engine chrysler

Znaleziono około 52 wyników dla: engine chrysler
  • Chrysler Voyager komp pokładowy swieci ale nic poza tym :(

    Witam komputer nie działa juz od zakupu autka gość jak sprzedawał powiedział że tylko coś tam jest nie podłączone bo jego ojciec kombinował z elektryką troche a dzieje się coś takiego że jak włącze zapłon to wyświetla się coś takiego jak " NE OC" i moge se przełączać pomiędzy funkcjami i przełącza...

    Samochody Elektryka i elektronika [-wojas-]   18 Lis 2005 10:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1379
  • Chrysler 300c - Chrysler 300c nie chce po odpieciu akumulatora odpalic

    Witam, prosze o pomoc bo juz nie wiem dalej. Odpielem minus w akumulatorze zeby skasowac check engine....po podpieciu z powrotem zgasla check engine ale samochod niechce odpalic. nie kreci ani nic. slychac jak pompa itd. sie wlacza ale dalej nic. Pozatym nie dzialaja xenony, tylna klapa, wycieraczki....

    Samochody Początkujący mpking   23 Sty 2017 19:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 687
  • Chrysler Sebring - Tryb awaryjny skrzyni - błędy P0700 i P0605

    Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie Chrysler Sebring 2.7 z 2001r. Model skrzyni to A604 lub 41TE. Problem pojawił się tydzień temu gdy było nieco chłodniej rano - samochód szarpał dość mocno przy przełączaniu biegów, jednak po godzinie, gdy olej w skrzynie się trochę nagrzał było...

    Samochody Elektryka i elektronika damdam   28 Wrz 2018 21:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 375
  • Chrysler Voyager 96 r 3.3 B-nie odpala

    Przede wszystkim te autko potrzebuje konserwacji instalacji.Rozpinamy złączki i psikamy sprajem do do elektroniki i sprawdzamy czy piny z gniazdami nie są skorodowane a pózniej przed złożeniem smarujemy odpowiednim smarem do elektroniki aby zabezpieczyć przed wilgocią. To samo robimy ze sterownikami...

    Samochody Elektryka i elektronika kos3n   22 Mar 2011 21:31 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 17727
  • chrysler voyager 1993 gasnie jak sie wrzuci bieg

    witam mój voyager 3.3 + gaz pali na dotyk, super chodzi na wolnych obrotach, jak mu wrzucam bieg to zapala sie kontrolka check engine i auto gasnie jak przełącze na gaz chodzi i jezdzi bez problemu tylko sie swieci kontrolka check engine, co moze byc przyczyną myslałem ze pompa paliwa ale jak chodzi...

    Samochody Początkujący mario090   10 Lip 2009 19:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2050
  • Chrysler Grand Voyag - 2,5 CRD 02` - gaśnie jak dodaję gazu, po chwili odpala

    Niestety to częsty problem w Chryslerach. Jednakże powinien komp. zasygnalizować jakiś błąd - zaświecić się kontrolka engine !! Jeżeli tak to należy sprawdzić jego kod przez trzykrotne włączenie i wyłączenie stacyjki ( bez odpalania dość szybkie w ciągu 5-10 sek. ) błąd wyświetli się na wyświetlaczu...

    Samochody Mechanika zwc-mistrz   17 Wrz 2012 18:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2103
  • Szukam. service manual silnika chrysler 300m 2.7 V6 1999

    Poszukuję service manual dla silnika chrysler 300m 2.7 V6 99r. Jest dostępna instrukcja - "Service Manual Chrysler 300M" (344,5MB; rar) pod adresem: [url=]Link P.S. Część ELH_9.pdf - zawiera informacje "Engine" (wysył. Ci na "PW")

    Samochody Szukam januszx3   22 Sie 2017 03:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 531
  • CHRYSLER VOYAGER 3.3 95r. Przerywanie silnika

    jakim skanerem robiono odczyty?bo to musi być firmowy corporacij CHRYSLER(przynaimniej mnie tak robili). samodiagnostyka to faktycznie to samo.powinna byc nie przepalona żarówka''CHECK ENGINE''.JEŻELI nie swieci trzeba żmienić.robi się tak: wlanczasz stacyjkę(nie odpalac).wylanczasz wlanczasz stacyjkę(nie...

    Samochody Elektryka i elektronika tomaszpilarski   26 Lis 2005 21:02 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 8686
  • Chrysler Voyager 2,5 TD - problem z ładowaniem

    Witam Poszukuję informacji dot. Chryslera Voyagera z 04.1995r 2,5TD . Zepsuł się regulator napiecia , jak okazalo się ,regulator jest wbudowany w module sterującym silnikiem . Elektryk wstawił nowy , od poloneza , ale zaczeły się kłopoty ze wskaźnikiem ładowania i kontrolką "engine". Nie jest to normą...

    Samochody Szukam Jerry2012   06 Lut 2009 23:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2248
  • Chrysler Voyager 2,5TD 1995r - problem z ładowaniem

    Witam Poszukuję informacji dot. Chryslera Voyagera z 04.1995r 2,5TD . Zepsuł się regulator napiecia , jak okazalo się ,regulator jest wbudowany w module sterującym silnikiem . Elektryk wstawił nowy , od poloneza , ale zaczeły się kłopoty ze wskaźnikiem ładowania i kontrolką "engine". Nie jest to normą...

    Samochody Szukam krzysztof1291   23 Paź 2006 04:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1958
  • Brak iskry(Chrysler Stratus 2.0 96.r)

    Bo to był bardzo zły pomysł aby jechać dalej gdy zapaliła się kontrolka Check Engine. Na początku sprawdź błędy z kluczyka (w Neonie robisz to w ten sposób: ) Jeżeli to nie wiele Ci powie, więcej da znać odczyt OBD2- interfejs ELM327 i błędy można samemu odczytać. A jeżeli chodzi o interpretację...

    Samochody Elektryka i elektronika topas05   16 Cze 2014 16:47 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 6092
  • Chrysler Voyager 3,3 - nie odpala, brak iskry

    witam. potrzebuje pomocy bo moj chrysler nie chce odpalic, nie ma iskry i pali mi drugi bezpiecznik od gory o nazwie ENGINE w skrzynce bezpiecznikow kolo akumulatora. gdy przekrece kluczyk odrazu mi pali bezpiecznik ale bylo tez tak ze poruszalem kablami kolo akumulatora i bylo ok ale w czasie jazdy...

    Samochody Początkujący miecho18   13 Maj 2013 22:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2148
  • Chrysler Voyager 2,4 SE 2007r - Brak mocy, dużo pali

    Witam 3 tygodnie temu "zagazowałem" swojego Chryslera. Instalacja Stag. Długo warsztat nie mógł sobie poradzić: świeciła się kontrolka Check Engine (nie gasła), silnik zapalał dopiero za 2-3 razem. Po wielodniowych eksperymentach i grzebaniu warsztatu w silniku, kontrolka nie świeci, silnik zapala ok,...

    Samochody Instalacje Gazowe kandyaqq   30 Wrz 2013 15:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2349
  • Chrysler 300C 3.5l "dłuższe kręcenie przy odpalaniu"

    witam, mam problem z swoim chryslerem 300c 3,5l w gazie z instalacją STAGA a dokładnie problem polega na dłuższym kręceniu rozrusznikiem około kilku sekund niczym odpali silnik, nieraz to jest ze po 2 sekundach odpali a nieraz po 5 sekund trzeba kręcić by zapalił, problem ten nie za każdym razem się...

    Samochody Początkujący Ruszi18   23 Paź 2014 20:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1212
  • Chrysler Sebring 2003 2.0l lpg - co to za kostka?

    Witam, mam problem z samochodem Chrysler Sebring, mianowicie p 0202 blad na obwodzie wtryskiwacza 2 cylinder. Jednak autko z gazem montowanym fabrycznie, od roku meczy mnie check engine i tryb awaryjny, dzis mialem okazję pobadać przewody oraz kostki - wszystko wyglada ok. Zauwazylem, że od wtryskiwacza...

    Samochody Początkujący dziupik   30 Paź 2016 00:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 321
  • Chrysler 300C 2008r auto nie odpala nie reaguje deska rozdzielcza

    Witam Wszystkich! Mam problem z Chrysler 300C 2008r motor 3.0 CRD może ktoś pomoże?? Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu na desce rozdzielczej nie świecą się żadne kontrolki niema podgrzewania świec czerwonego akumulatora check engine itd. Nawet kierunki nie dzialaja. Jedynie działa wyświetlacz...

    Samochody Początkujący KChrysler 300C   14 Paź 2018 15:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 243
  • Dodge grand caravan 96 r 3,3 zapala sie check engine kod błędu 12 72 55

    Witam jestem szczęśliwym użytkownikiem tego modelu od pewnego czasu 4 możne 5 miesięcy borykam się z zapalającą się lampką check engine, problem zapalania pojawił się w maju gdy pojechałem nabić klimatyzację w drodze powrotnej od speca od klimatyzacji zapaliła się pierwszy raz / odczytałem kod błędu...

    Samochody Początkujący krakatau79   23 Wrz 2014 07:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2097
  • dodge Neoen (chrysler)

    Witam ! Jak czytam problemy twojego samochodu narastają.Jak nie skasujesz kodu błedu, to z autodiagnozy nic sie nie dowiesz.Podłacz czujniki,a nastepnie odłacz dodatnia klama akumlatora.Skasujesz błedy po ok.30 sek.Nastepnie podłacz kleme.Przekręc stacyjke, nie zapalaj przez ok.30 sek.-daj szczytać...

    Samochody Elektryka i elektronika jarsaw   03 Cze 2005 21:09 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 4481
  • Chrysler Voyager SE '96 - problem

    Przekręć stacyjkę na zapłon 5 razy w ciągu maks. 5 sekund. Zacznie ci migać Service Engine Soon! To jest kod błędu. Katalog kodów do chryslera już dawno próbowałem znaleźć , ale po konsultacji z użytkownikiem tego samego chryslera , powiedział mi że katalog błędów posiada jedynie serwis Chryslera.

    Samochody Elektryka i elektronika gonzo12   05 Lut 2006 21:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5218
  • Jaki olej...? Chrysler Voyager 3,3 AWD '92

    Engine: 6 Cylinders 201 R 3.3L MFI Wychodzi mi na to, że 10W-30. Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika pawelsiara74   19 Mar 2006 22:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2238
  • chrysler stratus problem z silnikiem

    Spróbuj odczytać kod błędu ( o ile będzie). Cztery razy włącz i wyłącz zapłon za piątym razem włącz i zostaw zapłon włączony i patrz na kontrolkę z elektroniki silnika (CHECK ENGINE) powinna błyskać w określonym trybie. Długie świecenie - dziesiątki, krótkie- jedności liczby kodu błędu. Jeśli się...

    Samochody Elektryka i elektronika mardock2009   01 Paź 2010 12:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6157
  • Chrysler Stratus 2,5. Auto z niewiadomych przyczyn gaśnie.

    Tryb awaryjny kiedyś się włączył ale zdarzyło się to w bardzo upalny dzień lata.Co do przygasania to nie dzieje się to na zupełnie zimnym silniku.Nie ma także znaczenia czy auto jest na biegu, neutralu czy w pozycji parking.Przy szarpnięciu podczas jazdy widać ,że obroty silnika na tą chilę potrafią...

    Samochody Elektryka i elektronika darry dooman   01 Gru 2006 12:20 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 7749
  • chrysler eagle talon czasem gaśnie 91r schemat potrzebny

    Witam Na wstępie zaznaczam dla moderatorów i nie tylko, że nie jestem serwisantem samochodów lecz elektronikiem serwisantem RTV. Samochód zapala gdy jest zimny i wszystko jest ok. czasami jednak gaśnie i nie da sie go przez dłuższą chwile uruchomić. Obstukanie obudowy komputera wykazało że przy stuknięciach...

    Samochody Elektryka i elektronika psooya   28 Sie 2007 17:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5144
  • Chrysler voyager 3,0 na gaz

    Witam kupiłem taki samochód i jeżdze nim miesiąc i teraz zaczełą się świecic kontrolka service engine soon co to może znaczyc i czy ma ktoś może instrukcje do tego samochodu.Czy ktoś może mi powiedzieć ile jest średnie spalanie gazu w tym wozie mnie pali ok 17l.

    Samochody Elektryka i elektronika gruss   23 Lis 2007 23:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11920
  • Chrysler Neon 2l 16v - skoki obrotow przy rozgrzanym silniku

    Mam identyczne auto i były podobne problemy,po pierwsze radzę odczytać kody błędów czyli kilkakrotnie włączyć i wyłączyć stacyjkę po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka "check engine" będzie cyklicznie mrugać długie mrugnięcia to dziesiątki,krótkie-jedności,po drugie u mnie przyczyną takiego zachowania...

    Samochody Elektryka i elektronika wlodek64   13 Gru 2009 22:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4252
  • Chrysler Voyager 92 r 3,3L wentylator

    HOT AT ALL to znaczy,ze jest ciagle pod napieciem.Powinno pisac tez,ktory nr.bezp.i gdzie jest ten bezpiecznik-np.fuse box engine compartment.Ten bezpiecznik jest pewnie w skrzynce pod maska

    Samochody Elektryka i elektronika milejow   28 Cze 2008 22:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1475
  • Chrysler Voyager 3.8 AWD 96r licznik nie działa

    Czy zapala się Check Engine? Jeżeli tak z jakim kodem? Brak wskazań zegarów oznacza, że nie działa komunikacja po CCD (wszystkie wskazania są przesyłane w ramkach protokołu) lub moduł odpowiedzialny za wskazania nie otrzymuje poprawnych informacji. Niemniej jednak jestem przekonany, że to nie powinno...

    Samochody Elektryka i elektronika rudiszubert   07 Lis 2011 07:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9913
  • Chrysler Stratus 2,5i V6 - brak iskry

    Witam Jesli chodzi o diagnoze to cieżka sprawa bo juz w kilku serwisach bylo sprawdzane (nawet wtedy kiedy auto bylo sprawne) i nie ma mozliwosci połączenia się. Objaw jest taki ze rozrusznik kreci, pompa podaje paliwo, czyli wszystko jest prawie ok tyle co nie ma zapłonu. Nie ma zadnej iskry...

    Samochody Elektryka i elektronika Guris   03 Gru 2011 22:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2638
  • Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997

    Przepraszam tzn wymiana samego computera tj. Engine Control Module (ECM) ten co jest na zdjeciu ? Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym immo zapisane w skrzynce SRI. co to jest immo i ta skrzynka gdzie znajduje sie. Dziekuje bardzo za pomoc i pozdrawiam .

    Samochody Elektryka i elektronika shaker0645544   20 Sty 2010 14:05 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3798
  • Chrysler Voyager 3.8L 1997r Ogromne spalanie benzyny 30l/100

    Service Engine Soon mi tez swieci tym sie nie przejmuj, jedz do mechanika niech zresetuje komputer i sprawdzi kody bledow. Co do spalania do 30L mi nawet gazu nie spala jak mam gaz do podlogi wcisniety, srednia po miescie gazu teraz to 17-20l Jak ma się nie przejmować:Service Engine Soon: jak...

    Samochody Początkujący MIRAS-S   07 Gru 2011 20:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5626
  • Chrysler stratus 2.5 V6 zgasł i nie odpala..

    Witam. Ja mam podobny problem. ale żeby nie powiększać listy tematów dołączę się do tego. Chrysler strarus 1996 2.0 16v. Zgasiłem auto dziś na stacji i po jakichś 20-30 minutach już nie odpaliło. na liczniku zapala się tylko stan kilometrów. Gdy przekręcam kluczyk w pozycje start to tylko zapala sie...

    Samochody Elektryka i elektronika lukasgnarp   15 Kwi 2013 20:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4184
  • chrysler t&c 3.8 1997 kod błędu 35

    Mechanik zmienił mi skrzynię automatyczną i po tej naprawie świeci mi się kontrolka "check engine soon", sprawdziłem kluczykiem kod błędu i wyskakuje 12 i 35. Po pierwsze jak rozumieć kod błędu 35 (Obwód przekaźnika wentylatora chłodzącego otwarty lub zwarty), czy dotyczy to przekażnika/sterownika...

    Samochody Początkujący wmarek65   03 Maj 2010 12:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1308
  • Chrysler Grand Voyager - nie trzyma obrotów i gaśnie

    ja mam town&country 3.8 z 97 i u mnie tez gasnie, najczesciej przy zwalnianiu albo na postoju, gdy to sie dzieje pojawia sie tez problem z tempomatem - wylacza sie w trakcie jazdy. czasem tez wskaznik predkosci skacze np. o 20 kilometrow w gore odczuwalne jest przy tym lekkie szarpniecie, ogolnie wolnych...

    Samochody Początkujący adikow   05 Wrz 2012 18:06 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 16346
  • Chrysler Voyager 2.5 crd 2002 dymi na czarno P0127

    Witam. Zaczęło mi auto mocno dymić na czarno przy ruszaniu z miejsca i przy przyspieszaniu. Zapala się check engine, odczytany kod błędu to P0127. Na postoju jak się przygazuje, nie puści ani dymka, tylko jak się jedzie, silnik pod obciążeniem, to czarno za mną.

    Samochody Początkujący jarsaw   23 Cze 2010 18:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7260
  • chrysler voyager - problem z komputerem i nie tylko

    Na liczniku wszystko działa. Kiedy kreci silnik wskazówka obrotomierza próbuje sie podnosić. Wszystko mi wygląda, że komputer nie steruje iskrą... Dodano po 33 Kiedy odłączyłem wtyczke od ecu podczas gdy było przekrecony kluczyk w stacyjce, usłycczałem gong i teraz kody migowe są następujące:...

    Samochody Elektryka i elektronika mariobros72   14 Mar 2013 21:43 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 9633
  • Z dnia na dzień silnik przestał pracować poprawnie, Chrysler Voyager 3,3 1993r.

    Witam. Od paru ładnych dni borykam się z poważnym problemem , którego ofiarą został mój Chrysler Voyager z 1993r. Trochę o samochodzie: Silnik: 3,3l V6 Moc: 150km Paliwo: sama benzyna Przebieg: prawie 250 tyś Automatyczna skrzynia biegów. Klimatyzacja , full opcja itp. Problem narodził...

    Samochody Mechanika ultraboss   16 Mar 2011 00:13 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 22039
  • Chrysler Crossfire 2003r. inspekcja

    Wiekszość serwisów autoryzowanych ma problem z diagnostyką tego auta. Potrzebna jest specjalna przystawka do fabrycznego kompa. A kosztuje ładnych pare tyśięcy. Więc nie każemu ASO opłaca inwestować się w narzędzia do auta ktore wychodziło na rynek USA. To auto to w większości rozwiązania Mercedesa....

    Samochody Elektryka i elektronika SKRZYNIA   15 Paź 2011 12:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2109
  • Chrysler Voyager 2.8 CRD 2005 r Dlaczego nie wchodzi na obroty ? Jaka przyczyna

    Tryb serwisowy sie nie załączył . Voytka mam miesiąc i zawsze tak było jak go kupiłem. Jeździłem tak bo myślałem ,że tak ma być ale...... dziś zapalił mi się check engine. Nie stracił na mocy , nic się nie dzieje - poprostu się zapalił check i dalej na "P" lub na "N" nie wkręca się powyżej 2500 a...

    Samochody Początkujący makro231   14 Lut 2012 18:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4975
  • Chrysler Voyager lampka Alert set

    witam odswieże temat. w poniedzialek padlo mi auto. migajace konrolki alarm set oraz service chech engine. oczywiscie auto nie pali a elektryk nie daje rady, wiec trzeba bylo sie wziasc do roboty: kupilem nowy ecu, ale immo sie zablokowal (juz u mechanika). podpiolem stary ecu dalej to samo,...

    Samochody Mechanika adwach   30 Lip 2016 15:38 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 20341
  • Chrysler Voyager II 2.0 - Brak kontrolki chek enge

    W Chryslerze napisane jest "Service engine soon"

    Samochody Elektryka i elektronika Pawel wawa   11 Mar 2013 02:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1686
  • Instrukcja serwisowa - Chrysler Voyager

    Dalsze serwisówki: 01RGEB - 1152 strony - The procedures contained in this manual include all the specifications, instructions and graphics needed to diagnose 2001 body system problems 01RGEC - 58 stron - The procedures contained in this manual include all the specifications, instructions,...

    Samochody Szukam rdr0   03 Mar 2019 13:31 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 81682
  • Chrysler Voyager rok 96. Jak skasowac inspekcje serwisowa

    Ci c tam świeci ,,service engine sun,,? W tym aucie nie masz inspekcji serwisowej.

    Samochody Elektryka i elektronika milejow   30 Cze 2014 20:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3025
  • Chrysler grand voyager 2.5 crd - Wyciek Oleju

    wielkie dzięki. mój problem jest taki, że mieszkam w uk a tu mechanicy cennik mają wzięty z kosmosu, nie wiem jakie są teraz ceny w Polsce ja tu najtaniej znalazłem za same wyjęcie skrzyni chcą ok. 250 funtów i wiadomo 5x herbatka i do tego jeszcze lunch (od 30 do 55 funtów za godzinę a i jescze +VAT)...

    Samochody Mechanika grzesiek1803   09 Sty 2018 06:47 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4953
  • Chrysler Stratus - Odczyt błędów

    Mam taki problem, kupiłem Stratusa 2,0 rocznik 1999, wyposażony w instalację gazową sekwencyjną. Samochód bardzo nierówno pracuje na benzynie, po przełączeniu na gaz jeździ już normalnie, do tego po odpaleniu zapala się "Check engine". Czy da się zczytać kody błędów jakąś metodą bez skanera diagnostycznego?...

    Samochody Początkujący cyborg39   31 Maj 2016 08:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 483
  • chrysler town &country 3.8 96r - samochod zgasl pod czas jazdy i niechce odp

    auto bylo sprawne rano pojechalem normalnie do pracy odwiedzajac po drodze cpn zatankowalem benzyne i gaz auto ma sekwencyjna ins .wrocilem do domu bez problemow.przy nastepnym wyjezdzie odpalil bez problemów jednak po przejechaniu 600 m migla kntolka scheec engine i auto zgaslo .rozrusznik kreci pompa...

    Samochody Początkujący cyborg39   19 Lut 2017 13:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 357
  • Chrysler voyager 2.5 rok 1994 check engine

    Witam ma problem swieci mi sie kontrolka check engine i nie wiem co z tym zrobic wszystko dziala dobrze silnik pracuje bez zarzutow nie mam pojecia co to moze byc. Czasami zapal sie rowniez kontrolka chck gages zupelnie nie wiem o co chodzi prosze o pomoc.

    Samochody Elektryka i elektronika krookoo   16 Kwi 2005 08:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4522
  • Chrysler Voyager 1994 2,5 benz wtrysk 1 pkt check engine kod

    Gdzie można znaleźć kody na temat świecenia i błysków kontrolki po przełączeniu kilka razy stacyjki. Po rozgrzaniu auta silnik zaczyna nierówno pracować i nie można jechać, zapala się kontrolka check engine. Jak wyjmę wtyczkę z czujnika przy termostacie na bloku to można jechać. Jak sprawdzić ten czujnik?...

    Samochody Elektryka i elektronika virus123456   04 Maj 2006 20:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1814
  • Chrysler Grand Voyager 1997 zapala się check engine

    sorry ale nie mialem neta... >1 2 4 5, 2 1 6 6, 6 6 5 1, 5 2 4 7, 5 5 w chryslerach kody sa 2 cyfrowe , i 12 oznacza ze ze w ciagu 50 odpalen byl odlanczany akumulator, 55 to koniec migania. Kody posrednie czyli 45,21,66, 51,52,47 to jakies usterki - ale to musisz juz poszukac na necie bo sa...

    Samochody Elektryka i elektronika wmarek65   29 Kwi 2010 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5936
  • Chrysler Voyager 3.3 lpg Check Engine co 2 min P0171 i szapnięcie

    Witam serdeczenie, Jestem od niedawna posiadaczem grand voyagera własnie w 3.3 LPG. czy ktoś z Was poradził sobie jeszcze w inny sposób z problemem przerywania ? U mnie sprawa wyglada tak ze dość regularnie co 2.5 minuty przerywa zapala się check engine i zaraz kontolka gaśnie. Dzisiaj odnalazlem...

    Samochody Instalacje Gazowe sliw   17 Lut 2014 17:46 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 14666
  • Pytanie do posiadaczy interfejsu Elm 327 błąd

    witam ponownie mój fordzik został zakupiony z niemiec czyli UE powinien posiadać OBD2 i jest po liftingu zakupiłem ten interfejs obsłóguje protokuły Zastosowanie 1.Obsługuje protokoły: - ISO15765-4 (CAN) - ISO14230-4 (KWP2000) - ISO9141-2 - J1850 VPW - J1850 PWM 2. Odczytuje...

    Samochody Początkujący helmutkol   15 Gru 2013 00:16 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 102378
  • Dodge stratus '04 - duży pobór prądu z akumulatora + przypadkowo gaśnie silnik

    Tak, istotnie, na logikę mogą być powiązane te dwie usterki. Jeśli chodzi o czytanie błędów to jedyny jaki jest, to filtr węglowy przy baku paliwa, ale on, ponoć zdaniem fachowców nie ma wpływu na prawidłowe funkcjonowanie pojazdu - check engine świeci się cały czas z powodu tego błędu i nic poza tym....

    Samochody Elektryka i elektronika kosiarz74   09 Gru 2012 21:26 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3375
  • Spadek napiecia sieci domowej

    Kolego, Polecam książki: ,,Advanced Engine Performance'' from Fluke company ,,Electric vehicle battery systems'' (SANDEEP DHAMEJA) Jestem DET w koncernie Fiat Chrysler Automobiles Dz\iękuję Marek

    Elektryka dla każdego marekkgb   29 Wrz 2018 13:18 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 642
  Szukaj w 5mln produktów