Skoda Fabia 1,4 MPI 68 KM czy ktos miał uszkodzoną listwę która przychodzi na świece. Chciałem zapytać jakie są wtedy objawy
Mamy w rodzinie 3 Skody Fabie 2004 i 2006 oraz 2007 siliniki 1.2 i 1.4 czy cewki zapłonowe sa takie same .
Czy w skodzie fabia można samodzielnie wymienić cewkę na zapłonie nie ustawiając następnie jej pracy z komputerem?
A więc ogłaszam że padła cewka. Temat zamykam.
Kolego masz do wyboru SIRIO ML 145, MIDLAND ML 145 i President ML 145. Dwie pierwsze są praktycznie bardzo podobne, i za 150 złociszy spokojnie je kupisz. ja osobiście ,mam Presidenta ML 145, jest lepszy niż pozostałe. Niektórzy piszą że to jedno i to samo, ale ma lepszą cewkę i lepiej zbiera, przede wszystkim zbiera mniej zakłóceń - wiem bo miałem...
Przypadek jest dla mnie dziwny. Jakiś czas temu znajomemu zdechła Fabia. Najpierw zauważył w drodze, że straciła ładowanie więc jechał dalej z nadzieją że wystarczy mu akumulatora ale po chwili zdechła całkiem i już nie zapaliła. Po ściągnięciu do domu chwilę postała i jakby na chwilę ożyła ale po kilkudziesięciu metrach znów zdechła. Od tego czasu...
:arrow: Problem w tym że mi się nie chce przełączyć przy temp.0stopni. Myślę że wina tkwi w tym trzpieniu co znajduje sie w cewce,na koncu tego trzpienia jest gumka!Gdy palimy auto to ten trzpien sie cofie do tyłu i otwiera dopływ gazu a gdy gasimy to zamyka. Może on się przykleja jak próbuje go rano palic i dlatego cewka nie może go odciągnąć?!
Spaliła się cewka. Wymieniono ją a także oczyszczono i adaptowano przepustnicę. Do tego wymiana świec, dedykowane do tej Skody. Od tej pory, na wolnych obrotach, czuć na fotelu kierowcy, delikatne drgania. Widać je także w płynie w zbiorniczku płynu chłodniczego. Podpinano 2-krotnie pod kompa i nic nie pokazało.Fabia 2 2006 rok 60 KM. Czego i gdzie...
Rezystancja to nie wszystko - ta też zależy od producenta. 500-600 Ohm powinno być OK. Najlepszy tutaj byłby oscyloskop ale nie każdy posiada. Przykład: Nissan, brak sygnału z czujnika wału. Rezystancja 1,1kOhm. Rezystancja nowego czujnika identyczna. Problem - przebicie ekranu do przewodu sygnałowego i przez to brak napięcia na wyjściu czujnika. Zauważ...
Tak jak niżej na wideo widać. Auto miało wymieniane cewki,świece,przewody zapłonowe itd. Też ostatnio się zdarzyło że nie odpaliło po umyciu auta i dopiero po 5min odpaliło. Jeżeli ktoś by miał pomysł co to może być był bym wdzięczny za pomoc. Jeżeli coś źle wstawiłem pytanie to przepraszam.
jaki układ zapłonowy posiadasz w tym samochodzie?? to są cztery oddzielne cewki, czy jedna cewka i przewody zapłonowe, polecałbym dokładne obejrzenie świec na których auto szarpało, może być tak że uszkodzona jest cewka i po wymianie świec jest dobrze, a przejedziesz 2,3 tys km i cewka uszkadza świecę wtedy szarpie, proponuję też założyć świece NGK...
Jaki kod silnika CAYA CAYB CAYC ma to DPF? W układzie dolotowym jest olej??? Czy dolot jest szczelny??? Sprawdź wtryskiwacze na stole, koszt to z reguły 25 PLN sztuka, więc żaden wydatek. Niestety jest tam układ zasilania paliwem z wtryskiwaczami Continentala. Być może przelewają, a jak masz DPF to nie zobaczysz czarnej chmury, tylko właśnie taki białawy...
Witam. Mam problem ze swoją Fabią. Jakiś czas temu (prawie 2 lata) po dłuższej jeździe z wysokim obciążeniem (300km autostradą) już po zatrzymaniu w aucie stopiło się gniazdo cewki zapłonowej. Zostało wymienione razem z cewką, jednak od tamtego czasu z autem mam ciągłe problemy. Stało się tak jeszcze raz, dokładnie taka sama sytuacja, tylko z innym...
Witam to mój pierwszy post na tym forum! chciał bym przedstawić wam mój problem z którym sobie nie mogę poradzić.. moje auto to Skoda Fabia 2004rok silnik 1.2 6v problem wygląda tak: Auto po kilku minutach pracy na wolnych obrotach przestaje pracować na jeden z cylindrów... jest to 3cylindrowe auto.. po podłączeniu do vaga wykazuje błąd 16685 - brak...
Witam! Posiadam Skodę Fabia 1.2 HTP, 64KM, 2003r, silnik AZQ. Objaw to kontrolka Check Engine oraz błąd: 17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit P1440 - 35-00 - - 17848Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Silnik chodzi OK, nie trzęsie nim, obroty w normie, przyśpieszenie również OK tylko ten nieszczęsny...
Skoda Fabia 2 2008 rok 1.2 6V 60 km.Kobieta jechała skodą która zaczęła szarpać i gasnąć .Podjechała do znajomego mechanika .Stwierdził wypadanie zapłonu na 1 cylindrze.Wymienił świece były w złym stanie i wyczyścił przepustnice .Stwierdził że może być jeszcze uszkodzona cewka .Pojechała dalej i auto szarpało ale mniej .Kupiłem i wymieniłem tą cewkę...
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Jesli zmieniasz swiece i na chwile jest dobrze to stawiałbym na uszkocenie ktorejs cewki. Miałem kiedys podobny problem tylko w innym samochodzie ale objawy byly takie ze po wymianie świec, przewodów bylo dobrze miesiac a pozniej znowu to samo. Po wymianie cewek wszystko wrocilo do normy.
Z twojego opisu na początek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błędy jak podpowiada kolega. W skodach tego typu gniją kable i padają liczniki. ładowanie jest ok ale zegary???kable na podłużnicy są ok Dodano po 4 Sporo tego. Wykasowac, pojeździc, odczytac ponownie i zobaczysz który z tych błędów to śmiec, a który sprawia problem. P.S. To nie przekładka...
Proszę o stosowanie cywilizowanego języka i stosowanie merytorycznych argumentów. Bez czarowania wątpliwej jakości doświadczeniem. Co stoi na przeszkodzie aby zainstalować wtryski wylotem w dół ? Twierdzę , że zainstalowanie do góry prowadzi do szybkiego zanieczyszczenia wtryskiwaczy ciężkimi , zestalającymi sie frakcjami węglowodorów , jakimi zanieczyszczony...
Mam taki problem, skoda jak w tytule kiedy jest zimna idzie "jak przeciąg", po maximum 10km zaczyna przerywać na jednym cylindrze. Sprawdziłem vag-iem, pokazuje się uszkodzenie elektryczne pompowtryskiwacza na drugim cylindrze. Sprawdziłem wiązkę, wg. autodaty rezystancja cewki pompowtryskiwacza powinna wynosić 0,8 - 1ohm'a. Na drugim cylindrze faktycznie...
Święta racja - to zapłon! Ta wiedza jest warta dużo pieniędzy (ok. 800 zł mi to wyszło). No szkoda że dopiero teraz trafiłem na ten temat :-(. Opowiem Wam swoją historię. Kupiłem piękną Skodę Fabię z 2002 roku. 1.4 MPI, z instalacją LPG. Piękna, żółta. Alufelgi. Wszystko było dobrze dopóki nie oddałem auta do wymiany parownika. Przy okazji wymienili...
Koledzy prosze o porade. po wymianie sprzegla,wsprzeglika i cewki na rozruszniku pojawily sie problemy.Mianowicie zainstalowana w autku instalacja lpg nie zawsze daje sie uruchomic ( kontrolki na przelaczniku wogole sie nie swieca i auto jezdzi tylko na paliwie) a jak juz sie uruchomi to potrafi w trakcie jazdy sie rozlaczyc.. do tego w tym samym czasie...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Ostatni błąd - brak zapłonu na 1-szym cylindrze. Sprawdź świece, cewkę ( zamień z innym cylindrem i sprawdź czy błąd "pójdzie" za cewką) i ewentualnie kompresję.
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
A kiedy zmieniałeś świece i czy cewki nie maja przebić.
Kolego raxi109 Z tym CANem to mnie zaskoczyłeś, podpinałem się pod nią chinolem na CH340 kkl i łączyło ze wszystkim, K+CAN commanderem nie próbowałem, bo nie widziałem potrzeby, ale z ciekawości spróbuję przy najbliższej okazji Jak więc wyjaśnisz przypadek w fabce mojego tatuśka rok produkcji 2004 (modelowo 2005-inne zegary, silnik htp 12v, okrągłe...
Witam Auto podczas jazdy straciło moc, szarpało i pojawił się Check Engine. Została wymieniona cewka oraz zawór EGR. Auto od mechanika odebrałem sprawne. Po przejechaniu 25 kilometrów pojawił się ponownie check engine i błąd P0403 , lecz nie ma żadnych objawów, auto jeździ bez problemu. Mechanik sprawdził elektrykę, zawór EGR został za pierwszym razem...
Przebieg nie jest duży. Z tego co wiem to problemy z katalizatorem zaczynają się dopiero po przekroczeniu 200k km. Mniej więcej wtedy ulega on deaktywacji, a to zależne jest od ilości i jakości spalonego paliwa. Nie przypuszczam jednak, że używasz paliwa innego niż to, które jest "statystycznie" dostępne. Moja Fabia miała na liczniku 186k i katalizator...
Jak nie zależy Ci na efekcie stopniowego ściemniania, to może wystarczy Ci przekaźnik. Cewkę podpinasz do złącza żarówki, a do zestyków doprowadzasz zasilanie (może być po zapłonie) oraz podłączasz swoje LEDy. Gdy napięcie na cewce spadnie poniżej wartości granicznej, nastąpi odcięcie napięcia od taśmy LED przez co przestanie świecić. To moim zdaniem...
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
Witam, mam taki problem jak w temacie. Zapalam silnik i ma bardzo nierówne obroty, jakby na 1 gar nie paliło, zaznaczę że mam LPG, jak się przełączy na gaz to działa super, silnik równiutko pracuje. Raz pojechałem kawałek na zimny silniku i zaświecił się check, auto nie miało w ogóle mocy (jakby tryb awaryjny) Podłączyłem sobie kompa i wyskoczyło 16688...
A po aktualizacji nie będę potrzebował innej wersji programu ? Teraz mnie łączy z Omegas 2.16.9c. Dodano po 8 Cewka zaworu elektromagnetycznego szyny wtryskowej AEB. Mogę też kupić te cewki 3 sztuki i moje wtryskiwacze naprawić ? Listwa wtryskiwaczy chyba się nie zużywa bym to wszystko wyczyścił i zamontował nowe cewki . Dobry pomysł ? Jeszcze taki...
może być cewka, wtedy będzie przerywać i chodzić na 3 a nawet 2 cylindry, cewka od Felicji 1.3 powinna być taka sama i będzie kosztować z połowę taniej - pojedź na jakiś szrot i spróbuj. PS: jakie świece założył mechanik? mam nadzieje, że nie NGK? jak ngk to najpierw wymień świece... orginalnie są Champion i są to najlepsze świece, które wytrzymują...
Filtry i cewka założone nowe po podłączeniu komputera wyskakuje i znika co jakiś czas błąd "zbyt niskie ciśnienie gazu" Dodano po 3 Styki też przeczyściłem Ciśnienie gazu na komputerze to 1,24 bar a MAP 0,31 Dodano po 40 Poprzednia cewka gubiła prąd
Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, Nie chodzi o tłumik,ale to jak spaliny z niego lecą.Katalizator jest prawdopodobnie drożny,ale sprawdzić to 10 sekund. No to teraz jeszcze sprecyzuj,czy ten brak mocy nie objawia się czasem tym że zaczyna kuleć na jeden cylinder,a przy tym po gwałtowniejszym dodaniu gazu jest szarpinięcie. Nie ma jak czegoś konkretnego...
Witam , od jakiegoś czasu bawię sie w instalacje gazowe. Fabia z silnikiem skody 1,4 8V ma gaz. Sterownik gazowy przestał stabilnie czytać sygnał obrotów silnika z cewki (tego modułu na świecach). Więc pomyślałem, że sobie znajdę sygnał obrotów silnika z komputera benzynowego podłączając do obrotomierza. Załączam oscyloskop (przystawka do laptopa DIAGNOSKOP...
witam Vag wskazał błąd 17155. P0771. Zawór przełącznika 5=> cewka 5 N92 otwarty obieg / zwarcie do masy. pacjent to skoda fabia 1.4 16V silnik BKY co oznacza ten błąd i jak go usunąć ???? za info serdeczne dzieki pozdrawiam T
Ja wiem , jest zepsuty. Po co mechanik wymieniał cewke , należało wczesniej sprawdzic czy jest impusl sterowania na cewkę na pinie 1 i 3 , kostki sterowania cewek.
Witam, Mam problem z fabia 2001 1.4 16v MPI 70tys przebieg, bez gazu. Wiec na biegu jałowym falują obroty, bardzo rzadko ale zdarza sie ze dluzej trzeba krecic zeby zapalił. Rozrząd wymieniony, nowa uszczelka pod głowicą. Nowa cewka zapłonowa, swiece, olej, przewody zapłonowe, Zaślepiony Egr bo wyskakiwał co jakiś czas "check engine", wyczyszczona przepustnica....
Witam. Rozwiązałem ten uciążliwy problem. Pod deską rozdzielczą jest zestaw przekaźników. Należy zdemontować osłonę plastikową nad pedałami i mamy dostęp do w/w przekaźników, jeden z nich jest 2 razy większy niż inne i ten właśnie odpowiada za załączanie świateł po uruchomieniu silnika. Przypominam, że odnosi się to do pojazdów Fabia I rocznik 2006-2007...
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
Witam, Opis auta z usterką: Skoda Fabia 1.4 MPI Typ silnika: AZE - Benzyna + Gaz Rok: 2001 Problem jest z licznikiem, który "świeci jak choinka" po przekręceniu zapłonu, dosłownie wszystkie kontrolki świecą, mrugają i czasami dają sygnał. Co jeszcze dziwne to jak otwieram drzwi przednie od kierowcy i od pasażera (przy zgaszonym zapłonie) mruga kilku...
Witam, Chciałbym skorzystać z waszego doświadczenia, żebyście mi polecili jakąś konkretną cewkę wysokiego napięcia żebym na wyjściu miało pomiędzy 10-15kV. Wiem, że na forum jest wiele opisów takich wynalazków ale nigdy nie ma opisanej konkretnej cewki. Nie mam starego tv więc potrzebuje informacji czego szukać dokładnie. I pytanie nr 2: czy cewka zapłonowa...
Witam, mam problem z fabią 1.2 htp + gaz, 3-cylindowa. Chwile po włączeniu silnika, na wolnych obrotach występuje wypadanie zapłonu na cylindrze nr 1. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika usterka znika. Błąd nie występuje już na ciepłym silniku. Samochód oglądał gazownik i elektryk, ale nic nie wykryli... Co było sprawdzane: - zamiana miejscami...
Witam Użytkowników! Jest to mój pierwszy post na tym forum i pierwsze autko w życiu więc i człowiek obeznany nie jest z jego budową. Mam problem i to dosyć poważny... Jadąc na majówkę moja skoda fabia 1.2 htp 2003 nagle straciła moc. Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą ale po wizycie u mechanika okazało się, że problem jest znacznie gorszy : wypadanie...
Witam! Chciałbym zamontować u szwagra w samochodzie Skoda Fabia (2003r) tylne czujniki parkowania. Montowałem już taki zestaw u siebie w dawnej A4, ale tam nie było szyny CAN. Dodam że mam też kostkę przekaźnika, oraz schemat z którego wnioskuję że pin 85 (zasilający cewkę) musi być zmostkowany z pinem 87 (oba do „+” żarówki światłą wstecznego),...
Sprawdź jeszcze sprężanie w cylindrach - lubią się zawory wydechowe wypalać. No i przy okazji jeśli nie był wymieniany to rozrząd. Mimo, że łańcuch to miałem przypadek że po 24 tys km (od nowego auto z salonu) przeskoczył. Mam taką fabię tylko 2005, czasami na luzie się zapala ten żółty helikopterek i auto nie pali na jednym cylindrze, gasze, odpalam...
witam. posiadam fabie 1 1.2. problem polega na drganiu silnika i falujace obroty. gdy silnik się rozgrzeje. gdy jest zimny jest w normie no i bład wywala uboga mieszanka cylinder 1. zmieniłem wtryski zamieniałem cewki i to samo. i czuć nie wypalajacę paliwo
witam !!!! posiadam instalację gazową landi renzo omegas , reduktor ig1, wtryskiwcze gazu med zielone , auto skoda fabia 2 , 1,4 z 2012 przejechane 45 tys. zacząłem mieć problem z czek engine , auto zaczęło na gazie szarpać byłem u 1 gazownika okazało się ze na kompie ok , mówił że pewno świece , no to wymieniłem w nurauto - okazło , się ze dalej to...
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Witam mam problem w Skodzie Fabia II 1,2 12v HTP na benzynie nierówna praca wypada zapłon na 3-cylindrze. Ciśnienie sprawdzone,cewki przekładane,świece nowe, wtryskiwacze też zamieniane i nadal to samo. Ale po przełączeniu na LPG nierówna praca ustępuje. Problem tylko na benzynie.Może ktoś ma jakiś pomysł co może być. Dodam ze instalacja orginalna Skody...
Witam wszystkich :) Mam dość nietypowy problem w Fabii 1.2 o kodzie silnika CGPA. Silnikiem szarpie tylko i wyłącznie kiedy wejdzie się w zakres obrotów 4500-5000 i wywala błąd wypadanie zapłonu na 1 i na drugim cylindrze lub tylko np. na 2. Zależy jak mu się będzie chciało ;/ . Silnik jest po wymianie rozrządu (kpl. ślizgi, kółka, łańcuch, napinacz)...
Witam . Pojazd to Skoda Fabia 1.4 16V 100KM. Instalacja gazowa jest sekwencyjna firmy Lovato. Problem pojawił się tej jesieni/zimy. Gdy występuje niska temperatura po przełączeniu na LPG, silnik nie ma pełnej mocy oraz szarpie na wolnych obrotach, lecz nie falują obroty. Po podpieciu do testera diagnostycznego wychodzi cos o zaplonie 3 cylindra, natomiast...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Mam problem z moją fabią 1.4 mpi rok 2003 , Chodziła dobrze , paliła na strzał a po przełączeniu na lpg też zasuwała . Pewnego dzionka zgasła mi przy ruszaniu (działała w tedy na benzynie) Próba odpalenia - i kręce i kręce i z wielką łaską odpaliła , ale nie równo chodziła . po przełączeniu na gaz problem się stracił . Gdy podjechałem pod dom zgasiłem...
Myślę, że z czystym sumieniem możesz pominąć układ czasowy w sterowaniu siłownika klapy - niech "ciągnie" za cięgno tak długo, jak długo jest wciśnięty przycisk na pilocie/w klamce. Jedynie musisz tak zasilić przycisk, by nie działał gdy centralny zamek jest zamknięty. Na przekaźnikach można realizować dowolne funkcje logiczne, musisz tylko pamiętać...
Witam, ja w temacie posiadam Skode Fabie I 1.4 mpi 50 kw/68km 2002r. od dłuższego czasu ma problem z falowaniem obrotów. ostatnio zrobione : - nowe swiece (ngk) - nowa listwa zapłonowa/ cewka (orginał) - zamiana przepustnicy z inne 100 % sprawnej fabki nic nie dała. - sprawdzony i uszczelniany dolot myślałem, że padnięta jest sonda lambda, więc wymieniłem...
Witam. Mam dziwny problem z wypadaniem zapłonu i skończyły mi się pomysły na dalszą diagnostykę. Może ktoś z was ma pomysł do czego jeszcze można się przyczepić. Jak w temacie auto Fabia II 1.2 (3 cylindry) co jakiś czas po kilku minutach od rozpoczęcia jazdy wywala Checka i przechodzi w tryb awaryjny (Nie wkręca się powyżej 2 tys obrotów) po zgaszeniu...
Witam mam problem z fabia 1.0 CHYA LPG 2016r 80 tys km Od kilku dni jest wypadanie zapłonu 1-2 Cylinder na wolnych obrotach jest ok powyrzej 2 tyś zlicza wypadanie zapłonu jak szalony na słuch silnik prauje ok Zrobione Podmiana świec z 3 cylinder , cewka , wtryski zamienione miejsami kompresja równa na każdym 13 bar dolot szczelny , sondą wykręona przed...
Witam. Posiadam Skode Fabie 1.4 44kW 2001 bez lpg. Auto podczas jazdy gaśnie i nie ma zależności kiedy, gdy zgaśnie ponowne uruchomienie udaje się za 2 lub 3 razem. Gdy jestem rozpędzony czasami udaje mi się uratować ją podczas jazdy za 1 razem. Oddałem dla mechanikow, ale nie mają pomysłu co to może być i oddają mi samochód nie zrobiony. Przebieg 340...
witam mam problem z skodą fabią 1.4 mpi po każdym odpaleniu zimnym i na ciepłym silniku przez około 1 min niema wolnych obrotów , samochód ładnie odpala ale obroty spadają po 1/2 sekundzie do 0 a gdy trzymam na gazie obroty falują. samochód jeździ od mechanika do mechanika wszyscy nie są w stanie stwierdzić usterki . wymieniona została przepustnica...
Witam. Posiadam skodę fabię 1 silnik 1.2 40kw 54km Problem mam z przepustnica bład to: 17987 p1579 Moduł sterowania zaworu przepustnicy (j338)-adaptacja nieprzeprowadzona. A wystąpil on po błedzie: 17563 p1155 Czujnik MAP (bezwględne ciśnienie kolektora) (g71)-zwarcie do plusa. przyczyną był przerwany 1 z 4 kabelków od czujnika ciśnienia kolektora,...
Mam problem z moją Skodą Fabią polegający na chwilowej utracie mocy (brak reakcji na pedał gazu) szarpanie podczas jazdy a czasami na biegu jałowym zwłaszcza na skrzyżowaniu mocno skaczące obrotu (pomiędzy 800 do nawet 600 obr/min wg. wskazania obrotomierza. Brak błędów według VCDS Lite oraz brak błędu check engine jedynie sporadycznie ale nie za każdym...
Po pierwsze to witam serdecznie, jestem nowym członkiem forum, choć od dawna zaglądam tu ;) Mam problem z instalacją Teleflex GFI, Skoda Fabia II 2007, 1.6 16V. Problem objawia się tym, ze podczas jazdy na gazie samochód wchodzi tryb awaryjny (check engine) , pracuje nie równo, telepie, moc spada. Problem wystąpił ok 2 lata temu. Rok temu został wymieniony...
Witam. Mam problem z Fabia w postaci wypadania zaplonu na 3 cyl. Przelożyłem cewki z 3 cyl na 2 cyl dalej blad wypadanie zaplonu na 3 cyl. Postanowiłem zajrzeć do swiec. Byly juz wyeksploatowane wiec wymienilem na nowe. Problem dalej jest. Psiknalem w dolot plakiem silnik zaczal normalnie pracowac dopuki nie wypalil plaka i od nowa siepie nim. Sprawdzilem...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Witam. Brak mi pomysłów co do auta jakim jest Fabia 1,2 htp. Często wymieniam jej świece, bo chodzi jak traktor. Przydusza ją podczas jazdy na niskich biegach 2, 3, podczas jazdy wszystko jest ok. Zapała się kontrolka silnika, pali się czasem kilka dni I gaśnie. Bardzo głośno chodzi pompka paliwa. Teraz objawy od czasu do czasu z brakiem możliwości...
Witam. Skoda fabia 1.0mpi. Od jakiegoś czasu zaswieca sie check a jak poldaczam kompa to pokazuje wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Auto pracuje równo, jest to chwilowe. Nadmienie , ze silnik pobiera również olej. Czy mogę liczyć już na to , że silnik się kończy? Czy kompleksowa wymiana swiec i cewek to dobry pomysl ?
Wczoraj po zajrzeniu pod maskę swojej Skody Fabii 1.2 HTP (2007 r.) zauważyłem dość niepokojąco wyglądające plamy oleju przy czujniku ciśnienia oleju. Postanowiłem w tej sytuacji sprawdzić poziom oleju i ku mojemu mocnemu zaskoczeniu i niepokojowi okazało się, że jest prawie pusto, a olej był wymieniany około 1,5 miesiąca temu i przejechane jakieś...
Witam Posiadam auto Skoda Fabia 1.2htp, jest po remoncie silnika: -rozrząd -planowanie glowicy -zawory nowe -cewki nowe -świece nowe -filtry (oleju, powietrza, paliwa) nowe -olej 10w 40 -wtryski prawidlowe Po kilku dniach spokojnej jazdy na krótkich odcinkach zapalił się check engine i pokazało błąd związany z niewydajnością katalizatora. Postanowiłem...
Witam -to tak jak pisałęm (ze schematem lub bez)powinieneś znaleść pin w liczniku(gniazdo)który jest podłączony do kontrolki. Podłącz kabelkiem do włącznika(napewno masz kupiony orginalny ) a z włącznika do halogenków, tylko to musi być tak połączone że jak włączysz długie na halogenach to halogenki powinny zgasnąć. a to wszystko jest oparte na przekażnikach...
temat rzeka ... zimny lut to mało prawdopodobne bo instalacja jest 'młoda' a jaką masz centralke? przełącznik 1 - 0 - 2 ? czy tylko jeden zwykły stycznik? W przypadku tego pierwszego opcja 0 bądz 2 to jazda wyłącznie na gazie. Pstykaniem nic nie popsujesz ;) Proponuje manualnie przestawiać na gaz po uruchomieniu silnika. Jeżeli na centralce jest tylko...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Skoda Fabia 1,4 MPI 68 km mam następujący problem silnik pracuje tak jakby "wypadał zapłon" słychać takie przerwanie , trzęsie się silnik co to może być???? Zauważyłem również większe spalanie około 2 litrów na 100 km. Wymieniłem świece, listwa z cewkami była podmieniona dalej efekt ten sam. wygląda to tak jakby jedna swieca nie pracowała ale świece...
Podpowiadam jeszcze test:na załączonym amperomierzu odłączyć przewód plusowy od alternatora,a póżniej sterowanie z cewki rozrusznika -oczywiście na wyłączonym silniku i bez kluczyka w stacyjce,o ile wcześniejsze uwagi kolegów nie zlokalizują poboru prądu.
tak chodzi mi o ta wiazke,czyli masz zrobiony rozplot....ciezko powiedziec cos jak sie tego nie widzi...gdybym mial to auto u siebie to bym znalazl usterke,podloz hala,zespol cewek....ale ja podlozylbym jednak sondeλ,mialem wlasnie do czynienia z takim przypadkiem jak ty,i mimo to ze sonda wydawala sie w pelni sprawna to jednak ona byla przyczyna...
Czytałem o problemie przerywania w fabii na innym forum i tam pisali, że wymieniali jakieś gumki w listwie zapłonowej i pomagało, można spróbować, tym bardziej, że gumki kosztuja duzo mniej niż świece. tak zmienia sie czasami w zespole cewek nie gumki tylko sprezynki wewnatrz tych gumek,koroduja i poprostu rozsypuja sie...zdejmij zespol i zobacz czy...
Nie odlaczaj cewki na chodzacym silniku a krokowca sprawdzales czy nie jest brudny.
Podmieńcewkę z innego auta i będziesz miał sprawdzoną cewkę innej mozliwości nie ma a zestaw nie jest aż tak drogi możesz wziaść używany Dodano po 22 Podmieńcewkę z innego auta i będziesz miał sprawdzoną cewkę innej mozliwości nie ma a zestaw nie jest aż tak drogi możesz wziaść używany
Sorki za opóźnienie,ale okres przedświąteczny...:D.Nie mam przed oczami schemaciku Skody,ale na szybko narysowałem jak podłączyć przekaźnik w obwód stacyjki,który podczas kręcenia rozrusznikiem,będzie wyłączał odbiorniki,które pobierają duży prąd,np.światła mijania,drogowe,ogrzewanie tylnej szyby,lusterek,foteli,dmuchawa.Podczas przeróbki tej części...
Tam sa chyba cewki i przewalone je wyciągnąć
ladamaniac miales racje!czujnik walka rozrzadu pokazywal blad bo nie bylo synchronizacji z walem-oczywiscie posypal sie rozrzad (napinacz hydr. i jedna lyzwa) Wymienilem wszystko caly zestaw.Zapalil od kopa tylko kula bo buraki co go mieli wczesniej do sprawdzenia spalili jakims cudem 2 cewki.Wypadaja zaplony na 2i3 cyl.podlozylem uzywki i burza! Dzieki...
Witam forumowiczów. Mój problem zaczął się w chwili kiedy brakło paliwa, po dolaniu samochód nie ma mocy, odpowietrzałem - przelało się ok 3 litrów paliwa ale bez zmian, ledwo idzie do 3000 obr a powyżej się nie kręci. Dużo wczesniej zapaliła się kontrolka "check engine" ale jeździła jakieś 60 tyś km na tym i było ok, cewki wszystkie wymienione ale...
Witam wszystkich. Mam pytanko, czy ktoś wie który to kabel sygnałowy z ECU do obrotomierza. Potrzebuje impulsy obrotów dla centralki gazu, mam podpięte pod cewkę, ale prawdopodobnie są tam jakieś zakłócenia. z góry dzięki.
Cewka stacyjki do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
Tak jak kolega wyzej napisal podlaczalem polski vag 2,5 bo silnik mi sie dlawil wymienialem cewki zrobilem diagnoze i na 2 dzien nie odpalilem moze cos niechacy nacisnolem Mam imobilajzer i centralny zamek ale nie ma pilota i alarmu Polski vag ma opcje do synchronizacji ale potrzeba login kturego nie moge nim zczytac Auto stoi 2 dni juz a ja kombinuje...
witam dziekuje wszystkom za pomoc zamieniałem cewki miejscami i okazało sie ze to nie one powodem usterki była przerwa w przewodzie który zasila cewkę temat zamykam
Problem rozwiązany. Powodem był przerwany przewód do cewki i raz łączył a raz nie. Dzięki za podpowiedz.
Wczoraj dalej gazownik męczył to autko, przejechał ponad 200km z laptopem na kolanach i dalej nie wiadomo o co biega. Stwierdził, że jedynie przepiął sygnał obrotów( pierwotnie był brany z cewki, obecnie z czujnika wałka). :arrow:Romoo: map sensor był oczywiście wczesniej podstawiony, na biegu jałowym pracuje tak samo na obydwu paliwach. Gazownik twierdzi,...
Witam problem został rozwiązany, przyczyną była źle działająca cewka wysokiego napięcia- po jej wymianie i wykasowaniu błędów wszystko gra jak należy.
Podłączam się do problemu, tylko że wywala błąd już po 10 sekundach ale na rozgrzanym silniku. Wskazania na sondzie stoją w miejscu więc to pierwszy podejrzany ale słychać czasami wypadanie zapłonu więc zastanawiam się jak bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie cewek zapłonowych. A tak poza konkursem może ktoś mi wyjaśnić jakim cudem stan wydechu za...
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Chyba nie bardzo rozumiem jak inwerter kolega ma na myśli. Co do brzęczenia to FAKT :) Zapomniałem o tym ściemnianiu, pewnie robią je na PWMie :) Ale kondensator równolegle z uzwojeniem cewki przekaźnika ładowany przez diodę i powinno być cicho. Pozdrawiam.
Czy ktoś próbował naprawić uszkodzony czujnik? Sprawdzałem przewód czujnika i na 100% ok uciąłem go przy wtyczce i przy samym czujniku dałem w zamian nowy przewód a stary całkowicie odizolowałem i nie był przegnity, także wina leży w samej elektronice czujnika. Po bliższym przyjrzeniu się samemu czujnikowi stwierdziłem że praktycznie nie jest on rozbieralny...
Witam Mam pewien problem. Otóż od ok tygodnia w trakcie jazdy zapalają mi się kontrolka od wspomagania i od oleju. Obrotomierz staje (zazwyczaj na zero) i sporadycznie staje prędkościomierz. Zdarza się że ciężej obraca się kierownicą po zapaleniu tych kontrolek. Czasami wszystkie kontrolki, obrotomierz i prędkościomierz przez parę sekund wariują i wszystko...