odepnij alternator, masz pewnie uwaloną diode
Tak, przez zwartą diodę dodatnią poprzez diody wzbudzenia i regulator prąd idzie na wirnik. Druga mozliwość to bardzo zanieczyszczony mostek lun wnetrze alternatora, przez zanieczyszczenie powstaje upływność.
Po wymianie baterii trzeba klucz zsynchronizować.Pomiar prądu nic nie da-prąd jest pobierany impulsowo,chyba że masz miernik true rms.Najlepiej sprawdzić czy klucz coś wogóle nadaje...
uchyl skrzynkę, wyjmij taki duży szary przekaźnik z czerwoną literą R na nim i zobacz czy pobór prądu spadnie, i zgaśnie kontrolka.
Jeżeli wirnik na zwiększone opory na tulejkach - "łapie go" - to jak najbardziej - rozrusznik będzie miał większy pobór prądu.
Sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie, znaleźć element który ten prąd pobiera-ot cała zagadka
Witam. Piszesz że wyciągasz trzy bezpieczniki i pobór spada do zera? Po mojemu cewka zapłonowa i pompa paliwa i rozruch zimnego silnika są to obwody sterowane po kluczyku więc odpadają. Musisz skupić się no obwodach zasilanych na stałe. Mam nadzieje że szukając poboru prądu brałeś pod uwagę oświetlenie wnętrza i bagażnika, a mianowicie odłączenie czujników...
Nie raz Obwód jest połączony z innym i zamyka przez inny bezpieczni. Musisz wyjąć 2 bezpieczniki by znikł pobór prądu.
Po co z armatą na muchę? Ile będzie tych LED i o jakiej mocy. Jeżeli pobór prądu prze nie nie przekroczy 0,5 A , nie trzeba żadnego radiatora. Potencjometr daj 4,7 kOm z dodatkowym opornikiem 1 kOm od strony układu LM.
prąd ładowania 14,2 przy zapaleniu świateł spada do 14. Jezeli juz to napiecie :cry: a ja się pytam o pobór prądu ?
Skąd zatem może wynikać słabsze kręcenie rozrusznikna po nocnym dłuższym postoju? Po jeździe akumulator jest bardziej doładowany i "pobudzony". Dla świętego spokoju zmierz sobie pobór prądu.
Najprościej podłączyć miernik i sprawdzić ładowanie, a jak będzie dobre to poprostu pobór prądu jakie autko ma.
Zmierz spadki napięć na przewodach zasilających rozrusznik, a jeśli masz możliwość to zmierz także pobór prądu podczas rozruchu.
To był przykład , zmierz pobór prądu na akumulatorze wtedy można dyskutować.P
Większy pobór prądu! Sprawdź masy robiłem dokładnie to samo w tamtym tygodniu klientowi, tylko miał jeszcze problem z krótkimi ale to inna sprawa bo ty masz,a tam był nadpalony przekaźnik.
Mylisz się Sławku. W trabancie był marsjański :) Poczekajmy na odpowiedzi koco, bo na razie to możemy sobie powróżyć. Lista pytań jest... dobre :) co tu wrózyć, albo regulator w alternatorze, albo jakis pobór prądu na postoju. Lampka w bagazniku często nie gaśnie, albo zasniedziałe kabelki w lampce od podswietlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu, albo...
Witam.w pierwszej kolejności podłącz amperomierz i sprawdż pobór prądu,a dopero potem Szukaj innych usterek.Powodzenia
Odepnij wszystkie wtyczki od alarmu i wtedy sprawdż pobór prądu. Z drzwi pasażera też nie działa?
na 99 proc. toświece zarowe.łatwo sprawdzić:odkręć przewody od świec,podłącz jakiś kabelek do plusa akumulatora i dotykaj nim do świecy,jak iskży to znaczy że świeca działa(bo jest pobór prądu)a jak nie to jest do wymiany.powodzenia
Masa nijak a sie do rozładowania ale do ŁADOWANIA akumulatora juz tak . Naładuj akumulator i potem sprawdź napiecie na akumulatorze podczas pracy silnika. I pobór spoczynkowy prądu po wyjęciu kluczyka i zamknięciu drzwi.
Rozładowanie następuje poprzez użytkowanie na postoju Jeśli masz na myśli pracę na wolnych obrotach :?:, to może świadczyć o wszkodzeniu rozrusznika który nie chce pracować " na ciepło". Trzeba najpierw sprawdzić napięcie ładowania i pobór prądu na postoju, przy wyłączonych wszystkich odbiornikach.
(at)masterpascaler , silnik o takiej mocy nie służy do obróbki protez przez technika, raczej do korekty tychże protez przez lekarza. Skoro przy Twoim wykorzystaniu spalił się transformator, sprawdziłbym pobór prądu przez silnik i w nim szukał przyczyny
Jeszcze jest jedna możliwa kwestia dlaczego 6pF a nie 12,5pF. Może chodzić o to że driver oscylatora ma ograniczoną wydajność ze względu na oszczędność energii. Może się okazać że przy 12.5pF pobór prądu przez RTC jest poza specyfikacją i dlatego piszą Never use a resonator with a load capacitance of 12.5 pF. ale never use to nie must not ***************************...
Proszę o informację dotyczącą układu na zdjęciu ( 062 DA JRC ) Jest on w mierniku uniwersalnym EDM168 firmy Escort. Szkoda go wyrzucić bo nie był miernikiem "za złotówkę", może się uda go reanimować? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Akumulator przeciętnie wytrzymuje 3-4 lata. Przy takiej eksploatacji samochodu jest permanentnie niedoładowany i nawet jeśli wszystko byłoby sprawne to w okresie jesienno-zimowym będzie wymagał doładowywania prostownikiem raz na 2-3 tygodnie. Zmierz napięcie ładowania i pobór prądu w stanie spoczynku (lub zleć takie pomiary elektromechanikowi).
aha ,niko jak dam akumulator 70Ah to ten alternator 70A da rade go doładować?? czy będzie problem . I jeszcze inna opcja ,ale to już w ostateczności . Jak bym kupił 2x CP1502 będzie mniejszy pobór prądu czy nie bedzie różnicy z peiyingiem??
musisz przeprowadzic pomiary poboru prądu,poszukaj na forum jest tego trochę ,jaka marka nie ma znaczenia zasada jest zawsze taka sama.
Witam. W tym rozruszniku stawiam na przebicie na stojanie.W skutek zagrzania się miedzi wydłużyła się i powoduje zwarcie międzyzwojowe lub do masy. W jednym i w drugim przypadku powoduje zwiększony pobór prądu a uniemożliwia rozruch silnika.Proponuję sprawdzić stojan napięciem 230v + żarówka i przeizolowanie stojana. Pozdrawiam.Andrzej.
Odpinasz jedną klemę w akumulatorze (sugeruje ujemną :D) i wpinasz amperomierz. Wyciągasz kolejno bezpieczniki, aż trafisz ten, po którego wyjęciu prąd spadnie. Jak nie trafisz - napisz. Chiba, że to nie za duży pobór, tylko problem z akumulatorem.
Andy, tak na logikę to tak jakbyś był zmuszony trzymać na wyciągniętych rękach 20 kilo przez 5 godzin, dopóki ktoś nie pozwoli Ci ich opuścić na 2 minuty. W przypadku człowieka - niewykonalne. W przypadku przekaźnika - owszem ale w aucie, gdzie podczas dodawania gazu napięcie wzrasta, przy zwalnianiu i ruszaniu w korku znacząco spada, będzie się iskrzyło,...
WItam! W moim samochodzie (Ford Escort) bardzo szybko rozładowuje się akumulator, który jest niemalże nowy. W samochodzie jest wbudowany fabrycznie zegarek lcd i wskaźnik paliwa, oba działają cały czas. Dodatkowe urządzenia to radio, cb i centralka od pilota do centralnego zamka. Pytanie jest takie: Jak sprawdzić jaki jest pobór prądu w samochodzie,...
Czas zadziałania wyłącznika elektromagnetycznego wciągającego sworzeń jest tak szybki i do tego bezwładność bezpiecznika nie są w stanie jego uszkodzić przy braku uszkodzenia uzwojenia wyłącznika elektromagnetycznego.W bardzo wielu obwodach maszyn rolniczych i samochodów cewka wyłącznika elektromechanicznego nie jest zabezpieczona bezpiecznikiem.i może...
Jak u was wygląda sprawa zużycia baterii bo ja jestem zaskoczony gdyż w miesiącu wymieniłem już 3 baterie i jestem z tego faktu niezadowolony. Musisz mieć uszkodzony miernik, albo jakąś podróbkę w której Chińczycy coś spieprzyli. W moim Protek'u 605 bateria wytrzymuje 2lata przy intensywnym używaniu. Pobór prądu wynosi około 1-2mA. Jest to b.dobra...
obudową dotykarz do masy a końcówkę na przewód do +12V i powinno "iskrzyc" (pobór prądu )
Dobrze by było jakbyś zrobił pomiar prądu jaki auto pobiera z akumulatora. Lekkie zaiskrzenie zawsze będzie. Choćby muszą się naładować kondensatory w radiu czy we wzmacniaczu. Pobór prądu nie powinien przekraczać 50-60mA. Dla pewności jak pobór będzie większy odłącz radio i wzmacniacz. Po prostu odepnij przewody zasilające. Sprawdź poprawność działania...
Można bardzo prosto sprawdzić, czy to aku sam się rozładowuje, czy to auto czerpie z niego prąd w nadmiarze. Odłączasz klemę z akumulatora i wpinasz w szereg z nią amperomierz. Połączenie wygląda tak: +aku do + amperomierza, - amperomierza do klemy. Przy zamkniętych drzwiach, zgaszonych światłach wewnątrz auta i wyłączonych WSZYSTKICH odbiorników, pobór...
Zobacz pobór prądu w czasie postoju(czyli tak jak zostawiasz auto na noc, z włączonym alarmem) , włącz amperomierz w szereg, pomiędzy + akumulatora a dodatnią klemę. Dodano po 48 Być może,że przyczyna tkwi w starym akumulatorze???
To raczej nie wina "oczka" bo rozrusznik bardzo słabo kręcił, no i po tym doładowaniu prostownikiem jest lepiej a oczko się minimalnie "zazieleniło". W serwisie sprawdzali mi także prąd upływu na postoju i wyszło jakieś 0,09A - podobno to dużo za dużo i z tego powodu akumulator szybko stracił żywotność? Sprawdzę jeszcze pobór prądu przy wyłączonym alarmie,...
Witam Mam Forda Escorta z silnikiem 1,6.Gdy temperatura silnika osiągnie swoją górną granicę elektrozawór na wężu zamyka obieg prądu i pali bezpiecznik. Czy jest w tym układzie jakiś przekaźnik, a jeśli tak to gdzie on się znajduje? Jaki pobór prądu powinien mieć wentylator przy przy starcie w tym modelu. W moim przypadku jest ok 30 A, a po ustabilizowaniu...
Czego spodziewasz się od korespondentów? Skoro stoisz przy samochodzie to możesz wykonać stosowne próby i testy aby widzieć co dzieje się z prądem. Jak mamy dowiedzieć się, czy przy podłączaniu akumulatora występuje znaczący pobór prądu i w jakiej skali? Po drugie co to za nowy akumulator, który rozładował się po chwili pracy silnika? Twierdzisz, że...
Spoko już wyraźnie napisałeś co i jak , weź sprawdź połączenia kabli : "-" -nadwozie -silnik , "+"AKu -rozrusznik -alternator , zobacz czy nie zaśniedziały , stan końcówek , mało tego sprawdź na dobrym AKu jaki jest pobór prądu {silnik wyłączony , stacyjka wyłączona } . Hmmm ciekawi mnie fakt że nie zawsze po przełączeniu stacyjki masz zapaloną kontrolkę...
14,02V podczas pracy to chyba troszke za malo,moim zdaniem powinno przekroczyc15V 15V to już trochę przesada ale te 14V jest dobre biorąc pod uwagę to że autor tematu nie napisał czy pomiar był robiony przy włączonych jakichkolwiek odbiornikach (światła itp.) pobór prądu jest na tyle mały że wszystko wskazuje na padnięty akumulator, dla pewności zrób...
Nawet krajowe UM112B miały ogniwo R6 + bloczek 9V, albo 2 x 9 V jak w UM110. To powszechne w takich konstrukcjach. Staram się to co robię robić lepiej jak poprzednicy. Używałem tego typu mierników i nabrałem dziwnego przeświadczenia, że 6F22 jest takim sobie rozwiązaniem. Przy zastosowaniu dwóch 6F22 należy liczyć się z desymetryzacją zasilania toru...
Witam! Skąd "zasilić" dodatkowe urządzenie o niezbyt duży poborze prądu. Chodzi mi konkretnie o siłownik klapy bagażnika. Najłatwiej jest mi się podpiąć pod (nigdy nie używane) gniazdko zapalniczki. Jest jeszcze jakieś inne wyjście? Zaznaczam, że nie jestem elektrykiem samochodowym :( więc prowadzenie wiązki z akumulatora itp. raczej odpada. Samochód...
Witam Kurczę ,ale naściemniałeś . To z czym masz problem z tym ,że auto gaśnie na wolnych czy z ładowaniem ? . W pierwszej chwili myślę tak ,że jeśli jest problem z ładowaniem to akumulator się rozładowuje i nie mając już prądu po prostu silnik w pewnym momencie gaśnie i tyle . Co może być ??? kto to wie . Zadzwoń do elektryków tych co sprawdzali Ci...
Witam. To że aku jest nowy(!?) nie świadczy o jego sprawności ,wystarczy że nie jest doładowywany sukcesywnie przez alternator i kłopot gotowy.Podczas zimowego startowania silnika pobór prądu jest o wiele większy to też czas regeneracji dłuższy.Zaraz po uruchomieniu alternator generuje prąd nawet do 50-60A w zależności od stanu akumulatora i alternatora.co...
Być może miernik autora wątku jest uszkodzony i stąd motywacja do przerobienia go na zasilanie sieciowe, gdyż bateria była zżerana w mgnieniu oka! Miałem kiedyś przyrząd Escort 97. Pobierał prawie 10 mA. Przy zasilaniu bateryjką 9 V typu bloczek długo nie działał. On miał wadę, albo był uszkodzony. Poszedł na "hasiok". Dobry miernik pobiera prąd na...
Miałem Protek 505 (to samo co 506, ale bez interface) - bardzo(!) trwały multimetr. Kupiłem już używany i "służył" mi wiernie :-) Także posiadam model 506 i podzielę się spostrzeżeniami: - automat naturalnie, ale można zmieniać zakresy ręcznie także, - szybki, - szybki buzer na omomierzu, zwłoka niezauważalna, - duży i wielofunkcyjny LCD, bargraf,...
Witam czy mógłby ktoś podać mi jaki zasilacz zamontować do takiej bramy. Mam dwa silniczki od poloneza. Model taki sam jak u kolegi wyżej. Chciałbym jeszcze sie coś spytać ponieważ nie wiem czy to moze mieć jakikolwiek związek. Silniczki zasilane są oczywiście 12v ale sterownik mam zasilany od 15v do 24v jednak po podłaczeniu 12v wszystko ok działą...
Typowy pobór prądu z baterii producent przewiduje na ok 6.5mA, co przy pojemności standardowej baterii alkalicznej 500 - 600 mAh zapewnia kilkadziesiąt godzin ciągłej pracy. 6,5 mA dla baterii 9 V to całkiem sporo. Dobrze jest gdy z takie baterii miernik pobiera nie więcej niż 1 mA. Wtedy taki przyrząd na baterii długo pracuje. Miałem kiedyś Escorta...
https://obrazki.elektroda.pl/4080797600_... Tym razem - po wcześniej opisanym mierniku stacjonarnym - coś bardziej typowego - miernik uniwersalny mający chyba wszystkie funkcje, jakich można wymagać od takiego miernika. Jest to miernik pracujący i w trybie automatycznym, i w trybie manualnym - dość rzadkie rozwiązanie w mierniku za...
Artur k. -> dla porównania parametry escorta z Akademii Morskiej Typ akumulatorów trakcyjnych: 14 szt. Trojan T-105 Masa baterii trakcyjnej: 350 kg Zasięg pojazdu: maksymalny ok. 150-170 km Przy temp -10 st. C pojemność akumulatora spada do ok. 2/3 pierwotnej wartości przy 20 st. C. więc zamiast 150km przejedziemy 100km. Albo zamiast 120km - 80km. Dodać...
berlingo pobór prądu pobór prądu wkrętarki pilot pobór prądu
aster regulacja zaworów sterownik eureka sensor defect
pompa omnigena piasek pompa omnigena piasek
Uszkodzony kabel antenowy czy przerdzewiała antena? Siemens EQ500 - Anulowanie kawy białej