Ruszysz kierownicą, to obciązysz pompe serwa, ta obciazy silnik, ktoremu spadną obroty. Wykryje to ECU i tak wysteruje nastawnik wolnych obrotow, azeby je spowrotem zwiekszyc. Raczej jest wszystko ok
wszytskie elementy mam od escorta [ nowszego ] w ktorym uklad kierowniczy jest taki sam. Zastanawia mnie tylko, gdzie zamontowac pompe
Nie chcę "bić piany" ale tak jak moi poprzednicy radzą zmień warsztat i oprócz zawiesznia sprawdź jeszcze dokładnie układ kierowniczy tzn. końcówki drążków i maglownice, bo sprawność jednego nie wyklucza usterki drugiego i samochód zygzakuje. Szczególnie lewa strona jest podejrzana.
Proponowałbym nie grzebać przy rzeczach o których nie ma się zielonego pojęcia tym bardziej że od sprawnego układu hamulcowego i jezdnego pojazdu zależy twoje ewentualnie innego użytkownika drogi życie lub zdrowie.Lepiej rób to na czym się znasz a hamulce ,układ kierowniczy i jezdny zostaw fachowcom.do tego trzeba mieć nie tylko wiedzę ale i doświadczenie...
Witam. Mam problem z pedałem gazu. Kiedy skręcam (tylko w lewo) pedał gazu się zacina jak by drążek kierowniczy lub jakaś część haczyła. Sprawdziłem co się dzieje na postoju. Otóż wciskając gaz i skręcając kierownicą pedał gazu pcha mi do góry. Jeżeli ktoś wie co to może być to proszę o odpowiedź. Z góry dzięki. :)
kierownica ze zdjęcia (taz poduszką) jak i ta bez była montowana w twoim modelu czyli escorcie mkVII. Owe kierownice napewno posiadają ten sam wieloklin - firma nierobiła by osobnych kolumn kierowniczych do samochodów z poduszką i bez (poprostu większe koszty). Problm może okazać się w przypadku montażu taśmy od poduszki. Najlepiej zdejmij kieronicę...
Tam są simeringi teflonowe, trudne do wymiany... ja w takim przypadku oddaję do specjalistycznego zakładu, koszt regeneracji 500-700 zł, gwarancja na pół roku. Zrobisz jak zechcesz. Pozdrawiam
Proszę o poradę Wedle wszelkich teorii najpierw rozbija się przegub kulowy z prawej strony, wiadomo - dziury przy chodnikach itd. U mnie w escorcie pierwszy pada przegub na końcówce drążka oraz na wachaczu z lewej strony. I to bardzo szybko. Po upływie kilku tygodni nadaje się do wymiany. Czy ktoś mógłby pomóc ???
Wymieniałeś końcówki drążków kierowniczych?
HEHe no ten silnik jest nie udany . Jest słabe smarowanie wałka rozrządu i wycieraja sie przywki i szkalnki na chyba 3 cylindrze . generalnie co 150 tyś kompletny rozrząd . Ma jeszcze ssanie wodne i to tez jest nie udany patent bo jak jest zimny pali ogromne ilości beny . Lubi sobie wyciekać olej z silnika i ze skrzyni przy drążku wybieraka . no i troszke...
Z tego co pamiętam to są dwa typy przekładni kierowniczej i chyba różnią się długością drążków kierowniczych.Reszta pasuje bez problemu.
Sorki nie napisałem samochód to ford escort mk7
chce w fordzie eskorcie zamontować wspomaganie układu kierowniczego czy jest to możliwe i czy ktoś już to robił jest to ford 93 rok i 1.3 silnik
A drazki kierownicze byly sprawdzane?
A czy tarcze hamulcowe na pewno są proste ?
A kolumna kierownicza jest taka sama czy inna?
http://obrazki.elektroda.net/45_12887359... to zastosuje Jutro wyciągam układ kierowniczy z escorta i w garażu tworze :D i może pedała zrobię:D
Przede wszystkim sprawdziłbym geometrię zawieszenia. Miałem podobny przypadek (Escort 1.3 HCS EFI, MK VII) - wybite łączniki gumowo-metalowe na wahaczach. Dodatkowo wymieniłem końcówki drążków kierowniczych oraz łączniki stabilizatora. Ściąganie ustało, kierownica na wprost, aż miło się prowadzi. Pozostały do wymiany gumy na stabilizatorze, gdyż od...
witam jestem tu nowy :D co do pytania goscia który załozył ten temat ::::\ ja miałem podobne objawy w swoim escorcie mkVI RS wymieniłem łacznki stbilizatorów jak również gumy stabilizatora i nic sie nie zmieniło Więc kolejna rzecz to wymiana konćówek drążków kierowniczych i wtedy pomogło w autku cisza jak rzadko w którym....... Escort mk VI RS sportowe...
do Zbyszka- filtr paliwa w samochodzie escort znajduje się pod maską- nad przekładnią kierowniczą od strony grodzi w środkowej części, lub z tyłu samochodu- za zbiornikiem po stronie prawego, tylnego koła
Wszystko masz po zdjeciu oslony kolumny kierowniczej i oslony bezpiecznikow miernikiem lub kontrolka wszystko znajdziesz
Podpinam się bo problem podobny. Kluczyk nie pasuje do wkładki stacyjki i jak ją wyciągnąć? Albo jak zdjąć cały korpus (wraz z wkładem stacyjki ) z kolumny kierowniczej? Korpus wykonany ze ZNAL-u więc delikatny .
No i kolega wspominał jeszcze o dokładaniu wspomagania do układu kierowniczego. To ten też do wymiany. Czyli w sumie to najlepiej kupic bitego w tył escorta, kątówka w rękę, tniemy autka gdzieś na wysokości zawiasów i spawamy :) :) :)
Dokładnie tak jak mod napisał. Jeśli masz kierownice krzywo to na 100% masz kąty skopane. Skłonił bym się ku przekładni kierowniczej, albo luźna albo sama w sobie uszkodzona. To częsta przyczyna w fordach.
Nie masz gwarancji że nie został uszkodzony rozdzielacz w listwie kierowniczej, płukanie ropą to raczej nie jest rozsądne rozwiązanie, najlepiej byłoby to skonsultować z zakładem zajmującym się regeneracją hydraulicznych układów wspomagania
Jeśli o mnie chodzi to pytałem tu i tam, i otrzymałem następującą odpowiedź: wspomaganie owszem można założyć, ale tylko do escortów z silnikami, w których to wspomaganie już występowało (1.6, 1.8, itp.). Escort to stosunkowo duże auto jak na silnik 1.3 i najprawdopodobniej motor nie da rady takim obciążeniom lub też spalanie będzie dużo dużo większe,...
Jesli to z auto z 89r to jeszcze tej nieszczesnej kasety nie było Napisz prosze czy kasete masz na podszybiu czy w środku obok kolumny kierowniczej Jeśli masz na podszybiu to sprawdz dokladnie styki od przekażnika z oznaczeniem na pokrywie "piorun" ale jak masz w środku to tak jak koledzy wczesniej pisali Powodzenia
To może byc problem z wyłącznikiem zespolonym pod kierownicą, w escortach ciągle nawalają. Spróbój delikatnie poruszać dżwignią przy włączonej stacyjce (góra dół i na boki). Swiatła mijania też są w tej dżwigni. Nowy wyłącznik kosztuje około 400pln. Jeżeli wszystko zacznie przy poruszaniu wyłącznikiem działać poprawnie , to musisz go wymienić( nie jest...
Witam! Posiadam escorta z 96 roku z silnikiem 1.3 i od długiego już czasu podczas hamowania w czasie jazdy powyżej 60km/h strasznie drga przód auta i kierownica...po prostu niemiłosierne bicie. Podczas zmian kół na letnie widzę już, że tarcze raczej nadają się do wymiany i podjechałem na stację diagnostyczną i posprawdzali mi wszystko i miałem do wymiany...
Witam ;) Niedawno kupiłem Forda Escorta z gazem. Wszystko jest ok, zawieszenie, układ kierowniczy, mechanika cacy. Właściwie silnik chodzi dobrze, nie przerywa przy przyspieszaniu, można mu wciskać gaz na 5 biegu od 1000obr/min i będzie ciągnął bez zadławienia. Problem jest tylko z wolnymi obrotami. Na luzie bez dodawania gazu silnik chodzi nierówno,...
Popularny w normalnej sprzedaży jest mobil AFT 220 typowy olej do wspomagania układu kierowniczego ale lepiej sprawdz w instrukcji obsługi twojego fordzika jest tam podane dokładnie ile wchodzi do układu ale myślę że około 1 L ,najlepiej kupić w sklepie gdzie wymieniają olej ..itp ,bądą wiedzieć też ile tego oleju trzeba wlać :idea:
Ja mam inny problem. Mianowicie kupiłem gotowy włącznik podłączany pod kontrolkę alternatora i masę. Problem zaczyna się w momencie kiedy mam podłączyć resztę kabli do instalacji. Mam dwa kable czerwone odpowiadające za światła mijania i dwa żółto- zielone odpowiadające za postojówki- pod co muszę je podłączyć w escorcie 1991? Odszukaj przewody, na...
Witam wszystkich, chciałbym usłyszeć wasze pomysły i opinie, bo sam nie wiem jak się do tego zabrać. Otóż mam silnik 1.6 z forda i całe zawieszenie wraz z układem kierowniczym i chciałbym coś z tego zmajstrować.. Myślałem żeby silnik umieścić z tyłu tylko że jest problem z tą skrzynią biegów, bo jak wiadomo jest to przednio napędowiec.. Czy istnieje...
Na dobrą sprawę w pojeździe w którym silnik pracowałby całą dobę akumulator nie byłby używany. Zalozenie poprawne, ale dla samochodow poprzedniej generacji. Obecnie jest tyle odbiornikow energii ssacych prad podczas jazdy, ze bateria do zycia auta jest niezbedna. Niech wymienie na przyklad takie cudo jak elektryczne wspomaganie ukladu kierowniczego...
Widać na filmie LUCAS LRA00 Dzięki, o to mi chodziło, a w zasadzie o to z jakiego pojazdu. Po sprawdzeniu wychodzi że jest to alternator z Forda np. Capri, stare Scorpio, Escort itp... Na naszym rodzimym portalu aukcyjnym można kupić takie cudo w przedziale 50-150 zł - Nie wiem może to dla kogoś drogo, natomiast dla mnie w normie. Jak ktoś wyżej pisał...
Jeżeli hamowanie było ostre np. z 80 km/h do zatrzymania i wbiłeś luz i wtedy silnik zgasł (a co za tym idzie brak wspomagania ukł. hamulcowego i kierowniczego nawet jeżeli samochód się toczy na biegu jałowym) to stawiam na zasyfiony zawór regulacji biegu jałowego (częto nazywany błędnie w przypadku tego silnika - silnikiem krokowym, krokowcem) znajdującym...
Dziwne określenie ,przykleił łożysko ,ale może ten mechanik tak to sobie nazwał . trudno się domyśleć co pan mechanik tam wymyślał Jednak co by to nie było to łożysko tylnego koła bardziej mogłoby stukać albo buczeć w zależności od stanu zniszczenia. Co do trzeszczenia i bezpieczeństwa to nie można jednoznacznie określić że to trzeszczy guma na sworzniu...
Też tak myśle ale jak się tego pozbyć bo nie mam żadnej regulacji w kolumnie Pozdrawiam Odkręcić lekko wkręty mocujące plastikowe osłony na kolumnie , przesunąć je lekko i dokręcić .
Tak też lubi szumieć przegub. Uwydatnia się to dopiero przy ostrym skręcię na maxa w lewo lub w prawo w zależności który przegub uszkodzony.
Co może być tego przyczyną Brak wspomagania i jak temu zaradzić??POMÓŻCIE :) Kupić escorta ze wspomaganiem Podałeś tyle danych że choćby kto chciał Ci pomóc to nie da rady
Witam ostatnio przestał mi działak klakson. Sprawdziłem już bezpiecznik i chce się dostać do dekielka przy kierownicy ale nie chce go wyrwać i zapytuję się jak go zdjąć :D poniżej link poglądowy jaką mam kierownice. POZDRAWIAM http://moto.allegro.pl/item481373356_kie...
a nie uzupełniałeś plynu jakimś innym zamiennikiem??? może sie lekko zważył a jak go już przegoni to zaczyna być dobrze
Witam. Prawdopodobnie nastąpiło zablokowanie lub starcie plastikowego występu (zatrzasku) wskakującego w zębatkę wału kierownicy.Odkręć dolną i górną osłonę przełącznika zespolonego a następnie jedną śrubę u góry mocującą przełącznik.Wyciąg do góry przełącznik i wypnij dwie wtyki zasilające. Od strony wału zobaczysz plastikowy występ na sprężynkach...
hmmm powiadasz że nie działa :/ Sprawdź czy w kierownicy wszystko dobrze załozyłeś i czy pierścień na kierownicy jakimś cudem się nie uszkodził. Masz ta kierownicę z kółkiem po środku? Przełącznik ma takie dwa bolce i one muszą dotykac do metalowego pierścienia z tyłu kierownicy.Spróbuj też odpiąć i podpiąć kostki od przełącznika. Może coś nie styka....
Witam wszystkich !!!! Mam takie pytanie , czy mozna jakos zrobic nabe pod kierownice ??? Jak tak to prosze o jakies rady, za co jestem wdzieczny p.s potrzebuje nabe do peugeota 205 , wiem ze to nie gielda ale mam nabe do forda escorta ,a moze ktos chce sie zamienic ??
siłownik kierowniczy układ kierowniczy listwa kierowniczy
sterowanie komputerem pilota transformator termistor czasami połowa obrazu ciemniejsza
Tuya Smart Switches with Integrated 433MHz RF Remote Control – Models, Brands, Forum Threads Mercedes W212 kombi – demontaż taśmy zwijaka kierownicy i usuwanie taśmy klejącej