ewidencja urlopów excel

Znaleziono około 11 wyników dla: ewidencja urlopów excel
Podstawowa forma zapytania: ewidencja urlop excel
  • Excel- czas pracy- niestandard - obszerna formuła

    Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ...

    Software serwis m.rogal   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 513
  • Ewidencja czasu pracy - Excel

    Mam jeszcze pytanie. czy istnieje możliwośc, a myślę że tak, że po wstawieniu do danej komórki w kolumnie C lub W (urlop, chorobowe), uzupełnia się komórka w kolumnie Urlop W choroba C liczbą 8 lub 7 (godziny). Dziękuję za pomoc.

    Software serwis lukasto   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8497
  • Excel 2013 - Ewidencja czasu pracy na rok 2014

    Jak uważasz, ale wg mnie nie gra roli ile godzin wynosi dniówka, jeśli jestem na urlopie/opiece/delegacji. Najważniejsze, żeby było prawidłowo wyliczone i... zapłacone ;) Ilość dni zliczasz przecież "po środku". Dieta w delegacji należy się do "sztuki" dnia, Urlop liczony jest również w dniach, etc....

    Software serwis adamas_nt   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1971
  • Ewidencja czasu pracy EXCEL

    Dziękuję bo zbliżamy się do ideału, więc aż głupio mi prosić dalej. Pracownik czasem prosi również o dzień bezpłatnego w trakcie tygodnia lub zamiast poniedziałku np w środę (które później odrabia nie tylko w piątek chociaż najczęściej tak to jest) Nie mam pomysłu jak to wogóle obliczać że nie wspomnę...

    Software serwis Mesjash   18 Mar 2015 21:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7689
  • Excel - Pierwsza komórka z wpisana wartością

    Obecnie przedstawię poczynione przeze mnie próby. Na marginesie - wydaje mi się , że marek033 oraz adams_nt są na urlopie (i to całkiem słusznie) W przedstawionej tabeli w komórkach znajdują się formuły (= = jeżeli( - co prawda komórki w tabeli mam puste (w których miesiącach nie wpłacono) - ale...

    Software serwis Facetjanusz   13 Sie 2012 19:16 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1595
  • ewidencja czasu pracy excel - do poprawki

    Witam mam stworzoną ewidencje czasu pracy ale coś źle jest zrobione bo podlicza nie tak jak powinno, chciał bym dodać kilka dodatkowych pól ale nie wiem jak i nocne godziny też źle mi zlicza bo te godziny są od 22:00 do 6:00 pola oznaczone ??? nie wiedziałem jak wypełnić kolumnę "urlop" chciał bym...

    Obsługa oprogramowania twins1989   23 Sie 2018 16:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2817
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana...

    Software serwis 447988   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 23330
  • Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć?

    Ewidencja z godzinami dziennymi i nocnymi ma się następująco: - godziny etatowe - ustalone odgórnie do przepracowania w ciągu miesiąca; - nadgodziny - wszystkie inne godziny przepracowane ponad etatowe, np. przyjście za kogoś innego, dodatkowa zmiana, etc.; - godziny dzienne - godziny przepracowane...

    Software serwis DAREK-2   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 69382
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    Witam, ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe"- działa super właśnie tak sobie to wyobrażałem,w wierszu 46 zrobiłem przykład kodu "literowego" i w tym przypadku występuje naruszenie doby pracowniczej z Piątku na Sobotę ( IU-od 07:00 - 1 od 06:00 ) więc opisanie kodów literowych...

    Software serwis biba5   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 22728
  • liczenie nadgodzin w arkuszu excel

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno...

    Software serwis MasterP88   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8413
  • Excel 2007, przypisanie pola z listy rozwijalnej do innych danych w arkuszu

    Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok...

    Software serwis deny777   08 Lip 2012 21:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2374
  Szukaj w 5mln produktów