excel zliczanie godzin

Znaleziono około 131 wyników dla: excel zliczanie godzin
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3708
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Dodanie sum cząstkowych z każdego dnia.

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1875
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel VBA – błędne zliczanie godzin tygodniowo przy określonych warunkach w makrze

    ElseIf kom <> "" And Left(kom, 2) = "nie" Or Left(kom, 3) = "asd" Or Left(kom, 3) = "ffg" Then 1 błąd. - Left(kom, 2) = "nie" -> w "nie" jest trzy a nie 2 litery 2 błąd. - brak nawiasy -> ElseIf kom <> "" And ( Left(kom, 2) = "nie" Or Left(kom,...

    Programowanie Początkujący   13 Lip 2015 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 900
  • REKLAMA
  • MS EXCEL 2010 PL - Zliczanie godzin i minut z kolumn dat i godzin

    1. W celu uzyskania daty, zamień "." na "-" w kolumnach D i K -zaznacz kolumnę -Ctrl+h Nie wykonuj, jeśli u Ciebie wyświetla prawidłową datę (Czesi mają kropkę, zdaje się). 2. Odejmowanie+format niestandardowy

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2014 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2226
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28436
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1710
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Witam Chciałbym zrobić w excellu zliczanie moich godzin pracy i na koniec sume i wszystko się udało pogoglowałem ale mam problem z takim przypadkiem. Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy ?? Pozdrawiam

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3385
  • REKLAMA
  • Excel - jak zliczać godziny pracy w różnych zmianach (I, II, III)?

    o to chodzi zeby zliczało w godzinach 6-14 ilosc wejsc, przejsc 6:16, 7.20, 12.27 wszystko w zakresie i zmiany

    Software serwis   23 Kwi 2015 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1140
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9418
  • Excel - "licz jezeli weekend lub dni tygodnia"

    Prosze o konkretną odpowiedz:) Nie wiem co tu bardziej konkretnie napisać. Funkcja DZIEN.TYG jak zapewne przeczytałeś zwraca nr dnia tygodnia. Użyj funkcji JEŻELI aby sprawdzić jaki jest dzień tygodnia i na tej podstawie zliczaj godziny lub nie. No chyba, że nie znasz też funkcji JEŻELI.

    Software serwis   05 Lip 2015 17:34 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7905
  • excel - naliczanie nadgodzin i ujmowanie w jednej komórce

    Witam próbuję rozgryźć regułę żeby w jednej komórce naliczała i nadgodziny a zarazem w tej samej odejmowała jeśli będzie mniej niż 8 godzin. komórki E6, E7, E8, E9. Pomoże ktoś rozwiązać mi ten problem ? z góry dziękuję.

    Programowanie Początkujący   27 Lis 2015 16:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1149
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Odswiezam troche temat. Przykladowy plik z obliczeniem godzin pracy i nadgodzin w zalaczniku. Rate0 - godziny pracy lacznie z dojazdem do pracy Rate1 - nadgodziny - wszystko powyzej 8h dodatkowo Lunch - przerwa na lunch trwa 1h i nie jest wliczana do czasu pracy, ale jezeli mam 1/2 przerwy to druga polowa to juz normalny czas pracy. jakies sugestie?...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4392
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Witam Was. Mam Problem z Excel. Właśnie robię z całego miesiąca zliczenie godzin itp. W jednym dniu pracowałem od 7.30 - 11.45 a później w tym samym dniu od 20.00 - 3.00 w nocy. jaka mam wpisać formułę żeby obliczyło mi ile godzin pracowałem od 7.30-11.45 , 20.00 - 3.00 w nocy i mi to zsumowało do jednego? :| wie może ktoś?

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3192
  • REKLAMA
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Witam. Chciałbym stworzyć program (lub skrypt w excelu) zliczający godziny efektywnej pracy przy wytwarzaniu danego elementu. Chodzi mi głównie o to, że pracownik zacznie pracę np 1.01.2012 o godz 9:00 a skończy 3.01.2012 o 12:00. Program mialby wyliczyć godziny potrzebne na wykonanie elementu (czyli odejmować przerwy śniadaniowe) i uwzględniać że firma...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5678
  • Excel - Ewidencja godzin: Liczenie czasu w przedziale 13:30-22:00 (17:00-22:00)

    Cześć, Potrzebuje malej pomocy, bo do konca nie potrafie zrozumiec jak zaimplementowac w excelu funkcje zeby mi zliczala ilość godzin w danym przedziale czasowym. Dla przykladu: Przedzial czasowy od 13:30 do 22:00 i w tym przedziale potrzebuje zliczyc ile jest godzin od 17:00 do 22:00. Z góry dziekuje.

    Obsługa oprogramowania   24 Sie 2022 08:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 267
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Otóż chcę zrobić listy godzin dla pracowników w arkuszy tak by wystarczyło, że wpiszę godziny od do i automatycznie uzupełni się liczba godzin i suma należnych pieniążków. Pierwszy problem to suma godzin, nie mogę zrobić tak, by 30min pokazywało jako 0,5 a sumę godzin jako zwykłą liczbę a nie...

    Obsługa oprogramowania   10 Wrz 2014 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10740
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witam, Chcialabym dolaczyc sie do tego tematu. Przygotowuje arkusz kalkulacyjny o czasie pracy ale rowniez mam problem z przeliczeniem czasu na liczbe godzin. Zalaczam moj arkusz i bede wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam Proszę nie dołączać się do cudzych tematów ze swoim problemem. Post został wydzielony do osobnego wątku. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1155
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    Witam, w załączniku przedstawiam grafik jakim operuję w pracy. Chciałbym aby arkusz liczył godziny pracy, dni wolne oraz dni funkcyjne pracowników. Grafik ma pozostać w takiej postaci jak załączniku. Godziny mają być zapisane w jednej komórce, np 8:30-16 i kolumnie liczba godzin pojawia się 7,5 itd. Następnie po wpisaniu w komórę słowa OFF arkusz liczy...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • Liczenie nadgodzin.... jezeli wartośc jest wieksza niż to wpisz do kolumny ....

    Witam wszystkich. Mam taki problem. Zrobiłem taka tabelke (w załacziku). W kolumnie H jest zliczany czas pracy. Chciałbym zrobić tak, że w przypadku jeśli wartość komórki H jest większa niż 8 to żeby róznica była wpisywana w komórkę P, jeśli natomiast byłaby równa lub mniejsza niż 8 aby było to wpisane do kolumny Q. Może niezbyt jasno się wyraziłem....

    Software serwis   26 Cze 2013 22:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2727
  • excel - excel - zamiana godzin na liczbe

    mam problem z zamianą godzin na liczbę. Załączam plik. z góry dziękuje za pomoc.

    Software serwis   28 Sty 2014 21:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 27492
  • Excel - Jak to policzyć, nadgodziny na podstawie kryterium

    Witam. Proszę o pomoc w połączeniu formuł. Potrzebuję zliczyć nadgodziny które są w komórkach w różnej postaci, tz: komórki są sformatowane jako Tekst i Ogólne , nadgodziny są wpisane jako liczby całe, z przecinkiem, z kropką i z literą P (gdzie kropka musi być zamieniana na przecinek a litera P nie brana pod uwagę), zakres może zawierać również puste...

    Obsługa oprogramowania   08 Maj 2020 19:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 273
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3351
  • EXCEL zliczanie czasu pracy ponad 8h oraz z uwzględnieniem godzin nocnych

    dzięki za info

    Software serwis   12 Kwi 2018 10:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2658
  • Excel - Automatyczne zliczanie stron dla zaznaczonych zakładek.

    Cześć. Wracam po długiej przerwie. Bardzo dziękuję za zaangażowanie się i pomoc w temacie forumowiczom marek003, Maciejowi Gonetowi i JRV. Przykład marek003 jest trafionym rozwiązaniem, którego szukałem. Fakt, chciałem dokonać "numeracji" z poziomu Excela (jego funkcjami), ale to było żmudne i nie wychodziło tak, jak powinno. Wielkie podziękowanie,...

    Obsługa oprogramowania   16 Lip 2023 19:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 264
  • Grafik - liczenie godzin - Zliczanie godzin grafiku, dni powszednie, sob i nd

    Witam, Potrzebuję pomocy przy sporządzeniu grafiku. W załączeniu plik excel ze wzorem grafiku. Chciałabym aby: 1. W komórce N9 - zliczane są wystąpienia osoby w całym grafiku 2. W komórce O2 - były zliczane godziny dla danej osoby od poniedziałku do piątku (występują zmiany np. 8-16, 20-8) 3. W komórce P2 - były zliczane godziny ze zmiany tylko w sobotę...

    Obsługa oprogramowania   07 Paź 2020 10:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10311
  • Automatyzacja grafiku pracy w Excelu: zliczanie godzin i nadgodzin dla 50 osób

    Pokaż co do tej pory zrobiłeś, wklej plik arkusza. Zerknij na podobne tematy na forum (tylko kilka wybranych, opcja SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów...

    Software serwis   06 Lut 2012 13:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 39482
  • Excel filtrowanie i zliczanie wartości unikatowych.

    Co wy o tym utrzymaniu? Może jakiś jest, dlaczego moi klienci nic o tym nie wiedzą? Swoją drogą ciekawe porównanie, uznając koszt setek godzin excelowców jako zero. Tu dopiero są koszty, i jak właściciel firmy na jaja, to je widzi

    Programowanie Początkujący   15 Gru 2021 11:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 303
  • Program do układania grafiku pracy z uwzględnieniem dostępności pracowników

    Proponuję zerknąć do działu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fo... Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...

    Forum Budowlane   03 Lut 2012 14:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 14240
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Znalazłem bardzo fajny arkusz http://www.excel.12biuro.pl/listaobecn2.... niestety nie można w nim zapisywać danych bo za każdym razem po wybraniu innego pracownika lub daty wszystkie dane się traci można tylko wypełnić i wydrukować. To jest demo i dla celów czysto naukowych zdoiłem z niego zabezpieczenia żeby zobaczyć zasadę działania. Chyba zacznę...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11209
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4689
  • MS Excel - automatyczne sumowanie godzin pracy według symboli budów

    Samo zsumowanie to nie problem gorzej z wydzieleniem kont które istnieją w górnej tabeli wpisaniem ich do dolnej tabeli. Tu potrzebne jest już makro z pętlą do 31 a w pętli ustawianiem listy kont. Ale najprostszym rozwiązaniem jest nagranie makra w postaci : posortuj tabelę wg konta ... potem ... sumy pośrednie ... przypisz do przycisku i ... już jest...

    Software serwis   17 Lip 2007 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13611
  • Zliczanie Excel pracowników na podstawie zestawienia

    Witam, Mam pewien kłopot z excelem i nie wiem jak to ugryźć. Jak ktoś zdążył zauważyć otwierając plik to mam bazy danych w różnych zakładkach. Mam czas OD -> DO, wyciągnięcie różnicy. W zakładkach typu test jest suma tych danych w sposób następujący: Dzień - suma z godzin z konkretnej bazy z konkretnego dnia. Wyciągnięcie średniej oraz sumy i przeliczenie...

    Programowanie   29 Mar 2017 15:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1509
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Ze zliczanie czasu pracy jednostkom w ruchu ciągłym sobie poradziłem ale dodawanie tych godzin to nie na moją głowę :/ 24 godziny pracy przy formatowaniu komórki : liczby/czas/ gg:mm pokazuje jako 0:00 a jak sformatuję inaczej (próbowałem chyba wszystkie możliwe ) to jakieś kosmiczne sumy mi wyskakują , formatuje i wpisuje formuły wg porad w Microsoftcie...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36175
  • Excel - zliczanie piątków w kalkulatorze czasu pracy

    Skleciłem kalkulator do wyliczania czasu pracy. Potrzebne jest wyliczanie liczby piątków do obliczeń dla szczęśliwców, którzy pracują w piątek 5 godzin i 55 minut. Po zmianie sposobu wyliczania i "wizualizacji" dni miesiąca nie mogę dojść jak powinna wyglądać prawidłowa formuła do wyliczania liczby piątków (propozycje w polach AC6, AD6, AE6, AF6) Prosiłbym...

    Software serwis   11 Cze 2011 17:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4876
  • Excel - Jak obliczyć prognozę dniówek do końca miesiąca?

    Zliczanie przepracowanych dniówek (godzin) jest bardzo proste. Codziennie do tabeli wprowadzam dniówki z dnia poprzedniego. Jeśli dniówka posiada przepracowane nadgodziny to przeliczane są one na dniówkę. W ostateczności mam ostatni słupek od 1 do 31 gdzie przy każdym dniu jest ostateczny wynik z przepracowanych dniówek i nadgodzinami przeliczonymi...

    Software serwis   30 Maj 2011 15:39 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6938
  • Excel: Jak obliczyć dni pracy na podstawie zapotrzebowania godzinowego?

    Zliczanie narastająco. W jednym arkuszu mam zestawienie ile godzin w danym dniu pracują różne osoby, a w drugim zapotrzebowanie na ilość godzin poszczególnych osób. Potrzebuję wyliczyć ile dni przepracuje dana osoba i w jakim terminie. Jak w pliku, Jola może pracować przez 2 h codziennie, a zapotrzebowanie w dniu 01-01-2024 jest na 5 h, czyli w sumie...

    Programowanie Początkujący   22 Cze 2024 20:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 177
  • Excel 2007 - Excel, zliczanie dat w kolumnach sformatowanych jako data

    cbrman, ale wtedy dublowało by to zliczanie wierszy z tą samą datą i godziną :|

    Software serwis   08 Sty 2014 14:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2493
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7032
  • Przypisanie wartości wypełnieniu pola komórki Excel 2007

    Tu nasuwa sie jeszcze pytanie ile masz kolorów? Jeżeli do 3 to ok. jak więcej to kłopot. Co do reszty zastosuj sugestie kolegi adamas_nt. Ewentualnie zamiast cyfr stosuj litery A, B, C i je zliczaj, dziel przez 2 i i będziesz miał ilość godzin.

    Software serwis   03 Lip 2009 08:52 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 19491
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Jeśli nie tabela przestawna to myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie makra. Takie makro może pobierać datę na którą ma być obliczona godzina wejścia wyjścia i dla wszystkich pracowników wklejać w odpowiednie pola odpowiednie czasy. Jeśli będziesz zainteresowany mogę przedstawić więcej szczegółów.

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5262
  • Excel - Jak zliczać pracowników w danej godzinie z uwzględnieniem czasu pracy?

    Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...

    Software serwis   25 Sty 2016 22:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 897
  • EXCEL - Operacje arytmetyczne w funkcji czas przy przejściu przez północ

    Excel liczy czas zawsze z datą, tylko ta data nie zawsze jest wyświetlana. Wszystko zależy od kodu formatu. Jeśli kod formatu jest g:mm lub podobny, to wyświetlana jest godzina zegarowa, czyli najwyżej 23:59. Jeśli chcesz zliczać czas w godzinach i minutach w kodzie formatu musisz godziny wziąć w nawiasy kwadratowe, np. tak: [g]:mm. Jeśli wprowadzasz...

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2018 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1437
  • Jak w Excelu zsumować godziny z jednego pola i zmienić kolor sobót?

    Jeśli chodzi o soboty, to w komórce J11 trzeba wpisać formułę: [syntax=text]=JEŻELI(J9>0;DNI.ROBOCZE.NI... kopia w prawo. Jeśli chodzi o zliczanie godzin w niedziele i święta, to zapewne formuła analogiczna do tej, która była na dni robocze, tylko zamiast $J$11:$AN$11 należy wpisać (1-$J$11:$AN$11), bo to jest tylko...

    Software serwis   14 Sty 2024 11:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 531
  • EXCEL 2010 - Jak zliczyć godziny według koloru w wielu arkuszach?

    Było już parenaście razy. Przeszukaj forum z kluczem "zliczanie po kolorze" czy liczenie po kolorze.

    Software serwis   01 Cze 2015 10:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1695
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Witam Dzięki podpowiedziom kolegów stworzyłem szablon grafika i udostępniam go, być może komuś może się przydać. Do kolegi Prot, jednoznaczne oznaczenia się u mnie nie przyjęły ze względu na dość długą tradycję oznaczeń 8, 1, 3, więc troszeczkę oszukałem "system" i w kolumnie D do oznaczeń dopisałem dodatkową kolumnę która jest niewidoczna, a są tam...

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18729
  • [Excel] Jak ominąć błąd #VALUE! przy tekście w SUMA.ILOCZYNÓW?

    Moje próby powodują błędne liczenie sumy godzin. Niestety nawet trudno określić co ta Twoja formuła liczy :?: :please: Jeżeli chcesz koniecznie zachować ten swój układ :cunning: danych to jednak formuły tablicowe :!: o budowie jak na zrzucie :spoko: 955383 W zależności, które kolumny zliczasz wymieniasz tylko funkcję ISEVEN na ISODD :D

    Obsługa oprogramowania   27 Lut 2019 13:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 987
  • [Excel] Jak obliczyć różnicę dni między datami w Excelu? Przykład: 05-04-1997 do 22-12-2008

    Witam Odświeżę temat, mianowicie potrzebuję formułę na zliczanie pełnych dni (dób) pomiędzy datami wraz z godzinami np: A1: 2013-05-15 11:00 A2: 2013-05-31 6:00 co daje 14 dni Walczę i nic nie wychodzi... Bez godzin zlicza i na tym koniec.

    Software serwis   02 Lip 2013 18:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 20408
  • excel 2010 - jak obliczyc roznice miedzy datami w godzinach

    cos nie dziala: #NAME? poza tym gdzie tam jest warunek, ze ma zliczac godziny tylko z z akresu 9-17?

    Software serwis   08 Kwi 2015 11:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2100
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Witam , odkopując temat. Jest możliwość rozbudowy takiego zliczania lecz na wiekszą liczbę dni procesu ? Np. rozpoczęcie procesu 12.02.2019 a zakonczenie 15.02.2019 ? nie musi tak konkretnie wyliczac ile godzin kazdego dnia. lecz cchialbym aby automatycznie zliczało godziny procesu po wpisaniu daty i godziny rozpoczęcia i zakończenia :|

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2664
  • Excel - Jak zliczyć aktywne i nieaktywne karty z kolumn E i K?

    Nie wiem czy to Cię urządzi bo to trochę pracochłonna metoda i potrzeba dodać parę rzeczy ale chyba szybciej niż ręcznie. Więc tak najpierw musisz stworzyć kolumnę z datę która będzie pokazywała część daty jaką masz, niestety tylko do dnia. Po dołączeniu godzin wychodzą nieprawidłowe dane. A potem pozostałe równania które są obok. Dużym uproszczeniem...

    Software serwis   17 Sty 2015 16:07 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3087
  • Excel - automatyczne zliczanie ocen uczniów w tabeli

    Jak zaznaczę tą pustą komórkę i dam tą funkcję to w zakresie mam całą kolumnę w której chce zliczyć te oceny a w kryteriach co pomocy Dodano po 2 Juz sie z tym uporałem temat zamykam.

    Software serwis   02 Mar 2010 19:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2520
  • rozbudowanie formuły w excelu dot. "50" i "100"

    Witam Jak rozbudować poniższą formułę: =JEŻELI(E4="";"";JEŻELI(E4-F4=0;"";E4-F4... gdzie E4 to jest suma godzin od 7 do 16 (C4 =7, D4=16), natomiast F4 to są godziny zasadnicze (czyli 8) z powyższego przedziału. Chcę rozbudować w/w formułę by excel zliczał nadgodziny, czyli wszystkie godziny powyżej 8, które nie występują w porze nocnej (u nas ta pora...

    Software serwis   04 Maj 2014 14:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2607
  • Excel: Jak poprawnie podzielić godziny etatu na 58% i 38% z ułamkami?

    Jak podzielić pełny etat na 5/8 i 3/8 excel Wykonałem prosty formularz który "prawie działa", dzielący etatowe godziny pracy na 3/8 i 5/8. Wszystko działa dobrze, jeśli pracuje na pełnych godzinach pracy bez tzw. 8:30; 9:30 itd. Jeśli wprowadzam "połowki" lub "piętnaski" i dzienny czas pracy nie wynosi 8h, wtedy na sumarycznej wartości arkusz zlicza...

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2025 16:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 156
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Wszystko ładnie pięknie ale nie zlicza mi OP tak jak W. proszę spojrzeć - kolorami wszystko zaznaczyłem.

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2544
  • EXCEL - zliczanie wystąpień znaku - (myślników) w kolumnie

    W ramach bloku będą tylko myślniki (w pliku przykładowym zawarłem dokładnie to co widać w kolumnie "G"), a poza blokiem puste linie i tekst. Ale zliczamy tylko myślniki. Pzdr.

    Software serwis   08 Sty 2014 00:24 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5490
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Testuj to rozwiązanie. Część komórek ukryłem. W nich zliczam każdy dzień osobno dla sprawdzenia, jeśli ktoś popełni błąd przy wpisywaniu.

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 969
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 543
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Witam was serdecznie :) Otóż jestem teraz w pracy i mam bardzo poważny problem. Zbliża się koniec roku więc muszę podliczyć normy wypracowne przez pracowników. Oto mój problem: W excelu muszę zrobić tabelkę, i obliczyć w nich różnica godzin pracy. Przykład Pani Maria Nowak , norma pracy 40 godzin wypracowała 38:15,i tutaj pojawia się problem otóż Excel...

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3876
  • Jak w Excelu zliczać godziny pracy i uwzględniać urlopy i L4?

    Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...

    Obsługa oprogramowania   03 Lut 2019 20:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1056
  • Excel Makro Data i Godzina - Blokada przed zmianami

    Przepraszam że zawracałem Ci głowę, ale tylko dlatego że jestem bardzo cienki w temacie makr. Chciałem coś zrobić w swojej tabeli wykorzystując makro do Daty i Godziny. I tak bardzo dużo mi pomogłeś, bo według mnie, laika, bardzo dobrze to działa. Próbowałem sam kombinować aby zliczało to w określonym zakresie, ale cóż, nie powiodło się. Jeszcze raz...

    Obsługa oprogramowania   10 Mar 2019 13:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3168
  • [Excel VBA] Zliczanie liczby wystąpień a'la tabela przestawn a

    Własnie staram sie zrozumieć, ale za słabo znam jeszcze VBA :( szukam na filmikach i nie wiem jak to ugryźć :/ Dodano po 56 Proszę o kolejną podpowiedz bo nie umiem/ nie wiem jak to ugryźć :( [syntax=vbscript]Sub licz() Dim k As Integer k = 0 For i = 0 To "" If Range("C1")(i).End(xlDown) = "status1" Then status1 = k + 1 Next Worksheets(x).Range("A1").Value...

    Programowanie   09 Lut 2017 07:35 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2250
  • Excel - Tworzenie wykresu z ilością wystąpień zdarzeń w godzinach 5:00-21:00

    Mam zapisywane godziny wystąpienia pewnych zdarzeń: przykładowo: https://obrazki.elektroda.pl/7904485300_... Teraz chciałbym na podstawie tego zrobić wykres mieszczący się w godzinach 5:00 - 21:00 Aby wykres pokazywał ilość wystąpień https://obrazki.elektroda.pl/9741003300_... Obecnie muszę zliczać czyli dla godziny...

    Obsługa oprogramowania   09 Lis 2022 15:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 504