Miałem na myśli tester diagnostyczny,do Fiatów chyba najlepszy jest EXAMINER.
Dokładnie tak jak kolega napisał - licznik najpewniej wymieniany - examiner ogarnie
dobrze by bylo wiedziec jeszcze co mowi takie urzadzenie jak Examiner
Nie wiem czy to może pomóc ale zrobił bym zerowanie parametrów , możliwe poprzez Examiner
Przeszukaj opcję tego programu. Niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem. A zdaje się że nawet Examinerem tego nie zrobisz.
Examiner II
gniazdkojest owszem ale trza miec examiner albo inny przyrzad
Licznik , kialka kluczy imusowych a po wymianie wizyta w warsztacie na osiowanie licznika examinerem
Trzeba sie podlaczyc kompem do diagnostyki , examinerem lub podobnym dobrym sprzetem , bez tego nie ruszysz tego wspomagania , zwykle padaja silniki elektryczne lub czujniki momentu wału kierownicy
Pewnie trzeba dokodować je Examinerem żeby Punto wiedział że to jego radio. SławeK
potrzebny licznik i przelacznik . a potem skonfigorowanie examinerem
do fiata najlepszy jest examiner tylko nie każdego jest stać na niego, a do gazu to prog. znajdziesz na tym forum. tylko użyj funkcji szukaj
Chcesz to zrobić na pewniaka? Tak bezstresowo? Kup Fiat Examiner II.
Mam okazję kupić sprawny sterownik,ale nie wiem czy jeśli kupię o takim samym numerze to nie będzie problemu np: z immo. Będzie problem z CODE, chyba, że kupisz nowy/"wyczyszczony" sterownik, choć masz CODE2 więc nie wiem czy to się w ogóle samo zakoduje, czy trzeba Examinerem.
A w sienie 1.6 16V ECU - IAW1ABB.92 reset i adaptację można zrobić przez odłączenie akumulatora czy potrzeba examiner???
Examinerem wykasuj parametry samodopasowawcze!!!! Po wykasowaniu pojeździj z tdzień na benzynie. I nie zapominaj, że ten samochód przystosowany jest do jazdy na PB!!!! Ps. Proszę pisz po polsku, bo to aż razi!!!!
miałem podobny przypadek, u mie mrugał przebieg i nic nie można było zrobić. Kup na allegro licznik, załóż i już. jak będzie migał przebieg jedz do serwisu fiata na osiowanie licznika (tylko serwis fiata to robi mają examiner)
Tak to prawda. Zauważyłem przy hamowaniu na mokrej powierzchni, że auto chce stanąć bokiem. Zaciął jednocześnie wszystkie koła. Ale co biedny człowiek ma zrobić z tą kupą złomu? Używany abs to 300 PLN plus robocizna plus płyn. Nie wiem czy jeszcze nie trzeba modułu zaaktywować examinerem?
Witam serdecznie. A nie są tam jak w Pandzie piezoelektryczne. Wtedy miernikiem nic nie sprawdzisz. Zostaje Examiner lub podobnie działający sprzęt. Pozdrawiam.
czy istnieje inna opcja dodania klucza w tym modelu Karta FIAT CODE -> PIN -> Examiner i dopisanie nowego klucza do NBC.
AlfaOBD ma bardzo rozbudowane funkcje zmian konfiguracji np BCM. Ale nie wiem czy w Punto 188. Diagnoza na pewno dla 188 jest. W 199 potrafi cuda na kiju w kwestii konfiguracji BCM i innych centralek... https://obrazki.elektroda.pl/1452896600_... Generalnie MES i AlfaOBD potrafią rzeczy których nawet Examiner w ASO nie potrafi...
Witam Czy ktoś wie jak podłączyć się do Punto JTD? Standart to OBD2, chyba ISO9141-2(KWP200). Brakuje pinu w wtyczce od L lini, są za to piny od CAN. Interface na ELM 323, soft może ScanMaster? Czy pozostaje mi wyłącznie serwis i Examiner?
Przecież musi być examiner do tego kompa i na nim ci wyjdzie co i jak
licznik jest z innego auta . trzeba jechac do serwisu lub do kogos kto ma odpowiedni sprzet zeby go skonfigurowac np. examinerem . czyli dostosowac do wyposazenia auta
A Examiner co na to? Podłączałeś pod jakiś komputer diagnostyczny? Bo przyczyn może być wiele...
Po pierwsze napisz o jakie punto Ci chodzi, bo np. mk.2 1.2 16V miało elektroniczną przepustnicę i "sprawa" wygląda tam zupełnie inaczej. Najlepiej zacząć od diagnostyki komputerowej - czyli podjedź do ASO na Examiner albo do kogoś z Euroscanem. Poza "silniczkiem krokowym" czyli regulatorem (dawki powietrza) biegu jałowego (Idle Accurator), warto sprawdzić...
Prosze bardzo schamty i opisy wspomagania Jeden plik do zwykłego punto 2 a drugi do tego nowszego punto 2 FL, nie wiem jaki jest potrzebny wiec wstawiam oba. Jednak proponje podjechac na examiner , zrobic wnikliwa diagnostyke , bedzie odrazy wiadomo o co chodzi , najczesciej faktycznie padaja silniki ale je bez problemu idzie naprawić.
Czy auto ma LPG? Błąd czujnika MAP może być spowodowany nieszczelnością w obrębie dolotu. Sprawdź wężyki dochodzące do przepustnicy. Spójrz też w Live Data na Examinerze na odczyty z czujników temperatury.
A kolega jak jedzie to ma kierownice idealnie równo? Lekko przekrzywiona kierownica a sterownik widzi skrecanie, puszcza prąd na silnik ,układ sie przegrzewa i zapala kontrolke. Bład na examinerze Przetęzenie lub czujnik momentu zwarcie na + przerywany.
Witam mam pytanie odnośnie oryginalnego radia do Punta II. Doczytałem, że to radyjko ma CanBus. Czy piny sieci CAN są w oryginalnych ISO-wskich wtyczkach (te dwie w oryginalnej instalacji) czy powinna być jeszcze jakaś wtyczka? Czy po podłączeniu radia wystarczy wklepać kod czy trzeba jeszcze pojechać do ASO i włączyć coś examinerem? Proszę o szybką...
Witam. Problem polega na tym że, wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza przy wyłączonym zapłonie drżą, co za tym idzie nie działają po odpaleniu silnika, po odłączeniu klemy lub wtyczki licznika i po włączeniu zapłonu jest ok do momentu ponownego wyłączenia zapłonu, po chwili drgania wskazówek wracają i tak już zostaje. Pytanie - licznik do wymiany,...
Poczytaj najpierw troche o diagnostyce OBD i urzadzonku zwanym Fiat Examiner zamiast wypisywac glupoty.Co znaczy,,polaczenie on-line z autem,,bo nie znam tego pojecia???
Najławiej byłoby podjechać do znajomego w serwisie Fiata i poprostu podłączyć komputer.W Punto 2 jest możliwość dołożenia kilometrów zwykłym komputerem diagnostycznym(Examiner),należy pamiętać że licznik jest tylko do 399999km.Acha a jeżeli dołożysz za dużo to nie mozna cofnąć fabrycznym kompem,ale na to też są fachowcy.A jeśli chodzi o impulsy to jest...
Zanim cos popsujesz pomierz antene code ! Examinerem code 1 nie zdjagnozujesz... Powinno byc ok 2 omów w starszych 14 om
Byłem na komputerze przed zaślepieniem EGR, po fakcie nie jechałem, w przyszły poniedziałek się podłączę pod examiner ponownie przy okazji regulacji zaworów, bo nie wiadomo kiedy ostatnio były regulowane i czy były regulowane od nowości :)
recznie nie da sie tego zrobic podjedz na examiner lub inny tester obslugujacy ta funkcje jesli masz karte kodowa mozesz sprobowac awaryjnego uruchomienia jest to opisane w instrukcji
Kontrolka informuje że silnik ma usterkę i może pracować w trybie awaaryjnym. Proponuję Ci podjechać do kogoś kto ma Examiner lub do serwisu. Proponiję ci pojechać w miarę szybko bo czasami można większej szkody narobić.
Zawór EGR należy zaślepić, dzięki temu silnik nie dostaje syfu, ja już dawno u siebie zaślepiłem. Bzdury o ujemnym wpływie na silnik należy wsadzić między bajki. Jeśli masz więcej pytań na temat punto II i silnika JTD dzwoń, auto rozebrałem już nie raz i diagnozowałem już niemal wszystko. Więc powinienem być pomocny. 600-827-446 Dodano po 2 Sprawdziłem...
Witam Mam dość lichy aku w punto jtd. Przy odpaleniu dość mocno spadło napięcie ale auto odpaliło. Niestety zresetował się główny licznik kilometrów, teraz liczy od nowa! To w ogóle możliwe, przecież licznik ma pamięć nieulotną? Da się przywrócić poprzednie wskazanie? W sumie to raczej nie mozliwe zeby sie skasował główny licznik, cikaway przypadek??...
Ja akurat kupiłem w tej firmie. Nie da się u nich utargować.Sprzęt jest niezły,ale pasuje go czymś uzupełnić.Nie mogłem nim zrobić wspomagania w Punto II,bo nie ma tego w menu.Trzeba się było podeprzec Examinerem. Ale w Corsie C zrobił wszystko.W zasadzie Opla robi jak Tech 2 ( no oprócz programowania)
musisz zrobić procedurę proxy examinerem Dodano po 3 procedura proxy ( to znaczy dopasowanie licznika do wyposażenia samochodu)
Ja tylko tłumaczę i tłumaczę tylko to co jest możliwe do tłumaczenia. Opisy procedur nie zostały przewidziane przez autora do tłumaczenia. Błędy funkcjonalne programu najlepiej byłoby zgłaszać bezpośrednio autorowi. Z tą Pandą to chodzi o brak adaptacji koła fonicznego? Komunikacja po CAN czy K? Z drugiej strony czy Examinerem da się np. aktywować tempomat...
Multiecuscan od tego czasu już się bardzo podprawił. Pierwsza i podstawowa różnica między examinerem to taka że możesz fleszować centralki. Jak ktoś się fiatem zajmuje to Examner jak i Multiecuscan to podstawa, powiem ci tak ostatnio miałem problem w Grande punto że gubił radio. Patrzę aktualizacja oprogramowania w BODY i po sprawie, tak to byś z 10...
Jezeli jest to bład cewki zaplonowej to prosze postarac sie o druga podmienic i sprawdzic jak wtedy bedzie sie samochod zachowywał.Wzglednie prosze sprawdzic błedy na dokładnym testerze np.examiner.J.
Taka mała historia. Kiedyś miałem Seicento 1.1 z niemcowa. Traf chciał ze to małe autko miało wspomaganie elektryczne kierownicy cos jak Punto. Padł czujnik prędkości- takie małe cos. Pojechałem do serwisu Fiata. Pan mechanik podłączył Examiner i jak byk wyszedł ten czujnik. Pan mechanik powiedział ze w życiu nie ma czegoś takiego w Seicento i jest...
Montowałem wczoraj alarm do punto2'03 1.2 8v z prostszą elektroniką-brak zamka centralnego,szyb el,wspomagania,mechaniczne krańcówki,jestem 100% pewny o prawidłowym wpięciu się[kilkanaście takich punto już zrobionych],nie nakłuwałem się w nic ,bo nie mam takiej potrzeby,odcięta pompa paliwa w progu, nic nie odpinałem , po montażu zauważyłem błąd silnika,examiner...
witam nie chce otwierać nowego postu... Mam zapytanie ; jest grande 2008 rok 1.3 mjet brak halogenów przód teraz chcąc założyć halogeny ( skrętne) powinienem zmienić BODY ponieważ raczej nie ma możliwości zmiany ustawień nawet examinerem w tej marce tak jak np. w BSI niniejszej marki ... -czy mi to wypali ->mając wsad Body gdzie halogeny istnieją z...
Witam Problem jest taki, że miga wyświetlacz, został przełożony z punta2FL wersja emotion, oraz nieswieci się kontrolna wspomagania city. Czy trzeba to zrobic examinerem, czy innym sprzetem diagnostycznym?
Podłączyłem radio w samochodzie , wziołem can z licznika i ........... nic , dalej cancheck . Fabrycznie w kostce iso w samochodzie są podłączone przewody tam gdzie powinien być can , lecz są to sygnały +12 po zapłonie i tel mute co by odpowiadało podłączeniu starego radia fiatowskiego , tak se myśle czy nie trzeba by było uaktywnić radia w body komputerze...
jesli zaklada sie inny licznik to trzeba go zkonfigurowac Examinerem bo prawdopodobnie nie nie bedzie dzialal . niewiem natomiast czy bedzie dzialal licznik np. z obrotomierzem w aucie w ktorym go nie bylo bo nie mialem takiej okazji zeby sprawdzic . wszystkie poloczenia sa identyczne
każdy licznik w nowym fiacie musisz konfigurować a po za tym licznik z obrotomierzem nie będzie działał w twojej pandzie bo body w twojej wersj nie jest przewidziany przes linie can guzik prawda... takie pytanie robiłes kiedys taką opercje? Niesądze... a wiesz co to sa koszty produkcji? tez wydaje mis ie ze nie... Ja mam licznik z pandy emotion a raczej...
Nie ma czegoś takiego.Pozostaje zakup karty Examiner .Ale nie obsługuje ona Punt II.
temat zakończony jakos sobie poradziłem używając softu motoroli do programowania hc11 i pomocy kilku internautów. Jakos obyło sie bez softu Pana Trojanowskiego który kosztuje okolo500zl, a oprogramowanie motoroli jest za free. A na pytanie czy komp z fiata punto 1,1 spi może pracowac w seicento 1,1 spi odpowiadam "sam sobie i wszystkim zainteresowanym,...
Na serwisie w Fiat podłączjąc pod examiner wyskoczył błąd - zwarcie, lub uszkodzony czujnik poziomu oleju. Po skasowaniu błędu nadal mruga OIL. Licznik mam wymieniony od tego samego modelu. Serwisanci są bezradni proszę o pomoc. Gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju w 1.9JTD , poprosze o fotkę lub opis ?
Jedź do kogoś kto ma examinera, zresztą inne testery tez to zrobią. CDIF to żaden sprzęt jest. Dłuższa jazda na benzynie też pomoże .
Cewkę mozesz sprawdzic najprosciej zamieniając je miejscami , centralka jak ulega uszkodzeniu - zazwyczaj zaczyna sie od oznak szarpania , cęzkiego wchodzenia na obroty i faktycznie samochód przestaje palic na wszyskich cylindrach /zapal sie przy tym kontrolka awarii silnika/ Bardziej jednak bym sie martwił olejem w swiecach - na poczatek bym je wykrecił...
Nie jest to czasem dawna wersja FIAT ePER? Jeśli tak to o diagnostyce się wiele z tego nie dowiesz, to katalog części zamiennych z cenami. Jest też FIAT eLearn, ale ten już jest pod konkretny model i to jest taka niby instrukcja serwisowa z opisem procedur diagnostycznych. Skaner diagnostyczny do FIATów to FIAT Examiner i jest jeszcze interfejs do PC...
witajcie podłączyłem dzisiaj examiner aby sprawdzić dlaczego silnik lekko drga na wolnych obrotach zero błędów wszystko niby idealnie ale zwróciłem uwagę na ciśnienie ssania, parametr ten wynosił ok 460mbar a średnia dla tego silnika to 250-300mbar. Teraz pytanie czy to już głowica (zawory) czy może uwalony czujnik? (nie mam nic na podmiankę niestety)...
Jak mi w punto też 1.2 wymieniali przepustnicę, to mechanik chyba 3 razy wciskał ją do oporu niezbyt szybko, najpierw przy wyłączonym, a potem przy włączonym silniku, mówiąc, że komputer ją sobie zapamięta. Ale w tym czasie auto było podpięte pod EXAMINER. Ale to było dawno (2003 r.) i nie wiem, czy dobrze zapamiętałem.
Witam Nie działało wspomaganie w Punto II(błąd silnika C1007 jak lekko zagrzałem silnik opalarką to zadziałalo) zdemontowałem silnik wymieniłem przekaźniki i po wymianie jak odpalę auto to nie świeci się kontrolka z kierownicą wspomaganie działa ale jak wykonam kilka ruchów kierownicą to znowu się zapala i brak wspomagania .Nie wiem czy nie jest to...
tylko teraz jesli zrobię tak jak w punto -wcisne przycisk w podsufitce a potem w kluczyku to czy centralka sie nie zablokuje i czy wtedy kluczyk musi być w stacyjce w pozycji "włączonej" Mam także pytanie do kolegi segal - co to jest examiner ? z góry dzięki za odpowiedź
Odłanczaniem zasilania z akumulatora nie łapie się błędów, coś musiałeś pokombinować z kabelkologią w trakcie montażu alarmu. Odłączenie akymulatora powoduje jedynie usunięcie Twojej mapy z pamięci. Pojeździsz to nowa mapa powstanie. A na takie błedy do examiner w ASO (koszt 60-80zł). Choć nie jestem pewny czy nie trzeba zrobić jakiś poprawek z kabelkami....
Witam ! Posiadam Fiata Punto II w wersji Sound (z radiem Blaupukta High CD), naszla mnie ochota na zmiana radia na montowane w PuntoIIFL z mp3, zakupilem takie radio razem z kodem i papierami, myslac, ze nei bede mial problemow z jego odpaleniem, niestety niedosc ze jest roznica w podlaczeniu (inaczej rozlozone sygnaly) to radio nie chce dzialac. Piny...
Możesz dorobić kluczyk bez transpondera (ale z miejscem na niego) i przełożyć go ze starego kluczyka, wtedy dorobienie powinno kosztować około 50zł i niczego nie musisz kodować. Masz Code II i w/g mojej wiedzy do zakodowania nowych kluczyków potrzebujesz Examiner i kartę CODE... ale do swojej centralki CODE, a nie od kluczyka. Nie mam pojęcia w jakim...
witam forum już przetrzepałem na ten temat całe , najpierw może o usterce , standardowo wspomaganie czasami przestaje działać i zapala się kontrolka układu , examiner czyta błąd silnika elektrycznego , wspomaganie są momenty że działa cały dzień , a czasem przy odpaleniu zimnego auta już nie działa , i moje pytanie może ktoś z kolegów już zabierał sie...
Co do alarmy w punto to za chwilkę! Najpierw powiem, że w punto 2 (2002) nie ma linek i universal chodzi jak trzeba!!! Na marginesie dodam, że cięgno trzeba wygiąć w literkę S aby super chodził!!! Co do alarmu!? Hmm standardowy założony w serwisie gada z body kompem i moim zdaniem to nie jest dobre! Podkreślam moim zdaniem!!! Zakładałem WIELE alarmów...
Zależnie od wersji sterownika i oprogramowania nie wszystkie parametry są dostępne, Examiner o tym "wie" ale FES/MES nie uwzględnia tych rozbieżności. Jak widać u Ciebie oczekiwane ciśnienie jest bzdurą, bo jedyna sytuacja w jakiej oczekiwane ciśnienie w dolocie jest równe ciśnieniu atmosferycznemu (w silniku wolnossącym) to stan przy wyłączonym silniku,...
Panowie czy miał ktoś do czynienia z takim przypadkiem jak w temacie a scislej ujmując brak tego wspomagania z zapaloną kontrolką od układu? Po podłączeniu pod Examiner mamy błędy na przemian: 1. Silnik wspomagania 2. Czujnik momentu obrotu wału 3. centralka EPS Te wszystkie rzeczy wymieniłem najpierw wymieniłem sam silnik , nic to nie dało pożniej...
nie da sie uaktywnic kontrolki halogenow poniewaz jesli w aucie nie ma fabrycznie halogenow to bodykomputer nie jest wyposazony w te funkcje nawet wgranie softu do licznika nie pomoze poniewaz niema w body czesci elektrycznej sterujacej do halogenow a kontrolka halogenow steruje bodykomputer poprzez CAN. nawet gdybys chcial zamowic bodykomputer nowy...
To na co liczysz, że Ci kupimy? Odpowiedź dostałeś co masz kupić, nic tańszego i lepszego nie znajdziesz (Witecha ani examinera jestem pewien nie kupisz).
Witam, proszę serdecznie o doradzenie czy też naprowadzenie na ewentualne problemy. Kiedy i jak występuje problem: - przy normalnej jeździe na zimnym silniku wszystko jest dobrze, po ok. 5 km trasy występuje problem skaczącej wskazówki obrotomierza oraz niemalże nieodczuwalne osłabienie pojazdu. Po przejechaniu około 5km bądź po zagrzaniu się silnika...
No właśnie... Examiner... W Gdańsku nikt tego nie ma. u Fiata popukali się w czoło... Map nie był mierzony bo nie mam wytycznych. Z resztą jak to mierzyć..? Wężyki są szczelne - nowe. Nigdzie też nie bierze lewego powietrza. Nowego kupić nie sposób. Kilka miesięcy szukałem sondy Lambda, oryginalnej GM z numerem takim jak podaje EPER po VINie auta. To...
podjedź do kogoś kto na Examinera-sprzęt serwisowy do fiata,jak coś do napisz na pw.do Zepola,ma Examinera i fiaty w małym paluszku,jest z Gliwic,więc myślę,że ci to sensownie zrobi,bez rzeźbienia i domysłów.
Bez Examinera ani rusz
NQS należy konfigurować przy pomocy examinera
więc kup examinera II :)
"Wróżenie " z migającej kontrolki zaczął bym od podłączenia auta pod examinera.
odpowiedz na Twoje pytanie brzmi TAK. można przez złącze i to od ok 99roku za pomocą np examinera ustawić przebieg ale ....można ustawić przebieg wyższy...i nie wyższy (powołuję się na wypowiedz z Bielsko Bialej) nie większy niż 399tyś km............ z tego wynika że icznik podlączony jest pod diagnozę ....aczkolwiek większość ludzi robi to z wyciągnięciem...
A czemu ma służyć ten czysty wsad? Taki czysty trzeba chyba odpowiednio zakodować.Nie śmiem twierdzić że nie posiadasz examinera,ale chyba będzie potrzebny do zakodowania później w aucie takiej surówki:-).
Do zresetowania adaptacji potrzebujesz FIAT Examinera lub interfejsu dedykowanego do FIATów (np. FIAT ECU Scan). Nie wiem natomiast czy pomoże Ci to w znalezieniu przyczyny usterki.
Na poszątek musisz poszukać zwarcia w wiązce albo "bypassa" na zasilanie pompy zastosowanego przez poprzedniego "naprawiacza". A dalej to bez examinera może być ciężko, ale musisz po kolei sprawdzić, czy immo nie blokuje, czy zasilania do kompa są wporzo itp
Witam! A nie odwrotnie? powyzej 600 bogata a ponizejk uboga? Takie cus znalazlem.. Czy jest jakas procedura sprawdzenia czy sonda dziala i czy silnik zmienia sklad mieszanki procz examinera? Pozdrawiam
Nikt widzę nie odpowiedział, a może napiszę, co sprawdziłem i zrobiłem. - wyczyszczony krokowiec - przepustnica czysta - przewody WN ok ( w ciemności żadnego iskrzenia nie widać - sonda jak wyżej - wymieniony filtr paliwa Dalej się powtarza :/ Czy można jakoś odczytać kody błędów bez examinera albo euroscana ?
witam prawdopodobnie nie jest to wina junkersa czesto bywa ze po zamontowaniu instalacji auto wyczynia różne cuda i oceniamy ze jest to jej wina wielokrotnie miałem doczynienia z czymś takim i okazało sie ze wina jest po stronie elektroniki i samego silnika powinieneś przyjacielu przed montażem udać sie do ASO i podpiąć auto pod Examinera celem wyeliminowania...
tomekb - tam jest wspomaganie elektryczne! Nie słyszałem o uszczelkach zapobiegających wypływowi prądu! tolio System wspomagania w PUNTO II można skalibrować ( a nawet trzeba po jakiejś naprawie) przy pomocy np. EXAMINERA w serwisie. Nie wiem, dlaczego się to u ciebie stało. Powiem tylko, że np. przy wymianie przekładni zębatkowej (tzw. listwy) trzeba...
Najlepiej podjedź do kogoś kto na Examinera - urządzenie serwisowe do Fiata. Puszka immo jest taka sama jak np. w Punto z pamiątką 93c46. Sprawdź i wyczyść (kontakt spray) wszystkie punkty podłączenia masy oraz wtyczki połączeniowe modułów.
Co do tego examinera to nei jestem taki pewny czy wyskakujący zapłon też wykrywa! Przecież punto 1,2 ma czujnik fazy software i specjalnie wywala niektóre zapłony aby sprawdzić czy jest w fazie! Dlatego przy zapalaniu jest tzw. full rate czyli wszystkie wtryski naraz chodzą a sekwencja włącza się po wyżej opisanym sprawdzeniu fazy! A od jakiego przebiegu...
Witam wszystkich odkupiłem od kolegi Punto HGT z 2000r za małe pieniądze, walczył z autem od 6 miesięcy i się poddał, zawoził do różnych mechaników i co jeden to bardziej psuł. Auto po odpaleniu chodzi na 2 czasem na 1 cylinder i gaśnie,wstawiłem go do garażu i wziąłem się za szukanie usterki, od razu rzuciło mi się w oczy polepiony komp. auto po przekręceniu...
examiner instalacja examiner karta examiner kabel
lodówka elektrozawór deska rozdzielcza punto kontrolki triak przekaźnik
Identyfikacja pinów głowicy magnetofonowej Parametry głośnika TB 1500B-8Ohm 200W w kolumnach IDEX EN-15S