Formatowanie warunkowe - reguły wyróżniania komórek
las na zielono, wody na niebiesko. istnieje jakieś rozwiązanie? Pojedyncze cuda można zrobić :D ale ręcznie np. 1170743 Jeśli chciałbyś to robić na większą skalę to pozostaje jedynie kod VBA :ok:
Możesz tak przygotować arkusz aby wynik Twojej funkcji był skopiowany do innej komórki. Wtedy można użyć prostego kodu: [syntax=vb] With Sheets("Arkusz1").Range("C8") .Characters(1, 10).Font.ThemeColor = xlThemeColorLight2 .Characters(11).Font.ThemeColor = xlThemeColorLight2 End With [/syntax] Kod koloruje pierwsze 10 znaków tekstu w komórce C8 na kolor1...
Niestety też nie widzę opcji by nie było makra. Ale nie makro ukrywające tylko zwykłe wprowadzenie informacji do wydruku do ilu stron ma drukować. Czyli pod przycisk "wrzucić" [syntax=vb] Sub Druk() ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=Sheets("POŚW").Range("E22") End Sub [/syntax] I "drukować" przyciskiem.
Wartość komórki mniejsza/większa niż ="DZIŚ" A tak próbowałeś bo powinno zadziałać: Wartość komórki mniejsza/większa niż =DZIŚ() Oczywiście wprowadź jeszcze do warunku jakiś format.
Nie chciało się spytać wujka google o właściwość Font.Color dla obiektu Range i obsłużyć zdarzenie Worksheet_Change(ByVal Target As Excel.Range) arkusza w którym kolory mają być zmieniane? To tylko jedna linijka kodu pisana z palca.
A możesz trochę zmienić opcję wykresu tzn. W opcji etykiet wybierz "wartość" (nie "wartość procentową") a w drugiej "zakładce" liczby zaznacz "połącz ze źródłem". Wtedy będziesz miał ten format który masz w komórce i nie powinno nic przy przenoszeniu zmieniać. Sprawdź mój plik na paru innych kompach.
Np. tak: [syntax=vbscript] ActiveSheet.ChartObjects("Chart 1").Activate ActiveChart.ChartArea.Copy Range("R87").Select ActiveSheet.Paste ActiveChart.Parent.Name = "drugi_wykres" ' nadajesz mu nazwę Debug.Print ActiveSheet.ChartObjects("drugi_wykres")... ' tak odwołasz sie do skopiowanego wykresu [/syntax] andie
Pierwszą część możesz wygodnie zrealizować przy pomocy procedury zdarzeniowej, gdzie warunkiem jest zaznaczenie minimalnej ilości komórek (można ograniczyć do zakresu, kolumn, etc). Przykład dla zaznaczenia >3[syntax=vb]Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range) If Target.Count > 3 Then For Each kom In Target If kom.Row / 2 =...
A czemu nie masz tam .BackColor?
Użyj funkcji CZY.PARZYSTE lub MOD przykład: =JEŻELI(MOD(A1;2)=0;"os...
...u mnie wyskakuje tylko bład #nazwa :) Bo funkcja przedstawiona przez kolegę adamas_nt to tylko pogląd. Zamiast samego słowa "suma" trzeba wprowadzić sumowany zakres. Z tym że to dość prosto zapisane, :) bo ten zakres musi się zmieniać by to działało tak jak chciałeś w pierwszym poście, bo teraz nie widzę potrzeby - chyba że czegoś nie rozumiem....
Nie bardzo zrozumiałem - chcesz wpisać "tekst" jak komórka jest pusta, wtedy już nie będzie pusta. Takie działanie nie ma sensu. Ale mógłbyś to zrobić w innej komórce, czyli: (przykładowo) Jeśli komórka A1 jest pusta, wpisz w B1 "tekst", inaczej wpisz wartość A1 1: w komórce B1 formuła =JEŻELI(A1=0;"tekst";A1) 2: W komórce A1, wartość 0, pusta lub inna
Formatowanie warunkowe - już pisałem. http://obrazki.elektroda.pl/2008726500_1...
W istniejącym skoroszycie trzeba zmodyfikować styl Normalny komórek. Nie byłem pewien, czy modyfikuje to również nagłówki wierszy i kolumn, ale sprawdziłem i tak. [syntax=text]Narzędzia główne > Style > Style komórki > Normalny > kliknąć PPM > Modyfikuj > Formatuj > Czcionka (ustawić co trzeba) > OK > OK[/syntax]
Dobry wieczór, Wprost nie da się tego zrobić, ale można okrężną drogą. Trzeba podzielić dane na serie zgodnie z regułą formatowania warunkowego. Następnie każdą serię nanieść na wykres i pokolorować wg życzenia. Serie wyświetlać na wykresie jako nakładane. Pozdrowienia
Niestety mam Excel xp i 2003 i tam nie ma SUMA.WARUNKÓW(). Ale czy nie wystarczy wskazać w formule danej komórki zamiast "ABAG" i "Termiczne" np B1 i B2 A B1 (i B2 oddzielnie ) ustawić jako łącze komórki pola kombinowanego lub pola listy wybranego z paska "Formularze" (Zakres wejściowy wskazać na listę firm a w drugim przypadku na listę "rodzajową")
Funkcji nie ma ale proste makro może to załatwić. Powiedzmy, że w A1 wpiszesz datę (zgodnie z formatem daty excela) 2010-05-05 Pod przycisk (z formularzy) podepnij poniższy kod i już. Drukuj tylko za pomocą tego przycisku, inaczej data się nie zmieni. Ewentualnie w kodzie dostosuj do swoich potrzeb nazwę komórki z datą (A1) i nazwę arkusza (Arkusz1)....
zamiast ActiveWorkbook.Worksheets("reporting 27.01") naprosto ActiveSheet p.s. ThisWorkbook to caly skoroszyt, w którym makro
Np: http://obrazki.elektroda.pl/3056271100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1632546300_1... Jeżeli zaczynasz od Np trzeciego wiersza, wtedy WIERSZ()-2 Ostatni dzień miesiąca będziesz jednak musiał poskładać jako datę pierwszego nst. miesiąca i odjąć jeden. Np http://obrazki.elektroda.pl/5650076900_1...
Wstawiłem tabelę, włączyłem rejestrator makr, zmieniłem nazwę w 'Narzędzia tabel'. Nagrało się m/in: https://obrazki.elektroda.pl/2689543600_... Odpowiedź: Tak, można
Pewnie dlatego, że w matematyce zapis X =X +1 jest błędny.:)
Załącz plik, bo tak można długo wymyślać możliwe przyczyny. Czy w tym arkuszu istnieje obiekt o nazwie ScrollBar2? Czy możesz się do niego odwołać w trybie bezpośrednim?
Proszę bardzo: https://obrazki.elektroda.pl/9563187200_...
Może spróbuj przez podstawianie formuł. Makro przetestowałem na arkuszu "Zmiana N". Jeśli to jest to, to masz już z górki.[syntax=vb]Sub Proba() For j = 6 To 10 Step 2 zmF = InStr(Cells(3, j).Formula, "KW") zmF = Mid(Cells(3, j).Formula, zmF, 4) zmR = InputBox("W kolumnie " & j & " " & zmF & " zamienić na:", "podaj symbol") If zmR <>...
Ma być tak jak w arkuszu 2?
Zliczanie komórek o innym kolorze tła jest możliwe wyłącznie makrem. Jednak nawet makro nie obliczy kolorów jeżeli są one zmienione formatowaniem warunkowym. W makro, w twoim przypadku, trzeba by było zliczać tak samo jak w warunku formatów. Proponuje ci, w przypadku rozwiązania zastosowanego przez kolegę adamas_nt , w jakiejkolwiek komórce wpisać =LICZ.JEŻELI(G1:I3;"<="&C5)...
Mnożenie każdej komórki z kolumny koszty zwraca mi błąd (zapętlanie). Ale co mnożysz? Na pewno nie należy wprowadzać do danej komórki odwołania do tej samej komórki Chcę, aby w tej kolumnie wszystkie wprowadzone liczby były wartościami ujemnymi. To albo wprowadzaj je z minusem "na przedzie" (np. -235) przy zwykłym formatowaniu lub bez minusa (np. 235)...
[syntax=vbscript]Sub Benek5() Set a = Cells.Find(What:="/zgloszenieSpolki/bene... After:= _ ActiveCell, LookIn:=xlFormulas, LookAt:=xlPart, SearchOrder:=xlByRows, _ SearchDirection:=xlNext, MatchCase:=False, SearchFormat:=False) ost = Cells(Rows.Count, a.Column).End(xlUp).Row Range("E10").Resize(ost) = Range(Cells(1, a.Column), Cells(ost,...
Ok, chcesz wymyślać koło na nowo - proszę bardzo ;). Pętlę For Each zamykasz samym Next (bez zmiennej).
marcinj12 miał na myśli ponowne włączenie automatycznego przeliczania arkusza, bo: Application.Calculation = xlCalculationManual włącza przeliczanie ręczne (defaultowo - klawisz F9), żeby przyspieszyć podmienianie wartości w komórkach. Tak więc po wykonaniu całej pętli powinieneś na nowo włączyć przeliczanie automatyczne, tj: Application.Calculation...
Można zrobić tak jak na poniższym screenie. Dodaj jedną pomocniczą kolumnę i w komórkach zadaj formułę jak na screenie. Ja dodałem dwie pomocnicze kolumny a potem jeszcze formatowanie warunkowe jak na screenie http://obrazki.elektroda.pl/7202333200_1...
na marginesie: W profesjonalnych środowiska do tworzenia oprogramowania jest (wśród wielu dobrych pomysłów) rozdzielenie danych (abstrakcyjnych) od ich widoku Tam problem analogiczny do twojego po prostu nie istnieje. Dane są danymi, w jednym egzemplarzu, i są "gdzieś", widok nie posiada w sobie ich wartości, ale wie jak je sformatować (niezależnie...
Zaznacz komórki w których chcesz kopiować te daty następnie kliknij w Format liczb-> Tekstowe. Teraz wszystko będzie się kopiować w takim formacie w jakim wyszło z pierwotnej komórki.
Kolega zasłużony dla forum, to poczęstuję artykułem :-) http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-...
formatowanie warunkowe menu format
1) Powinieneś założyć nowy wątek, a nie podpinać się pod cudze, bo to jest inne pytanie i z tamtym wątkiem niewiele ma wspólnego. 2) Powinieneś przynajmniej zilustrować pytanie załącznikiem w postaci pliku Excela, bo piszesz dość niejasno. Jeśli piszesz to w kodzie VBA i używasz Worksheetfunction, to w wyniku dostajesz wartość (liczbę), a nie formułę,...
W twoim makro podmień [syntax=vbscript]fndList = Array("*kin*", "*samoch*", "*kot*")[/syntax]
Wielkie dzięki za pomoc.
Skoro nie chcesz wędki tylko rybkę ... [syntax=vb]Private Sub CommandButton1_Click() For Each cell In Range("c9:c1000") If cell.Interior.ColorIndex = 43 Then cell.Interior.ColorIndex = 41 End If Next cell End Sub[/syntax]
przed specjalnie zapytał Co jak firma jest w 2014r. a nie ma jej w 2015 ? 0 - 2014 ?
niezależnie czy otworzymy go w maju czy listopadzie - wartości mają być policzone To proponuje przygotować sobie "listę płac" na cały rok i tam na podstawie danych personalnych - pobieranych z arkusza "kadry" :D symulować całoroczny fundusz płac i ewentualnie roczne obciążenia ZUS-owskie :cry: 968637
Ciekawa sprawa... Przecinek jakby z innej bajki i nie chce się formatować komórka. Spróbuj w pętli: [syntax=vb]Sub Makro() Dim c As Range For Each c In ActiveSheet.UsedRange If Right(c, 1) = "*" Then c = Val(Left(c.Value, Len(c) - 1)) c.NumberFormat = "0.00" End If Next End Sub[/syntax]
Napisz jeszcze ile czasu może trwać najdłuższa zmiana.
Sub wykres() ' ' wykres Makro ' x = 1 Sheets("Druk").Select While (Cells(x, 1).Value <> "") x = x + 1 Wend Sheets("Wykresy").Sele... ActiveSheet.ChartObjects("PPK&q... ActiveChart.PlotArea.Select ActiveChart.ChartArea.Select 'tutaj się wykoleja ActiveChart.SeriesCollection(1)....
Teraz jestem w stanie wysłać tylko zdjęc https://obrazki.elektroda.pl/2434462900_... ie
Dzięki za podpowiedź :-). Jutro sprawdzę działanie :-).
Chciałabym, aby odpowiednie komórki automatycznie uzupełnić odpowiednimi odniesieniami do sąsiedniego arkusza. VBA fajna rzecz - warto się poduczyć :D , lecz póki co dla Twoich celów wystarczy wykorzystać prostą funkcję :spoko: 897374 3 formuły jak na zrzucie możesz kopiować do następnych kart.
Znalazłem rozwiązanie. Piszę więc, może komuś się przyda. Jeżeli chcemy aby Excel formatował nam dane gdy w określonej komórce wystąpi pewna(wybrana przez nas wartość) musimy: 1. Zaznaczyć pierwszy z wierszy naszych danych 2. Wybrać ze wstążki Narzędzia główne->Formatowanie warunkowe->Użyj formuły do określenia komórek, które należy sformatować 3. W...
Słowo klucz na dziś: [url=http://office.microsoft.com/pl-pl/e... WARUNKOWE
Program masz "prawie" gotowy. Pomyśl, potrzebujesz odwołać się do Nr wiersza komórki spełniającej kryteria (tutaj zmienna "abc", zadeklarowana jako 'Range'). Będzie to wartość właściwości 'Row'. Następnie należy znaleźć lub określić Nr ostatniej w wierszu. Zadziałaj podobnie (metoda End), jak masz to z licznikiem pętli. Pozostaje przeliczenie (wymnożenie)...
Nie wiem czy się da w kilku exelach ale na pewno da się w exelu zrobić to w kilku arkuszach, może to będzie rozwiązanie?
Jeśli obrazek wypełnia pole, to najprościej zmienić rozmiar pola. Będzie działać we wszystkich wersjach. [syntax=vb]With objSh (...) .Width = 53 .Height=53 end with[/syntax]
wpdałem na pomysł samemu jak to rozwiązać
Prosty przykład w załączniku.
Zobacz tu: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ssssssssssssssssss-
Czy tak trudno jest z powrotem dopasować szerokości kolumn ? Kolumny przesuwasz, umieszczając kursor myszy między podpisami dwóch kolumn (np między komórką A i B) i przeciągając do odpowiedniego wymiaru.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem. Po otwarciu pliku ma być napis "DDDD", a potem już cały czas, pomimo klikania "wprowadzono dane" (tak zrobiłem), czy po każdym kliknięciu ma się zmieniać z "DDDD" na "wprowadzono dane" i z powrotem?
Niestety podana formuła nie działa w formatowaniu warunkowym.
Jak już pisałem, można pokombinować z automatyzacją. W załączniku jeden ze sposobów. Edit 18:44 zmiana załącznika...
Do tego co napisałeś, to tylko takie coś można ulepić. Czy w Twoim grafiku nie liczy się "doba pracownicza"? Zakładanie, że zmiana zawsze trwa 8 godzin (bez wpisywania godziny końca), może być błędem. A jak ktoś będzie pracował np. 10 godzin, to...?
=PODAJ.POZYCJĘ(C95;ADR.POŚR(&quo... Komórka C94 data kiedy ma być wyszukiwana zmiana (format: rrrr-mm-dd) Komórka C95 szukana zmiana
Przypisz do każdego z przycisków odpowiednie makro [code][syntax=vbscript] Private Sub CommandButton1_Click() n1 = Range("N1").Value 'napisz formule if '=JEŻELI(N1>8;"STR. 1/5"; (JEŻELI(N1>6;"STR. 1/4";(JEŻELI(N1>4;"STR. 1/3";(JEŻELI(N1>2; "STR. 1/2"; "STR. 1/1"))))))) Dim text As String text = "str.2" & "/" & n1 Range("G3").Select ActiveCell.FormulaR1C1...
"Wypisz, wymaluj" - efekt do uzyskania poprzez formatowanie warunkowe oparte o stosowne formuły :idea:
Wprowadz inny warunek: [syntax=vb]... If InStr(1, kom.Value, "Z WYS") > 0 Then ...[/syntax]
Nie do końca wiem o co ci chodzi. Jeżeli chcesz aby po skopiowaniu komórek funkcje/wzory odnosiły się do nowych komórek ale w tym samym "ułożeniu" jak do komórki kopiowanej trzeba pozbyć się znaków $ (dolara) w funkcjach/wzorach (np: A10 + B10) [Znak $ wstrzymuje zmianę kolumny lub wiersza lub kolumny i wiersza przy kopiowaniu] Jeżeli chcesz zrobić...
Dołączy plik i określ wersję Excel
Obawiam się, że tego nie rozwiążesz tak jakbyś chciał. Chyba, że z pomocą VBA. Excel stosuje tu zwykły mechanizm modyfikacji adresów jak w przypadku formuł. Nie ma tu znaczenia, czy adresy są z dolarami czy bez. Dolary odgrywają rolę tylko przy kopiowaniu. Najprościej unikać wstawiania wierszy na górnej granicy obszaru. Gdy wstawiasz nowy wiersz w miejscu...
[syntax=vbnet]Sub Kopiuj5() Application.ScreenUpdating = False Sheets("Arkusz1").Select ow = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row nw = ow + 1 For x = 2 To ow If Cells(x, "C") > 1 Then Range(Cells(x, "A"), Cells(x, "C")).Copy Range(Cells(nw, "A"), Cells(nw + 4, "C")).Select ActiveSheet.Paste Range(Cells(nw, "C"), Cells(nw + 4, "C")) = 1 nw = nw + 5 End...
Hejka, jakby ktoś dalej szukał rozwiązania to wystarczy zaznaczyć obszar -> kliknąć prawym przyciskiem -> wyczyść zawartość. Miłego dzionka :)
Witam, Używam MS Excel 2007. W danym arkuszu istnieją kolumny gdzie wpisane są daty. Istnieje taka możliwość, aby po przekroczeniu danej daty określona komórka lub ich zbiór zmienił kolor na inny dając sygnał, że nadchodzi jakiś termin dla wybranego wiersza? Excel posiada powiązanie z zegarem systemowym?
w przykładzie zeszyt3 [syntax=vb]Sub Wstawianie_wierszy() Dim i As Long, OstWrs As Long OstWrs = Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row 'ile wierszy Application.ScreenUpdating = False For i = OstWrs To 2 Step -1 If Cells(i, 1) <> Cells(i - 1, 1) Then Rows(i).Insert Next i Application.ScreenUpdating = True End Sub[/syntax] A tu kod z nazwą - ale nie...
Jeśli to miałyby być formuły, to tak jak napisałem: Trzeba wpisywać po kolei od lewej z zachowaniem ciągłości numeracji. Jeśli chcesz modyfikować dane losowo, to tylko VBA. A jeśli VBA, to musiałbyś opisać jak dokładnie miałoby to działać. Czy zakres komórek C6:P6 byłby stały? Czy kolejność numerów miałaby być korygowana na bieżąco po każdym wstawionym...
Przeciez masz komunikat ze jest tam Project VB Nie mam 2013, zrob zrzut ekranu VBA edytora
Jest ktoś w stanie napisać takie Makro? Albo gdzie mogę uzyskać informację albo rozwiązanie tego problemu. Czyli tworzenie zaawansowanych tabel np :)
Przy tylu osobach nie stosuje się Excela tylko konkretne programy kadrowo-księgowe. Niemniej bez problemu to rozwiążesz za pomocą formatowania warunkowego. Wstaw przykładowy arkusz i swoją propozycje rozwiązania.
chcę to zmienić na przycisk To proponuję wykorzystanie kodu typu :spoko: : [syntax=vbscript]Public Sub Powiel() i = 2 Do Until IsEmpty(Cells(i, 7)) If Cells(i, 7).Value > 1 Then a = i + 1 b = a + Cells(i, 7).Value - 2 Range("A" & i & ":K" & i).Select Selection.Copy Range("A" & a & ":A" & b).Select Selection.Insert Shift:=xlDown Range("G" & i & ":G"...
Mamn następujący program Mam excel z 2 arkuszami A i B. W A jest tabela której źródłem jest widok z SQL a w B jest Tabela przestawna ze źródłem A Po skopiowaniu tego exela , w nowy w zmienia się źródło tabeli przestawne na pełną ścieżkę do oryginalenego pliku Co ciekawe na 2 różnych komputerach excel (ta sama wersja 365) zachowuje się inaczej Przed...
Prosisz o pomoc w zgarnięciu majątku Gatesa ? To jednak nie na tym forum :D Jeśli zaś masz problem z funkcją hiperłącza ? To wpierw musisz wyjaśnić co znaczy wg Ciebie: przenoszę arkusz z jednego dokumentu na inny :cry: - możesz też zilustrować swój problem na przykładzie. Już tłumaczę dokładnie o co chodzi: - Każdy dokument Excel składa się z Arkusza...
Da się... Właściwość "Formula" zwraca zawartość komórki w postaci String. Możesz z nim robić, co Ci się podoba (Left, Rigt, Mid, InStr). Dla zobrazowania: wpisz dowolne liczby w A1 i A2, dowolną formułę operującą na tych komórkach w B1, następnie uruchom[syntax=vb]Range("C1").Formula = Range("B1").Formula Range("D1").Formula = "=B1+C1"[/syntax]
Pytanie do autora tpiku Teraz zwróciłem na to uwagę. Jak zrobiłeś nazwy tabel "Czesci", "Glowna" itd. że edycja ich jest niemożliwa (W menadżerze nazw - szary ekran w adresie tabeli) Jak to osiągnąć? Dodane po chwili ----------------------------------------... Już wiem: wstaw tabelę, a potem w menadżerze nazw zmiana nazwy.
Dzięki, wszystko działa tak jak należy. Pozdrawiam
Witam. Mam Excela 2007, wklejam zdjęcie JPG, które zajmuje: 434KB (sprawdzam we właściwościach) a plik Excela z 23KB zmienia rozmiar na 6MB. Próbowałem już różnych sposobów z kompresją obrazu i nic. W Office 2003 wystarczyło wcisnąć kompresuj i rozmiar pliku od razu malał. A w 2007 ma z tym problem. Czy ktoś wie w czym problem?
Jeżeli nałożysz standardową ochronę arkusza - dwie pierwsze opcje zaznaczone http://obrazki.elektroda.net/9_127896879... - i oczywiście najpierw odblokujesz komórki do edycji, to uzyskasz ten efekt.
Załącz przykładowy plik Excela. Na obrazku kodu nie przetestujesz.
Jeśli w tych plikach ".csv" jest dużo danych, dużo linijek, to nie będzie to najlepsza metoda (ten załączony kod z odczytem linijka po linijce) odczytu tych plików - zbyt długo będą one otwarte. Lepiej by było to odczytywać przy pomocy LOF, np.: [syntax=vba] Open sciezka & plik For Input As #1 zaw_pliku = Input$(LOF(1), #1) Close #1 [/syntax] lub [syntax=vba]...
Przy procesorze.
Zmiana koloru czcionki, czy wypełnienia nie jest zdarzeniem "zauważalnym" przez VB. Pozostaje więc klawisz [f9] lub umieszczenie w kodzie arkusza, przy zdarzeniu SelectionChange, polecenia Me.Calculate (zawsze to nieco lepsze niż nic).
Excel- lista zmian w arkuszach
Witam, Mam pytanie. Posiadam formularz zamówienia i musze takich drukować z 500 miesięcznie. Próbuję znaleźć sposób, aby za dana komórkę automatycznie powiększało o 1 podczas drukowania. Czyli wpisuje sobie numer startowy 5994 i chce teraz wydrukować 100 kopii która każda następna strona ma kolejny numer: 5995 itd.
Witam... Radio: Alan 48+ lub Alan 48 Excel - zmiana kanałów w mikrofonie - 5 komórek pamięci - 2 emisje AM i FM - filtry - czytelne wyświetlacze i "S-metry" - itd. Antena: LEMM, ALAN, PRESIDENT, CTE, SIRIO - minimum 1m - montowana na stałe Radio podłącz bezpośrednio do akumulatora lub grubych kabli idących od akumulatora do skrzynki z bezpiecznikami....
Należy oprogramować zdarzenie SheetChange skoroszytu. Wykrywa ono równocześnie, w którym arkuszu i w której komórce nastąpiła zmiana. Kod: [syntax=text]Private Sub Workbook_SheetChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range) If Target.Address <> "$F$6" Then Exit Sub If IsNumeric(Target) And Target > 0 Then Sh.Tab.Color = vbRed Else Sh.Tab.Color...
Jeszcze jedna zmiana Panowie: dzięki sugestiom kolegi aldrin bardzo znacznie uprościłem formułę w kolumnie C. To już chyba będzie ostateczna wersja. Pozdro. Do adamas_nt: Jasne, że się zgadzam i tak jest teraz zrobione. Nagrodą jest podziękowanie za zainteresowanie tematem.:D
Dla modułu arkusza, gdzie jest 'Tabela1' użyj: [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range) If Target.Column = 1 And Target.Row > 1 Then Call zamówienie End Sub [/syntax] P.S. Adamas_nt masz lepszy pomysł? Autor wątku jest skromny w wyjaśnieniach jego kłopotu... Chce, aby macro dzieło się, warunkiem musi być zmiana "numeru...
Zainteresuj się instrukcjami obsługi plików. Np Instrukcja używana do zmiany nazwy pliku dyskowego lub folderu (katalogu). Składnia rozkazu Name: Name StaraNazwa As NowaNazwa Sprawdzaj w pętli cztery (trzy w drugim przypadku) znaki od lewej każdego jpg, wyszukaj w kol.B, podstaw z kol.A i zmień nazwę
W poprzednim poście dałem pliczek, spróbuj.
Co zrobić, aby po po zmianie wartości w kolumnach 5,6,7,8; Data i godzina w kolumnach B i C pozostała niezmieniona. Odpowiadając tak na "sucho" ... trzeba do kodu dodać coś takiego: Wariant I If Target.Column = 5 Or Target.Column = 6 Or Target.Column = 7 Or Target.Column = 8 Then " można skrócić do " If Target.Column >= 5 And Target.Column <=...
A faktycznie. Problem w tym, że w Excelu 1 to niedziela. Może wykorzystać funkcję WYBIERZ? Składnia DZIEŃ.TYG(liczba_kolejna;zwracany_ty... Zwracany_typ Liczba zwracana przez funkcję 1 lub jest pominięty Liczby od 1 (niedziela) do 7 (sobota). Zachowuje się jak poprzednie wersje programu Microsoft Excel. 2 Liczby od 1 (poniedziałek)...
Formatowanie warunkowe wystarczy, jeśli się nie mylę: http://obrazki.elektroda.pl/8548575500_1... W komórce, która wyświetla datę są dodane trzy warunki. Pierwszy zaznaczy na zielono tło komórki, jeśli w A1 (w moim przykładzie jest to komórka nad datą) będzie wpisane cokolwiek. Jeśli ten warunek jest spełniony, pozostałe są ignorowane....
excel zmiana koloru zmiana stanu excel excel zmiana liczba
termostat lodówki regulacja śrubki odkurzacz automatyczny bosch zmywarka instrukcja
zwrotnica magnat quantum kalkulator simlock nokia
Schemat płyty głównej Lenovo G50-70 - gdzie znaleźć? Jak zdemontować skrzynię biegów LT4 - instrukcje