Stawiam na jakiś problem z silniczkiem krokowym, widać wahania obrotów na obrotomierzu ?
Jutro jak tylko bede mieć komputer podłącze i podam wam wszystkie informacje ale dla uściślenia EVAP i serwo nie dają lewego powietrza, no mimo wszystko dam znac. Ta różnica w ciśnieniu na cylindrach podobno nie jest zła i nie powinno sie nic dziać. Kilku mechanikow ktorych pytalem mowili ze poniżej 10 dopiro zaczynaja sie problemy a auta z taką roznica...
Temat czasowo zamknięty, znajoma mowiła, ze tak jest od początku, więc nie będe ingerował.
który weżyk jak on wygląda gdzie sie znajduje???
Po takim czasie wyszlo co było problemem drgań .Wczesniej uszkodzony napinacz mechanik przy jego wymianie żle założył pasek klinowy .Ludzie potrafią spartolić robote.Wczoraj przypadkiem przy innej robocie elektryk samochodowy zauważył to.
Witaj! Drgania pedału gazu w skodzie występowały z powodu poduszek.Po wymianie kompletu, wszystko wracało do normy. Drgania kierownicy przeważnie były luzy w układzie kierowniczym i nie wyważone koła. Jak ci będzie ktoś wyważał koła to poproś go,żeby po wyważeniu zdjęciu koła z wyważarki jeszcze raz założył i zobaczysz czy jest dobrze czy musiał jeszcze...
http://obrazki.elektroda.pl/9383432600_1... Polk Audio db 6501 Cena: 230$ USA, (allegro 600-1000pln) Moc: 100w rms Auto: Skoda Fabia II Wytlumienie: Dynamat Extreme + STP Splen Wzmacniacz: Phoenix Gold Tantrum 600.4 (4x 75w - moc faktyczna 4x90w) Jednostka sterująca: Pioneer DEH-P88RS II (ustawienie STD - pasywnie) Wrażenia: Zestaw...
tak zrobię i kupie drugą i wtedy się okażę.
można sprawdzić , potrzeba manometru , nypla i chęci
Mozna sprawdzic te poduszki samemu porzadnie? Czy szukac luzu szarpiac silnikiem? Czy mechanik najlepiej?
Jak masz tam egr to go odepnij.
Koło dwumasowe w passacie się kończy
Downsizing silników i twój przykład 10l/100km jest mylnym wrażeniem. Silniki malały bo tak się opłacało bardziej producentom. Poczyta kolega ile taka Fabia 1.0 bez turbo spala przy prędkościach rzędu 120km/h. Czy się opłacało ? No ja nie wiem. Te silniki są dosyć awaryjne i często potem lądowały na gwarancjach bo coś się rozlatywało przy przebiegu...
Co prawda nie rozwijałem całych wiązek ale ruszałem nimi , zginąłem szarpałem za poszczególne przewody, te w komorze silnika i wczoraj te pod licznikiem , nie zauważyłem żeby któreś miało bezpośredni wpływ , już się mi zdawało że znalazłem a za moment to nie miało wpływu bo samoistnie się naprawiło i kolejne zabawy z kabelkami nie dawały żadnych objawów....
Wiec tak wymieniłem przepustnice i praca silnika jest taka sama jak na starej straciłem już całkowicie koncepcje. A drgania i falowanie obrotów nie ustąpiło :(
Naprawiałem kiedyś znajomemu Fabię 1,2 HTP - brak świateł cofania. Przyczyną było zmęczeniowe przerwanie przewodu w wtyczce włącznika świateł przy skrzyni biegów. Powodem jest zbyt krótki przewód i drgania zespołu napędowego, co powoduje zmęczeniowe uszkodzenie wiązki. Pomogło przedłużenie tej wiązki łącznie z nową wtyczką (starej nie dało się użyć...
(siedząc w samochodzie czuć jak cały samochód drga) Kolego tak to się nie da. Bo drgania to nie falowania. Albo to wypadanie zapłonu, albo falowanie. Więc musisz wiedzieć o co kaman. Pomiar z MAP i odczyt błędów.
Najnowsze wieści z warsztatu niestety niezbyt pomyślne. Podmienianie były cewki, wtryski, świece, sonda i drgania dalej występują takie same i ciągle błąd w 1 cylindrze. Zapadła smutna decyzja głowica w górę, podejrzane już w tej chwili tylko zawory, uszkodzenie mechaniczne wycięte wałki lub problem z nagarem na trzonkach.
Czujnik wałka rozrządu do wymiany on odpowiada za podanie iskry na świecie w punkcie gmp ( można go sprawdzić na Elm obd na android lub czym z deka lepszym np mecc tools od autopixa) czy pracuje jak powinien w pozycji kat zapłonu jeśli o ile mię pamięć nie myli dla pb95 około (11) dla pb 98 (7). Dobra robota ogólnie . Jakby był to wal korbow to nie...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Witam. Proszę bardziej doświadczonych o poradę. Dokonałem w swojej Fabii I wymiany łożysk kół przednich. Wyciągnąłem zwrotnice, wyprasowałem stare łożyska, oczyściłem, wprasowałem nowe. Po złożeniu wszystkiego ze zdumieniem stwierdziłem że zbieżność kół się rozjechała i to dość widocznie. Jako że nie spotkałem się wcześniej z utratą zbieżności po wymianie...
OK. Ja wszystko na allegro wczoraj zamówiłem. Jutro powinno dojechać to będę składać. Dodano po 5 Zrobiłem jazdę testową trochę lepiej jest ale nadal kiepsko wbija się w obroty drgania idą przy dodawaniu gazu. Pewnie trzeba te wtryskiwacze ustawić i jak czy Parownik daje rade. Zobaczę jak będę mieć Interfejs i podłącze się do sterownika LPG. Dodano...
Witam, posiadam samochód skoda fabia 1.4 mpi, od dłuższego czasu faluje na obrotach. Oddałem samochód do mechanika który wyczyścił i wyregulował przepustnice, naprawił silnik krokowy. Jakiś czas samochód pochodził dobrze, a potem objawy wróciły. Oddałem samochód do innego mechanika który wymienił wszystkie świece i sondę lambda. Po odebraniu samochodu...
widzę że kolega nie jezdził tym autem Dodano po 2 tą usterkę już usunięto w warsztacie. powodem takiego zachowania był uszkodzony wtrysk. szarpała a do tego auto paliło około 2litry więcej. Teraz wszystko wróciło do normy mieszczę się spokojnie w 6,5 l. Pozostał jeszcze jeden problem z którym walczę - drgania silnika na wolnych obrotach (postoju) odczuwalne...
no nie bardzo że to jest norma mam ten samochód od nowości i do 60 000 km było ok . oczywiście były lekkie drgania ale teraz jest to non stop więc coś jest nie tak
Witam. Kupiłem niedawno samochód Skoda Fabia Kombi 2004r. Świeciła się kontrolka usterek. Wymieniłem rozrząd i jakiś czas było wszystko w porządku. Niestety znów komputer wskazuje błedy. Przez czytnik OBD odczytałem ich numery: P0269 (Cyl. 3) i P0272 (cyl.4). Co oznacza błąd udziału/zrównoważenia? Silnik działa bez zarzutu. Czasem czuć lekkie drgania...
A jeśli pisze, że są na sprzedaż amortyzatory gazowe to mam myśleć, że one są gazowo-olejowe? np.: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,p... Dodano po 9 Znalazłem ciekawy artykuł. Amortyzatory Opis Jednym z podstawowych elementów zawieszenia pojazdów...
...................,......
Wymień kolego świece i ewentualnie cewki. Wszystkie.
Chińskie tarcze a konkretnie tłumik drgań potrafi tak hałasować. Czsem pęknie sprężyna czasem już od nowości ma luz czy słabe sprężyny.
Jeździłem nówką fabią 1,2 niby trzy cylindry a silnika w ogóle nie było słychać i drgań także podczas normalnej jazdy, przyspieszenie no cóż można by powiedzieć że w normie :D . Jeździłem potem takim autem jak miało 70tyś no i tu była totalna rozpacz, jeśli chodzi o silnik, chodził jak traktor a serwis mówił mu że to normalne.
Nie ma co się bawić cena tłumika drgań to 50 zł. Wymienisz sam albo w warsztacie . Tak czy inaczej jest już uszkodzona i długo na niej nie pojeździsz
choćbyś zastosował super regulator extra funkiel nie śmigany to nic to nie da. Przyczyna leży w drganiach karoserii.
Jeżeli masz przypadkowe zwarcie na stykach zamka np. z powodu korozji, to wyciąganie baterii z pilota nic nie zmieni bo to nie on jest winien, a kontroler dostaje bzdurne sygnały z zamka (np przy drganiach zmianach temperatury itd)
Do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze, blaszki pękają od drgań, drugie podejrzane miejsce to wiązka na lewej podłuznicy
Mam Skodę Fabię 1.4 16v 101KM z gazem.Na wolnych obrotach czasem silnik "faluje"!Można to zaobserwować na obrotomierzu oraz po lekkim drganiu silnika!Co mam zrobić,żeby to zlikwidować?!
Skoro znajdziesz to po co pytasz ??? Są tacy co wkładali i jeżdżą. Osobiście nie robię takich eksperymentów. Jak już chcesz iść w oszczędność ale tak żeby to miało jakiś sens to poszukaj dedykowanego zestawu sztywnego sprzęgła. W takim zestawie jest specjalna tarcza która będzie odpowiednio przenosić wytworzone przez silnik drgania. Zwykła tarcza skończy...
Witam. Samochód skoda Fabia 1.2 6Y, wyskoczył mi check-engine i wtedy zaczęły się drgania. Po podłączeniu komputera mam błąd P0302, zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów. Gdy silnik jest zimny, pracuje równo i dobrze się jeździ, a gdy złapie temperaturę, zaczyna się problem nierównej pracy. Sprawdzone cewki i świece są jak najbardziej w porządku. Doszły...
Witam Skoda Fabia 1,4 MPI 68 KM proszę o pomoc co za elementy są odpowiedzialne za wolne obroty (praca silnika na luzie - postój) silnik podczas pracy na postoju bardzo nierówno pracuje tzn czuc wyraźne drgania. Czyściłem przepustnicę adaptacja równiez była przeprowadzona co jeszcze może być powodem
4 miesiące temu wymieniona została cewka na nową ( orginalna) i świece oraz dodatkowo znowu czyszczenie przepustnicy.. Niestety nadal występuje szarpanie, szczególnie na postoju. Czasami są mniejsze drgania, a momentami chce wyrwać silnik. Czy może to być spowodowane może jakimiś przebiciami gdzieś na przewodach? Dodam, że szarpanie jest zarówno na...
Od wielu czynników, ale podstawowe dwa to: -drgania klosza (stabilność jego mocowania do nadwozia). -wielkość wnętrza klosza ( temperatura wewnątrz klosza i odprowadzanie ciepła z jego wnętrza). -no i ewentualnie stan instalacji elektrycznej (w najmniejszym stopniu).
Dzień dobry byłem na diagnostyce auta mojej dziewczyny diagnosta powiedział że auto ok tylko że trzeba dać obejme tłumika bo stara już niedługo może pójść. Panowie mylicie pojęcia. Obejma tłumika jest to element którego zadaniem jest zaciśnięcie(i uszczelnienie) tłumika z rurką w której są spaliny. Znana też pod nazwą cybant i wygląda ona tak: https://obrazki.elektroda.pl/1839401600_...
Teraz już nie pamiętam dokładnie ale było mniej więcej w połowie skali ok 2 miesięcy temu. czy mogły tak paść z dnia na dzień bo to ostatnimi dniami bardzo się nasiliło. Silnik praktycznie ca chwila wchodzi w tryb maksymalnie 20km normalnie i tryb awaryjny znowu sie świeci Dodano po 2 restart silnika pomaga tylko na chwile. silnik jak pracuje na wolnych...
sprawdzałem :F i widzialem to glupią prowadnice ;/ i widzialem ze za duzo miejsca nie ma wyszlo tam okolo 57-58 mm;/ hmm a co do tapicerki to wkurzaja mnie te plastikowe oslonki glosnikow te paski w poprzeczne;/ zrobiles cos z nimi? bo mi sie wydaje ze przy mocniejszym basie moga wpasc w drgania i psuc akustyke
W aucie została wymieniona uszczelka pod głowicą, bo syf był w zbiorniczku i potrafiło wywalać oraz spalać płyn. Miałem nadzieję, że wyeliminuje to także niestabilną pracę na biegu jałowym, ale niestety, nic z tego. Mechanik wymienił też oringi wtryskiwaczy, twierdził, że od tego mogło źle pracować, bo któryś był przygnieciony. Niestety się mylił. Dalej...
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4 MPi 75 KM; 2001r w automacie. Chodzi o to, że samochodem szarpie w trasie jak jadę ok 90-110 km/h. Dokładniej opisując problem: jak próbuję jechać normalnie 90 i trzymam nogę na gazie "tylko tylko" to strasznie samochodem szarpie. Jak puszczę gaz lub przycisnę mocniej >130 to wtedy już nie czuć tego. Obroty się nie zmieniają...
Pompa wymieniona na inną ale starą potraktowałem śrubokrętem i młotkiem:-). Pompka jest elektromagnetyczna i w sumie powinna być całkowicie bezawaryjna po obejrzeniu tego dziadostwa. Uległa zatarciu i po niej. Zatarła się bo dostały się do niej jakieś maleńkie opiłki i stanęła. Poniżej wrzucę fotki obejrzycie. Podstawa w autach z takimi pompkami IDEALNIE...
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
Wiem jakie podzespoły ma zawieszenie To napisz bo na razie to nie wiem czy stara fabia czy Golf na wielo wachaczowym -coś mi się zdaje że ich nie rozróżniasz. W starym Golfie II to wystarczyło dobrze skręcić maglownice. A wspomaganie jest? Przepraszam ale mam wrażenia że mówimy na innych częstotliwościach tak to ci nie pomogę. Ja wysiadam gdybać nie...
W tych autach wiązki gniły koło podszybia, być może pompa jest uszkodzona, zobacz najpierw duże bezpieczniki przy akumulatorze, bo potrafią pękać od drgań, skoro błędów nie ma to albo brakuje prądu na pompe albo kable komunikacyjne lub zasilające są zgnite, możesz wg schematu miernikiem sprawdzić przejście kabli czy nie zgniły, ja proponuje w momencie...
drgania silnika fabia drgania skoda fabia drgania silnika skoda fabia
pralka sprzedać vestel gaśnie podświetlenie zmiana kierunku fazowy
hilti udaru naprawa udaru makita
Błąd P1160 w Citroën: Tryb awaryjny i dźwięki pod maską Koszt wymiany rozrządu i głowicy w Passat B6 2008