Przypisanie tak samo jak bez HF Wyczyszczenie niemożliwe Nowa karta z HF za 320
Renault Espace radio zablokowane na wyświetlaczu error, brak możliwości wbicia kodu. Wystarcz włączyć radio i czekać aż pojawi się możliwość wpisywania kodu. Jeżeli chcesz modyfikować eeprom to masz plik z wyłączonym kodem. Kod jak sadzę znasz ale dla pewności podaję 0121.
tu masz odp.na jedno pytanie a co do drugiego to należy poczysc wszystkie styki na zamkachurl=http://obrazki.elektroda.net/... http://obrazki.elektroda.net/4_123802014... Dodano po 1 zajżyj tu http://www.espacepl.org/forum/portal.htm
Użyłem skrótu myślowego. Nie odpalałem auta od momentu jak to gówno wpadło do środka. Generalnie zacząłem demontowac kolektor, ale to więcej roboty niż myślałem. Weź odkurzacz, zrób dławik z taśmy/izolacji i zamontuj jakiś wężyk np do paliwa (średnicę dobierz) wprowadź w kolektor od strony przepustnicy i spróbuj go "odessać".
Proszę bardzo :-)
Tak bo innego tam niema, z tym, że zawór lp w tym aucie jest o wymiarach zaworu hp.
Renault Visu.
Chodziło mi o to, że pomiar powinien być na akumulatorze tudzież alternatorze żeby spadki napięcia na przewodach nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
można tak zmodyfikować FLASH, żeby przy pierwszym podłączeniu został sparowany z systemem immobilizera pojazdu. wystarczy jednak przelut 29F… i też zagra. Z tego już nic nie urzeźbisz, szkoda czasu. Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej.
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
Za konsolą środkową w podłodze (między fotelami) jest klapka a pod nią złacze
Opis skrzynki bezpieczników .
Jest to kość umieszczona gdzieś w nadkolu możliwe że jest tam więcej przewodów niż tylko ABS, np: czujnik zużycia klocków lub jakaś większa kość łącząca wiązki.
centralnym rygluje tylko drzwi kierowcy i klapę reszta nie działa Witam, w tygodniu robiłem 2 z taką samą usterką Espace z 2010 i 2008 roku. Zimny lut na przekaźniku w skrzynce z bezpiecznikami tej górnej spiętej z UCH, niestety trzeba demontować deskę. Na zdjęciu zaznaczyłem który pin trzeba prze lutować. https://obrazki.elektroda.pl/9519085400_...
Proszę bardzo.
Na przykład tak: http://www.espacepl.org/f/viewtopic.php?...
Polecam stronę http://catcar.info Po dodaniu VIN lub przynajmniej wersji silnikowej będzie łatwiej .. Na stronie masz dostępne wszystkie numery części do wielu marek ...
Popraw luty na tej dużej kostce wchodzącej do licznika. Godzina roboty przy kawie i po problemie 😉
Koledze banmar gratuluję wiedzy. Proponuje poszukać w Google co to jest A82C250 bo na pewno nie jest to pamięć. Tam powinna być pamięć 95160 a jak nie to Motorola do przełożenia czyli ten największy układ.
Np;od scenica 4x4 czyli RX4 silnik ma kod 744 a espace 700 lub 701 pasuje jak ulał bo sam zmieniłem na taki,osprzet z espace pasuje. Jestem użytkownikiem 7 renówek w tym 4 szt E3 16V znam go w 80% obecnie E4 2.0T
A nie nawciskałeś czegoś?
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Hasło dla Ciebie do poszukiwań: VISU SCHEMA
Pozostaje rozmontować i złożyć z prawidłowo nawiniętą taśmą(z odpowiednim luzem lewo/prawo)
chyba nie złamę regulaminu (ostatnio mam przez to kłopoty) jeżeli podam namiary na człowieka który może w tej sprawie pomóc. 603 747 125 p. Krzysztof Majda. Elektronik z pewnego ASO renault w łodzi. Tylko nie jestem pewien czy jeszcze nr aktualny. Ale warto spróbować.
Masa na silnik, regulator napięcia. pzdr.
Żadnych resetów nie ma, a silniczki są pod autem w plastikowej "wannie".
Na angielski na pewno, na nasz ojczysty chyba jeszcze nie w tym roczniku. Można bezinwazyjnie clipem to zrobić wchodząc w tablicę wskaźników. I nie czytaj już forum renaulta.
Zerknij proszę tu: 1183721 Rozdział: "Tylne fotele i regulacje"
Moduł UCH - autopoprawka musiała mi zadziałać. By się do niego dostać należy zdjąć deskę rozdzielczą. Jest po lewej stronie, pod bezpiecznikami.
Spróbuj przytrzymać przez kilka sekund przycisk MAP MAIN.
Krzyżak mógłby być do przejrzenia, ale nie ma standardowych objawów jak przy zapieczonym krzyżaku. Tylko to zdarza się w tym typie pojazdu
Pobierasz sobie z neta program ,, renault dialogys,, i masz dokumentacje nie tylko do espace,a
W załączniku serwisówka do silników M9R.
Możesz zagiąć z jakiegoś twardego drutu. Będzie szybciej. Wewntualnie caly konektor np. BOSCH 1287013003
W uszach alternatora są wciśnięte tuleje, podeprzyj uszy na czymś, np. na imadle i stuknij młotkiem żeby się przesunęły, będzie Ci łatwiej ustawić alternator i wkręcić śruby
Obawiam się ze sterownik absu umiera, częste w espace 4.
Więc mówię na łączeniu skrzynia silnik na górze pod wymiennikiem ciepła.
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Pozostaje jeszcze kwestia instalacji, bo takiego falownika nie podłączysz do gniazda zapalniczki
nikt ci tego nie zagwarantuje ale jeśli wszystkie bezpieczniki są sprawne jest duża szansa że są uszkodzone
Sprawdź czy na silniku dmuchawy jest elektroniczny moduł sterujący. Jeśli jest sprawdź napięcia zasilające i sterujące. Jeśli są to moduł do wymiany (kilkaset złotych) lub do naprawy (wymiana tranzystorów za kilkadziesiąt zł)
Nie ma zabezpieczenia, na wałku jest pierścień stalowy uszczelniający, i on właśnie sprawia trudność w wyjęciu kosza 3/4 biegu. Uderz nie za mocno młotkiem gumowym (miejsce zaznaczone strzałką). http://obrazki.elektroda.pl/3047267000_1... Ps. kosz przez Ciebie zaznaczony to forward. Tu masz jak to wygląda: http://esapce3.up.seesaa.net/PDF/3252A.p...
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Zasilanie powinno wychodzić z skrzynki komory silnika .Sterowanie z uch ,tak trzeba ściągać kokpit z góry.
Pewnie zerwała się między jednym a drugim zamkiem, to espace III rozumiem?
Tak. Robi się dokładnie tak samo jak normalne.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Rozpisane na nutki kolego
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
new card only
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
mam tylko to
Może to będzie pomocne?
Do Przemo zastukaj. Pewnikiem cosik znajdzie ;)
Witam słabo szukasz kolego. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Właśnie nic nie brakuje. To palisz i jedziesz a nie zmyślasz.
Na pierwszych dwuch zdjęciach są wtyczki od zestawu głośnomówiącego ( chyba Parrot mki 9200) bez centralki to głosu nie będziesz miał gdyż sygnał z głośników powinien mieć przelot przez przekaźniki ... jeżeli ten zestaw jest nie kompletny to powróć do oryginału pospinaj oryginalne kable i dźwięk powinieneś już mieć ... Kod do do radia jest w tunerze,...
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
W lagunie byl ktorys z duzych 40-60a pod maska. Ale przed kombinowaniem z bezpiecznikami sprawdz ptyczke od sterowania-u mnie pod kanapa. Czesto gubi styk
Kondensator tantalowy 6,8µF 50V, identyczny jak pozostałe 4 obok.
Do naprawy?Tzn,do zmiany zawartości po wymianie procesora,czy do modyfikacji obszaru eeprom?Bo to dwie różne rzeczy i czym innym się to robi.
Witam ! Może to pomoże !
Polutuj po prostu cały scalak, to raczej nie pęknięta ścieżka, tylko zimny lut na którejś nóżce
Na zdjęciu widzę ze jest przewód czarny z niebieska kropką. A w klapie gaszacej masz brak przewodu. Jest pusta dziura. Dodano po 7 Nie bardzo rozumiem to ze silnik pracuje głośno a jak zamkniesz to jest ciszej, ale jak co zamkniesz?
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
PK6 005 wg VIN.
Stosowałem anteny z kart od megane II i scenic II z funkcją HF. Są duzo mniejsze ale można podciągnąć ścieżkę. Działają idealnie. Jak nie masz takich kart to napisz. Mam kilka sztuk
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Podłączałeś interfejs diagnostyczny ? Sypie jakimiś błędami ? Jaka była przyczyna wymiany silnika ? Czy ten obecny był wcześniej sprawdzany przed swapem ?
Tylko wtyczka od kzfr niepodpiętą (brak zaworu). Bo tylko tym się różni, i numeramki sterownika. To najwyższy czas to zmienić, czyli sterownik na właściwy. Czemu nie włożyłeś takiego samego silnika?
Mam nadzieję że pomoże. Pozdrawiam
Jeżeli jest błąd ..... 18D obwód czujnika prędkości wejściowej skrzyni ...... to dlaczego chcesz "czepiać się" wyjściowego ?
Normalna wymiana aku nie trzeba odpinać. Tutaj ręczny nie sprawdza czy są klocki tylko ile siły trzeba aby 'ruszyć' zacisk.
Czujnika nie zmierzysz. Odłączasz akumulator, odpinasz ECU i przewody od czujnika do ECU sprawdzasz żarówka 21W.
Nie liczyłbym na gotowe rozwiązanie, sprzęt swoje kosztuje a wiedza co i jak zrobić jest przez większość osób siedzących w kluczach zdobywana długim okresem czasu, a co do warunków domowych ... nie opłaca się kupić urządzenie za spore pieniądze by dorobić sobie 1 kartę.
Przy złym podłączeniu nie zadziała. Gdzieś mam rozpiskę. Ale nie znajdę od ręki. Patrz na schemat podłączenia, nie na kolory. Masz +, - i sygnałowy. Weź miernik i sprawdź.
chlaśnij pomarańczowy (różowy) w wiązce czytnika karty
Na maglownicy masz zawór regulujący przepływ płynu, steruje nim uch. Przejrzyj instalacje od kabiny do magla, leci po lewej częsci sanek do głowki magla.
witam. ja mialem podobny problem i w momecie przytrzymania dłużej przycisku po slrodku zamykania dachu powinien sie przyłuczyć .
Przecież zgłasza błąd przepływomierza, w takim przypadku sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i wyłącza esp
Wyłączniki dobre, a może to być wina przekaźnika? Skąd wiesz że dobre :?: Podejrzewam że masz szybę bez automatu ponieważ zapinasz żarówkę H7 zamiast silnika a w wersji z modułem na silniku byłoby to ciężkie do wykonania więc śmiem twierdzić że żadnego przekaźnika związanego z działaniem szyby pasażera NIE MA :not:
To z AutoStartera poszukaj. ARE3011 https://pl.as-pl.com/u/A14N73 Albo IC http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...
W załączeniu wiązki i połączenia Espace IV pdc przód. Visu NT8416. Edit: 645 - przez przepust w grodzi do UCH
Włącznik ciśnieniowy wspomagania, siedzi nakręcony na rurce i uszczelniony oringiem olejoodpornym
A poczytaj sobie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To dość znany problem posiadaczy renaulta scenica i espasa... Znajdź tam u siebie dobrego elektronika lub znajdź ogłoszenie w internecie o naprawie wyświetlacza (pełno...) i ciesz się wskazaniami poziomu paliwa....
Panowie zauważcie że te obroty się blokują.
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
Jak ty ową masę tam sprawdziłeś? To nie jest zwykła masa. Żarówka 2W między te przewody lub oscyloskop bo normalnym miernikiem raczej nic tam nie sprawdzisz. Jedna z sond to pin 63 a druga 65. Co znaczy jak się wszystko porządnie nagrzeje? Katalizator nie zaczyna swojej pracy zaraz po odpaleniu auta. On też się musi nagrzać a ta sonda nie jest tak blisko...
Nie robiłem takiego, ale jeżeli jest zwarcie wewnętrzne puszczam na probierni, pozwalam lekko zagrzać, szybko rozbieram i po temperaturze odszukuję zwarcie. A może masz mocno rozładowany akumulator i też będzie hamował. Jak sprawdzasz. Zwartego jednego zwoju nie sprawdzisz pomiarem oporności.
Można tak jak napisał carrier, drugi pewny sposób masz na PW.
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
Sprawdż poprawność działania korektora ciśnienia paliwa na szynie, jak ok to bym się bliżej przyglądnął temu MAP dla tego systemu podstawowy sensor w ustalaniu składu mieszanki. Miałem taki sam objaw w Nissanie k-11 były zimne luty w przepływce dla tego auta podstawowym sensorem jest przepływka.
Jeśli masz klime to klima jeśli nie masz klimy to wspomaganie.
Sprawdz pod akumulatorem.
Miełem podobny problem w Lagunie.na wolnych obrotach ciezej sie krecilo a czesem wogole nie bylo wspomagania.To byla pompa.Pozdrawiam
migaja wiece insignia wiece nubira wiece
zwarcie pompie paliwa peugeot wymiana dynamiczna scenic automat
router zablokowany philips fc9197
Zabezpieczenie N50 zamiast N75 w Pioneer SX P720? Volkswagen Radio Unlock Code for VWZ1Z2M8436391