excel formuła godzina praca

Znaleziono około 103 wyników dla: excel formuła godzina praca
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3968
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Pamiętaj tylko że godziny pracy nie mogą przekroczyć godziny 24:00 bo formuła nie jest na to przygotowana. (nie mówiąc o nadgodzinach i nockach)

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3642
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2784
  • REKLAMA
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Proponuję taki sposób oznaczania: http://obrazki.elektroda.pl/5230973500_1...

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10863
  • REKLAMA
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6990
  • REKLAMA
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    Trudne... ale wykonalne w pol godziny ;D. nie mam czasu sprawdzic, ale powinno byc ok. Pisalem w OpenOffice, wiec nie wiem czy na excell ruszy bez problemow. Jak cos moge rzucic orginal z OpenOffice. Pozdrawiam.

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1575
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Witaj ponownie, Dałbyś jeszcze radę z formułą na sumowanie godzin z minutami?

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1092
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Daj plik to może ktoś Ci pomoże, dopisze formułę.

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 930
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 435
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Problem w tym że strona nie chce puścic pliku z rozszerzeniem xls pozwala tylko na jpg albo jakies tam obrazki, i filmy. A mam problem z tą formułą.

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 675
  • REKLAMA
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36139
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    To akurat nie wymaga za bardzo formuły!

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6727
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    Zdradzisz jak to zrobiłeś ? Rozwiń plusik i zobacz całą formułę. Główna formuła licząca godziny w danym dniu to: =WARTOŚĆ(PRAWY(D6;DŁ(D6)-ZNAJDŹ("-";D6;1... Reszta to proste warunki jeżeli() Czy też wytłumaczyć powyższą formułę (jak liczy) ?

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11835
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Zdaje się, że największa godzina, to 24:00.;) Nie wymagaj od Excela, że będzie wiedział, co chcesz zrobić. 40:00-20:00<>20:00 Trzymaj godziny i minuty w oddzielnych polach i napisz formułę obliczająca.

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3834
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10106
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4356
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10194
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 810
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1209
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Witam Proszę o pomoc, jestem początkująca w Excelu, a potrzebuję zrobić grafik dla pracowników. W kalendarzu w poszczególnych dniach chcę wpisywać symbole, a nie wartości. I tak A ma oznaczać 8h, B ma oznaczać 12h. Więc wpisuję w tabeli literki, ale chciałabym, abym na koniec miesiąca mogła zrobić podsumowanie. Czy jest jakaś formuła, która mi ułatwi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 354
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    tylko ta wpisana funkcja w tamtym pliku Masz alternatywę :D : albo zbudujesz tabelę dokładnie taką jak w "tamtym pliku" (z podaniem przerw na "Lunch" itd :D ) i wykorzystasz "tamtą formułę" ; albo dla swojej prostej tabeli :!: wykorzystasz przedstawione prostsze formuły :cunning:

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 765
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    A do czego w takim systemie (planowania ? ewidencji ? tworzenia grafiku) potrzebny Ci jest Excel :?: Jeśli do zliczania godzin każdego pracownika to wystarczy Ci formuła =(31-ILE.NIEPUSTYCH(A2:AE2))*12 - przeciągnięta w kolumnie AF :D

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18498
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Jeśli godziny w kolumnie A wypadają w godzinach pracy, to powinna wystarczyć taka formuła: [syntax=text]=MOD(A2;1)-MOD(A1;1)+(DNI.R...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 717
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1500
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    " Voodoo4 " - podałem Ci drugi sposób (uniwersalny) który oblicza ilość godzin niezależnie czy masz zmianę od 23:00 - 7:00 czy 7:00 - 15:00 wystarczy podać godziny od do i masz wynik ile godzin pracowałeś. Formuła ta wymaga tylko podania dodatkowo daty, bo jak wiesz zaczynając pracę powiedzmy: 23:00 podajesz inną datę niż po północy bo jakby nie było...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3337
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Dzięki za ww. formułę, o to właśnie mi chodziło. To co zaczęliśmy 27 kwietnia dotyczyło czegoś innego, tam tą formułę zastosowałem w innej komórce. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28376
  • Excel – automatyczne sumowanie godzin pracy od niedzieli do soboty w tabeli

    Tyle że od sun do sat jest wpisywane wszystko, ale nie godziny (godzina ma z założenia format XX:XX). Tak więc wpisujesz tam 1) zakresy 2) czasem dwa zakresy na dzień 3) dodatkowe oznaczenia (jakaś literka T) To nie są dane, które Excel łatwo obrobi. Gdybyś ujednolicił w jakiś sposób te wpisy byłoby prościej na pewno. Jeśli założymy, że dodatki typu...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4263
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2640
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3165
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    W poprzednim załączniku za daleko skopiowałem formułę i w sobotę w stawce x1 nie potrzebnie ona wylądowała :P Co do liczenia od północy do północy to trzeba wpisać początek na 00:00 a koniec na 24:00 (wyświetli 00:00) ale policzy jako następną dobę. i wyjdzie oczekiwane 14 x1 i 10 x1,5 :) Niestety jeżeli zaczniemy o każdej innej godzinie np. w pon....

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3342
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43669
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3687
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Oj, nie jest dobrze. Czy kolumna D jest potrzebna czy nie, to już sprawa dyskusyjna - w zależności od potrzeb. Niemniej jednak do obliczenia sumy godzin z zakresu ta kolumna w ogóle nie jest potrzebna . Funkcja Wartość jest niepotrzebna - "godziny" w Excelu są liczbami !! Formuła w kolumnie C jest błędna - nie można ZAWSZE dodawać 1, bo to oznacza dodanie...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84385
  • Excel - Jak obliczyć ilość zmian pracy z zakresu dat?

    To trochę bardziej formułę skomplikuje :wink: No, ładne mi "trochę"... Przy JEŻELI(która godzina? nawet sobie nie wyobrażam :)

    Programowanie Początkujący   08 Paź 2012 22:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1800
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Dziękuję za pomoc. Wcześniej skorzystałem już z formuły kolegi swaldeks, i z taką formułą zadanie poszło. Niemniej w ramach ćwiczeń sprawdzę jeszcze "produkt" kol. paweliw.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2553
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Tak jak napisałem: formatowaniem warunkowym formuła [syntax=text]=LUB(C$4="So";C$4="N")[/syn... w zakresie $C$4:$AF$8

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1560
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Witam Potrzebuję formułę, która obliczy mi przepracowane godziny świąteczne. Problem polega na tym, że praca może się zacząć o każdej porze dnia i nocy i może trwać dowolnie długo. Praca będzie od poniedziałku do niedzieli. Dodatkowo dni świąteczne liczone są w godzinach od 7:00 w niedzielę (lub święto) do 7:00 w poniedziałek (lub następnego dnia) ....

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1188
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu przy ewidencji czasu pracy?

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9706
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    Wiesz co, za daleko to poszło tu pojawiają się jeszcze inne błędy. Musze to przemyśleć od początku. edit ----------------------------------------... Trzeba było tak zrobić od początku - nie było by tylu problemów. Skróciłem formułę ale dodałem "zamianę" danych co jest logiczne: Jeżeli godzina końca jest mniejsza od godziny początku to znaczy, że godzina...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1914
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1890
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    nie ma dla mnie znaczenia w który dzień i komu zostaną oddane godziny. A powinno. Pomyśl. Jeżeli dany pracownik odbierze święto w tym samym miesiącu to nie ma sprawy - dla niego podstawą jest 144 godziny i tak ma być. Jeżeli jednak dany pracownik odbierze święto w grudniu to podstawą godzin pracy dla niego jest właśnie 152 Bo jeżeli będzie miał podstawę...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5037
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1059
  • [Excel] Jak stworzyć arkusz do rozliczania godzin pracy z automatyzacją?

    Wybieranie nazwiska można najprościej zrealizować za pomocą sprawdzania poprawności. Nie wiem jak to jest w najnowszych wersjach Excel-a ale w starszych lista musi być na tym samym arkuszu. Jeżeli taka lokalizacja listy Ci nie przeszkadza (na arkuszach jest dużo wolnego miejsca) sugeruję ten wybór. Do określenia dnia tygodnia można użyć: =DZIEŃ.TYG(komórka...

    Software serwis   31 Maj 2010 13:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13080
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Pierwsza sprawa musisz gdzieś zapisywać jaka data to który dzień tygodnia -> funkcja DZIEŃ.TYG(komórka z zapisaną datą; typ), gdzie typ = 1 - Liczby od 1 (niedziela) do 7 (sobota), 2- Liczby od 1 (poniedziałek) do 7 (niedziela), 3 - Liczby od 0 (poniedziałek) do 6 (niedziela). Później robisz formułę, wykorzystując funkcję JEŻELI. Przykład dodałem w...

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2484
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Cześć. Problem nie jest skomplikowany, tylko jest mimo swojej prostoty trochę żmudny w oprogramowaniu. W przypadku takiego problemu może wystąpić aż 9 różnych sytuacji, z której każda sytuacja ma inne rozwiązanie: - godzina startu to może być przedział 6..22 albo 22..6 - godzina końca to może być przedział 6..22 albo 22..6 - w każdym przypadku godzina...

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4512
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29532
  • Formuła Excel do obliczania nadgodzin: 8h nominalne, 50% do 10h, 100% powyżej 10h

    Potrzebuję pilnej pomocy: Proszę o stworzenie formuły która policzyć nadgodziny: Pierwsze 8 godziny pracy to nominale: N Powyżej 8h pracy do (10 godzin przepracownych): 50% I powyżej 10 godzin pracy to: 100% Proszę o pilną odpowiedz lub plik .xls Dodano po 2 Załącznik Załącznik Załącznik ZałącznikZałącznik Załącznik

    Software serwis   08 Lis 2016 19:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1686
  • Excel - obliczanie godzin nocnych w pracy na podstawie raportów czasu

    Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...

    Software serwis   01 Lip 2014 22:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1062
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    Po wklejeniu tego kodu VBA który napisałeś i wpisaniu w żółtej komórce =SumaGodzin(B20:AF20;$AI$5:$AN$16;6) wyskakuje mi taki oto komunikat #NAZWA? gdzieś popełniłem błąd niemniej nie wiem gdzie. zawsze mogę wpisać =WYSZUKAJ.PIONOWO(B20;AI5:AN16;6;0)+WYSZ... itd. ale musiałbym tak dodać 31 dni a chciałbym jakoś skrócić tą...

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4364
  • Jak napisać formułę do nadgodzin w programie Excel?

    A działać ma jak? Może kolega wysili... palce i napisze coś więcej? W arkuszu nie ma nic >8 godz. gdzie kolega denio9 z góry założył, że nadgodziny rozpoczynają się od 9 godziny pracy, poprawiając tym sposobem funkcjonalność arkusza. W związku z tym, wystarczy wpisać godz. rozpoczęcia pracy i jej zakończenia... Jeśli arkusz dotyczy wyłącznie nadgodzin...

    Software serwis   05 Lip 2013 17:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2169
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    umiem porównać dwa wiersze ( tak jestem genialny :) ) Dobra, to teraz na spokojnie trzeba samemu ustalić: 1. co chcesz określić (wyliczać) w kolumnach I, J, K ? Nazwałeś to np "błąd godzin", a wprowadzasz niewprawnie formułę tablicową, która sprawdza czy określona w C2 data występuje "w kalendarzu" :D ? - zawsze prawdziwe :please: 2. jakie funkcje...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 651
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    Jeśli chciałbyś uniknąć stosowania VBA, to jest to również możliwe, ale problemem są komórki, które nie spełniają Twoich założeń (jedna litera+cyfry), na przykład puste. Gdybyś miał w zakresie sumowanym tylko komórki prawidłowo wypełnione, to wystarczy taka formuła zwykła: [syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW(--ZASTĄP(D1... [/syntax]D1:D3 oznacza zakres...

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1332
  • formula excel - jak wygenerować formule wskazująca konkretna wartość

    Przydałby się, jakiś najmarniejszy choćby, przykład, obrazujący układ danych w arkuszu ... ta zrzutka to taka trochę "zebra w paski" jest ... Dzięki za zainteresowanie, spróbuję wytłumaczyć o co mi chodziło, zrobiłam screenshot bo nie mogłam dodać arkusza Excela, w tabelce maja byc 3 kolumny, pierwsza przedstawia numer tygodnia, czyli będzie 52 rzędy,...

    Obsługa oprogramowania   19 Lis 2018 17:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 795
  • Excel - formuła do obliczania godziny końca zadania z uwzględnieniem dni tygodnia

    Potrzebuje pewną formułe, sposób, który pozwalałby na pewną rzecz. Otóż mam dane w postaci rozpoczęcia zadania o określonej godzinie danego dnia, nastepnie po podaniu czasu (minuty/godziny) program sam przelicza kiedy nastapi koniec zadania (o której godzinie), np: wpisuje rozpoczecie zadanie o godzinie 6.00 w poniedziałek, podaje wartość 40 godzin,...

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2839
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    W kolumnach H oraz I również należy zastosować tam Jeżeli (i na przykład w warunku sprawdzać w arkuszu danego miesiąca, czy liczba godzin pracy (suma na dole dokumentu) jest większa od zera, czy nie. Jeśli jest większa od zera - to liczyć tam co się chce, a jeśli nie jest, to wpisywać pusty ciąg. Ukrywanie zer również zrobisz funkcją Jeżeli. W warunku...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 771
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Do obliczenia długości dniówki, niezależnie od tego czy dzień, czy noc można użyć formuły: [syntax=text]=MOD(koniec-początek;1)[/sy... liczy resztę z dzielenia przez 1. Czas w Excelu jest ułamkiem doby. W takim układzie można obliczyć sumy cząstkowe każdego dnia, a potem je dodać w potrzebnym zakresie. Tu układ danych jest niekorzystny - łatwiej...

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1848
  • Excel zmiana koloru czcionki - problem z ustawieniem koloru czcionki na taki sa

    witam, Czy ktoś z Was ma pomysł jak zrobić coś takiego: Potrzebuję stworzyć tabelę z godzinami pracy pracowników od..do i w kolumnie obok zastosować formułę złącz.teksty ( żeby wyświetliło się np 9-17) ale chciałbym żeby kolor teksty, który będzie wynikiem formuły miał taki sam kolor czcionki jak komórka po lewej. Ewentualnie czy ktoś ma jeszcze pomysł...

    Software serwis   30 Paź 2020 12:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 846
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    przesłane rozwiązanie do pierwszej częsci formuł IDEALNE za co dziękuje. Wczoraj jakoś obszedłem tą część ale moja formuła miała 4 wiersze, więc sugerowane rozwiązanie powaliło mnie z nóg "prostotą". Odnośnie drugiej części, chce wyłapać ile w danej godzinie jest aktywnych stanowisk pracy. Z tego miejsca dane przenoszę do tabeli pod grafikiem ale to...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 807
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    Witam Mam następujący problem muszę napisać formułę która by obliczała czas pracy pracownika: - jak ludzie maja 1 lub 2 lub 3 godzin pracy to wynik jest taki sam - jak maja 4 godziny lub 5 godzin to odejmuje 15 min przerwy czyli czas pracy to 3h45min lub 4h45min - jesli maja 6 h to przerwa 30min to 5h30min pracy - jesli maja 7h to przerwa 45min to 6h15min...

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1355
  • Excel - jak zaznaczyć przerwy między zmianami krótsze niż 10 godzin?

    Mam następujące pytanie: W Excelu mam zrobiony grafik pracy dla kilku osób. W jaki sposób zrobić formułę (lub coś podobnego np makro) która kolorowała by komórkę, lub zmieniała kolor czcionki w sytuacji kiedy przerwa pomiędzy zmianami jest mniejsza niż 10 godz. Zapis w komórkach mam w formie - 6, 12, W, L4, 14, 20, 22 itd...

    Programowanie Początkujący   22 Cze 2017 19:17 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1854
  • rozbudowanie formuły w excelu dot. "50" i "100"

    Dzięki Wam koledzy za pomoc. Tą formułę, którą stworzyłeś Marek jest normalnie zaje.....(fajna) :) Głównie zależało mi na tym by przy kopiowaniu formuły z góry na dół, excel rozróżniał czy będą to "50" bądź "100". Twoja formuła działa bezproblemowo, jeszcze raz wielkie dzięki. Jak będziecie koledzy w stolicy Kaszub, to zapraszam na browca. Dodano po...

    Software serwis   04 Maj 2014 14:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2550
  • Excel - formuła sprawdzająca czy w danych komórkach jest liczba.

    Witam, Potrzebuję formuły, w następującej sytuacji: W komórkach J12:J15 mam wpisane liczby godzin pracy. Jeśli pracownik wpisze zamiast liczby godzin symbol UO - opieka nad dzieckiem to program powinien w tym miejscu policzyć mu normalne godziny pracy z innych takich samych dni w tym tygodniu (bo w komórkach J12:J15 są 4 czwartki - każdy w innym tygodniu)....

    Software serwis   25 Wrz 2015 10:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 717
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Ja też nie kumam. Czytam już piąty raz. Jeżeli tak zadajesz pytania to nie dziwie się że nie znalazłeś odpowiedzi. Ktoś pracował 14 godzin ? Wytłumacz jeszcze raz i daj przykład dla każdego wiersza co powinno być w 3 kolumnie (jaki wynik). Choć i tak nie rozumiem "nie 24" I najważniejsze datę i godzinę widzę że wprowadzasz formatem excela ale czas pracy...

    Software serwis   29 Lip 2014 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3138
  • Excel - zliczanie piątków w kalkulatorze czasu pracy

    Skleciłem kalkulator do wyliczania czasu pracy. Potrzebne jest wyliczanie liczby piątków do obliczeń dla szczęśliwców, którzy pracują w piątek 5 godzin i 55 minut. Po zmianie sposobu wyliczania i "wizualizacji" dni miesiąca nie mogę dojść jak powinna wyglądać prawidłowa formuła do wyliczania liczby piątków (propozycje w polach AC6, AD6, AE6, AF6) Prosiłbym...

    Software serwis   11 Cze 2011 17:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4855
  • Excel - formuły do zliczania nadgodzin, nocki i dodatków za soboty

    Jak skopiuję formułę w komórce F18 z góry na dół to excel wykazuje godziny zasadnicze również w sobotę, a według przepisów nie powinno się wykazywać godzin zasadniczych w soboty, niedziele i święta, dałoby to się jakoś zmodyfikować? Dodano po 6 Dodatek 20% z minimalnego wynagrodzenia podzielony przez liczbę godzin w miesiącu wg normy jest u nas naliczany...

    Software serwis   27 Sie 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 19536
  • [MS Excel] Grafik pracy. Zamiana znaków na wartości liczbowe

    Witam ponownie. Rzeczywiście w poprzednim poście był chaos. Chodzi mi Excela formułę lub makro. Potrzebuje zrobić grafik pracy, mam kartę pracy za miesiąc w którym wpisałem jednego pracownika. W poszczególne dni wystawiono pracownikowi dzień, noc, dzień, W-urlop razem daje nam 68 godzin. Warunek jest taki że, nie wstawiam w komórki cyfr 12, 12, 8 -za...

    Programowanie   23 Mar 2011 20:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6073
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Witam mam grafik z ewidencją czasu pracy, dni ustawowo wolne (niedziele, święta itp.) są oznaczone kolorem czerwonym i x w komórce, formuła która to formatuje wygląda tak: =LICZ.JEŻELI(C6:AG6;$AV$5) komórka AV5 jest sformatowana właśnie na kolor czerwony i wstawiony x. Od pewnego czasu muszę pracować w niektóre niedziele, i po wpisaniu godzin...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11149
  • Jak zaktualizować daty w szablonie Excel do roku 2023?

    Słuchaj, było już na tym forum "tysiące" wątków na temat kalendarzy i wyliczania godzin pracy. Zastosuj "szukaj". Ale żeby nie było że nie pomagam: Co trzeba zrobić, żeby "wyszarzały" się również święta? Rozszerzyć w formatowaniu warunkowym formułę by uwzględniała również święta. I żeby norma godzin była pomniejszona o dzień świąteczny, Podobnie jak...

    Software serwis   10 Lis 2015 21:05 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4182
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    działa działa ale w formule liczb całkowitych a w formule czasowej nie, wychodzą jakieś głupoty a własnie mnie chodzi żeby przeliczyć czas na dni i godziny :( Uparty jesteś jak osioł... Skup się na tym co Artur k. pisze. Formuła GODZINA służy do zwracania wartości godziny z komórki sformatowanej jako czas . To co Ty liczysz to dzielenie 22 godzin przez...

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18583
  • Excel - odpracowanie godzin w dowolny dzień tygodnia i uwzględnienie urlopów/L4

    Witam. Potrzebuję pomocy. To jest formuła, która liczy czy pracownik ma godzinę do odpracowania w piątek jeśli w poniedziałek był o godzinę krócej. Potrzebuję pomocy aby przerobić tą formułę tak, aby miała zastosowanie do każdego dnia a nie tylko zależości poniedziałek-piątek. Czasem zdarza się, że pracownik prosi o godzinne zwolnienie innego dnia a...

    Software serwis   23 Mar 2015 13:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1230
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Na początek: Chodzi o to, żebyś wstawił plik ze swoim grafikiem (przykładowe dane, oryginalny układ). Nikt nie będzie 2x układał formuł...

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 66885
  • Excel wyznaczenie końca pracy - Wyznaczenie czasu pracy urządzenia

    Pracują 4 z 5 ciągów. Zawsze 1 będzie stał w rezerwie. Ciąg który wypracuje swoje godziny jest poddany regeneracji i stoi w rezerwie do momentu wyczerpania kolejnego. Ta rubryka "24h do regeneracji" utworzyłem inforamcyjnie, ponieważ przychodząc na II zmianę do pracy (18-6 rano) np. ciąg jest do wyłączenia o godz. 1 (czyli kolejny dzień) jest również...

    Software serwis   30 Paź 2016 10:49 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1017
  • MS Excel - warunkowe pobieranie danych z wielu arkuszy

    1. #N/D! - da się wyeliminować przez dodanie na zewnątrz formuły JEŻELI.ND albo JEŻELI.BŁĄD. Obie działają podobnie do funkcji JEŻELI, więc nie powinieneś mieć z nimi kłopotów 2. Da radę przeszukać kilka arkuszy jednocześnie - wystarczy w zakresie podać adresy zakresów w poszczególnych arkuszach rozdzielone średnikami, np. Arkusz1!C1:C3;Arkusz2!B1:B3,...

    Obsługa oprogramowania   02 Kwi 2021 13:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2166
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Można napisać makro, które będzie to dodawać. Jeśli w danym polu są dopuszczalne tylko i wyłącznie dwie wartości rozdzielone plusem to da się to też zrobić na formułach. O ile wszystkie składniki są w kolumnach A, B i C i są tylko i wyłącznie w formacie godzinowym excela (gg:mm:ss) albo tekstowym (gg:mm:ss+gg:mm:ss, ewentualnie plus może być rozdzielony...

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 960
  • MS EXCEL - Excel, rejestracja czasu pracy i wyszukiwanie wielu argumentów

    Witam Wiem, że temat RCP był przerabiany wiele razy, jednak mój problem jest nieco inny. Program na którym pracuje dokonuje generacji raportu. Wygląda on tak jak ten z załącznika (po sformatowaniu). Problem w tym, że rejestruje on zdarzenia w kolejności ich powstania, a nie ma możliwości dokładniejszej filtracji. Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej...

    Software serwis   29 Sty 2014 14:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2772
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • Excel: Jak sprawdzić, czy B25 równa się A61:A64 i wyświetlić NP lub wpisać godzinę?

    Właśnie chodzi o to żeby formuła została ponieważ robiąc grafik na inny tydzień tracę w tej komórce formułę a np:w pon 22/02 jest dzień wolny więc wyświetli W w pon 29/02 chcę wpisać w b6 13:45 iwtedy do komórki b7 doda mi B6+B25 i wyjdzie 22:00czyli rozpoczęcie i zakończenie pracy żeby to zrozumieć to napisze tak Robię osobno Bilans a osobno grafik...

    Software serwis   18 Lut 2012 15:07 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1884
  • Excel potrzebuje wsparcia w formatowaniu warunkowym i makro

    Odnośnie: opisane w pliku excel " Czy jest możliwość formatowania warunkowego: Na zasadzie 1. jeżeli " J1" to styczeń to wtedy bierze wartość pod godziny 1/2 etatu z "S4 ". 2. I teraz moje pytania: jeżeli " J1=Styczeń " a "F34" jest większe/mniejsze "S4" to np kolor czerwony, a gdy "F34=S4" to na zielono . 3. Dotyczy tylko komórki "F34", w pozostałych...

    Programowanie Początkujący   15 Gru 2018 23:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 645
  • Excel - makro do zapętlenia daty i dopasowanie zmian w arkuszu pracy

    Witam z Nowym Rokiem, potrzebuje pomocy do pliku kontrolek pracy, jako, że Nowy Rok nastał czas ułatwić sobie pracę. Nie znam się za dobrze na Excelu, co potrafiłem to zrobiłem ale potrzebuje Waszej pomocy w kilku sprawach. 1) Potrzebuje Makro do zapętlenia daty; tłumaczę w arkuszu Liczydło w kolumnie Z mamy zakres dat w przedziale Z12 - Z95, potrzebuję...

    Software serwis   09 Sty 2016 20:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 906
  • EXCEL - Liczenie robocizny / godzinówka - gdzie jest tu jest błąd

    witam;/ to jest część kodu odpowiedzialna za godziny nocne: =(JEŻELI(LUB(E5<=0;F5<=0);0;((D5*1...

    Software serwis   04 Mar 2013 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2646
  • EXCEL - 'wygladzanie' odchylenia standardowego ze zbioru liczb.

    Witam, Wpadłem na ciekawy pomysł jak sobie ułatwić życie. Mianowicie co dzień w pracy muszę uzupełniać co raz to dłuższą listę wyjazdów samochodów do odbiorców. Dostawy robimy wciąż na stałą godzinę więc na podstawie odległości można wyliczyć jak długo trzeba jechać aby dojechać do celu o godzinie 6:00. Wniosek - godziny dla danych punktów są niezmienne....

    Obsługa oprogramowania   09 Cze 2017 20:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1416
  • Excel - Bardziej zaawansowane wykorzystanie funkcji WYSZUKAJ i jej odmian.

    Witam. Dostało mi się w pracy dziwne zadanie... Na podstawie pewnych raportów przejazdów samochodów mam sprawdzać moment, w którym samochód dojechał do ostatniego punktu na zaplanowanej trasie. Tras jest aktualnie niewiele, ale w związku z dynamicznym rozwojem firmy i nowymi wymogami stawianymi przez "górę" (początkowo chodziło o sprawdzanie tylko miejsc...

    Software serwis   12 Sty 2013 20:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3597
  • excel 2010 - jak obliczyc roznice miedzy datami w godzinach

    Jak wyzej... komorka a1 to data 2015-04-01, b1 to godzina 09:40 komorka c1 to data 2015-04-07, d1 to godzina 13:09 jak obliczyc roznice miedzy tymi datami tak by policzylo mi tylko dni robocze a do tego liczylo tylko godziny pracy tj 09-17? Jest to do ogarniecia jakas formula wogole?

    Software serwis   08 Kwi 2015 11:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2079
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Dzień dobry, Trochę słabo szukałeś, bo podobnych grafików jest mnóstwo. Trzeba pamiętać o kilku sprawach: Wartości czasu w Excelu trzeba wprowadzać z dwukropkiem np. 14: oznacza godzinę 14-tą, odpowiednio 14:25 gdy są minuty. Format do zliczania czasu to [g]:mm Wartości czasu są pamiętane jako ułamki doby, jeśli koniec pracy jest po północy (wcześniejsza...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4935
  • EXCEL: Jak zliczyć godziny przy wartościach 1 lub 2 w zakresie c10:ag10?

    1to pierwsza zmiana 2 to druga. Kazda zmiana to 8 godzin pracy. Chodzilo o to zeby formula sprawdzala mi ilosc godzin i sumowala je z kazdego dnia. Jezeli jest wolne to pomija.

    Software serwis   16 Lut 2014 21:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2040
  • Terminy i doświadczenia z egzaminem E12 - czerwiec/lipiec 2017

    Widzę, że masz potrzebę wyzywania innych, jak kto lubi... Zgadza się, ciężko się odwołać jak tylko 1-2 tabelki są w arkuszu, ale można zawsze. Ja rzuciłem sarkazmem z tym 74%, bo tylko idiota uwierzy ślepo anonimowemu magikowi z forum zamiast samemu popróbować. Osoby piszące o 12 czy 16 mają 10x łatwiej o tych z 8mej i mogłyby popróbować samemu a nie...

    Nauka Szkolnictwo   03 Lip 2017 09:12 Odpowiedzi: 493    Wyświetleń: 205452
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"&#... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3152
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy w tygodniu i miesiącu?

    Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3522
  • Formuła do obliczania wymiaru czasu pracy z uwzględnieniem świąt wolnych od pracy

    Ten opis odjąć po 8 godzin za każde święto wolne od pracy przypadające w dniu innym niż niedziela jest bardzo pogmatwany i ja go nie rozumiem. U nas interpretacja była taka, że jeśli święto ustawowe przypada w sobotę, to należy się pracownikom dodatkowy dzień wolny. Czyli można to interpretować tak, że norma czasu zmniejsza się o 1 dzień. To co zrobiłeś...

    Programowanie   06 Sty 2023 17:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 351
  • Eksport godzin pracy z Viso ST do Excela - jak dodać brakujące dni miesiąca?

    Ze względu na nieregularność danych, to się teraz mocno skomplikowało. W zasadzie to już powinno się napisać kod VBA. Ja jeszcze to spróbowałem ogarnąć formułami, ale one nie są eleganckie i przy większych nieregularnościach mogą dawać błędne wyniki. Na pewno z danych należy usunąć scalenia, takie jak w wierszach 7 i 8, a następnie puste wiersze. Tu...

    Obsługa oprogramowania   17 Maj 2021 09:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 375
  • Jak obliczyć datę zakończenia zadania w Excelu z uwzględnieniem godzin pracy?

    Witajcie, jestem tu nowy także bardzo byłbym wdzięczny za pomoc w (dla mnie) skomplikowanej materii. Otóż, mam w miarę prostu formularz w którym chciałbym obliczyć datę zakończenia zadania. Po niżej najważniejsze informacje: Kolumna A - zawiera informacje: czas wykonywanego zlecenia podany w godzinach Kolumna C - data kiedy następuję start wykonania...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2019 12:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 927
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu? Proszę o pomoc w 6 zagadnieniach

    Trafiłeś na mój dobry humor i zrobiłem ci "rakietę" :) Automat Wystarczyć zmienić datę w A1 i "kalendarz" sam się ustawi wraz z formułami i kolorkami. Wystarczy tylko wpisać godziny początku i końca. (na dany rok sprawdź "święta") Tylko nie przewidziałeś jednego. Mianowicie jeżeli człek jest na urlopie to jakie mu godziny wpiszesz? A jak się nie stawił...

    Software serwis   06 Gru 2012 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6177
  • Excel - przesuwanie zakresów

    Witam Mam następujący problem do rozwiązania, którego mimo wielu prób nie jestem w stanie wymyślić. Mianowicie w projekcie na studia mającym na celu zaprojektowanie arkusza zliczającego różnego rodzaju przestoje maszyn oraz odliczający czas do realizacji następnego zadania (naprawa, wymiana itd.) nie jestem w stanie wymyślić w jaki sposób mają przesuwać...

    Obsługa oprogramowania   30 Cze 2022 14:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 321
  • Jak zmienić seryjnie odwołania do plików w Excelu?

    Cześć, Czy wie ktoś jak można w excel zmienić seryjnie odwołanie? mam coś takiego w formule: =SUM(IF('S:\MECHANIK\Grafiki\[GODZINY PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UW";1;0))+SUM(IF('... PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UWŻ";1;0))+SUM(IF(... PRACY 18.xls]08-18'!J5:FJ8="UW";1;0))+SUM(IF('...

    Obsługa oprogramowania   03 Wrz 2018 14:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 831
  • Excel - Jak dodać dzień i zmodyfikować ewidencję pracy pracowników?

    jak napisać formułe aby automatycznie wstawiało godziny: jeżeli nie wolne to 18:00 od pon do wt jezeli nie wolne to 19:00 sob-niedziela jeżeli nie wolne to 19 w świeta

    Software serwis   11 Sty 2016 20:23 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 11016
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1692
  • Excel - Jak zliczać pracowników w danej godzinie z uwzględnieniem czasu pracy?

    Witajcie Chce stworzyć formułe która by zliczała pracowników w danej godzinie, np: jezeli pracownik pracuje pomiedzy 14-15 to jest liczony jako 1, natomiast jak pracuje 15min to jest liczony jako 0,25 i tak dalej. Załaczyłem zeszyt z Exela i sa tam dwa arkusze, jeden to sam grafik a drugi to włąsnie cała tabela któa by miała zliczać. Mam nadzieje że...

    Software serwis   25 Sty 2016 22:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 879
  • Excel - Jak sprawdzić, czy godziny pracy mieszczą się w określonych przedziałach?

    Witajcie, Mam problem z napisaniem formułek w Excelu, a mianowicie: Powiedzmy że w komórce A1 oraz B1 mam godziny pracy pracownika (start - koniec) W komórce C1 mam sprawdzić czy zakres pomiędzy A1 a B1 (6-17) mieści się w okresie 6-12, następnie w D2 czy mieści się w okresie 12-15, i w E3 czy mieści się w okresie 15-20. Kombinuje i kombinuje i nie...

    Programowanie Początkujący   12 Sty 2014 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1050
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Za reklama smakowity: "No z formułami to będziesz musiał chyba jeszcze trochę poćwiczyć" :) Excel ma pomoc na temat funkcji. Naciśnij przy polu komend przycisk Fx i np zobacz jakie są funkcje daty i czasu. Dużo się wyjaśni. Co prawda mam mieszane uczucia co do zasad spóźnień ale ... to nie moja firma. (nie opłaca się spóźniać krócej niz 20 minut. Jak...

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5241
  • Excel - jak użyć formuły JEŻELI z zakresem liczb w komórce G34?

    Witam wszystkich. Mam taki problem. Zrobiłem taka tabelke (w załacziku). W kolumnie H jest zliczany czas pracy. Chciałbym zrobić tak, że w przypadku jeśli wartość komórki H jest większa niż 8 to żeby róznica była wpisywana w komórkę P, jeśli natomiast byłaby równa lub mniejsza niż 8 aby było to wpisane do kolumny Q. Może niezbyt jasno się wyraziłem....

    Software serwis   25 Cze 2013 15:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2913