Wymień żarówki tylne na właściwe ,jak nie pomogło to jak masz hak sprawdz jego wiązkę , jak dalej lipa to do elektryka.
Zdjęcie 2 i 3 są to siłowniki centralnego. Dioda nie będzie migała skoro alarm jest odpięty
Oboje nie macie pojęcia o aucie. Do elektryka polecam.
Jedź do zwykłego elektryka, nie ASO
niestety nie posiadam oprogramowania ani boxa do tego. Chciałem wpierw spróbować jakoś samemu coś zdziałać zanim pojadę do elektryka
Sprawdź sygnał lin oscyloskopem na podłączony i odłączonym altku. Zobacz czy jest. Jeśli jest to zostaje zmiana kodowania w bsi której można później popróbowac. Tylko nie pisz teraz że nie masz czym u jak. Jak się bierzesz za robotę to wykonaj te czynności. A jak nie to do elektryka.
czyli pilot lub coś innego jest uszkodzone Dodano po 28 pilot sprawdzisz u elektryka
Panowie, podepnę się pod temat. 308 t9 2016 1,6blue hdi. Po zatankowaniu paliwa wyskoczył "check engine". Elektryk dłubał, dłubał, kasował błędy, ale po przekręceniu kluczyka błędy wracały. Ogólnie z tego co mówił wynikało, że brak dozowania mocznika. Mocznik dolałem do pełna, sprawdzam co jakiś czas - ubywa. Kontrolka "check engine" się zapala po starcie,...
Zaprowadź do elektryka.
Tego mechanika sobie odpuścić, chociaż uczciwie powiedział że nie robi takich tematów, i zaprowadzić do elektryka.
W tym przypadku lepszy będzie oscyloskop do sprawdzenia czujnika.
Widzisz jeżeli nie rozumiesz postu powyżej to znaczy że czas udać sie do elektryka.
Witam mialabym zatem kolejne pytanie. Czy to tylko u elektryka? :]
Jak to wersja przejściowa? W 307 przed liftem jest inna elektryka jak w wersji po lifcie.
Poczytaj o module komfortu.
W takim razie musisz podjechać do elektryka samochodowego.
Stary szrot w nie ciekawym stanie. Jak większość Francuzów z tym przebiegiem proszenie się o kłopoty. Miałem 2 Francuzy, z tego jeden obecnie i rozumiem już dlaczego nie kupuje się aut na F. Generalnie z tym przebiegiem to wieczne problemy z elektryka.
Cześć, zarejestruj się tu i masz co chcesz : https://en.peugeotclub.eu/manuals?ddlb_m...
No właśnie jakbym miał kody błędów to bym napisał ale mechanik tylko stwierdził że BSI i jedź pan se do elektryka....
A mógłbyś opublikować to na forum? Przyda sie innym. Np. dla mojego 807 2.9 V6 benzyna '2004... VIN VF3EBXFWF13136828 Z góry dzięki w imieniu swoim i potomnych!
To ściągnij klemy i załóż po minucie , jak nie odpali to zaciąg do elektryka .
zmien elektryka
czujnik uderzeniowy sprawdzony ok, bezpieczniki ok, w dalszym ciągu pali się stop, muszę wezwać wysokiej klasy elektryka
Podaj rocznik auta, bo nie wiemy czy to przedlift czy polift. A tam się zmieniła elektryka.
Może nie jest to wiele ale sam mam skuter i z tego co sie orientuje elektronika we wszystkich 2 jest bardzo podobna albo nawet i taka sama. Załączamschemat od katany starej http://obrazki.elektroda.net/56_11569251... i nowej http://obrazki.elektroda.net/40_11569254... Mam nadzieje ze skorzystasz z tego i pomoże ci to w rozwiązaniu problemów.
Trzeba było do elektryka podjechać...
Nie wiem gdzie tkwi problem Problem może tkwić w instalacji elektrycznej lub krańcówce w zamku drzwi lub klapy. Niestety trzeba przeglądnąć wszystkie. Zacznij od tych najczęściej używanych.... Ile taka naprawa moze kosztowac u elektryka?
Rocznik pojazdu. Bo były z 1998 roku, były z 2002, były i z 2006 roku. A w każdym inna elektryka.
Rozrząd był przy mnie ustawiany i tego walka nikt nie dotykal. Na kompie jest 1.66. Porownywalem z samochodem kumpla ktory ma ten sam motor i jest to samo ustawienie. Serwis grzebal bo widzialem porobione znaki i slady rozbierania. Walek i silniczek chodzi dobrze bo testowany byl bez pokrywy. Czujnik tez dobrze pokazuje. Tam albo jest tak jak piszesz...
Poskutkuje to ? Bo właśnie mam auto u elektryka ?
Właśnie pokazałeś, że totalnie nie masz pojęcia. Auto do elektryka.
W drzwiach.W module, w mechanizmie,w elektryce.
To może być wszystko, po pierwsze to diagnostyka komputerowa i sprawdzenie ewentualnych błędów a dalej to : sprawdzenie obecności iskry na świecach, zasilania cewki WN, układu paliwowego, poprawności działania czujników itd. Auto raczej do mechanika / elektryka.
Do elektryka zaprowadzić.
W starym kluczyku jest transponder od immo. Ma on się znaleźć w tej pętli lub przyłożyć do pętli! Jak tego nie zrozumiesz, oddać auto do elektryka.
Obaj koledzy "kowal5 i kkknc"mieli rację - padł alternator. Dzięki wielkie za podjęcie tematu. Jadę do elektryka.
Ok, dzisiaj przetestuje dziekuje. Tylko właśnie widze zaleznosc miedzy tym problemem z wstecznym, szarpaniem i dodatkowo czujnikiem pasow... sprawdze Twoja rade, jak nie pomoze to oddam moze do elektryka.
To w sumie nic już nie rozumiem, myślałam, że kontrolka UREA dotyczy adblue (wszędzie jest tak napisane), a jest jeszcze jakiś zbiornik dodatkowy? Zatem musimy się udać do jakiegoś elektryka jeszcze…
To już wiesz sam że któryś moduł , BSI czy np radio się nie usypia i ciągnie akumulator. Auto do elektryka niech szuka.
właśnie w warsztacie też mi powiedzieli,że tą kontrolkę widzi pierwszy raz w życiu na oczy.Cóż bedę musiała pojechać do elektryka.
Czy nikt z Państwa nie potrafi mi pomóc? wydaje mi się ,że dla znawcy tematu taka instalacja to chyba prosta sprawa? czy to jednak wymaga wizyty u elektryka?
Czujnik wyjąłem rozkręciłem i okazało się że nie ma co czyścić. Z jednej strony zalana elektronika żywicą z drugiej strony zamiast styków dwa magnesy. Jesli miałem wyczyscić coś innego prosze o sugestie:) Obawiam się, że Twoja wiedza nie jest wystarczająca aby porywać się na takie naprawy! Jedź lepiej do elektryka...
Wyjąc rozrusznik, zanieść do elektryka, do wymiany będą zapewne szczotki i tulejka.
Witam. Otóż problem w moim Peugot 307 1.6 benz/gaz. Nie działają światła drogowe. Włączają się tylko na mrugnięcie manetką. Gdzie szukać przyczyny? Co mogę sprawdzić sam, żeby nie gonćc do elektryka?
Tylko że uniwersalny sterownik firmy X może być inny niż firmy Y. Poza tym piszesz coś o rozpisce a nie pokazujesz jej w ogóle. Proponuję zajechać do elektryka samochodowego.
Jak kupisz elektryke haka to tam jest instrukcja. Albo odwied strone https://www.kupplung.de/ I tam znajdziesz instrukcje podpiecia instalacji.
Dziękuję za podpowiedź, zauważyłem też jeszcze jedną rzecz że czasami radio (z ekranem) nie załącza się. Pewnie większy problem z elektryką.
jak będzie coś prostego to postaram się we własnym zakresie nareperować a jak coś skomplikowanego to oddam zegary do fachowcy. Sprawa jest skomplikowana, oddaj to do elektryka.
Witam. znalazłem kostkę wypiętą z BSI ale nie wiem za co odpowiedzialna ona jest oto fotki tej kostki i miejsca (oznaczonego EA NOIR w prawym górnym rogu) w które moim zdaniem powinno się ją wpiąć. No i czy po wpięciu tej kostki nie będzie potrzebna wizyta u elektryka?
Auto wylądowało u elektryka, zobaczymy.
Poszukaj kabelka od masy. Zapewne przy ponownym montażu coś ci umknęło lub po prostu sie on urwał.
Tam nie ma BSI. Tylko skrzynka bezpieczników. BSM też nie istnieje w tym aucie. Najprostsza elektryka - szukać w lampach - prawdopodobnie słaba masa!
Pytanie czy obd advanced za 50 zl mogę sobie wsadzić w buty czy ja cos zle robie? ELM327 - bo to jest te urządzenie z parametrów pokaże tylko obroty silnika. PP2000 czy Diagbox - pokaże czy masz zablokowane immo, czy kluczyki są dopisane do BSI, itd. Tamtym tylko odczytasz błędy w ECU silnika, a w tym aucie jest rozbudowana elektryka.
http://obrazki.elektroda.pl/6460534300_1... Pozdrawiam.
winny jest wtrysk albo komputer miałem to samo. szukaj elektryka samochodowego
Zaprowadzić do elektryka najlepszy pomysł
Ja bym to zrobił tak Wyjąć wtrysk i podłączyć do jego wtyczki zasilacz 12v z jakimś przyciskiem. Włączamy pompę paliwa żeby miał ciśnienie. Jeżeli za każdym razem jak naciskamy przycisk wtrysk podaje paliwo to znaczy, że jest sprawny. Jeżeli jest sprawny to możemy sprawdzić ciągłość przewodów do sterownika. Jak ciągłe to uszkodzony sterownik. Mimo wszystko...
To weź multimetr i zobacz jakie napięcie będziesz miał między biegunami akumulatora i między + a przewodem 820/821. Żeby była przerwa w obwodzie, rozumiem sprawdzić ciągłość, ale jak masz opisane "zwarcie do masy" to gdzieś przewód się przetarł i dotyka do budy auta. Przewód sam w sobie jest ciągły, ale ma przebicie na budę i ma ZWARCIE. Jak tego nie...
Samochód pali wszystko działa poza wyszczególnionymi usterkami.Wczoraj sam się naprawił alarm. Bezpieczniki sprawdziłem dokładnie nie znalazłem żadnego spalonego. Na dodatek nie działa elektryka szyb.
Dobrze go ubezpiecz, bo nie wiem czy zdążysz go sprzedać zanim się autko sfajczy. Do dobrego warsztatu kolego, a nie ze swoimi łapkami do elektryki w tym samochodzie.
Dokładnie tak jak piszą poprzednicy , katastrofalny błąd. Do elektryka/elektronika autko.
Nie polecam robienia czegoś z autem bez elektryka. Możesz zrobić gorzej.
Witam. Pragnę poinformować iż w moim 407 udało mi się samemu naprawić ogrzewanie fotela kierowcy :-)...
Podstawowa elektryka samochodowa. Punkty masowe do sprawdzenia
Witam. Poszukuje schematu do 2.0 HDI 110 KM (z FAP). Mam problem ze sterowaniem elektrozaworu sterowania turbiną. Muszę prześledzić instalację. Pozdrawiam.
Lusterka idą na linii 813... FB00 to pewnie bezpieczniki na przewodach. Bezpieczników na przewodach w oryginale mam dość sporo. Widać tylko że auta zostały zrobione po patracku z elektryką. Masakra :(
Mnie też tak jak koledze wyżej (Pawel...) udało się to ogarnąć za pomącą dobrego elektryka jak coś to mogę kontakt podesłać.
Napisałem : piny na pompę , a nie na czujnik poziomu. Do tego ustrojstwa potrzebny jest tylko sygnał czujnika poziomu i masa oraz zasilanie, to co za problem go znaleźć? Piszesz w dziale elektryka i elektronika , a to coś mówi. Myślenie ma przyszłość.
pewnie połamane kable na złączu drzwi kierowcy, typowa usterka
Cześć wszystkim! Mam problem z elektryką w aucie jakim jest Peugeot 206 1.4b+g 2002r. Mianowicie: -Odpala, ale podczas jazdy (na zimnym) gaśnie i później już ciężko pali. Gaśniecie trwa szybko więc dlatego raczej jest to problem z elektryką. -Auto miało wymienioną ostatnio uszczelkę pod głowicą, rozrząd, termostat, czujnik położenia wału. Dzieje się...
Stwierdził, że to coś z elektryką
Bogdanpower to własnie może być przyczyna w tym samochodzie podobno już kiedyś było coś takiego że był przerwany lub spróchniały jakiś przewód i objawy były takie same jutro zaprowadzę do elektryka będę wiedział
ach pomyłk a zrozmachu napisałem 92 :/ rzeczywisty rocznik tego auta to 1999 peugeot 206 pełna elektryka szyberdach, lusterka, szyby.....
Nie zablokował tylko stwardniał,brak pracy silnika=brak podciśnienia. Odpali i wróci stan sprzed usterki. Auto na popych i do elektryka ,naprawi rozrusznik.
W takim razie zobacz do czego jest ta dioda co masz po lewej stronie kierownicy. Bo masz coś dołożone i nikt nie wie co to jest, a szczególnie właściciel czyli kolega LKM999 Po nitce do kłębka. Ponawiam zadanie dla właściciela. Sprawdzić dokąd idzie instalacja diody przy kierownicy. Dioda nie jest fabryczna, tylko dostawiana. Centralny zamek jest z...
Podaj rocznik, a najlepiej Vin/vis. Bo w całym modelu 206 to chyba 4 razy zmieniali elektrykę.
mam takowe p605(at)solacz.net napisz a wysle na (at)
Jestem elektrykem samochodowym , podłączenie takich świateł bez schematu zajmuje mi 10min . Więc jesteś leniwy lub nie masz pojęcia o elektryce.
Sprawdza się wszystkie - dla zasady. Pytanie jeszcze jak to robisz.
Dobra, cobrę już dobiłeś, teraz pojedź do elektryka żeby sprawdził, który siłownik nie podaje sygnału zwrotnego do BSI o fizycznym zamknięciu zamka
Witam. Mam identyczny problem z moim peugotem 406 1.8 16v 1996 xu7jp4 serownik Bosch Mp5.1.1. Samochód nie odpala. Po przekręceniu na zapłon brak napięcia na pompkę. Przy kręceniu rozrusznikiem brak iskry. Bezpieczniki sprawdzone. Zdjąłem obudowę przekaźnika podwójnego, przy włączaniu zapłonu jeden przekaźnik działa a drugi nie, zwierając ręcznie uruchamia...
sprawdziłem paaliwo dochodzi , a podgrzewacz mam ominięty bo były kiedyś z tym problemy.myślę że może być to elektryka tylko co?
Dzięki wielkie za info! A proponował mi zmianę BSI... pojadę do innego elektryka na kodowanie. Pozdrawiam Janusz
ecomod to tryb oszczędzania energii. Udaj się z tym do jakiegoś elektryka z pojęciem.
to jest francuski samochód, no więc przede wszystkim elektryka do przejrzenia - kable, złączki te w gałęzi alternatora, masa silnika, coś na pewno gdzieś przegniło i teraz nie łączy - raz łączy a raz nie
ja też myślę że to nie dpf ale wyczerpał mi sie bank pomysłów to wygląda na elektrykę-elektronikę
mówisz, masz ... :D a tak poważnei to poszukaj tutaj czegoś: http://www.autoelectric.ru/auto/peugeot/... pozdrawiam Dar
Niby, powie i jutro się wybieram, Nie dało mi to spokoju i rozebrałem manetke, były skrzywione dwie blaszki, czy coś w tym rodzaju, ale nie wydaje mi się by to był właśnie ten problem, rano założę a pop wieczór napisze, no chyba że auto zostanie u elektryka Dodano po 1 Niby, powie i jutro się wybieram, Nie dało mi to spokoju i rozebrałem manetke, były...
Witam. Posiadam Peugeot 1007 2005 od ponad 3 miesięcy. Od około tygodnia mam problem z dziwnymi awariami. Wycieraczki same się włączają. Światła pozycyjne z lewej strony przód i tył cały czas się paliły nawet po zamknięciu auta. Teraz po 3 dniach auto w ogóle nie reaguje na otwieranie i zamykanie z kluczyka. Drzwi nie funkcjonują. Nie można auta odpalić...
2000 jest bez MUXa - 2003 miałeś MUX. Musisz przewalić całą elektrykę łącznie z zegarami.
Witam temat dość banalny ale jednak podegłem. Tym bardziej ze szukam schematow i zaden nie zgadza sie z moja elektryka w peugeot xp6. Z iskrownika, a raczej to alternator, wychodza 4 kable : Uzwojenie cewek -zoltoczwrwony -biały Impulsator -niebiesko bialy -czerwono bialy Teraz chcialbym to jak najprosciej podpiac pod cewkomodul bez dodatkowych elemenetow.
Najprawdopodobniej jest problem ze sterownikiem silnika. Sternik zostanie zawieziony do elektryka. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
To jedz do elektryka. Odpowiedz już masz na początku
Odświeżę temat. Poszukuję schematu instalacji do Peugeota Boxera 2007r 2,2 HDI Instalacja na CAN-ie. Kupiłem kiedyś program z instalacjami, ale to było do starszych aut.
Witam Mam problem z moim 407, po regeneracji turbiny samochód nie chce zapalic, rozrusznik kręci bez problemu i wszystko działa bez zarzutów tylko nie chce zaskoczyć i odpalić. Kiedy diagnozowalem go Pp2000 pojawiły się następujące błędy Stały błąd błąd. Multipleksowanie niespojna informacja o zdalnie sterowanym wzbudzenie Stały błąd. Multipleksowanie...
Kolego wczoraj sprawdziłem kabelkiem od akumulatora do świec na krotko i powiem Ci ze jest znaczna różnica czy najprawdopodobniej coś jest z elektryka ale co ?
Prop onuje zacząć od wizyty u elektryka który ma ,,peugeot planet 2000" program diagnostyczny który powinien skrócić twoje meczarnie
Powiem ci tak: jesli jestes fachowce - nie zadawaj takich pytan, jesli nim nie jestes - sprzedaj auto i kup inne w dobrym stanie. Doprowadzenie tego do ladu przez fachowca bedzie cie kosztowac 3 - 4 razy drozej, niz jest ono warte.
Sprawdź czy da się uruchomić silnik kodem z karty kodowej pojazdu. Jeżeli nie to szukaj dalej w elektryce. Jeżeli tak - spróbuj wczytać ponownie klucze.
Zawieź do dobrego elektryka. Tam trzeba trochę specjalistycznej wiedzy, nie masz problemu z bezpiecznikami. Przekaźniki mechaniczno/elektryczne też to nie są.
oświadczenie elektryka elektryka wariuje książki elektryka
gazowanie reduktor pomiary napięcia stałego wnioski spalić lutownica
ue40d6100 podświetlenie sterownik salda
Brak podświetlenia ekranu w RNS 510 - diagnostyka i naprawa Kontrolka EPS i brak wspomagania w Opel Meriva 1.4 2008