Rozbierz go i sprawdź może zimne luty. Ale gdybyś chciał zmieniać to prawie każdy sterownik centralnego zamka elektrycznych siłowników.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
W mercedesie 190 jest w pompce odpowiedni układ z pomiarem ciśnienia podtrzymujący pracę tak długo aż ciśnienie (i podciśnienie) nie dojdzie do wartości zapewniającej otwarcie czy zamknięcie drzwi. Impuls do sterowania w M 190 może być więc znacznie krótszy niż dla siłowników elektrycznych
5 sekund pneumat, 1 s elektryczny :) to wystarczy.
A jaki to samochód?
Witam Mam pytanie gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka, ponieważ zamierzam kupić uniwersalny i go zamontować, samochód z rocznika 1998, posiada siłowniki elektryczne, a nie jak większość Seatów pneumatyki. Pozdrawiam
Polecam Ci stronę np: http://www.amt-alarmy.pl/ Możesz stamtąd pobrać schemat typowego zamka centralnego opartego na siłownikach elektrycznych. Pozdr.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
Odłącz złącze elektryczne siłownika zamka centralnego i zobacz czy drzwi przestaną się otwierać... w ten sposób ustalisz, czy to sam zamek wysyła impuls otwarcia drzwi czy jest gdzieś zwarcie w instalacji (np. na przelotce).
"M" w kółku z prostokątem to nic innego jak silniczek znajdujący się w siłowniku centralnego zamka. Siłownik centralnego zamka elektryczny składa się z między innymi z silniczka kilku mikrowłączników i reszty elementów. Wszystko to co masz obok silniczka w "szarym" polu (123-126) to wszystko znajduje się w zamku. Do tych elementów dostaniesz się dopiero...
jak można przeprowadzić instalację elektryczną do sterowania siłownikiem zamka centralnego bocznych drzwi przesuwnych
Siłowniki centralnego zamka i do otwierania klapy bagażnika.
W blokach pomiarowych będzie widać pozycje siłownika w zamku. Jeżeli połączenie elektryczne jest ok to zamek do wymiany.
Fajny pomysł, ja dałbym sterowanie przy pomocy siłownika zamka centralnego.
Golf 3 miał zamek pneumatyczny chyba że masz dokładany zamek(niezwykle rzadkie modele bez wyposażenia podstawowego) Jaki masz centralny: pneumatyczny czy elektryczny(jakie są siłowniki)
Czyli nic z tego.... zastosuję więc zwykły siłownik elektryczny, trochę będzie to bardziej toporna konstrukcja, ale na pewno zadziała.
Siłowniki masz pneumatyczne - czy elektryczne ?
Sorry za banalność pytania - chciałby sterować klapkowym trójnikiem rozdziału powietrza (typu Webasto - obecnie cięgnowe) za pomocą siłownika elektrycznego - takiego od centralnego zamka. Czy ktoś już takie rozwiązanie trenował i czy sterowanie takim siłownikiem to po prostu podanie zasilania 12V czy potrzeba bardziej zaawansowanej elektroniki?
Proszę o poradę (jeśli isnieje taka możliwość) jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem z alarmu (2 minusy) jeśli nie mam zamontowanych siłowników elektrycznych, tylko pneumatyczne.
Osobiście mi to wygląda na jakiś sterownik centralnego zamka albo szyb elektrycznych.
brązowy i biały to wejścia z np alarmu, ta centralka jest dedykowana do podłączenia uniwersalnych siłowników elektrycznych, ty potrzebujesz taką z przekaźnikami które sobie skonfigurujesz na podawanie masy
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Witam.Mam prośbę czy ktoś montował w Golfie3 96r centralny zamek elektryczny bo nie ma w nim instalacji pneumatycznej ani pompki.Ma elektrycznie podnoszone szyby.Czy znajdzie się tam miejsce na podłączenie siłowników elektrycznych.
Jeżeli nie chodzi za ciężko to może siłowniczek z drzwi od centralnego zamka.
Zakładam alarm w T4który ma elektryczny centralny zamek, czy wystarczy podpiąć sie pod odpowiednie kable od siłownika sterującego(mastera)????
Chyba najprościej będzie zamocować siłowniki centralnego zamka. Są do wyboru w kilku siłach uciągu.
Witam, Chciałbym Was zapytać, czy znajdę taki siłownik elektryczny, na 12V, działający na identycznej zasadzie jak siłownik centralnego zamka, czyli szybki wysuw i szybki wsuw? Są siłowniki elektryczne ale one wysuwają się dosyć długo i dosyć długo chowają a ja potrzebuję coś takiego co zrobi to szybko. Chcę przerobić w kombajnie Anna Z644 mechanizm...
Witam Mam pytanie. Chce użyć centralki alarmu/ centralnego zamka do sterowania siłownikiem /silownik-liniowy-elektryczny-80kg Chce go podłączyć tak żeby z pilota ten siłownik pracował. Z tym że teoretycznie napotkałem problem bowiem mam taki uniwersalny sterownik z pilotem ale wydaje mi się że impuls na otwieranie/zamykanie będzie za krótki - bo jest...
Czy od strony pasażera mogłeś zamykać wszystkie zamki? Zacznij od sprawdzenia harmonijki między drzwiami i słupkiem. Centralny jest pneumatyczny czy elektryczny?
A ja bym zastosował wyłącznik ciśnieniowy z odpowiednią histerezą a ten sterował by np siłownikiem elektrycznym od centralnego zamka ten z kolei dźwignią przy gaźniku reszta to już tylko kwestia regulacji. Czyli ciśnienie osiągnięte siłownik się np cofa i cofa dźwignię gazu po dojściu do tych 6 atm wyłacznik ciśnieniowy tym razem spowoduje wysunięcie...
Lepsze niż elektromagnesu będą siłowniki elektryczne. Nie wiem jakiej potrzebujesz siły ale mogą wystarczyć siłowniki od centralnego zamka stosowane w samochodach. Można takie kupić za kilkanaście złotych.
Witam Czy zamek ma siłowniki pneumatyczne czy elektryczne ?
Witam. Pompka nie pracuje. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika(przynajmniej u mnie nie co i tak by tego centralka nie zamkneła, chyba że zamontować siłownik elektryczny który pociągnie wodzik i wtedy zadziała cała reszta- tak jakby to było robione ręcznie). Pozdrawiam.
Xwit popieram!! Siłowniki elektryczne.
Ja tego nie potrzebuje do montazu jakichs maszyn przemyslowych-tylko tak poprostu:domowa konstrukcja z ograniczonym budzetem-wydac malo kasy z fajnym efektem ;).Juz kiedys patrzylem na takie rzeczy,ale ponizej 500 nigdzie nie znajdziesz.Wiec rozmyslam nad tymi z zamka centralnego.
muszę ustalić czy na pewno nie ma zamontowanego centralnego zamka Sprawdź w bagażniku, pod boczkami z tworzywa sztucznego czy masz zamontowany siłownik elektryczny blokowania "klapki" wlewu paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/5230813600_...
tak , błędów w CE nie było . Uszkodzone siłowniki , po wymianie wszystko chodzi.
dowiedziałem się od ekektryka samochodowego że w tylnej kalpie musi być spacjalny machanizm zamka aby działał siłownik z centralnego zamka (musi być wersja pod pompke) czy nie mozna przerobic nieco tego aktualnego mechanizmu do siłownika elektrycznego
Odłączanie poszczególnych siłowników. Usterka może być mechaniczna. Nie dociąga rygla do końca. Sterownik nie widzi pozycji zamknięte i wybija ponownie zamki. To samo będzie jeśli uszkodzona została część elektryczna w siłowniku master.
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Witam Siłowniki masz pneumatyczne czy elektryczne?,problem może być w samym zamku od pasażera lub przewodach po tej stronie,do sprawdzenia.Płetwę zamka masz tej samej długości co uszkodzona?.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Zaraz , zaraz ; masz pneumatyczne zamki czy siłowniki elektryczne?? Masz pompkę pneumatyczna po prawej stronie pod tylnym siedzeniem??
Nie było Były wersje Golfa 4 bez centralnego zamka i bez szyb elektrycznych. One nawet nie posiadały modułu komfortu pod licznikiem. W latach świetności "Golfa 4" montowałem centralne zamki do takich samochodów. Siłowniki przykręcało się do "blachy" i cięgno mocowało się bezpośrednio do "pręta" od "dzyndzla". ... i nie były to samochody z usterką centralnego...
Jak się wpiąć w centralny zamek fabryczny(siłowniki elektryczne),żeby było mozna go sterować za pomoca alarmu z pilota.Samochód VW golf4 2002r.
Witam -a siłowniki centralnego są elektryczne czy na powietrze?
...nigdy w nim nie było elektrycznych szyb czy centralnego zamka. ... Musisz zainstalować siłowniki w drzwiach, pociągnąć nowe wiązki przewodów do siłowników w drzwiach i wszystko to podłączyć albo do nowego sterownika centralnego zamka, albo bezpośrednio do centrali alarmu-jeżeli posiada funkcję bezpośredniego sterownika siłownikami centralnego zamka...
trzeba sprawdzić cały układ cetralnego zamka pod względem elektrycznym i mechanicznym.Może za ciasno pracują.Pytanie - jakie teraz są założone siłowniki czy wszystko działa. Dodano po 28 trzeba sprawdzić cały układ cetralnego zamka pod względem elektrycznym i mechanicznym.Może za ciasno pracują.Pytanie - jakie teraz są założone siłowniki czy wszystko...
No jeżeli w gumowej przelotce z drzwi kierowcy do kabiny nie ma rurki powietrznej, to tak. na jutro umówiłem sie na montaż z serwisem RTV zakładajaą oni między innymi centralne zamki alarmy itp... powiedziałem im że chyba bedzie trzeba wymienic siłownik w drzwiach oni na to że -nie, zatem czy jest jakies obejście zebby nie montować siłownika elektrycznego??...
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
Cześć do seicento są specjalne siłowniki bo uniwersalne nie wchodzą w drzwi :) mam sczemat elektryczny takiego zamka
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Wystarczy zobaczyć czy od zamka odchodzą przewody elektryczne.
bartek_p mam alarm ale obecnie nie chodzi... Ale mniejsza o to. Zalezałoby mi na zrobieniu tego przełącznika. Apropo centralnego mam siłowniki hydrauliczne a nie elektryczne i wszystkie ruchy siłowników zależą od pomki w którą stronę pompuje powietrze.
szyby elektryczne montowałem u siebie w aucie BMW E-36 kupiłem używane siłowniki i założyłem!!!! wszystko ładnie chodzi... Jeśli zaś chodzi o centralny zamek to zakładam je co chwila w jakimś aucie! myslę że jak kupisz uniwersalny zestaw centralnego zamka i zastosujesz się do wskazówek montażu siłowników to problemu mieć nie będziesz....
można je bez problemu wsuwać i wysuwać ręcznie i chodzą bardzo lekko. bo muszą to ich podstawowa funkcja , przecież manualnie musi zawsze dać się zablokować / odblokować zamek po to jest sprzęgło elektromagnetyczne aby połączyć mechanikę zamka z napędem elektrycznym , co do samego napędu elektrycznego to rozwiązania mogą być różne ale zasada pracy...
Wszystko jest ok mam taki z demobilu co mi został centralny. Problem jest taki że tam jest mało miejsca i nie wiem zbytnio jak co poprowadzić. Podpowiedzieli mi jeszcze znajomi że czasami opel montował zamki już gotowe pod centralny tylko że nie instalował wiązki. Jeżeli montowałeś już w nim centralny na uniwersalnym siłowniku to poproszę o info gdzie...
o ile sie nie myle to golf 2 ma siłowniki elektryczne sterowane dwoma plusami
Zastosuj siłownik zamka centralnego samochodowego.Master ma nawet przełącznik krańcowy.
Pomysł świetny. Skoro jeździsz po swoim polu otoczonym rowem i płotem, to tylko dla pewności testy czy przypadkiem tego rowu nie przeskoczy albo nie przebije się przez ten płot. Jak nie to git, przy takich prędkościach nie zginiesz, najwyżej Cie porządnie zaboli albo Ci coś złamie. Nie rozumiem czemu poniektórzy się tak czepiają kwestii narażenia życia....
jak jest problem z zamknięciem tylnych zamkow to trzeba tam naprawiać siłowniki lub przewody w drzwiach. Mówimy o zamkach elektrycznych a nie pneumatycznych.
ale jak dobrze rozumiem to jest to przekaźnik bistabilny... 3- wyjście na led 2- +12V ... 4 - puste ... 1 i 10 podaje + i - z centrali alarmu (wyjścia jak pod elektryczny siłownik sterowany dwoma kablami)...
o ile założenie centralnego zamka nie jest wielkim kosztem - 4 siłowniki kosztują 65 - 90 zł (potrzebujesz 2), to elektryczne silniki do szyb są już nieco droższe bo ponad 300 zł na allegro - zobacz tam i popytaj ludzi, którzy zakładają centralne zamki.
Witam mam taki mały problem :] w ramach pracy inżynierskiej mam do wykonania pewien projekt. jednym z założej kontrukcji było aby był niski koszt. tak wiec zastosowałem jako element napędzający siłownik elektryczny z centralnego zamka. mam jednak problem z jego sterowaniem (którego w zasadzie nie ma). wiadomo, ze jak podam odpowiednie napięcie to tłok...
a sterownik centralnego zamka masz osobno? Bo z tego co czytłem to MAGICAR ma wbudowany cały sterownik centralnego zamka, jeżeli masz zamek nie orginalny (zakładany i elektryczny) to jest mozliwość podpiecia bezpośrednio pod siłowniki centralnego, tylko trzeba je odpowienio podłączyć, jeżeli masz instrukcje tego alarmu to w wersji po angielsku sa rozrysowane...
ociz pod tym względem masz rację. Ale do rzeczy, dziś rozebraliśmy obudowę siłownika pod zamkiem i znaleźliśmy tam jedynie mikro wyłącznik. Kupiłem siłownik elektryczny do którego przerzuciliśmy ten mikro wyłącznik i pociągnęliśmy przewody do silniczka elektrycznego z przekaźnika o nr MB954185 i podłączyliśmy kostkę do siłownika elektrycznego (2 żyłowa)....
No więc odpowiem sobie sam (może sie komuś przyda) wyłącznik centralnego zamka znajduje się kilkanaście centymetrów nad wężykiem przy siłowniku centralnego zamka. Przy wypiętym kablu ciężko go zobaczyć.
a ma ktos moze schemat zeby takie cudo zalozyc w cc? gdzie moge kupic te siłowniki elektrycznych szyb i przełączniki ??
Jak pisałem w obu drzwiach z przodu, z prawej i lewej strony siłowniki są identyczne i posiadają gniazdo 6-cio pinowe czyli dwa grubsze przewody i cztery cieńsze. Patrząc na schemat coś mi dalej nie pasuje i przypuszczam ,że są to różne rozwiązania czyli wersja japońska i europejska. Ja mam wersję japońską z centralnym zamkiem na pilota.. Czy możesz...
Nie pamiętam, jeden bez problemu otworzył mi się po podważeniu go tapeciakiem. Dokładnie to rozsypują się szczotki w silniczku od wilgoci, ja montowałem drugi silniczek ze starego elektrycznego lusterka.
założyłem siłownik z centralnego zamka z golfa plus trochę przeróbek i pociągnięcie instalacji elektrycznej. dzięki za wszystkie sugestie.
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
choniłby samochód i w przypadku uderzenia np. przez wandala, czy otwarcia drzwi Za to odpowiedzialny jest tutaj dodatkowy czujnik a nie centralka. Uderzenie wandala - czujnik wstrząsowy - trudny do kalibracji - wywołuje fałszywe alarmy. Otwarcie drzwi - wyłączniki krańcowe (fabryczne) lub czujnik ciśnieniowy ew.ultradźwiękowy. Czas reakcji centralnego...
Mam ten opis. Dotyczy on podłączenia alarmu Cobra. Tylko nadal nie wiem czym jest sterowany cen. zamek. Napisane jest że odciąć przewody od siłowników i co dalej?
jaki dokladny opis... (?) kupiles pewnie jakis koreanski lub chinski central za 100pln. Teraz powinienes sie wykazac sprytem i odrobine pomyslec jak to zamontować zeby działało prawidlowo.. Silowniki masz, widzisz jak działa zamek - tak zamontuj zeby pracowały prawidłowo. Schemat elektryczny na pewno masz razem z zamkiem wiec sie pobaw.. ew pozostaje...
Najpierw sprawdź siłowniki w zamkach podając na nie napięcie 12V - niestety nie pamiętam na które przewody z wiązki, ale łatwo poznać po otwarciu zamka które idą do silniczka itp. Jeśli wszystkie siłowniki masz OK to następnie przebadaj przewody aż do modułu centralnego (będzie za schowkiem po stronie pasażera, pod siedzeniem pasażera, gdzieś indziej...
znalazłem bezpieczniki (skrzynka elektryczna pod plastikami kokpitu po stronie pasażera) oraz moduł z przekaźnikami odpowiedzialny za pracę szyb (nieco z lewej od tych bezpieczników). Klikając przełącznikami w drzwiach odzywają się przekaźniki modułu, ale nie ma żadnej reakcji szyb. Wysterowując napięciowo siłowniki na złączach pod kokpitem, otwierają...
Niestety musisz szukać. Z mojego doświadczenia często w tych autach są kłopoty z instalacją w przepustach drzwi. Czasami są to przerwy a czasami zwarcia do innych przewodów. Ostatnio miałem Vectrę w której przewód w tylnych lewych drzwiach przegnił ( pomogła sól ) i zwarł się z przewodem szyb elektrycznych. Nastąpiła destrukcja wszystkich siłowników...
Cześć, dzięki za zainteresowanie, jest np. taka książeczka: Józef Zembowicz "Fiat Seicento". Chodzi mi ogólnie o serwisówkę, zarówno o schemat elektryczny - przymierzam się do montażu siłowników do zamka centralnego, jak i o mechaniczną - ostatnio męczyłem się z paskiem klinowym - poszedłem do warsztatu a tam gość sprytnie częściowo odkręcając nadkole...
Pompa głębinowa nie zasysa tylko tłoczy/pompuje wodę więc powietrza nie przepompuje. A siłownik centralnego zamka jest mechaniczny z silnikiem elektrycznym a nie z elektromagnesem. Sam zrobilem taką odsysarkę z kompresora od zamrażarki i nieźle chodziła praktycznie bezszelestnie jedyną wadą były gabaryty.
jeżeli to są elektryczne siłowniki to czas jest ustawiony na ok.1s, wydłużając czas(tylko dla siłowników pneumatycznych ok 3s) działania zamka możesz uszkodzić siłowniki elektryczne, problemem u ciebie jest raczej niedopasowana długość cięgna między siłownikiem a wkładką zamka pozdro
Witam Jaki był by koszt zrobienia w maluchu elektrycznych szyb , centralki na pilota i alarmu ??? jaki był by koszt robienia nowymi częściami, a jaki kompletowania z jakiś rozbitych ???
Mam Corsę B. (3-drzwiowa). Centralny zamek chyba fabrycznie montowany, chcociaż nie jestem pewien, bo nie jestem pierwszym jego właścicielem. :D Nie wiem, jak się mam o tym przekonać, chyba tylko zobaczyć gdzie idą przewody elektryczne od drzwi (od siłowników).
Walczę z tymi drzwiami od jakiegoś czasu. Temat w sumie ładnie opisany, ale brakuje jednego. Opisu gdzie znajduje się sam siłownik który dociąga drzwi. U mnie, właściwie to u brata w samochodzie z tym jest problem. Jest to ten siłownik z wtyczką 4 pinowa. A znajduje się w słupku B w okolicy zwijacza pasa przedniego. Troche się naszukalismy. Ale mamy...
chodzi mi bardziej jakim prądem są sterowane siłowniki.Po schemacie to widzę że do siłowników idą 2 kable.Jeden z bezpiecznika a drugi z centralki kabiny.Po mojemu to jakoś dziwnie że na jednym przewodzie jest "+" z bezpiecznika.Zazwyczaj siłowniki elektryczne działają na zasadzie zmiany polaryzacji(zamiana + i -).A tu jakaś nowość w masterze.Może ktoś...
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
Centralny zamek w PF 126 - nie ma problemu... Kupiłem niegdyś na giełdzie we Wrocławiu zestaw za 70zł, w skład którego wchodziło: dwa siłowniki, pilot, odbiornik. Zamontowałem to wszystko w swoim "Kaszlaku" i od 5-ciu lat mam wygodę.....:)
Witam. Jestem tu nowy i mam pytanie. Mam Skodę Fabie 1, standardowa 1,2 silnik i pytanie. Mam centralny zamek otwierany tylko z kluczyka, dodam że auto nie posiada elektrycznych szyb. Mam też sterownik. Sterownik kupiony za grosze na allegro z pilotami, które zakładałem w Golf 3 Marea weekend i Nissan Primera. Przekładałem je po prostu po złomowaniu...
Witam! Mam problem z pilotem do centralnego zamka/alarmu. Pilot zaczął wariować i sam z siebie wysyła sygnały przez co zamek sam się zamyka i otwiera, a przy tym wszystkim włącza się alarm. W związku z czym jest on bezużyteczny (wyjąłem z niego baterię), a samochód otwieram kluczykiem. Po rozkręceniu pilota wszystko wygląda niby normalnie, ale ja się...
tak własnie zgadzam sie z tym ze orginały maja zabezpieczenie, dodam jeszcze w kostce przy silniku siłownika jest jeden kabelek do automatycznego domykania szybek z centralnego zamka,mam tak usiebie(fajna rzecz)a schematu jako takiego orginału nie mam bo sam go rysowałem.
Nic się nie zmienia po przekręceniu kluczyka. Sprawdzałem miernikiem i masę i +12V. Czyli te kable nie wiem do czego są. Olej to, skoro zamek działa jak należy. Teraz dopiero zauważyłem że w pierwszym poście dodałeś też opis wyprowadzeń ze sterownika i nie ma tam opcji na operowanie zamka z kluczyka. Możesz jedynie podłączyć domykanie elektrycznych...
W książce sam naprawiam Opla Vectra wyczytałem , że centralka rozpoznaje uszkodzenie siłownika od centralnego zamka i po pięciu nieudanych próbach ignoruje go. Patrząc na schemat elektryczny z tej samej książki widzę że wszystkie siłowniki są podłączone do tych samych kabli . Więc jak to możliwe żeby nie uruchamieć któregoś ze siłowników skoro wszystke...
Witam, Chciałbym wykorzystać w smarthome podnośnik szyb elektrycznych do otwierania/zamykania zapadni. Początkowo w planie było wykorzystanie siłownika centralnego zamka ale w nim zasada działania jest taka że impuls maks 1 sekunda do wykonania ruchu góra dół i potem siłownik nie trzyma pozycji na sztywno. Dodatkowo skok nie jest za duży i w moim rozwiązaniu...
Potrzebuję schematu elektrycznego do naszej Cordoby. Konkretnie chodzi o centralny zamek (od jakiegoś czasu zamyka wszystkie drzwi oprócz klapy bagażnika) - chcę znaleźć gdzie tkwi problem (siłownik jest ok). Nie mogę niestety ściągać nic z forum, więc proszę o kontakt na monazaba17(at)wp.pl Dzięki z góry
Witam, Z moim słabym angielskim :) wygląda mi na: 1. Włączenie/wyłączenie funkcji komfort czyli zamykania centralnego zamka po uruchomieniu silnika. 2. Wybór rodzaju centralnego zamka, czy pneumatyczny czy elektryczny (chodzi o siłowniki). 3. Aktywacja/dezaktywacja pasywnego uzbrajania - gdy po rozbrojeniu nie zostaną otwarte drzwi to po czasie sam...
Najprościej będzie jak sprawdzisz wszystkie obwody, a dokładniej czy na wejsciu do każdego siłownika jest podawany impuls dodatni lub ujemny w zależności jaką masz centralkę. Może nie być połączenia przy samych siłownikach jak i na kostkach łączących pomiędzy słupkami a drzwiami, to jest najczęstszy powód nie działania szyb elektrycznych, głośników,...
Najczęściej w wypadku sterowania masą, wyjścia domykania i dodatkowego kanału wychodzą bezpośrednio z układu ULN2003 a czasami pojedynczych tranzystorów. Obciążenie maksymalne takich wyjść to 500mA. Nie polecam sprawdzania ich żarówkami o większej mocy niż 2W. Na schemacie sterownika jest napisane, że wyjścia są sterowane masą. Do sterowania siłownika...
a moze jest brud kurz w samych silownikach pod ta oslona gumowa no co jesli nie daja rady to chyba czeka ich wymiana w koncu to tylko silniczek elektryczny.
Zwykły przekaźnik samochodowy. Wykorzystać oryginalną wiązkę idącą do siłownika. Odpiąć potrzebne sygnały od oryginalnej instalacji i wykorzystać w nowym podłączeniu. Szukałeś schematów do swojego auta? Schematy do fiesty/fusiona na pewno będą zawierać diagram centralnego zamka. Tam zobaczysz wszystko. Jeśli nie rozumiesz schematów, to chociaż odszukaj...
Koledzy . Potrzebuje wykonać coś takiego: - pilot który ma sterować siłownikiem 12v ć https://allegro.pl/oferta/silownik-linio... Ma otwierać i zamykać pewien mechanizm Jaki zestaw kupić? Może być na 12v, myslale nad zwyczajnym sterownikiem do samochodu centralnego zamka ale tam impuls jest albo 1s albo 3s jeśli...
astra siłownik centralnego zamka działa siłownik zamka centralnego siłownik centralnego zamka citroen
regulacja nacisku igły whirlpool zasilacz skrzynia crunch
stihl akumulator stihl akumulator
Biostar TG250-BTC – 8 sygnałów dźwiękowych BIOS AMI, brak obrazu, błąd karty graficznej Deutz F2L511 – moment dokręcania śrub korbowodowych, procedura TTY i klasyczna