Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Po co moduł szyby dostaje informację o otwarciu/zamknięciu drzwi ? Być może abyś nie zablokował drzwi gdy szyba otwarta, lecz wycinek schematu nam tego nie powie, a cały schemat być może...
Jeśli masz taki czujnik (IAT+MAP) to zewrzyj "-" z "NTC". http://obrazki.elektroda.pl/2790985500_1...
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
Przeczyść przepustnicę
Można dobrać mikrostyk.Nowy zatrzask ok100zł
Wydaje mi się że mają. / nie mam katalogu aktualnie pod ręką / Co do tylnych to jest różnie , za zwyczaj klocki tylne wymieniam co dwie wymiany przodu co do szczęk to wytrzymują minimum dwie wymiany .Najlepiej kontrolować zużycie szczęk co dwie wymiany przodu Zużycie zależy od sposobu jazdy , trybu miasto trasa, jakość klocków, prędkości trakcyjne....
przyczyną był przestawiony rozrząd !! Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Unterbrechung / Kurzschluß -przerwa/zwarcie
Kluczyk bez problemu zakodujesz przy pomocy VAGa/VCDSa, jeśli oczywiście masz do niego dostęp :)
Ty sobie chyba żarty robisz. VAG, słowo adresowe 44 ( pomoc w kierowaniu) funkcja 01 i pokaże czy lenkhilfe koyo czy lenkhilfe TRW
Czujnik wałka jest obok filtra oleju.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
http://obrazki.elektroda.pl/1907000100_1... 10- czujnik położenia wału korbowego
G250 to czujnik w maglu.
Sprawdź wiązkę w klapie bagażnika. Czujnik założony oryginalny czy zamiennik? Hak jest?
Dzięki za odpowiedzi, problem w tym że stary zamek jest rozwalony w pył, inaczej nie dalo się otworzyć drzwi (posypał się i drzwi zablokowane) także nic nie odzyskam z niego, zostaje rozszyfrować czy instalacja dobrze jest podpieta? Piny od 1 do 6 wchodza w siebie we wtyczkach lecz wtyczka od zamka ma jeszcze pin 7 który nie jest podpiety bo wtyczka...
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu? Sonda przed katalizatorem . Dziwne te mechaniki,niby jedno zrobione a drugie co też ważne olane. Dodano po 4 Może silnik krokowy albo czujnik położenia wału/wałka? Jeden napisał głupotę drugi dał lajka. 😂 Gdzie wyście tam widzieli obaj silnik krokowy?
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Oczywiście że czujnik kąta skrętu do wymiany.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
Chodzi o czujnik G72 G72 Czujnik temperatury kolektora dolotowego https://obrazki.elektroda.pl/5417433700_...
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
czujnik temp. patrz rysunek
Sądząc po kodach błędów, masz problem ze sondą Lambda. Kod 16706 to "Engine Speed Sensor", czujnik prędkości obrotowej. Najpierw sprawdź sondę Lambda. Stawiam na nią.
Fajne porady powyżej:)))Nie podałeś co jest u Ciebie na aucie.Są pompy działające na obu czujnikach.Mają oznaczenie literą A.B.AB,S lub brak litery po cyfrach.95% innych działa tylko na stary czujnik (metalowy bez wtyczki przy korpusie).
Trzeba prawidowo zamontować czujnik lub kupić kwadratowy zielony, tam nic nie spier.....
Moja Fabia miała uszkodzony czujnik temperatury. Raz wskazówka była "na 0" czasem na zimnym pokazywała, że jest przegrzana ale ogólnie nie miało to wpływu na zapalanie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Dlatego zachęcam w pierwszej kolejności do diagnostyki. Pozdrawiam.
Kontrolka czerwona z ikoną temperatury zapali się gdy silnik przekroczy 115 stopni . sprawdzone na CGGB i myślę że tak samo będzie w BXW . Są to bliżniacze motory różniące się niewiele . Czujnik temperatury jest jeden . Drugi to termowłącznik wentylatora umieszczony na chłodnicy . Puszkę filtra powietrza wymontujesz w minutę . Razem z tą grubą rurą...
Nie, to nie ma związku z olejem. Zapewne, jak pisałem, czujnik do wymiany.
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
Bardziej kończy się czujnik kąta w EPS. Co nie znaczy że alternator należy olać. Zmierz ładowanie na początek ,potem podłącz tester. NIe święci żadna kontrolka.?
Na 99% czujnik temperatury. Wymień i powinno pomóc.
W Dieslu i w benzynach zapłonem rządzi czujnik położenia wału i takie cudeńka mają miejsce jak zaczyna siadać, rządzi dawką i kątem wtrysku. Nie napisałeś czy był sprawdzany. U mnie tak było a "check engine" się nie zapaliło się chociaż podobno powinno.
Skoro czujnik pokazuje 0 to zmierz zegarami jak jest faktycznie.
Byłem w aucie przed chwilą. Akumulator doszczętnie rozładowany. Coś pobiera prąd przy wyłączonym zapłonie. Może to będzie jakimś tropem. Brak możliwości odpalenia auta musi być jakoś powiązany z układem wspomagania. Dwukrotnie oba niedomagania wystąpiły jednocześnie. Przypadek? Co do odłączenia pompy to należy dostać się do niej od lewego przedniego...
Bezpieczniki sprawdzone?
Witam. Swieci mi sie kontrolka wspomagania, a wspomaganie dziala. Czasem podczas jazdy przestaje dzialac ale po pokreceniu kierownica znowu dziala. Czyzby czujnik skretu?
Witam. Przy włączaniu wstecznego światła cofania nie świecą wogóle albo mrugają a po poruszaniu drążkiem zmiany biegów zaczynają świecić normalnie. Dlatego myślę, że na 99% jest to czujnik wstecznego. Tylko teraz pytanie: gdzie on jest? Gdzieś słyszałem, że jest on w skrzyni biegów i samemu się do niego nie dostanie. Czy to prawda? A jeśli jest dostęp...
Panowie, Mam fabię 1,4 z 2002 roku. Powiedzcie gdzie znajduje się czujnik temperatury silnika jak go wymienić? Pomóżcie proszę
szukałem posta o podobnej treści i nie znalazlem ciekawi mnie sposób w jaki mozna sprawdzic poprawność działania czujnika poziomu cieczy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego? może należałoby jakiś zbudować układ elektroniczny? jesli ktos z forumowiczów zajmował sie tym tematem to zapraszam do dyskusji
Witam kolegów. Mam do naprawy Fabię 1.2/47kw, właściciel spawał wydech nie odłączył akumulatora,po spawaniu okazało się że silnik wchodzi tylko do 3000obr, mimo ze pedał gazu wciśnięty do końca,wchodzi na 3000obr i słychać jak ecu odcina zapłon . Błędy są następujące: czujnik położenia wałka rozrządu/przerwa i brak podgrzewania sondy/przerwa. Czy te...
http://obrazki.elektroda.pl/2897831200_1...
Witam w fabii 1.4 2002 r 8 zaworów od ponad roku raz sie pali kontrolka wspomagania raz nie. Wspomaganie cały czs jest . Co może być przyczyną? . Ciekawe że po przejechaniu 500 metrów i ponownym uruchomieniu kontrolka gaśnie, są dni że gaśnie od razu a są dni że pali się cały czas.
Witam wie ktoś może jaki parmetry powinien mieć czujnik położenia przpustnicy bo chce sobie go zmierzyc warjują mi obroty podejrzewam ze to moze być to :)
Wymieniłem czujnik skrętu w Fabii I 2001. Typ czujnika 6Q1423291. Założyłem zamiennik SPARK AUTOMOTIVE. Skasowałem stary błąd i układ wspomagania działa na nowym czujniku. Nie wyrzuca mi już błędu. Zauważyłem jednak inny sposób pracy pompy wspomagania. Pracuje głośniej bo reaguje gwałtowniej na ruchy kierownicy. Na starym, oryginalnym czujniku praca...
Witam, mam problem z czujnikiem parkowania (nie znam modelu, jakiś starszy, prosty układ). Ostatnio wymieniłem same sensory i od tego czasu dzieją się dziwne rzeczy. Sam czujnik działa bardzo dobrze, a wręcz idealnie na samym zapłonie. Problem pojawia sie gdy włączę silnik... Za pierwszym razem pokazywał jakąś stałą odległość (0,5 metra). Gdy dołożyłem...
mam pytanko na jakiej zasadzie działa czujnik paliwa od fiata Sieny 1,2 8v 99r.prosze o pomoc
Witam Mam problem z Fabią z 2002 roku silnik 1.4 MPI. Zauważyłem, że samochód nie widzi, że wysiadam z samochodu, czyli nie włącza alarmu włączonych świateł i zamyka go po otwarciu z pilota i otworzeniu dzrzwi tak jakby dzrzwi były cały czas zamkinęte, myslę, że to jakis czujnik na drzwiach wysiadł, ale nie mogę go znaleść. Proszę o pomoc.
witam, mam problem w Fabia1 1,4 55kW 2002. Czasami kontrolka układu kierowniczego pojawia się - nie świeci pełną jasnością tak jak przed uruchomieniem, ale się żarzy - czasami ciemniej, czasami jaśniej. Są dni, że wcale jej nie widać. Jak już świeci to nawet po unieruchomieniu auta i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Po jakimś czasie (godziny) znika...
Usterka jak w temacie. Przy ruszaniu i dodawaniu wywala ten błąd "czujnik kąta dla zaworu ruchu przepustnicy" brakuje mocy, dusi sie. Nie patrzyłem jeszcze nic, tylko diagnozowałem, ale klient ma przyjechać jutro więc w związku z tym mam pytanie czy spotkaliście sie z czymś podobnym? Na moje oko coś z nastawnikiem. Autko bez LPG 90 tys km od nowości...
od pewnego czasu znknęły światła cofania i nie działa czujnik cofania (lokalizacja przeszkody)umieszczony w zderzaku tylnym. czyjnik w skrzyni jest raczej sprawny. jest to Fabia z silnikiem 1,2 3 cylindrowa poszukuje schematu do w/w autka.
Witam mam problem z czujnikiem kąta skrętu w fabii 2 2012r 1.2 Błędy jakie mam to 00778 czujnik kąta skrętu brak komunikacji. Auto jest po wypadku i w sterowniku jest informacja o zderzeniu czołowym. Czujnik nie pokazuje żadnych parametrów. Podmieniłem czujnik kąta skrętu i dalej bez zmian. W ABS mam błędy od czujników prędkości przednich kół (przerwany...
czujnik fabia czujnik kolektora fabia fabia czujnik ciśnienia
wymiana touchpada screen panel repair układ scalić lampka
układ zastępczy stk3062 trafic wymiana silnika
Ładowarka szumi - przyczyny i rozwiązania Samsung UE43MU6102 - specyfikacja, funkcje, problemy