Zamontuj pompę paliwa zewnętrzną elektryczną.
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Nie wiem, czy wcześniej działała, bo nie sprawdzałem. Uszkodzenie wyszło dopiero na komputerze po sprawdzeniu błędów. Niby oryginalna pompka dobierana po VIN ma trzy kable, a nie dwa.
Mirek, Po pierwsze: termostat ktory sie zaklada trzeba najpierw ugotowac w wodzie sprawdzajac termometrem temperature otwarcia i zamkniecia. Nawet oryginalnie zapakowane nowe termostaty czasem sa strzelone. Po drugie: Brak zalaczenia dodatkowej pompki moze dawac taki efekt. Trzeba sprawdzic sprawnosc przekaznika (czy w ogole dziala) a jak nie to jego...
Który TDi ? na pompie VE, czy pompowtryskach ? Jak na PD to wymień przekaźnik elektrycznej pompy paliwa w zbiorniku
Witam jaki rodzaj wspomagania jest w Sharanie z 2005r. Czy jest to czysto elektryczne wspomaganie, elektrohydrauliczne, czy na zwykłej mechanicznej pompie wspomagania?
Może ktoś przerobił, podobne amortyzatorki w wielu markach aut były stosowane nie tylko do osłon montowania ale i osprzętu np pomp elektrycznych czy elektrozaworów.
Hej ja mam to samo w sharanie 2001 bylem w serwisie vw okazało sie uszkodzona tylna nagrzewnica (webasto), czesto tez problem stwarza pompa elektryczna kolo silniczka wycieraczek z przodu.[GVideo]
witam wszystkich zabrałem sie dzisiaj za ogrtzewanie w alhambrze 2001r wymienilem świece żarową pochodził 15sekund jak odrzutowiec i koniec piesni za 2gim i nastepnym razem jest to samo prosze o rade to mo ze jutro znajde natchnienie i powalcze dalej z góry dzięki ...jak widać przegrzewa ci się piecyk, elektryczna pompa płynu do roboty, wymień szzczotki....
Pierwsza sprawa, pompę należy zamontować na wyjściu z nagrzewnicy, druga sprawa to jeśli nagrzewnica ma mocno ograniczony przepływ, pompa nic nie da a nawet może ulec uszkodzeniu, trzecia sprawa, nigdy nie kładziemy wiązki elektrycznej w przeloty od węży układu chłodzenia/ogrzewania.
U ciebie nie ma pompy obiegowej.
a widzisz u mnie są 2 pompy elektryczne , jedna na podszybiu a druga przy piecu !
Ta pompka chodzi bo po wyłączeniu samochodu slychac te szumienie. Dzwonilem do serwisu i zasugerowali mi wymiane pompy wody elektrycznej. Jak myslicie trafna decyzja?
Możliwe, że w Twojej wersji jest elektryczna pompa wspomagająca. Najlepiej sprawdź, czy fizyczne znajduje się w komorze silnika pod podszybiem. Po wyłączeniu silnika powinna być wyraźnie słyszalna. Dosyć często ta pompa pada.
Witam. Nie działa ogrzewanie. Przewody do nagrzewnicy zimne. W parametrach temperatura nagrzewnicy 12°, silnik 90°. Nie działała dodatkowa pompka elektryczna, naprawiłem, bez zmian. Nie działa dogrzewalnik, postanowiłem wyeliminować go całkiem razem z tylną nagrzewnicą, zaślepiłem przewody, dalej zimno. Nie wiem dlaczego, ale płyn zanim pójdzie na nagrzewnicę...
Jak w temacie ,ale dodatkowo grzanie kabiny losowe.Termostat sprawdzony,nagrzewnica kabiny sprawdzona.Dodam ,że auto posiada klimatronik. Po delikatnym odkręceniu korka w zbiorniku następuje wyplucie płynu. Moje podejrzenia-uszczelka pod głowicą lub walnięta pompa główna.Pompa obiegowa elektryczna pracuje.Jakieś pomysły z Waszej strony?
Witam Czym różnią się pompy elektryczne w baku w Sharanach 115KM PD i 130KM PD? Ta od 115KM ma oznaczenie 7M3919050A, natomiast ta od 130KM ma oznaczenie 7M3919050B. Przecież ta pompa ma za zadanie tylko dać paliwo podczas uruchomienia. Z zewnątrz są identyczne.
Sprawdź ciśnienie jakei daje pompka elektryczna. Możesz mieć zawalony smok w zbiorniku, a miałem przypadek że przekaźnik pompy dawał za małe napięcie.
Gdyby ktoś spotkał się z podobnym zachowaniem, opiszę rozwiązanie. Problem leżał w elektrycznej pompie wody. Przy spokojniejszej jeździe (na początku) pompa przy rozrządze nie dawała rady i dogrzewacz zgłaszał błąd przegrzania. Przy bardziej dynamicznej, widocznie udawało jej się przepchnąć płyn.
Musisz posilic sie jakas dokumentacja na temat ABS,u VW i szukac na niej zaworu o oznaczeniu F84.Mysle,ze nie bedzie to trudne bo chyba wlasnie do grupy VW jest najwiecej tresci w necie.Powodzenia Dodano po 1 Zawor ten umieszczony jest w bloku zaworowym,w nim tez jest pompa elektryczna ABS,u.Wszystko zwane jest wlasnie modulatorem
Kąt wtrysku jak i dawka ustawione jak trzeba. Podaj, dawkę na rozgrzanym silniku bez odbiorników elektrycznych oraz kąt wtrysku binarnie z drugiego pola grupy 000 w BS.
jeżeli w aucie masz magistralę can i ona steruje pracą webasta to koszt przeróbki na ogrzewanie postojowe jest wysoki i nie wiem czy ktoś się tego podejmie, widziałem kiedyś na allegro używkę takiej instalacji do E39 chyba za 1000pln inaczej sprawa wygląda jeżeli piecyk jest załączany przekaźnikami, podobno można wtedy kupić gotowy zestaw zdalnego sterowania...
A czy ten sterownik nie wyświetla numeru błędu ? Do głowy przyszło mi że nie działa elektryczna pompka obiegu cieczy chłodzacej i piecyk wyłącza się z powodu nadmiernego wzrostu temperatury. W czasie pracy silnika obieg zapewnia pompa cieczy chłodzącej w silniku i wszystko jest OK.
Kolego mogę wam podpowiedzieć ciekawą rzecz ,otóż instalacja elektryczna jest dosyć ciekawa w sharanie i pokrewnych i takie nie palenie może mieć różne przyczyny np ja mam Alhambrę i też ADY 2,0 i pompa paliwa (benzynowa)była wyłączana przez sterujący nią przekażnik 410 a właściwie sterownik do którego muszą dotrzeć różne sygnały .Np czasem nie palił...
Pytanie do autora wątku: Ja mam fabrycznie zamontowany dogrzewacz silnika i ja mam w tym układzie dodatkową elektryczną pompę płynu chłodzącego załączającą się w trakcie pracy dogrzewacza i też przy przegrzaniu silnika. Czy to, że zamontowałeś dodatkową pompę oznacza, że u ciebie oryginalnie nie było takiej dodatkowej pompy? Jest to w ogóle możliwe?...
Możliwe są dwa rozwiązania, albo ogrzewanie postojowe albo dogrzewanie. Jeżeli jest dogrzewanie to nie da się go przerobić na ogrzewanie postojowe drogą "programową". Powodem tego jest brak elektrycznej pompy płynu chłodzącego. Żeby działało na postoju to musi być elektryczna pompa żeby wymusić przepływ płynu przez webasto i silnik. Natomiast dogrzewanie...
Witam Od dłuższego czasu mam problem z ogrzewaniem w swoim Sharanie, konkretnie chodzi o zimne powietrze które leci z nawiewów. Bardzo dziwne jest to że zimne powietrze leci tylko podczas jazdy, na postoju leci ciepłe . W ostatnim czasie wymieniona nagrzewnica oraz dodatkowa elektryczna pompa cieczy chyba tak to się nazywa. Temperatura silnika jak to...
Witam Napiszę uczciwie że nie dałem rady samodzielnie usunąć usterki. Ale opiszę co się zepsuło może komuś się ta wiedza przyda. Na wstępie w warsztacie wymieniono komputer pokładowy i auto ożyło na chwilę tzn ujechałem od warsztatu 2 km i stanęło z identycznymi objawami jak poprzednio. Tym razem przyłożyli się do roboty bo stwierdzono że znowu spalił...
brak obiegu plynu chłodniczeg vw sharan vr6 2.8 Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Odpowiedz z cytatem Pisownia Zmień/Usuń ten post Usuń ten post Witam wszystkich. Czy może mi ktoś pomóc z moim problemem a mianowicie nie mam przepływu płynu chłodniczego przez chłodnicę. Z silnika do chłodnicy dochodzi gorący przewód ( tu wykluczam...
Taki błąd jak opisałeś błąd "przegrzany palnik występuje wtedy kiedy nie działa pompa wody elektryczna która znajduje się na ścianie grodziowej na wysokości filtra paliwa tylko głębiej jeżeli ona nie chodzi podgrzewacz przegrzewa się i wyłącza. Regeneracja jest prosta wystarczy wymienić szczotki, lub je rozruszać ten drugi sposób czasami pomaga na rok...
Moje zmagania z Eberspacher jeszcze się nie skończyły, wymieniona świeca i sitko, sprawdzona ilość podawanego przez pompkę paliwa. Piecyk stara się ruszać ale nie udaje mu się. Dymi przez chwilę słychać dmuchawkę powietrza i to wszystko, jak przestaje dymić kapie i leje się z tłumika paliwo. Błędy na vagu 1409 - powtarzające się nieudane próby odpalenia....
Nasunął mi się pomysł w związku z wypowiedzią darko_n - kiedyś miałem odwrotny problem w Sharanie - problemy z zapalaniem na gorącym silniku. Ponoć pompa była zużyta i podawała zbyt niskie ciśnienie. Mechanik aby oszczędzić mi kosztów naprawy (wymiany) odciął jeden z czujników - chyba temperatury silnika?? Przy zapalaniu komputer widzi zawsze zimny...
przecież tam masz zamek pneumatyczny,pompa będzie w bagażniku po lewej lub prawej stronie w boczku,zacznij od jej znalezienia i sprawdzenia czy dochodzi zasilanie,sygnały z drzwi,czy nie jest np.zalana Dodano po 21 wiesz tak się teraz zastanawiam,czy w sharanie nie ma tez siłowników elektrycznych,a moduł sterujący powinien być pod siedzeniem kierowcy,sprawdż...
W poście od Leszczu 240 Re: VW Sharan 1,9 TDI 2000r - Instalacja elektryczna schemat - dużo usterek jest,że lubią zgnić przewody.U mnie na bezpieczniku 32 też jest zbyt duży prąd na to by wskazywało.Kupiłem taśmę parcianą, mam już klucz do odkręcenia przedniego siedzenia.Ja będzie pogoda, bo nie mam garażu i robię wszystko na zewnątrz to rozetnę i zobaczę...
18072 Wtryskiwacze aktywacja - przerwa. Sterowanie zaworów pompo-wtryskiwaczy. Usterka w obwodzie elektrycznym.
VW Sharan 1,9 TDI 115KM, 2001r, Silnik AUY - nigdy z nim poważnych problemów nie miałem - ale teraz nadrabia za całe 7 poprzednich lat... Właśnie opadły mi ręce, kolejny dzień walki nie odniósł skutku. Sytuacja była następująca: Zatrzymałem się na skrzyżowaniu podczas normalnej jazdy, w pewnym momencie zaświeciły się wszystkie kontrolki pod prawym zegarem,...
Vodiczka, to jest takie same głupie myślenie, jak to, że gdyby Polska kupowała od Rosji po tak samo niskiej cenie ropę co Niemcy to kraj by upadł z powodu mniejszych wpływów z podatków i akcyzy. To jest takie same głupie myślenie jak to, że jakbyśmy "nie podskakiwali Rosji" to gaz i ropę mieli tak samo tanio jak oni. ;) Wierutna bzdura, ale często...
Witam Na początek dziękuje za zaangażowanie. Po krotce od początku: Jest założona używana pompa /starej nie udało się naprawić, diagnoza z firmy zajmującej sie takimi tematami/prawdopodobna przyczyna uszkodzenia -ostatnio zauważylem że uszczelka pod podszybiem na styku z osłoną zakrywającą mechanizm wycieraczek i filtr przeciwpyłkowy była "obsunięta"...
Witam serdecznie wszystkich jestem właścicielem VW sharan z 2003r i mam problem z elektryczną pompką obiegu cieczy chłodzącej, która pracuje tylko po uruchomieniu zapłonu, z jakiegoś powodu pompka nie pracuje kilka minut po wyłaczeniu zapłonu. Czy ktoś wie wczym może być problem.
Dobra sprawdzę to w piątek, mam pompkę obiegową jest obok piecyka ale jest padnięta na 100% wyjąłem szczotki a wirnik ani drgnie dawno nie pracowała i trochę jest skorodowana, teraz pytanie czy bez tej pompki po zmostkowaniu czujnika piecyk powinien odpalić na pracującym zimnym silniku, w sumie obieg będzie z pompy silnika, zaś jeśli ta elektryczna...
Przed zapaleniem fury wykręć elektryczny czujnik smarowania i wkręć w to miejsce czujnik mechaniczny i już po odpaleniu silnika szydło wyjdzie z worka.Może być też zanieczyszczone sitko smoka pompy olejowej. Jak zdejmiesz końcówkę kabla z czujnika ciśnienia oleju i podłączysz do masy i pali się kontrolka ciśnienia oleju znaczy instalacja sprawna.Również...
a ja mam pytanie z innej beczki . sygnał który trafia do komputera jest a potem do pompy paliwa jest dzięki potencjometrowi gazu. czy jeżeli podepnie sie równolegle do niego układ sterujący o takich samych wartościach (inny potencjometr) to czy zmiana rezystancji wpłynie na pracę silnika? czy wyskoczy wtedy jakiś błąd? ja chciałbym w moim sharanie...
Bezpieczniki są wszystkie, a nawet uzupełniłem jeden przy okazji od ogrzewania tylnej szyby :) zostało kilka wolnych miejsc, ale nie ma w nich metalowych styków i nigdy nie było tam bezpieczników a wszystko działało jak należy... Poczytałem trochę i analizując podobne przypadki to dochodzę do wniosku, że kupa roboty mnie czeka z tym... Trzeba będzie...
Kable od wtyczki do kompa sprawdzone, wszystko OK. Opornikami sprawdałem wartości na VAG-u - idealnie wszytsko się pokrywa, więc raczej problemy elektryczne i z czujnikami mogę wykluczyć. Czy możliwe jest że nowa pompa wody jest jakaś niesprawna? Pompe założyłem SKF, zauważyłem że w płynie latają jakieś niebieskie kawałki farby, a taki był właśnie wirnik,...
Miałbym jeszcze jedno pytanie do wszystkich, którzy mieli do czynienia już bardziej może z elektroniką układu ABS z EDS: kiedy pracuje elektryczny silnik pompy hydraulicznej? Bo w różnych źródłach na internecie piszą różnie. Chodzi mi o to czy pracuje on cały czas po załączeniu zapłonu czy może tylko wtedy, jak już działa ABS (bo do EDSu musi pracować...
Jeśli odpala po jakimś dłuższym kręceniu normalnie, to nie może być, filtr powietrza, przecież sie nie odmroził w paręnascie sekund, ani nie łapie lepszego kontaktu w połączeniach elektrycznych po dłuższym czasie kręcenia. Wygląda mi to jednak na cofające sie paliwo, jak napisano wcześniej, czyli nieszczelność w układzie zasilania, tzn; trzeba sprawdzić...
Witam ponownie. Pogrzebałem trochę w sieci i to co jest potrzebne do rozbudowy webasta tego typu to pompka wody (dogrzewacz korzysta z pompy silnika bo działa jak chodzi silnik), moduł sterowania (mini zegar albo np pilot) i co najgorsze to trzeba przestroić samo webasto (zmienić soft na inny). Koszt zakupu pompki używanej to 150-250 zł. Sterowanie...
bohdanek odpowiem Ci przypadkiem z własnego doświadczenia. Jeździłem codziennie do pracy 2x8 min. Przed rozruchem włączane było ogrzewanie na 30 min. czasami na 15 min. (jak nie było dużych mrozów). Silnik ciepły (1,9D) miał łatwy rozruch i pełną moc. Alternator 70A, aku 74Ah (wytrzymał 5 lat). Średnio raz w miesiacu musiałem podłączać pod prostownik,...
Witam, Auto trafiło do mnie po kilku macherach. Niby w czasie jazdy zgasło. Nie było iskry. 1. Sprawdziłem instalacje elektryczną najważniejszych elementów od czujników do wtyczki ecu zarówką 40w: - do halla na wale - do halla w kopułce - do cewki zapłonowej Iskry nadal nie było 2. Zmierzyłem zasilania ecu po zapłonie i w momencie rozruchu, biorac mase...
Witam. Mam Sharana 2005 115 km AUY. (Klimatronic) Podepnę się na temat wyrzucania płynu z pod korka zbiorniczka wyrównawczego. Dzieje się tak znacznie podczas ciągłej jazdy 120-140 km/h, po około 60-100 km jak patrzę na zbiorniczek to płynu prawie wcale nie widać. Jak delikatnie popuszczę korek to "zaburta" prawie aż do max albo wyżej. Zauważyłem cały...
elektryczna sharan instalacja elektryczna sharan sharan pompa
renault scenic pedał mixer pioneer ibiza uszczelniacz
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Kombinacje kodu PIN z dwoma identycznymi cyframi Wentylator w spawarce DEDRA IGBT 140A - tryb pracy