Witaj Range(B1:B6).Insert Shift:=xlToRight
Po pierwsze - ustaw breakpoint'y i zobacz, w którym miejscu Cie "wyrzuca". Po drugie - po osiągnięciu sumy >20 przechodzisz do nowego arkusza, coś tam wklejasz po czym nie wracasz do pierwotnego arkusza - a Twój kod pracuje na arkuszu w tym momencie aktywnym.
Najprościej "przekręć" tabelkę (daty w pionie), tzn zamień 1-szy wiersz z 1-szą kolumną (transponuj) i zastosuj filtr. Zmodyfikuj formuły formatowania warunkowego. Dalej standardowo: kopiuj-wklej specjalnie>wartości w z góry upatrzone miejsce.
Dlaczego nie załączyłeś pliku? Przecież na obrazku niczego nie można sprawdzić. Podejrzewam, że linie obramowania, które Ci się nie kopiują są przypisane do sąsiednich komórek. Ramka rozdziela komórki, ale nie musi być przypisana do obu, może być przypisana tylko do jednej z nich. Wtedy przy kopiowaniu trzeba zadbać o to by obramowania były przypisane...
Ponieważ "kopiowanie" samego kodu towaru było zbyt proste :please: dołożyłem jeszcze wprowadzenie ilości (np. sprzedanych towarów :?: ) jak na zrzucie i w załączonym pliku :spoko: 1052538 1052540
A nie lepiej zamiast trzech przycisków w każdym arkuszu byłoby zrobić jeden przycisk w arkuszu "lista" uruchamiający mechanizm pobierania danych ze wszystkich pozostałych arkuszy? Druga kwestia, że do takiej operacji to nawet nie trzeba makra, wystarczy MSQuery i następująca kwerenda: [syntax=sql]SELECT * FROM [1$] UNION ALL SELECT * FROM [2$] UNION...
kopiuj prawy klawisz wklej specjalnie - wartości
Gwoli ścisłości: sprawdzanie poprawności danych nie chroni przed kopiuj-wklej z innego arkusza (czytaj: robiąc kopiuj-wklej i tak możesz wkleić w komórki dowolną wartość). Ale, nie ma rozwiązania idealnego.
A próbowałeś kopiowania i wklejania w taki sposób? :cry: Twoja funkcja oczywiście działa, ale... Moim skromnym zdaniem funkcja powinna zwrócić wynik jakiegoś mniej lub bardziej skomplikowanego obliczenia np. nie chwaląc się :D Pytanie po co robić coś takiego jako funkcję, nie makro uruchamiane np. przyciskiem??
A jaką wersje masz oprogramowania do myszy? Screen z ustawień daj co masz gdzie przypisane. Jaka wersja TC? Może zmień na inną Czy jak zamkniesz totala to mysz zaczyna działać? Edit Z grubsza przetestowałem po przypisaniu kopiuj/wklej do myszy g602, win7 x64, odpalane excel, foxit reader z pliku z okna TC kopiuj/wklej działa. 8,58,183 wersja softu....
Cóż, taka już natura Excela... Pewnie wklejają się wszystkie odfiltrowywane wiersze, tylko jeden pod drugim, począwszy od pierwszego widocznego. Jak po tej operacji zdejmiesz filtr, to wszystkie odfiltrowywane wartości z kolumny A powinny być w kolumnie C, tylko jedna pod drugą. Nic na to nie poradzisz, trzeba po prostu być ostrożnym przy używaniu filtra...
Excel 2007 - działa i kopiuje wartości bezproblemowo - formuła =JEŻELI(A1;A1;B1) Czyżby błąd w MsOffice 2010? A może jakaś ukryta opcja?
Tak to jest jak się kod tworzy przez kopiuj/wklej.
Witam, mam pytanie czy istnieje sposób na przenienie danych z excel do innego programu, w którym muszą one być pojedyńczo potwierdzane enterem. Automat miał by wyglądać tak kopiuj wartość excel -> wklej do innego programu -> potwierdź (enter) i ta czynność miała by być powtarzana np. 1000x Z góry dzięki za pomoc
A wbudowany filtr oraz kopiuj-wklej nie wystarczy?
I dlatego wymyślono funkcję kopiuj-wklej :-)
Ja pracuję na excelu XP i 2003 wszystko działa jak trzeba. Po włączeniu autofiltru i ustaleniu jakiś kryteriów zaznaczam dane (całą tabelę) http://obrazki.elektroda.net/1_127307734... przykładowe dane: http://obrazki.elektroda.net/94_12730764... ustawienie kryterium http://obrazki.elektroda.net/50_12730764... wynik: http://obrazki.elektroda.net/54_12730764...
Formuły działające na tablicach "nie cierpią" scalonych zakresów. Tu jest ich tylko trzy, więc kopiuj-wklej i ręczna poprawka nie jest czasochłonna. Na przyszłość staraj się unikać scaleń w takiej sytuacji.
A filtr oraz kopiuj - wklej specjalnie nie wystarczy?
Nie wiem czy dobrze cie rozumiem Zaznaczasz kolumny wciskasz kopiuj przechodzisz do nowego zeszytu (nie wiem jak jest w oo ) wciskasz prawy klawisz myszy wybierasz wklej specjalnie... zaznaczasz "wartości" ok i masz wklejone same cyfry.
Najprościej: U dołu ekranu, na zakładce z nazwą arkusza kliknij prawym p.m. i wybierz: wyświetl kod arkusza. Po otwarciu edytora wklej...
Cześć. Szukam i szukam i znaleźć nie mogę więc kiepsko szukam. Problem mam taki. Mam w komórce wartość powiedzmy "A2+B2" Wiem, że "łapiąc" tę komórkę i przeciągając w dół w następnych będzie "A3+B3", "A4+B4". Natomiast jeżeli robię kopiuj i wklej to - jeżeli wklej jest w komórkę 1 wiersz niżej to wartość mam "A3+B3" - jeżeli wklej jest w komórkę 2 wiersze...
Filtruj wg kolumny z wynikami LICZ.JEŻELI http://obrazki.elektroda.pl/7228439700_1... i ostatnia czynność: kopiuj > wklej specjalnie/wartości - w z góry upatrzony arkusz. Przy odrobinie wprawy wszystko "idzie piorunem" ;)
Miałem tego nie robić ale 60 sek wolnego więc Więc użyłem kopiuj/wklej. [url=https://professor-excel.com/merge-e...
Ani raz nie napisał makra(kod)? Sub blok() msgbox "opcje kopiuj wklej sa zablokowane " End Sub
Najprościej, zapisać nową 1. zaznacz w innym miejscu arkusza lub w innym arkuszu zakres równy żródłowemu 2. napisz "=" 3. zaznacz zakres źródłowy 4. wpisz o ile ma się zwiększyć. Np "+2" 5. zatwierdź Ctrl+Shift+Enter (formuła tablicowa) http://obrazki.elektroda.pl/5481118400_1... 6. Ctrl+c (kopiuj) 7. Ctrl+Alt+v (wklej specjalnie), wybierz:...
Wstaw nową kolumnę, wklej funkcję (przykład dla kolumny źródłowej A od 1 wiersza) =FRAGMENT.TEKSTU(A1;1;DŁ(A1)... i przeciągnij w dół. Następnie zaznacz kolumnę, Kopiuj, Wklej specjalnie>wartości i usuń kolumnę źródłową. Tę samą funkcję można użyć w pętli VBA (mid, len, right). Warto, jeśli czynność...
Witam! Muszę skopiować dużo danych z excela do programu www i chciałbym to sobie jakoś usprawnić. Ponieważ dane kopiuje zawsze w takiej samej kolejności mogą one pobierać się w pętli. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby kolejne przejście w pętli ( kolejne kopiowanie komórki w excel ) było uzależnione od wklejenia danych do www. Innymi słowy czy istnieje...
Trochę ruchu kombinowanego, i u mnia to działa. Musiałem zmodyfikować plik comp.mod, zamiast 'Pusty arkusz. xlsx ' poprawiono na 'Pusty arkusz. xlsm ' Przycisk 'Wklej do Excel' należy nacisnąć co najmniej 0,5 s.
A może masz uruchomiony program w stylu "print scrina" który przejmuje kontrolę nad "kopiuj". Czy to o czym piszesz występuje pod wszystkimi metodami kopiuj? tzn: prawoklik i kopiuj - prawolik wklej Ctrl+c - Ctrl + v Menu narzędzia kopiuj Możesz załączyć fragment skoroszytu (jak 2007 i wyżej to spakuj zipem)
Wydaje mi się że nie potrzebujesz kopiowania, wystarczą formuły (w załączniku) Jedynie na co potrzebujesz makro to na wklejenie aktualnej daty np w A2, po zmianie tekstu w B2
No mogę to zrobić na zasadzie "kopiuj wklej wytnij" Czy to wystarczy?
W Excelu naciśnij ALT+F11, potem 2x klik na Arkusz1 i w okienku po prawej wklej mój kod. https://obrazki.elektroda.pl/2501823200_... https://filmy.elektroda.pl/50_1738757132...
Mówią, że deklarowanie zmiennych, to dobra cecha programisty. Są języki, gdzie bez deklaracji się nie da. W VBA nie jest _wymagane_ deklarowanie, ale jak chcesz, to używaj 'Dim'.;) P.S. Wykorzystałeś makro 'Kopiuj2'?
Odnośnie pytania o szczegóły, to czy: 1. dla danej firmy zamienniki mogą występować więcej niż raz, czy jeden zamiennik odpowiada tylko jednemu indeksowi? 2. indeks, który chcesz dopasować, chcesz dopasować po wszystkich (3 jak w przykładzie) zamiennikach, czy wystarczy po jednym? PS. Najpierw dopasuj dane tak, żeby w kolumnach A i D nie było pustych...
Tzn. ? Masz kilka zakresów o różnych rozmiarach, jak na ich kopiowanie ma wpływać pusta komórka? Wklej kod z zakresów, które przyjąłeś.
Zaznaczasz dane i kopiujesz. Ustawiasz się na komórce i klikasz prawy klawisz myszy i wybierasz WKLEJ SPECJALNIE. Następnie w otwarty oknie zaznaczasz TRANSPOZYCJA.[/quote]
ale do przeglądarki Chrome i aplikacji Gmail w tej przeglądarce Jest tak że microsoft "współgra" między swoimi aplikacjami czyli przez vba można "sterować" wordem , excelem, outlockiem, przeglądarką ie itp. Jeżeli chcesz coś "wysłać" do "obcej" aplikacji (czyli chrome) to albo bawisz się w wysyłanie 'sendkejsów' łapanie "okien" kopiuj i wklej (co na...
Czy nie byłoby prościej: Kopiuj > wklej specjalnie 1. Wpisujesz w dowolną komórkę dzielnik 2. Kopiujesz komórkę do schowka 3. Zaznaczasz zakres do przeliczenia 4. Ctrl+Alt+v 5. http://obrazki.elektroda.pl/6045363600_1...
Twoja formuła robi tak jak chcesz czyli ma zmienić tylko aktywna komórkę czyli ActiveCell Aby to poprawić: zmień ActiveCell.FormulaR1C1 = ....(itd) na: rng.FormulaR1C1 = ....(itd) Czyli cała procedura: [syntax=vb] Sub kopiujtlumacz() Dim rng As Range For Each rng In Range("b2:b16") If rng.Value = "" Then rng.FormulaR1C1 = _ "=IF((ISNUMBER(SEARCH(R3C3,RC[-1]))),(R6...
... bo w mojej wersji (2000) nie ma czegoś takiego ... Jest. To ta ikonka z pędzelkiem w menu. Obie metody mogą być, jednak ja bym tu zastosował inne kopiowanie - pod warunkiem że arkusze (nie tabele) są takie same. Zaznaczasz cały arkusz (klikasz w szary kwadrat między kolumną A a wierszem 1 - narożnik arkusza) dajesz kopiuj, przełączasz się na inny...
co zrobić ? jest jakiś sposób? pomocy! Kopiuj - zaznacz cały obszar - wklej specjalnie formuły
Kod wklejamy pomiędzy znaczniki (Syntax) - opcja "Listing kodu". Twój post (z racji pełnienia funkcji) poprawiłem, przy okazji łącząc oba w jedno ;)
Witam, Posiadam w pracy pewien program zakładowy do którego muszę wklepywać numery zamówień. Jest to trochę męczące zajęcie, ponieważ na dzień mam 150 pozycji do wpisania a właściwie przepisania z arkusza w excelu. Każdy numer muszę przepisac lub wkleić osobno. Każdy numer zamówienia mam w osobnym wierszu, dlatego po kolei kopiuje sobie komórkę i wklejam...
Zmienną zadeklarowałem. A mógłbyś dokładnie wskazać gdzie tą pętle wkleić w istniejącym kodzie?
Z tym przeciąganiem to jest dość skomplikowane, bo w takim przypadku obszar selekcji jest większy niż obszar zmian. Trzeba to dopasować. Poza tym przy przeciąganiu najpierw jest kopiowanie, a potem selekcja, w związku z tym przy takiej metodzie rejestracji zmian, jaką tu przyjęto wynik wygląda tak, że wartość poprzednia jest taka sama jak bieżąca. Zatem...
tu masz makro kopiujące te dane z arkusz1 z komórkek b5:b10 do aktywnego arkusza do kolumny D kopiowanie z kolumny w Arkusz1, następnie transpozycja i wklejenie w wierszu w aktywnym arkuszu (każde użycie makra wkleja do kolejnego wolnego wiersza wiersza)
I teraz zupełnie nie wiem co mam zrobić z makrem które zrobiłeś, za duże uproszczenie. Przepraszam.. Mam je trochę skomplikować?? ;) Wydaje mi się że tutaj powinnam wstawić fragmenty odpowiedzialne za kopiowanie: Napisałaś, że warunkiem kopiowania jest: Kopiuje wartości które spełnią warunek taki że kolumna "B" zawiera "tak" do ostatniego pełnego wiersza...
Jak Marcin230 podpowiedział excel załatwi sprawę. Otwierasz excela kopiujesz cały tekst z notepad'a Zaznaczasz w exceu komórkę A1 i dajesz wklej. Następnie zaznaczasz całą kolumnę A (klikasz na literę A) W menu Dane wybierasz "tekst jako kolumny..." , zaznaczasz rozdzielany i klikasz dalej. Teraz zaznaczasz spację i klikasz dalej. w tym momencie zaznacz...
Kopiujesz kolumnę z danymi, potem [wklej specjalnie] z opcją [transpozycja].
Jeżeli to operacja jednorazowa to: w excelu 2003 i niżej : Zaznacz kolumnę z danymi. Menu Dane - Filtr ... - Filtr zaawansowany. Zaznaczasz kopiuj w inne miejsce. Okienko z warunkiem zostawiasz puste. W okienku celu ("Kopiuj do:") zaznacz pierwszą komórkę gdzie ma być wklejona lista. zaznacz "Tylko unikatowe rekordy" i wciśnij ok. w excelu 2007 i wyżej...
Skoro 'jesteś słaby', to zapodam Ci trochę siły.;) 1. Włącz rejestrację makra, zaznacz tabelkę i skopiuj. 2. Ustaw kursor na komórce, gdzie ta tabelka ma być wklejona i wklej. Następnie zmodyfikuj to makro o pętlę. Jak zarejestrujesz makro i poczytasz o pętli 'For" w VBA, to na pewno sobie poradzisz.
Czy można w jakikolwiek sposób tworzyć automatyczna kopię fragmentu arkusza do drugiego arkusza? Kopiowanie automatyczne samej zawartości jest proste, kopiowanie ręczne (kopiuj/wklej) z zachowaniem formatowania jest proste. Ale czy jest możliwość kopiowania automatycznego z formatowaniem?
Ok a jakiś inny sposób na wydłubanie z pliku textowego .txt wszystkich słów w których znajduje się "(at)" i możliwość ich skopiowania ? 1. Import w Excelu (z wykorzystaniem kreatora). 2. Kolumna pomocnicza z odp formułą Np =JEŻELI(CZY.BŁĄD(ZNAJDŹ(&quo... 3. Filtr w kolumnie pomocniczej. 4. Zaznacz, Kopiuj,...
Witam. Mam plik w Excelu oraz szablon w Wordzie. Moje makro działa tak: Odpala szablon w Wordzie, aktywuje Excela, kopiuje odpowiednią komórkę, aktywuje Worda i wkleja wartość w odpowiednie miejsce. Jednak wkleja ją z takim formatowaniem jakie jest w Excelu, a ja chcę aby był to wklejony czysty tekst. W Wordzie korzysta się z: Selection.PasteAndFormat...
Witam, Czy jest możliwość umożliwienia pracownikom tylko wpisywanie w komórkę ale bez możliwości zmiany formatu tej komórki, np. obramowania, szerokości, itp. Chciałbym aby koś kto chce skopiować i wkleić tekst z innej komórki gdzie jest obramowanie grubą linią, wkleił się jedynie sam tekst. Wiem, że można to zrobić kopiuj>wklej>wklej specjalnie>wartości....
Wiesz co, Wklej tutaj cały kod, bo widzę, że masz trudności z 1 linijką. P.S. Wklej go w znacznikach VBScript.
oczywiście, że tak. jednak nie rozwiąże to mojego kłopotu. Tym bardziej, że codziennie muszę wykonywać koło 1000 kopiuj/wklej. Dlatego potrzebowałbym rozwiązania bardziej automatycznego
zapomniałem dodać, że np od B5 - jedno pod drugim, zwykłe wklejenie danych.
Moja propozycja: 1. Najprościej byłoby zastosować formuły w arkuszach źródłowych, następnie przez: kopiuj > wklej specjalnie > wartości -umieścić wyniki w arkuszu docelowym i usunąć pierwszą kolumnę (Arkusz3 załącznika). Lub inaczej: kopiowanie kolumny źródłowej, wstawienie formuł, kopiuj-wklej specjalnie. 2. Zastosowałem wbudowane formuły łańcuchowe...
1. Załóż filtr w oryginalnej tabeli (niepuste) -> zaznacz całą tabelę i wtedy dopiero kopiuj dane . Może nawet lepiej wklejać "tylko wartości" niż dane z pełnym formatem każdej kopiowanej komórki. Zrobisz to w jednym ruchu zamiast korzystać z pętli (2000 razy). Po nagraniu makra można edytować zaznaczony zakres tak, żeby najlepiej nam odpowiadał. 2....
Dzień dobry wszystkim, Mam ogromny problem, ponieważ muszę utworzyć makro, a zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Mam plik (na załączonym zdjęciu), z którego jeśli użytkownik w kolumnie P napisze "tak", makro musi utworzyć dokument (według szablonu, który mam). Dla każdego wiersza z "tak" musi powstać osobny dokument. Z pliku ze zdjęcia makro musi...
Po mojemu: potrzebna pętla po nazwiskach w Tabela1, która wyszuka nazwisko w Tabela2 (Np 'Find' z obsługą błędu). Jeśli znajdzie przepisujesz datę w wewnętrznej pętli For (kolumny są zgodne). Jeśli nie znajdzie (Find zwróci Err>0), kopiuj wklej na końcu Tabela2
Hej Adamasie, mam jeszcze jeden problem, tym razem bardzo błahy. Chciałabym użyć autouzupełniania, ale nie przeciągając w dół kolumny. Mam taką formułę =JEŻELI($U3="państwowa jednostka organizacyjna";$M3;0) - jesli przeciagnę ją w dół to co wiersz będzie mi się zmieniać na U4 i M4 itd. I dokladnie o to mi chodzi, tylko mam 40 000 wierszy do przeciagnięcia...
Właśnie nie jest ciągiem znaków bez enterów, wkleja się do kilku komórek. Nie ma gdzieś w ustawieniach w Excelu żeby wklejało do jednej komórki i żeby automatycznie przenosiło słowo z (at) czyli maila do komórki obok (może jakaś formuła)? Jest to tekst kopiowany ze strony internetowej
Przyznam, że poszedłem na łatwiznę z tą kolumną pomocniczą (bo jestem po piwie), ale liczy :) Na marginesie duble "stref" likwidowałem za pomocą: Kopiuj komórkę i wklej (obok) a następnie zaznacza się całą kolumnę (tą skopiowaną) i wciska się na wstążce dane - usuń duplikaty. Jeżeli gdzieś "obok" masz listę stref to powyższe nie będzie miało miejsca.
Funkcja ADR.POŚR może służyć do odczytania danych z pliku otwartego w tej samej instancji Excela. W tym przypadku to się nie przyda. Bez VBA czy innych dodatkowych narzędzi nie da się tego zrobić w sposób trywialny. Istnieją sposoby "drogą okrężną". Najpierw trzeba przygotować teksty odwołań, potem zamienić formuły na wartości i wreszcie aktywować uzyskane...
Kopiujesz arkusz (z formatami, filtrami, etc). A gdyby zastosować zwykłe kopiuj-wklej? Np [syntax=vb]Private Sub CommandButton1_Click() Dim wshSrc As Worksheet, wshDst As Worksheet Dim wbkSrc As Workbook, wbkDst As Workbook On Error GoTo Err_KopiujArkusz Set wbkSrc = ThisWorkbook 'ten skoroszyt Set wshSrc = wbkSrc.Worksheets("Arkusz1") wshSrc.Select...
To znaczy tak, pomysł z zastosowaniem pętli moim zdaniem bardzo dobry, na pierwszy rzut oka, niestety po przetestowaniu, żadnej reakcji makro nie zrobiło w arkuszu Excel, także dalej muszę kombinować, ale mimo wszystko dzięki:) Aczkolwiek jedną rzecz zrobił programik. Zaznaczył komórkę A1, czyli tą od której ma zacząć wklejanie, czyli dostęp do Excela...
Dzień dobry, mam taki problem: 1. W zewnętrznym arkuszu mam zapisane formuły w wersji polskiej (bez znaku '=', żeby były traktowane jak tekst i się tam nie wykonywały) 2. W drugim formularzu uruchamiam makro, które kopiuje formuły z p-tu 1. do Array-a, dopisuje do nich znak "=" i wkleja do kolejnego zewnętrznego arkusza jako range (aby tam się wykonały)....
Można formułą wyodrębnić ostatni "wyraz" (kolumna D), pomnożyć przez 1 i jeśli jest liczbą porównać z B1. Wyniki (kolumna C) przez kopiuj/wklej specjalnie/wartości skopiować do jeszcze jednej i usunąć pomocnicze... http://obrazki.elektroda.net/98_12837945... Jeśli nie występuje coś w rodzaju 1/2 (A5 na rysunku) to powinno być OK.
A dlaczego wklejasz przez kopiuj, wklej? Przecież w takich przypadkach poprawki się nie będą nanosić w Wordzie. Spróbuj w Excelu zrobić kopiuj a w Wordzie wklej specjalnie - potem wybierasz obiekt MS Excel. Każda zmiana w pliku excelowskim bedzie widoczna od razu w Wordzie. Inny sposób to w Wordzie robisz kopiuj specjalnie - zaznaczasz link do Excela....
np taki: robisz kopiuj (daną komórkę) naciskasz END (na klawiaturze) puszczasz end'a i naciskasz SHIFT i do tego strzałkę w dół (zaznacza ci się obszar do końca wierszy w excelu 65536) no i pozniej wklej. Oczywiście funkcje musisz odpowiednio zapisac w zaleznosci czy chcesz by odnosniki do komorek byly stale, czy tez zmienialy sie odpowiednio do skopiowanego...
Wklej do modułu w przykładzie Sub kopiuj() koniec = Range("D1").End(xl... Range("D1:D" & koniec).AdvancedFilter Action:=xlFilterCopy, _ copytorange:=Columns("AA... Unique:=True Range("AA2:AA" & Range("AA1").End(x...
Witam, mam problem gdy kopiuję tabelkę z formułami z jednego pliku i chcę wkleić do innego pliku pojawia się komunikat o błędzie i wklejają się tylko wartości. Adresy komórek nie są zabezpieczone, ale w każdym dokumencie są te same, wersje excela są te same, tryby chronione są wyłączone, nie za bardzo wiem co się dzieje.
Wiersze maja być wybrane losowo? Jeśli tak to ustawiasz kursor na początku wiersza w notatniku przewijasz o x wierszy trzymasz shift i klikasz na końcu wiersza, kopiujesz i wklejasz do Excela, możesz tak skopiować wszystko partiami do kilku plików excel, myślę że max godzina i miałbyś już to zrobione. Kopiuj ac po 50k wierszy wykonał bys ok 40 operacji...
"=RC Tak Nie wiem jeszcze czy okaże się szybsze, ale warto spróbować. Jeżeli podłączysz makro pod skrót klawiszowy (obsługiwany jedną ręką), np w stylu CTRL+D to wbrew pozorom będzie to szybsze niż to co teraz robisz. A szybciej nie osiągniesz nic więcej bo przecież też żeby wkleić wciskasz ctrl+v. Po prostu stajesz myszką na danej komórce, wciskasz...
Witam Ale przy 2000 to wyjdzie mega dużo kopiowania i przeciągania w dół a potem jeszcze wszystko kopiuj wklej do jednej kolumny. Właśnie tej pracy próbuje uniknąć. Pozdrawiam
Świadomej złośliwości i wyłączenia opcji nie zakładam jeśli działanie po zmianach nie wpłynie bardzo na utrudnienie użytkowania pliku. Dlatego najlepszym w moim mniemaniu rozwiązaniem było by stałe przypisanie zamiast opcji wklej funki wklej jako wartości, a opcji wytnij jako kopiuj... - tylko nie wiem czy jest to realne i żeby wszystkie elementy miały...
Witajcie Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, zatem piszę. Mam plik Excel, w którym pewne komórki są zablokowane a pewne odblokowane do użytkowników. Problem pojawia się, gdyż użytkownik kopiuje dane z innego pliku i wkleja dane do mojego pliku ( w pola odblokowane). Po tym pola odblokowane "przekształcają się" w zablokowane. Przenosi format komórki...
Najprościej: w Excelu: zaznacz co chcesz i kopiuj (Ctrl+C) w Wordzie ustaw gdzieś kursor i wklej (Ctrl +V)
Witam Jestem jeszcze zielony w makrach excel, dlatego potrzebuję Waszej pomocy. Chciałbym stworzyć makro kopiujące dane z wielu plików excel do jednego pliku zbiorczego. Założenia: 1. Wiele plików dawców *.xls o różnych nazwach znajdujących się w tym samym folderze 2. Kopiowanie z pliku dawcy z zakresu arkusza "Tabela wyników" z komórek A2 do D51 3....
Mam stworzony plik excel. Założenie jest jego takie: W arkuszu zrodlo jest baza osób które mogą lub już/jeszcze nie mogą mieć wykonane badanie. Makro, które mam w pliku kopiuje mi wiersze posiadające informację zaproszenie do arkusza korespondencja . Na podstawie danych z tego arkusza powstanie korespondencja seryjna i zostaną rozesłane zaproszenia....
Dzięki wielki wszystko ok Jeszcze was trochę po mecze. A jak przerobić to makro tak żeby działało na zakresach to znaczy z jednego pliku kopiuje np. plik A sheets(1).range("C6:E16";"B19:B20") i żeby te zakresy wklejało mi w tym aktywnym pliku w różne miejsca np. zakres1Plik B Sheets(1).range("H6:J16";"G19:G20"), zakres2 plik B sheets(1).range("M6:O16";"L19:L20")...
Ja mam zawsze dylemat, gdy widzę post z kodem. Skoro kod jest w miarę czytelny, to znaczy, że autor wie, co pisze. A skoro wie co pisze, to raczej łatwo sam znajdzie odpowiedź na swoje pytanie. No chyba, że pisanie kodu, to wklejanie zlepków różnych kodów z sieci i potem coś nie działa. Kopiuj/wklej nie zawsze działa.;) (at)Jarofon takie tstr = Str(Target.Value)...
Witam Kopiuje z netu dużo tekstu i robię to na piechotę potrzebuje pomocy by przyśpieszyć mi pracę w excelu. Mam same podstawy nie operuje w "makach'. Rozchodzi się o to, że kopiuje tekst który się wkleja lp. nr text - test - test cena tak mi się wkleja 1. a000 tworzywo sztuczne - grubość 20 69 zł a chciałbym to żeby się wklejało 1. | a000 | tworzywo...
Dzięki podpowiedź. Mam jedno pytanie jak obejść błąd, że nie można wkleić scalonych komórek z wytypowanego zakresu. Niestety kopiowany szablon ma takie komórki a nie mogę się ich pozbyć Pozdrawiam
Na początek: Ad.1 i 3 Wstaw nowy moduł do pliku 'z_którego_kopiuje.xls' i wklej poniższy kod [syntax=vba]Option Explicit Sub KopiujAle() Dim fd As FileDialog, wkb As Workbook, test As String Set fd = Application.FileDialog(msoFileDialogOpen... With fd .InitialFileName = ThisWorkbook.Path .AllowMultiSelect = False .Filters.Clear .Filters.Add "Pliki Excela",...
Kod kopiowania i wklejenia jest skomplikowany? Za pomocą F8 możesz go wykonać krok po kroku i popatrzeć która linijka co robi.
Proszę o pomoc!! Czy jest możliwość napisania makra, które pobiera dane z komórki Excela wkleja wartość na stronie internetowej kopiuje wynik i wkleja do sąsiedniej komórki w excelu. np.: pobiera kwotę w złotówkach sprawdza na stronie kurs i wkleja np. w dolarach ... wiem że można wpisać po prostu kurs walut ale to jest przykład bo takich wartości mam...
Wszystko jest ok. A jak zrobić, żeby każda kolumna z pliku txt została wklejona do Excela również w oddzielnych kolumnach?
Ale można szybciej. w komórce C2 wpisać = jeżeli(A2="";C1;A2) zatwierdzić enterem ponownie "stanąć" na komórce C2 i nacisnąć kopiuj. zjechać prawym paskiem przewijania na sam dół (ważne by tam była cały czas zaznaczona komórka C2) Przytrzymać klawisz Shift wskazać myszką ostatniąprzy danych komórkę w kolumnie C (zaznaczy się cała kolumna) Prawoklik...
Witam, otóż tak: Chcę aby Makro: - Wyszukało frazę, powiedzmy "dane" - cały tekst po "dane" aż do ustalonego znaku pwoiedzmy ":" zostaje kopiowany - skopiowany tekst zostaje wklejony we wskazaną komórkę. Super by było gdyby ktoś to ogarnął :) dzięki z góry
Witam serdecznie, mam problem dotyczący wklejania danych w postaci tekstu do Excela. Konkretnie, kiedy wklejam do Excela tekst skopiowany ze strony internetowej (kopiowane dane to opisy produktów) do konkretnej komórki odpowiadającej danemu produktowi, a w tekście są "twarde entery", każdy kolejny wiersz tekstu po takim enterze ląduje w następnej komórce...
This user is not allowed to use direct links. Please email support(at)box.net for support Zamieść to po prostu tutaj. A rada jeszcze taka - stwórz od nowa skoroszyt i wklej makro.
nie bardzo rozumiem ta formuła ładnie kopiuje szukany tekst do kolumny obok a potrzebuję żeby go wycięła z tej kolumny w której go znalazła
Ale jak tekst z Excela mam wklejony jako zwykły tekst to jak Word ma mi rozpoznać, że tu jest tytuł rozdziału 1 a tu zaczyna się podrozdział?
aby wszystko działo się automatycznie :cry: To musisz jednak zastosować VBA :D Np taki efekt jak na zrzucie 945616 tzn. po wklejeniu nowych danych po wciśnięciu ctrl+r - makro "rozrzuci" Ci te dane na grupy na podstawie ID :spoko: Całość w załączonym pliku 945618
Otwórz plik B i nagraj makro dla 4-5 plików a następnie wklej tutaj - zobaczymy jak to wygląda i razem to poprawimy.
Mam następujący problem. Zaznaczam też że jestem całkowicie początkujący z VBA. Oto zadanie: w komórce "A5" arkusza "Arkusz1" znajduje się formuła która zwraca mi wartość liczbową. Zadanie jest wkleić wartość komórki "A5" arkusza "Arkusz1" do kolumny "C" arkusza "Arkusz2". Wartość komórki "A5" zmienia się po każdym filtrowaniu dlatego dobrze by było...
kopiuj wklej niedziałający kopiuj wklej kopiuj wklej wartości
telefony instrukcja obsługi inspekcja samochodzie front szuflada zdjąć
citroen berlingo nawiew kotły gazowe
Płytka sterująca Jess Welding WIG 165i INV SEK V2.0 Niewystarczająca ilość wody w Siemens EQ6 - przyczyny i rozwiązania