Na mojego "czuja" to powinien być korek spustowy: http://obrazki.elektroda.pl/6693945900_1...
https://www.google.com/search?q=cewka+za... w opisach są parametry/wymiary cewek, do Twojego nie szukałem. Jak taka https://www.phjacus.pl/C8-Cewka-elektroz... nie pasuje, to szukasz dalej w...
Do sprawdzenia na dzień dobry reduktor. Prawdopodobnie puszcza gaz przez wężyk podciśnienia. Zdejmij wężyk zaraz po zgaszeniu auta i załóż przed samym odpalaniem, jak będzie ok to reduktor.
Elektrozawór reduktora: biegi 5-8 (wysoka) zwarcie do masy Zasilanie (sygnały) z manetki (joystick) zwarcie do masy
Miałem podobny przypadek. Winowajcą okazał się elektrozawór na wejściu reduktora. Jak się rozgrzał pomimo "cyknięcia" nie otwierał.
Nie wiem jaką masz instalację gazową. po zgaszeniu silnika gaz non stop dostawał się do układu dolotowego tak jak by nie zamykał. Po tym wpisie sądzę, że to nie jest sekwencja. Od wyłączania (zamykania) gazu po wyłączeniu silnika jest elektrozawór przed reduktorem i na wielozaworze na butli, ale ta usterka nie powoduje wypluwania wody z układu, tylko...
Zakręć gaz na butli, i spróbuj jeździć na samej benzynie. Jak będzie dobrze odpalał to by świadczyło o tym, że elektrozawór przy reduktorze nie trzyma (jest nieszczelny) lub jeżeli to jest instalacja sekwencyjna to przepuszczają wtryskiwacze i silnik się dusi (gaz+benzyna ze ssaniem).
Sprawdź elektrozawór na reduktorze.
Ja myślę, że nie domyka się elektrozawór na reduktorze czego efektem jest schodzenie gazu z reduktora do kolektora i zalanie przy rozruchu. Rozkręć elektrozawór reduktora i go przeczyść, np. WD-40.
Widzę ze po temacie. Ale "slodky" ma racje, Czarny dekielek do góry i po temacie - cewka schodzi a reszta to banał. Bynajmniej tak jest przy moim reduktorze BRC Tecno (tym ze zdjęcia poglądowego).
centralka T100 nowa kosztuje około 35-40PLN więc szkoda chyba zachodu z naprawą. Schematu nie mam ale mogę podać oznaczenie przewodów: - biały zawór benzynowy -pomarańczowy- czujnik rezerwy -szary - dawka startowa - elektrozawór na reduktorze -zielony - elektrozawór gazowy - brązowy - plus po stacyjce. Jeżeli nie świeci żadna dioda to zacznij od znalezienia...
Pompę paliwa masz sprawną?Jaka instalacja?Zakręć butlę gazową i sprawdź czy będzie palił i jeździł na paliwie.Zrób reset i samoadaptację kompa.Jeżeli po samoadaptacji będzie chodził ok to odkręć butlę jak będzie znów coś nie tak to wyczyść elektrozawór przed reduktorem lub na nim-nie wiem jaką masz instalację więc mogą być 2 opcje
Również stawiam na któryś elektrozawór - cewke ( kolor przewodu niebieski ) , jedną masz z tyłu auta na butli - wielozaworze , drugą na reduktorze i o ile występuje zewnętrzny elektrozawór przed reduktorem - to będzie trzecia. Jak nie masz pewności która ,możesz wpiąc w szereg mniejszy bezp. do każdego z nich. Ale upewnij sie jeszcze odnośnie przewodu...
Troszke dziewne pytanie. Podstawą są: -reduktor -elektrozawór -zbiornik -wielozawór -zawór tankowania a dodatkiem komputer to chyba wszystko. PZDRAWIAM.
a gdzie takie cos moge kupić ?
zacznij od rozebrania zaworu i oczyszczenia gniazda , iglicy , trzpienia i wnętrza zaworu. Jeśli nie pomoże możesz oczywiście kupić dowolny inny zawór i wkręcić go w miejsce istniejącego , popatrz tu http://www.drypa.pl/kategoria187_ELEKTRO...
kompresor-reduktor- elektrozawór - dysza- pozdrowienia
Usterka usunieta-powodem był zacinający sie elektrozawór na reduktorze.Można go wykrecic (klucz 17)bez wyciągania reduktora po wczesniejszym wypuszczeniu gazu .
palnik ciśnieniowy: jaka kolejność ścieżki olejowej? kombinuje tak: -pompa -podgrzewacz (blok aluminium z zamontowaną grzałką patronową i regulatorem PID) -dławik przepływu (regulacja ciśnienia) -elektrozawór odcinajacy -dysza ścieżka powietrza: -reduktor -elektrozawór odcinający -dysza
W takim razie dalej obstawiał bym elektrozawór reduktora lub czujnik ciśnienia.
Może się jeszcze zawieszać lekko elektrozawór.
Najłatwiej będzie ci dać plusa na elektrozawór ten nad reduktorem (niebieska cewka) na niebieski kabel (odizoluj kawałek kabla, włóż go w złączkę i wsuń ją na miejsce,a drugi koniec kabelka na + aku ) i tak jak ci napisał kwok przełącznik na środkową pozycję i w drogę . Tylko nie zapomnij o odłączeniu chytrówki .
Z tego co piszesz wynika że masz spadki ciśnienia w instalacji co wykrywa komputer. Przyczyn może być kilka. Wielozawór w zbiorniku, elektrozawór, reduktor-parownik. Może też przekłamywać czujnik ciśnienia. Jak nie chce się przełączyć to sprawdź czy jest ciśnienie zdejmując wąż przy wtryskach. Powinno wyraźnie syknąć. UWAGA GAZ.
kolego naprawdę jeszcze coś spaprasz, ale opiszę Tobie przewody ( do czego podłączyć) : -czarny -masa (akumulator) lub inny punkt masy -czerwony - +12 V po zapłonie (stacyjka, cewka WN) -brązowy- impulsy ( cewka WN) -niebieski - elektrozawór gazu , reduktor,wielozawór , przekaźnik - biały - wskaźnik gazu -żółty - w instalacji wtryskowej nie podłączasz...
Witam. wydaje mi się, że może nie trzymać elektrozawór gazu przy reduktorze i podczas palenia zalewa świece gazem i benzyną, aby to sprawdzić zakręć butlę z gazem np na jeden dzień, aby gaz resztkowy z parownika zszedł po przejechaniu paru kilometrów zostaw i sprawdź jak zapali następnego dnia na zimnym. Jeśli zapali za raz, należy przeczyścić elektrozawór,...
Są dwa rodzaje reduktorów - starsze są sterowane podciśnieniowo, nowsze nie posiadają tej wewnętrznej membrany, ponieważ steruje nimi umieszczony na zewnątrz obudowy elektrozawór. Sterowanie to ma za zadanie włączanie i wyłączanie reduktora, w zależności od tego, czy silnik pracuje, czy nie. W starszych typach (pneumatycznych) do reduktora dochodził...
Jeśli reduktor ma swój sprawny elektrozawór i filtr to możesz wywalić ten drugi bo ich funkcje się dublują. Czy przy tym drugim eletrozaworze jest filtr? Jego też wymieniałeś?
Spokojnie dopinaj sie do elektrozaworu przed reduktorem(ten nad filtrem gazu)albo do elektrozaworu na butli.Osobiscie mam spiete z elektrozaworem przy reduktorze.
Przy nowej instalacji przeglądanej przez gazownika 2 dni pod kątem wycieku gazu myślę, że tak. Szansa na przeciek jest minimalna. Na reduktorze powinien być elektrozawór z dwoma kabelkami - można jeden ściągnąć (ale odizolować dla pewności, bo może być +)
jesli czysciłes elektrozawór reduktor nie zamarza to albo jest w nim duzo mazutu i dopiero ja płyn chłodniczy złapie temp.to reduktor puszcza gaz spróbuj go przeczyscic i zrobic regulacje na analizatoze
Do sprawdzenia : filtr gazu , jak i elektrozawór a reduktorze. Może reduktor jest brudny ?
Sprawdzałem w ten sposób że podczas pracy silnika na gazie odpiąłem przewód z tego elektrozaworu po czym silnik niemal odrazu zgasł, ale dziwne jest to że cały czas słychać syczenie gazu po ściągnięciu węża z reduktora (tego który dostarcza gaz do silnika), trwa to kilka minut i jest coraz cichsze. Powiedzmy że jest uszkodzony ten elektrozawór, ale...
Możesz spokojnie wymienić elektrozawór. A czy czasem na pewno wina elektrozaworu czy może reduktora?
A kto mówi o wymianie reduktora. Chyba że ma wbudowany elektrozawór. Wówczas reduktor musi być dopasowany do mocy silnika i do ciśnienia gazu przy którym pracuje instalacja.
Zanieczyszczony reduktor lub elektrozawór na reduktorze substancją olejopodobną, a właściwie miodopodobną pod względem konsystencji (lepką).
Przed elektrozawór wstaw reduktor wysokociśnieniowy.
Nie trzyma ci elektrozawór przy reduktorze.
Też się zastanawiałem, ale chyba gdyby ten przy reduktorze trzymał to tamten nie miałby wpływu na wtryski a ewentualnie na elektrozawór przy reduktorze? Ewentualnie jak sprawdzić ten przy butli?
proszę wykręcić elektrozawór z reduktora,oczyścić rdzeń elektrozaworu oraz gniazdo w reduktorze i będzie działał.W takim razie proponuję wymianę elektrozaworu z jakiegoś innego reduktora,gumkę można wyczyścić aby nie miała bruzdy od gniazda na miałkim papierze ściernym,nie ma to wpływu na otwieranie.
1 atm. w butli to około 500 litrów gazu skoro zużycie ustawisz na 10/min to już policzysz czas. Oczywiście czas ciągłego spawania. podaj jeszcze może przy jakiej pojemności butli - co do elektrozaworu -nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze jest kolejność butla zawór reduktor poniewaz w samochodowej instalacji gazowej masz wlasnie tak połączone najczęściej...
A jednak gaz po odcięciu pali normalnie.Do wymiany elektrozawór przy reduktorze.
Jak było słychać "cyknięcie" elektrozaworu przy butli, to trzeba jeszcze sprawdzić czy otwiera się elektrozawór przy reduktorze i/lub przy filtrze z fazy ciekłej z elektrozaworem. Sprawdzić i ewentualnie wyczyścić w nim elektrozawór.
gaz w zbiorniku jest, informują o tym zielne diody. Na elektrozawór przy reduktorze??
wyczyść elektrozawór na reduktorze może pomoże.
Też nie - na benzynie nie załącza się elektrozawór reduktora. Zresztą dla pewności zdjąłem kabelek zasilania od reduktora i nic się nie zmieniło. Wydaje mi się ze masz problem z reduktorem, prawdopodobnie na benzynie dostajesz także gaz. odłącz przewód od zaworu gazowego i zobacz co się dzieje
lepiej z butlą LPG, do tego elektrozawór i reduktor/parownik z normalnego samochodu, mikser i działać będzie.
Ano znikąd :-) Instalacja I gen. Zero komputerów. No i co z tego że 1 generacji ? Elektrozawór reduktora musi być sterowany centralką/przełącznikiem np Stag 2/W która bierze impulsy z układu zapłonowego. Bo w to że w samochodzie z MPI jest reduktor podciśnieniowy to nie uwierzę.
Nie poradzi sobie sam jak wybierze magic III bo bedzie musiał dać elektrozawór przed reduktor.
przy samochodzie gaźnikowym nie masz żadnego wyboru. Możesz montować tylko instalację lpg pierwszej generacji. Z używanych części możesz użyć tylko reduktor i ewentualnie elektrozawór odcinający dopływ benzyny. Zbiornik lpg musi być nowy. Żaden serwis lpg nie wystawi Ci papierów na montaż z używana butlą lpg.
kup uchwyt TIG i elektrozawór + reduktor do gazu - i to wszystko !!! w miare dobre efekty uzyska się bez jakichkolwiek modyfikacji. Można dołożyć generator wysokiego napięcia do zdalnego zapalania łuku ( zamiast płytki grafitowej ) Spawałem w ten sposób spawarką na 220V i ...rewelacja ( biorąc pod uwagę stosunek nakładów do efektu ).
nie niema znaczenia możesz śmiało zastosować
Prawdopodobnie masz wykończony (zabrudzony) reduktor w stopniu znacznym. Wykręc elektrozawór z reduktora, i zobaczysz ile tam świństwa. Wymień filtr gazu profilaktycznie. Kiedy wymieniałeś świece?
okazało się że elektrozawór przy reduktorze był brudny i się przycinał wystarczyło wyczyszczenie i od razu automatycznie zaczął przerzucać na gaz
Przepuszczał elektrozawór na reduktorze, a parował gaz który był już w reduktorze. Sam reduktor jest najprawdopodobniej sprawny.
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
Obie membramy są odpowiedzialne za obniżanie ciśnienia gazu. Jak kolega wyżej napisał sprawdź elektrozawór na reduktorze.
Z bezpieczeństwem to jest tak, że spaliłem już 1,5 butli gazu i jeszcze żyję. Stosunkowo łatwo jest zorientować się co do szczelności układu gdyż instalacja nie jest obudowana i w razie wycieku czuć gaz. Brak obudowy zapewnia też doskonałą wentylację zatem stężenie gazu nie tak łatwo przekroczy dolną granicę wybuchowości. Ponadto trzeba zrobić oględziny...
Witam Mam pewien problem podczas wymiany filtra w elektrozaworze niechcąco ułamałem łączkę która łączyła elektrozawór z reduktorem. Teraz mam duży problem z dokupieniem takiej łączki niestety gaz sekwencja raczej starszy model bo z 97r. marki Koltec. Czy wie ktoś gdzie można dokupić taką łączkę lub jakiś zamiennik?
Można benzyną (ja jej używałem), może będzie trzeba skrobać (w jednym reduktorze był jakby nagar). Sprawdź przy okazji elektrozawór przy reduktorze, bo może też być zanieczyszczony.
Może brak gazu ,może reduktor , może elektrozawór(do sprawdzenia napiecie przepływ) może brak przepływu w przewodach. do sprawdzenia według listy.
Jeżeli nie otworzy elektrozawór przed reduktorem to automatycznie reduktor nie da gazu bo go nie ma.
Elektrozawór na reduktorze prawdopodobnie nie trzyma i puszcza gaz dzięki któremu zalewa silnik.
czyli wychodzi na problem z reduktorem jeśli ten podciśnieniowy ci chodził to możliwe że kwestia regulacji ten wężyk w podciśnieniowym jest niezbędny do otwarcia dopływu gazu do reduktora ale już w reduktorze - odpowiednikiem w nowszych jest elektrozawór na reduktorze możliwe że elektrozawory coś ciężko chodzą w środku albo są zasyfione dopływ gazu...
Ma problem właśnie z tym elektrozaworem zintegrowanym z reduktorem tomassetto. Po podłączeniu napięcia elektrozawór stuka, ale instalka nie przełącza się na gaz, tak jakby brakło gazu. Oczywiście wszystko wyczyszczone, trzepień luźno chodzi. Natomiast gdy wyjmę ten trzpień, czyli tak jakby elektrozaworu nie było, to na gaz się bez problemu przełącza....
Panowie, jak już się przełączy to działa dobrze, a jak nie to gaśnie praktycznie od razu. Ja obstawiam na elektrozawór przed reduktorem. Objaw do niego pasuje. Jak się rozgrzeje od ciepła silnika to ta czarna maź, która jest w gazie z rafinerii z płocka zaczyna płynąć i tłoczek może się przesunąć i zawór się otwiera. Przerabiałem to. Dokładnie to samo...
Podjechać do gazownika na komputer, zajmie mu to raptem kilka minut, a będziesz zaraz wiedział, przyczyn może być kilka. Elektrozawór, tłoczek, reduktor, map sensor, czujnik temp i tak dalej.
Prawdopodobnie nieszczelny lub zacięty w pozycji otwartej elektrozawór przy reduktorze i w czasie postoju zagazowuje dolot.
Ok a nie można tego przerobić żeby elektrozawór był w Reduktorze? Zaślepka jest wkręcona lub kupić inny elektrozawór. Jutro mogę rozebrać elektrozawór. https://obrazki.elektroda.pl/3910085900_...
Jeśli wyprostujesz prąd to będzie się wygodnie spawać (będą mniejsze odpryski) ale bez prostownika też da sie spawać. pierwotne uzwojenie połączone w gwiazdę lub trójkąt podłączasz pod gniazdo trójfazowe a uzwojeniem wtórnym spawasz (jeden koniec to masa a drugi to elektroda) . A jeśli chcesz z tego zrobić migomat to musisz wyprostować prąd, dodać elektrozawór,...
Na butli w wielozaworze powinien być zawór ręczny i elektrozawór. Z tego co napisałeś to masz oba te zawory niesprawne, a zadziałało zabezpieczenie na wypadek urwania przewodu gazowego do reduktora (też zawór). Niezależnie od tego jest jeszcze elektrozawór na reduktorze.
Witam, wymiana filtra nie wymaga jego odkręcania od reduktora, w filtrze od strony reduktora jest pierścień osadczy, trzeba go wyjąć i zdjąć elektrozawór z reduktora, wewnątrz jest wkład filtra, przed złożeniem proponuje przesmarowanie uszczelek, w celu łatwiejszego montażu.
Podepnij komputer i zobacz błąd. Jakbym miał strzelać może elektrozawór się skończył, u mnie było w jednym aucie tak samo. Wywalało z lpg, a potem nie jeździł na gazie. Elektrozawór przy reduktorze kleknął. tam jest przekaźnik który steruje trzpieniem. Nie działał jak trzeba i nie puszczało gazu.
Zenit sekwencja Reduktor: Alaska AT07 Wtryskiwacze: Valtek 4 ohm czerwone Skode Felicia 1.3 MPI Wymieniełem filtr w redutkorze (fazy ciekłej) oraz lotny za reduktorem a przed wtryskiwaczami Po wymianie, przełącza na gaz ale na 2 sek. po czym sygnalizuje brak gazu i załącza benzyne. Gaz dochodzi do reduktora - do komory filtra fazy ciekłej. Po odpaleniu...
Pierwsze to reduktor do gazu LPG z kompensacją drugie to chyba elektrozawór benzyny odcinający dopływ paliwa podczas jazdy na gazie.
Miałem podobny problem i okazało się że przy pchany był elektrozawór na reduktorze (reduktor tomasetto) jakimś syfem. Po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.
"Może być zabrudzony elektrozawór na reduktorze i nie domyka.[/quote]" Możesz mi streścić co uczynić w takiej sytuacji i jak owe zabrudzenie rozpoznać??
W butli nie mam zaworu, za zwyczaj jest tam gdzie miedziana rurka wchodzi w butlę. Takie radełkowane pokrętło średnicy 1-2cm; to elementarne bezpieczeństwo więc powinien być. Ale jak zdjąłeś kabel i elektrozawór zadział (co nie zawsze się zdarza) to ok.
No i problem rozwiązany do wymiany elektrozawór na reduktorze. A że na gazie zrobiłem już 110 kkm i reduktor zaczynał szwankować to wymieniam całość, razem z przewodami i trójnikami (plastikowy szajs zamienię na metalowe). Koszt wymiany u poleconego gaziarza 300 zł.
Zobacz na schemat narysowany na przekaźniku i wszystko będziesz wiedział:) Ja też myślałem że to bardzo skomplikowane ale wcale nie jest. Pojawiające się napięcie na elektrozaworze reduktora zasila także owy przekaźnik, który rozwiera wtrysk. Najprościej weź przewód w rękę i "wymacaj" gdzie on biegnie.
W EmmeGAS lubiał się zacinać elektrozawór na reduktorze - najprościej podczas pracy silnika na LPG zdjąć z niego wtyczkę, jak silnik nie zgaśnie to masz uszkodzenie.
Mialem podobnie w mojej kilkuletniej BRC : zwykle problem byl w zasniedzialym styku masy przy reduktorze .Mozesz tez rozebrac elektrozawory ( po uprzednim zakreceniu gazu na wielozaworze) i wyczyscic sztyfty .
Witam Sterowniki Landi Lsi Nsi podaje na elektrozawór reduktora impuls (12V) tylko w momencie przełączenia ustawionego w sterowniku - 1600obr. (przełącznik ustawiony na gaz) i nie podtrzymuje tego napięcia dalej, ciśnienie około 0.5 bar. Samochód przełącza się na benzynę, załącza się piszczenie. Jedyna usterka jaką wyświetla w programie to zbyt niskie...
Można zrobić jeszcze tak, jak masz elektrozawór w reduktorze to wyjmij z niego tłoczek całkiem, niech nie działa, zakładam że przy filterku masz drugi chyba że nie (filtr bez zaworu). By było taniej możesz dać filtr z elektrozaworem i olać w tym reduktorze o ile tam jest :)
czy gaziarze wyczyscili Ci elektrozawór na reduktorze? Sprawdz czy nie przylewa go po przelączeniu na zimnym silniku( czy mieszanka w momencie przelączenia jest bogata czy uboga.).
Sprawdz trzpień elektrozaworu na reduktorze ,pewnie zaklejony i nie otwiera dopóki się nie rozgrzeje .
- Szary (+12) - +12 z cewki/stacyjki w pozycji zapłon - Niebieski (EV GAS) - do wszystkich elektrozaworów gazowych (reduktor, filtr, butla) Niektóre nowsze reduktory (parowniki) posiadają filtr na sobie. - Żółty (STARTER) - tylko jeśli reduktor jest podciśnieniowy (do tzw. zaworu ssania, pojawia się na nim napięcie po wciśnięciu czerwonego przycisku)...
Fiat Uno 1.0 Fire - ale to druga generacja i możliwości diagnostyki są bardzo ograniczone, więc tutaj liczyłbym bardziej na doświadczenie jakiegoś użytkownika który miał już taki lub zbliżony problem... Dalej nie wiem czy ten elektrozawór na reduktorze to jest na jego wejściu czy na wylocie gazu z reduktora??
Temat załatwiony: Kupiłem przekaźnik Hjr 78f S Z Tianbo. Wymontowałem komputer. zrobiłem schemat wtyczki z wiązką kabli. Następnie multimetrem sprawdzałem na ciągłość obwodu, który pin wtyczki kompa idzie do wtryskiwaczy, elektrozaworów na wielozaworze i reduktorze itd. Podejrzewałem od dawna elektrozawór na reduktorze gazu więc podałem napięcie z zasilacza...
Witam. Filtr jest przeważnie koło elektrozaworu przed reduktorem. Zmniejsz ilość podawanego gazu jak za dużo go idzie (śmierdzi) przez wkręcenie śruby regulacyjnej membrany.
na scanii zrobisz bez problemu. Potrzebny będzie układ chłodzenia i sprężone powietrze do sterowania momentu hamującego. W aucie jest zawór proporcjonalny sterowany sygnałem PWM oraz normalnie zamknięty elektrozawór akumulatora oleju . Zamiast proporcjonalnego możesz zastosować manualny reduktor. Pompa hydrauliczna jest wewnątrz urządzenia.
Ja mam taką instalację tylko nie wiem czy z "N" czy bez, dotychczas nie miałem z nią żadnych problemów, ale na Twoim miejscu najpierw dobrze bym sprawdził elektrozawór, później reduktor. Bo jak później dobrze chodzi to reszta raczej będzie dobra.
Jakie masz włożone i jaki to dokładnie silnik (oznaczenia) ew. który rok Astry. Przeważnie za samozapłon na LPG odpowiadają świece i zgromadzony gaz w dolocie. Możesz sprawdzić jeszcze elektrozawór na reduktorze.
problem pozostał tylko w tym że po jeździe na gazie bardzo cięzko odpala na benzynie Zagazowany dolot, benzyna + gaz - niestrawne (niezapalne) dla silnika. Nie znam instalacji, ale prawdopodobnie elektrozawór przy reduktorze nie jest całkowicie szczelny i gaz z przewodów zagazowuje dolot.
witam.może być tak że w momencie uruchamiania podawane są dwa paliwa to znaczy żę benzyna i gaz.trzeba by było odpiąć elektrozawór na reduktorze i spróbować jak odpali na samej benzynie
to nie elektrozawór winny tylko reduktor,a dokładnie membramy w nim zbyt twarde.
Stwierdza brak gazu na podstawie zaniku ciśnienia. Ciśnienie może zanikać bo: - pada czujnik ciśnienia - stykologia / zimne luty itp w obwodzie elektrozaworów - padniety elektrozawór - padający reduktor - problem z ogrzewaniem reduktora -> reduktor zamarza - zagięty / załamany przewód pomiedzy zbiornikiem a reduktorem - zatkane filtry Jak widzisz potencjalnych...
Co by się miało z tym gazem stać po 5 godzinach? Dodam tylko, że w moim aucie reduktor puszcza gaz podciśnieniem i mam zrobiony włącznik gazu, który rozłącza elektrozawór przed reduktorem i po jego wyłączeniu wypalam resztkę gazu i auto przechodzi na benzynę. Po 5 dodatkowych godzinach od 1 kręcenia było by wprost przeciwnie czyli gazu było by więcej.
ja miałem identyczną sytuacje. I okazało się że elektrozawór na reduktorze puszczał gaz. Jak wymieniłem reduktor na nowo to odpala natychmiast i mniej gazu mi spala okazało się ze tracę 4l gazu tygodniowo i to w powietrze
Jaki elektrozawór?
To jednego nie rozumiem ... Mam obecnie 2 elektrozawory. Jeden na pewno na butli , a drugi zintegrowany z filtrem jest pod maską. Od tego elektrozaworu prowadzi przewód miedziany do reduktora ANA04. Obecnie mój reduktor nie posiada elektrozaworu (został zdemontowany). Myślałem że mógłbym wykorzystać posiadany w instalacji elektrozawór z filterkiem ......
syczenie reduktora czyszczenie reduktora butla reduktora
ekran kalibracji philips słabe kolory jakie zelazko
fotowoltaika instalacja dedra spawarka
Whirlpool ADP 4109 WH - Zmywarka nabiera i wypuszcza wodę Zamiana akumulatora 18650 Li-ion 800mAh na 2000mAh