszę o schemacik, jeśli to możliwe Bo składa się, że mam tego kilka (naście) sztuk na dnie szuflady. Najbardziej urządziłby mnie zakres 5-7MHz AM (o ile dobrze pamiętam to tam słychać najwięcej stacji zagranicznych)...
Bardzo mało wiemy o silniku , ale jeśli jest to silnik NZ to moduł jest pod cewką. Jak napisał elektrit najpierw kabel WN uwaga są dwa rodzaje kopułek. Potem moduł pod cewką (pasuje od Kadeta).
Nie no,bo może mieć Rekorda,kadeta,asconę na LE dwójce,omegę,astrę lub vectrę na Motronicu,albo na Simtecu. Wygląda mi na zablokowaną klapę spietrzającą w przepływce (bo dymi ponoć na czarno),a jak ma na 56.0 albo 56.1 to co mu się zablokuje? Jak ma LE 2 Jetronic to prosta sprawa-leje wtryskiwacz rozruchowy,a co?Nie może? I bądź tu mądry i pisz wiersze...
witam. Elektrit mam pytanie do Ciebie bo ja widziałem na regulutorze taki napis:"regulator elektroniczny do akumulatorow 45ah" i drugi regulator"regulator elektroniczny do akumulatorow60ah". I czy oby na pewno to nie ma znaczenia??W sumie kazdy regulator ma za zadanie utrzymywac napiecie około14V.
np od opla kadeta. Nie, nie! - to nie jest tak: "hop, siup"! 115 miał świece w układzie SZEREGOWYM i BEZ PRZEKAŹNIKA Jeżeli chcesz układ unowocześnić, to wypada wymienić świece szeregowe ("pętelki") na świece szybkogrzejne ("paluszki") łączone równolegle. Są takie zestawy rzemieślnicze- głównie chodzi o redukcje z uwagi na zupełnie inne gwinty. Natomiast...
Mam pytanie - jak wyglądała? Tak jak w 'normalnym' kadecie, czy tak jak w Zniczu? Bo mam sprzeczne informacje i nie wiem jakiej wersji skrzynki poszukiwac do mojego chassis.
dioda jest ok to halotron jest spalony zwarła sie instalacja no i poszedł a te wyprowadzenia ELEKTRIT jak sprawdzic najłatwiej nie mając do tego od wentylatorka opisu?
Kolego elektrit a jak wytłumaczysz mi wyżej opisaną przeze mnie sytuację zwłaszcza że powtórzyła się już drug raz (pierwszy z 2 lata temu) i po kilkunastu kilometrach i "rozruszaniu" się silnika przestał gasnąć i do tej pory jest ok? I nie tylko "koledzy po fachu" ale i ja wiem że komputery w oplu tak mają.
- do wymiany swiece , przewody WN, kopulka, palec,filtr powietrza -to podstawa - pomierzyc czujniki odpowiedzialne za sklad mieszanki i ustawienie konta zaplonu, - sonda almbda, zapchany wydech, katalizator -nieprawidlowe cisneinie paliwa, cieknacy wtryskiwacz Trzy pierwsze podpunkty to pieprzysz głupoty oprócz tej sondy, 4 może być ale mało prawdopodobne...
Jak masz stary na wzor,to wez go ze soba i pojezdzij i poszukaj,moze tak jest jak elektrit radzi ze mozliwe jest ze pasuje wlasnie od pompy hamulcowej od 126p. Pozdrawiam
Kręci mu cienko, bo rozusznik nie ma siły pokonac oporów kompresji. czy to może oznaczać że mój nowy rozrusznik jest jakiś trefny? Dodano po 8 nie pisałbym o tych przewodach gdyby nie przykład z życia wzięty znajomemu zachciało się zimą przewody wysuszyć w domu no to zabrał wysuszył założył z powrotem jak leci i dzwoni do mnie że nie może zapalić przyjeżdżam...
Dzięks Elektrit przerwa na przerywaczu była za mała, ustawiona już jest i auto śmiga jak dawniej. Temat uważam za zamknięty.
Napięcie (nie masa) na przekaźnik pompy paliwa idzie z pinu A1 ECU. http://obrazki.elektroda.net/22_11860622... widok od strony ECU A wogule sprawdzałeś masy tak jak sugerował elektrit? bo jeśli to nie wina masy to bym odrazu ECU podmieniał.
Silnik z Omegi A 2.0 jest to taki silnik jak w wiekszości opli z tych lat. A ten 2.6 nie mam pojęcia czy wejdzie, dlatego napisałem ten post Panie Elektrit.
Elektrit - czy styki 87 i 87b są włączane osobnymi cewkami?Czyli 30 tak jak piszesz to plus,86 to plus obu cewek,natomiast 85 steruje stykiem 87,a 85b stykiem 87b?I tak jak pisze kolega Lindonerl ze styku 87 jest zasilana pompka i grzałka,a ze styku 87b wtryski? Czyli w sumie ten przekaźnik jest tak jakby 2 w 1?
Elektrit mozesz mi napisac konkretniej jaka czesc trzeba wymienic?
Jak elektrit sugeruje najprawdopodobniej padł moduł w aparacie ... ale jest tez mozliwe uszkodzenie ceweczki w aparacie no i oczywiscie pasek rozrządu (nie musi byc zerwany .. mogą być tylko zerwane zęby) ale tez i wałek czasem sobie pęknie i palec w aparacie tez nie będzie sie kręcił
Ja zablokowałem. A dlaczego? Ano dlatego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... I co teraz? ...hmmm teraz już wiem - ale chyba nie należe do tych, którzy piszą byle pisać, żeby jakieś punkty załapywać - naprawde nie róbmy satyry. Nie jestem z Takich. Dzięki za pomoc. Ps. słyszałem że należy kierownicę ściągać przy przekręconym kluczyku...
Po pierwsze - robienie detekcji na lampie głosnikowej jest złym pomysłem, głównie z tego powodu, że uzyskany sygnał m.cz. będzie małej mocy. Czyli tylko jeden obwód i detekcja na lampie sygnałowej - 'F' z PFL200. Po drugie - PFL200 to dekal nie magnowal i fakt - podstawki niełatwo dostępne. Można kupić za granicą w sklepie internetowym lub Ebayu (dość...
Silownik pneumatyczny reguluje biegiem jalowym,ten problem o którym on pisze śmierdzi silnikiem kapy rozruchowej ...ja też mam w kadecie 1.3 86' problem z takim gaźnikiem solex http://www.allegro.pl/show_item.php?item... mianowicie odpalam na benzynie, chodzi równo na ssaniu, mija ok 10-15 sekund i zaczynają obroty spadac tak jakby sie dławił...
kadet elektrit elektrit allegro radio elektrit
zespół parzenia ripple current wiadomości skype
renault mascott pralka samsung programator
Jaki MOSFET do wkrętarki 18V? Wybór i parametry Carrier 1550 zablokowany - jak odblokować bez komputera?