Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Najprawdopodobniej moduł do wymiany. Był taki koleś co przyniósł mi go do naprawy i też miał takie objawy bo palił mu na małych obrotach na 2 cylindry i szarpał. Zależało to też od temperatury, a moduły te padały mu co rok i nie miał już cierpliwości. Uszkadzają się w nich scalaki VB921 i nie można ich u nas kupić. Uszkadzają się termicznie(nie stanowią...
Najczętszą przyczyną jest uszkodzona któraś cewka WN.
Może powodować. Ewentualnie mechanik mógł nie dokręcić masy, przy cewkach.
Powodów może być kilka. Zamień ze sobą świece tak jak napisałem wyżej, jak błędy nie przeją na pozostałe cylindry to podmień cewkę.
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
ok, a jak chcę uzyskać wyładowania pomiędzy 2 przewodami tak jak pisałem odległość no powiedzmy 0,5 cm to wtedy muszę od uziemionego rdzenia poprowadzić przewód uziemiający do plusa WN na tą odległość 5mm? Wyprowadzasz 2 przewody - od obu końców cewki, dodatkowo koniec o gorszej izolacji (blizszy rdzenia) łączysz z masą. Nie jestem elektronikiem ale...
Najpierw dokręcasz 2Nm , potem 8Nm , potem dokręcasz jeszcze 270 stopni - dotyczy dokręcenia jarzma wtryskiwacza . Niestety nie znam siły dokręcania dla cewki .
Zmień cewkę zapłonową i świece .
a krokowca sprawdzales czy nie jest brudny. Ręce opadają.... Na mojego nosa przeciek powietrza,ale to temat nie na te forum,.
Tak.........
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
fabia 1,4 , cewka troche tansza jak od feli
Witam wszystkich, wczoraj wymieniałem cewkę w Skodzie Fabii 1 1.4 MPI i po wymianie cewki, gdy dodaję gazu, wyskakuje błąd ECP i brakuje mocy, ledwo jeździ. Po poruszeniu listwą i ponownym odpaleniu samochodu błąd znika i jest wszystko ok, ale po przełączeniu na gaz i dodaniu gazu czasami znowu to samo. Czy to jest możliwe, że cewka może być za słabo...
Na przykład: weź dwa jednakowe rezystory 220 lub 470Ω połącz szeregowo pomiędzy +12V a masę, otrzymasz dzielnik rezystancyjny 1:2, napięcie z pomiędzy nich poprzez przycisk podłącz do wejścia wyzwalającego cewki
co to znaczy CAN?? Jak to leczyć?? Bo na innych forach piszą że to może być cewka.
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Okazało się że nowa cewka / moduł po 1000 km jazdy padła .
ok, a gdzie jest cewka i jak w nią wsadzić świecę?
Pewnie to wypadanie zapłonu. Teraz trzeba sprawdzić czy to brak kompresji czy wadliwa świeca czy wadliwa cewka. Może to też byś nieprawidłowy skład mieszanki.
U mnie jest to samo ale dopiero jak silnik osiągnie temperaturę czy może być ten sam problem czyli cewka
W tych silnikach cewki padają jak muchy.
Michał cewkę i świece wymień. serio.
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Kondensator około 1nF a cewka im większa indukcyjność tym lepsza byle bez przesady. Kilkanaście zwojów na rdzeniu ferrytowym spokojnie wystarczy, elementy nie są krytyczne a schemat trywialny. SławeK
Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
Izolacja może wyglądać jak nowa a w środku przewody utlenione. Mniejsza z tym, szukaj uszkodzenia nie w samym przekaźniku tylko w przewodach do niego. Sprawdź czy jest napięcie zasilające cewkę przekaźnika.
Filtr paliwa, filtr oleju, olej, przeciwpyłkowy jakieś 1000km temu, te świece i ta 1 cewka tydzień temu
A więc ogłaszam że padła cewka. Temat zamykam.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Na 99 procent wypalone gniazdo zaworowe .
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Sprawdzić przeskok iskry na świecach, przewodach z jedną świecą. Sprawdzić rozdzielacz, cewkę, itd.
Filtry i cewka założone nowe po podłączeniu komputera wyskakuje i znika co jakiś czas błąd "zbyt niskie ciśnienie gazu" Dodano po 3 Styki też przeczyściłem Ciśnienie gazu na komputerze to 1,24 bar a MAP 0,31 Dodano po 40 Poprzednia cewka gubiła prąd
Koledzy wyżej wspominali o np. ekranowaniu przewodów WN. Może właśnie je słychać w Twoim radiu - ich nie mogłeś odłączyć, aby sprawdzić czy to jest przyczyną... Nie wiem jak inne, Skody ale Fabia 1,4 MPI nie posiada przewodów WN. Tu jest cewka WN z jakimś modułem bezpośrednio na świecach. Myślę, że to jednak nie cewka, bo była wymieniana, zamieniana,z...
jakie ma mieć wartości omometryczne cewka w polo 1.2 2002 ? sprawdacie tylko z założoną świecą czy daje iskrę ? czy jeszcze jakoś inaczej ?
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
może być cewka, wtedy będzie przerywać i chodzić na 3 a nawet 2 cylindry, cewka od Felicji 1.3 powinna być taka sama i będzie kosztować z połowę taniej - pojedź na jakiś szrot i spróbuj. PS: jakie świece założył mechanik? mam nadzieje, że nie NGK? jak ngk to najpierw wymień świece... orginalnie są Champion i są to najlepsze świece, które wytrzymują...
Jeśli cisnienie sprężania jest takie jak piszesz , (świeca,cewka,wtryskiwacz) sprawdzone to pozostaje jeszcze prześwietlić wiązki a jak nie to raczej ściąganie głowicy i szukanie usterki mechanicznej (zawór,sprężyna, prowadnica...) Dodano po 3 Był wymieniany rozrząd w tym aucie?
Ja wiem , jest zepsuty. Po co mechanik wymieniał cewke , należało wczesniej sprawdzic czy jest impusl sterowania na cewkę na pinie 1 i 3 , kostki sterowania cewek.
Jedna cewka przypada na dwa cylindry, jeśli to byłaby wina cewki to nie miałbyś zapłonu na dwóch cylindrach.
Zasilanie na przekaźnik jest ok? Sprawdziłeś? Ciągłość przewodu też i jego zwarcie do masy lub plusa? Dodano po 57 Sam przekaźnik też warto sprawdzić, zwłaszcza cewkę, oporność.
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Ale tak sobie myślę, że jak padła jedna cewka to dlaczego wszystkie świece są mokre? Zastanawia mnie sonda i ta dziwna temperatura w blokach.
Przekaźnik i na cewkę kondensator w celu podtrzymanaia .
Ostatnio fabka ma gorsze dni, dziś mimo kolejnego zadziałania pompki nie odpalila, gdy chcialem po oaru minhtach cos szukac to oczywiscie odpalila. Powiedzcie proszę, czy gdzie znajduje sie cewka i co ja obsluguje po stronie pierwotnej? Czy jest mozliwosc podpięcia sie pod uzwojenie pierwotne i zobaczenia czy cos tam przychodzi?
Cewka stacyjki do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
3tys km temu byla cewka i pompa wody z plynem wymienione plus klocki wiec mysle ze kable i swiece sa ok Proste wykręcenie i ocena wizualna świec może pomóc w ustaleniu problemu . A teraz z drugiej strony: jeśli posiadasz tester to podaj co pokazuje 1 i 2 sonda na rozgrzanym silniku (po wykasowaniu błędu), jaki jest czas wtrysku i jakie podciśnienie...
Nowa cewka firmy MM okazała się trafna. Temat zamykam, dziękuje za sugestie.
Wiązka była sprawdzana. Wszystko jest ok. W serwisie mówią że może to być cewka ale tak samo mówili o świecach, za których wymianę zapłaciłem spore pieniądze jak na wymianę świec.
Witam problem został rozwiązany, przyczyną była źle działająca cewka wysokiego napięcia- po jej wymianie i wykasowaniu błędów wszystko gra jak należy.
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Ostatni błąd - brak zapłonu na 1-szym cylindrze. Sprawdź świece, cewkę ( zamień z innym cylindrem i sprawdź czy błąd "pójdzie" za cewką) i ewentualnie kompresję.
A czego się spodziewałeś po trzy garowcu?Jak jest to wypadanie zapłonu to mogą być świece cewka oczywiście.Ale wcześniej podłącz kompa może jest jakiś błąd wypadania.I parametry do kontroli.Kompresję nie zaszkodzi zmierzyć też.
To że jest iskra na zewnątrz,nie znaczy że jest prawidłowa w cylindrze.Czy przestał palić po wymianie świec ?W tym silniku świece tylko oryginał brisk-zresztą tańsze od zamienników,ew. cewka do podmiany. Domyślam się że chodzi o 1.4 czeski np.AZE
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
:arrow: Problem w tym że mi się nie chce przełączyć przy temp.0stopni. Myślę że wina tkwi w tym trzpieniu co znajduje sie w cewce,na koncu tego trzpienia jest gumka!Gdy palimy auto to ten trzpien sie cofie do tyłu i otwiera dopływ gazu a gdy gasimy to zamyka. Może on się przykleja jak próbuje go rano palic i dlatego cewka nie może go odciągnąć?!
1 i 4 cylinder dostaje iskrę w tym samym czasie więc: uszkodzony przewód pomiędzy ECU a cewką albo uszkodzone ECU. Zacznij od sprawdzenia czy cewka dostaje sygnały - możesz zrobić to za pomocą diody.
Być może któraś cewka daje przepięcie i odcina zapłon. W pierwszej kolejności też pomyślałem o przepustnicy, ale już masz temat przerobiony. Jeśli zgaśnie, to odpala od strzała? Czy musi zakręcić? Coś mi się kojarzy, że podobny temat miałem w Fabii II, że gasła przez pedał gazu. Bodajże nawet była wilgoć na pinach w kostce. Można sprawdzić, nic to nie...
Na zdjęciach widać dwa błędy -nie wpięta wtyczka w jednym wtrysku lpg -zle zamocowany filtr przy reduktorze powinien być pionowo cewka do góry Na koniec poprawna regulacja po obrotach i po temperaturze.
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
A to ciekawe, on powinien być dokręcony nakrętką. Tak latać nie może bo cewka nie podniesie zaworu jak nie będzie w dobrym miejscu. Jak sama obudowa nie spękana to trzeba tylko dokręcić go nakręteczką.
Założyłem świece według książki serwisowej champion OE145/T10 i zmieniłem cewkę zapłonową, objawy ustąpiły jest lepiej, nie gaśnie, nie szarpie, zamykam temat
1.4 16v cewka kable i swiece wymienione jutro podam bledy bo pewnie jest ich sporo czek zapali się poświęci i gaśnie. Jutro podam więcej szczegółów.narazie dzieki za zainteresowanie
Wymień kolego świece i ewentualnie cewki. Wszystkie.
witam Vag wskazał błąd 17155. P0771. Zawór przełącznika 5=> cewka 5 N92 otwarty obieg / zwarcie do masy. pacjent to skoda fabia 1.4 16V silnik BKY co oznacza ten błąd i jak go usunąć ???? za info serdeczne dzieki pozdrawiam T
Podaj kod silnika i rocznik. Sprawdziłeś co napisałem? Wtyk przekaźnika. Ma być od strony sterowania zasilanie na cewkę po kluczyku i zasilanie stałe na pinie styków przekaźnika. Cewka przekaźnika sterowana jest masą podawaną przez sterownik. Podasz kod, podam Tobie z którego pinu sterownika. Możesz podać masę przez kontrolkę 12v 5W z żarówki i przekaźnik...
Też tak kiedyś dojechałem do roboty, i później nie mogłem odpalić, brak iskry - cewka w międzyczasie umarła... Nie masz połączenia, nie chce odpalać, to sprawdź bezpieczniki. Check to chyba powinien się zapalić, i zgasnąć. Nie wiesz które, to wszystkie które znajdziesz, ale w necie powinno być opisane które odpowiadają za zasilanie "komputerków" i innych...
Skoda Fabia 2 2008 rok 1.2 6V 60 km.Kobieta jechała skodą która zaczęła szarpać i gasnąć .Podjechała do znajomego mechanika .Stwierdził wypadanie zapłonu na 1 cylindrze.Wymienił świece były w złym stanie i wyczyścił przepustnice .Stwierdził że może być jeszcze uszkodzona cewka .Pojechała dalej i auto szarpało ale mniej .Kupiłem i wymieniłem tą cewkę...
Podłączyłem te 3 cewki do mojej pszczółki i nie widzę żadnych problemów z nimi. Jednakże czasami auto odpala mi od strzała, a czasami muszę trochę pokręcić.
Nie każdy stag200 przyjmie 2 omowe cewki.
Udało ci się znaleźć usterkę bo mam ten sam problem. Wiązka przejrzana, przepustnica podmieniona, cewka podmieniona, czujnik temperatury wymieniony (przepuszczał płyn do kostki), w kostce czujnika położenia wału była woda, i parę innych rzeczy posprawdzanych i dalej to samo
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Witam! Odswierzę troszkę temat. Mam problem z P0420, tzn. kasuje blędy jeżdżę czasami 300km, czasami 500, raz nawet 1300 i blędu nie ma poczym w najmniej spodziewanym momencie zaswieca się check. w kodach mam tylko P0420. kasuje i znow moge zrobić km jak wyżej. Wiem że to problem z katalizatorem (paliwo sie tam dostawalo jak cewka poleciała) Moje pytanie:...
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Tak benzyna się nie psuje,a szczególnie LPG,nie wierz w bajki. Przykład z tego co mam na warsztacie,Fabia 1,4 benzyna przepustnica za 1000 zł ,zamiennik nie działa.Sonda lambda do tego auta 600 zł.Astra H cewka zapłonowa ponad 400 zł .Corolla verso z silnikiem benzynowym to spalanie od 8 l w górę.Założysz gaz to głowicy wystarczy średnio na 60 tys i...
Spaliła się cewka. Wymieniono ją a także oczyszczono i adaptowano przepustnicę. Do tego wymiana świec, dedykowane do tej Skody. Od tej pory, na wolnych obrotach, czuć na fotelu kierowcy, delikatne drgania. Widać je także w płynie w zbiorniczku płynu chłodniczego. Podpinano 2-krotnie pod kompa i nic nie pokazało.Fabia 2 2006 rok 60 KM. Czego i gdzie...
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Witam. Problem : nie pali na 4 cylinder na zimnym i ciepłym. Błędów brak. Przełożony wtrysk 1 za 4 (i taka sama reakcja) Przełożone kable z 3 wtrysku na 4 (to samo) brak rekacji na 4cyl. Cewka daje iskrę na wszystkie świece. Przełożona na inną (używkę) - to samo. Świeca przełożona z 3 na 4 ( i to samo) Kompresja ok. 9,5 na wszystkich cyl. Jakiś pomysł...
jaki układ zapłonowy posiadasz w tym samochodzie?? to są cztery oddzielne cewki, czy jedna cewka i przewody zapłonowe, polecałbym dokładne obejrzenie świec na których auto szarpało, może być tak że uszkodzona jest cewka i po wymianie świec jest dobrze, a przejedziesz 2,3 tys km i cewka uszkadza świecę wtedy szarpie, proponuję też założyć świece NGK...
witam mam problem z skodą fabią 1.4 mpi po każdym odpaleniu zimnym i na ciepłym silniku przez około 1 min niema wolnych obrotów , samochód ładnie odpala ale obroty spadają po 1/2 sekundzie do 0 a gdy trzymam na gazie obroty falują. samochód jeździ od mechanika do mechanika wszyscy nie są w stanie stwierdzić usterki . wymieniona została przepustnica...
Witam Auto podczas jazdy straciło moc, szarpało i pojawił się Check Engine. Została wymieniona cewka oraz zawór EGR. Auto od mechanika odebrałem sprawne. Po przejechaniu 25 kilometrów pojawił się ponownie check engine i błąd P0403 , lecz nie ma żadnych objawów, auto jeździ bez problemu. Mechanik sprawdził elektrykę, zawór EGR został za pierwszym razem...
Koledzy prosze o porade. po wymianie sprzegla,wsprzeglika i cewki na rozruszniku pojawily sie problemy.Mianowicie zainstalowana w autku instalacja lpg nie zawsze daje sie uruchomic ( kontrolki na przelaczniku wogole sie nie swieca i auto jezdzi tylko na paliwie) a jak juz sie uruchomi to potrafi w trakcie jazdy sie rozlaczyc.. do tego w tym samym czasie...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Witam wszystkich. Mam pytanko, czy ktoś wie który to kabel sygnałowy z ECU do obrotomierza. Potrzebuje impulsy obrotów dla centralki gazu, mam podpięte pod cewkę, ale prawdopodobnie są tam jakieś zakłócenia. z góry dzięki.
Rozrząd do sprawdzenie możliwe że przeskoczył. Specu od samochodów, tylko kto ci tego speca dał? Na dzińdybry sprawdził bym podciśnienie w kolektorze dolotowym; i wiedział bym sporo. No ma trochę racji - początkowo zdarzało się, że rozrząd przeskoczył - źle skonstruowane ślizgi, zamienne były już poprawione. Ale bez pomiaru czegokolwiek obstawiałbym...
4 miesiące temu wymieniona została cewka na nową ( orginalna) i świece oraz dodatkowo znowu czyszczenie przepustnicy.. Niestety nadal występuje szarpanie, szczególnie na postoju. Czasami są mniejsze drgania, a momentami chce wyrwać silnik. Czy może to być spowodowane może jakimiś przebiciami gdzieś na przewodach? Dodam, że szarpanie jest zarówno na...
Rezystancja to nie wszystko - ta też zależy od producenta. 500-600 Ohm powinno być OK. Najlepszy tutaj byłby oscyloskop ale nie każdy posiada. Przykład: Nissan, brak sygnału z czujnika wału. Rezystancja 1,1kOhm. Rezystancja nowego czujnika identyczna. Problem - przebicie ekranu do przewodu sygnałowego i przez to brak napięcia na wyjściu czujnika. Zauważ...
Czy po odpięciu zasilania od cewki zapłonowej powinien pojawić się błąd DTC i zapalić się kontrolka MIL, czy jest on generowany tylko w momencie jej rzeczywistego uszkodzenia? Podobna sytuacja występuje też w momencie odpięcia zasilania z wtryskiwacza - brak jakiegokolwiek błędu. Oczywiście występuje spadek mocy i nierówna praca silnika. Za każdym razem...
Podmieńcewkę z innego auta i będziesz miał sprawdzoną cewkę innej mozliwości nie ma a zestaw nie jest aż tak drogi możesz wziaść używany Dodano po 22 Podmieńcewkę z innego auta i będziesz miał sprawdzoną cewkę innej mozliwości nie ma a zestaw nie jest aż tak drogi możesz wziaść używany
Wszystko ok, ale duży poziom szumów własnych oraz niska czułość odbiornika nie mają nic wspólnego z instalacją samochodu, gdyż efekty te występują zarówno na wyłączonym silniku, jak i na zewnętrznym zasilaczu w przypadku radiotelefonu podłączonego w domu (do testów antena President Florida na parapecie). Radiotelefon posiada też wbudowane i na stałe...
Samochód jeździ. Powodem usterki była uszczelka pod głowicą. https://obrazki.elektroda.pl/7977119500_... https://obrazki.elektroda.pl/2678671000_... https://obrazki.elektroda.pl/5270565700_... https://obrazki.elektroda.pl/1664176600_... Głowica została oddana do naprawy, wymienione...
cewki sprawdzałeś ?
Tak mechanik czytał te błędy i mówił ze ta cewka koniecznie do wymiany a pozostale czujniki mu sie nie podobaly to wymienil je czyscił ten zawór bo czyms zachodzil . Tylko ze jak bylem drugi raz to podpial pod komputer i żadnych bledów nie pokazywal komputer .
cewka fabia cewka zapłonowa fabia cewka skoda fabia
wymiana poduszki silnika renault hollywood nightline laguna zaprogramować
samsung ue55mu6272 łącznik zwierny
LG 3000 SIMPLINK (HDMI-CEC) – jak włączyć funkcję CEC w telewizorze LG serii 3000 Bateria J0Z-SP23-10108 Li-ion 10,8V do PowerG, Baricus, Mac Allister – parametry, zamienniki, regeneracja