Ustaw format liczb dla pola tabeli przestawnej, a nie z poziomu formatowania komórek. Dwukrotne kliknięcie w tabeli na nazwę pola powinno wyświetlić okno "Ustawienie wartości pola" tam też wybiera się funkcje podsumowującą. W tym oknie jest przycisk "Format liczby".
jakbyś tylko to zrobił na odwrót to bym był więcej niż szczęśliwy :) O rety ;) Dla mnie "raport", to (z definicji) arkusz wynikowy. Wygląda to jakby na próbę odwrócenia tabeli przestawnej. Trochę karkołomne zadanie na formuły. Dla 4-ech indeksów, będzie miała długość z półtora metra :) Zobacz same nagłówki w załączniku (pewnie jeszcze do poprawki),...
W H40 wklej =JEŻELI(ZAOKR.DÓŁ(V38;0)=ZAO... 2";"Miejsce 3"))
Skąd mamy wiedzieć w jakim formacie są dane przed wykonaniem makra !? Naprawdę tak trudno dołączyć plik Excela ? W makrze zamieniasz zaznaczone dane na format liczbowy z separatorem tysięcy i dwoma znakami po przecinku, próbowałaś to wyłączyć ? Na zrzucie widać, że kolumna "Data zamówienia" zawiera wartości daty ale w formacie liczbowym, nie wystarczy...
Wykorzystaj tabelę przestawną. A jeżeli funkcją to suma.warunków()
Witam To jest makro wyszukane w jakiejś książce nie pamiętam. Tworzy nowe skoroszyty dla filtra z tabeli przestawnej. Zmień fragment aby tworzyło nowe arkusze Dodano po 6 Proponuję stronę helion.pl Tam do książek są przykłady na FTP. Skarbnica przykładów ;-)
Możesz wypróbować taki kod: [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) Dim WorkRng As Range, Rng As Range Application.EnableEvents = False Set WorkRng = Intersect(Range("B:I"), Target) If Not WorkRng Is Nothing Then If WorkRng.Rows.Count > 1 Then Application.Undo Application.EnableEvents = True Exit Sub End If For Each Rng...
Dlaczego nie przy skanowaniu? Ale jeśli w taki sposób... Najprościej makrem z pętelką (załącznik). Wypróbuj na swoich danych.
Tak "na brudno", bo zaraz mecz... ADRES, ADR.POŚR, MAX, kilka innych, trochę liczenia + kolumny pomocnicze
Jak dodajesz wiersze do tabeli, to zawartość wierszy pod spodem przesuwa się w dół, ale wysokości wierszy pozostają bez zmiany (nie przesuwają się). Jest tak dlatego, że poza obrębem tabeli (w innych kolumnach) może być inna zawartość wymagająca innej wysokości wierszy. Żeby przesunąć wszystko w dół wraz z wysokościami wierszy trzeba wstawiać całe wiersze....
Przeczytaj w pomocy funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO
Sortowanie w Excelu działa tak jak kopiowanie, a nie jak przesuwanie. W związku z tym odwołania z zewnątrz do obszaru sortowanego nie aktualizują się. W odwołaniach zewnętrznych trzeba się odnosić do stałych, a nie do adresów. Zaprezentowany problem można rozwiązać np. za pomocą funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO.
... a jak nic "nie znajdziesz", to choćby tu: http://www.rondebruin.nl/win/s1/outlook/...
Jak można zrobić, żeby przed uruchomieniem tej procedury makro sprawdziło czy w tabeli ("A3:D&) nie ma już danych osoby wstawionej do komórek Przykładowo - sprawdzanie nazwiska (w praktyce trzeba by zastosować rozbudowany słownik bo mogą występować pracownicy o tym samym nazwisku :D ) można zrobić poprzez małą modyfikację Twojego kodu :spoko: [syntax=vbscript]...
Ja zrobił bym tabelkę z danymi w jednym arkuszu. A w drugim z użyciem funkcji wyszukaj.pionowo Oczywiście najlepiej jak byś wrzucił plik poglądowy jak byś chciał żeby to wyglądało
Prościej. Proszę bardzo :) Proponuje awk:[syntax=bash]{ for (i=0; i<=NF-2; i++){ print $1+i, $(2+i) } }[/syntax] Uruchamiamy poleceniem:[syntax=bash]awk -f tablica.awk tabela.txt > wynik.txt[/syntax] Ale w sumie po co tworzyć pliki ;) [syntax=bash]cat tabela.txt | awk '{ for (i=0; i<=NF-2; i++) print $1+i, $(2+i) }' > wynik.txt[/syntax]
Musiałem dodać fragmenty kodu odpowiedzialne za zróżnicowaną numerację kopiowanych przycisków, a następnie identyfikację przycisku "Clear", który został użyty. Wszystkie przyciski "Copy" działają identycznie - kopiują zawsze pierwszą tablicę na pierwsze wolne miejsce. Możesz tej pierwszej tablicy nie wypełniać, potraktować ją jako szablon, unikniesz...
Alt + F11 http://obrazki.elektroda.pl/7188430000_1... Target - miejsce(komorka) gdzie przeniesiony kursor w arkusze Dodano po 1 Załącznik na początku nie było
Zmień żeby ostatnia komórkę pobrało np. z kolumny 1 lub najpierw niech wstawi nowe kolumny później OstSpend [syntax=vb] Windows("tabela").Activate Columns("D:E").Insert Shift:=xlToRight, CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove OstSpend = Cells(Rows.Count, 6).End(xlUp).Row Range("D1") = "KolumnaX" Range("E1") = "KolumnaY" Range("D2:D" & OstSpend).FormulaR1C1...
Nad opisami netto, vat, brutto wstaw sobie funkcję =SUMY.CZĘŚCIOWE(109;C6:C123) i będziesz miał sumy poszczególnych wartości w zależności od filtra :)
Kolego Prot. Nie ma sensu dawać przykładów czy zrzutów ekranowych. Po prostu przećwicz sam. Masz założony filtr na tabelę przestawną np. aby wyszukiwał konta zespołu 5 czyli wyszukujesz 5* Po odświeżeniu tabeli źródłowej (w moim przypadku tabela tworzona przez Power Query) odświeżasz tabelę przestawną i jeśli w pojawiły się nowe księgowania na kontach...
czy są w ogóle w excelowskim vba jakieś komendy służące do rysowania tabel? Nagraj makro wstawiania tabeli to się przekonasz :) W sumie to jedna, dwie linijki, gdzie zakres jest typu string, więc łatwo podstawić wartości ze zmiennych. Jeśli ilość kolumn i nagłówki są stałe można wyrysować tabelkę z jednym wierszem i wstawiać kolejne, wplatając polecenie...
usuwanie wierszy z tabeli przy powtarzającej się wartości
Jakieś pomysły? W tabeli z danymi można dodać kolumnę pomocniczą np. aktual z funkcją weryfikującą datę, a następnie w tabeli przestawnej z tych danych ustawiam filtr aktual na PRAWDA :spoko: - np. tak jak na zrzucie :D 1081468
Wklej kod tej procedury (w znacznikach Syntax).
dla Adres to nie dobrze, poniewaz nie zawsze wybor bedzie dobry Wystarczy tylko zakres Nazwa, Adres z pomocy funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO
Jak to do wydruku, nastepnie tu
Nic nie trzeba rozdzielać, kombinować. Widok -> zaznacz pole "nagłówki". Pojawią Ci się te "numerki" i robisz co chcesz.
Zaznacz całą tabelę tak jak na zrzucie ekranu https://obrazki.elektroda.pl/8914254000_... Przejdź do zakładki Dane -> Sortuj Ustaw okno tak jak tu (to tylko przykład) https://obrazki.elektroda.pl/4065237900_...
Tak to jest jak amator excela bierze się za takie rzeczy :-) Wielkie dzięki ! Pozdrawiam
Witajcie mam mały problem z poradzeniem sobie z następującym wyzwaniem: mam tabelę przestawną obok tabeli przestawnej mam kolumnę z fomułą np. =MAX.K(B7:AC7;2) Problem w tym, że tabela przestawna ma za każdym razem inną ilość kolumn. Jak zmienić powyższą formułę, aby zawsze uwzględniała całą tabelę ? Wymyśliłem, że tabela zawsze kończy się kolumną o...
[syntax=vbscript]Private Sub CommandButton1_Click() Sheets("Test").Select nw = Cells(Rows.Count, "E").End(xlUp).Row + 1 For x = 5 To 17 t = "TextBox" & x - 4 Cells(nw, x) = Me.Controls(t) Me.Controls(t) = "" Next End Sub [/syntax]
Wstawiłem tabelę, włączyłem rejestrator makr, zmieniłem nazwę w 'Narzędzia tabel'. Nagrało się m/in: https://obrazki.elektroda.pl/2689543600_... Odpowiedź: Tak, można
Scalanie to nie jest - moim zdaniem - właściwa droga. Raczej trzeba wypełnić wszystkie wiersze w kolumnie A, posortować, w końcu usunąć zbędne wpisy. Nie jest z tym tak dużo roboty, gdy czynność trzeba powtarzać wielokrotnie, można ewentualnie napisać makro. Można to zrobić tak: 1) w kolumnie A w pierwszej wolnej komórce (arkusz ANG - PL, komórka A3)...
tylko zmieniałem dane w "Propertis" Private Sub UserForm_Initialize() '..... 'Twój kod '..... ListBox1.ColumnCount = 9 ListBox1.RowSource = "Arkusz2!A1:I400" '..... 'Twój kod '..... End Sub
Czekamy aż zrezygnujesz z prowizji...
Warto dodać w tytule, że chodzi o program Excel. Tabelki można tworzyć w najróżniejszych programach.
Potrzebna pomoc z Excelem. Dokładniej chodzi o sprawdzenie poprawności tablicy decyzyjnej. O co chodzi? Mam: wypisane wszystkie możliwe wartości i zrobioną tablicę decyzyjną. Chcę: otrzymać tabelkę w której będą wszystkie możliwe kombinacje moich wartości wraz z przypisaną odpowiedzią na podstawie tabeli decyzyjnej. Problem opisałam dokładniej na prostym...
Tak odwołanie bezwzględne ale zliczane na podstawie pól ((WIERSZ()-2) / 49) * 5. Przejdź do swojego pliku, usuń wiersze od 49 w dół (ten drugi formularz) zmień formuły według tego co napisałem, zaznacz formularz łącznie z 49 wierszem i przeciągnij w dół.
Select txtcol, count(txtcol) from tabela group by txtcol Oops, zapomniałem, w Excelu ma być... a to jednak nie baza danych.
Witam, mam pewien problem, może będziecie w stanie mi pomóc. Mam bazę danych z dokumentami dla przykładu styczeń i luty. Wśród tych dokumentów są dokumenty duplikujące się tzn. taki sam nr dokumentu jednak wartość faktury jest inna (tutaj nr dokumentu: nr 0065/2015). Potrzebuję wyciągnąć informację jaka była ogólna liczba dokumentów (bardziej chodzi...
Przesiedziałam już mnóstwo godzin, przejrzałam kilka tutoriali, ale dalej jest to dla mnie czarna magia... Czy ktoś mógłby mi pomóc? Ok. przedstawiłeś logicznie jak ma to wyglądać. Ale w czym ci pomóc? Przecież to proste więc nie wiem gdzie szukałeś. Dwie pętle "for". Najpierw dla tabeli A z warunkowym "if" jak w G jest X i zapis do tabeli C. Potem...
Rozwiązałem problem przy pomocy VBA. W samym Excelu nie mogłem tego wykonać. Zamykam.
Tabela przestawna.
na przykład: w tabeli nie jest "ALIOR"
Moze jednak udaloby sie komus to zrobic?
Bo excel od MS sie do tego nie nadaje, źle odczytuje pliki csv Użyj LibreOffice
Efekt zgodny z pierwotnym opisem (jak na zrzucie) możesz uzyskać po właściwym ustawieniu typu danych :idea: w całej tabeli - poprzez dwie pomocnicze formułki :spoko: 917894 Całość w załączonym pliku 917895
Czy na pewno potrzebujesz makra? W załączniku formuła i przykład makra (pod przyciskiem). "Współrzędne" pobierane z L1, L2.
Odnośnie filtrowania dzisiejszych: [syntax=vbnet]Sub pokaz_dzisiejsze() Dim oTable As ListObject Dim sDate$ sDate = Format(Date, "mm/dd/yyyy") With Sheets("Arkusz1") .Unprotect Set oTable = .ListObjects("Tabela1") oTable.Range.AutoFilter Field:=1, Criteria1:=Array("="), Operator:=xlFilterValues, Criteria2:=Array(2, sDate) End With End Sub[/syntax] Odnośnie...
Jeżeli działasz na tym pliku, to zmień wszystkie wystąpienia Arkusz5 na Arkusz4. Po tak "wylewnym" opisie problemu ciężko coś więcej powiedzieć... :]
Po wykonaniu kosmetycznych zmian w arkuszach można użyć formuły bd.pole. Przeanalizuj plik z załącznika.
Uzyj "*" w nazwie I słusznie. Powinno zadziałać: plik = Dir("C:\User\pliki\Tabela* .xls*")
Tu masz proste makro: (sprawdza kolumny dopóki jest wartość w kolumnie C zaczynając od 7 wiersza Sub filtr() a = Range("C3") b = Range("C4") i = 7 Do While Cells(i, 3) <> "" If (Cells(i, 3) >= a) And (Cells(i, 3) <= b) Then Rows(i).EntireRow.Hidden...
Po to się daje załącznik, aby pokazać jak będą wyglądać dane i w jakim będą układzie. Poza tym istotne jest też, w której wersji Excela ma to działać. Też tego nie napisałeś. Jeśli w różnych wersjach, to proszę podać najstarszą. Jeśli to jest nowa wersja Excela, to wystarczy funkcję WYSZUKAJ zamienić na X.WYSZUKAJ, czyli dopisać 'X.' przed nazwą funkcji.
Zapomniałeś wrzucić arkusza.
Witam! Możesz wykorzystać jednokomórkowe formuły tablicowe :spoko: jak na zrzucie 922138
Na Twojem przykladzie:
Kolego Masz nowszego xls-a niż ten do którego napisany jest podręcznik Masz dane MiastoObszarIlośćWartość WrocławPółnoc404358600 WrocławWschód432293700 GdyniaPółnoc268301400 więc Masto - dajesz do Etykiety wierszy Obszar do etykiety kolumn A ilość i wartość do "wartości" tu klikasz na każde pole i zmieniasz na sumy W oknie Etykieta kolumn - pojawi ci...
Masz dwa przykłady, wybierz sobie pasujący lub skoryguj pod własne potrzeby. 912573 Przyjrzyj się nazewnictwu przycisków, ale nie temu na samych przyciskach, tylko ich nazwom kodowym - w nazwie każdego z nich znajduje się nazwa tabeli, której dotyczy - to identyfikator: 912574
Chodzi mi o to aby w tabelce w pierwszej kolumnie maja byc wypisane kontynenty.W drygiej-tereny leśne-to ma się dzielic na dwie koumny-nie wiem jak to się robi:mln ha,%zasobów światowych,następnie wtrzeciej kolumnie-zwarte tereny leśne i też ma się dzielic na dwie:mln ha,%terenów leśnych.W czwartej-lesistość poszczegolnych kontynentów.Dane te oczywiście...
Witam, mam tabelkę w Excelu z liczbami, chciałbym ją odwrócić, jednak nie sortować rosnąco czy malejąco tylko po prostu odwrócić (są to stopy zwrotu z WIGu, dlatego zależy mi na kolejności - liczby pasują do dat.) Przykładowo mamy jak w załączniku: 1 3 4 2 marzy mi się odwrócenie tego do postaci 2 4 3 1 Kolejnym moim pytaniem jest kwestia dat. Chciałem...
sprawdź . .
Panowie, czy wiecie, że można ten problem rozwiązać używając tabeli przestawnej?
Witam, mam exela z wydatkami. kazdy miesiac mam zrobiony w innym arkuszu(zakladce na dole). Suma wydatków mam zawsze w jednej kormoce w kazdym arkuszu. Chcialbym utworzyc tabele zbiorcza, abym mial wykaz ile w jakim miesiacu wydalem a pozniej chcialbym wyliczyc srednia wydatkow z tej tabeli a nastepnie na wykresie przedstawic ile procent przekroczylem...
[syntax=vb]Sub Podziel() Application.ScreenUpdating = False Sheets("Data").Select ow = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row ok = Cells(1, Columns.Count).End(xlToLeft).Column pp = Cells(2, 1) For x = 2 To ow If Sheets("Data").Cells(x + 1, 1) = pp Then Sheets("Data").Select Sheets.Add.Name = Sheets("Data").Cells(x, 1) Exit For End If Sheets("Data").Select...
analizować formuł
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, bo opis jest średnio zrozumiały i tylko jeden przykład, ale sprawdź w załączniku. Nazwa 'ww' oznacza wybrany wiersz i jest zdefiniowana w Menedżerze nazw, żeby formuła była bardziej czytelna. Kolorami zaznaczyłem typowe i skrajne przypadki, żeby łatwiej zweryfikować, czy takich oczekiwałeś wyników. Nie napisałeś też...
Dzień dobry, Proszę spróbować z taką formułą w formatowaniu warunkowym: [syntax=text]=JEŻELI(MOD(WIERSZ(A1);2);A... Puste komórki w zakresie są traktowane jak zera. Teksty są "większe" od liczb, więc zawsze będą zaznaczane, gdy wystąpią w parze z liczbą. Gdyby miało być inaczej, trzeba zmienić formułę....
=JEŻELI(Polezlicznikiem>0;(Polezliczniki...
x.Row
musi być sortowano wg kolumny A
Filtrowanie w poziomie nie jest łatwym tematem w Excelu. Idealnie do tego nadawałby się układ gdyby wszystkie dane dostawy zawrzeć w jednym wierszu. Prezentowanie później tego nawet w takiej formie, że w kolumnie znajdą się daty będzie zdecydowanie prostsze np. wykorzystując tabelę przestawną.
Aby coś takiego zadziałało "samo" - potrzeba makra. Ale jest inne rozwiązanie (ja je zastosowałem u mnie w pracy). Nie wiem czy u ciebie da się zastosować. Taki arkusz - szablon (u mnie nazwany "czystym") ma jeszcze jeden arkusz z nazwą "kalendarz". Są w nim (oprócz sobót i niedziel) automatyczne wyliczenia świąt itd. i poprzez zaznaczenie danego miesiąca...
Jeśli dobrze rozumiem, to tak:
Jednak wtedy kopiowanie danych różniących się do "pustych miejsc" trzeba będzie dokonać "na piechotę" Jeśli w kolumnie "title" nie będą występowały powtórzenia danych (duplikaty) to całą robotę wykona proponowana formuła przeciągnięta do dołu wynikowej tabeli :-)
zamiast ActiveWorkbook.Worksheets("reporting 27.01") naprosto ActiveSheet p.s. ThisWorkbook to caly skoroszyt, w którym makro
W nowszych wersjach jest zapewne "Ten skoroszyt". W załączniku jest już wklejone. Jeśli tylko 1-szy arkusz i tylko jeden warunek, to może filtrem go (w załączniku)? Jak już pisałem, przypisać dane z (jak wynika z opisu, ostatniego) wiersza, to żaden problem. Za to wzorów druków PZ jest w Internecie mnóstwo. A znając życie i tak będziesz musiał zrobić/dostosować...
Może jednak wędkę potrzebujesz: http://bfy.tw/2mse [syntax=vbscript]Sub Rand100(ByRef tb() As Single) Dim y, x As Integer For y = LBound(tb, 1) To UBound(tb, 1) For x = LBound(tb, 2) To UBound(tb, 2) tb(y, x) = Int(10 * Rnd()) Next x Next y End Sub Sub Test1() Dim a() As Single ReDim a(1 To 3, 1 To 3) Rand100 tb:=a MsgBox ("Pasuje: " & CountIf(a, "=9"))...
Muszę zrobić tabelę która będzie składała się z wielu wierszy (z czasem dokładane) oraz ok. 15 kolumn z czego w jednej kolumnie muszę dodać zdjęcie. I mam problem z tym zdjęciem, bo tabela musi się sortować/filtrować, a zdjęcia są tak jakby "nad" komórkami. Jak sobie z tym poradzić? Myślałem, nad tabelą w wordzie, wtedy zdjęcie trzyma się konkretnej...
Do tego typu sumowań najwygodniej użyć formuł tablicowych (wprowadzanych przy użyciu Ctrl+Shift+Enter, w formule powstają dodatkowe nawiasy). Formuła sumowania powstaje poprzez użycie funkcji SUMA z warunkami JEŻELI sprawdzającymi czy wartość w kolumnie kilometraż jest >= od X1 i <= od X2. Jako, że jest to formuła tablicowa mimo podania całego...
Właśnie doszedłem do tego samego wniosku:) Święta sprzyjają nudzie i testowaniu wszystkiego wokół.
Do makra można przypisać skrót klawiaturowy, ale nie może to być ani "'" ani F9 tylko konstrukcja typu Ctrl+Shift+A Można też uruchamiać makro za pomocą przycisku lub przypisać je do kliknięcia w obraz lub kształt.
Sformatowałeś dane jako tabela, nazwy w nagłówku tabeli muszą być unikalne...
żeby filtrowało mi na podstawie wartości komórki np A4 Można takie zadanie zrealizować za pomocą VBA :D np. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Adamas_nt masz lepszy pomysł? Open for Output... Zrozumiałem, że autor zapisuje excel'owską tabelę w jakimś pliku tekstowym . Ten wynikowy plik (*.mac) jest źródłem dla czegoś poza Excelem. W tym czymś, dane formatowane są jak na obrazku. I chodzi chyba o to, żeby dla każdego Nr Dostawcy była osobna tabela (kolejny plik), czy cóś... Ale mogę się mylić...
Witaj, zadanie proste do zrobienia, poniżej masz podpowiedź, skoro zaczynasz z VBA to idea wystarczy żebyś sam napisał działające makro, [syntax=vbnet] Dim licznikstatus1 as integer =0 For i =0 to liczba wierszy If wiersz(i). Komorka(a) ="status1" then Licznik status1=licznikstatus1+1 Next Arkusz(x). Komórka(6:a)=licznikstatus1 [/syntax]
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Spojrzałem na to odwrotnie (z poziomu w pion). Tu należałoby wykorzystać WYSZUKAJ.PIONOWO z jakimś kluczem po NR.KOLUMNY w ADR.POŚR. Pomyślę i dam znać. Dodano po chwili Przy zastosowaniu w/w funkcji (i jeszcze kilku) wychodzi coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/7388418100_1... źródło http://obrazki.elektroda.pl/2078778500_1...
Napisałeś się, napisałeś, a pewnie i tak bez załącznika mało kto się w tym połapie... Ja też po którymś tam warunku wysiadłem, ale z tego co piszesz, to są proste operacje, tylko musisz zastosować kilka pętli. - zacząć możesz od zadeklarowania skróconej wersji arkuszy: [syntax=vb]Set wsrap = ThisWorkbook.Worksheets("Raport") Set wswyn= ThisWorkbook.Worksheets("Wynik")[/syntax...
Bardzo możliwe, że Pan Maciej zrobi tej formuły. Ale ja w takich przypadkach nie złom głowy i użyć makra Działa na podstawie aktywacja "Zestawienie"
w F24 =INDEKS($1:$21;PODAJ.POZYCJĘ(D24;A:A;0);...
Ostatni, opcjonalny argument funkcji ustaw na PRAWDA, tabela musi być posortowana.
Sprawdź czy o coś takiego Ci chodziło.
Po mojemu: potrzebna pętla po nazwiskach w Tabela1, która wyszuka nazwisko w Tabela2 (Np 'Find' z obsługą błędu). Jeśli znajdzie przepisujesz datę w wewnętrznej pętli For (kolumny są zgodne). Jeśli nie znajdzie (Find zwróci Err>0), kopiuj wklej na końcu Tabela2
W załączniku przesyłam przykład dwóch plików Excel. Istotna jest Tabela 1 w której występuje więcej obiektów, częściowo pokrywających się z Tabelą 2. Chcę je porównać i wychwycić różnice na podstawie "nazwy obiektów". W nowo utworzonym pliku Excel (Tabela 3) w którym pojawią się te pozycje, których nie ma w Tabeli 2, chciałabym również, aby znalazły...
W zalaczniku plik bin, jest to kopia danych z tabeli.
Ja tym czasem spróbuje rozgryźć działanie nie powiodło się To makro(checkb_XY) - pod warunkiem, że tabela jedna dowolnego rozmiaru i w górnym lewym rogu. det() określa rozmiar i umieszcza wartośći checkbox'ow. Poniewaz "w górnym lewym rogu" to warunek 'If t(1, x) Then' sprawdza checkbox w 1 wierszu ostatny(zaznacz wszystko). Masz w projekcie jednakowe...
znalazlem to u siebie. Jest to polaczenie poprzez MPI adapter z tabela Excel. 16 Bytes zostaja odczytane z DB2 i przeslane do tabeli. Mozna tez docelowe wartosci zmieniac - zapisywac. (niestety komentarze sa po niemiecku ). Moze to ci troche pomoze ? Zwroc uwage na deklaracje (Modul1) oraz makro tabelle1 Zapomniaem dodać,że to makro jest dla "Prodave...
Dzień dobry, To jest formuła tablicowa i aby poprawnie działała należy: 1) zaznaczyć zakres do którego ma być wprowadzona, 2) wprowadzić formułę, a jeśli została już wcześniej wprowadzona przejść do trybu edycji klawiszem F2 lub kliknięciem na pasku formuły, 3) zatwierdzić kombinacją klawiszy Ctrl+Shift+Enter. Pozdrowienia.
możesz trochę rozwinąć bo nie jestem specem w excel:( Użyj google lub wpisz w youtube podane słowa a znajdziesz wyczerpującą odpowiedz jak ich użyć.
tabela excel excel tabela przestawna tabela przestawny excel
inwerter orvaldi wkrętarka bosch dioda sprawozdanie prawa kirchhoffa
czajnik naprawa czajnik naprawa
Błąd E9 w ciągniku Deutz-Fahr 60.0 S - przyczyny Jak przywrócić ustawienia fabryczne w Samsungu?