Przecież zgłasza błąd przepływomierza, w takim przypadku sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i wyłącza esp
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
Wiatm, dzięki za odp, ale gdzie tego automatu kier. szukać? Po lewej stronie ( czyli po stronie kierowcy?) w kabinie samochodu? mam odkręcić plastyki przy kierownicy? czy w komorze silnika? bo w komorze silnika jest tylko skrzynka ( jest ona po stronie kierowcy) z kilkoma bezpiecznikami i przekaźnikami oraz ze 3 kostki z kablami umocowane na plastikowym...
Czy kolega znalaz odpowiedź co było przyczyną? Mam dokładnie to samo z takim samy motorem
Zachowanie czujnika położenia przepustnicy sprawdzę, co do pompy paliwa po wywołaniu awaryjnej mapy silnik pracuje poprawnie, nie odczuwam aby miał mniej mocy przy np. przyspieszaniu. Jeśli pompa nie trzymała by ciśnienia to czy problem naprawiał by się wraz z trybem awaryjnym?
Skoro mam nr błędu to chyba od niego zacząłem. Dodano po 27 problem rozwiązany. Opis w załączniku.
Błąd 301 to jest nieszczelność kolektora ssącego. Dokładnie obejrzyj pokrywę zaworów ponieważ jest ona połączona z kolektorem. Przy tej nieszczelności będzie zapalało się serwice na desce i silnik traci moc tj. przechodzi w tryb awaryjny.
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
Jeżeli nie zależy ci tak bardzo na francuzach, to polecam Zafirę A, siedmioosobowa, siedzenia z bagażnika są wyciągane, nie jest tak awaryjna, za 10 tys. kupisz auto w dobrym stanie, nawet czasami OPC już w tych cenach są, a jeżeli chcesz koniecznie francuskie, to raczej C4 Grand Picasso, bo Espace chociaż jest przestronne, to są to awaryjne auta, jak...
cztery to są elektrozawory wykonawcze ( te od zmian biegów ) a modulator jest przykręcony na taką dużą śrubę ( śrubokręt krzyżakowy ). Mechanik nie ma racji że odradza lutowanie ich. Ja od kilku lat ( odkąd zajmuje się tylko automatami ) często tak robię i jakoś wszystko chodzi bez problemów. Tylko trzeba bardzo dobrze to zlutować i najlepiej użyć koszulek...
Zostaje albo pozyskanie linki z używki, albo przerobienie/przeniesienie linki od awaryjnego rozłączania hamulca.
Czy można w jakiś sposób go wyłączyć by zdjąć auto i wprowadzić do garażu ? Pomiędzy przednimi fotelami masz dźwignię awaryjnego odblokowania
Trzeba znaleźć w parametrach, co powoduje wejście w tryb awaryjny. Brak doładowania to skutek trybu awaryjnego.
Dałem skrzynie do fachowca od automatów. Złożył z 2 jedną. Dzisiaj skrzynie wsadziłem do auta zalałem olejem ale coś jest nie tak. Chodzi tylko na 3 czyli w trybie awaryjnym. Czy w espace trzeba zresetować komputer skrzyni ? Czy można to zrobić bez urządzenia diagnostycznego (np odłączenie aku na jakiś czas) ?
to jest cud mechaniki więc niby warto ale elektronika poprostu przeraża... Mialem ten cud techniki pod koniec 2015 roku i niech go ... strzeli . Skrzynia jest lipna, w silniku wycierają się panewki. Alternator też awaryjny. Tyle z grubych spraw. Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy.
Czym to czytane ? Co się obecnie dzieje ? Wpada w tryb awaryjny czy wogóle nie ciągnie na żadnym biegu ?
Witam. Mam problem z stałym błędem prędkości pojazdu (DF053) w Espace 2.0T z 2003 roku . Auto szarpie przy dodawaniu gazu, w trybie awaryjnym idzie jak po maśle . Prędkość na każdym z kół jest jednakowa . Proszę o podpowiedzi jak to naprawić
Duże auta niestety mnie nie interesują choć nie ukrywam że następny mój samochód to pewnie będzie Renault Espace - ale to właśnie po moim ślubie za dwa, trzy lata. Więc jednak coś podobnego wchodzi w grę, ale później... Według mnie niezbyt trafny wybór - jeśli chodzi o "renówkę", to i ja i wielu moich znajomych ma przykre doświadczenia z Espace, mocno...
Witajcie, mądre głowy. Pacjent: Renault Espace 3.0 DCI V6, 2003 rok. Robione były głowice (wydmuchało uszczelkę pod głowicą). Po założeniu głowic, wstawieniu nowego rozrządu i ustawieniu go na znaki, zaczął się problem. Jedynie na ciepłym silniku auto nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Problem z odpaleniem. Komputer Inter Cars czyta błąd P1008. Po...
Witam serdecznie potrzebuje wsad ori do renault espace 2.2 dci 150 ps edc15c2 bosch 0281011325, sw: 1037374108. Bo wgralem zły ori (poniewaz byl po chipie) i wywalilo mi tzw blad EKG i auto jedzie w trybie awaryjnym. Ma ktos może taki plik ori? Dodam tylko, że jak wgrałem ponownie moda to i tak wywala mi ten błąd "EKG"(kwadrat z serpentyną) i tryb awaryjny....
Witam!!!! Mam problem z kierunkowskazami w Renault Espace III a mianowicie zaczęły mi szybko mrugać kierunkowskazy. Przy włączeniu awaryjnych częstotliwość mrugania jest prawidłowa natomiast po włączeniu normalnie kierunkowskazu prawego lub lewego częstotliwość jest bardzo szybka przy czym przy włączeniu lewego można zaobserwować lekkie mruganie też...
Mam pdf-a, ok 90MB z schematami do Espace 2, 92-93 r. Może ktoś potrzebuje? :?: niestety po niem. Witam Cię kolego a masz może schemat do Espace z roku 97. Lub wiesz jak rozwiązać problem: Brak stopu, awaryjnych. Przekaźnik coś tam załapuje od awaryjnych ale nie podaje dalej. Bezpiecznik Stopu gada, nie sprawdziłem tylko żarówki ale postojowe świecą....
powiedzcie co to za kotwica żółta obok gniazda obd Wyjście awaryjne....jak będziesz miał problem z tzw. "ręcznym" to wtedy pytaj...
OK, bez kombinacji użyje tango i dopiszę do UCH PCF7936 tylko do odpalenia. w tym przypadku (karta HF) zdalnie dopisać RF będzie nie warte kombinowania. Oktawian89, nie chodzi mi o dopisanie zwykłej karty na PCF7947, bo to nie problem. Chodzi mi o Espace VI z kartą 3 przyciskową z tzw. słoneczkiem - karta Hands Free, gdzie nie masz PCF7947 tylko elektronikę...
Witam. jestem właścicielem Renault Espace 2.0 benzyna 2004r. IV automat. Mam problem z skrzynią biegów , która blokuje się na biegu P . Komputer pokazuje inny bieg. Auto porusza się w trybie awaryjnym , w aucie została wymieniona skrzynia na używkę Proszę o pomoc. Może ktoś wie gdzie jechać na komputer w okolicach sosnowca lub zna kogoś dojezdzającego.
Automatyczną która awaryjna jest.... Silnik sam w sobie nie jest awaryjny. 2.0 T rewelacja, zagazować śmiało można i manual do tego. 2.0 DCI mało awaryjne silniki i tez manual. Prawda jest taka że w tym roczniku auto będzie tak przekombinowane że głowa mała, a później będzie płacz że francuskie gó....
Witam. Mam problem w Espace 4. Wymieniłem alternator chłodzony wodą u mechanika, bo wodny się spalił i nie opłacało się naprawiać, a te wodne są awaryjne. Po wymianie przyjechałem pod blok. Auto stało 15 min. Kierownica jest cały czas odblokowana, brak reakcji zapłonu po wsadzeniu karty, prąd jest. Akumulator naładowany, pisze po niemiecku żeby zwolnic...
Witam Posiadam renault Espace 98r 2.0 8v Od jakiegoś czasu mam problem ze skrzynią.Najpierw zaczęła wchodzić w tryb awaryjny co kilka dni,a teraz przy prędkości powyżej 30km/h wchodzi zawsze.Do 30km/h można jeździć i nigdy nie wejdzie,chyba,że jest górka to wejdzie w tryb awaryjny nawet przy tak niskiej prędkości.Błąd wyskakuje na panelu na chwile,później...
A co powiecie o większym Francuziku jakim jest Renault Grand Espace IV? Wersja oczywiście 2.0 benzyna + gaz Opinie ten samochód ma bardzo przyjemne. Powiedzmy 23tys zakup, a ze sprzedaży swojego Space Stara uzyskam 3 tys na ewentualną pierwszą wizytę u mechanika i konieczne naprawy i wymiany. http://www.auto-swiat.pl/uzywane/renault...
mam problem ze skrzynią aut w aucie espace IV 2.2 DCI ROK 2003 od paru dni skrzynia wchodzi mi w tryb awaryjny i jest tylko na 3 biegu kod błędu DF094 PROSZĘ O POMOC MORZE KTOŚ MIAŁ TAKI JUŻ PROBLEM POZDRAWIAM.
Dzięki.. A czy może być możliwość że pilot się rozkodował czy coś takiego ? Tak Btw, jeśli mówisz o tej kopule przy lusterku wstecznym tam nie ma nic więcej oprócz lampek , włącznika awaryjnych i tego przycisku od zamykania.
Wszystko zależy od warsztatu w którym to zrobisz. Niektórzy wezmą 50 zł a niektórzy 150. Zadaj sobie pytanie czy potrzebny Ci pilot, do czego Ci ten drugi kluczyk, czy będziesz go używał stale czy awaryjnie. Jeżeli awaryjnie i masz wkładki sprawne to pilot raczej nie jest niezbędny.
niestety ten system nie działa. jest możliwość awaryjnego uruchomienia ale nie wiem jak wpisać kod. ma ktoś z was jeszcze jakieś pomysły?
Witam. Teściu kupił sobie Renalut Espace 2.0 DCI Automat 2011r - więc zestaw po prostu idealny. W każdym razie na start wskakuje mu tryb awaryjny i chwilowe poszarpywanie jak tłumaczy. Sprawdziłem korekty i na 3 cylindrach bez dodawania gazu jest 0,3, zaś na jednym wartości -0.14 z tego co pamiętam. Które wtryskiwacze są więc do sprawdzenia? Te 3 czy...
Dziękuje za pomoc niewiem co z nim jest zabrakło mi paliwa więc zjechałem na pobocze,zostawiłem samochód na światłach awaryjnych i jak wróciłem akumulator był jusz słaby. następnego dnia naładowałem akumulator i się zaczeło kontrolki wskazywały normalnie a rozrusznik nawet niedrgnie co mam zrobić czy to wina akumulatora cz tez komputer zwariował.
witam. W renault espace zginęły mi kierunkowskazy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic80... Wkleję opis usterki: "Zginęły mi kierunki i awaryjne. Jechałem i nagle zacząłem słyszeć odgłosy dochodzące z lewej strony z za deski rozdzielczej jak by się szybko załączał jakiś przekaźnik ( cykanie, nierównomierne ale szybkie - 2-4 razy na sekunde)...
Podczas jazdy auto wpadło w tryb awaryjny. Spadek mocy, komunikat i diagram ekg na wyświetlaczu. Po kontroli na komputerze okazało się, że błąd pochodzi od czujnika temperatury paliwa. Nie mogę znależć gdzie ten czujnik umiejscowiony jest w espace oraz czy występuje jako część zamienna.
Witam! Od kilku dni prześladuje mnie Espace 1,9 dci 120km z nie zrozumiałymi objawami.Totalny brak mocy.Wszystkie parametry pracy niby w normie.Nowe turbo.Najciekawsze ze po odpieciu czujnika ciśnienia doładowania auto zaczyna troche lepiej jechać (mimo ze tryb awaryjny).wysterowanie zmiennej geometrii turbiny w porządku.cisnienie w railu tez nie odbiega...
Witam. Mam problem z powracającym błędem przepustnicy w Espace 2.0T z 2003 roku. Błąd powraca tylko po wyjęciu i włożeniu karty. Jeżeli wykasuje go na włączonym zapłonie i odpalę silnik błędu nie ma do momentu wyjęcia karty i uruchomienia zapłonu. Od czasu do czasu auto przechodzi w tryb awaryjny ale tylko przed uruchomieniem silnika. W czasie jazdy...
Od niedawna mam problem z aut. skrzynią biegów (AD8) Renault Espace III z 1997r. tj. skrzynia próbując przerzucić bieg z drugiego na trzeci wstępuje mocne szarpnięcie zapala się kontrolka i wchodzi w sys. awaryjny tyko trzeci bieg. Odwiedziłem serwis Reno podłączono sam. pod komputer wyskoczyła usterka czujnika prędkości (czujnik na tablicy wskazywała...
Po zmianie tarczek, wymianie filtra i oleju mam dziwny błąd. Ruszam z miejsca, jedynka, dwójka i trójka wchodzą natomiast jak juz 4 bieg ma się wrzucić wskakuje tryb awaryjny i auto jedzie w tym trybie. Dopiero jak zgaszę i odpalę auto znowu rusza 1-2-3 ale ponownie przy 4 wyrzuca ten tryb... Co może być przyczyną?
Jurek 55 u mnie nie ma czujnika sprzęgła czujnik biegów owszem jutro zostawię go mechanikowi i wszystkie patenty podeśle ktoś mi podsunął znowu że może być uszkodzony akumulator po tym jak 12godzin stał na awaryjnych w końcu wszystkie cuda zaczęły się od tego dzięki Panowie będę sprawdzać dalej.obym w końcu trafiła przyczynę .a to z tym lutowaniem kabelka...
W tego typu konstrukcjach stosuje się czujnik naciągu linek a nie pomiar prądu silnika. Dlatego wspominałem o gotowcu z landrovera czy Reno Espace. Na pokładzie są linki, gotowa mechanika z mocnym silnikiem. I czujnik. Pozostaje zbudować układ sterujący i będzie działać. Co ważne jest też zatrzask awaryjnego zwalniania linek choćby jak akumulator padnie.
Tutaj nie ma silniczków przy zaciskach. Tłoczek jak pisałem wcisłem / wkreciłem w zacisk. Linki od ręcznego zluzowałem za pomocą cięgna od awaryjnego luzowania ręcznego. Idę teraz zakładać klocki. Każde awaryjne odblokowanie hamulca ręcznego za pomocą linki musi być usunięte komputerem z pamięci. Inaczej hamulec nie będzie chodził. Tak bynajmniej było...
Odnośnie espace w benzynowych silnikach masz ,,podgrzewany'' alternator żeby nie zamarzł zimą W C5 HDI tez masz kaloryfer o mocy 1000W i ciekawe co na to alternator jak włączysz jeszcze podgrzewanie tylnej szyby Dodano po 2 Dosyć ciekawie rozwiązany jest elektryczny tęczy w grupie renault w razie braku prądu da się go awaryjnie puścić a nie wszyscy...
witam, Krzysio jak przepływka by padła to nie powinien kopcic raczej przejdzie w tryb awaryjny , natomiast racje ma kolega Saly pewnie dziurawy dolot po wysokim albo turbo poszła na urlop, cisnienie doladowania sprawdż tak około0,12-4,0 bara jezeli to silnik G9T-718, powodzenia
Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii, czy zdefektowany czujnik temp. paliwa ma wpływ na wyłączanie się turbiny i wpadanie silnika w awaryjny tryb pracy? Chcę nadmienić, iż po regeneracji turbiny, wymieniono zawór sterujący ciśnieniem do turbiny, wymieniono wszystkie przewody a w dalszym ciągu występuje ten uciążliwy problem z wyłączaniem się turbiny. Badanie...
2003 rok, silnik 100kW. Przy demontażu czujnika okazało się, że został nie właściwie zamocowany po poprawie ABS zgasł aż do pierwszego hamowania. Przy hamowaniu awaryjnym ABS uruchomił się na kilka sekund, a potem się wyłączył blokując tylko przednie prawe koło ( na drodze został ślad opony). Po ponownym podłączeniu do komputera prawe przednie koło...
Działa, właśnie w sumie to poza tym że świecą się wszystkie możliwe kontrolki, ABS, AIRBAG, HAMULEC AWARYJNY WTRYSK ITD... wszystko działa, prędkościomierz, radio , klima. Samochód zużywa akumulator na postoju, a dziwne jest że poboru prądu nie ma, przynajmniej nie teraz, cudów nie ma więc jak zużywa prąd to i pobór powinien być, podejrzewam że przez...
Przeciez sonda cyrkonowa jest sonda wytwarzajaca sile elektromotoryczna sama z siebie i mu napisalem co ma zrobic zeby to sprwadzic. Wiem czym sie rózni sonda cyrkonowa od tytanowej. Po drugiej jak odepinie kabel od sondy silnik nie zgasnie i nie zaleje sie paliwem poniewaz komputer przejdzie w tryb awaryjny czyli otwarty podstawi sobie zatem stala...
Witam serdecznie. Może ktoś mi pomoże? Mam problem z moim Espace 2.2 DCI 2003. Autko zakupiłem 2 lata temu i w zeszłym roku złapał na panewce. Zrobiłem szlif, głowice, zregenerowałem Turbo - Wydałem dużo kasy ale autko miało jeździć jak marzenie. Od czasu odbioru auta z serwisu mam same problemy. Generalnie cały czas ten sam problem. Mechanik, który...
Błąd programu. Poprostu mikrokontroler się posypał. Zawsze masz 2 programy jeden główny i drugi awaryjny na wypadek gdyby poszedł główny. Widocznie leci sobie na awaryjnym. Po to to jest zrobione tak a nie inaczej żebyś jak padnie elektronika (to jest przecież częsta dolegliwość rzeczy martwych) włączył się awaryjny system który steruje pompką paliwową...
Jako posiadacz( od ok 2 lat) Espace 3 z silnikiem F4R 2,0 16V benzyna ( dołożyłem LPG) muszę stwierdzić, że zdania wsród właścicieli- uzytkowników są podzielone... MAmy swoje forum, gdzie dzielimy się doświadczeniami w eksploatacji i naprawach tych francuskich wynalazków. Nie piszesz, który model zamierzasz nabyć-ale najpopulaniejsze są właśnie E3,...
Zmieniłem bo po przejechaniu ok100 km wpadał w tryp awaryjny czasami podczas wyprzedzania. Po sprawdzeniu instalacji , pedału t itp. zawiozłem przepustnice do regeneracji. Diagnoza przepustnica szrot, więc nie miałem wyjścia. Poszukam kogoś z clipem i odezwę się. Dodano po 2 Robiłem to w serwisie Renault. Żaden problem tylko musisz powiedzieć dokładnie...
Witam. Serwisant podłączył scaner renault do samochodu. Słynny xr25. Scaner widzi wszystkie moduły samochodu z wyjątkiem skrzyni biegów. Uszkodzenie mojego auta polega własnie na tym, że elektronika skrzyni biegów automatycznej szwankuje i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Scaner renault stwierdził brak łączności z komputerem skrzyni. Tak na codzień...
Witam. Auto jak w temacie. Zszedł płyn z chłodnicy w trakcie jazdy. Zaczęło się od szarpania na LPG. Przeszedłem na PB. Trochę pojechałem i nagle overheatnig. Zatrzymałem się. Brak płynu i oleju. Uzupelnilem olej, wodę. Dojechałem 5 km do mechanika, na PB. Dolewalem wodę co 1 km, bo płyn uciekał, robiłem postoje.Temperatura max 8 kresek, postój do 6...
No musisz mieć pożyczoną od kogoś przetwornicę i sprawdzić czy ten problem idzie za elektroniką czy za palnikiem. Ale występowanie na obu lampach sugeruje nadwrażliwość przetwornic na skoki napięcia. Sprawdź czy ten efekt jest na wolnych obrotach ( z dodatkowo naciśniętym hamulcem i awaryjnymi aby dociążyć instalację) a zanika po dodaniu gazu i wyłączeniu...
Honda odyssey z silnikiem benzynowym 3,5L, to samo espace z silnikiem nissana 3,5L . Wygoda moc , niezawodność i wbrew pozorom niski koszt utrzymanie jak na masę , komfort i osiągi. (te auta w automacie przyspieszaja do 100km/h w 8-8,5 s) A jak z kulturą na drogach np. w tych biedniejszych krajach: -Czy jest większe/mniejsze ryzyko kradzieży/zniszczenia/podpalenia?...
Witam ,Problem moj polega na tym ze gdy jade jednostajna prędkoscia to wypada bieg z wielkim hukiem i na tabliczy zapala sie zygzak,tryb awaryjny,po wyl zaplonu i ponownym odpaleniu jest ok i powtórka po jednostajnej jezdzie,chyba ze jadąc oscyluje gazem to jest ok,olej i zawory byly wymieniane ,nic to nie dało,nie znam nikogo kto by miał w okolicach...
Witam ! Dawno nie bawiłem się z tym, ale to nie jest jedyny problem, bo to "elektryk" namieszał w tym samochodzie - oprócz braku światła cofania mam kilka innych problemów - gdy włączam awaryjne to w rytm kierukowskazów zaczyna włączaś się nawiew i radio, przy wyłączonym zapłonie, tak samo gdy wrzucam kierunkowskaz to nawiew chodzi w rytm kierunków...
I tu jest ten problem-to samochód z dekoderem 1 generacji lub dekoderem okreśalnym jaki 1' (jeden prim). Wbicie kodu awaryjnie=wyzerowanie bloku wtrysku, samochód zachowuje się jak samochód bez blokady rozruchu do czasu aż kierowca nie użyje PLIP'a. Na szczęscie nie każda łajza potrafi wygenerować kod z tych siedmiu znaków.
sory ze odkopuje ale mam podobnie nawet troszke gozej mam same bledy jesli chodzi o dolot powietrza na kompie twierdza ze przeplywka oczywiscie wymieniona egr czysty mierzone przewody na czujnikach podcisnienia sprawdzone czujniki wszystkie od podcisnienien do turbo itd podmienipne z takiej samej renowki jezdzacej sprawnej chyba wszystko spradzone podmienione...
Kidu22 Zrobiłem w exelu analizę wysterowania EGR(procent wysterowania) i EGR - kopia położenia (sygnał z potencjometru) w funkcji czasu. Przebieg z potencjometru przemnożyłem razy 10 żeby było lepiej widać na drugim przebiegu. W miejscu blokady widać syf z potencjometru i to jest chyba winowajca. Sprawdzając egra zwracałem uwagę na ewentualne zacinanie...
Pewnie cię nie pocieszę, ale renówki tak mają :D , ja ze swoim espace też walczę dzieją się cuda wianki, ale na razie tylko w ecu silnika :D , na razie chyba go chwilowo uleczyłem, a wiesz co pomogło odłączyłem akumulator i wypiąłem, zapiąłem ecu, puki co przestał świrować ale ma jeszcze objawy chińskiego radia, jest to moja pierwsza renówka może jestem...
Witam. Zmieniłem przepustnice w takim aucie, ze stara plastikowa był problem. Tryb awaryjny po nagrzaniu itp. Podmiana wtyczki z kablem nie pomogla i kupiłem używkę aluminiowa vdo. Teraz pojawił się błąd df413 i obroty do 3000. Czytałem że można zrobic reprog sterownika. Pomógłby ktoś coś co i jak?
espace, C8, ulysseII, phedra wyglądają na pakowne ale są wstrętne, szczególnie auta z deską rozdzielczą- zegarami na środku- strasznie mi się to nie podoba. Auto na kapuchę tzn. z gazem też raczej odpada. Fiat i Lancia raczej awaryjne, miałem kilka fiatów i nie będę do tego wracał. Co chwilę coś się z nimi działo. Duży diesel z silnikiem np 2.2 litra...
Ktoś wyżej pisał o Sceniku-NIGDY bym tego nie kupił nawet za 1zł,auto awaryjne i jazda nim to tak jakby ktoś mnie zamknął do puszki z sardynkami ! Nie ma aut bezawaryjnych. Czy to będzie coś z grupy PSA, czy VAG czy japończyk. Można trafić na królową lawet i jeździć bez problemów, albo kupić 1.9 tdi nie do zajechania i po pół roku remontować silnik....
Witam... Chcę wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów swojej V-ce, dowiedziałem się, że nie jest to skrzynia Mercedesa, była pakowana do wielu aut np. tj. Renault Safrane, Espace 3.0 24V... skrzynia 4HP20. Jedni piszą, że wymienia się 8 litrów, inni, że tylko 3 litry... Chcę wymienić cały olej i filtr - czytałem w necie dużo na ten temat i jedni...
Witam. Powiększyła mi się rodzina i jestem zmuszony zmienić auto na większe, czy kia carnival to dobry pomysł, vw czy seat mi się nie podobają a kia jest w miare tania, myślę o roczniku 2007/2008 raczej benzyna z gazem bo dizle dużo palą. Czy są awaryjne, czy jest problem z częściami itp. Miałem taki dylemat w zeszłym roku i też bardzo poważnie zastanawiałem...
Mam co prawda Scenica II, ale to niewielka różnica. Mam opony 205/60 R16. Jak założysz inne niż masz obecnie licznik będzie Ci przekłamywał prędkość i przebieg. Musiałbyś jechać na CLIPa by przeprogramować komputer. Wiem, bo miałem swego czasu opony /55. Zgodnie z instrukcją na 16 calowych felgach powinieneś mieć opony 215/55 R16 93W. Od aktualnych...
Witam serdecznie!! Po zmianie antywirusa: z Pandy Platinum 7 na Panda Platinum Internet Security 2005; zostaje wykryte złośliwe oprogramowanie: loudtorg Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 19:07:35, on 2005-09-11 Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)...
Miales w życiu kilka aut, i dobrze już chyba wiesz że zaden sedan i kombi klasy c czy d nie ma rozkladanej kanapy no bo niby jak1/3 i 2/3? Tylko wlasnie np 307 sw vany ktore maja pojedyncze siedzenia - pisałem Ci wyżej jezeli np wezmiesz takiego 307 czy c-maxa czy c4 to za zewnetrznymi siedzeniami masz boczek obudowe wewnetrzna bagaznika gdzie zamontowana...
witam.Piszę jeszcze raz bo poprzedni temat moderator usunął,nie wiem dlaczego.Proszę o nie usuwanie tego tematu.Mam problem z autem jak w temacie.Po odłączeniu akumulatora, naładowaniu i ponownym podłączeniu auto nie odpala,rozrusznik kręci.Licznik też nic nie wyświetla nie działa żadna kontrolka.Brak kierunkowskazów, awaryjnych.Centralny zamek też...
Tryb awaryjny.
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Warto zmienić od razu kable, szczególnie przy gazie.
Sygnał brany jest z modułu abs(esp) natomiast sama funkcja aktywowana jest w konfiguracji bsi- są z tym problemy ,nie ma możliwości regulacji czułości i awaryjne włączają się na wybojach i przy delikatnym hamowaniu. Pozdrawiam
Witam Podłączam się pod temat mam podobny problem co jakiś czas włącza mi się nagle kontrolka ręcznego i /Esp (foto złącznik) plus napis serwis na pomarańczowo, walczymy z mechanikiem ale nie wiele pomaga wymienione kostki czujnik pod pedałem generalnie auto jeździ ok przy wyrzuceniu błędu jedynie czego brakuje to blokady ruszania pod górę wtedy ona...
Żeby nie błądzić... Może wyjaśnię problem szerzej... Kupiłem samochód z instalacją gazową gość używał jej podobno 2 lata ( myślę że więcej po stanie zużycia ) ja mam samochód ponad 1,5 roku, cały czas ta sama instalacja z tym samym emulatorem wtrysków te same wtryski w ogóle wszystko to samo. Zgadza się są tam oporniki które w połączeniu szeregowym...
kiedyś w 4 osoby jechało się Maluchem do Bułgarii i wszyscy byli zadowoleni, Zadowoleni byli bo jechali do Bułgarii, a nie tym, że jadą maluchem. Ja nigdy nie byłem zadowolony z malucha i zawsze bałem sie jechać tym gównem i dlatego kupiłem jako pierwszy wóz FSO 1500. Oczywiście każdym autem da się jeździć, ale moim zdaniem warto czymś większym bo...
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Czy jesteś pewien że Twój samochód posiada tylko ABS ,a nie jak większość renault z tego rocznika ESP. Idea pracy kontroli trakcji zakłada między innymi połączenie (najczęściej magistralą CAN) sterowników silnika i ESP. Jeżeli zostanie rozpoznany ewidentny błąd układu hamulcowego (np brak ciśnienia w układzie hamulcowym) auto może w ten sposób reagować....
Oczywiście,
jeszcze świece żarowe które około 60A pobierają przed rozuchem przez 10 sek i podczas kręcenia silnikiem o sprężu 20:1 teżnie nie gasną, akumulator pewnie też prosto z sklepu nie jest, a ładowanie alternatorem zapewnia doładowanie max 90% pojemności, awaryjne pracują w cyklu 50 na 50, ale przy rozruchu obwodu 100watowego też sa straty. radio może ma...
Pierwsza wymiana po diagnozie serwisu Bosch a druga podmiana po diagnozie w serwisie mercedesa.
Świecąca kontrolka ESP odpowiada za więcej błędów niż tylko sam układ trakcji, kiedy ostatni raz te auto miało serwis? Wymień przede wszystkim filtr paliwa.
Co zostało zrobione, sprawdzone?
Niestety tak jest. Ale co ciekawe (sorry za oftop) nie tylko to dotyczy takiego tematu, np chce posrebrzyć blachę miedzianą i co można wysyłać maile prosić się i co nic. Nie wiem może mają "tyle" roboty ? Ale do tematu To może być usterka w samych modułach zimne luty "włosy cynowe" które robią zwarcia itd... Musisz bardziej poszukać nie typowego warsztatu...
Witam. W golfie IV benz /gaz zapalila sie kontrolka EPC. Od czego zaczac znalezienie usterki, zanim oddam auto do serwisu.
Tak poradziłem po długim kopaniu w instalacji. Ponad wszystko trzeba wyeliminować przetarcia przewodów, CAN BUS trzeba sprawdzić, czyli czy ma komunikację z wszystkimi podzespołami wykonawczymi. W moim przypadku były uszkodzone, przetarte przewody w wiązce, połączenia z ABS-ASR na wysokości ramy przed samym złączem ABS-u. Bardzo ważne jest aby aby pierścienie...
Takie zalecenie jest w przypadku hamowania awaryjnego. Nawet są systemy które wspomagają to. Jak wykryją szybkie wciśnięcie hamulca od razu same zwiększają (symulują to) siłę nacisku hamulca by aktywować ABS i ESP tak by hamowanie było z maksymalną siłą i skrócić drogę hamowania. Bo kierowcy naciskają pedał szybko ale z małą siłą lub po chwili odpuszczają...
Jest tak- po podłączeniu kompa jest zwarcie na trzecim wtrysku, zmieniłem wtrysk i wpisałem go i dalej po 30 sekundach od odpalenia samochód zaczyna nie równo pracować jak by wszedł w tryb awaryjny i wyskakuje błąd ESP/ASR i chek engine . Podłączam znowu komp i to samo
Nie wiem co tam wymodził fachowiec, więc trudno mi się na ten temat wypowiadać. Najprostsze rozwiązanie to stycznik załączający pompę. Samo sterowanie stycznika typowe, jak przy wykorzystaniu przycisków "Załącz" i "Wyłącz" przy sterowaniu ręcznym. Przy pracy w automacie, rolę przycisku "Załącz" przejmowałyby styki NO w pływaku górnego poziomu w studni...
Witam ponownie szanownych forumowiczów, idziemy do przodu. Po wymianie modułu ESP wszedł w tryb awaryjny tylko 2 razy w ciągu 400 km, i wywala tylko jeden błąd jak na zdjęciu. Czyżby drążek zmiany biegów?
Często błąd (= przejście w tryb awaryjny) sterownika silnika powoduje też błąd w ABS/ESP.
Ładowanie w aucie na biegu jałowym to 14,7V - 15,2V (at)ElektrodaBot Dodano po 3 Oraz te błędy od ESP (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/7013594800_...
Trzeba się udać na diagnostykę.
Coś czuje ze sirius po żle zrobionym offie i cos czuje ze ogolnie sterownik mogł sie wyłozyc bo sie one czesto psują. Ogólnie zostawiłbym ten problem zakładowi elektromechaniki i niech sie martwią,a jak nie dadzą rady to zabierz ten pojazd i niech zrobi to ktos inny.
Jakieś inne pomysły ?
Na początek trzeba zrobić diagnostykę silnika, skrzyni i ESP
moduł awaryjny oprawa awaryjny moduł espace liczniki espace
przycisk bagażnik kombi instrukcja serwisowa radioodbiornika głowa lampa wyładowcza
integra logika automat vendingowy
Niskie napięcie siatki G2 w telewizorze JVC - przyczyny i diagnostyka Radio Becker BE7950 - Kod odblokowujący i numer seryjny