do fiata najlepszy jest examiner tylko nie każdego jest stać na niego, a do gazu to prog. znajdziesz na tym forum. tylko użyj funkcji szukaj
Po pierwsze napisz o jakie punto Ci chodzi, bo np. mk.2 1.2 16V miało elektroniczną przepustnicę i "sprawa" wygląda tam zupełnie inaczej. Najlepiej zacząć od diagnostyki komputerowej - czyli podjedź do ASO na Examiner albo do kogoś z Euroscanem. Poza "silniczkiem krokowym" czyli regulatorem (dawki powietrza) biegu jałowego (Idle Accurator), warto sprawdzić...
Dokładnie tak jak kolega napisał - licznik najpewniej wymieniany - examiner ogarnie
Examiner II
dobrze by bylo wiedziec jeszcze co mowi takie urzadzenie jak Examiner
Miałem na myśli tester diagnostyczny,do Fiatów chyba najlepszy jest EXAMINER.
gniazdkojest owszem ale trza miec examiner albo inny przyrzad
Nie wiem czy to może pomóc ale zrobił bym zerowanie parametrów , możliwe poprzez Examiner
Chcesz to zrobić na pewniaka? Tak bezstresowo? Kup Fiat Examiner II.
Prosze bardzo schamty i opisy wspomagania Jeden plik do zwykłego punto 2 a drugi do tego nowszego punto 2 FL, nie wiem jaki jest potrzebny wiec wstawiam oba. Jednak proponje podjechac na examiner , zrobic wnikliwa diagnostyke , bedzie odrazy wiadomo o co chodzi , najczesciej faktycznie padaja silniki ale je bez problemu idzie naprawić.
AlfaOBD ma bardzo rozbudowane funkcje zmian konfiguracji np BCM. Ale nie wiem czy w Punto 188. Diagnoza na pewno dla 188 jest. W 199 potrafi cuda na kiju w kwestii konfiguracji BCM i innych centralek... https://obrazki.elektroda.pl/1452896600_... Generalnie MES i AlfaOBD potrafią rzeczy których nawet Examiner w ASO nie potrafi...
Witam serdecznie. A nie są tam jak w Pandzie piezoelektryczne. Wtedy miernikiem nic nie sprawdzisz. Zostaje Examiner lub podobnie działający sprzęt. Pozdrawiam.
Witam. Problem polega na tym że, wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza przy wyłączonym zapłonie drżą, co za tym idzie nie działają po odpaleniu silnika, po odłączeniu klemy lub wtyczki licznika i po włączeniu zapłonu jest ok do momentu ponownego wyłączenia zapłonu, po chwili drgania wskazówek wracają i tak już zostaje. Pytanie - licznik do wymiany,...
czy istnieje inna opcja dodania klucza w tym modelu Karta FIAT CODE -> PIN -> Examiner i dopisanie nowego klucza do NBC.
A Examiner co na to? Podłączałeś pod jakiś komputer diagnostyczny? Bo przyczyn może być wiele...
Przecież musi być examiner do tego kompa i na nim ci wyjdzie co i jak
Na serwisie w Fiat podłączjąc pod examiner wyskoczył błąd - zwarcie, lub uszkodzony czujnik poziomu oleju. Po skasowaniu błędu nadal mruga OIL. Licznik mam wymieniony od tego samego modelu. Serwisanci są bezradni proszę o pomoc. Gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju w 1.9JTD , poprosze o fotkę lub opis ?
Poczytaj najpierw troche o diagnostyce OBD i urzadzonku zwanym Fiat Examiner zamiast wypisywac glupoty.Co znaczy,,polaczenie on-line z autem,,bo nie znam tego pojecia???
Byłem na komputerze przed zaślepieniem EGR, po fakcie nie jechałem, w przyszły poniedziałek się podłączę pod examiner ponownie przy okazji regulacji zaworów, bo nie wiadomo kiedy ostatnio były regulowane i czy były regulowane od nowości :)
Jedź do gazownika żeby zmienił w sterowniku emulację sondy lambda "na masę" a potem examiner i reset błędów + adaptacja - rok temu miałem podobną sytuację w sienie
Zależnie od wersji sterownika i oprogramowania nie wszystkie parametry są dostępne, Examiner o tym "wie" ale FES/MES nie uwzględnia tych rozbieżności. Jak widać u Ciebie oczekiwane ciśnienie jest bzdurą, bo jedyna sytuacja w jakiej oczekiwane ciśnienie w dolocie jest równe ciśnieniu atmosferycznemu (w silniku wolnossącym) to stan przy wyłączonym silniku,...
recznie nie da sie tego zrobic podjedz na examiner lub inny tester obslugujacy ta funkcje jesli masz karte kodowa mozesz sprobowac awaryjnego uruchomienia jest to opisane w instrukcji
Kontrolka informuje że silnik ma usterkę i może pracować w trybie awaaryjnym. Proponuję Ci podjechać do kogoś kto ma Examiner lub do serwisu. Proponiję ci pojechać w miarę szybko bo czasami można większej szkody narobić.
Taka mała historia. Kiedyś miałem Seicento 1.1 z niemcowa. Traf chciał ze to małe autko miało wspomaganie elektryczne kierownicy cos jak Punto. Padł czujnik prędkości- takie małe cos. Pojechałem do serwisu Fiata. Pan mechanik podłączył Examiner i jak byk wyszedł ten czujnik. Pan mechanik powiedział ze w życiu nie ma czegoś takiego w Seicento i jest...
Witam jak w temacie mam Punto II podczas odpalenia silnika obojetnie czy zimny czy cieply obroty spadaja na 500 a po dodaniu gazu whodza na 850 obr/min czyli jest ok. Podczas jazdy po jakims czasie zapala mi sie EOBD, po podlaczeniu pod Examiner jest blad czujnika cisnienia. Wedlug wskazowek examinera wymienilem czujnik cisnienia i dalej jest to samo....
Odłanczaniem zasilania z akumulatora nie łapie się błędów, coś musiałeś pokombinować z kabelkologią w trakcie montażu alarmu. Odłączenie akymulatora powoduje jedynie usunięcie Twojej mapy z pamięci. Pojeździsz to nowa mapa powstanie. A na takie błedy do examiner w ASO (koszt 60-80zł). Choć nie jestem pewny czy nie trzeba zrobić jakiś poprawek z kabelkami....
tylko teraz jesli zrobię tak jak w punto -wcisne przycisk w podsufitce a potem w kluczyku to czy centralka sie nie zablokuje i czy wtedy kluczyk musi być w stacyjce w pozycji "włączonej" Mam także pytanie do kolegi segal - co to jest examiner ? z góry dzięki za odpowiedź
Co do alarmy w punto to za chwilkę! Najpierw powiem, że w punto 2 (2002) nie ma linek i universal chodzi jak trzeba!!! Na marginesie dodam, że cięgno trzeba wygiąć w literkę S aby super chodził!!! Co do alarmu!? Hmm standardowy założony w serwisie gada z body kompem i moim zdaniem to nie jest dobre! Podkreślam moim zdaniem!!! Zakładałem WIELE alarmów...
witam forum już przetrzepałem na ten temat całe , najpierw może o usterce , standardowo wspomaganie czasami przestaje działać i zapala się kontrolka układu , examiner czyta błąd silnika elektrycznego , wspomaganie są momenty że działa cały dzień , a czasem przy odpaleniu zimnego auta już nie działa , i moje pytanie może ktoś z kolegów już zabierał sie...
Panowie czy miał ktoś do czynienia z takim przypadkiem jak w temacie a scislej ujmując brak tego wspomagania z zapaloną kontrolką od układu? Po podłączeniu pod Examiner mamy błędy na przemian: 1. Silnik wspomagania 2. Czujnik momentu obrotu wału 3. centralka EPS Te wszystkie rzeczy wymieniłem najpierw wymieniłem sam silnik , nic to nie dało pożniej...
Jezeli jest to bład cewki zaplonowej to prosze postarac sie o druga podmienic i sprawdzic jak wtedy bedzie sie samochod zachowywał.Wzglednie prosze sprawdzic błedy na dokładnym testerze np.examiner.J.
Nie ma czegoś takiego.Pozostaje zakup karty Examiner .Ale nie obsługuje ona Punt II.
miałem podobny przypadek, u mie mrugał przebieg i nic nie można było zrobić. Kup na allegro licznik, załóż i już. jak będzie migał przebieg jedz do serwisu fiata na osiowanie licznika (tylko serwis fiata to robi mają examiner)
Witam Czy ktoś wie jak podłączyć się do Punto JTD? Standart to OBD2, chyba ISO9141-2(KWP200). Brakuje pinu w wtyczce od L lini, są za to piny od CAN. Interface na ELM 323, soft może ScanMaster? Czy pozostaje mi wyłącznie serwis i Examiner?
Najławiej byłoby podjechać do znajomego w serwisie Fiata i poprostu podłączyć komputer.W Punto 2 jest możliwość dołożenia kilometrów zwykłym komputerem diagnostycznym(Examiner),należy pamiętać że licznik jest tylko do 399999km.Acha a jeżeli dołożysz za dużo to nie mozna cofnąć fabrycznym kompem,ale na to też są fachowcy.A jeśli chodzi o impulsy to jest...
Trzeba sie podlaczyc kompem do diagnostyki , examinerem lub podobnym dobrym sprzetem , bez tego nie ruszysz tego wspomagania , zwykle padaja silniki elektryczne lub czujniki momentu wału kierownicy
Witam Problem jest taki, że miga wyświetlacz, został przełożony z punta2FL wersja emotion, oraz nieswieci się kontrolna wspomagania city. Czy trzeba to zrobic examinerem, czy innym sprzetem diagnostycznym?
Montowałem wczoraj alarm do punto2'03 1.2 8v z prostszą elektroniką-brak zamka centralnego,szyb el,wspomagania,mechaniczne krańcówki,jestem 100% pewny o prawidłowym wpięciu się[kilkanaście takich punto już zrobionych],nie nakłuwałem się w nic ,bo nie mam takiej potrzeby,odcięta pompa paliwa w progu, nic nie odpinałem , po montażu zauważyłem błąd silnika,examiner...
Examinerem wykasuj parametry samodopasowawcze!!!! Po wykasowaniu pojeździj z tdzień na benzynie. I nie zapominaj, że ten samochód przystosowany jest do jazdy na PB!!!! Ps. Proszę pisz po polsku, bo to aż razi!!!!
witajcie podłączyłem dzisiaj examiner aby sprawdzić dlaczego silnik lekko drga na wolnych obrotach zero błędów wszystko niby idealnie ale zwróciłem uwagę na ciśnienie ssania, parametr ten wynosił ok 460mbar a średnia dla tego silnika to 250-300mbar. Teraz pytanie czy to już głowica (zawory) czy może uwalony czujnik? (nie mam nic na podmiankę niestety)...
Z tą Pandą to chodzi o brak adaptacji koła fonicznego Chodzi o to ze examiner czytał (błąd koła fonicznego) a multi totalnie nic nie pokazał, żadnego błędu a kontrolka silnika migała. aktywować tempomat w Grande Punto Szczerze musiał bym zobaczyć bo nie robiłem tego, jeszcze rozpracowuje i się ucze. IAW-16F/18F Jak na razie to tylko jeszcze DEC Superscan...
Jedź do kogoś kto ma examinera, zresztą inne testery tez to zrobią. CDIF to żaden sprzęt jest. Dłuższa jazda na benzynie też pomoże .
Jak mi w punto też 1.2 wymieniali przepustnicę, to mechanik chyba 3 razy wciskał ją do oporu niezbyt szybko, najpierw przy wyłączonym, a potem przy włączonym silniku, mówiąc, że komputer ją sobie zapamięta. Ale w tym czasie auto było podpięte pod EXAMINER. Ale to było dawno (2003 r.) i nie wiem, czy dobrze zapamiętałem.
Nie jest to czasem dawna wersja FIAT ePER? Jeśli tak to o diagnostyce się wiele z tego nie dowiesz, to katalog części zamiennych z cenami. Jest też FIAT eLearn, ale ten już jest pod konkretny model i to jest taka niby instrukcja serwisowa z opisem procedur diagnostycznych. Skaner diagnostyczny do FIATów to FIAT Examiner i jest jeszcze interfejs do PC...
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Przeszukaj opcję tego programu. Niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem. A zdaje się że nawet Examinerem tego nie zrobisz.
Możesz dorobić kluczyk bez transpondera (ale z miejscem na niego) i przełożyć go ze starego kluczyka, wtedy dorobienie powinno kosztować około 50zł i niczego nie musisz kodować. Masz Code II i w/g mojej wiedzy do zakodowania nowych kluczyków potrzebujesz Examiner i kartę CODE... ale do swojej centralki CODE, a nie od kluczyka. Nie mam pojęcia w jakim...
To na co liczysz, że Ci kupimy? Odpowiedź dostałeś co masz kupić, nic tańszego i lepszego nie znajdziesz (Witecha ani examinera jestem pewien nie kupisz).
Licznik , kialka kluczy imusowych a po wymianie wizyta w warsztacie na osiowanie licznika examinerem
A kolega jak jedzie to ma kierownice idealnie równo? Lekko przekrzywiona kierownica a sterownik widzi skrecanie, puszcza prąd na silnik ,układ sie przegrzewa i zapala kontrolke. Bład na examinerze Przetęzenie lub czujnik momentu zwarcie na + przerywany.
examiner kabel examiner klucz interfejs examiner
głośniki studyjne projekt ładowarki akumulatorów licznik zegar renault
ładowarka makita ładowarka makita
Błąd RETR w poczcie o2.pl - jak naprawić? Brak polskich znaków w SMS na Xiaomi - jak naprawić?