Miałeś w regule formatowania adres z $, czyli bezwzględny. Powinien być względny D2, ewentualnie $D2, ale przed 2 nie może być $. Można kopiować formatowanie, można od razu ustawić cały zakres, ale regułę piszemy dla pierwszej komórki.
Formatowanie warunkowe: Pierwszy warunek: D2 czerwone, jeśli data mniejsza od dzisiejszej. Podał Ci to już marek003 . Wpisujesz warunek:=JEŻELI(D2<=DZIŚ();PRAWDA;FAŁ... Drugi warunek: D2 zielone, jeśli data większa od dziś i mniejsza od dziś+60. Wpisujesz warunek:=JEŻELI(ORAZ(D2>=DZIŚ();D2<... Obie formuły wpisujesz dla...
A jakie to ma znaczenie? 1+1=2 a 1+0+0+1+0=2 Ale jak się uprzeć: SUMA.JEŻELI(zakres;">0";[zakres]) Jeśli chodzi o kolory, to z pewnością masz jakieś kryteria. Zastosuj formatowanie warunkowe i tej samej formuły użyj w SUMA.JEŻELI.
Najprościej "przekręć" tabelkę (daty w pionie), tzn zamień 1-szy wiersz z 1-szą kolumną (transponuj) i zastosuj filtr. Zmodyfikuj formuły formatowania warunkowego. Dalej standardowo: kopiuj-wklej specjalnie>wartości w z góry upatrzone miejsce.
Pewnie można, ale to już dłuższa historia... :) Najprościej - jeżeli plik-źródło jest w tej samej lokacji - wstawić kwerendę wybierającą dane (Dane->Importuj dane zewnętrzne->Nowa kwerenda bazy danych, wybrać Excel Files * i OK, wskazać plik-źródło (można zaznaczyć "Tylko do odczytu"), a dalej z kreatora" wybrać zakładkę, rozwinąć ją krzyżykiem, wybrać...
Witajcie, Sprawa wydaje się niby banalna, ale niestety nie mogę sobie poradzić. Chcę zrobić za jednym razem za pomocą formatowania warunkowego porównanie wielu cen znajdujących się w wielu wierszach dla dwóch firm. Udaje się zrobić formatowanie najpierw dla jednego wiersza i potem skopiować formatowanie za pomocą malarza formatów do pozostałych wierszy....
Zastosuj formatowanie warunkowe. Zaznacz pierwszą komórkę zakresu (kolumny), z menu wybierz: Format>Formatowanie warunkowe i jako warunek wybierz: 'Formuła'. W okno formuły wklej wyżej opisaną i ustaw formatowanie komórki wg uznania. Następnie sformatowaną komórkę kliknij prawym pm, wybierz kopiuj, zaznacz zakres (kolumna z nazwiskami), w którym formatowanie...
Cześć! Stworzyłem makro, które z arkuszy odpowiadających kolejnym dniom kopiuje z zadanych zakresów wartości i formaty komórek (kolory, formatowania warunkowe itd.) do arkusza głównego. Niestety formatowania warunkowe nie nadpisują się w głównym arkuszu i po kilkukrotnym wykonaniu tej operacji plik nie nadaje się do użytku - szybkość jego działania...
Tak jak Pan zrobił jest super, ale oczywiście mam problem (pamiętając żeby kopiowana tabela była w tej samej kolumnie i wierszu parzystym) żeby po skopiowaniu do mojego arkusza wyskakuje błąd "nie można używać odwołań do innych arkuszy lub skoroszytów dla kryteriów Formatowania warunkowego". a muszę zmienić odwołania do komórek gdzie jest rok i miesiąc...
Argument "tblList" to nazwa zakresu w tej "drugiej" tabeli? Po drugie: dlaczego tak komplikujesz? Jeśli funkcja arkuszowa to (pojedyncze) CountIf . Ale prościej byłoby wykorzystać Range.Find i jeśli błąd, to znaczy że nie ma... Hmm, patrząc na na to SUMA(SUMA.JEŻELI * Coś_Tam)), nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Na pewno chodzi o warunkowe przenoszenie/kopiowanie?
Że się wtrącę ;) Jedynie co może być cięższe to masowa implementacja tego rozwiązania. Klikanie każdej komórki osobno i ustawianie trzech warunków dla każdej trochę czasu Ci zajmie. A to dlaczego? 1. Można ustawić formatowanie warunkowe dla kolumny, wiersza, zakresu. Kluczowy jest znak/i "$" w odpowiednim miejscu w formule. Przykłady można znaleźć na...
Szkoda, że nie chcesz załączyć przykładowego pliku, bo w ten sposób zmniejszasz swoje szanse na uzyskanie optymalnej pomocy, a potencjalnych pomagających zmuszasz do wypytywania o wszystkie szczegóły. Z tego co teraz napisałeś zrozumiałem, że arkusz "Generator cen" zawiera jakieś formuły, które mają być użyte do przeliczenia danych z arkusza "301" i...
W arkuszu dane jest u góry komórka w której będzie możliwość wprowadzenia miesiąca, w dane wiersz milionowy jest tabela z całymi danymi ,z których przy wyborze miesiąca będzie obszar całego miesiąca kopiowany do arkusza "sheet2". Jak już wszystko będzie oki działać, to sobie dam w vb żeby ukryć te wiersze, żeby nikt nie widział że one tam są, ale żeby...
udało się rozwiązać problem, ale mam jeszcze jedno pytanie. Co zrobić żeby dane pobrane z formuły INDEX i MATCH po zapisaniu w folderze były stałe ?. To znaczy jak na przykład osoba której prześlę ten plik, a nie ma dostępu do pliku źródłowego widziała wygenerowane wcześniej dane w komórkach ? Cieszę się, że udało Ci się rozwiązać problem z funkcją...
Próba odpowiedzi na problem Pana okondy. Ponieważ napisał Pan, że słabo zna Excela starałem się opisać wszystko dość dokładnie. Niestety, nie napisał Pan, której wersji Excela Pan używa, ale ponieważ załączony przykład jest w formacie .xls , więc przyjąłem, że jest to wersja 2003 i moje wyjaśnienia odnoszą się do tej wersji. W innych wersjach szczegóły...
W dalszym ciągu nie jest do końca czytelne, bo nie widzę jeszcze powodu, by nie można było zastosować zwykłego kopiowania. Ale zakładając, że droga od danej do wyniku jest wieloetapowa i nie da się jej zapisać w jednej linijce arkusza, to istnieje jeszcze procedura, zwana Tabela danych , która działa właśnie w ten sposób, że podstawia kolejne wartości...
Co ma wspólnego makro do zaznaczania aktywnego wiersza z funkcją, której nagłówek pokazujesz? Jak i do czego używasz tej funkcji? Zaznaczanie aktywnego wiersza masz zrobione formatowaniem warunkowym z formułą: [syntax=text]=KOMÓRKA("ROW")=WIERSZ()[/s... z tym są dwa. Pierwszy - należy właściwie zaznaczyć zakres komórek, w którym to formatowanie...
Witam, ponownie, Bardzo mi wszystkie rady pomogły w przygotowaniu szablonu rozliczenia, ale jak to często bywa pojawiły się dodatkowe potrzeby, chodzi o zaszycie formuł, które będą tez działały w arkuszach wysyłanych e-mailem do firm współpracujących. Przygotowałam je , niestety jest tak, ze w tych arkuszach utworzonych w pliku źródłowym sa i wyliczają...
Można kombinować z opcjami w pętli za Select, ale bez komplikowania życia łatwiej będzie wstawić pętlę w miejsce każdego "a=cośtam" z odpowiednią instrukcją warunkową If . Tu nie jest jeszcze jasne (przynajmniej dla mnie) co ma być kopiowane w przypadku Np: to / oraz to / lub to / oraz to ;) Dodano po chwili 1. Zdaje się, że 'Lub" powinno odnosić się...
Jeśli formuła jest w innym arkuszu, a dane w innym, to przed danymi musi być oznaczenie arkusza np. PRL , ale załącznik to powinien być Twój. Edit: PRL był szybszy, ale może się przyda. Plik zapisałem w formacie .xls, żeby nie kompresować. Po otwarciu pliku zapisz go sobie jako .xlsm. Musisz też uważać, żeby kolorowe komórki zawierały tylko liczby,...
pozostałe które byłe wprowadzone wcześniej pozostaną na swoim miejscu w "przyrządach pomiarowych" I tak będzie dopóki nie zmienisz czegoś w zakresie "C5:I5" w arkuszu "Rejestracja przyrządów" tzn przypisywana (kopiowana) jest wartość, której nie zmieniłeś. Jeśli jednak komórki te chcesz zostawić puste a zachować wartości w drugim arkuszu musisz posłużyć...
Dziękuję za odzew ;) z przykrością muszę stwierdzić że nie do konca o to chodziło, zależy mi na NIE kopiowaniu całej tabeli tylko samego tekstu. Warto zauważyć ze w exccelu (patrz zdjęcie) w całym wierszu czcionka jest tak samo sformatowana (podkreślenie lub pogrubienie). Mój dotychczasowy program ma pętelki które powodują przejścia przez wszystkie...
excel kopiować zakres excel makro kopiować zakres makro excel kopiować zakres
toyota radio zasilać plyta indukcyjna siemens dioda przestała świecić
zdalne sterowanie praktyczny elektronik radio hyundai
Elektroniczny zegarek nie odmierza czasu po ustawieniu Prędkość obrotowa piły widiowej 50 cm do drewna