Przypisanie tak samo jak bez HF Wyczyszczenie niemożliwe Nowa karta z HF za 320
Renault Espace radio zablokowane na wyświetlaczu error, brak możliwości wbicia kodu. Wystarcz włączyć radio i czekać aż pojawi się możliwość wpisywania kodu. Jeżeli chcesz modyfikować eeprom to masz plik z wyłączonym kodem. Kod jak sadzę znasz ale dla pewności podaję 0121.
Użyłem skrótu myślowego. Nie odpalałem auta od momentu jak to gówno wpadło do środka. Generalnie zacząłem demontowac kolektor, ale to więcej roboty niż myślałem. Weź odkurzacz, zrób dławik z taśmy/izolacji i zamontuj jakiś wężyk np do paliwa (średnicę dobierz) wprowadź w kolektor od strony przepustnicy i spróbuj go "odessać".
tu masz odp.na jedno pytanie a co do drugiego to należy poczysc wszystkie styki na zamkachurl=http://obrazki.elektroda.net/... http://obrazki.elektroda.net/4_123802014... Dodano po 1 zajżyj tu http://www.espacepl.org/forum/portal.htm
Proszę bardzo :-)
Tak bo innego tam niema, z tym, że zawór lp w tym aucie jest o wymiarach zaworu hp.
Chodziło mi o to, że pomiar powinien być na akumulatorze tudzież alternatorze żeby spadki napięcia na przewodach nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
Renault Visu.
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
centralnym rygluje tylko drzwi kierowcy i klapę reszta nie działa Witam, w tygodniu robiłem 2 z taką samą usterką Espace z 2010 i 2008 roku. Zimny lut na przekaźniku w skrzynce z bezpiecznikami tej górnej spiętej z UCH, niestety trzeba demontować deskę. Na zdjęciu zaznaczyłem który pin trzeba prze lutować. https://obrazki.elektroda.pl/9519085400_...
można tak zmodyfikować FLASH, żeby przy pierwszym podłączeniu został sparowany z systemem immobilizera pojazdu. wystarczy jednak przelut 29F… i też zagra. Z tego już nic nie urzeźbisz, szkoda czasu. Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej.
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Za konsolą środkową w podłodze (między fotelami) jest klapka a pod nią złacze
Jest to kość umieszczona gdzieś w nadkolu możliwe że jest tam więcej przewodów niż tylko ABS, np: czujnik zużycia klocków lub jakaś większa kość łącząca wiązki.
Opis skrzynki bezpieczników .
Polecam stronę http://catcar.info Po dodaniu VIN lub przynajmniej wersji silnikowej będzie łatwiej .. Na stronie masz dostępne wszystkie numery części do wielu marek ...
Proszę bardzo.
Na przykład tak: http://www.espacepl.org/f/viewtopic.php?...
Popraw luty na tej dużej kostce wchodzącej do licznika. Godzina roboty przy kawie i po problemie 😉
Koledze banmar gratuluję wiedzy. Proponuje poszukać w Google co to jest A82C250 bo na pewno nie jest to pamięć. Tam powinna być pamięć 95160 a jak nie to Motorola do przełożenia czyli ten największy układ.
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Krzyżak mógłby być do przejrzenia, ale nie ma standardowych objawów jak przy zapieczonym krzyżaku. Tylko to zdarza się w tym typie pojazdu
Np;od scenica 4x4 czyli RX4 silnik ma kod 744 a espace 700 lub 701 pasuje jak ulał bo sam zmieniłem na taki,osprzet z espace pasuje. Jestem użytkownikiem 7 renówek w tym 4 szt E3 16V znam go w 80% obecnie E4 2.0T
Spróbuj przytrzymać przez kilka sekund przycisk MAP MAIN.
A nie nawciskałeś czegoś?
Pozostaje rozmontować i złożyć z prawidłowo nawiniętą taśmą(z odpowiednim luzem lewo/prawo)
Hasło dla Ciebie do poszukiwań: VISU SCHEMA
Moduł UCH - autopoprawka musiała mi zadziałać. By się do niego dostać należy zdjąć deskę rozdzielczą. Jest po lewej stronie, pod bezpiecznikami.
chyba nie złamę regulaminu (ostatnio mam przez to kłopoty) jeżeli podam namiary na człowieka który może w tej sprawie pomóc. 603 747 125 p. Krzysztof Majda. Elektronik z pewnego ASO renault w łodzi. Tylko nie jestem pewien czy jeszcze nr aktualny. Ale warto spróbować.
Masa na silnik, regulator napięcia. pzdr.
Żadnych resetów nie ma, a silniczki są pod autem w plastikowej "wannie".
Możesz zagiąć z jakiegoś twardego drutu. Będzie szybciej. Wewntualnie caly konektor np. BOSCH 1287013003
W załączniku serwisówka do silników M9R.
Na angielski na pewno, na nasz ojczysty chyba jeszcze nie w tym roczniku. Można bezinwazyjnie clipem to zrobić wchodząc w tablicę wskaźników. I nie czytaj już forum renaulta.
Zerknij proszę tu: 1183721 Rozdział: "Tylne fotele i regulacje"
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Pobierasz sobie z neta program ,, renault dialogys,, i masz dokumentacje nie tylko do espace,a
Obawiam się ze sterownik absu umiera, częste w espace 4.
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
W uszach alternatora są wciśnięte tuleje, podeprzyj uszy na czymś, np. na imadle i stuknij młotkiem żeby się przesunęły, będzie Ci łatwiej ustawić alternator i wkręcić śruby
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
Więc mówię na łączeniu skrzynia silnik na górze pod wymiennikiem ciepła.
nikt ci tego nie zagwarantuje ale jeśli wszystkie bezpieczniki są sprawne jest duża szansa że są uszkodzone
Sprawny alternator ma od 13.8 V do 15V . WIęc przyjmując średnio 14v masz 350W . Znając życie zakupiłeś przetwornicę 500/350 . Czyli 350w ciągłej . 500W chwilowej . Powinno wytrzymać na obrotach biegu jałowego pod warunkiem że w samochodzie będą wyłączone wszystkie możliwe odbiorniki prądu . Przede Wszystkim układ wentylacji wnętrza - bo wentylatory...
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Nie ma zabezpieczenia, na wałku jest pierścień stalowy uszczelniający, i on właśnie sprawia trudność w wyjęciu kosza 3/4 biegu. Uderz nie za mocno młotkiem gumowym (miejsce zaznaczone strzałką). http://obrazki.elektroda.pl/3047267000_1... Ps. kosz przez Ciebie zaznaczony to forward. Tu masz jak to wygląda: http://esapce3.up.seesaa.net/PDF/3252A.p...
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Zasilanie powinno wychodzić z skrzynki komory silnika .Sterowanie z uch ,tak trzeba ściągać kokpit z góry.
Może to będzie pomocne?
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Witam pojemność jego to 1nF Pozdrawiam!
new card only
Pewnie zerwała się między jednym a drugim zamkiem, to espace III rozumiem?
Tak. Robi się dokładnie tak samo jak normalne.
mam tylko to
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Właśnie nic nie brakuje. To palisz i jedziesz a nie zmyślasz.
Witam słabo szukasz kolego. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Do Przemo zastukaj. Pewnikiem cosik znajdzie ;)
W lagunie byl ktorys z duzych 40-60a pod maska. Ale przed kombinowaniem z bezpiecznikami sprawdz ptyczke od sterowania-u mnie pod kanapa. Czesto gubi styk
Na pierwszych dwuch zdjęciach są wtyczki od zestawu głośnomówiącego ( chyba Parrot mki 9200) bez centralki to głosu nie będziesz miał gdyż sygnał z głośników powinien mieć przelot przez przekaźniki ... jeżeli ten zestaw jest nie kompletny to powróć do oryginału pospinaj oryginalne kable i dźwięk powinieneś już mieć ... Kod do do radia jest w tunerze,...
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Kondensator tantalowy 6,8µF 50V, identyczny jak pozostałe 4 obok.
Polutuj po prostu cały scalak, to raczej nie pęknięta ścieżka, tylko zimny lut na którejś nóżce
Do naprawy?Tzn,do zmiany zawartości po wymianie procesora,czy do modyfikacji obszaru eeprom?Bo to dwie różne rzeczy i czym innym się to robi.
witam. ja mialem podobny problem i w momecie przytrzymania dłużej przycisku po slrodku zamykania dachu powinien sie przyłuczyć .
Witam ! Może to pomoże !
Stosowałem anteny z kart od megane II i scenic II z funkcją HF. Są duzo mniejsze ale można podciągnąć ścieżkę. Działają idealnie. Jak nie masz takich kart to napisz. Mam kilka sztuk
Na zdjęciu widzę ze jest przewód czarny z niebieska kropką. A w klapie gaszacej masz brak przewodu. Jest pusta dziura. Dodano po 7 Nie bardzo rozumiem to ze silnik pracuje głośno a jak zamkniesz to jest ciszej, ale jak co zamkniesz?
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
Mam nadzieję że pomoże. Pozdrawiam
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
PK6 005 wg VIN.
Podłączałeś interfejs diagnostyczny ? Sypie jakimiś błędami ? Jaka była przyczyna wymiany silnika ? Czy ten obecny był wcześniej sprawdzany przed swapem ?
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
To jest karta hands free wiec określ dokładniej. Żeby auto odpaliło to trzeba ,,wyczyścić" kartę czytaj wymienić transponder i zakodować do auta.
Tylko wtyczka od kzfr niepodpiętą (brak zaworu). Bo tylko tym się różni, i numeramki sterownika. To najwyższy czas to zmienić, czyli sterownik na właściwy. Czemu nie włożyłeś takiego samego silnika?
Jeżeli jest błąd ..... 18D obwód czujnika prędkości wejściowej skrzyni ...... to dlaczego chcesz "czepiać się" wyjściowego ?
Trzeba cofnąć tłoki do środka. Więc przestawić ręczny do początku.
Nie liczyłbym na gotowe rozwiązanie, sprzęt swoje kosztuje a wiedza co i jak zrobić jest przez większość osób siedzących w kluczach zdobywana długim okresem czasu, a co do warunków domowych ... nie opłaca się kupić urządzenie za spore pieniądze by dorobić sobie 1 kartę.
Włącznik ciśnieniowy wspomagania, siedzi nakręcony na rurce i uszczelniony oringiem olejoodpornym
Czujnika nie zmierzysz. Odłączasz akumulator, odpinasz ECU i przewody od czujnika do ECU sprawdzasz żarówka 21W.
Przy złym podłączeniu nie zadziała. Gdzieś mam rozpiskę. Ale nie znajdę od ręki. Patrz na schemat podłączenia, nie na kolory. Masz +, - i sygnałowy. Weź miernik i sprawdź.
Diagnoza testerem CLIP, a następnie ściągnij sobie notę techniczną MR-363 espace-3
chlaśnij pomarańczowy (różowy) w wiązce czytnika karty
Na początek wypada sprawdzić bezpieczniki.
Wyłączniki dobre, a może to być wina przekaźnika? Skąd wiesz że dobre :?: Podejrzewam że masz szybę bez automatu ponieważ zapinasz żarówkę H7 zamiast silnika a w wersji z modułem na silniku byłoby to ciężkie do wykonania więc śmiem twierdzić że żadnego przekaźnika związanego z działaniem szyby pasażera NIE MA :not:
Przecież zgłasza błąd przepływomierza, w takim przypadku sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i wyłącza esp
To z AutoStartera poszukaj. ARE3011 https://pl.as-pl.com/u/A14N73 Albo IC http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...
A poczytaj sobie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To dość znany problem posiadaczy renaulta scenica i espasa... Znajdź tam u siebie dobrego elektronika lub znajdź ogłoszenie w internecie o naprawie wyświetlacza (pełno...) i ciesz się wskazaniami poziomu paliwa....
W załączeniu wiązki i połączenia Espace IV pdc przód. Visu NT8416. Edit: 645 - przez przepust w grodzi do UCH
Panowie zauważcie że te obroty się blokują.
Jak ty ową masę tam sprawdziłeś? To nie jest zwykła masa. Żarówka 2W między te przewody lub oscyloskop bo normalnym miernikiem raczej nic tam nie sprawdzisz. Jedna z sond to pin 63 a druga 65. Co znaczy jak się wszystko porządnie nagrzeje? Katalizator nie zaczyna swojej pracy zaraz po odpaleniu auta. On też się musi nagrzać a ta sonda nie jest tak blisko...
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
Nie robiłem takiego, ale jeżeli jest zwarcie wewnętrzne puszczam na probierni, pozwalam lekko zagrzać, szybko rozbieram i po temperaturze odszukuję zwarcie. A może masz mocno rozładowany akumulator i też będzie hamował. Jak sprawdzasz. Zwartego jednego zwoju nie sprawdzisz pomiarem oporności.
zobacz czy zapala bez wciśniętego sprzęgła, jak nie to chlaśnij czujnik sprzęgłą
Sprawdż poprawność działania korektora ciśnienia paliwa na szynie, jak ok to bym się bliżej przyglądnął temu MAP dla tego systemu podstawowy sensor w ustalaniu składu mieszanki. Miałem taki sam objaw w Nissanie k-11 były zimne luty w przepływce dla tego auta podstawowym sensorem jest przepływka.
Nie serwis tylko ktoś z odpowiednim diagnoskopem.
wiece champion wiece zarowe migaja wiece
temperatura sprężarka zamrażarki klejenie żywicą metal dekoder cyfrowy telewizji kablowej
n46b20 szarpanie instrukcja obsługi
Protokoły komunikacyjne w kamerach Keeyo Wyświetlacz do Peugeot 307CC - rodzaje, problemy, wymiana