Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
Uruchamia elektrozawór sterowania EGR.
Tak sie składa , że w silniku diesel'a na biegu jałowym EGR powinien być otwarty . Skoro więc masz za wysoki przepływ powietrza to prawdopodobnie EGR nie działa czyli jest cały czas zamknięty . Sprawdź membranę EGR , szczelność przewodów podciśnienia oraz elektrozawór EGR. Pozdrawiam.
Witam. Jak narazie minął prawie rok i wszystko jest ok
Samochód Renault Scenic 1.9Dci 120KM Na komputerze wyświetliło mi błąd pokrywy EGR, staram się dojść do tego co jest nie tak, i moje pytanie brzmi: czy po podłączeniu do wtyczki części elektrycznej EGR'a na pracującym silniku elektrozawór powinien się ruszać? Jeśli tak, to co może być przyczyną, że tak nie jest? Cały EGR jest wymontowany.
Problem rozwiązany - chodziło po prostu o EGR... Znalazłem warsztat, który zajął się problemem kompleksowo i go rozwiązał. Czyszczenie EGR nie mogło pomóc - uszkodzony był elektrozawór w EGR. Po wymianie EGR na nowy samochód od razu "odżył" !! A jeśli chodzi o DPF - to podobno jest on "wycięty" programowo w mojej vectrze - nie widać go.
Citroen C4 1,6 HDi 90 KM. Mam błędy: P0243 - elektrozawór turbo, P0409 - elektrozawór EGR, P1351 - świece żarowe. Jakie ma być napięcie w BSM na bezpieczniku F10 względem masy. U mnie jest 6,5V po przekręceniu stacyjki a po uruchomieniu silnika spada do 3,5V.
ERG EGR, oraz elektrozawór sterujący EGR-em też należy sprawdzić.
Niekoniecznie.EGR nie funkcjonuje prawidłowo,a przyczyn i elementów z nim związanych jest wiele np.przeplywomierz którego po wymianie należy skalibrować kompem.pozatym jest zawór EGR i elektrozawór EGR który nim steruje.I wiele innych elementów związanych z zassaniem powietrza i wydechem spalin.
Oj ale chyba problem cię przerasta. To nie czujniki podciśnienia,a najzwyklejesze w świecie elektrozawory. -elektrozawór EGR -elektrozawór regulacji zawirowania
A który to ten elektrozawór EGR?
, bądź drugi elektrozawór EGR ale ten od przepustnicy.. ????????????????????????????????? 8-O 8-O 8-O :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: Sprawdzić korekcje dla wtryskiwaczy, czy wszystkie są w okolicach zera
EGR styk 2 i 5 masz mieć 12V EGR styk 1 do A3 sterownika EGR styk 3 do A4 EGR styk 4 do A5 EGR styk 6 do A6 Elektrozawór sterujący 1 masz mieć 12V 2 do styku A2 sterownika Sprawdź również przepływomierz .
wymieniłem elektrozawór egr, wszytko to w całym poście. Nie wykluczone, że jeszcze muszę wyczyścić katalizator i będzie good
Witam, wyjąłem elektrozawór umieszczony na rysunku w załączniku do wyczyszczenia i okazało sie, że jest zapchany olejem, przewody dochodzące do niego też. Czym to może być spowodowane, czy to tak ma być? Dodam, że auto to Astra G 2000' 2.0DTL.
witam mam alfe 156 jtd 16v, wywala check na deskę z kodem P0401 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – niewystarczający przepływ, miał ktoś przypadek, co podejrzewać, elektrozawór egr czy przepływomierz????
Hasła klucze: podciśnienia oraz elektrozawór EGR - do sprawdzenia
A mam jeszcze pytanko czy pompa vakum albo elektrozawór egr może odpowiadać za znaczny spadek mocy i falujące obroty ??
Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne. Trop z usuwaniem ostatniej cyfry może być trafny- nawet bez dodawania literki. Dla DW10 TD/L3/L4 RHY...
w tych autach ( z silnikiem 20 hdi) uszczelka to rzadkość - zawiesił sie EGR, lub elektrozawór sterujacy egr-em jest dziurawy
Podłącze się pod temat - wyskoczyły mi błędy (w Peugeocie 308 1.6 HDI 110 FAP 2007 r.) P0118, P0483 i P1490. Po podłączeniu innego czujnika temperatury - prawdopodobnie oryginalnego, dwa pierwsze błędy zniknęły, natomiast błąd P1490 został. Co może być przyczyną tego błędu? Mechanik wymieniał mi elektrozawór EGR bo był uszkodzony, a nerka z płynem EOLYS...
elektrozawór turbo,elektrozawór egr i zasilanie pompy Bezpieczniki sprawdziłeś?
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
A skąd. Koło akumulatora ( po lewej) są dwa: -EGR -klap zawirowania Elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania jest po prawej, na błotniku wewnętrznym, koło ściany grodziowej.
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
Turbina w regeneracji ok. miesiąca temu, więc z nią chyba powinno wszystko być okej. . I tu bym się mocno zastanowił czy problem nie pojawił się po regeneracji turbiny :cry: ? W zrzutach masz że ciśnienie jest za niskie. Może być jeszcze elektrozawór sterowania turbiny lub EGR.
Czujnik map zmieniałem na inny. A ciśnienie doładowania za małe cały czas. :/ Sam już nie wiem :( Nie jest za małe dla PCM, skoro przestawia kierownice turbiny, ograniczając spręż. Czy sprawdzałeś elektrozawór podciśnienia turbiny? czy ktoś tam nie grzebał z przewodami podciśnienia i np nie pomylił elektrozaworu EGR i turbiny i pozamieniał wężyki?...
Witam serdecznie, Mam stały błąd elektrozaworu EGR. Wymieniłem na nowy, oryginalny peugeot i problem występuje nadal. Objaw jest taki, że silnik pracuje normalnie, nie ma błędu, parametry w normie, sterowanie egrem działa prawidłowo. Z nieznanych przyczyn nagle w czasie jazdy (może przy wstrząsie jakimś) sterownik zastępuje dane z przepływomierza parametrami...
witam wygląda mi to wężyki od oparów par paliwa ale nie daje sobie głowy uciąć :) pozdro W ropniu??? To elektrozawór EGR,a
Cześć! Wymieniłem termostaty intercoolera HP, termostaty intercoolera pow p, sprzęgło wentylatora, czujnik temperatury z intercoolera HP, elektrozawór spod zaworów EGR! i ten sam błąd podczas jazdy pod górę! pls pomóc!!!!
Witam ponownie , wymieniłem przepływomierz i nic , żadnych zmian te same wskazania mierzonych wartości co na starym przepływomierzu, teraz chyba kolej na elektrozawór egr.
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
Witaj W tym silniku niema ECU przecież to miernota 68 konna ABL i tam turbina ma tylko zawór upustowy który i tak się nigdy nie otwiera ,a elektrozawór steruje egr z którego możesz ściągnąć wężyk i go zatkać jakąś śrubeczką Jeśli auto totalnie osłabło to klęknęła turbina .
Usterka układu krytycznego nr. 2. Do sprawdzenia elektrozawór EGR, podciśnienie vacumpompki, siłownik EGR. Jak tam jest ok, to do demontowania kolektor ssący i trochę sobie pobrudzisz paluszki. A nie możesz zrobić testu EGR?
od kwietnia ubiegłego roku miałem problem z (check engin), na komputerze wychodził błąd, zawór recyrkulacji spalin. w serwisie opla chcieli wymienić elektrozawór egr, wymieniłem sam kupiony gdzie indziej, problem nie zniknął. kilku fachowców się głowiło i nic, objawy zaplanie checku na wolnych obrorach, przy jeździe gasł. Dopiero dzisiaj kolejny mechanik...
niuniu, co ty piszesz, zazwyczej wina w dziurawej membramie siłownika, to 60% przypadków, 25% to uwalony elektrozawór EGR lub klap zawirowania, 10% to zawalony kolektor czarnym smalcem, i reszta to przepływomierz albo przetarty szlauchik koło akumulatora.
Witam. Mam problem z Golf IV 1.9 TDI 130 KM 4MOTION. Mianowicie po odpaleniu autko pracuję rożnie czasami normalnie, a niekiedy nierówno, gaśnąc z rury wydechowej wydobywa się czarny dym. Po podłączeniu go do kompa wychodzą następujące błędy: kod błędu 17561 - El. Z. przepustnicy kolektora ssącego kod błędu 17849 -Elektrozawór EGR kod błędu 17932 -...
Mylisz się. Gdyby EGR zablokował się w pozycji otwartej to by przepływ powietrza był jeszcze mniejszy. Silnik zasysa 9g/sek przy zamkniętym EGR. Jako że EGR otwarty jest na biegu jałowym to silnik również zasysa 9g ale 6g idzie przez przepływomierz a 3g przez EGR. Rozumiesz to? Oczywiście sterownik silnika decyduje o tym kiedy otworzyć i jak mocno zawór...
gdzie jest bezpiecznik 80 A i 70 A Od spodu BSM, pod maską. https://obrazki.elektroda.pl/4755645100_... skrzynka bezpieczników w komorze silnika (PSF1) bezpieczniki A przypisanie F1 20A kalkulator wtrysku (TU1A - TU3A - TU3JP - TU5JP4 - ET3J4 - DV4TD Siemens) - pompa wtryskowa diesla (DV4TD Bosch - DV6TED4 - DV6ATED4) - czujnik obecnosci...
Masz albo zawór pojedynczy albo wielozawór do sterowania turbo i egr i do prawidłowej pracy musi dostawać powietrze aby siłownik (gruszka) mogła się cofnąć, wszelkie zakłócenia w działaniu tego układu skutkują albo błędami albo brakiem prawidłowych osiągów, kiedyś dostałem do wymiany egr w Fordzie bo komputer wskazał błąd i wg wszelkich wskazówek serwisowych...
Jeśli masz tam zawór EGR sterowany podciśnieniowo to sprawdź pompę podciśnienia i elektrozawór sterujący EGRem.
nie czujnik tylko elektrozawór N75 i wygląda on tak (ma biały łepek ) : http://www.206club.net/ext/pass/n75_2.jp... tak wygląda elektrozawór sterujący EGR czyli N18 (jest prawie identyczny jak N75 tylko ma czarny łepek) : http://sklep.intercars.com.pl/pics/005/7... a tak wygląda zawór EGR, z którego pewnie masz wyciek oleju : http://forum.vwgolf.pl/files/dsc00201_31...
To co pokazujesz na zdjęciu to nie zawór a elektrozawór który steruje zaworem EGR poprzez podciśnienie. Błąd tyczy się zaworu EGR a nie tego elementu. Jak sam widzisz tutaj opis błędu jest dość ubogi. Przyczyną może być np zablokowany zawór, nagar w dolocie, przepływomierz lub w przypadku podciśnieniowego np przerwany wężyk podciśnienia. Zacznij od...
Żaden, EGR ma siłownik elektryczny.
Elektrozawór sterujący EGR
Zakładam, że rozmawiamy o silniku DW8B (1868 cm2) Dość częstą usterką przy tym silniku był dozownik EGR - proponuję sprawdzić pracę tego elementu zanim zaczniemy wymianę elementów pompy wtryskowej. Do dolnej membrany dozownika EGR dochodzi przewód podciśnieniowy od elektrozaworu- proponuję zaślepić przewód przy użyciu np. kulki z łożyska, potem wykonać...
Proponuję jednak zdjąć przewód zasilania powietrzem tuż przed przepustnicą powietrza i odpiąć przewód podciśnieniowy od sterowania przepustnicą.Na uruchomionym silniku powinna być otwarta po zdjęciu wężyka.Proszę sprawdzić zachowanie się samochodu.Jeżeli usterka ustąpi to do wymiany będzie elektrozawór EGR lub przepustnica powietrza.
U mnie jest tylko potencjometr na pompie wtryskowej połączony mechanicznie z linką gazu. Samochód był podłączany dwukrotnie pod komp. (2x100zł. w Krakowie) i pokazywał tylko błąd EGR. Po tych wskazaniach wymieniłem elektrozawór egr na nowy i kontrolka diagn.silnika juz się nie zapala. Jak mam podłączyć miernik pod potencjometr na pompie? czy silnik...
Ten stycznik obsługuje elektrozawór sterujący EGR.
Jeżeli samochód był badany diagnoskopem i nic nie z błędów się nie ujawniło to przyczyną falowania silnika jest nie szczelny kolektor ssący i tu należy skupić uwagę.Może to być np.pęknięty kolektor uszkodzona uszczelka pod nim,uszkodzony elektrozawór EGR,pęknięty któryś z wężyków odchodzących od kolektora itp. Pozdrawiam.
Witam. Skoro nikt nie podpowiedział to znalazłem usterke sam, Przyczyna to elektrozawór EGR N75. To on tak czkał, że było takie cykanie obrotami. Odłączyłem to. Auto dostało trochę mocy, ale dalej nie jest tak jak było. Słabo się zbiera do jazdy i kopci na czarno pod obciążeniem, co mnie bardzo niepokoi, Zmierzone parametry na biegu jałowym można powiedzieć...
Przewod ten powinien isc do akumulatora podcisnienia - czarnej podluznej puszki z ktorej wychodza wezyki na elektrozawor egr i przepustnice powietrza. Na fotografii zawor EGR widoczny jest po prawej stronie, akumulator podcisnienia obok niego po lewej. Musisz znalezc na nim wolny krociec skad spadl wezyk. Pozdrawiam
Ten czerwony ze zdjęcia wyżej powinien iść do tego elektrozaworu na drugim zdjęciu -wydaje mi się że jest to elektrozawór od EGR. Z tego elektrozaworu powinien iść wężyk raczej do kolektora ssącego lub przepustnicy. Na drugim zdjęciu to co jest zaznaczone na fioletowo to chyba jest odpływ wody z podszybia.
Witam wszystkich, poproszę o poradę w związku z problemem występującym przy Renault Koleos 2 2.0 DCI 177 silnik tożsamy z Nissanem X-Trail T32. Problem jest następujący Auto zimne potrafi podczas jazdy lekko szarpać, najczęściej w granicach 1800-2000 tyśobr/min lub sporadczycznie w granicach 2500 obr/min. Dzieje się to jak się przyspiesza delikatnie...
tak EGR , weżyki, elektrozawór ,sprawdzone
W AEF z pompą Lucas za podwyższanie biegu jałowego odpowiada siłownik podciśnieniowy sterowany elektrozaworem, o nim stanowi błąd. W Felicji znajduje się w okolicy serwa razem z elektrozaworem EGR, w Volfie nie wiem, ale znajdziesz po wężykach w 5 sekund.
To dlaczego z filtra idą opary paliwa poprzez elektrozawór do kolektora ssącego?
W moich danych jest tak: 028B Zwarcie zespołu przepustnicy do masy. Elektrozawór zwarty do masy. 1) Sprawdzić za pomocą miernika stan elektrozaworu. 2) Sprawdzić okablowanie między elektrozaworem i wtykiem EDC. EGR nie działa lub działa w sposób ciągły. Emisje niezgodne z przepisami. Brak reakcji odczuwalnych przez kierowcę.
To zależy, jeśli za zaworem N75 jest w tej sytuacji podciśnienie (sztanga zaciągnęta) to winny jest elektrozawór.Najczęściej jednak turbo. Jeśli za zaworem mamy ciśnienie atmosferyczne to zacina się turbina. Najlepiej byłoby zweryfikować wakuometrem. Można też spróbować podmienić elektrozawór turbo z elektrozaworem EGR, akurat nie kojarzę czy są podobne...
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
N75 - elektrozawór sterownia turbo, N18 - elektrozawór sterowania EGR, oba zaworki sterują podciśnieniowo, jeżeli są takie same, nic nie zaszkodzi zamienić je miejscami - będziesz miał pewność 100%.
tylko jakim? - delphi (chiński pewnie) pstryka przekaźniczkami w środku sprawdzając różne protokoły i nie wykrywa kompa - blutufowy ELM nic nie wykrywa - kupiłem specjalnie DDT2000 na USB i on też się nie łączy - kable w kostce obd sprawdziłem, jest 12v stałe, 12v po stacyjce, 2x masa, linie K i L które idą do puszki immo (jest przejście) więc czym...
Tak to jest jak tłumaczenie po wuju. :) P1107 Błąd elektrozaworu zawirowania Swirl Zakładam, że to Silnik DW10ATED4 (BOSCH EDC15C2). https://obrazki.elektroda.pl/7741962300_... https://obrazki.elektroda.pl/2349534800_... (1) pompa próżniowa. (2) Siłownik (serwo) układu hamulcowego (ISOVAC). (3) Elektrozawór sterujący...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Faktycznie, teraz widzę, że to oryginalna część ale podaj ten pełny numer nad znaczkiem firmowym Audi to osoby posiadające ETKĘ od razu napiszą co to za dinks. Element zaznaczony na poniższym foto nie jest zaworem EGR (zawór EGR to N18, który wygląda zupełnie inaczej i jest w innym miejscu komory silnikowej), jest to elektrozawór N239 sterujący klapą...
Wymiana przepływomierza rozwiązała problem przechodzenia w tryb awaryjny pod obciążeniem na wyższych obrotach. Błąd P0400 to usterka EGR - możliwe, że wysiadła Ci pompa podciśnienia lub elektrozawór sterujący EGR, ew. masz przetarte/źle podłączone przewody podciśnieniowe sterujące pracą EGR... chyba że masz już tam elektrycznie sterowany EGR.
Jak podciśnienie wchodzi do elektrozaworu a nie wychodzi to ubity elektrozawór (lub źle podłączony).
Ewentualnie wtyczka od tego zaworu ale to byś zauważył. Narysuj jak to masz podłączone. Jeden elektrozawór jest od EGR a drugi od turbiny. Środkowe króćce na tych elektrozaworach powinny iść do EGR i turbiny. We wcześniejszym poście się pomyliłem i źle opisałem króćce na elektrozaworach. Te najdalej wtyczki to zasilanie podciśnienia, środkowe wyjścia...
Wiązkę sprawdziłem powiedzmy że pod mikroskopem, sterownik dość drogi jak na razie wymieniłem elektrozawór egru i myślę że zrobiłem slusznie.
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
czy moze byc taka sytuacja ze ten EGR jest wadliwy? Wadliwą pracę EGR nie musi powodować sam zawór, może być uszkodzony pociśnieniowy elektrozawór sterujący gruszką EGR-a. Także przepływka MAF (czujnik przy filtrze powietrza) odpowiada za sterowanie zaworem EGR. I elektrozawór i czujnik wymienia się łatwo i szybko - na twoim miejscu poszukałbym na...
Skasuj błędy i pojezdzij aż zapali się błąd.Wtedy diagnozuj. Błąd pierwszy to egr,albo jest zasyfiony, uszkodzony wężk lub uszkodzony elektrozawór . Błąd drugi to obroty wału odpowiada za obroty i obrotomierz! Błąd trzeci to też czujnik obrotów ale znajduje się w pompie dolutowany do sterownika. Podmień na początek czujnik wału bo to wszystko ze sobą...
Mam problem z utratą mocy na jakieś parę minut jazdy . Zacząłem od przepływomierza Wpiąłem się miernikiem w przepływ-kę i tak przy 750 obr / min było 3,08 V i wraz ze wzrostem obrotów napięcie malało .Pomiar wykonywany na biegu jałowym . Czy z tą przepływką jest coś nie tak . Narazie nie posiadam interfejsu tez z odczytem błędów kłopot a mechanicy kasują...
EDIT: Mała poprawka, po wymianie bezpiecznika F11 z 15 na 20 i tak go przepaliło - także jest gdzieś zwarcie. Zanim ktoś pomoże spróbuje znaleźć coś o F11 i Ducato w internecie Wg opisu znalezionego na pewnym forum: "...Przekaźnik J131 steruje zasilaniem grzałki termorozrusznika O004. Zasilanie przekaźnika doprowadzane jest z obwodu zabezpieczonego...
Podłączałem go tyle razy , że już nie pamiętam na postoju i w trasie przy zimnym i przy rozgrzanym silniku i zawsze do 2000obr/m wartości się nie zgadzają powyżej jest ok, zakładałem nowy przepływomierz (pierburga) i to samo , zakładałem drugi elektrozawór EGR używany ale sprawny i dalej te same wskazania, wyczyściłem zawór EGR ten od spalin i nic....
Witam w busie VW T4 1.9 TD 1999r. (silnik z pompą wtryskową na linkę) pali mi bezpiecznik 10A nr 15. Wg schematu bezpiecznik ten zasila "po stacyjce" następujące obwody : - Czujnik prędkości (3pinowy w skrzyni biegów) , - Elektrozawór sterujący EGR-em oraz - Moduł sterowania o oznaczeniu na obudowie 137 i nr 701 906 123, ( nie wiem dokładnie i tu proszę...
Czyli wyszło to co przewidywałem - błąd zaworu EGR, błąd ten jednak jest błędem wtórnym, bo sam zawór nie ma żadnych czujników, które pozwoliłyby ECU zweryfikować jego działanie. Czyli dalej obstawiam problemy z podciśnieniem: - uszkodzona pompa podciśnienia, - zamienione lub nieszczelne przewody podciśnieniowe, - nieszczelność w którymś z elektrozaworów...
Panowie bylem teraz u mechanika i stwierdzil ze to elektrozawór sterujacy egr .ominal zawór i polaczyl przewody i silnik inaczej pracuje.wiec wychodzi na to.znajduje sie tam zawór firmy PIERBURG 7.28328.00 9641726680 .Jak myslicie czy mozna zalozyć jakis zamiennik?i czy tez wybrac miedzy nowym a jakims uzywanym z allegro?
A) Ojciec wjechał Astrą II do wody, silnik rozwaliło (zgięło korbowód i wał) ale tym elektrozaworom nic się nie stało... B) Odpinałem vakupompę całkowicie i auto odpalało bez najmniejszego problemu... Zawór EGR: http://obrazki.elektroda.net/47_12558953... Elektrozawór podciśnienia (EGR, obejście turbiny, klapy): http://obrazki.elektroda.net/8_125589539...
Witam ponownie. Czy przeplywka moze robic takie cuda? na wyjsciu powinno byc 4.5V jest 3.6 przy max obrotach.
Dokładnie jak kolega wyżej - następuje przeładowanie mimo próby zbicia podciśnienia przez elektrozawór N75, wskazania MAF w logu statycznym wskazują na zaślepiony EGR, wskazania przepływomierza są OK. Sprawdź jak pracuje dźwignia zmiennej geometrii na turbosprężarce. Poza tym postaraj się robić logi ww. grup osobno i kręć do 4200 RPM lub do osiągnięcia...
rano odpala normalnie ale jakoś nie wkręca się na obroty jak kiedyś i nie czuje takiego przyrostu mocy po przekroczeniu 2 tys obrotów wiem ze to tylko 90ps ale auto powinno sie wyrywac do przodu a on powoli jakby to było SDI bierze mi troche oleju ale tak od wymiany do wymiany zejdzie do minimum wiec nawet wcale nie dolewam robi sie troche tłusto od...
Czy jest jakiś sposób, żeby działała klapa gasząca przy odłączonym EGR? Wygląda to tak, że podciśnienie idzie do elektrozaworu który steruje turbiną a następnie do drugiego elektrozaworu z którego wychodzi wężyk podciśnienia i trójnikiem jest rozdzielony na EGR i klapę gaszącą. EGR został zaślepiony i usunięta obsługa EGR z komputera, elektrozawór jest...
Witam , mam pytanie czy membrama elektrozaworu egr vectra 2.0dth ma małą dziurke?
Trudno mi to znaleźć a mianowicie ten wtyk ehh i się męczę z jego znalezieniem... Jest w zasięgu wtyczki, chyba że ten cały "interes" opadł niżej, albo ktoś go usunął... Jeśli to to co napisał (at)carrot , to czasem go usuwali, a opary ze zbiornika dawali po staremu w atmosferę. Ten silnik ma EGR ? Podciśnieniowy, i elektrozawór nim sterujący ? Przez...
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Znajomy miał podobny problem w Opel Zafira TD i też miał identyczny objaw. Samochód jak sie zagrzał dochodził do 3000 obr/min i koniec a jeździło sie jakby miał 30 KM zamiast tam 95 Jak sie zgasiło silnik i odpaliło to znowu było dobrze ale tylko na pare minut i znowu to samo Przyczyną najpierw był czujnik EGR (elektrozawór chyba do opróżniania spalin)...
Co z tego, że czujnik został wymieniony jak to nie wina czujnika a krzywki która go załącza? Jeżeli natomiast chodzi o zawór EGR to on się nie psuje w tych silnikach (tzn. psuje się ale b. rzadko). To co się psuje to albo elektrozawór sterujący zaworem EGR albo przewody pneumatyczne i dysze.
Zawór EGR jest podłączony teraz normalnie. Miałem problem z podciśnieniem od właśnie zaworu EGR, ponieważ padł elektrozawór. Ale to nie ma wpływu, moim zdaniem, na czujnik baro. Bo to czujnik MAP sensor, skoro pokazuje taką wartość, to pewnie jest zepsuty, bo czyściłem go chwilę przed tymi parametrami. A ja pracuję na programie DIAGZONE PRO V2. A jaki...
potrzebuje informacji jak sprawdzić elektrozawór od sterowania zaworem egr i jakie sygnały do niego dochodzą (napięcie i wartość czy coś takiego . po czyszczeniu kolektora błąd nadal wywala. egr nie dziurawy. Jutro posprawdzam wężyki. co może być przyczyną jeszcze ? Przepływka ?
Witam Problem zaczął się od błedu P0401 recyrkulacji spalin.Został wyczyszczony egr,kanał egr-a w kolktorze dolotowym i od tego czasu auto z 8,5L zaczęło spalać 12-13L.(styl jazdy bez znaczenia,cały czas jednakowo łyka ropę) Jazda to w połowie miasto w połowie trasa Zabiegi do tej pory wykonane to -spradzone wtryskiwacze -układ powietrzny -układ paliwowy...
Dziękuję wam tak mam ten sam problem: nie ma światła, nie ma startu, a kody standardowe muszą, mam takie same kody błędów i nieruchomości został wyłączony przez emmulateur (zarówno wystąpienia błędów resemnble dużo) I zdemontowany Mam nadzieję, że siłownik i ECU oraz nieruchomości, pracy, ale nie wiem jak sprawdzić: elektrozawór EGR jest 1, podgrzewane...
Jak masz starą wersję sterowaną podciśnieniem to po odpięciu wężyka musisz zaślepić jego koniec, w przeciwnym razie jak elektrozawór Ci go wysteruje to siądzie podciśnienie na wszystkich siłownikach. Jak już grzebiesz przy tym EGR to sobie rozbierz i wyczyść kolektor dolotowy, to bardziej pomoże niż blokowanie EGRu... jeśli nie jest elektryczny to nie...
Zrób tak. Na przezroczystym przewodzie od pompy masz rozgałęźniki na małe wężyki . Weź jedne wężyk i podłącz go od przezroczystego do elektrozaworu z boku, na dole elektrozaworu zostaw wolny wlot a trzeci wężyk załóż od elektrozaworu do zaworu EGR.( to wejście na elektrozaworze masz największe) odpal auto i się przejedź jak masz zawór EGR doby to wszystko...
Wystarczy że zawisł grzybek EGR, czy umarł elektrozawór sterowania turbiny i gotowe.
EGR pierwszorzędnie występuje w silnikach benzynowych, nawet w chyba w Twoim. Zawór 5 wygląda jak do EGR. Element 9 to elektrozawór, najprawdopodobniej od pochłaniacza par paliwa.
Kolektor dolotowy był cały sprawdzany, dolot szczelny, intercooler szczelny, przepływomierz przepinany z innego egzemplarza (efekt taki sam), gruszka EGR wedlug mechanikow dziala prawidłowo.... Może ten elektrozawór na scianie grodziowej sterujący EGR-rem niedomaga? Pomóżcie!!! :) Dodano po 40 Problem pojawia się głównie podczas jazdy na stałych obrotach
A jak ta przepustnica dławiąca działa i czym jest sterowana? Nie jestem pewny czy mój silnik ją posiada, bo ja mam tylko jeden elektrozawór podciśnienia, tylko do EGR.
Witam mam taki problem iż moje auto ostatnio dymi bardzo czarnym dymem na każdym biegu nie wiem co jest grane a wymieniłem zawór egr i elektrozawór sterujący turbiny. I mam takie wrażenie jakby brał więcej paliwa i jest mułowaty.
A ja stawiam na sprawdzenie podciśnienia a następnie podmiana elektrozaworu od turbo lub sprawdzenie jego działania testerem. Ten elektrozawór od klap i egr można usunąć programowo i nigdy więcej syfu w kolektorze jak i brak dtc P0400 + P1110 :)
elektrozawór gaszenia elektrozawór tefal elektrozawór ducato
pralka zapchana kanalizacja magazyn energii fronius zmywarka bosch odgłos
brink renovent samsung le40b620
Lokalizacja modułu sterowania wentylatorami w Golf 4 1.4 16V MX GP843 ST - identyfikacja komponentu