ewidencja urlopów excel

Znaleziono około 7 wyników dla: ewidencja urlopów excel
  • Excel - Jak scalić arkusz z godzinami pracy i ewidencją urlopów?

    Zamiast jedynek "1" używaj może symboli tak jak w tym załączniku.

    Software serwis   04 Sty 2019 19:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1305
  • REKLAMA
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana wartość jest liczbą?

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28382
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Mam jeszcze pytanie. czy istnieje możliwośc, a myślę że tak, że po wstawieniu do danej komórki w kolumnie C lub W (urlop, chorobowe), uzupełnia się komórka w kolumnie Urlop W choroba C liczbą 8 lub 7 (godziny). Dziękuję za pomoc.

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9382
  • REKLAMA
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    Witam, - tak początek kolejnej pracy nie może rozpocząć się wcześniej niż minimum po 24 godzinach zegarowych. - a 35 godz. przerwa musi być zachowana w 7 dniach okresu rozliczeniowego i nie koniecznie jest to Pn-Nd w IV kwartale tego roku jest to liczone od 1 października do 7 października i dalej od 8 do 14 ona może wystąpić np.tak: w pn wolne a we...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29538
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Witam ponownie. W oparciu o Wasze rady postanowiłem zmodyfikować nieco ewidencje dodając pola Urlop (kolumna G) oraz L4 (kolumna H). Zmieniłem także kolejność – teraz z palca trzeba wpisywać nadgodziny, zamiast godzin etatowych - tak jest łatwiej i szybciej. Mam jeszcze jeden mały problem. Mianowicie, jeżeli będę miał urlop, to chciałbym, ażeby...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84397
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ 17" i "STYCZEŃ STARY"). Do tej pory posługiwałem się wzorem...

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1215
  • REKLAMA
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu przy ewidencji czasu pracy?

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9715