http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
Trzeba zalożyć przekaxnik odciążający styk 50 stacyjki, wpina się go odbwód cewki elektromagnesu, w komorze silnika w przewód czerwony z czarnym paskiem, złączka na ścianie grodziowej. To typowa usterka w escorcie i naprawa mi nie zajmuje więcej niz 10 min. Przekaźniki są na skrzynce bezp. trzeba odkręcić maskownice i zwolnić skrzynke, ale tam nic ciekawego...
Jeżeli jesteś w 100% pewny bezpieczników to sprawdź przekaźnik.
Jak już tak naprawdę nigdzie nie dostaniesz,to się zgłoś.Mam jeszcze ze dwie sztuki.Ta czarna blacha co do niej jest przykręcony tez potrzebna?
to niekoniecznie musi byc takie proste. wystarczy zdjac deske rozdzielcza (zdjac pokretla, wystarczy mocniej pociagnac, nad zegarami odkrecic dwie srubki, zdjac deske z zaczepow, jest ich chyba 8, odczepic wszystkie kable i gume nad kierownica, teraz dopiero deska jest ostatecznie wymontowana) wymontowac zegarek i sprawdzic czy dioda swieci. mozna to...
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
Jeśli to BOSCH i jest pompka przy filtrze to wystarczy popompować az zrobi sie twarda,Lucas musisz poluzować przewód przy pompie zasilający i pompować< potem poluzować przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem aż poleci paliwo i już po robocie. Co do zapłonu to pompe sie kołkuje przy zakładaniu paska rozrządu i już zapłon ustawiony
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Jak policzysz dokładnie ile tych mrugnięć jest to znajdziesz jaka przyczyna . Jak się dokładnie przypatrzysz to zauwazysz kiedy jest dłusza przerwa między mrugnięciami. Ważne są mrugnięcia od przerwy do przerwy lub po włąvczeniu zapłonu do dłuższej przerwy. Tyl ile razy mrygnie to opowiada numer błędu 1 Poduszka kierowcy - uszkodzenie w obwodzie 2 Poduszka...
Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale jeżeli rozrusznik kręci już po podłączeniu aku, czy włączeniu zapłonu to: Pier*olnij młotkiem w automat (to cieńsze okrągłe z kablami) na podłączonym aku. Jeśli pomoże to automat do wymiany.Jeśli nie pomoże to odłącz cienki kabelek od rozrusznika.Jeśli to pomoże to znaczy że masz zwarcie w instalacji. Jeśli rozrusznik...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
Dość często siadają w tych Escortach kasety bezpiecznikowe(u mnie tak było i u wielu innych znajomych).Jest to płyta drukowana dwustronna i robią się tam zimne luty.Można ją naprawić ale jest to pracochłonne.Pozdrawiam
witam - mam taki problem... ford escort 94r oryginalny central sterowany "+" podlaczylem alarm (sterowany masa - czas 1s lub3s), do tego przekaznik aby wysterowac plusem i niestety klapa !!!! (podlaczylem dobrze gdyz podajac recznie masy na przekaznik otw/zam zamek) przy zamyknieciu z pilota central sie zamyka i natychmiast otwiera !!!!, przy otwarciu...
do świateł są jedne z tych brązowych w górnym rzędzie
Witam! Mam escorta '96 1.8 w dieslu i problem z immo. Mianowicie przy wylaczonym kluczyku immo mruga powoli. Po wlaczeniu zaplonu dalej powoli mruga bez zadnej reakcji. Stacyjka sprawna, zasilania dwa po zaplonie i jedno stale na ecu sa. Zasilanie na pompe paliwa jest. Prosze o podpowiedz czy w tym aucie immo jest w sterowniku i w nim moze byc problem...
W escortach lubią wypalac się kasety bezpiecznikowe.I tu może tkwić przyczyna.Najlepiej żebyś miał inną na podmiankę i na niej sprawdził.Jest ona na wielozłączach,tak że z montażem nie powinno być kłopotów.
Witam mam problem z escortem który polega na tym,że nie da wyłączyć się zapłonu.Po wyjęciu kluczyka silnik nie gaśnie a kontrolki na desce się palą jedyny sposób na zgaszenie to zaduszenie silnika i odłączenie klemy.Gdy zakładam klemę to zapłon włącza się nawet przy wyjętym kluczyku.Wymieniłem kostkę stacyjki ale dalej to samo.Czy miał ktoś z was taki...
Witan ta syrenka to alarm tylko musisz znalezdz jaki typ.
Witam mam problem z ojca autem.Silnik odpala na postoju pracuje normalnie na wysokich obrotach i na prze gazówkach wolne obroty też ok. silnik pracuje równo obrotomierz nie skacze. Podczas ruszania pierwszy bieg 3 tys. obr. zmiana na 2 bieg i tu znowu ok 3 tysiące obrotów i odcina zapłon jak spuszczę nogę z gazu to normalnie pracuje i nie zgaśnie ....
Sprawdz ustawienie rozrzadu
Mam pytanie czy ktoś wie jak ustawić zapłon Fordzie 1.8 w dieslu może ma ktoś jakiś schemat dotyczący zapłonu w Escorcie? Prosze o pomoc:|:|:|:|
No tak ale mimo że odpiąłeś kostkę, jeżeli miał podłączone odcięcie zapłonu to nie odpali bo trzeba zamknąć obwód który właśnie jest otwarty przez alarm :)
witam czy naprawiał ktoś moduł - sterownik zapłonu w escorcie pali na dwa gary , świece i przewody sprawne , cewka zapłonowa również
Lekko przestawiłem zapłon , zwiększyłem lekko dawke paliwa i silnik chodzi . wolnych obrotów nie miał , bo zaciął się przyspieszacz zapłonu
Sprawdziłbym jeszcze spięcie rozrządu,przy nadmiernym wyprzedzeniu zapłonu silnik się przegrzewa.
Sprawdziłem na krótko pompę i działa,a napięcie po włączeniu zapłonu jest 12V,ale przez ułamek sekundy i spada do zera,gdy kręcę to wzrasta do 8V. Gdzie szukać winy przekaźnik pompy to ten zielony wysoki R8,czy mały brązowy za nim,bo coś tam klika ale nie wiem który. ps.a wczoraj miałem inne napięcia,bo wpiąłem się nie w te kable.Który bezpiecznik jest...
Dzięki za te przydatne informacje,bo o tym też nie wiedziałem,ale nie o to chodzi.To jest faktycznie pompa Bosch i chodzi o tę dźwignię z boku pompy,od strony silnika.Tam jest dźwignia która przechyla się do przodu lub do tyłu wzdłuż pompy przestawia ona (chyba) kąt wyprzedzenia zapłonu na zimnym silniku i regulowana jest dwoma śrubkami z przeciwnakrętkami.Do...
Po rozlączeniu alarmu przewody zostały połączone Pomierzyc napiecia na module zapłonu bezpiecznikach
na twoim miejscu sprawdziłbym kąt wyprzedzenia zapłonu
Jaki rocznik? Jeszcze jest moduł 12 pinowy od zapłonu
cały problem w tym że w Fordzie z pompą Boscha nie ma żadnego wyprzedzacza zapłonu
Witam od pewnego czasu w moim samochodzie po włączeniu zapłonu słychać stałą prace pompy paliwa.Przedtem wyłączała się po ok 1 sekundy.Co to może być?
Witam serdecznie .Jakieś fatum w tym tygodniu. Najpierw przewód wspomagania a teraz elektryka. Pacjent to Ford Escort zetec 1.8 full wersja:) A więc: Stoję sobie wczoraj obok zgaszonego i zamkniętego auta i z okolicy podszybia słyszę nieregularne cykanie chyba jakiegoś przekaźnika . Poszedłem po kolegę aby posłuchał to co ja słyszę ale jak przyszliśmy...
Immo nie może odciąć zapłonu w czasie jazdy?
I nie zawsze wymiguje wszystkie błędy na raz,zazwyczaj priorytetowo ,usuniesz ten pierwszy to wymiguje dopiero nastęny,aż do momentu kiedy usuniesz wszystkie i po kolejnym włączeniu zapłonu zgaśnie.
mój problem polega na tym, że podczas włożenia kluczyka do stacyjki zapalają się kontrolki czekam aż zgasną bo to Diesel i podczas zapłonu żadnej reakcji poprostu nic. a czasem jest tak że bezproblemowo pali jakby nigdy nic. poczym to samo jak zgasze to znów nie moge odpalić. nie wiem naczym polega ten problem ale prosze o pomoc
Przekaźnik jest za akumulatorem sprawdzony, potrzebuje informacji czy na zimnym silniku po właczeniu zapłonu jest napięcie na obu kabelkach z czujnika czy tylko na jednym a auto nagrzałem pod czerwone pole
jaki to escort ? tylko dokładnie :nr silnika
Witam, oto w czym problem, w czasie jazdy samochodem nagle zgasł i wszędzie zniknął prąd a jedyne co działało to światła awaryjne, rozrusznik i radio. Zaholowałem samochód do domu i zacząłem szukać problemu w oparciu o to forum... po dłuższym szperaniu przy kablach (zarówno pod maską jak i przy skrzynce bezpieczników) powróciło zasilanie ale nie działa...
Moze pompa paliwa ? poda po włączniu zapłonu i przestaje pracowac.
Cze sparwdź przełacznik benzyna -gaz u mnie tak sie działo wymieniłem też moduł zapłonowy stary mi zakłócał cały układ do gazu proponuje też wymienić przewody wysokiego napiecia i świece i ewentualnie sprawdzić ustawienie zapłonu
Witam mam problem z escortem mianowicie świecą się kontrolki zapłonu po wyjęciu kluczyka, auto nie odpala nie idzie napięcie na rozrusznik.Uruchamiając rozrusznik na krótko silnik kręci ale nie odpala, nie słychać pracy pompki paliwa. Czy ktoś wie coś na ten temat? Proszę o pomoc
Kontrolka pod zegarkiem po włączeniu zapłonu świeci czy po chwili gaśnie?
Witam .Mam problem z odpalaniem escorta 91r 1,4 ,po włączeniu zapłonu słychać pompkę ale nie słychać takiego odgłosu przekaznika (pyknięcia)wtedy nie odpala.Jeśli słychać to puknięcie to zapali,potrafi podczas jazdy poprostu gasnąc jesli popukam pod kierownicą jadę dalej.POMOCY!!
Jeśli prawidłowo mu podałeś zasilanie z akumulatora to powinien kręcić... Ręką dasz radę go ruszyć?Oczywiście bez zapłonu i napięcia na wtyczce.Kręci się swobodnie?
Ford Escort 1.8 TD mam problem, po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki wszystko się wyłącza prawidłowo lecz silnik nadal pracuje prez kilka sekund. Dzieje się to od czasu do czasu. Gdzie szukać usterki?? jak to naprawić? ...:idea:
a Czy czujnik położenia wału nie bedzie ograniczał max obrotów jak padnie ? ja mam podobne objawy ale wiem ze jest padnieta sonda lambda zwarta do masy. Ale mimo wszystko bym zaczął od zapłonu kable , cewka, moduł.
moduł zapłonu escort schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu
duże litery berlingo radio fabryczne pioneer stereo
bateria milwaukee polar wyczyść filtr
Sonda PE nie wchodzi w grunt - co robić? REV MODE w magnetofonie - co to oznacza?