Proszę bardzo: 2 minuty w google. W zipie masz wzór do Excela jest xlt do Excela.
Cześć mam zrobić listę obecności dla 10 uczniów na miesiąc marzec tzn ma tam być podział na godziny lekcyjne w każdym dniu oraz takie coś żeby później wypisywało że np uczeń 1 miał w miesiącu marcu trzy nieobecności i to ma być w Excelu .. dla mnie to czarna magia pomóżcie .. Z góry dzięki .. :cry:
Jak zrobić by excel sam wypałniał dni wolne ( soboty i niedziele) wstawiając automatycznie w te dni np. znak X na czerwono. Próbowałem zrobić to z listą wyboru jedna lista zawierała miesiace druga rok i jakoś mi nie idzie. Data się sama zmieniała ale juz sie poddałem. Pomoże ktoś? Bardzo prosz o dopisanie...
Dzień dobry, Excel nie jest dobry na wszystko, ale w tym przypadku powinien sobie poradzić. Nie znam Accessa, więc nie potrafię ocenić, czy byłby lepszy. Co do podręczników do Excela i VBA jest ich całe mnóstwo, wszystko zależy co kto lubi i jak szczegółowa wiedza jest mu potrzebna. Cenione są prace...
A czy jesteśmy to w stanie ugryźć to jakąś formułą tak że podajemy dwie daty, tzn. okres od – do, np. zakres za 5 dni od 01-01-2017 do 05-01-2017 i dostajemy dla każdego z dnia osobno wartość 1 w przypadku nie obecności, a wartość 0 w przypadku obecności ? Tzn. 01-01-2017 -> 1 02-01-2017 ->...
Witajcie Od wczoraj zacząłem się bawić VBA w Excelu, więc nie zdziwcie się iż moje pytanie dla niektórych może być banalnie proste W pracy mamy listę obecności i jest wielki problem z tym zmienianiem danych i drukowaniem co miesiąc :(. Postanowiłem temu zaradzić i wyskrobałem taki malutki skrypt...
Witam Mam taki problem, dwa arkusze w jednym plan pracy, w którym jest tabela z listą pracowników i wszystkie dni miesiąca, oznaczone, „8” gdy pracownik jest w obecny w pracy i „W” gdy pracownik jest nieobecny. W drugim arkuszu jest lista obecności danego pracownika, chcę, aby...
Witam Super sprawa z tą funkcją, ale Ja mam taki problem. Mam listę obecności, i w jednej z komórek mam w pisane ilość godzin przepracownych cyfrą a zaś w urlop wypoczynkowy mam pisany skrótem "UW" I tutaj mam pytanie jaką funkcję użyć żeby sumę tekstu "UW" dodało mi i w podsumowanie wpisało np. Urlop...
Witam, posiadam listę pracowników wykonaną w excelu z podziałem na dni tygodnia z wyróżnieniem obecności, urlopów itp. Jednak chciałbym prowadzić dodatkowo godziny pracy. Nie chcę tego robić excelu tylko wyręczyć się programem kadrowym. Czy znacie jakiś darmowy program na użytek wewnętrzny tylko z...
bezsens takiego "zabezpieczenia" pliku To może trochę inaczej (załącznik). Wszystko działa ładnie jak się zezwoli na używanie makr. Oczywiście nie polecam trzymać tam danych chronionych, ale np. do przygotowywania listy obecności dla n pracowników jest to fajny pomysł bo wystarczy zrobić jeden...
Witam, mam mały problem. Mianowicie chciałbym porównać dwie tabele, w których mam listy obecności. Szukam formuły dzięki, której zdołam porównać te tabele i uzyskać listę osób które miały wolne w danym dniu. Wie ktoś może jak to zrobić?
Witam, mam mały problem. Mianowicie chciałbym porównać dwie tabele, w których mam listy obecności. Szukam formuły dzięki, której zdołam porównać te tabele i uzyskać listę osób które miały wolne w danym dniu. Wie ktoś może jak to zrobić?
A więc tak: - oprogramowanie zostało odinstalowane poprzez Dodaj/Usuń programy - uruchomił się deinstalator i usunął wszystko - narzędzia administratorskie->usługi uruchomiłem, wyświetliła się lista, ale nie wiem co dalej z tym zrobić - przywracanie systemu mam wyłączone Poniżej log z hijackthis: ...