Pomogła wymiana katalizatora. Zamykam temat
Błąd który masz mówi o tym że katalizator nie działa - czyli identyczna sytuacja jak po jego wywaleniu, nie chodzi tu o zapchanie. Jak mnie pamięć nie myli to to auto ma dwa katalizatory - jeden w kolektorze i drugi pod autem i dopiero druga sonda jest za drugim katalizatorem wiec nie wiadomo w którym jest problem. Możesz go wywalić ale musisz emulować...
Witam. Po diagnozie mechanika do wymiany mam katalizator fabia 1.2 Cena zaproponowana za katalizator i wymianę spora. Może polecicie jakiś zamiennik by nie był drogi i nie było problemu z przeglądami oczywiście. Fabia z rocznika 2003.
A czy ten błąd będzie występował także w momencie usunięcia katalizatora ??
Witam , czy odczytane kody błędów? Bo to może być wszystko od świec do zapchanego katalizatora
Witam wszystkich,mam mały problem.Otóż okazało się ,że mam zniszczony katalizator w SKODA FABIA 1,9 SDI rok 2000.Czy jest jakieś alternatywne rozwiązanie tego problemu,czy mogę go czymś zastąpić tak by nie było problemu na stacji diagnostycznej.Bardzo proszę o pomoc.
Sonda ta pierwsza przed katalizatorem ?
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
Wymieniłem katalizator i przepływomierz, bo nie miałem jak sprawdzić czy stary dobrze działa. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Przyczyną był zapchany katalizator.
Przyczyna: zapchany katalizator.
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Witam, podpowie mi ktoś czy moja Fabia będzie dobrze jeździła na instalacji II generacji (mieszalnik), myślę o takiej na sterowniku Bingo S4, lub Stag 150, w mojej Fabii jest jedna sonda przed katalizatorem.
Wymieniałem katalizator na jakiś zamiennik który kupił właściciel sam nie wiem po co ale jak narazie z rok już jeździ i jest ok. Można to inaczej ogarnąć 😃.
Kolego napisz proszę co zrobiłeś w temacie mam to samo dokładnie od grudnia się bujam zrobiłem wszystko już chyba i wydałem krocie
Sprawdziłem szczelność psikając samostartem wokół połączeń kolektora z głowicą i silnik nie zmieniał swych obrotów więc chyba kolektor jest szczelny. Czy nieszczelności w wydechu też mogą powodować błąd katalizatora ?
najgorsze, ze tam są dwie sondy. 1 przed a druga za katalizatorem. Pojeżdżę troch to zobaczę czy będzie wywalało jakiś błąd...
Przerabiałem temat i ten błąd wystakuje tylko przy uszkodzonym katalizatorze, winą nie są sondy trzeba wymienić katalizator i błąd więcej się nie pojawi
Auto jak w temacie z silnikiem 1,2 6v co 200 km wyskakuje błąd zbyt bogatej mieszanki i braku sprawności katalizatora. ecu ???
Stopiony katalizator norma w tych silnikach
Zamiennik katalizatora nie spełnia oczekiwań sterownika silnika. Dwa jeśli poprzedni się zatkał to znak że za dużo oleju pobiera silnik.
A katalizatory uniwersalne też krótko prawidłowo działają?
Sonda za katalizatorem została wymieniona gdyż miała urwane kable. Po odpaleniu samochodu czuć zapach benzyny
Czytałem na innym forum i wychodzi że katalizator zapchany.
Sprawdź sygnał zaraz po odpaleniu bo jeżeli wypada zapłon to automatycznie wyłącza wtryskiwacz. Nazywa się to ochrona katalizatora.
Ja bym sprawdził przeciwciśnienie spalin, często te błędy towarzyszą zatkanemu katalizatorowi.
Im słabiej zestrojone tym większy wpływ na żywotność silnika i katalizatora.
Kolego a sondę lambda masz zamontowaną przed katalizatorem czy za ? Pytam ponieważ miałem identyczny przypadek ford focus na benzynie powodem był zapchany katalizator.
sprawdz zapchany tlumik lub katalizator
Tak VCDS wykrywa sondę. To jest sonda za katalizatorem pewnie ?
Sorry nie doczytałem, że problem jest również na gazie. W jakim stanie jest katalizator?
Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu? Sonda przed katalizatorem . Dziwne te mechaniki,niby jedno zrobione a drugie co też ważne olane. Dodano po 4 Może silnik krokowy albo czujnik położenia wału/wałka? Jeden napisał głupotę drugi dał lajka. 😂 Gdzie wyście tam widzieli obaj silnik krokowy?
to może być zatkany katalizator ,wykręć 1 sondę i zobacz do środka, ew odkręć rurę za katalizatorem
Skoda Fabia 1,2 HTP, od kilku miesięcy wyskakuje mi błąd 16804, P0420 system katalizatora zbyt niska wydajność, nadmieniam , że wymieniłem już katalizator i dwie sondy lambda, przed i za katalizatorem, pomimo tego błąd po kilkudziesięciu km powraca, szukałem informacji w internecie, jednak nie znalazłem odpowiedzi na ten temat. Już nie wiem w czym tkwi...
egr zaślepiałem,katalizatora i dpf-a brak
Część wydechu z katalizatorem to też niezły dzwonek. Tam bym szukał. Dziękuję, katalizator idzie do usunięcia :)
Jeśli są dwie, 1 przed a druga za katalizatorem to ta pierwsza jest szerokopasmowa 5 przewodowa. Ale najprawdopodobniej masz jedna cztero przewodówkę 1 voltowa (czarny, szary i dwa białe).
Sprawdź drożność katalizatora, i potencjometr przepustnicy.
Silnik był zagrzany i nie miałem ochoty wymieniać drugi raz uszczelki pod głowicą, więc założyłem nowy- a przy okazji silniejszy. Obecny jest dużo żwawszy, jedynie poszukuje sterownika od silnika AME (68 KM, jedna sonda lambda i jeden katalizator).
Zatkany katalizator (na przykład?!)
sonda znajduje się przed katalizatorem i jest szerokopasmowa
Witam ponownie. Wystąpił błąd w postaci check engine. Podpiełem komputer i wyswietliło bład katalizatora. Zastanawiam się, czy założenie emulatora katowego na sade przed katalizatorem rozwiąze na jakiś czas problem?
Wszystko robisz źle. Bo, zależnie od rodzaju testu, jaki chcesz przeprowadzić, trzeba zastosować różne techniki i zalogować konkretne parametry. Więc co chcesz zrobić? Test sond? Test katalizatora? Czy może test wydajności paliwowej, jak i MAF (jak występuje) przy WOT?
Dwie sondy? Pierwsze słyszę. Więc kolega mało słyszał. B1 S2 oznacza: bank 1, sensor 2 Po Polsku: strona 1, czujnik 2. Jest jedna strona bo tylko jeden układ wydechowy, 2 sonda - czyli za katalizatorem.
Katalizator, lub sonda, sprawdź wydajność, i obowiązkowo adaptacja nastawnika.
Sonda odłączona - bez zmian. Sonda podmieniona - bez zmian. Rozpięty wydech przed katalizatorem - bez zmian. Nie mam siły już na ten silnik.
Na początku ustaw rozrząd. Olej dość gęsty silnik sporo zjada? Jeśli tak w kolektorze wydechowym masz wstępny katalizator i będzie on zatkany.
Jak to działa prawidłowo na PB skoro ma parametry cały czas ubogo? Na jałowym po zagrzaniu ma być od 0,1v od ok 0,9v, a za katalizatorem ok 0,5v - 0,6v
Katalizator zapchany może?
Nie sugeruj się chwilowym spalaniem. Najlepiej porównać spalanie na dystansie, który pokonywałaś wcześniej z obecnym. Oczywiście, jeżeli zauważysz, że auto zaczęło palić znacznie więcej to jedną z przyczyn może być śmierć sondy lambda, którą można sprawdzić przez program Vag. Tak na marginesie, to sonda lambda nie znajduje się w silniku, ale przed katalizatorem...
Z 2 tygodnie temu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka Check. Po sprawdzeniu komputerem Vag 5053 pokazało błędy: 16521.P0137 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - napięcie za niskie 16514.P0130 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego Po wykasowaniu błędów po 2 dniach kontrolka znowu się zapaliła ale Vag...
Masz jak byk B1S1 no activity. Sonda przed katalizatorem spłonęła od gazu i "stoi". Warto ją sprawdzić oscyloskopem czy faktycznie.
I wtedy silnik hałasował od strony rozrządu. I sądzisz że laik odróżni grzechot "prawidłowo" pracującego (no bo jak 3 cylindry mogą prawidłowo pracować w cyklu 4 suwowym) od patologicznej pracy silnika? Dodano po 57 vakumetr pokazywał poniżej 0,5 bara podciśnienia zamiast 0,7 Zatkany kawałkami katalizatora wydech zrobi to samo.
Wchodząc w bloki pomiarowe kod 34 w drugiej pozycji pokazuje - 32 *C ( powinno być chyba ok 400 ) wiec moje pytanie z jakiego czujnika to wskazanie, co to oznacza i gdzie szukać problemu ? Jeśli masz motor o kodzie AME to masz jedną sondę , przed katalizatorem i ten 34 blok w rozważaniach pomijasz. Pomijasz bo tam zawsze dla tego silnika będzie - 32...
Wyczyściłem przepustnicę i map sensor, wymieniłem sondę, moc trochę się poprawiła. W vcds w blokach pomiarowych chyba w grupie 37 wyświetla bs1-s1 ok, a jak robię test w basic settings grupa 34 to wywala b1-s1 not ok, być może dlatego, że do testu powinna być temperatura katalizatora ok 350 st a u mnie jest caly czas -32 st. Dopóki nie zrobię testu...
Witam Tak temat rozwiązany . Wywalony został drugi katalizator i przeprogramowany komputer. Niestety to nie było już w mojej kwesti . Usterke usunięta w innym warsztacie posiadająca bardziej profesjonalny sprzęt.
kilka dni temu rozwiazałem problem z podobnymi objawami Gazownik powiedział mi: jesli silnik pracuje na benzynie troche gorzej niż normalnie, to na gazie bedzie pracował dużo dużo gorzej. tak tez było. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... zobacz czy w momencie skasowania błędów silnik chociaż przez kilka sekund pracuje lepiej i sprawdź...
Patrzyłem do katalizatorów I co tam zobaczyłeś? Bo jak dla mnie to on się rozsypuje i może być niedrożny.
Bank 1 to czujnik przed katalizatorem. Co do zamienników to ciężki temat, najlepiej oryginał, a jak nie to NGK. Niekiedy lepiej kupić używany, niż byle jaki zamiennik.
Witam. Brak mi pomysłów co do auta jakim jest Fabia 1,2 htp. Często wymieniam jej świece, bo chodzi jak traktor. Przydusza ją podczas jazdy na niskich biegach 2, 3, podczas jazdy wszystko jest ok. Zapała się kontrolka silnika, pali się czasem kilka dni I gaśnie. Bardzo głośno chodzi pompka paliwa. Teraz objawy od czasu do czasu z brakiem możliwości...
Dzień dobry. Jeśli pisze w złym miejscu to bardzo proszę o przeniesienie. Przegladniete różne tematy. J.w pacjentem jest skoda fabia 1.2 12v ( 3 zawory ? ). Od pewnego czasu wyrzucało 2 błędy - jeden odnośnie sondy pierwszej, a drugi o katalizatorze. Sonda wymieniona, w katalizator wkręcony emulator ( tak chyba się to zwie ). Jednak po jakims czasie...
Witam ponownie nie mogę znaleźć nieszczelność dolotu. Sprawdziłem z góry węże opaski psikałem PLAKIEM nie mogę nic znaleźć lambda na wolnych obrotach dochodzi 23.1-24.1 % to duża dziura musi być. Katalizator i wydech jak będzie dziura to może być lewe powietrze ? Proszę o pomoc.
Błąd P0420 "pachnie" sporymi kosztami. Jednak i ja miewałem taki sygnał gdy mieszanka była zbyt bogata. Jaki przebieg ma Twoja Fabia ? Jeśli jest to powyżej 200k to może to być zużyty katalizator. Co do szyb to nie mam pomysłu usterki. Czy centralny zamek i autoalarm zostały zamontowane fabrycznie ? Pozdrawiam. P.S. Wysłałem "przybliżone" info na PW....
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
Witam, w serwisie skody powiedziano mi że paląca się kontrolka EPC oznacza wadliwą sondę lambdę przed katalizatorem. Sami wymieniliśmy sondę i skasowaliśmy błąd na VAG, ale kontrolka ponownie się zapaliła i błąd 17604 znowu się pojawił. Moje pytanie: czy wadliwa mogła być jednak sonda za katalizatorem, a może problem tyczy się zupełnie innego podzespołu?...
czyli to by byla ta na wierzchu na górze silnika. bo byla taka historia ze mechanik sprawdził napiecie i okazało się ze ma stałe czyli kazał kupić drugą kupiłem boszcha za 200 parę pojechałem do innego by założył mi ale sprawdzić na kompie i mówi ze sonda chodzi mówię teraz o tej drugiej za katalizatorem. wiec teraz chodzi o to 1 jeszcze raz rozgrzeje...
posiadam skode fabie 1.2htp z 2003r. od 3dni ma przejechane 160tys. nagle straciła moc wchodzi aby na 3000obrotów i odcina podłączyłem ją pod komputer i pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu,wymieniłem na nowy i nadal to samo czy to może być katalizator winny bo jest w środku wybebeszony i może któraś sonda lambda łapie zły odczyt ale na komnpie nic...
Przy prawidlowym ustawieniu instalacji i sprawnym technicznie aucie, samochod bedzie spalal okolo 20% wiecej gazu niz benzyny . Mi wychodzi 28% więcej, a mieszankę mam stechiometryczną w całym zakresie obrotów, bo mam na stałe właczony diodowy testerek sondy lambda. Jak zuboże to spadnie spalanie o pół litra, ale wtedy na sondzie napiecie stale 0V...
Będą usterki.Auto ZAWSZE zapala się na benzynie (właśnie wtedy jest problem) i silnik musi trochę pochodzić zanim przerzuci na gaz.Usterka CHECK,która zapala się i gaśnie cyklicznie na jeździe gazem nie powoduje zmiany komfortu jazdy-PROBLEM JEST PODCZAS ZAPALANIA AUTA I NIERÓWNEJ PRACY SILNIKA po rozruchu (pojawia się wtedy błąd układu przeciwpoślizgowego,...
No dobra, czyli skłaniamy się ku sondzie, to już coś. A z tym wydechem- to jeżeli jest szczelny- a jest, to przecież to mierzy skład spalin wychodzących z cylindra. Jest to odcinek około 30-40 cm i nawet dziurawa rura -zwłaszcza za katalizatorem nie sprawi żeby się tam dostało więcej tlenu atmosferycznego- to nie dwusuw żeby aż taką rolę odgrywały rezonanse...
Witam kolega ma fabie 1.4 mpi i mial podobne problemy padla lambda , i na jego pech ma 5 pinów koszt 450zl gdzie wiekszosc fabii ma 4 piny na lambdzie koszt 150/250zl. Skolei ja mialem tez podobny przypadek ale z reno sceniciem zimny palil cieply nawet gazu nie moglem dodac bo strasznie dlawil - okazalo sie ze to zapchany katalizator i faktycznie bez...
Witam wszystkich, mam mały problem. Tydzień temu wymieniałem sprzęgło komplet na nowe oraz poduszki silnika prawa/lewa w mojej fabii 1.4 tdi BNM 2009 r. Pomiędzy wymianami sprzęgła a poduszek odczuwalna była wibracja na pedałach oraz dziwny metaliczny dźwięk dochodzący od strony kierowcy na wysokości kolan. Po wymianie poduszek wibracje zniknęły, silnik...
Witam. Po podłączeniu ELM-a wykrył bład P0420 (katalizator). Podczas jazdy ze stałą prędkościa auto zaczyna przerywać, dusić się. Gdy wcisnę pedał przyspieszenia to ustępuje. Jeden błąd nie daje mi spokoju: 0-15-1 krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1 czujnik 2 jest na stałym poziomie 99,2% Czy wpływ na ten stan maja dane z sondy lambda w katalizatorze?...
Sonda ta pierwsza bo ona reguluje dawkę dla PB. Druga sprawdza katalizator i zwykle wolno reaguje ale nas interesuje przed katalizatorem. Nie wiem jakie masz kolory i ile. Niestety trzeba poszukać, podaj ile i jakie masz kolory może się coś pomoże w szukaniu pod co się podpiąć. A jak samemu to miernik i mierzyć gdzie napięcie skacze.
Kawał dobry tylko nie uwzględnia takiej możliwości, że jakiś przystojny brunet weźmie tą blondynę i pojedzie do Gdańska ale przez Kraków ;) Mimo wszystko trzeba eksperymentować bo być może odpowiednia ilość pary wodnej może podnosić sprawność spalanie paliwa (coś w rodzaju katalizatora) i w rezultacie jednak dać bilans dodatni. Poprostu "Jak sie nie...
Sondy lambda wymieniłem 2 sztuki przed i za katalizatorem na pewną są ok. Sondy nie są podpięte pod sterownik LPG. A jak sprawdzić czy go zalewa? Jak były dysze 2.0 mm to dobrze wchodził na obroty i zachciało mi się rozwiercić je bardziej.
W sprawie sond, sonda rząd 1 czujnik 1 to jest sonda przed katalizatorem, sonda rząd 1 czujnik 2 to jest sonda za katalizatorem, ogólnie mówiąc pierwszą sonde sprawdź na komputerze czy chodzi na rozgrzanym aucie jak nie wiesz jak sprawdzić sonde to poczytaj w internecie, druga sonda mniej więcej o połowe wolniej ma chodzić niż pierwsza, w przypadku...
Witam wszystkich. Mam problem i zarazem pytanie. Skoda BKY 1,4 16V, wieczorem została pod domem rano nie pali, sterownik Marelli 4, KTS nie czyta błędów znaczy wyskakuje komunikat, że sterownik nie zezwala na odczyt, ACTIA to samo. Nie ma paliwa i iskry. Główny przekaźnik załącza po przekręceniu stacyjki . Czujnik wału korbowego? Czy możliwe jest, że...
Z powodu braku czasu dopiero ogarnąłem wiązkę od potencjometru. Zrobiłem ją od nowa, bo jeden masowy był nie do uratowania. Teraz pedał działa bez zarzutu. Ale teraz mam pytanie: czy wiązka prowadząca do sondy lambda pasowałaby do 1.2 12V z 1.2 6V? Bo nie mogę znaleźć innej i musiałbym ją wymienić, bo nie ma co ratować tamtej. Kable są do wyrzucenia...
Witam serdecznie. Od pewnego czasu mam problem z szarpaniem na wolnych obrotach(czy benz. czy gaz to samo). Świece wymienione, moduł zapłonu ok, przepustnica czyszczona i adaptowana, brak lewego powietrza. Byłem w dwóch różnych serwisach skody i ręce rozkładają, twierdzą że wszystko jest ok. Podpiąłem vaga aby sprawdzić lambdę. Brak kodów błędów. Odczytałem...
Fuel Trim Jak tłumaczyć "fuel trim"? trim = można przetłumaczyć jako "zredukowany" prawda? Dalsza część komunikatu mówi: Bank 1: System Too Lean co można tłumaczyć: wtrysk 1 zbyt ubogo czyli potwierdzenie "fuel trim" Ja by zaczął od sprawdzenia zasilania paliwem a w szczególności od wtrysków i osprzętu. Może się mylę ale błąd raczej wyraźnie mówi że...
Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy. Pozdrawiam wszystkich. Problem pojawił się z moją SKODA Fabia z roku 2005roku. Motor jest 1.2 6v wersja silnika BMD. Samochód odpala i kręci się do 4tys obrotów i dalej nie chce iść. Jak go zgasze I odpale drugi raz chodzi normalnie. Na komputerze Problem pojawił się z wałkiem rozrządu. Cały czas wyrzucało bład....
to jest sonda pradowa . w niej jest zbiorniczek z tlenem wedlog ktorego centrala porownuje zawartosc tlenu w spalinach . zwykla sonda tu sie nie sprawdzi poniewaz silnik pracuje na zubozonej mieszance i zwykla sonda by pokazywala caly czas mieszanke ubogą. ....a swoja droga ciekawy jestem jak to badanie wygladalo ..... dawno temu gdy bylem z wojkiem...
Auto jak w temacie. Nie wkręca się na obroty, zalane swiece, zalany katalizator. Auto trafiło do nas po wizycie u dwoch mechanikow, gdzie wymieniono rozrząd, zawór egr czujnik położenia wału (hella nie OEM), wszystkie cewki , prawdopodobnie sondę przed katalizatorem. Błąd na komputerze 16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible...
Witam mam dość duży problem z autem podczas jazdy zapala się kontrola trakcji i auto wchodzi na wysokie obroty można tylko jechać na biegu pierwszym zapala się tez Check po zdiagnozowaniu błąd nieszczelność katalizatora co jest to nie prawdą byłem już w serwisach katalizator w porządku nikt nie potrafi tej usterki naprawić Skoda Fabia rok 2005 silnik...
andrzej20001 , jutro rozbiorę kolektor dolotowy i postaram się poszukać nieszczelności. Z drożnością wydechu nie wiem jak jest. Podjechać na stację diagnostyczną i zrobić test spalin? Da to jakiś ogólny obraz stanu katalizatora? Macie jakieś dobre sposoby na mało szkodliwe dla podzespołów testy nieszczelności? Na tę chwilę przychodzi mi do głowy tylko...
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym? 980mbar na wylaczonym silniku. Na odpalonym silniku, jałowo 357 czasami 377mbar Druga przepustnica wyczyszczona, po adaptacji nadal 100% engine load. Na 34 bloku wartość temperatury -32'C w tym...
Wymieniłem sondę lambda, wymieniłem katalizator, uszczelkę pod zaworami, rozrząd, świece na świece do lpg... Nie pali oleju. Od wymiany 20 tys km temu nie ubyło nawet kropli. Pali do 9l gazu w mieście, w trasie potrafi przy spokojnej jeździe nawet 6,5l gazu na 100 km. W trakcie jazdy zaczyna skodę dusić, brakować mocy, wywala błąd silnika, szarpie całą...
Przebieg naprawy: - w samochodzie wymieniono świece oraz sprawdzono z inna cewką - nie przyniosło rezultatu (cewkę oddałem, nowe świece zostały) - sprawdzono i wyczyszczono przepustnicę - brak poprawy pracy silnika, błędy wystepowały nadal - kupiłem sondę lambda (przed katalizatorem) i niestety nie pasowała kostka znalazłem jednak przecięcie cienkiego...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Czasem uszkodzenie sondy lambda może to powodowac zaryzykowac i wymienic sonde oczywiście tą przed katalizatorem.Ale najlepiej jest to sprawdzi na oscyloskopie sam tak robie jesli występuje podejżenie sondy. Na przebiegu można wszystko zaobserwowac jeśli ktoś sie zna no i sprawdzic grzałkę sondy .Moim zdanie skupiłbym się na tym niż z zasilaniem paliwa...
Witam. Posiadam Skode Fabie 1.4 44kW 2001 bez lpg. Auto podczas jazdy gaśnie i nie ma zależności kiedy, gdy zgaśnie ponowne uruchomienie udaje się za 2 lub 3 razem. Gdy jestem rozpędzony czasami udaje mi się uratować ją podczas jazdy za 1 razem. Oddałem dla mechanikow, ale nie mają pomysłu co to może być i oddają mi samochód nie zrobiony. Przebieg 340...
W takim razie nie dotyczył Cię problem taki sam jaki dotyczył mnie. U mnie jedną z pierwszych czynności było wyjęcie katalizatora gdy tylko sie dowiedzialem ze nie ma drugiej sondy. Nic to nie zmieniło. Owszem miałem zgnity wydech wymieniłem calutki na nowy (razem ze złączem elastycznym). U mnie rozwiązanie problemu z fabią (po włożeniu w nią 2500 zł)...
Skoda Fabia silnik 3 cylindrowy 1,2 HTP, 40 KM, przebieg 82 000 km, podczas jazdy na 5 piegu przy dużej szybkości silnik głośno pracuje, można to porównać do startującego samolotu, z usterką udałem się do mechanika, ten obsłuchał układ wydechowy i wymienił tłumik końcowy, twierdził , że jest w środku wypalony, mówił głośna praca na wysokich obrotach...
Witam. Mam duży problem z autem, które kupiłem miesiąc temu. Auto to Golf 4 1.9 tdi 101 km AXR. Auto od samego początku nie ma mocy i dużo pali, w trasie 9 l. Byłem już w kilku warsztatach i tylko wydaje pieniądze, bo jest bez zmian. Na chwilę obecną sprawdzono egr, turbo, przepływkę, katalizator, jest ponoć ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów,...
Rozrząd złożony na blokady, napinacz odpuszczony na luźnym kole wałka. Jakby rozrząd był źle złożony to po uruchomieniu silnika od razu wywalałbym błąd czujnika wałka rozrząd. Tak jak się działo przed naprawą. Po uruchomieniu jest tylko błąd grzałki sondy lambda. Błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się jak mu się depnie w gaz. Dodano po 4 Wracając...
Witam serdecznie, dzis ze znajomym mamy dosyc ciekawa zagadke, kolega posiada fabie 1.2htp ktora mozna powiedziec prawie zawsze po przejechaniu ok 10-20km`podczas jazdy w pewnym momencie zaczyna szarpac i calkiem gasnie silnik. Auto postoi 2 minuty na poboczu pokreci sie ja 2-3 razy i auto znow pali jedzie normalnie bez ubytku mocy jak gdyby nic sie...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Po zainstalowaniu LPG AG Centrum Compact w Skoda fabia 1.4 16v 74 Kw - 100 KM padla cewka. Zajechalem do mechanika i po diagnozie okazało się że padły 2 cewki - wymienil 2 cewki i swiece. Niestety po przejechaniu 200 km znowu poszly cewki - wiec - tym razem jedna. Znowu wymiana. Po kolejnych 300 km padała sonda lambda przed katalizatorem - to już nie...
skoda fabia katalizator katalizator skoda fabia katalizator objaw katalizator
błąd klimatronika internet zawiesza podłączyć akumulator honda civic
klimatyzator midea klimatyzator midea
Kody pilota uniwersalnego Sony BDP-S5200 Wypadanie zapłonu w VW Passat B5 1.9 TDI AVB