Odtworzyłem twój przypadek (kwadracik pokazuje się w miejscu ENTER'a). Zlikwiduj albo (lepiej) zmień na spacje w tym ciągu znak vbCR (Carriage Return). Np. tak [syntax=vb]Arkusz1.Cells(1, 1) = Replace(Me.TextBox1.Text, vbCr, " ")[/syntax] U mnie działa. Zachowuje jednocześnie podział wpisanego tekstu na wiersze (znika tylko kwadracik).
Rozumiem, że chodzi o zabezpieczenie przed przypadkową modyfikacją wpisu, a nie o jakieś "superzabezpieczenie" przed działaniem złośliwym, bo to drugie w przypadku Excela jest raczej niewykonalne. Ponadto niezbyt jasne jest sformułowanie o wypełnianiu kolejnych wierszy. W którym momencie miałaby być wprowadzana ochrona? Na razie moja najprostsza propozycja...
Chcesz wstawić nową linię w komórce Excel? Użyj Alt + Enter na Windows lub Option + Return na macOS. Dowiedz się, jak poprawnie formatować tekst w Excelu.
A tak [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) If Target.Column = 6 Then Target.Offset(, -5).Value = Date If Target.Column = 7 Then Target.Select End Sub[/syntax]
Mam rozwiązanie. Niech klawisz "0" nazywa się "C0" wtedy: Private Sub C0_MouseMove(ByVal Button As Integer, ByVal Shift As Integer, ByVal X As Single, ByVal Y As Single) C0.BackColor = &H80000010 ' Zmieniamy kolor przycisku End Sub Dla klawisza "1", który nazywa się "C1" Private Sub C1_MouseMove(ByVal Button As Integer, ByVal Shift As Integer,...
Witam Możesz np w właściwościach pola ustawić Multiline i EnterKeyBehaviour na True
W związku z tym poradziłem sobie inaczej, ostatecznie tak też może być Taki przykład bez "entera" :) Nie wiem co tu zostało zmienione żeby miało działać bez enter
Zaznaczasz cały obszar w którym są też komórki do których chcesz wpisać zera. Następnie kombinacja klawiszy: - CTRL+G - ALT+S - U - ENTER Masz zaznaczone puste komórki w Twoim zakresie - wpisujesz 0 - zatwierdzasz CTRL+ENTER Masz wpisane 0 do komórek, które były uprzednio puste.
Uzupełnione. Jak napisać formułę w R2 ark.S1, instrukcja: wpisujesz: =ZŁĄCZ.TEKSTY(TRANSPONUJ(tu zaznacz jednokolumnowy zakres)) następnie nie naciskając ENTER! zaznaczasz (na pasku formuły): TRANSPONUJ(nasz zakres) i naciskasz F9 usuwasz nawiasy tablicowe {} i naciskasz ENTER I tak z kolejnymi (S2, T2...) Nie da się, niestety, skopiować i trzeba będzie...
Słuchaj, zmieniasz co chwilę "zeznania". To co chciałeś wcześniej ma się nijak do "może inaczej" Tu wystarczy zwykłe jeżeli() w ostatnich 3 komórkach (AC3, AD3, AE3). W A3 wpisz: =DZIEŃ(DATA($A$1;$A$2;NR.KOLUMNY())) enter i komórkę A3 przeciągnij do AB3 (Powyższe możesz zrobić też bez formuły wpisując w każdą komórkę liczby ręcznie bo każdy miesiąc...
moja wersja nie rozpoznaje formuły :-o A jaka to wersja Excela ? Mam wrażenie, że to Ty nie potrafisz przepisać dokładnie formuły i uruchomić jej jako jednokomórkową formułę tablicową ( klawisze CTRL + SHIFT + ENTER :idea: ) :cunning: Mógłbyś wrzucić plik excela? Jak autor wstawia ilustracje obrazkową swojego problemu to wnoszę, że oczekuje również...
Raczej nie. taki bład się pojawi kiedy w pliku tekstowym pojawi sie znak z poza zakresu dopuszczalnych znakow. Makro reaguje prawidłowo, tylko na litery i cyfry, inne znaki traktuje jako bledy. Nawet spacja lub enter sa traktowane jako znak. Zwroc uwage ze znaki sa rozpoznawane na podstawie kodu ASCII, stad dzialania w obliczaniu indeksu tablicy. Pozdrowka
Nie Na przyszłości stań na jakiejkolwiek wolnej komórce, wciśnij "=" i wskaż inny arkusz i komórkę do odwołania. Wciśnij enter i ukarze Ci się to, co powinno być napisane tekstem dla adr.pośr() Podpowiem Ci, że ja osobiście wole korzystać dodatkowo z funkcji adres(). Tylko inaczej się ja parametryzuje. =Adr.pośr(adres(... ; ... ; ...))
Tak na szybko przerobione z Twojej procedury Private Sub cmdLogowanie_Click() 'nie Enter If Me.txtPassword.Value = "test" Then 'tu robisz co potrzeba 'i zamykasz formę Unload Me Else MsgBox "Błędne haslo! Wpisz poprawne hasło", vbExclamation, "Logowanie" 'zeruję wartość i ustawiam kursor txtPassword.Value = ""...
Wszystko działa prawidłowo ! Popełniłeś kilka błędów: - formuła w kolumnach Wystąpienia to formuła tablicowa ! Po jej wpisaniu w komórkę, zatwierdzenie wpisu następuje po wciśnięciu Ctr Shift Enter a nie samego Enter ! W pasku formuły widać, że funkcja tablicowa jest zamknięta przez nawiasy klamrowe np. {=SUMA(JEŻELI(D$3:D$461...
zgodnie z wcześniejszym zamysłem =ciagi (zakres,krotnosc, 0 lub 1 - przelacznik ilosc lub adresy) w przypadku przelacznika 0 wystarczy wpisac formule i nacisnac enter i pojawi sie ilosc, zas dla przelacznika 1 jest to tablica wiec trzeba zaznaczyc jakis zakres komorek, wpisac formule i ctrl+shift+enter (wtedy wpisze sie w nawiasach klamrowych i odczyta...
Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...
... gdyż naciskasz F9 idziesz zrobić kawę, wracasz i gotowe :D ... A mogę zapytać po co naciskasz F9? Masz wyłączone automatyczne odświeżanie? Odwołania cykliczne w formułach? Owszem F9 wymusza przeliczanie ale całego arkusza/skoroszytu a akurat "moje" rozwiązanie tego nie potrzebuje (pod warunkiem że masz włączony standardowo automat w opcjach) W...
Dzięki adamas za podpowiedź , chociaż nie wiem do końca czy sobie poradzę z tym makrem. Pozdrawiam.
https://obrazki.elektroda.pl/2807245700_... Witam, Temat odgrzany, i nie mojego autorstwa, ale warty przypomnienia. Potrzebowałem aby pewne urządzenie wystawiało mi do PCta kilka klawiszy klawiatury. Słyszałem już kiedyś o projekcie SWUSB pisanym w jedynym języku który choć trochę znam - Bascom. Zaprojektowałem jednostronną niewielką...
Dzień dobry 1. Mam pytanie jak włączyć w excel 2016 funkcję wyświetlania przy kursorze myszki ilość zaznaczonych kolumn lub wierszy, obecnie informacja taka pojawia się w przypadkowym miejscu na ekranie np. ? 3W x K12 dolny pasek stanu 2. Podczas wstawiania funkcji w excel 2016 / przy użyciu wyszukaj funkcję / przejdź / lub enter (np. wyszukaj.poziomo)...
Sposobów może być wiele, bo to dość typowe zadanie. Nie napisałeś, która wersja Excela, a to może być istotne, jeśli chodzi o szczegóły. Przykładowe rozwiązanie w załączniku. Formuła: [syntax=text]=INDEKS(C2:G5;;B1-2)[/synta... nowym Excelu (2021, 365) będzie to formuła rozlana - wpisujesz do pierwszej komórki, czyli do B2, zatwierdzasz Enter i otrzymujesz...
Witam! Od jakiegoś czasu poszukuję bezowocnie rozwiązania do następującego problemu: Buduję arkusz do rozliczeń i podliczeń różnych rzeczy dla pracowników mojego znajomego, ponieważ jednym z założeń jest prostota obsługi, próbowałem dokopać sie do funkcji lub makra automatycznie powiększającego tabelę o kolejny wiersz przy naciśnieciu klawisza enter....
Dzieki chodzilo mi o Alt Enter nie moglem obczaic bo naciskalem prawy a z prawym nie przerzuca - o to mi chodzilo
Panowie napotkałem na jedne problem po upływie daty DZIŚ wiersze nie zmieniają koloru na żółty oraz czcionka nie przestaje być pogrubiona. Nawet jak ponownie uruchomi arkusz nie czyta dat i nie zmienia wierszy. Podczas wpisywania wszystko działa ale po upływie daty nic się nie zmienia. A wcześnie działało. Wiersze reagują wtedy gdy w komórce H zrobię...
Witam, Mam 2 problemy do rozwiązania w jednej tabelce i proszę o pomoc. 1) Napisałem formułę do sprawdzania poprawności danych (w kol. E a docelowo będzie ona w kol. D), ale niestety nie działa ona poprawnie. W komórkach E8-E9,E11-E12 pokazuje FAŁSZ zamiast PRAWDY. W skrócie chodzi o to że jeżeli np. $C8=0 to $D8=0, a jeżeli $C8<>0 to w $D8 należy...
A zwróciłeś uwagę że kolega Krzychu.m zastosował funkcje tablicowe? Tam jest taki mały nawiasik (klamra) na początku i końcu - dość ważny. Takiej funkcji nie zatwierdza się przez samo enter tylko ctrl+shift+enter
Ten układ danych jest bardzo niedogodny do obliczeń. Dane powinny być umieszczone w kolejnych wierszach w taki sposób, żeby w tej samej kolumnie były analogiczne dane. Inaczej obliczenia stają się nieczytelne i trudno kopiować formuły. W załączniku próba rozwiązania z kolumnami pomocniczymi po prawej stronie. Uwaga: w I27 inna formuła. Jeszcze raz...
1. Napisać makro. 2. Kopiowanie wartości: Ctrl+c Ctrl+Alt+v opcja>wartości 3. Odwołanie: = > klik w scalony zakres > Enter
Jeśli komórką której tyczy się odwołanie jest ciąg liczb, wpisany przeze mnie, dostępny w danej kolumnie i w danej to komórce to 'what:= ??? Przypomnę proces: 1. Uruchamiam wyszukiwarkę w Excel - Ctrl+F 2. Następnie wpisuje interesujący mnie kod artykułu - przykład - S5048223 3. Po odnalezieniu klikam 'Wypełnianie kolorem" - przykład - zielonym 4. Powtarzam...
Witam, bardzo proszę o pomoc, w Excelu 2003 chciałbym żeby po wpisaniu wartości w textbox1 i naciśnięciu enter przeskoczyło do wpisywania w polu textbox2. Mam coś takiego i przeskakuje ale zaznacza obiekt zamiast otworzyć pole do wpisywania Private Sub TextBox1_KeyUp(ByVal KeyCode As MSForms.ReturnInteger, ByVal Shift As Integer) If KeyCode = 13 Then...
Hej :) Jestem zielony jak pietruszka w temacie używania comboboxa oraz VBA, chociaż się uczę. Udało mi się napisać VBA makro automatycznie chroniące skoroszyt przed edycją. Mam jednakże problem z obsługą Combobox. mianowicie: 1. ...Jak sprawić by po wpisaniu/wybraniu wartości z listy móc zatwierdzić pozycję Enter lub Tab, by kursor przeszedł do następnej...
coś na zasadzie przesunięć tego samego towaru z magazynu do magazynu Dziwie się, że moderatorzy nie wyrzucili takiego posta do kosza :cry: Nie wiadomo w jakim programie chcesz robić te swoje przekształcenia :?: Nie załączyłeś żadnej ilustracji, ani żadnego pliku, z którym masz problemy :cunning: Gdyby to był Excel :?: to zbliżony efekt działania można...
tekst kończy sie za każdym razem Enterem Caly tekst lub każda linija? Wczytaj Excel'om, obok funkcje DŁ
Hmm... nawet jeśli zmiana z innego skoroszytu, makrem, bez Enter - zdarzenie jest wywoływane.
Zacznę od pytania. To zdjęcie które załączasz przedstawia mysz Logitech? Gdzie mogę znaleźć takie ustawienia, w obciach systemu czy tylko przy oprogramowaniu danej myszy? Teraz to o co mi chodzi. Mam uruchomiony excel teraz klikam na ikonę aby przefiltrował mi dane na przykład według daty, excel pyta czy w sortowaniu ma uwzględnić pozostałe kolumny...
Do przenoszenia do następnego wersu w zakresie jednej komórki podczas pisania używam lewy ALT + Enter Kowalski ALT+Enter Adam ALT+Enter....
Dziękuję za odpowiedź i wskazówki. Zastosowałem je, czyli wyłączenie 'Set MyWB' oraz uporządkowany kod wg Twojego wpisu i efekt jest następujący: Na dotychczasowym komputerze zapisuje csv zgodnie z oczekiwaniami Na nowym komputerze Excel nie wyłącza się, jednak nie zapisuje pliku. Na pasku stanu pojawia się "Zaznacz obszar docelowy i naciśnij ENTER...
Wróć do stanu początkowego. 1. Zaznacz wszystkie komórki i ustaw je jako zablokowane. 2. Zaznacz sobie komórki, które chcesz mieć edytowalne i ustaw jako niezablokowane. 3. "Chroń arkusz" i odz nacz fajkę przy Zaznaczanie zablokowanych komórek. Prościej się już nie da. Zablokowanych komórek nie możesz zaznaczać i nie możesz w nich pisać. Enter i TAB...
[syntax=vbscript]Private Sub TextBox1_KeyDown(ByVal KeyCode As MSForms.ReturnInteger, ByVal Shift As Integer) If KeyCode = 13 Then TextBox1.SelStart = 0 TextBox1.SelLength = Len(TextBox1.text) KeyCode = 0 End If End Sub[/syntax]
dziękuję za pomoc niestety nie mam na tym kompie pliku będę coś kombinował z Twojego macro jest podobne do tego co chciałem uzyskać z tym ,że gdy skanuję kod kreskowy do komorki A1 i kod jest zapisany np 111-222-333 to rozbija mi to na komórki A1,B1 i C1 a następnie skacze do komórki D1 i tam podobnie tylko 7 myślników w kodzie kreskowym. Chodzi o to...
Nie napisałeś w jakiej wersji Excel chcesz w ten sposób numerować strony. Napiszę dla Office 2003 i 2007. W wersji 2003 wybierasz Widok/Nagłówki i stopki.. , następnie zakładka Nagłówek/stopka , przycisk Nagłówek niestandardowy.. .Ustawiasz kursor w Środkowa sekcja: . Powyżej wybierasz przycisk # (Strona) i dopisujesz by był taki wpis STRONA & . Ustawiasz...
Wszystko można (prawie), tylko trzeba dokładnie napisać czego potrzeba, szczególnie jak się oczekuje dokładnych wskazówek. Ja np. dotąd nie wiem, której wersji Excela Pan używa, to jak mam Panu dokładnie wytłumaczyć? Jest opcja, żeby nie zmieniać położenia komórki aktywnej po naciśnięciu Enter. W Excelu 2007: Przycisk pakietu Office/Opcje programu Excel/Zaawansowane/Opcje...
Nie wiem czy dobrze rozumiem Arkusz 1 A1 Nazwisko B1 Imie C1 data ur itd wiec zeby to przeniesc do drugiego arkusza Naklejki robisz: A1=zmieniasz na arkusz zrodlowy i zaznaczasz A1 i dajesz enter zeby pozniej bylo szybciej mozesz w arkuszu docelowym "zlapac" pierwsza komorke myszka i przeciagnac w dol, wtedy automatycznie cala reszta sie uzupelni
Jakbyś dał kawałek danych w załączniku byłoby prościej Tak że porada w ciemno (taki wróżek ze mnie :) ). Porównujesz tekst z liczbą. Poprzez edycję F2 i enter excel zmienia ciąg tekstowy z cyferkami na liczbę i wtedy vlookup działa. Spróbuj w Vloookup szukaną dana poprzedzić apostrofem " ' " i powinno "grać".
... aczkolwiek lepiej by było na przykład, żebym nie musiał za każdym razem zaznaczać komórek... To robisz tylko jeden raz. Kolega mbb90 wyjaśnił ci tylko jak najprościej "stworzyć" formułę. Np w komórce G3 wpisujesz "z ręki" =suma(B3:F3) i wciskasz enter a excel zawsze będzie ci sumował komórki w 3 trzecim wierszu od kolumny B do F ) Zamiast wpisywania...
A bez makr, skryptów itp itd się nie da? ;) Niestety, nie. Możesz użyć funkcji użytkownika podobnej do tej Function LiczKolory(zakres As Range, kolor As Integer) For Each kom In zakres If kom.Interior.ColorIndex = kolor Then LiczKolory = LiczKolory + 1 End If Next End Function Wklejasz do modułu standardowego i używasz jak funkcji Excela tzn...
Przepraszam mam podobną rzecz do zrobienia i chciałbym zrozumieć, gdzie jest formuła kopiująca do zakładki Renewal - jak to się tu dzieje? A dodatkowo mój problem polega na tym, że chciałbym aby pod nagłówkiem tabeli pojawiał się wiersz, kóry jak skończę go zapisywać naciskam enter i ten zapisany wiersz (cała linia) przesuwa się w dół, i powiędzy nagłówkiem...
Bo to jest formuła tablicowa. Jak zmieniasz coś w funkcji to zamiast entera użyj ctrL+shift+enter.
Witam Potrzebuje zamienić spacje na znaki enter w tekście. Wiem, że łatwo to można zrobić w programie Word, Excel itp ale mnie interesuje tylko notatnik. Tekst przed konwersją: Ala ma kota Po zamianie: Ala ma kota Oczywiście korzystam z funkcji zamień na ctrl+ H i wpisuję: Enter: Alt+013 , lecz to nie działa. Spacja: Alt+032- Dla spacji działa lecz...
W tym do czego ja to potrzebuję jest tylko opcja dodawania. Dziennie rano wprowadzam sporo danych (cyfrowych) które wcześniej muszę dokładnie zsumować, do tej pory robiłem to na kalkulatorze a teraz przy Waszej pomocy zrobię to bezpośrednio w arkuszu. Pytam o możliwość eliminacji znaku równości bo to pomogło by mi przez czas wpisywania danych nie odrywać...
Dzień dobry, mam taki problem: 1. W zewnętrznym arkuszu mam zapisane formuły w wersji polskiej (bez znaku '=', żeby były traktowane jak tekst i się tam nie wykonywały) 2. W drugim formularzu uruchamiam makro, które kopiuje formuły z p-tu 1. do Array-a, dopisuje do nich znak "=" i wkleja do kolejnego zewnętrznego arkusza jako range (aby tam się wykonały)....
Proszę. Klient nasz Pan :) Pamiętaj że to funkcja tablicowa zatwierdz się ją nie samym enterem tylko należy wcisnąć CTRL+Shift i dopiero Enter (pojawią się wtedy te klamerki) Jeszcze jedno dane z procentami muszą być ustawione rosnąco.
Witam Potrzebuje pomocy jak zrobić w Excelu automatyczne przechodzenie do następnego wiersza. Wprowadzam dane z czytnika kodów kreskowych do Excela. Każdy kod do osobnego wiersza. Po każdorazowym wprowadzeniu liczb przez czytnik aby przejść do następnego wiersza muszę naciskać klawisz enter. Proszę o rozwiązanie abym nie musiał naciskać klawisza enter...
Cześć! Proszę o pomoc! Jestem nowy w Accessie i porywam się na zrobienie bazy danych produktów. Doszedłem do problemu, którego nie mogę przejść. Otóż nie mogę wyeksportować jednego rekordu do Excela. Co chcę osiągnąć: W formularzu wybieram/dodaję produkt. Klikam w przycisk i eksportują mi się jego parametry tylko tego jednego rekordu do Excela. W internecie...
p3. - Należy użyć formuły tablicowej(Ctrl+Shift+Enter)
Witam Posiadam nietypowy problem. Chcę za pomocą makra wczytać dane z pliku txt. Mój problem polega na tym, że w pliku txt dane zapisane są w jednej linijce i oddzielone od siebie znakiem Enter, czyli w notatniku takim prostokątem. Nie mogę sobie poradzić, aby VBA wczytał plik uwzględniając ten Enter jako przejście do nowego wiersza.
Ale tak poważniej to czego oczekujesz od excela? To naprawdę poważne pytanie. Jeżeli wybierzesz coś w komórce A1 dasz enter (czyli zatwierdzisz zmianę) to co ma zrobić excel by cię w tej chwili zmusić do wpisania czegoś w A2 jak Ty z kolei się uprzesz by nic nie wpisywać - po prostu patrzysz i czekasz?
Np funkcja jaką przedstawił autor ( z której korzystał wcześniej) jest jak najbardziej prawidłowa ale... [b]tablicowa[/b]. (kolejny dział excela) czyli by ją zatwierdzić należy wcisnąć Ctrl+Shift+Enter wtedy działa tak jak powinna (nie ważne ile jest kolumn), a w komórce widać "dziwne nawiasy". Jeżeli...
A z skąd czerpiesz te dane? Np chcąc otrzymywać aktualne wartości danych z FIX'a w Excelu a nie tylko wtedy kiedy się coś tam zrobi np naciśnie Enter wprowadziłem link do zegara w FIX'e i wtedy Excel odświeżał wszystkie dane z częstotliwością zegara to znaczy co 1 sekundę.
Podczas wpisywania funkcji w komórce nie klepiesz enter tylko kombinacje klawiszy CTRL+SHIFT+ENTER tak aby funkcja została objeta klamrami {} przykładowo {=REGEXPW(B2:B7;A2:A7)}. Z ciekawości zerknąłem do opisu w pomocy excel i jest wyraźnie napisane: " Uwaga Formułę należy wprowadzić jako formułę tablicową."
nie dokładnie o to mi chodziło. mam tak zrobione ze po wpisaniu kwoty netto w zł liczy automatycznie ile w euro ale po wcisnieciu enter i wpisaniu nastepnej kwoty w zł musze przeciągac kwote w euro, a chodzi mi o to zeby bez przeciągania po wcisnieciu enter i wpisaniu następnej kwoty w zł automatycznie dodał oblicznie euro.
Kolego, nie rób jaj tylko rusz łepetyną. To są tak proste rzeczy że aż płakać się chce. Przykład: dodać dwie liczby a+b=c Excel: w komórce A1 - wpisujemy liczbę a np. 2 w komórce B1 - wpisujemy liczbę b np. 3 w komórce C1 - wpisujemy działanie które chcemy wykonać , czyli dodawanie wygląda tak: = A1 + B1 jak naciśniemy Enter to pojawi się w tej komórce...
Witam! Próbuję ale coś nie bardzo to działa. Może próbowałem do tego dołożyć jakiś MSGBOX ale coś nie bardzo mi to wychodzi. Do tego klikając Enter i tak idzie w inne komórki dlatego też pomyślałem o jakimś powiadomieniu żeby się po prostu nie mylić POMOCY!...
Wszystko działa Ok przy ręcznym wpisywaniu danych w komórkę A1 ale jeśli dane są pobierane z internetu (lub np z innej komórki) automatycznie to nie są wpisywane do komórek B1, B2 itd. Zauważyłem ze po wpisaniu musi być wciśnięty Enter żeby zadziałało. Da coś się zrobić żeby działało bez tego Entera tzn. z automatu.
Dzięki za odpowiedź. Te formulki jednak odnoszą się do wyszukiwania jednej informacji. Ja bym chciała mieć możliwość wpisania jednego słowa np. Piotr i po wciśnięciu enter aby wysliwetlilo wszystkie informacje dotyczące Piotra czyli adres numer klucza itp. Ja jestem zielona w tym zakresie Pozdrawiam i dziękuję Asia
OK no więc zrobiłem tak... Użyłem formuły która dodaje "http://" przed z polecenia: ="http://"&A1 - ok zadziałało dalej nic Twoja sugestia "Wstaw/Hiperłącze (Alt+Ctrl+h)" też nie działa bo wyskakuje jakieś okienko z podawaniem linku, a nie o to chodzi. Zauważyłem że jak wejdę w każdy adres www, kliknę na tekst u góry i dam enter, to samo zamienia się...
Witam! Całkie obry przykład jednak nie do końca coś tu wychodzi. Chciałbym aby po na ciśnięciu Enter (czy tez strzałki) kursor przesuwał się w wybrane miejsca czli np. z A2 do A5 do C6 itd. Pozdrawiam!
Witam, w zalaczniku jest plik na podstawie ktorego chce rozwiazac moj problem. W arkuszu "kalkulacja" wpisuje w kolumnie b2:b12 nazwę następnie wciskamy enter i reszt tabeli sie sama wypelnia oraz wybrane akcesoria w tabeli obok także się wypełniaja oraz sumują. Pytanie jest następujące, jak można zrobić żeby w arkuszu "Wykaz" tabela się uzupełniała...
Czy możliwe jest stworzenie w excelu takiej formuły, aby po wpisaniu wartości w polu np L4 i naciśnięciu enter kursor automatycznie przeskoczył do pola np G19 , a następnie po wpisaniu wartości i naciśnięciu ebter do pola a7?? z góry dzięki za pomoc.
Prawie :) =SUMA(ADR.POŚR("C"&N102):ADR.POŚR("C"&N1... P.S. Tak na przyszłość: Składając funkcję z kilku innych zawsze próbuje je "pojedynczo". Sprawdzam Np tak: 1. Czy funkcja =ADR.POŚR("C"&N102) zwraca wartość jaką oczekuję 2. To samo dla N103 i mam dwa odwołania 3. do SUMA(odwołanie:odwołanie) przez kopiuj/wklej w trybie tekstowym (bez znaku "="...
Dodałem załącznik, opis założonego działania: w arkuszu 2 wpisuje wartości w kolumnie C i D, odejmuje i mam wynik w kolumnie E; wartość z kolumny E wstawiam do arkusza 1 kolumna C Muszę odjąć wartość z kolumny C od wartości z kolumny I, jeśli ta różnica będzie mniejsza (liczba ujemna) lub równa zero to odejmowanie ma działać dalej ale w kolumnie G,...
Jest tylko jeden przypadek kiedy rzeczy zużywalne np. Papier ścierny może powrócić . Mianowicie jeżeli jest wysłany na wyjazd, jeżeli np . Wydaje komuś np.rączkę do wałka i na magazynie mam ich np. 50 to chciałbym skanować produkt czyli wpisuje w żółte pole ( tak samo jak jest zrobione z narzędziem , oczywiście ten papier będzie miał swój kod ,) wyskakuje...
Witam. Mam problem, posiadam makro, które wkleja mi dane z jednego pliku do drugiego pliku w odpowiednie kolumny. W kolumnie AP jest np skopiowane 25 komórek z rzędu i wszystkie są przechowywane jako tekst i pojawia się błąd. Uporałem się z tym już błędu nie pokazuje. Ale w kolumnie AT, w której są formuły od AT2 w dół : =JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.PIONOWO(Feuil1!AP2...
Jaki masz skaner? Ja w swoim oprogramowaniu wykorzystałem Motorolę Symbol LS 2208 i w nim można było ustawić, żeby automatycznie dawał enter po odczycie (oprócz tego w ogóle oferuje sporo możliwości dostosowania do konkretnych celów). Sprzęcik raczej ze średnio-wysokiej półki, ale nic za darmo nie ma. Jeżeli masz problem z operacją porównania wartości...
.. Za pomocą funkcji "Poprawność danych" nie mogę tego zrobić, gdyż wtedy poprawność jest sprawdzana dopiero po naciśnięciu klawisza ENTER na komórce A3, a mnie chodziłoby o dynamiczne sprawdzanie, tj. gdy użytkownik wprowadzi wartość do A1 i A2 zatwierdzi klawiszem Enter i bez klikania komórki A3 sprawdzi, czy stosunek odpowiada dopuszczalnym wartościom....
Ok wygląda na to, że działa, ale... Kiedyś też napisałem swoją funkcję bez volatile i gdy chciałem skopiować z jednej komórki do drugiej to funkcja się wtedy nie przeliczała. Musiałem wchodzić w każdą komórkę wcisakać F2 i enter by mi przeliczyło na nową wartość w nowej komórce, wtedy znalazłem na forum którymś o tym by dodać volatile. Od tamtego czasu...
Dzień dobry, Wyszło mi coś takiego jak w załączniku. Wartości dla potasu musiałem pomnożyć przez 10, bo są dużo mniejsze niż te dla magnezu i nic by nie było widać. Niestety nie umiem zróżnicować kolorami słupków dla mniejszej i większej głębokości (chyba się nie da), chyba, że te słupki byłyby cofnięte (czyli byłyby cztery "warstwy" słupków zamiast...
nie wiem, to po raz pierwszy widzę wielokrotnie zmienilem format na ogólne, F2 - Enter - z powrotem jest tekstowy format Dodano po 3 otrzymana wartość powinna zostać pomniejszona o wartość z kolumny B z przypisanymi kodami z kolumny A czyli w tym przypadku z komórki B1 (wartość 1) i w powinno nam wyjść 5+6-1=10 Cos tu nie gra, mam okulary, ale w 'total'...
Mały błąd w skrypcie. Zrób tak: 1. Skopiuj plik mscomct2.ocx do katalogu C:\Windows\system32 2. Uruchom wiersz poleceń jako administrator 3. Wpisz regsvr32 C:\windows\sysytem32\mscomct2.ocx i Enter Teraz uruchom arkusz i powinny być pola wyboru daty. Napisz jaki masz wersję Windows i Office Funkcja zmiany statusu jest jeszcze nie zrobiona. Układ kolumn...
Małpa '(at)' Ale wszystkie liczbowe będziesz musiał "przeedytować" (F2>Enter), żeby Excel zamienił sobie na tekstowe. W przyszłości wpisuj poprzedzając apostrofem.
Sprawdziłem, i nie wiem dlaczego u mnie nie chce działać. Zer nie można wykluczyć. Zatwierdziłeś formułę tablicowo (CTRL+SHIFT+ENTER)?
Witam, Po włączeniu komputera dziś rano zauważyłem, że: - Nie mogę wejść w ustawienia przelgądarki chrome (przycisk nie reaguje), wpisać adresu strony internetowej w pasku jak już kliknę w cokolwiek w przeglądarce, jak również zamykają mi się otwarte karty jak chce przejść z jednej na drugą. - Przy logowaniu na forum lub pocztę jak chce wybrać coś z...
Wciąż nie uzyskałem od Ciebie odpowiedzi dlaczego mój kod Ci nie pasuje... Myślę że kolega Grzesxyz nie do końca wie (bez urazy jeżeli się mylę) jak "wrzucić"/zaadoptować twój kod do swojego kodu (Zwróć uwagę na "jego" nazewnictwo pliku w "jego" kodzie oraz na ścieżkę dostępu) Może zasugerować twoje zmiany (oczywiście po korektach i bez rozbicia na...
Nie da się tego połączyć "automatem" chyba ze ktoś napisze makro. Można to zrobić zwykłym = i wskazywać w otwartym pliku (jednym z 80) bliźniaczą komórkę dać enter wykasować dolary i skopiować komórkę w dół i w bok. I tak z każdym plikiem i jego arkuszem. Można też poprzez łącza ("dane zewnętrzne" i MSQuery) w każdym arkuszu wstawic arkusz z innego...
Funkcja ma argumenty które nalezy podać poprzez podanie wspólrzędnych komórek (A2; C5; G99 itp) w deklarowanych komórkach muszą być żądane liczby. Poćwicz na prostych funkcjach. 1)wpisz w dowolne pola liczby; 2) ustaw sie kursorem na inne wolne pole 3) wstaw wybrana funkcję i określ jej argumenty 4) naciśnij Enter a zobaczysz wynik Dodano po 2 np PI()...
Witam, proszę o pomoc w napisaniu kodu vba, aby zakres tabeli określony : a(1 To 3, 1 To 3) poprawnie przypisać do funkcji z argumentem okreslającym zakres tj: Function liczjeżeli(rng As Range, crit As String) As Integer [syntax=vb] Sub makro5() Dim a(1 To 3, 1 To 3) As Single Dim i, j As Byte For i = 1 To 3 For j = 1 To 3 a(i, j) = Rnd() * 100 Next...
.. to poco był ten kalendarz ... Jak to po co.? Jak to poco? :) By dobrze wskazywał ci ilość dni ustawowo wolnych od pracy. A także by wyliczał dzień Wielkanocy i na tej podstawie wolny poniedziałek. Jeżeli chcesz to zaprząc do formatowania warunkowego musisz zrobić pewien trik (taka kolejna nowość dla ciebie) W formułach formatowania warunkowego nie...
Witam, Od razu na wstępie zaznaczam, że jeśli chodzi o excela jestem kompletnie zielony i poza podstawowymi rzeczami, wyuczonymi w szkole/na studiach niewiele wiem. http://obrazki.elektroda.pl/2425729400_1... W arkuszu będzie zrobiona tabelka na wzór tej pierwszej, z tym że będzie tam znacznie więcej wersów. Problem polega na tym, że...
Dzień dobry. Czy trudne jest zrobienie makra które po wciśnięciu przycisku "DODAJ" doda wartości dwóch komórek do trzeciej, a następnie wyczyści zawartość jednej z nich i czterech innych? Chodzi o to, że w komórkach "L" jest obliczana wartość na podstawie komórek H,I,J,K tego samego wiersza. W komórce "M" wartość czasem jest wpisywana z ręki, a czasem...
Witam, nie wiem czy ja mam coś nie tak, czy tez mój excel (bo wg mnie co najmniej jedno z rozwiązań, których próbowałam powinno zadziałać. Mam formularz, w którym jest kontrolka RefEdit o nazwie Dane_wej oraz ListBox o nazwie Lista_kolumn. Chciałam by, w formularzu , w polu listy pojawiły się dane z pierwszego wiersza z zaznaczonego zakresu - czyli...
Witam, ponownie napotkalam problem z ktorym nie moge sobie poradzic. Chcialabym tak zabezpieczyc komorki aby po skopiowaniu (komorki, tekstu itp) i wklejeniu jej do (w tym wypadku) tabelki, nie utracic formatowania. Rownoczesnie dana komorka ma przypisane ograniczenie wprowadzania znakow specjalnych: Sub ValidateProjectName(Target As Range)...
Dzień dobry, Trochę mnie to zadanie przerasta, trzeba by poprosić o pomoc kogoś, kto jest biegły w makrach w Wordzie, ja trochę znam się na Excelu, ale jedyne co tu mi przychodzi do głowy to grupowanie arkuszy w Excelu. Zamiast odznaczać komórki "ptaszkiem" można wziąć drugi arkusz i zgrupować go z tym pierwszym. Robi się to klikając zakładki tych arkuszy...
W Pana przypadku gdy tekst może być różnej długości rozwiązanie w Excelu jest możliwe, ale dość złożone i mało przejrzyste :) Kolego Macieju, bez urazy ale uważasz że twoje rozwiązanie jest przejrzystsze od rozwiązania które wskazał w linku kolega adamas ? Tym bardziej że proponujesz również funkcję tablicową. Rozumiem że to dość sprytne rozwiązanie...
Bez VBA widzę to w taki sposób: -zaznaczasz obszar np: F19:O19 -wpisujesz =A1 zatwierdzasz kombinacją CTRL+ENTER lub -definujesz obszar A1:A10 nazwą -zaznaczasz obszar np: F19:O19 -wpisujesz =nazwa_zdefiniowanego_obszaru zatwierdzasz CTRL+SHIFT+ENTER
Witam, Wartości w komórkach A1 i B1 się zmieniają - wpisujemy np. w komórkę B1 dowolną wartość i ENTER i wtedy skrypt działa. Ale w przypadku pobierania danych z Internetu (dane zewnętrzne) skrypt nie działa mimo, że w komórce np. B1 pojawiają się wartości większe niż 18 (wartość progowa). Czy można skrypt zmodyfikować, aby monitorował dane w komórkach...
Mam taką funkcję: [syntax=vb] 'The code below are used by the macros in the other two modules 'Do not change the code in the functions in this module Function RDB_Create_PDF(Myvar As Object, FixedFilePathName As String, _ OverwriteIfFileExist As Boolean, OpenPDFAfterPublish As Boolean) As String Dim FileFormatstr As String Dim Fname As Variant 'Test...
Dość skomplikowana mi wyszła ta formułka, bo nie wszystkie numery występują w tabeli. Mam nadzieję, że to będzie działać w Excelu 2007 lub późniejszym, ze względu na funkcję JEŻELI.BŁĄD. Formuły są tablicowe, trzeba zatwierdzać przez Ctrl+Shift+Enter.
Witam Czy ktoś miałby chwilkę i mógłby mi pomóc? (może być makro lub jeśli się da to funkcje z arkuszem pomocniczym). Mam problem z kopiowaniem wierszy i ich dublowaniem do gotowego arkusza. Mam skoroszyt, który zawiera 3 arkusze robocze: "Re_1", "Re_2" , "Re_3" oraz arkusz wynikowy "Wynik". Do "Re_1", "Re_2" , "Re_3" dopisywane są nowe wartości. Potrzebuje...
Jak już jest dopuszczona możliwość korzystania z makr to można wszystko. Poniżej kod ustawiający obszar wydruku (bez wydruku) na ilość stron wynikających z "E22" Kod nie jest w module tylko w kodzie arkusza POŚW w "sekcji" Change Działa tak, że każda zmiana wartości w E22 zmienia obszar wydruku (nie trzeba nic wciskać wystarczy zmienić wartość i wcisnąć...
początku dla $A$1 B2 z obrazka ELEKTRODA.jpg wynika, ze dla $A$1 C2 Poniewaz nie ma zalacznika, patrz przyklad(karta i baza w jednom skoroszycie) Wiersz dla druku - wartosc w C1(za ramami PrintArea) B1:B19 - funkcja tablicowa Ctrl+Shift+Enter
włączyć enter usuwać enter wciśnięty enter
kompaktowanie outlook express bosch pralka wirowania synteza radiotelefonu
Xara Designer Pro+ błąd 25 - licencja, pliki, konfiguracja Jak podłączyć elektrozawór w spawarce MIG/MAG Partner 132?