[syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean) If Target = "u" And Target.Interior.Color = vbYellow Then Target.Interior.Pattern = xlGray25 Cancel = True End Sub [/syntax]
VBA i możesz wszystko... [syntax=vbscript] Sub Polewyboru33_Kliknięcie() ' ' Polewyboru33_Kliknięcie Makro ' ActiveSheet.CheckBoxes("Pole wyboru 17").Value = 1 ActiveSheet.CheckBoxes("Pole wyboru 25").Value = 1 ActiveSheet.CheckBoxes("Pole wyboru 29").Value = 1 ActiveSheet.CheckBoxes("Pole wyboru 19").Value = 1 End Sub [/syntax]
U mnie (Excel 2000) kliknąć prawą myszką na "Arkusz 1" i pojawi się menu rozwijane , wybrać "wyświetl kod programu" i dalej jak w opisie.
Popatrz na OLEObjects np: Worksheets(1).OLEObjects.Add Filename:="c:\nazwa.pdf" wyświetli zawartość pliku pdf Do tego dodaj przyciski te które masz na dole i niech przesuwają się po tych plikach. https://docs.microsoft.com/en-us/office/...
Sformatowałeś "miesięczne wynagrodzenie" tak aby wynik był pokazywany z dokładnością do 0 miejsc po przecinku więc powstaje różnica. Potem dalsze obliczenia idą z błędem. Tworząc formuły bazuj zawsze na komórkach z oryginalnymi wartościami to na końcu nie będzie błędu.
Private Sub Worksheet_SelectionChange(... - jest reakcję na zmianę położenia kursora w arkuszu. (zdarzenie arkusz_ZmianaZaznaczenia) If Target.Column <> 12 Then Exit Sub- tylko dla kolumny L, w przeciwnym razie przerwać pracę. W Twojim przypadku[syntax=vb]Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range) If Target.Column = 12 Then Range("a7")...
Nie zadziała A u mnie działa (no chyba że o to nie chodzi)
U mnie działa. Chyba, że mówimy o jakimś innym rozwiązaniu.
Twój opis jest nie jasny :-( Piszesz że masz plik Worda z jedną 100 wierszową tabelką, a potem chcesz powiązać arkusz Excela z tabelką nr 5 ??? Jeśli dobrze domyślam się o co Tobie może chodzić - to proponuję skopiować tą tabelę do Excela i tam przeprowadzić odpowiednie grupowanie wg nr strony tabeli z pliku Word - jak przykładowo w załączniku . Poprzez...
a ja chce tylko 18 i 28 [syntax=vbscript]Set KeyCells = Range("g18, g28")[/syntax]
A może wszystko za jednym kliknięciem...
Alt + F11 http://obrazki.elektroda.pl/7188430000_1... Target - miejsce(komorka) gdzie przeniesiony kursor w arkusze Dodano po 1 Załącznik na początku nie było
Proszę. [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean) If Target.Column = 1 Then r = Target.Row nw = Sheets("Arkusz2").Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row + 1 Range("A" & r & ":E" & r).Copy Sheets("Arkusz2").Cells(nw, 1) End If Cancel = True End Sub [/syntax]
Delete" na klawiaturze spowodowałoby usunięcie całego wiersza "3". To ma tylko usuwać pojedynczą komórkę? no chyba że o to chodzi (1 to kolumna A) [syntax=vbscript]Sub usun() With ActiveCell If .Column = 1 Then .EntireRow.Delete End With End Sub[/syntax]
Pytanie chyba niezbyt przemyślane, a propozycja rozwiązania prosta, ale dość ryzykowna. A co będzie jak użytkownik kliknie dwa lub trzy razy? Nie ma żadnego śladu, co było pierwotnie w komórce, ani możliwości cofnięcia operacji. Poza tym, czy w arkuszu będzie tylko jedna taka cena? Jeśli wiecej, to przy każdej będzie przycisk? Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem...
Zaznaczasz koluny i ( shift + alt + strzałka w prawo ) Pojawi się nad kolumnami znacznik "minus". Naciskajac na niego będziesz mógł ukryć kolumny lub klikajac na "plus' odsłonić je. Dot wersji Office 2007 .
http://obrazki.elektroda.net/93_12897560... Coś takiego?
Witaj Przytrzymanie klawisza Ctrl, można zauważyć kursor po komórce w wierszach, dla którego konieczne Etykiety. Następnie kliknij przycisk OK.
1. Zaznaczasz obszar, który ma być zmieniony. 2. Edycja->Zamień 3. W polu "Znajdź" wpisujesz ciąg który ma być zamieniony. 4. W polu "Zamień na" ciąg na który ma być zmieniony. 5. Kliknij "Zamień wszystko".
Makro najlepiej jest zarejestrować. W tej chwili na kompie nie mam excela więc nie mogę Ci go podesłać. najlepiej w załączniku zamieść to co masz zrobione to popatrzę na to. Ps Zamiast przesyłania punktów lepiej kliknij "pomógł" :D
Takiego zdarzenia nie ma, ale można się pobawić zdarzeniem SelectionChange np. przy kliknięciu w nagłówek.
W kodzie przycisku CmbAktualizujdane zmień/dodaj linie: 1 zmień) If POB <> "" Then kwadrat = POB * POB + Sqr(POB) 2 dodaj za linią pobrania = ) dodania = Val(UsfTowary.TxtDodan.Value) 3 zmień) If pobrania > dostepnosc + dodania Then 4 zmień) ifno = MsgBox("Stan Towaru po aktualizacji: " & dostepnosc - pobrania + dodania , vbInformation,...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, zobacz poniższą koncepcję.. Jeżeli pomogłem, kliknij "pomógł" :D
[syntax=vbscript]Target = Target & Now[/syntax]
Module 1 i 2 chciałem teraz wykasować ale nie wiem jak. Delete nie działa, brak opcji usuń... Musisz kliknąć na każdy z tych modułów z osobna, prawym klikiem i będzie opcja Remove Module
Kliknij 2x w kolumnę B.
Sposobów pewnie jest kilka. Np taka pętla: [syntax=vb]Dim kom As Range For Each kom In Range("A10:A90") If Rows(kom.Row).Hidden = True Then Rows(kom.Row).Hidden = False Exit Sub End If Next[/syntax]
W kodzie arkusza [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean) If Target.Column = 1 Then Target.Resize(, 2).Interior.Color = vbRed Sheets("Arkusz2").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Resize(, 2).Offset(1) = Target.Resize(, 2).Value Cancel = True End If End Sub[/syntax]
Tam, gdzie chcesz dokonać walidacji, np. przy kliknięciu przycisku na formie.
A jesteś w stanie określić w którym momencie jest uruchamiana procedura "ListaForName" ? I jeszcze jedna próba: jak masz włączony twój plik to: jeżeli masz excel 2003 wybierz menu Narzędzia - Makro - Makra ... - zaznacz "ListaForName" - kliknij uruchom i sprawdz czy jest lista w kolumnie V arkusza Admin jeżeli masz excel 2007 i wyżej to wskaż kartę...
Hej, Chciałbym stworzyć plik excel, gdzie wpisywałbym w komórkę kolumna 1 ilość osób, po czym w zależności od wpisanej liczby wyskakiwałoby mi okienko z dwoma kolumnami: imie i nazwisko danej osoby - nie wiem jak to zrobić, czy moge prosić o podpowiedź? (w załączeniu projekt w xls, proszę zwróćcie uwagę na komentarze w pliku)
Pierwsza ikonka na lewo od suwaka zoomu to podgląd podziału stron kliknij ją i zobaczysz co jest na tych stronach.
Domyślam się, że je po prostu prze-kleiłeś czyli zrobiłeś połączenie 2 plików które będzie działać jeżeli prześlesz oba pliki (word i excel) i znajdą się one w odpowiednich lokalizacjach. Aby załączyć wykresy Excela, tak aby po wysłaniu je edytować najłatwiej je osadzić tzn. w dokumencie programu Word kliknij wstaw obiekt -> Microsoft Excel Chart. dwuklik...
Witaj Jest mało prawdopodobne. Nie leń się, kliknij ":"
Procedura Sub Command1_Click() generuje się automatycznie, kiedy wstawisz przycisk na akrusz Excela i klikniesz go dwukrotnie myszą - oczywiście w trybie projektowania.
A nie wystarczy zastosowanie filtrów w "Zeszyt1.xls"? W załączniku rozwiązanie z funkcjami wyszukiwania i kolumnami pomocniczymi. Przy otwarciu kliknij 'Edytuj łącza' i wskaż właściwy plik.
np. =SUMA.JEŻELI(A:A;"styczeń";B:B) zamiast słowa "styczeń" kliknij w komórkę nazwą tego miesiąca np. D15, poniżej D16 itd...
W legendzie nie da się tego zrobić. Jednostki powinno podawać się na etykietach osi oraz na etykiecie całego wykresu. Na osiach można to zrobić tak: zaznacz ta trójkę potem prawym na niej kliknij -> Formatuj... i tam zaznaczasz indeks górny
Witam. Wpisz w kolumnie (przykładowo) B : a1, a4, a7 i to przeciągnij. Powinno być dalej a10, a13... Następnie w dowolnej kolumnie użyj formuły: =ADR.POŚR( B 1) i to przeciągnij w dół. Teraz jeszcze tylko kliknij pomógł na elektrodzie :) Pozdrawiam
Witam Czy istnieje możliwość uruchomienia makra za pomocą kliknięcia kółka myszy, lub czy jest jakaś opcja w systemie aby kliknięcie kółka miało funkcje entera?
W MS Excel wystarczy kliknąć prawym przyciskiem na komórce lub zakresie i wybrać opcję "Usuń hiperłącze". Nie mam OpenOffice ale podejrzewam, że tam też należy szukać podobnej opcji.
Pomyślałem, że wstawię przy każdym artykule "pole wyboru" a następnie pętlą będę sprawdzał, czy pole jest zaznaczone i jeśli tak to http://obrazki.elektroda.pl/2242591300_1... efekt podwójnego kliknięcia w D3
Properties ListIndex Kliknij F1
Witam w tym samym skoroszycie ale pod nazwa wzięta z komórki. Wartość w komórce będzie zmieniać codziennie? Dodano po 6 poprzez kliknięcie przycisku excel skopiowały arkusz Przycisk w tym samym arkuszu? Dodano po 34 [syntax=vb] Sub Kolejny_dzen() dzen = Range("b1").Text For Each sh In ThisWorkbook.Sheets If sh.Name = dzen Then MsgBox "Juz zapisane":...
(at)maciejgonet Zwykła literówka podczas pisania postu :) Dołączam plik. Po kliknięciu w przycisk Szukaj pokaże się forma, trzeba wybrać nazwisko i imię z ComboBox i znów kliknąć Szukaj. Pozdrawiam
W istniejącym skoroszycie trzeba zmodyfikować styl Normalny komórek. Nie byłem pewien, czy modyfikuje to również nagłówki wierszy i kolumn, ale sprawdziłem i tak. [syntax=text]Narzędzia główne > Style > Style komórki > Normalny > kliknąć PPM > Modyfikuj > Formatuj > Czcionka (ustawić co trzeba) > OK > OK[/syntax]
Witam, spróbuj tak (w Excel 2007 lub nowszym): Zaznacz komórkę z datą następnego badania, kliknij: formatowanie warunkowe -> reguły wyróżniania komórek -> większe niż... -> w okienku, które się otworzy wskaż komórkę w której masz obecną datę i dopisz "+31" (bez cudzysłowów) lub taką wartość dni ile potrzebujesz. Czyli w tym okienku będziesz miał np....
Wpisz w wybranej komórce: =HIPERŁĄCZE("#Arkusz1!C10"... "Kliknij aby skoczyć") Gdzie Arkusz1 i C10 to przykładowy adres celu.
Niby spoko ale czasochłonne dla mnie :cunning: Widać, że masz niewiele doświadczenia z Excelem i nie potrafisz nawet wykorzystać natywnych możliwości programu :cry: Pierwsze 6 wierszy (te z kryteriami filtrowania) możesz zawsze ukryć przed użyszkodnikami :D tego arkusza. Warunki filtrowania zapisane są w postaci samo aktualizujących się formuł więc...
coś nie działa... jakiś błąd również wyskakuje jak kliknę tryb nie roboczy w pasku vb?? Co konkretnie nie działa?
Napisana aplikacja zapisuje dane liczbowe w bazie SQLite mam problem ze znalezieniem informacji jak takie dane exportować do pliku np. excel za pomocą kliknięcia guzika.
Wyskoczyło okienko SolidWorks z komunikatem Excel, żeby kliknąć ok, czyli MsgBox. Na spokojnie sobie to przeanalizuję, pewnie teraz jeszcze jest źle, ale czy ta pętelka będzie wyglądała następująco?: For i = 4 To UBound(Tablica) If WymZloz = Tablica(i, 36) Then knyps = True Exit For End If Next
Nie odpowiedziałeś kolego na istotne pytania: jakie pliki otwierasz, w jakim celu i po co ukrywasz ten podstawowy plik Przyjmij do wiadomości, że Twoje problemy wynikają ze specyficznych właściwości Excela "Jeśli używasz funkcji Otwórz plik w aplikacji Excel lub kliknij dwukrotnie plik w Eksploratorze Windows, pliki będą nadal otwierane w tym samym...
Nie da się tak jak chcesz. Jeżeli chcesz skrócić klikanie wyciągnij przycisk autofiltru na pasek menu. (poprzez dostosuj - wyrobekj tylko że grupa Dane i Autofiltr]) Wtedy po skopiowaniu i wklejeniu danych masz je od razu zaznaczone więc wystarczy kliknąć tylko w przycisk i już masz autoflitr.
Tak, potrzebny drugi uForm i przypisanie. Wystarczy kliknąć w Image1...
Może spróbuj kliknąć ten przycisk: https://obrazki.elektroda.pl/9003677200_... A potem kliknij wypełnij serią.
Dla mnie bomba. :) Możesz jeszcze drobne kosmetyczne poprawki zrobić. Żeby się nie wyświetlało #N/D! - formatowanie warunkowe. Co do wyświetlania #N/D!, zostawiłem celowo - prowokuje do uzupełnienia danych. Mesjash , dobrym zwyczajem na tym forum jest klikniecie przycisku pomógł. Nic nie kosztuje, a pomagającym jest miło, że ktoś ich docenił .. :)
Witam Kliknij z menu PLIK opcje ZAPISZ JAKO, następnie po prawej na górze okienka menu NARZĘDZIA i OPCJE OGÓLNE.
Wstaw/Hiperłącze (Alt+Ctrl+h)
Powinno działać, kod jest w VBA w zakładce arkusza (wchodzi się Alt+F11, kliknąć na Arkusz1 w lewym górnym okienku - będzie widać kod). Poprawiony kod, bo się wieszał.
Dobry wieczór, To można zrobić stosunkowo prosto. Wystarczy zaznaczyć pole tekstowe, w polu formuły wpisać = i kliknąć komórkę, do której chcemy utworzyć odwołanie. Potem tylko sformatować czcionkę. Przykład w załączniku. Pozdrowienia.
Dziękuję Wam bardzo bardzo za pomoc. -> kliknij pomógł. Super! Działa -> Kliknij rozwiązano :)
W ark1 Ctr+A, Ctr+C, i w ark2 wklej specjalnie>formaty. Lub kliknij: 1. w narożnik ark1 (zaznacz cały) 2. w ikonę malarza formatów 3. w narożnik ark2
Bez VBA raczej się nie da. Jeśli mowa o VBA, ComboBox ma tę właściwość. W przykładzie uForm uruchamiany przez podwójne kliknięcie. Możesz wybrać z listy lub wpisując pierwsze znaki. Zatwierdzasz Enter'em. Spróbuj, może to jest to...
Odinstaluj Adobe Reader 9, HD Cinema Pro 1.8cV23.04, istartsurf uninstall, Microsoft Excel Packages, SmartWeb. Pobierz i uruchom jako administrator AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/finish/1/ Kliknij Scan i później Cleaning. Pokaż nowe logi z FRST.
Mam wrażenie, że problem polega na tym, że chcesz wskazywać myszą komórkę, która ma się zwiększać, ale jak to zrobisz i klikniesz klawisz to już jej nie wskazujesz. Jeżeli tak to zastosuj mały formularz i na nim klawisz.
a czy musisz używać koniecznie formuł? bo o wiele prościej jest to zrobić za pomocą tabeli przestawnej... - pare kliknięć myszką i gotowe
Witam! Kolejny raz potrzebuję wsparcia - bardzo proszę bardziej zaawansowanych użytkowników o pomoc. W Skoroszycie mam tylko 1 arkusz, w którym w polach od A1 do E25 posiadam wypisane dane (ciąg liczb pomieszanych z literami o długości od 10 do 16 znaków) które chciałabym aby po dwukrotnym kliknięciu przenosiły się do pierwszej pustej komórki w wierszu...
Aby zmienić opcje: kliknij prawym pm w obszar osi (poza obszarem kreślenia) i wybierz "właściwości". Czy mógłbyś wstawić tu ten poprawiony skoroszyt.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem. Po otwarciu pliku ma być napis "DDDD", a potem już cały czas, pomimo klikania "wprowadzono dane" (tak zrobiłem), czy po każdym kliknięciu ma się zmieniać z "DDDD" na "wprowadzono dane" i z powrotem?
Wielkie dzięki za pomoc :) Ile mogłem, tyle "kciuków w górę" kliknąłem. Temat zamykam.
Zaznacz kolumnę, Wybierz Format z menu u góry Wybierz Komórki Wybierz Liczby Wybierz Liczbowe w ramce Miejsca dziesiętne wybierz 1 - lub inne w razie potrzeby kliknij OK
Ok teraz masz kryteria w tablicach w kodzie VBA w razie jakbyś chciał dodać kryterium, musisz zwiększyć tablicę o 1 i dopisać do tego dodatkowego elementu kryterium z gwiazdkami. Jak zobaczysz kod to chyba będziesz wiedział o co kaman. Dodałem też zabezpieczenie przed kliknięciem dwa razy na makro
Kliknij na klawiaturze na klawisz "Scroll Lock"
W Excel'u (MOffice) jak klikniesz na komórkę z funkcją "=JEŻELI(CZY.LICZBA(D3);D3-C3;0)" to zaznaczy się ta komórka i w dolnym prawym rogu tej zaznaczonej komórki jest "mały kwadracik". Złap za ten kwadracik (lewym przyciskiem myszy) i przeciągnij na dolne komórki. Po puszczeniu lewego przycisku dolne komórki wypełnią się same tą samą formułą i automatycznie...
Hejka, jakby ktoś dalej szukał rozwiązania to wystarczy zaznaczyć obszar -> kliknąć prawym przyciskiem -> wyczyść zawartość. Miłego dzionka :)
Najprościej utwórzyć łącza. Przy otwartych plikach wpisz "=" i kliknij w komórkę drugiego...
Takie proste makro powinno załatwić sprawę: [syntax=vb]Application.ScreenUpdating = False Set wssuma = Worksheets("Suma") ost_wiersz_sumy = wssuma.Cells(wssuma.Rows.Count, 1).End(xlUp).Row For i = 2 To ost_wiersz_sumy With Worksheets(wssuma.Cells(i, 1).Value) ost_wiersz_arkusza = .Cells(.Rows.Count, 2).End(xlUp).Row .Range("B" & ost_wiersz_arkusza +...
Inny plik, inny obiekt. Na przyszłość: Kliknij ppm w obszar obiektu, wybierz "Przypisz makro", "Nowe" lub "Edytuj" jeśli już jest...
Powyższe kody działają super - bardzo dziękuję - z jakich pozycji korzystałeś aby się nauczyć VBA ? Bardzo zależy mi na dobrej znajomości tego narzędzia. Dziś jak troszkę odetchnę dołoże jeszcze dwa moduły i zapewne pojawię się na forum z pytaniami. Po włączeniu arkusza Excel się minimalizuje, na ekranie zostaje tylko UserForm, ale jak kliknę w Excel...
Ustaw format liczb dla pola tabeli przestawnej, a nie z poziomu formatowania komórek. Dwukrotne kliknięcie w tabeli na nazwę pola powinno wyświetlić okno "Ustawienie wartości pola" tam też wybiera się funkcje podsumowującą. W tym oknie jest przycisk "Format liczby".
Witam. Pytanie początkującego użytkownika Excela. Czy jest możliwość stworzenia komórki w arkuszu Excel, w którą jeśli klikniemy zapisze plik? I druga część pytania - jeżeli jest to możliwe czy może to być obrazek np. z kłódką, typu gif itp. Sorki - ale brak u mnie polskiej czcionki. Pozdrawiam.
Jeżeli masz Excel 2010 lub 2013 to trzeba doinstalować dodatek Power Query od 2016 jest w Excelu Dzięki temu wykonanie tego co chcesz zajmuje kilka kliknięć
Co to za lista? Gdzie umieszczona (w arkuszu, w polu formularza)? W jaki sposób utworzona? Opisz precyzyjniej lub wrzuć plik jako załącznik.
Eee... napewno wskazujesz właściwy plik ? Jak ten excel.exe co wskażesz klikniesz 2 x myszką to uruchamia się Excel 2003 ? Mam tak i wszysko działa, jakiś błąd popełniasz. Pzdr.
Witaj Zaznacz obszar, który ma znaleźć na jednej stronie otwórz zakładkę układ strony i kliknij obszar wydruku.
Jak sama nazwa wskazuje ActiveCell to taka w którą aktualnie kliknąłeś w danym arkuszu
Jeżeli pliki mają zestandaryzowaną strukturę, to być może skorzystasz z pliku który jakiś czas temu opracowałem - służy dokładnie do tego a nawet więcej, bo pobiera cały wiersz (wiersze) z wielu plików do jednego arkusza. Podstawowe dane trzeba mu podać w żółte pola i kliknąć przycisk.
Excel nie jest uniwersalnym narzędziem na wszystkie problemy... Jeśli masz takie a nie inne potrzeby, w których Excel się nie sprawdza, warto zastanowić się nad inną technologią - skoro ma się coś wyświetlać na tablecie i reagować na kliknięcie obrazka, to aż się prosi zrobić stronę HTML, choćby i statyczną. Jeżeli uprzesz się przy Excelu - to np. taki...
Dzięki wielkie za pomoc.
Można też importować przez opcję w zakładce "Dane zewnętrzne" > "Importowanie i łączenie" > "Excel". Po kliknięciu w to wybierasz źródło danych w Excelu, które chcesz importować, a następnie wybierasz czy robisz import do nowej tabeli w bazie, dołączasz kopię rekordów do konkretnej tabeli (tu trzeba uważać, żeby kolejność i typy danych były takie same,...
Witam ponownie Dziękuję wa wszystkie sugestie, nawet te wydawało by się błędne. Ważne że ktoś chce pomódz. Wykonałem wszystkie możliwe czynności: wyłączanie wszystkich bajerów W98, antivirus, antitrojan, ad-aware(w najbliższym czasie). Reinstalacja Office na XP też nic nie dała. Jestem niemal pewien że jest to efekt przedefiniowania zdarzeń myszki....
W arkuszu "raport" zaznaczam jako aktywną komórkę E5. Naciskam przycisk "pokaż szczegóły" do którego podpięte jest makro i otrzymuję to co znajduje się w arkuszu "wynik kliknięcia".
a nie odwrotnie? tam znak powinien być chyba "<", a nie ">" i wtedy suma by pokazywała pozycję :) trochę łopatologicznie ale grunt że chyba działa Nie, z ">" jest dobrze. Oczywiście masz kilka elementów do wyboru: kolejność wpisania porównywanych wartości, znak "<" czy ">" oraz wartości "1" i "0" czy "0" i "1", możesz zmienić dowolne...
Witam, Jeśli chodzi o problem nr 1, może ktoś inny pomoże, bo mi przychodzi tylko na myśl VBA :), chyba że przyjmujesz do wiadomości posiadanie makr w tym arkuszu. Problem 2 jest dość prosty do rozwiązania... Jeśli chcesz mieć dokładnie w formacie np. 01.2010, robisz prawoklik na kolumnie A, wybierasz formatuj komórki, Niestandardowe i w Typ wpisujesz:...
Zbliżoną funkcjonalność - tak jak na zrzucie 922873 można uzyskać poprzez uchwycenie zdarzeń zmiany wartości dowolnej komórki oraz podwójnego kliknięcia na dowolną komórkę :spoko: jak w załączniku. 922876
Bug jest znany - generalnie było, pojawia się po aktualizacji Office/systemu. Powodów może być kilka, stąd lista sugerowanych rozwiązań: http://support.microsoft.com/kb/2994633 Kolejność nieprzypadkowa.
Kod z VB nie będzie działać w VBA Excel. napisany bezpośrednio do 11 przyciskow, w VBA, więc nie będzie działać. Należy wpisać zdarzenie dla każdego przycisku, które będą miały zastosowanie do całości. Kliknij prawym przyciskiem myszy na przycisk i wybierz "kod". Zobaczysz, że nieco inaczej opisane zdarzenie w VBA
Wystarczy kliknąć na "X" zamykając excela i wszystkie zakładki się pokazują. Jak to naprawić?
Spróbuj coś skopiować i wkleić komórkę niżej - nie działa, bo makro uruchamia się przy każdym kliknięciu ;)
podwójne klikniecie kopiować excel excel kopiowanie excel excel
cieknie pompa wtryskowa bosch honda civic centralny zamek szarpanie przyspieszaniu
pralka stuka podczas wirowania pralka stuka podczas wirowania
Kasowanie trybu awaryjnego w silniku Mercury 115 Jak ustawić kanały w telewizorze JVC?