Jakie ciśnienie pokazuje czujnik/presostat
zawsze myślałem, że wszystko się załącza a jak nie ma czynniku to po prostu nie chłodzi Jak pracuje bez czynnika to się sprężarka zaciera. Także bez ciśnienia nie ruszy, co i tak nie zawsze ją ratuje, bo nawet jak czynnika będzie tylko 20g to ciśnienie będzie wystarczające do załączenia.
Zdejmij sprzęgło i będziesz widział czy jest przypalone , długo tak nie pochodzi .
zorganizuj sobie ściągacz fi 22x1,5 i po odkręceniu nakrętki czołowej wkręcasz sciągacz i ciągniesz tarcze sprzęgła ,potem odepniesz zabezpieczenie osadcze i ściągniesz koło pasowe,następnie najlepiej młotkiem pneumatycznym lub przez klina aluminiowego podwadzisz sam elektromagnes i powoli z każdej strony po pukasz i powinien zejść .Ja osobiście zawsze...
koszt orginału to około200 250 zł ale jak piszesz można przezwoić siąga się tak odkręcasz nakrętke od strony sprzęgła potem zakładasz ściągacz 22x1,5 ściągasz tarcze , odpinasz seger trzymający koło pasowe i delikatnie ściągasz potem jest następny seger trzymający cewkę elektromagnesu ....kładziesz ją na kuchenkę gazową i podgrzewasz do dosyć sporej...
Sprawdź cewkę elektromagnesu kompresora klimatyzacji.
Hej. Z tego co pamiętam w 106 kompresor jest zasilany bezpośrednio z modułu klimatyzacji/ ogrzewania (ECU ATC) za pośrednictwem przewodu o numerze 5055.
Ktoś pomoże w sprawie klimatyzacji jazz 2009 rok ? Najlepiej schemat elektryczny, nie mam napięcia na sprzęgło klimatyzacji / brak sterowania przekaźnikiem od elektromagnesu spręzarki. Klimatyzacja manualna .
mechanik stwierdził że do wymiany jest elektromagnes w sprężarce od klimatyzacji To niech wymieni.
Brak czynnika w obwodzie klimatyzacji powoduje niewłączenie sprężarki klimatyzacji poprzez elektromagnes - klimatyzacja służy nie tylko do używania latem - w czynniku chłodzącym znajduje się specjalny olej który smaruje i zabezpiecza obwód klimatyzacji - dlatego ważne jest odpalanie klimatyzacji co jakiś czas - by olej został rozprowadzony i zabezpieczał...
Wyjąć a nie dołożyć, ewentualnie cieńsza pod zabierak, ale jak elektromagnes nie trzyma to i tak raczej do wymiany.
Schemat masz w załączniku Wyłącznik E508 jest to wyłącznik zabezpieczający przed zamrożeniem wentylatora dmuchawy i w normalnej temperaturze jest zamknięty.Wyłącznik E509 jest to wyłącznik sterowany ciśnieniem w rurce evaporatora i nie dopuszcza do uruchomienia klimatyzacji w przypadku spadku ciśnienia w układzie poniżej wartości progowej. Dioda D787...
Skoda Fabia 1.2 benzyna 2003r Czy jest opcja, zakładając, że nie ma freonu w obiegu klimatyzacji, żeby po załączeniu klimatyzacji dochodziło napięcie do elektromagnesu pompy klimatyzacji? Tzn- Pompa się załącza, ale i tak nie chłodzi?
Sam magnes
Witam wszystkich, problem jest z klimatyzacją w Renault Laguna III. Klimatyzacja świeżo nabita, po uruchomieniu na panelu klimatronic AC, wentylator chłodnicy uruchamia się, a sprężarka (cewka) nie. Cewka elektromagnesu klimatyzacji sprawdzona jest dobra, nie dochodzi w ogóle napięcie + do cewki. Po podłączeniu do komputera wyskoczył mi błąd B1216 -...
Może to być elektromagnes sprzęgła klimatyzacji
Ja do tego celu wykorzystuję tulejki zaciskowe w przypadku linek, natomiast w przypadku drutu wykonuje je technika zbliżoną do techniki Autora tematu. Otóż to. Nie ma się co spinać na styki rzędu ułamków mOhm , skoro dopuszczalny prąd w linii nie przekroczy 32 A. Lepiej spójrzcie na biodegradowalne wiązki w nowych autach, jakie są tam napięcia i jakie...
Witam Wszystkich, Mam problem z Peugeotem 207 2010r. 1.4. W pewnym momencie klimatyzacja przestała działać. Jak się okazało najprawdopodobniej spaliła się cewka elektromagnesu klimatyzacji. Wywalało błędy 994 i 995. Po wymianie cewki klimatyzacja dalej nie działa. Do cewki dochodzi słabe napięcie ok. 4.8v. Podmieniony moduł BSM ale niestety pomógł on...
tam były sprężarki na sprzęgło Ah, faktycznie. Przepraszam. To od Golfa 5 się to zmieniło. Czwórka miała jeszcze elektromagnes. Dla pewności można ręcznie wypiąć cewkę elektromagnesu sprężarki.
Po nitce do kłębka. Problem okazał się banalny ale złożony - przerwany przewód idący do bezpieczników i problem z wtyczką z dołu samochodu idącą do elektromagnesu uruchamiającego klimatyzacji - tak w skrócie. Najtrudniej znaleźć usterkę - naprawa banalna.
Wypnij wtyczkę zasilającą elektromagnes w sprężarce, włącz klimatyzację i sprawdź miernikiem czy dochodzi tam napięcie. Sprawdzimy czy to wina elektryki, czy na przykład sprzęgło się wytarło/rozregulowało. A brałeś pod uwagę ze tam jest regulator ciśnienia??
Trzeba najpierw podpiąć do stacji i sprawdzić czy jest gaz. Jak nie ma to stacja wytworzy próżnię i sprawdzi szczelność. Jak jest nieszczelna nabija się azotem i sprawdza gdzie ucieka no chyba że przy użyciu UV będzie widać. Jak jest szczelna i nabita odpalamy klimatyzację i patrzymy czy ruszy kompresor i jakie ciśnienie nabija. I czy wentylator chłodnicy...
produkcja w roku 2002. Nie chodzi o elektromagnes sprzęgła.
co morze byc tego przyczyna,dlaczego slizga?Autko niedawno kupilem i nie wiem kto przy nim grzebal,a elektromagnes wymienilem sam.
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej klimatyzacji w Oplu Omedze i mam pytanie czy cewka elektromagnesu posiada zabezpieczenie termiczne. Pozdrawiam Robert
Podnieś kabinę i do sprężarki przypięty masz przewód, który sterują pracą elektromagnesu sprężarki. Sprawdź czy wtyczka jest wpięta, chociaż z opisu kolegi raczej wskazuje na usterkę elektryczną samego elektromagnesu. Sprężarkę masz praktycznie pod fotelem kierowcy, ostatni element na pasku PK po lewej stronie. Patrząc jakbyś siedział w samochodzie.
No to w końcu ma elektromagnes czy zawór sterujący, a może jedno i drugie?
Witam Po wymianie cewki elektromagnesu w sprężarce klimatyzacji mam problem z założeniem paska, a mianowicie z napinaczem. Moje pytanie brzmi: W jaki sposób naciągnąć napinacz aby założyć na niego pasek, bo nie mogę sobie z tym poradzić. Opel Astra G 1999 16SZR Pozdrawiam
aha czyli tą diodą nic nie zrobię? Widocznie elektromagnes słabo ciągnie
No to wielkie dzięki, myślałem własnie w ten sposób. Jednak wolałem się upewnić. Jeszcze jedno: czy muszę stosować przekaźnik przed elektromagnesem i wentylatorem?
Dokładany włącznik załącza pewnie elektromagnes sprzęgła sprężarki. Oryginalnie w A3 8P klimatyzacja jest sterowana elektrozaworem znajdującym się sprężarce poprzez sygnał PWM. Bezpośrednio pod panel się nie podłączysz.
Na przewodzie alternator-UPC pojawia się nie wiadomo skąd 12V przy włączonym zapłonie. Odłączyłem fabryczny przewód i pociągnąłem prowizoryczny no i problem zniknął, Podsumowując na sprawnej magistrali miernik pokazuje około 10 V A teraz napiszę " a nie mówiłem " :D Trzeba było słuchac wujka genka jak pisał że na magistrali LIN napięcie nie powinno...
Inaczej sprzęgło kompresora. Płaska część przed kołem pasowym. W środku jest elektromagnes. Jak po zwarciu pinów działa to on dobry. Trzeba posprawdzać czujniki klimatyzacji. Dodano po 8 Pomiędzy przekaźnikiem a kompresorem jest czujnik dwupinowy. Kolory przewodów,czerwonobiały i zielonoczarny. Jak nic nie zmienili.On reaguje na ciśnienie w układzie...
Sprawdź wszystkie bezpieczniki (nie tylko te oczywiste dla klimy) np. w moim przypadku brak klimy spowodowany był przepalonym bezpiecznikiem zapalniczki (alfa 156). Okazało się, że na tym samym bezpieczniku jest elektromagnes ze sprężarki klimatyzacji. Możliwe, że uszkodzony czujnik ciśnienia (zmierzyć wartości na pustym i pełnym układzie)
Przyczyn niedziałania klimy może być wiele od usterek czysto elektrycznych po mechaniczne, oraz związane z brakiem lub niewłaściwym ciśnieniem gazu. Określenie że jest przejście między przewodami (zwarcie) nic nie mówi bo mierzysz w sprężarce oporność cewki elektromagnesu załączającego sprzęgło określenie że jest przejście może być dobrym znakiem dla...
Witam Przede wszystkim nalezy sprawdzić czy po właczeniu klimatyzacji pojawa sie zasilanie na elektromagnes. Jeżeli nie to nalezy sprawdzic działanie czujników ciśnieniowych oraz samo sterowanie.
Założyłem nawet na podmianę inny czujnik ciśnienia klimatyzacji ( bo myślałem że może przekłamuje wskazania i dlatego rozłącza elektromagnes) ,ale dalej to samo.
Cześć Kompresor w twoim samochodzie jest kompresorem którego wydajność jest sterowana zewnętrznie przy wykorzystaniu zaworu regulacyjnego . W tego typu kompresorach regulacja jest ciągła przez zmianę kąta wychylenia płytki ( swash plate) do której mocowane są tłoki . Im większy kąt pochylenia płytki tym większa wydajność kompresora . Dla płytki w pionie...
Witam Umnie uszkodzila sie zwojnica elektromagnesu sprzegla sprężarki klimatyzacji (Opel Astra II 2.0 DI 1999r) Czy ktos orientuje sie gdzie mozna zdobyc tą cewke ? Przesylam zdjecia tego elementu wymontowanego z mojego samochodu (mozna to zdemontowac bez problemu). Oznaczenia: CSW88Q 12V Wymiary: srednica zewnetrzna 8,5cm srednica wewnetrzna 5,8cm...
Podaj do kompresora napięcie 12V (ale osobnymi przewodami i w odpowiednim miejscu) powinieneś usłyszeć "kliknięcie", sprawdzisz w ten sposób czy elektromagnes działa. Potem to pozostaje szukanie uszkodzonego przewodu. Co do komputera to powinno wykazać że otwarty lub zwarty obwód kompresora klimatyzacji. Link do książki sam naprawiam jest tam schemat...
elektromagnes ok brak jego zasilania +12V
Nie działa elektryka klimatyzacji Renault Scenic 1 1.6 16V. Kompresor załącza się, podpinając na krótko. Proszę o pomoc.
Masz 2 punkty do sprawdzenia... Styk przekaźnika --> kostka elektromagnesu. Na prawdę potrzebujesz schemat?
witam, a gdzie znaleźć schemat?
Witam Poszukuję schematu załaczenia elektromagnesu wentylatora do Mascotta 2001r 2.8 dci 110ps bez klimatyzacji. Stały +na elektromagnes mam , brakuje zasterowania masą. Na włączniku termicznym ani masy ani +. Przewody od włącznika termicznego wchodzą do kabiny i tyle ,na żaden przekaźnik nie dochodzą . Przewód zasterowujący do elektromagnesu też idzie...
Sprawdź ręką czy sprężarka w ogóle się obraca, może być padniety elektromagnes, podaj na nią 12v.
Sprężarka z elektromagnesem czy z zaworem.
Samochody z tych roczników nie są fabrycznie wyposażone w czujnik pracy wentylatora Czy czujnika z późniejszych roczników (jeśli mają) nie możesz zamontować? Aby coś doradzić, napisz jakiego rodzaju silnik wentylatora. Wiadomo, że na prąd stały, napięcie 12V jednak czy stojan z magnesem stałym czy z elektromagnesem?
Jak odpalasz klimatyzacje to elektromagnes przyciąga sprzęgło i kompresor zaczyna pracować wiąże się to z większym obciążeniem dla paska micro... generalnie czujnik ciśnienia nie puści kompresora w ruch gdy wykryje mniejsze ciśnienie w układzie.... Jeżeli nie wymieniałeś jeszcze chłodnicy klimatyzacji to zajrzyj pod wiatrak który jest do niej przykręcony......
Napełnij klimę, sprawdź ciśnienia. Jeżeli załącza się spręzarka to cewka elektromagnesu sprzęgła sprężarki jest ok.
Czy potradziłeś sobie z tą klimą? Jeśli o mnie chodzi to tak. Brak styku na zasilaniu elektromagnesu dołączającego sprężarkę. Czujnik był w porządku. Dodano po 1 Brak kontaktu elektrycznego na stykach elektromagnesu dołączającego sprężarkę.
ma się włączać jak dostanie sygnał ''-'' ze sterownika w kabinie, bez sygnału o obrotach silnika i obrotach z czujnika na sprężarce Sterownik w kabinie daje ''-'' do przekaźnika kiedy ma być włączona klima i chodzi tylko o to żeby ten sygnał włączał / wyłączał elektromagnes sprężarki
Opis problemu: Witam. Mam problem z klimatyzacją w Audi A3 8L 1.6 AVU (benzyna, climatronic). Po włączeniu A/C nie działa sprężarka ani wentylatory chłodnicy. Stan i testy: Bezpieczniki – sprawdzone, wszystkie OK. Brak osobnego przekaźnika od klimatyzacji – sterowanie przez ECU. Ciśnienie w układzie OK – sprawdzane manometrem. Sprężarka NIE startuje....
A może masz uszkodzony przewód zasilający elektromagnes w tym sprzęgieł-ku ?
Witam, mam problem z Peugeotem 407 2.0 HDI. Nie działa klimatyzacja. Po sprawdzeniu kilku rzeczy wyszło, że na cewkę elektromagnesu sprężarki dochodzi napięcie 10,8V, przez co nie chce się załączyć. Po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora elektromagnes działa. Co może być przyczyną takiego napięcia? Przewody przejrzałem i wygląda wszystko ok.
Ten błąd nie ma wpływu na pracę układu. Gdyby miał to sterownik nie pozwoliłby na pracę zaworu (zawór jest wysterowany bo pobiera prąd). Masz zatarty/uszkodzony kompresor albo zerwane sprzęgło (nie mylić z elektromagnesem) przez co wirnik się nie kręci. Może być uszkodzony mechanicznie zawór regulacji wydajności kompresora ale to jest rzadkość moim...
przyczyną braku prądu na sprężarce okazał się przerwany przewód na czujniku temperatury silnika a w sprężarce trzeba wymienić sprzęgło i elektromagnes. Problem rozwiązany zamykam temat Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
A sprawdzona i nasmarowana była. To można ro IC za jednym zamachem cena niewielka. Jeśli ok było to pobawimy się w elektryce. - uszkodzony rezystora dmuchawy - błąd klimatronika -uszkodzenie elementu Air Conditio - brak zasilania Cewki elektromagnesu, alteratora - Brak zasilania wentylatora na colerze klimatyzacji * uszkodzony przekaźnik wentylatorów...
Opel Corsa 1.0 rocznik 2000. Po włączeniu klimatyzacji nie zaskakuje sprzęgło sprężarki. Napięcie na kostce zasilającej sprężarkę około 12V. Zmierzyłem przewody wychodzące ze sprężarki i mam 0,00 Ohm. Czy dobrze myślę, że uszkodzone jest uzwojenie elektromagnesu?
Witam! W moim Golfie III 1,6 (wersja 101 KM, rocznik '98) wolne obroty są ok. 800rpm ale przy włączeniu klimatyzacji następuję podwyższenie do ok. 900rpm. PYTANIE: Czy jest możliwe poprzez ingerencję w "BIOS" podwyższenie tego drugiego poziomu wolnych obrotów do wartości np. 1100rpm? (Dla zainteresowanych dlaczego jest mi to potrzebne wyjaśniam, że...
Sprawdź przekaźnik od klimatyzacji oraz gniazdo tego przekaźnika (może dostała się woda). Jeśli jest na sprzęgle elektromagnetycznym to spróbuj odłączyć wtyczkę od elektromagnesu i zobacz jaka będzie wtedy reakcja po włączeniu klimy.
Klimatyzację masz? Może to ona daje w kość. Może cewka elektromagnesu ma jakieś zwarcie i bezpiecznika nie wybija, ale pobór prądu obciąża tak alternator, że piszczy.
mimo przejechania nawet 20km lub postoju około 20 minut sprężarka nie odłącza się tylko cały czas pracuję Co masz na myśli? Że elektromagnes trzyma?
Stawiam na dwie sprawy słaby akumulator . Problem a alternatorem. Sprężarka klimatyzacji podczas załączenia może pobierać spory prąd (włącza się przy pomocy elektromagnesu) . Ewentualnie do sprawdzenia masa pomiędzy- alternatorem, silnikiem, akumulatorem.
Sprawdź elektromagnes na sprężarce czy czasem nie zanika napięcie na elektromagnesie lub za oksydowana wtyczka .
przyczyn może być wiele czujnik ciśnienia uszkodzony elektromagnes brak zasilania brak sterowania
Elektromagnes na kompresorze nie chodzi i wentylator się nie załącza ;/
Gaz był dopompowywany w zakładzie specjalizujacym się w tym ale nie było mnie obok więc nie wiem czy olej był dolny ale z założenia powinien być. Czy sprezarka bez paska powinna całkiem lekko się obracać? Po załączeniu na krótko elektromagnesu obraca się ale po dłuższej chwili zaczyna się przeslizgiwac sprzęgielko.
Jeśli są tam dwa akumulatory 12V to się da.... Wystarczy uruchomić sprężarkę, to tylko elektromagnes... i do tego kontrola ciśnienia po przez czujnik....
Sprawdź obwód elektryczny cewki sprzęgła sprężarki klimatyzacji. Sprawdź np. bezpośrednim zasilaniem cewki, czy sprzęgło załącza (będzie słychać pracę elektromagnesu), lub po odpięciu przewodu zasilania cewki sprzęgła, sprawdź np. żaróweczką, czy po włączeniu klimatyzacji pojawia się napięcie (żaróweczkę włącz między odpięty przewód a masę).
ale dla czego hałasuje jak wyłącze klimatyzację? ..bo łożysko pomiedzy elementami wirującymi elektrosprzęgła zaczyna pracować po wyłączeniu elektromagnesu, a jest do wymiany, czyli jest do kitu, luftu czy czego tam kto chce. :D
moim zdaniem jeżeli w układzie nie ma odpowiedniego ciśnienia to klima nie odpala sprężarki.sprzęgło to zwykły elektromagnes jak załączy to trzyma.
Podejrzewam elektromagnes na pompie. Dość częsta usterka
https://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/... już jaśniej sie nie da
Jezeli wciskasz klawisz klimy to zapala sie jego podswietlanie??? czy kompletny brak reakcji??? W oplu vectra w zaleznosci od sterownika klimatyzacji wszystko jest sterowane wlasnie tym jednym klawiszem przez roznego rodzaju przekazniki po drodze do sprezarki klimatyzacji (elektromagnesu jej), wentylatorow chlodnicy i kilku czujnikow temperatury, cisninia....
U mnie efekt podobny. Brak czynnika w układzie spowodował nie zadziałanie elektromagnesu na sprzegle sprężarki. Po dopełnieniu sprężarka ruszyla i nagle zaczął wydostawać się olej z pod elektromagnesu. EFEKT kompresor do wymiany.
Po kole napedowym sprezarki (czy jest stałe czy sprzęgło ) i/lub po kabelkach idacych do elektrozaworu zmiennej wydajności No, u mnie w Passacie B6 2.0 TDI CBAB jest tak, że koło pasowe nie ma na zewnątrz sprzęgła. Po prostu jest na stałe sprzęgnięte z wałkiem sprężarki. Czy w związku z tym jest to jakieś lepsze czy gorsze rozwiązanie? W poprzednich...
Niestety pomimo nabicia układu gazem nie powróciło prawidłowe działanie klimatyzacji Nie może obyć się bez ingerencji elektronika ,który musi skasować błędy i przywrócić prawidłową pracę układów sterowania urządzeniem oraz jego zabezpieczeniem. W tym konkretnym przypadku nie działa układ regulacji temperatury wewnętrznej, sama klimatyzacja działa(słychać...
Jest taki przycisk z gwiazdką? Ale zapewne tego już próbowałeś. Na szybko proponuję rozpięcie kości przy kompresorze aby rozłączyć elektromagnes. Następnie spr.wyłącznik i instalację od niego. pozdrawiam
brak czynnika chyba nie ma wpływu na załączanie elektromagnesu , jakby był przerwany kabelek to nie było by napięcia 4,95v na wtyku do elektromagnesu , faktycznie może coś jest nie tak z BSI , ale jak to sprawdzić ?
Witam ponownie, w starych sprężarkach tych z zewnętrznym sprzęgłem na elektromagnes jest zawór sterujący ciśnieniem w sprężarce, wiem bo wymieniałem.....
mam na poczatku kilka pytan - dlaczego byla klimatyzacja napelniana? - czy wczesniej byly jakies usterki ? - jak zostala napelniona ( z butli :-) czy stacja do napelniania) a teraz krok po kroku: najczestsze przyczyny to brak "masy" na kompresorze ( wystarczy pociagnac dodatkowy przewod) pozniej usterka na elektromagnesie ( albo za duzy odstep i nie...
Dioda tłumiąca przepięcia w elektromagnesie sprzęgła klimatyzacji i dioda blokująca przekaźnik.
Nie jestem pewien czy w 1.6 jest też taki sam moduł chłodzenia co w 2.0/2.2 diesel. W dieslu moduł jest tak skonstruowany, że muszą być sprawne dwa osobno podłączone wentylatory. Układ przekaźników łączy wentylatory szeregowo (mniejsze obroty) lub równolegle (wyższe obroty) i ew. przez rezystor szeregowy zmniejszający obroty. Nie można więc połączyć...
Sprawdź czy dochodzi napięcie na elektromagnes sprężarki, jeśli nie to trzeba sprawdzić sterowanie jego I czy czynnik jest w układzie.
Przewody dowolnie. To tylko elektromagnes, jego praca nie jest zależna od biegunowości
Posprawdzaj trochę nikt wróżką nie jest. Sprawdź czy elektromagnes załącza się na kole od kompresora klimatyzacji. Napisz kiedy ostatnio nabijałeś klimę. Stało się to nagle czy stopniowo coraz mniej chłodziła? Byłeś już gdzieś na komputerze? jak tak to jakie błędy wywalił komp?
odłacz wtyczkę do elektromagnesu, i zobacz jak chodzi to lipa j jedz do fachowca co zakrecil.
Nie wiem czy ta sugestia pomoże bo nie znam tego auta.Ale zamiast podpinać pod prąd sprzęgło na kompresorze ,podpioł bym tam jakaś żarówkę.Powiedzmy 55 wat i zobaczył co się dzieje.I myślę że żarówka zaświeci i nic się nie przepali.Sugeruje uszkodzenie elektromagnesu sprzęgła.
Gdzieś kable nie łączą, dokładnie + na elektromagnes kompresora albo za mało gazu w układzie.
Często łamie się żyła kabla do elektromagnesu kompresora.
To jest sprzęgło elektromagnetyczne i musi być pełne napięcie, a elektromagnes może mieć przerwę albo zwarcie
Mondeo 1,8 bęzyna 98r klimatyzacja manualna. Czy to normalne że po włączeniu klimatyzacji sprzęgło na sprężarce regularnie co kilkadziesiąt sekund załącza się i wyłącza? Widać to gołym okiem jak elektromagnes wciąga i wyrzuca sprzęgło z charakterystycznym stukiem. Klimatyzacja chłodzi ale obawiam się ze po kilkuset kilometrach sprzęgło się rozleci....
Nieważne ,dojdź do tego czy cewka ma opór właściwy i czy napięcie dochodzi do cewki. Elektromagnes może nie złaczać napędu. Skąd jesteś?
Ta akurat ma taki czujnik, a poboru prądu pzez elektromagnes sprzęgła sterownik przecież nie sprawdzi.
wiem gdzie idzie wiązka, niewiem co steruje masą załączającą elektromagnes. W autodacie jest jedna wiązka a w praktyce są dwie. Dlatego szukam jakiejś podpowiedzi skąd podać masę sterująca elektromagnesem, żeby nie było sytuacji że kompresor będzie pompował dopuki nie rozsadzi instalacji
Tam nie ma sprzęgiełka tylko elektromagnes sterujący za pomoca czujnika przy osuszaczy więc albo czujnik niedaje pradu albo elektromagnes zaciety lub przepalony. sprubuj znaleść czujnik do niego powinny iść 2 kable połącz je ze sobą jeżeli pompa się nie załączy to uszkodziny bedzie elektromagnes przy pompie:)
nie czepiam się ciśnienia ,bo nie mam zasilania na sprężarkę,w momencie załączenia powinien załapać elektromagnes i powinien się kręcić razem z kompresorem a on stoi w miejscu To sie czepnij! W 95 przypadkach na 100 powodem niedzialania sprezarki jest brak gazu. Przepraszam za ton, ale zaczynaja sie mnozyc na tym forum tematy klimy i wszyscy szukaja...
Witajcie , też mam problem z Klima. Chciałbym sprawdzić sprężarke na krótko od akumulatora bezpośrednio , tylko jest problem ponieważ przy tej sprezarce nie widzę wtyczki od elektromagnesu cewki . Posiadam taka sprezarke. Dodaje zdjęcie, ktoś coś pomoże? https://obrazki.elektroda.pl/4361574600_...
Witam wszystkich, Zdecydowałem się na zamontowanie klimatyzacji do samochodu Nubira 1.6 z rocznika 1999. Zdobyłem wszystkie potrzebne części i zamontowałem je do samochodu na fabryczną instalacje chłodzenia z jednym wentylatorem. Dorobiłem instalacje do sprężarki oraz podłączyłem ją do skrzynki bezpieczników w odpowiednie piny oraz dorobiłem instalacje...
elektromagnes sprężarki klimatyzacji elektromagnes zwojów elektromagnes filtr
wyłącznik przedlicznikowy fotowoltaika napięcie sieci dziać bojler ariston
ogłoszenia rolnicze ogłoszenia rolnicze
Oświetlenie schodowe LED 12V - świecą tylko 3 z 10 lamp Jak zapewnić ciepło w kabinie Star 266?