excel liczba godzina

Znaleziono około 452 wyników dla: excel liczba godzina
  • Excel - jak sformatować komórki do przeliczania godzin na stawkę w euro?

    Chodzi o to żeby godziny z komórki G36 mnożył przez stawkę G37 i wyświetlał prawidłowy wynkik w G38. Biorę na przykład to co jest wpisane. Stawka 7,5€ / godzina Liczba godzin 71:20 czyli 71godzin i 20 minut 71*7,5= 532,5€ za pełne godziny. 20 minut to 1/3 godziny a więc 7,5€/3=2,5€ 532,5+2,5=535€ i taki wynik wychodzi...

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1995
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana wartość jest liczbą?

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28442
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • [Excel Macro] - VBA do przypisania kolorów pracownikom wg godzin i weryfikacji kolejności

    Pierwsze przydzielenie może polegać na skopiowaniu wszystkich dostępnych pracowników, którzy zostali wpisani. Ta liczba będzie się różnić i ona właśnie jest jakby do "żonglowania". Następnie excel może weryfikować te listę po kolei, czyli: - Zielony jako pierwszy na liście przypisany do pierwszej godziny, w tym przypadku 19:15 - pokolei wpisani są kolejni...

    Programowanie   01 Mar 2023 23:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 294
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witaj. Pierwsza rzecz - godziny od minut rozdzielamy dwukropkiem, nie przecinkiem. 16,30 to liczba 16,3, a 16:30 to godzina 16 i pół godziny (czyli dla obliczeń 16,5). Format godzinowy, a nie liczbowy, bardziej nadaje się do wyświetlania czasu. Wynik zsumowanych czasów pracy natomiast można wyświetlić jako liczbę (i wtedy, ze względu na sposób, w jaki...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1161
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 453
  • REKLAMA
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Są dwa błędy Po pierwsze liczba 24 to nie to samo co godzina 24:00 Po drugie Formuła "prowadzi" obliczenia nawet wtedy gdy komórki sa puste (odejmuje od 24 0:00) więc jest 25 powieleń 24 godzin Poniżej poprawiłem formułę (wprowadziłem stałą 24:00 godziny)

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36193
  • Excel - Makro do przenoszenia wartości zwrotów w planie transportowym

    Witam. Przeglądałem kilka tematów tu na forum które dotyczyły mojego problemu niestety żaden nie tyczył dokładnie tego co mnie interesuje. Pracuje jako specjalista ds. transportu w niewielkiej sieci marketów i tworząc plan transportowy dla samochodów musze po skończeniu wpisać tzw zwroty (puste palety, kartony, kosze z butelkami etc). Sklepy zgłaszają...

    Software serwis   23 Wrz 2012 19:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1932
  • Excel - Jak dodać określoną liczbę godzin i minut do wybranej daty?

    Można tak na przykład - bardzo sobie utrudniasz życie wprowadzając to rozbite w komórkach, datę i czas rozpoczęcia a także wynik zakończenia można uzyskać w pojedynczej komórce sformatowany jako RRRR-MM-DD HH:MM na przykład.

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2022 01:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 708
  • Excel 2013 - Jak uzyskać sumę godzin w formacie liczbowym bez dwukropka?

    Należy zastosować odpowiedni format niestandardowy - w tym przypadku zamiast formatu [g]:mm lub [gg]:mm należy zastosować format [g]" godziny". Formatowanie: prawy klawisz myszy/Formatuj komórki/Liczby.

    Software serwis   09 Wrz 2013 19:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2274
  • REKLAMA
  • Excell_Zliczanie dni roboczych bazując na godzinach produkcyjnych

    Możesz spróbować takiej formuły: [syntax=text]=JEŻELI(SUMA(F$4:F4)/$G$2-S...

    Programowanie   07 Lut 2024 21:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 210
  • REKLAMA
  • Excel 2010 - Jak pobrać pełną wartość godzin z formatu [g]:mm?

    Dla godziny w komórce A1 =(A1-MOD(A1;1))*24+GODZI... i ogólne formatowanie liczb w komórce.

    Software serwis   11 Lip 2013 13:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2634
  • Excel: Obliczanie liczby wystąpień słów bez uwzględniania ukrytych wierszy

    Aha zmień zakres do g50 [syntax=dos]=SUMA.ILOCZYNÓW(SUMY.CZĘŚCIO...

    Obsługa oprogramowania   10 Cze 2022 08:41 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 807
  • [Excel] Jak w Excelu wylosować 6 liczb z 90 podanych?

    dodano "Informuj i blokuj liczby które się powtarzają." + czyszczenie + zlikwidowałem buga który siedział w tym kodzie i przez który zmarnowałem pół godziny lub więcej. Stare Delphi 7. ehh Spakowane rar :arrow:

    Programowanie   22 Mar 2023 01:17 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 23020
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał Wystarczy dodać "1", gdy różnica godzin jest ujemna. W ułamku jakim jest godzina (wartość mniejsza od 1) zawarte są i godziny, i minuty. Nie warto ich rozbijać na oddzielne wartości w różnych komórkach, bo później znowu trzeba je łączyć, a nie ma w ogóle takiej potrzeby... Dla całej tej zabawy...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84607
  • Excel - jak znaleźć liczby o 1 większe lub mniejsze w dużym pliku?

    a to VBA to po prostu jest genialne VBA jest dla leniwych. Zamiast codziennie tracić godzinę na te same operacje, jedno makro i się robi w 15 sekund. Reszta godziny wolne.;)

    Software serwis   21 Sie 2015 14:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 849
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 849
  • [Excel] - Automatyczna konwersja liczby na godzinę

    Witaj Jest mało prawdopodobne. Nie leń się, kliknij ":"

    Software serwis   02 Kwi 2014 18:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1050
  • Excel - Jak usunąć godzinę z daty i pozostawić tylko datę?

    Najlepiej poprzez zaokrąglenie daty do liczby całkowitej w dół, wyszukaj odpowiednią funkcję bo nazwy funkcji nie pamiętam. Następnie otrzymaną wartość sformatuj jako datę. Może to być tak ale pewności nie mam. =Zaokr.w.dol(A2,0) Na przyszłość zapamiętaj, że Excel zapisuje datę i godzinę jako liczbę rzeczywistą ( z przecinkiem). Część całkowita to data...

    Software serwis   16 Paź 2014 19:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2436
  • EXCEL - Operacje arytmetyczne w funkcji czas przy przejściu przez północ

    Excel liczy czas zawsze z datą, tylko ta data nie zawsze jest wyświetlana. Wszystko zależy od kodu formatu. Jeśli kod formatu jest g:mm lub podobny, to wyświetlana jest godzina zegarowa, czyli najwyżej 23:59. Jeśli chcesz zliczać czas w godzinach i minutach w kodzie formatu musisz godziny wziąć w nawiasy kwadratowe, np. tak: [g]:mm. Jeśli wprowadzasz...

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2018 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1446
  • Excel 2007 - Wstawianie godzin z minutami w drugim arkuszu na podstawie wartości z pierwszego

    Musisz się zdecydować albo wpisujesz godziny jako tekst (wtedy w cudzysłowiu) albo jako liczby. Jeżeli chcesz to dalej np. sumować to proponuję konsekwentnie jako liczby. Z tym że trzeba pamiętać, że wpisane 8:00 to liczba równa 0,333.. a tylko prezentowana w formacie godzinowym. Czyli np. 12:00 to 0,5 (część doby), 6:00 to (0,25 część) doby. Do obliczeń...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2023 18:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 360
  • Excel: Makro do sumowania godzin dla unikalnych numerów klientów

    Za wybieranie rekordów odpowiada zapytanie SQL, w tym kodzie to fragment: Sql = "SELECT [ID klienta], SUM([Godzin]) FROM [Dane$] GROUP BY [ID klienta] ORDER BY [ID klienta]" Jeżeli chcesz dodać kolumnę o nazwie SIGN i grupować najpierw po ID klienta, a później po niej, napisz: Sql = "SELECT...

    Programowanie Początkujący   02 Lis 2009 16:24 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 14816
  • Excel - jak obliczyć godziny pomiędzy datami bez dni roboczych

    Pewnie ten temat pomoże: http://www.excelblog.pl/excel-dni-robocz... Liczba godzin z liczby dni nie będzie chyba stanowiła problemu?

    Software serwis   08 Sie 2013 21:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6000
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Formuła może być nieco przydługawa, ale.. 1) Jeśli po odjęciu (w przykładzie: 8:30-3:30-6:00) wynik wychodzi <liczba (godzina) odejmowana, to odejmujesz dodatkowo 8godz. 2) Jeśli po odjęciu godzin (pkt.1) DZIEŃ.TYG(wynik;2)>5 to odejmujesz dodatkowo DZIEŃ.TYG(wynik;2)-5 (w przypadku niedzieli wyjdzie 2, natomiast 1 dla soboty) http://obrazki.elektroda.pl/2975519900_1...

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2661
  • Excel: Jak stworzyć kalendarz z dniami roku i godzinami pracy w kolumnach?

    W pierwszej komórce wpisujesz 2006-01-01, "łapiesz" lewym przyciskiem myszy czarny krzyżyk w prawej dolnej części komórki i ciągniesz w dół do uzyskania daty 2006-12-31. Potem zmieniasz format daty w całej kolumnie na taki jaki potrzebujesz (menu Format->Komórki...->Liczby->Data )

    Software serwis   05 Wrz 2006 09:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 27881
  • Excel - jak używać solvera z liczbami zespolonymi

    No, to w godzinach porannych, na nową głowę

    Software serwis   28 Gru 2015 20:24 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2022
  • EXCEL - Wyliczanie ilości nadgodzin o danej wartości

    .. Zasadą wyliczania wartości 150% oraz 200% procent odpowiednich godzin jest to że pierwsze 2 godziny są po 150% a następne 200% jeśli liczba nadgodzin jest większa niż 12 to dalsze 2 godziny znowu są po 150% a następne 10 jest po 200% i tak dalej jeśli liczba jest większa. To wyliczenie dotyczy całości godzin nadliczbowych liczonych na koniec miesiąca,...

    Software serwis   11 Cze 2013 19:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3528
  • excel - excel - zamiana godzin na liczbe

    mam problem z zamianą godzin na liczbę. Załączam plik. z góry dziękuje za pomoc.

    Software serwis   28 Sty 2014 21:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 27585
  • Excel: Jak zaokrąglić przepracowane godziny do najbliższych 0,5 godziny?

    Witam =ZAOKR(MODUŁ.LICZBY(B3-A3)*48;0)/2 Odejmuje czas zakończenia od czasu rozpoczęcia (moduł liczby) - wychodzi mi wtedy ile to jest doby np. 0,4854. Następnie mnoże to przez 48, bo doba ma 48 pógodzionówek. Ten wynik zaokrąglam do liczby całkowitej (w górę lub wdół - funkcja "ZAOKR"). Dzielę wynik przez 2, bo chodzi mi o wynik z precyzją do 0,5 godz....

    Software serwis   17 Paź 2016 16:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2649
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Problemu niestety nie rozwiązałem, ponieważ włąśnie chodziło mi o to żęby godziny wychodziły ujemne. Problem rozwiązałem w sposób prosty, poprostu godziny przepracowane wpisałem jako liczbę :)

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3885
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-...

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18763
  • Excel Przypisanie wartości komórkom bez wypełnienia LISTA OBECNOŚCI-KARTY PRACY

    Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...

    Software serwis   09 Wrz 2013 10:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7668
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1284
  • Excel: Jak wpisywać pełne godziny bez minut i sekund?

    Widocznie moje umiejętności są zbyt małe bo nie wymyśliłem nic mądrzejszego jak wpisanie w formatowaniu komórki samego [g]. Wpisywać jednak musisz przynajmniej : (znaczy dwukropek) po liczbie. :cry:

    Programowanie   23 Paź 2011 19:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3105
  • [Excel/VBA] Wyciąganie średniej godzinowej z danych pomiarowych

    Spróbuj wykorzystać poniższą formułę. Powinna działać, przy założeniu, że daty w kolumnie A mają prawidłowy format (data/czas). Zamień odpowiednio zakresy i kolumnę, z której ma być liczona średnia (tutaj kolumna C). Formuła jest tablicowa, co oznacza, że po wprowadzeniu (np. do L3), trzeba ją zatwierdzić kombinacją Ctr+Shift+Enter. Później tylko skopiować...

    Programowanie Początkujący   02 Lis 2018 17:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 573
  • Excel – jak dodać ujemne i dodatnie godziny, by uzyskać poprawny wynik czasu?

    Zakładając, że w CA3 jest normalna liczba (czas dodatni), a tylko w CA2 tekst, możesz dać w CA4: [syntax=text]=CA3+JEŻELI(LEWY(CA2)="-";-... propozycja, żeby jak najmniej zmieniać w arkuszach. Ale na przyszłość lepiej planować obliczenia bez ujemnych czasów.

    Obsługa oprogramowania   04 Lut 2020 04:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1512
  • Excell - Odejmowanie dużych wartości godzin i minut: błąd #ARG!

    Na początek dwie uwagi: 1. Nie należy manipulować formatowaniem "dosuń do prawej" i "dosuń do lewej" w trakcie opracowywania danych, bo to skutecznie utrudnia orientację, z czym mamy do czynienia w komórce. Excel domyślnie dosuwa liczby do prawej krawędzi komórki, a teksty do lewej. To jest ważna informacja, bo czasem jakiś zapis przypomina datę/czas,...

    Obsługa oprogramowania   08 Lis 2021 08:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 783
  • Wyszukiwanie fragmentu tekstu za pomocą tablicy [Excel]

    Poprzednio pisałeś: Oczekiwany wynik dla funkcji działającej na b5 i na kolumnie F i G to np "1" lub "prawda" lub inna cyfra, jeśli np słowo "czerwona" wystąpiłaby w kolumnie F więcej niż 1 raz. (Raczej to będzie niemożliwe) a teraz w Twoim przykładzie jest zupełnie co innego. Teraz to np. tak: [syntax=text]=JEŻELI(ILE.LICZB(SZUKAJ.TE...

    Programowanie   18 Paź 2022 12:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 831
  • Excel: Jak obliczyć różnicę czasu w godzinach między datami w dni robocze 8:00-16:00?

    Nie chce mi się teraz szukać funkcji, ale podpowiem, że powinieneś odrzucić liczbę całkowitą i wyświetlić tylko to, co jest po przecinku.

    Obsługa oprogramowania   23 Lip 2024 16:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 252
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3720
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Dodało Ci to 24 pełnych godzin i zaczęło liczyć od nowa. 24+6=30. Zrób tam format komórki i daj normalne liczby - będzie znacznie prościej.

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2943
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 288
  • Excel - przesuwanie zakresów

    Witam Mam następujący problem do rozwiązania, którego mimo wielu prób nie jestem w stanie wymyślić. Mianowicie w projekcie na studia mającym na celu zaprojektowanie arkusza zliczającego różnego rodzaju przestoje maszyn oraz odliczający czas do realizacji następnego zadania (naprawa, wymiana itd.) nie jestem w stanie wymyślić w jaki sposób mają przesuwać...

    Obsługa oprogramowania   30 Cze 2022 14:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 363
  • Excel VBA - porównywanie wartości ComboBox'ów z różną ilością cyfr

    Wszystko działa dopóki liczby w combobox'ach mają tyle samo cyfr. To powinno Ci dać do myślenia. ComboBox-y przechowują poszczególne pozycje jako ... ciąg znaków, a nie wartości liczbowe. W swoim kodzie, zamień wartość Value , z wszystkich trzech Combo na liczbę i porównaj wtedy. Np. tak : If Val(ComboBox1.Value) < Val(ComboBox2.Value)...

    Programowanie Początkujący   23 Kwi 2010 09:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2201
  • Excel - wykres czasowy - jak uzyskać zamierzony efekt?

    Dobry wieczór, Tak jak napisałem poprzednio dane czasowe były tekstem i nie można z nich było zrobić prawidłowego wykresu punktowego. Jeżeli dane "liczbowe" w normalnie skonfigurowanym arkuszu są dosunięte do prawej krawędzi komórki, to znaczy, że są tekstem. Formatowanie tekstu jako czasu nic tu nie da. Należy dane pomnożyć przez 1, albo w osobnej...

    Programowanie   26 Mar 2014 19:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11745
  • EXCEL czas potrzebny na produkcję z podziałem na zmiany robocze.

    Nie rozróżniasz precyzyjnie pojęć dni roboczych i dni kalendarzowych. Twój arkusz jest skonstruowany tak, że wprowadzasz dni kalendarzowe (w kol. G), a program wylicza Ci dni robocze (w kol. I). Jeśli wykonanie operacji zajmuje Ci 7 dni, to rozumiem, że są to dni robocze, a wprowadzać musisz dni kalendarzowe, więc w kol. G musisz wprowadzić taką liczbę,...

    Programowanie Początkujący   22 Lip 2020 09:54 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1242
  • Excel - Jak stworzyć ranking TOP5 modeli z użyciem funkcji MAX.K?

    Inny wariant rozwiązania z jedną kolumną pomocniczą (kol. G) i jedną lub dwiema formułami w Menedżerze nazw. Proponowane rozwiązanie w kolumnach J i K - formuły zwykłe. W kolumnie M formuła alternatywna (tablicowa, za to nie używa formuły pomocniczej p_licz). Tu trudno rozstrzygnąć który model ma być tym piątym, bo 4 modele mają tę samą liczbę sztuk.

    Obsługa oprogramowania   12 Lut 2019 23:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 639
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Nie ma tutaj określonej liczby godzin, może trwać 4 jak i 10 godzin.

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1143
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Przyszło mi do głowy jeszcze prostsze rozwiązanie. Wystarczy przecież jeden arkusz. Argument umieściłem w komórce M4. Wpisz 2, następnie 0 (zero to liczba parzysta? :)

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7044
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10133
  • Excel: Jak warunkowo odblokować komórki w kolumnach F i G po wypełnieniu E?

    Witam, Proponuję rozwiązanie z zastosowaniem kontroli poprawności danych. W komórce E6 wpisujemy warunek Pełna liczba > 0, pole Ignoruj puste pozostawiamy zaznaczone, w komórce F6 warunek Pełna liczba między Minimum 1 Maksimum =$E6, pole Ignoruj puste wyczyścić, w komórce G6 warunek Pełna liczba między Minimum 1, Maksimum =$F6, pole Ignoruj puste wyczyścić....

    Software serwis   28 Cze 2013 11:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 9315