kontrola podcisnien i jego stabilnosci oraz elektrozaworu swirl
Testy robiłem wczoraj po wyjęciu zespołu pompa zawór akumulator. Pompa zasilanie 12v, elektrozawór 4,8 (z trzech paluszków) - pompa się kręci, zawór nie otwarty. Pompa zasilanie 12v, zdemontowany elektrozawór - pompa bardzo szybko zassała wodę. Dzisiaj zasilaczem z możliwością regulacji napięcia zmierzyłem,że pełne otwarcie zaworu jest przy 7 v. Jakie...
A czy byłbyś w stanie wskazać, gdzie dokładnie jest umieszczony ten elektrozawór ?
sprawdź czy nie masz dwu stanów oleju.Jeżeli wtryskiwacz sikał jak oszalały,to pewnie dużo benzyny poszło w miskę.Ta benzyna zmieszana z olejem teraz odparowywuje,stąd dodatkowe wzbogacenie mieszanki. No i idczytaj jak ECU widzi podciśnienie-może szlauchik dziurawy? No i ta rurka o której piszesz w pierwszym poście-tam idzie taki elektrozawór. Istotny.
lecz niema zasilania na elektrozawór w tylnej części sprężarki Czego konkretnie brakuje na tym zaworze , jakie są wyniki pomiaru napięcia i masy?
Variator uszkodzony, lub elektrozawór sterujący.
Dziękuję za wszystkim za pomoc. Elektrozawór załatwił sprawę.
przewody idą od ECU do elektrozaworu
Metalowa kostka z wychodzącymi zeń rurkami, wymiary około 150x100, najczęściej montowana na grodzi w okolicy zbiornika z płynem hamulcowym. Sam musisz ją odnaleźć.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Wg. mnie to elektrozawór turbosprężarki
jak mam to sprawdzić zdjąć cały elektrozawór
807 peugeot 2003 rok 2,2 hdi
P0721 - czujnik obrotów wyjściowych skrzyni biegów, OSS. P1167 - elektrozawór ciśnienia EVM.
napierw musisz zdemontować metalową osłone na pompie pod kturą znajduje się moduł i elektrozawór,moduł odłączasz a na zawór podajesz napięcie (+)
Pierwsze to reduktor do gazu LPG z kompensacją drugie to chyba elektrozawór benzyny odcinający dopływ paliwa podczas jazdy na gazie.
auto pali bez tego tłoczka ale nie gaśnie czyli musze ten elektrozawór wymienic mam juz inny ale problem teraz z podłączeniem:)
elektrozawór 4 - bypass intercoolera
kolego kris mam ten sam problem w 307 hdi 20 byłem na diagnostyce silnika i zacina się cięgło sterujące turbiną i wymiana elektrozawór sterujący turbiną ile kosztował ten elektrozawór pozdrawiam.
Byłem dzisiaj w serwisie wywalić i wyłączyć FAP i wyłączyć oraz zaślepić EGR. Jest delikatna poprawa z mocą, już nie szarpie, ale mechanicy mówili że podczas jazdy sporadycznie wywala błąd przeładowania turbo. Zastanawiam się teraz, czy bardziej prawdopodobne jest to, że kierownice się przycinają i turbo za bardzo dmucha, czy elektrozawór źle steruje...
Wersje po lifcie mają dodany na odmie elektrozawór Elektrozawór czy grzałkę?
Czyli DPCN. Prawdopodobnie elektrozawór kąta wtrysku. Czy po włączeniu stacyjki bez odpalania z pompy wydobywa się terkotanie ? Jeżeli nie to elektrozawór do wymiany.
Problem wyjaśniony. Elektrozawór puszcza gaz.
Ten stycznik obsługuje elektrozawór sterujący EGR.
Witam. Normalnie i w skrocie Elektrozawór odpowietrzania płynu chłodzącego: Zasilanie = Zamknięty elektrozawór ( Brak przepływu płynu chłodzącego ) Brak zasilania = Otwarty elektrozawór ( Obieg płynu chłodzącego )
Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne. Trop z usuwaniem ostatniej cyfry może być trafny- nawet bez dodawania literki. Dla DW10 TD/L3/L4 RHY...
Najczęściej elektrozawór zasilany jest z przekaźnika sterownika silnika , natomiast uruchamiany jest przez podanie masy też przez z sterownik w chwili kiedy odetniesz mu zasilanie po stacyjce. Po wyłączeniu kluczyka sterownik jeszcze chwile wysterowuje przekaźnik główny i podaje też masę na elektrozawór klapy.
Witam, mój samochód jest z roku 97' i siedzi w nim silnik xu10j2te (RGX) 2 litrowa jednostka z turbodoładowaniem. Od jakiegoś czasu zaczał pojawiać się błąd elektrozaworu Turbosprężarki: 46 - Elektromagnes zaworu podciśnieniowego regulacji ciśnienia turbodoładowania. ( Uszkodzenie zaworu - przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania....
ERG EGR, oraz elektrozawór sterujący EGR-em też należy sprawdzić.
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
To Ci nie pomoże. Elektrozawór ma wbudowany układ elektroniczny. Tam dochodzi zasilanie ale i sygnał. Jak sygnał będzie nie taki jak trzeba to zawór się nie otworzy.
ogarnij sobie pompke prozniowa i sprawdzaj po kolei przewody podcisnienia, w 407 bylo bodajrze 3 elektrozawory
Koniecznie kod i pełny opis usterki - bez tego ani rusz - przyczyn może być kilka, więc następnym razem, wiesz co robić!
Między oczami zrób. A tak na serio diagnostyka z pomiarem/dczytem wartośći rzeczywistych. po 1
A elektrozawór odcinający gdzieś Pan masz?
Danielo. Tak zgadza sie, kontrolki sie pala. Sadzisz,ze wymiana okablowania pomoze? Po co wymiana okablowania? Kolega daniello1988 wskazał właściwą drogę, zaśniedziały styk, bądź uszkodzony elektrozawór. Należy sprawdzić ciągłość przewodów i pewność ich połączeń w pierwszej kolejności.
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Kod motoru daj, rozrząd na blokady czy na marker?
Na benzynie i na gazie to samo, Coś musi lać, jak jeździsz na gazie nie ubywa paliwa? Elektrozawór instalacji gazowej sprawne?
Witam. Chciałem zainstalować w moim HDI blokadę rozrusznika i elektrozawór na przewodzie paliwa na jednym układzie. Co o tym myślicie i co innego proponujecie do silników hdi?
Dziękuje za pomoc (3377799) po wymianie elektrozaworów wszystko dziala.
ten elektrozawór jest odkrecany kluczem płaskim jesli o tym samym mówimy (na pompie hp) http://img827.imageshack.us/img827/9683/...
to że go zalewa ale też że gaśnie .membramy można kupić dość tanio i wymiana nie jest specjalnie trudna ,robiłem to już kilka razy choć zdradziłem gaz dla diesla. Za zalewanie bardziej odpowiedzialna jest źle działająca centralka , a powinna zamykać ten elektrozawór na parowniku.
jeśli nr 4 to zasłonięty kapturem elektrozawór ??to zaraz sprawdzę napięcie czy jest.
stawiam też na elektrozawory, ale cena z kosmosu. To ile powinna kosztować taka naprawa części plus robocizna? znalazłem elektrozawór na allegro za 250zł razy dwa to daje 500zł plus olej pewno ok 200 zł to daje 700zł czy 400zł za robocizne to za dużo bo nie mam pojęcia czy dużo przy tym roboty jest? link allegro http://allegro.pl/elektrozawor-epc-renau...
W godzinę nie odetnie osłony antysbotażowej, paskudnie twarda zaraza. No i nie jest to techniczne poprawne, np nie będzie działał elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku.
Elektrozawór na pompie CR do sprawdzenia
Instalacja lub elektrozawór, najprędzej elektrozawór, jak masz na podmiane to zmień i sprawdź.
Witam O którym elektrozaworze mówimy ? Zdjęcie nr 1 przedstawia elektrozawór znajdujący się z lewej strony w pompie, a na rysunku nr 24 znajduje się po prawej stronie. To jest zupełnie inny elektrozawór. Elektrozawór ze zdjęcia, na rysunku jest przy nr 72.
dzieki za szybkie odpowiedzi właśnie jest tak że nie ma takiego efektu jakby ktoś uderzał w strzykawkę. sprawdzałem tak jak piszecie tylko popuszczone przewody. nie wiem gdzie jest umiejscowiony ten elektrozawór- proszę o podpowieć
Może faktycznie objawy pasują na te oringi- dziwi mnie tylko, że akurat zbiegło się to z problemami we włączaniu świec żarowych. Tak czy owak, obecnie świeczki grzeją, a motor nie gada... Wiesz jak to akurat sprawdzić? (at)Mirek.tok- w filtrze jest też jakiś elektrozawór? Oblukam to jutro.
To elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku
VF33HRHSB83360750
W najbliższych dniach będę sprawdzał wiązki a co do czujnika ciśnienia to nie sprawdzałem ale sprawdzę.
Wymieniłem świece żarowe i zniknął błąd P1351 związany z obwodem podgrzewania świec. Nie powrócił również błąd P0422. Niestety po wyprostowaniu rury nadal błąd P0299 czyli, małe ciśnienie turbo przy 2000-3100 obr/min. Powyżej tej prędkości ciśnienie turbo jest ok. Pozostają błędy P2033 oraz P0483 Proszę o wszelkie sugestie. Wszystkie potrzebne sugestie...
Sprawdź elektrozawór czy przepuszcza podciśnienie lubi się zatkać w środku .
Żeby montować instalację LPG trzeba mieć odpowiednie uprawnienia albo lepiej wiedzę. Montować elektrozawór benzyny to najgłupsze co można wymyślić. Pompa padnie, wtrysk padnie, przewody i zawór też mogą nie wytrzymać. Stag-a L też sobie odpuść, ale z innych powodów niż sobie wymyślasz.
stało mi się to wte ostatnie mrozy, chciałem go z rana odpalić a on trochę łapał ale nie chciał zaskoczyć wiec pomyślałem że może się zapowietrzył bo był wyciek z pod filtra paliwa więc go wymieniłem z pompką ale nic nie pomogło, jak odpali z plaka to już puzniej pali od strzała, ale jak już postoi godzine to trzeba nim toche pokręcić. mechanik stwierdził...
I co, kacpermiki? Podmieniłeś ten elektrozawór przepustnicy?
Witam Czy któryś z kolegów mógłby mnie oświecić. Miałem w 1007 uszkodzoną klimatyzację ( pęknięty korpus sprężarki klimatyzacji) sd6v12. Wersja z klimatronikiem. Kupiłem na allegro używkę tylko jest mały szkopuł. Sprężarka co przyszła pomimo, że wygląda prawie identycznie ma z tyłu na korpusie dodatkowe gniazdo elektryczne. - do czego ono służy ???...
Witam. W czasach kiedy masowo sprowadzało się złom samochodowy trafiały się egzemplaże z blokadą opartą na klawiaturze numerycznej. Likwidowało się ją albo poprzez obejście układu podając napięcie bezpośrednio na eleektrozawór względnie odwiercając śruby mocujące elektrozawór i jego usunięcie. Pozdrawiam.
Wartość zmienia sie gdy ręczną pompką wytworze podciśnienie. Omijam wówczas elektrozawór. Elektrozawór przełożony z innego auta 100% sprawny, podciśnienie do elektrozaworu jest, napięcie zasilające sprawdzone.
Problem z szarpaniem rozwiązany. Elektrozawór zmiennych faz był do wymiany. Jedyne co wciąż mnie zastanawia to obroty na biegu jałowym. Raz 700, innym razem 900, nawet jak silnik jest rozgrzany.
W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić listę błędów. Te dźwięki to prawdopodobnie elektrozawory.
Podłącz interfejs (np. Lexia diagbox) do gniazda OBD i "poczytaj" komputer skrzyni biegów jaki występuje błąd (numer) i będziesz wiedział, który elektrozawór jest uszkodzony. Ps. Zobacz też czy nie występują błędy w komputerze silnika i ABS.
Witam Miałem taki sam problem z moim 307 SW. Wymieniłem elektrozawór sterowania turbiną. pomogło śmiga. pozdrawiam
Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne. hmmm. to w pierwszej kolejności i da się to zrobić najszybciej - ominę elektrozawór może od jest przytkany.
Dodam ze dzieje sie tak od usunięcia filtra cząstek stałych ,po za tym wszystko reszte jest bez zarzutu.Czy klapa gaszenia nie jest powiązana z filtrem cząstek stałych ,i nie została odłaczona wraz z filtrem? Prosze o jakąś podpowiedż
Wymieniłeś zawór EGR czy elektrozawory.
Nie mam czym sprawdzić tego ciśnienia, dopiero na jutro umówiłem się u gościa. Ale dokładnie wyskakuje mi tylko ten jeden błąd: P0234, przy takich parametrach zapisuje się ten błąd: prędkość obr. silnika 1992; wydatek rzeczywisty 32mm/wtrysk; ciśnienie turbo 1671; wartość zadana 1341; elektrozawór ciśnienia turbo 5%.
elektrozawór turbo,elektrozawór egr i zasilanie pompy Bezpieczniki sprawdziłeś?
Zawór wystarczy wymienić na zwykły i po immo. Problemem jest tylko się do niego dostać, bo zasłania go kawał grubej niedemontowalnej blachy jako zabezpieczenie antykradzieżowe.
Proponuję jednak zdjąć przewód zasilania powietrzem tuż przed przepustnicą powietrza i odpiąć przewód podciśnieniowy od sterowania przepustnicą.Na uruchomionym silniku powinna być otwarta po zdjęciu wężyka.Proszę sprawdzić zachowanie się samochodu.Jeżeli usterka ustąpi to do wymiany będzie elektrozawór EGR lub przepustnica powietrza.
nie wiem o jakie klikanie ci chcodzi, moze o jakies przekazniki badz elektrozawory
Immo jest na pewno. Jest inny silnik- przekładka. Instalacja została stara. Czy zmienić kostkę immo przy stacyjce? Po sprawdzeniu okazało się, że prawdopodobnie uszkodzony jest elektrozawór odcinający paliwo w pompie paliwowej.
Jest 10,8V Jest też druga kostka chyba od zaworu na tej sprężarce i tam jest ok 12,7V więc ok Jakiego zaworu? Zdecyduj się albo jest elektrozawór w sprężarce albo cewka. Czy Ty wiesz o czym piszesz?
A sterownik rozkręcałeś ? "labirynt" czyściłeś ? Było sprawdzane ciśnienie elektrozaworów ? Może główny elektrozawór był zawieszony ? Półosie pasowały czy inne wkładałeś?
http://megaslownik.pl/slownik/angielsko_... a potem dodaj elektrozawór i szukaj
To nie jest „kranik” do paliwa. To jest elektrozawór powietrza do gaźnika EURO 4 służący do regulacji składu mieszanki. Jak masz nieoryginalny gaźnik to ten bajer nie będzie działał, nawet nie będzie gdzie go podłączyć.
P1586 Elektrozawór kontroli zawieszenia silnika. zwarcie do plusa > cewka, zwarcie a nie kolego jak ty piszesz Ostrzeżenie za idiotyzm.
Jak jest w nr nadwozia RHS wymien elektrozawór sterowania turbiny(90%usterek).Jezeli nie masz oslony pod silnikiem to juz raczej napewno to..
Proxia wjaśniła wszystko, uszkodzony agregat..mianowicie elektrozawór w środku. Auto wypadkowe nie ma co sie dziwić.
Witam, dziękuję za podpowiedź co do mojej skrzyni. Pytał mnie pan, na jakim sprzęcie diagnozowałem skrzynię i powiem szczerze, że nie wiem, bo byłem u faceta, który zajmuje się tylko naprawą elektroniki i diagnostyką aut. Ale myślę, że to dobry program, kiedy można sprawdzić i widzieć w laptopie, który elektrozawór się załącza itd., sprawdzić stan oleju...
Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
Tak to będzie ten elektrozawór, który widać na załączonym filmie. Co do oporności cewek na butli i na reduktorze, to mogą one być poprawne, bo producenci mogą być różni. U mnie na korpusie cewek było podane napięcie oraz moc i z tego można wyliczyć jaka powinna być oporność cewki. W tym wypadku jeżeli cewki są z jednej stajni (producenta) i na nich...
Witam, Po odpaleniu pracuje troszke nierówno. Po wrzuceniu 2 biegu gaśnie. Oczywiście silnik zimny. Opis usterki z ust kobiety... Sam z jazdy tym autem zauważyłem że szarpie przy 2000 obr. Mam go 2 miesiace. Po zakupie zmiana rozrządu, oleju i filtrów... Podejrzewam powietrze w układzie paliwowym... badź elektrozawór na pompie paliwa... pomóżcie
Pozwolę podpiąć się pod temat ponieważ mam podobny problem. Mój expert jest z roku 2005 (data pierwszej rejestracji) z silnikiem 1,9D i na zimno nie chce odpalić. Sugerując się tym tematem jak i drugim na forum, postanowiłem wymienić elektrozawór. Świece dobre, aku dobry Tylko gdzie on jest umieszczony i czy to jest dobry elektrozawór ?? fotka silika...
Miałem ten sam problem, okazało się, że przyczyną był uszkodzony elektrozawór podciśnienia vac. Koszt oryginalnego to około 150 zł. Do wymiany wystarczy najechać na wysoki krawężnik 😁. Powodzenia 🙂💪👍
To moze przypatrz sie elektrozaworom sterujacymi klapami powietrza,pomijam uklad podcisnien czy jest szczelne wszystko.Podejrzewam ze musisz wymienic te dwa elektrozawory poprostu.
panowie dzieki za pomoc auto uruchomione przerwa na kostce sprawa rozwiązana ale nurtuje mnie jeszcze pytanie jak wysterować ten zawór na pompie bez tej elektroniki czyli immo . Po moich pomiarach wyszlo cos takiego jest masa plus po stacyjce no i trzeci kabel nie wiem czym go wysterować jest na nim te 12v po stacyjce ale nie da sie go sprawdzic kontrolkom...
A napięcie na elektrozaworze jest ?
to jest silnik 1.9 diesel. wspomniany elektrozawór steruje podciśnieniem które przez membranę pociąga za linkę do pompy wtryskowej
ewentualnie elektrozawór, który steruje wydatkiem pompy, lub całkowitym przekierowaniem paliwa na powrót. Masz pompę CP1?
Koledzy auto pali urwał się kabelek zasilający elektrozawór wisiał na włosku jak silnik odpalał zatrząsł się i go rozłączało
Witam, mam taki problem z turbina że raz wcale nie chodzi a czasami jak załapie to idzie ale turbo łapie wtedy od 3 tyś. Teraz pytanie jest takie czy trubina jest do wymiany, elektrozawór sterujący turbina czy też po porostu może być gdzieś nie szczelność.
sprawdz sterowanie turbo 9podciśnienia i jego stabilność przy hamowaniu i przegazowywaniu na wejściu do elektrozaworu turbo) bo tutaj jest problem
A gdyby zastapic go elektrozaworem gazowym takim jak w instalacjach samochodowych sie zakłada Zdało by to egzamin ,mam ich kilka sztuk. działał by ale toche głośno Ociz znasz zasade dzialania tego czegos?? To elektropneumatyczny przetwornik cisnienia(podcisnienia)Nigdy nie zastapisz go zwyklym elektrozaworem.
Panowie jak wyżej pisałem EGR wyczyszczony. Podciśnienia na tą chwile sprawdzone wizualnie palcem i wygląda że są OK. Auto powróciło do równych obrotów po odpięciu zasilania elektr.(wtyka do elektrozaworu) ale jest błąd. Jakiegoś obciążenia po mojemu dostaje po wpięciu wtyczki zasilania... We wtorek jeszcze pomierzę prąd jaki idzie do elektrozaworu.
Witam, błąd P2563 może być spowodowany uszkodzonym czujnikiem ciśnienia, czujnikiem turbiny, podciśnieniami lub jest taka opcja, że przycina się gruszka od turbiny. Błąd P1496 to do sprawdzenia czujnik ciśnienia lub elektrozawór sterujący turbiną. Może kolega również zobaczyć czy jak był mieniany termostat może coś nie jest dopięte i spadło przewód,...
posiada elektrozawór par paliwa, spróbuje jutro zaślepić przewód. z czujnikiem temp dolotu to zrobić mu osobną masę?
peugeot elektrozawór elektrozawór skrzyni peugeot elektrozawór pompa peugeot
wyważarka wirników sterownik ducati komora rezonansowa
motorola wymiana baterii motorola wymiana baterii
Dodatkowy zwrot ulgi na dzieci w 2025 roku Scania S 450 EMS 8430 - Problemy z czujnikiem NOx i układem paliwowym